Ansat mister livet ved ulykke på russisk atomkraftværk