Adam-930 indeholder en *skjult* information vedr. Apophis 474 - Re: 2019 uge 22 (news samlet)

Adam-930 indeholder en *skjult* information vedr. Apophis 474

File 21.526 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-526

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-526

-

I Danmark er der udskrevet valg, og man kan bl.a. stemme på
- fatte det, hvem der kan - *Forbryder-banden* med
selskabstømning og hele molevitten!
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/forbryder-banden

Andre muligheder er ...

Idiot-partiet:
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiot-partiet/

Partilederen siger, at høn er chokeret over, hvor fattige
navnlig unge er i Danmark, at de går rundt med huller i
bukserne og åbenbart ikke har råd til nye!

:-)

Og som noget helt nyt har også et afsider-parti meldt sig på
banen. På spørgsmålet om hvem de vil pege på ved en
dronningerunde, svarer partiet, at ... det ved de ikke!

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Hos+1&version=BPH

Hoseas 1, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Israels utroskab samt et løfte om genoprettelse
-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+15.26-16.4&version=BPH

Johannes 15:26-16:4, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Forhadte vidner

Jesus advarede disciplene og os i dag, for at vi skal være
forberedte på modstand og ikke falde i et bagholdsangreb.

Kapitlet indledes med, at Jesus er vintræet, og kristne er
grenene. Ved at få vores værdi og livskraft fra Jesus er vi
rustet til at møde modstand og endda had fra verden omkring
os, fordi vi ikke er så afhængige af andres mening om os, men
har vores kerneidentitet i Jesus.

Kommentar:

Hmm ...

Angående chikane ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack

2019-05-13, CET 12:58, GMT 10:58 File 21.466-sabotage. *Kill* them, ET!
2019-05-14, CET 00:28, GMT 22:28
2019-05-14, CET 00:45, GMT 22:45
2019-05-14, CET 01:22, GMT 23:21
2019-05-15, CET 23:49, GMT 21:49
2019-05-17, CET 08:36, GMT 06:36
2019-05-27, CET 07:52, GMT 05:52
2019-06-01, CET 03:29, GMT 01:29, Samson har en gåde (delay 26m)
2019-06-02, CET 08:21, GMT 06:21

Hovedmistænke FORTSAT Psykopatus-Putin and his men!

Men Iran, Cannibalistan og Nordkorea så absolut OGSÅ en mulighed!

Og så nedskrev jeg ordene (så jeg ikke glemmer dem):

*Sygelig* trang til selvhævdelse (underforstået lavt selvværd)!

Hmm ...

I går eftermiddags mødte jeg to bilen, der holdt inde ved en
skole. Deres nummerplader var (vist nok) følgende:

AU 20 529
AU 20 778

Og bevares!

Det ku' da godt være en tilfældighed, men jeg har faktisk
aldrig før set så ens nummerplader, og så sku' de mødes. En
ung indvandrer fra Mellemøsten gik i hvert fald over til den
anden bil og talte med chafføren, som om de kendte hinanden.

Kanske var der tale om noget relateret til salg af ulovlige
stoffer, men ...

Det ku' også dække over noget relateret til Samsons gåde!

Input memory from:

News:dk.politik
Subject: Efter nye radarsystemer:
Amerikanske piloter ser stadig flere UFO'er -
Re: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Sat, 1 Jun 2019 13:36:36 +0200, GMT 11:36
21519 news:5cf2634d$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/575/21-519
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/zCXoe0BtBAAJ

> [...]
> 61+74=135... fokus
>
> 70/60=130 ...
> 2*35/60
> Found:
> 100+35=135 ... fokus
> 500+100=600
> Babylon-tårnet
>
> 135*2199/575=35,3...
>
> 248,6885.../205
> 226,85...../187
>
> 119/98,1...
> 119+600=719 ... fokus
> 575+144=719 ... fokus
>
> Found *krypteret* 575-markpointer ... :-)
>

> Samson har en gåde: HVORDAN når jeg frem til tallet 278?

Forskellen på de to nummerplader er nemlig:

AU 20 529
AU 20 778

=>

+778
-529
=
249

Compare with ...

> 248,6885.../205

Og HVIS der er hold i dette, da er tankegangen følgende:

Enok-365 bliver løftet op 987 år efter, at Adam blev født.

Disse 987 år minder til forveksling om 187 - talsymbolsk set!

Og da vi allerede har fundet ud af, at koden udfor Enok-365
rummer den skjulte information, der *afslører* kendskab til
target ...

=
19500
(target gal. lon 195)

samt ...

Adam-800
(target gal. lat 8)

... da er det en nærliggende tanke, at 800-tallet nu bruges
i *krypteringen*

Og ...

De 187, som jo i sig selv *afslører* kendskab til atomfysik,
idet tallet kan være en sammensætning af ...

144
+43
=
187

... og er blevet fundet udfor Ur-187 (der hvor Abraham kom
fra) ...

Tallet 187, som (i et markør-system opbygget af tal) er i
familie med ...

144 + 43 = 187
144 + 61 = 205

Og se:

Det er dette 205-tal, som "hackeren" peger på, fordi ...

Dét, vi jo leder efter, er Apophis enestående/unikke DATA, som
er:

575
575
575
474

Og dét, der blev beregnet ovenfor, var forskellige måder at
beskrive dette (ved hjælp af andre tal fx. forkortelser). Og
vi fandt ud af, at én af forenklingerne passede næsten til
Apophis DATA:

74
74
74
61

Det *undrer* os derfor, at man IKKE har valgt (som designer af
the-ET-Bible-code) at udnytte denne enestående mulighed (at
komme ind på dette fx. ved at nævne tallet 61)

Men det er der måske en forklaring på.

Nå, men ...

Det "hackeren" hentyder til, der brøken ...

> 248,6885.../205

Hvis man således opstiller en tabel med disse tal, da kommer
den til at se således ud:

248,6885
248,6885
248,6885
205

Ganger vi den nemlig med et tal, da fås følgende:

248,6885 * 2,312... = 575,01...
248,6885 * 2,312... = 575,01...
248,6885 * 2,312... = 575,01...
205,0000 * 2,312... = 474

Og ...

Mens vi lige er inde på dette, tillader jeg mig at tilføje
følgende:

144
+43
+61
=
248

Så måske har vi fået besøg af en *ægte* hacker, der
interesserer sig for ... at chikanere folk?

Nej, vel!

Det er jo det rene tidsfordriv/tidsspilde!

Men måske har vi fået besøg af en, der vitterlig ønsker at
knække Samsons gåde med henblik på ... Yopu know: Nærkontakt
af 3. grad!

:-)

Så ...

Bare klø på

Tampen brænder (skønner jeg)!

Øh ...

Tillad mig lige her at tilføje:

Forleden dag nævnte jeg et spil, som kunne hjælpe os til at
forstå tingene (og dermed få et *overblik* midt i al kaoset):

Match the Pictures (Vendespil, huskespil)
https://sites.google.com/site/etbible/home/match-the-pictures
https://sites.google.com/site/etbible/home/match-the-pictures/21-505

> http://educate.au.dk/vaerktoejskasse/eksamen-vendespil-til-repetition/
> https://www.smartphoto.dk/lav-noget-sjovt/huske-spil
> https://da.scoutwiki.org/Vendespil
>
> Vendespil
>
> Det klassiske vendespil eller huskespil er det spil, hvor
> 20-30 kort med parvis ens motiver ligger med bagsiden opad
> på bordet. Man vender så på skift to kort, og er de ens,
> har man et stik og må vende igen. Er de ikke ens, lægges
> de tilbage som de lå, og kan danne basis for at den næste
> kan få et stik hvis vedkommende kan huske hvor de
> forskellige kort lå.

Forestil dig, at det er dette spil, vi spiller, og at det er
os, der skal designe brikkerne/kortene:

Den simple udgave KUNNE da bestå i at finde 2 kort med det
samme billede. Det ku' fx. være 2 katte eller 2 hunde.

*Udvidelsen* af spillet bliver så at associere til noget, der
*NÆSTEN* ligner en kat eller en hund, fx. en kattekilling eller
en hundevalp.

I vores ET-Bible-code KUNNE udvidelsen gå fra ...

43 (kort 1) + 43 (kort 2)

=>

43 (kort 1) + 61 (kort 2)

Idéen her skulle så være, at lære eleven har huske på al det,
man har lært vedr. Det Periodiske System (nemlig at disse 2
grundstoffen - i modsætning de andre - er ustabile og hurtigt
forsvinder)

Dernæst kunne man YDERLIGERE udvide spillet til fx. ...

43 + rød farve (kort 1) + 61 + rød farve (kort 2)

Og for at gøre det endnu mere kompliceret (eller avanceret)
KUNNE man inddrage et andet spil kaldet Domino:

Domino
https://da.wikipedia.org/wiki/Domino

Domino er et spil, som består af 2-delte brikker. Hver del
har et antal øjne, typisk mellem nul og seks, men findes
også med flere øjne. Domino-brikker kan ligesom spillekort
bruges til flere forskellige spil, men spilles typisk ved
at hver spiller får et antal brikker, som man lægger så
øjnene på brikken matcher øjnene på en anden ledig
domino-brik. Vinderen er den spiller, som kommer af med
sine brikker først.

I vores efterforskning KUNNE man således fx. sige, at ...

Kort 144
Kort 43
Kort 61
Kort ...

=>

Kort 144 + 0
Kort 144 + 43 = 187
Kort 144 + 61 = 205

Kort 43 + 0
Kort 43 + 61 = 104

Kort 61 + 0

=>

Kort 144 + 0 + 800 = 944
Kort 144 + 43 + 800 = 987
Kort 144 + 61 + 800 = 1005

=>

Kort 144 + 43 + 19500 = 19.687
Kort 144 + 61 + 19500 = 19.705

Og det er MÅSKE sådan vi skal opfatte det; altså deres måde at
tænke (deres måde at associere på).

Eller måske rettere:

Det er typisk en analytisk/systematisk måde at tænke på, hvor
alle muligheder medtages i betragtningen, og det evner vi
mennesker IKKE pga. begrænsninger i vores hjerne!

Hvorfor ikke?

Fordi det kan ta' *evigheder* at udtænke alle disse
kombinationsmuligheder.

Så ...

Vi (ur)-mennesker er "designet" til at løse problemerne her og
nu, ...

Så vi "skyder" *genvej*:

Vi udregnet IKKE alle kombinationsmulighederne, men skønner
hvilke der med størst sandsynlighed giver et brugbart resultat.

Og ...

Det er da muligt, at kunstig intelligens (A.I.) med tiden kan
lære denne fremgangsmetode/strategi, men ...

HVIS vi iagttager al for mange at de hersens "labyrinter", som
kommer til at *berøve* al vores tid, da KAN det godt være,
fordi det - som antyder - MÅSKE er en *maskine*, der er
designeren!

Eller ...

Tillad mig her at komme med et andet forslag:

Ligesom vi med en skak-maskine kan få den til at udregne mange
kombinationer, da skønner jeg, at vi også kan få enm maskine
til at udregne en hel masse varianter af The-ET-Bible-code,
hvoraf de fleste er håbløse.

Men så er de enkelte af dem, der er geniale.

Og så består kunsten i at finde disse (som nålen i en høstak)
og anvende dem.

Det er muligvis sådan et program, vi har fundet inside the
Bible: Designet af en maskine og derefter *udvalgt* af et
biologisk væsen ligesom os.

Så ...

Sagt med andre ord:

Bare rolig! De er IKKE en art super-mennesker. De er måske en
anelse klogere end os, men ikke særlig meget, måske 10% mere.

Ihukom ordene (fra Bibelen, som som meget vel kunne tænkes at
stamme fra ET):

News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: ET-Break -
Re: WH: Target 46 (61) -
Re: Watch: Trump announces US moving embassy to Jerusalem -
Re: 2017 uge 49 (news samlet)
Date: Wed, 6 Dec 2017 20:57:17 +0100, GMT 19:57
20225 news:5a284ba2$0$721$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/20-225
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/eUNcH8vievY/0Tjp_efwAQAJ

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+8.6&version=BPH
>
> Salme 8:6, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
>
> Du skabte det kun lidt ringere end det guddommelige,[a]
> gav det kongelig ære og værdighed.
>

> Footnotes:

> 8,6 Eller: „himmelske væsener”. Den græske oversættelse
> siger: „englene”.

KUN en *anelse* ringere end englene, skabte Du mennesket, o
Gud!

Amen?

Så ...

Nu ikke noget med at ha' mindreværdskomplekser!

*Kærligheden* din omfatter jo OGSÅ fx. kærlighed til en lille
kattekilling, ikke sandt?

Og på samme måde KAN de sagtens ha' kærlighed til os (endskønt
vi muligvis er en anelse knap så kloge som dem)!

Nå, men ...

Vi var i gang med Samsons gåde!

Er der nogen forslag til, HVORDAN vi kommer videre?

Er alle forslag velkomne?

Ja! Det vil jeg faktisk vove at påstå, fordi ...

Vi er - som sagt - "designede" (som mennesker) til at finde på
løsninger (fremfor at fare vild i en labyrint, som vi måske
nogengange fornemmer er tilfældet med en skitzofrem).

Og KAN vi ikke nu og her levere en vare, da begynder vores
venstre hjernehalvdel (hvor sprogcentret sidder) at gætte!

Den *hacker*! ... :-)

Forstå mig nu ret:

HVIS vi var en indbrudstyv og skulle hacke os ind ved at finde
et tal mellem 1 og 1000, da KUNNE vi spørge:

Er tallet 1 ?

Hvis nej, så ...

Er tallet 2 ?

osv.

Og dét kan jo ta' ret lang tid, hvis tallet næsten er 1000

Så ...

Man KU' også "hacke" ved at spørge:

(1) Er tallet større eller mindre eller lig med 500 ?

Hvis tallet større, så ...

(2) Er tallet ... 750 ?

Hvis tallet mindre, så ...

(2) Er tallet ... 250 ?
(3) Er tallet ... 125 ?
(4) Er tallet ... 63 ?
(5) Er tallet ... 32 ?
(6) Er tallet ... 16 ?
(7) Er tallet ... 8 ?
(8) Er tallet ... 4 ?
(9) Er tallet ... 2 ?
(10) Er tallet ... 1 ?

Og wupti er tallet findet på *maximalt* 11 spørgsmål (fremfor
1000)!

I forbifarten skal vi lige ihukomme ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab
Subject: Re: Apophis "waves"
Date: Wed, 22 May 2019 13:40:42 +0200, GMT 11:40
21487 news:5ce53543$0$692$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-487
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/78/21-487
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/29/21-487
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/apophis/21-487
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/JL0OgX54AIw/_Yr_f85kBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/2olteXCUgWg/phihWnG3BAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/eRSBv6Mzfp0/29oS-hZNBAAJ

> [...]
> -3217 . . . . . . . . . . . +2 .
> -3248 . . . . . . . . . . -3 . .
> -3245 Adam dør (½: -63)
>

> .... BÅDE Adam-markøren OG Noa-markøren BEGGE har samme talværdi,
> tallet 63 år i afstand fra Apophis-tiden-½.
>
> (Tallet 63 indgår i Daniel-koden 70*7 år: 7 år + 62 år + ½ + ½ år.
> Adam-63- og Noa-63-markøren KUNNE således godt pege hen imod
> 7-tallet, apropos Enok nr 7 i rækken i stamtavlen.)
>

> Og da Isak OGSÅ fødes udfor en Apophis-bølge ...
>
> -2067 . . . . . . . . . +3 .
> -2067 Isak fødes
>

> .... tyder noget på, at rekonstruktionen er korrekt.

"Anhold" teksten:

> -3119 Noa fødes (½: +63)
> -3147 . . . . . . . . . . -2 . .
> -3179 (-144: 1140)
> -3182 (½)
> -3188 Enok-365 up
> -3217 . . . . . . . . . . . +2 .
> -3248 . . . . . . . . . . -3 . .
> -3245 Adam dør (½: -63)

Compare with ...

(5) Er tallet ... 63 ?

MÅSKE har vi her fundet den naturlige forklaringen på, at de
har anvendt tallet +/-63 fremfor andre.

Men nej!

For HVORFOR skulle vi lige som udgangspunkt ta' tallet 1000,
fremfor alle andre mulige tal fx. 2304 or ...

Ja, så sku' det da lige være fordi tallet nævnes i en helt
anden sammenhæng:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+20.1-7&version=BPH

Aabenbaringen 20:1-7, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Tusindårsriget

1
Jeg så nu en engel komme ned fra Himlen. Han havde nøglen
til afgrunden i hånden, og han bar på en tung jernlænke.

2
Han greb fat i dragen, den gamle Slange, som er Djævelen
og Satan, lænkede ham og smed ham i afgrunden, hvor han
skulle være i 1000 år.

1000 (1, 500?)

3
Hullet over afgrunden blev forsvarligt lukket og
forseglet, så han ikke mere kunne vildlede nationerne. Når
de 1000 år er forbi, skal han efter Guds plan slippes løs
for en kort tid.

1000 (2, 250?)

4
Derefter så jeg en masse troner, og nogle, der satte sig
på tronerne.[a] De fik magt til at afsige domme. Jeg så
også sjælene af alle dem, som var blevet henrettet, fordi
de havde været tro over for Jesus og havde holdt fast ved
Guds ord. De havde ikke bøjet sig i hyldest til uhyret
eller dets statue, og de havde ikke taget imod uhyrets
mærke på panden eller hånden. De blev nu levende for at
regere sammen med Kristus i 1000 år.

1000 (3, 125?)

5
Det er den første genopstandelse. (De andre døde blev ikke
levende, før de 1000 år var gået).

1000 (4, 63 (62½) ?)
1 opstandelse

6
Velsignede og hellige er de, der kommer med i den første
genopstandelse. Dem har den anden død ingen magt over. De
skal være præster for Gud og Kristus, og de skal regere
sammen med ham i 1000 år.

1000 (5)

Satan løslades efter 1000 år, men besejres

7
Når de 1000 år er forbi, skal Satan lukkes ud af sit
fængsel,

1000 (6)

Footnotes:

20,4 Sandsynligvis de 24 medregenter sidst nævnt i 19,4.

1000-tallet nævnes således i alt 6 gange

Men der er fór mange løse ender i det, skønner jeg!

Andre forslag?

Any suggest?

Og dog!

Lidt system er der nemlig i det:

Adam dør på position -63 i år 930

Noa fødes på positio +63 og er nr 10 i rækken

Compare with ...

(9) Er tallet ... 2 ?
(10) Er tallet ... 1 ?

Tallen kan findes på 10 spørgsmål (fremfor 1000)!

Okay!

Let's hacke:

Adam-930 = 930 + 144 = 1074

Compare with ...

1074
_474

=>

1074
-474
=
600

(
Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/600-numbers

> Herved fremkommer der to muligheder, såfremt det er jorden eller
universet,
> der skal opmåles:
>
> Omkredsen kan enten være på ...
>
> 1. 150 * 2 = 300 enheder
> 2. 150 * 4 = 600 enheder
>
> (Normalt benytter vi 360° i længde- og breddegrader til opmålinger.)

)

Aha!

Adam indeholder en *skjult* information vedr. Apophis 474

-

GårDagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+106.40-48&version=BPH

Salme 106:40-48, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

-

GårDagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-06-01

Shadrak, Meshak og Abed-Nego (1)

"... da ... satte kongen Shadrak, Meshak og Abed-Nego til
at styre provinsen Babylon ..."
Dan 2,49

=== citat slut ===

Synkroniseringen røget! ... :-(

I andagtshæftet står der:

=== citat start ===

Ordet for 2019-06-01

Lev et afbalanceret liv

"Lad jeres mildhed blive kendt af alle mennesker ... "
Fil 4,5

=== citat slut ===

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2019-06-01, CET 11:3x, GMT 09:3x:

"Now my soul is deeply troubled. Should I pray, `Father, save
me from this hour'? But this is the very reason I came!"
John 12:27

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Mon, 27 May 2019 18:48:02 +0200, GMT 16:48
21495 news:5cec14c8$0$692$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/nY27WQPsAQAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> af Ross Campbell
>
> Kapitel 2:
> Samfundet og vreden, side 18-25
>
> side 20
>
> Oprør mod autoriteterne
>
> Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
> for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
> komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
> grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.
>
> Kommentar:
>
> Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
> død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

[ ... ]
> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

New Update:

News:dk.test
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: 21.400 - 21.499 -
Re: ... Informationfile de la Mogens Kall
(including UFO-indicators), file 08867
Date: Tue, 28 May 2019 10:21:13 +0200, GMT 08:21
21501 news:5cecef81$0$695$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/-vJZiYkfBwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/MRWueyeFrn8/dcN_lvW5BwAJ

> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21495

-

143
20:05

samt ...

BLOG: Hvorfor skulle et krigsskib gemmes væk, før Trump kom på besøg?
01. jun. 2019, 19:31 ...

-

NRK:
1. juni 2019 kl. 14:32

-

21526

Re: Adam-930 indeholder en *skjult* information vedr. Apophis 474 -
Re: 2019 uge 22 (news samlet)

File 21.527 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-527
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/63/21-527

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-527

-

Den 02-06-2019 kl. 10:53 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Adam-930 indeholder en *skjult* information vedr.
Apophis 474 -
Re: 2019 uge 22 (news samlet)
Date: Sun, 2 Jun 2019 10:53:39 +0200, GMT 08:53
21526 news:5cf38e9d$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-526
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/63/21-526
https://sites.google.com/site/etbible/home/match-the-pictures/21-526
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/hpf8ZehSU48/MhIUVI3yCAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fihEQCu4PdQ/DWuV6_CyBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/CQcU6ObWawg/gnnESB5BBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/z6fM9LZK7-0/xZjV-kZGBQAJ
Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-514

> Apophis
> waves___Abram__Irak
> _________175____75 (137 -> 137)
> 575, 3
> _________150____50
> 575, 2
> _________125____25
> 575, 1
> _________100_____0
> 474, 1
> __________75___-25 (205 -> 187)

På den baggrund ku' man så opstille en hypotese:

HVIS 63 repræsenterer tallet 474, HVOR *meget* er så
tallet 575 ?

?_____+3___+575 +575 +575
?_____+2___+575 +575
?_____+1___+575
__0____0___Enok-365-op
-63___-1___-474

=>

63 * 575 /474
=
76,424...

=>

+229,272...___+3___+575 +575 +575
+152,848...___+2___+575 +575
+76,424...____+1___+575
__0____________0___Enok-365-op
-63___________-1___-474

HVAD står der udfor disse 3 årstal (229, 153 og 76)?

Download help-file (regneark) ...
https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002/2029%2C%20044.sxc

Year____-144__Temple
-2953__________589___+229,272...___+3___+575 +575 +575
-3029___1290___513___+152,848...___+2___+575 +575
-3106__________436___+76,424...____+1___+575
-3182__________360_____0____________0___Enok-365-op
-3245___1074___297___-63___________-1___-474

21527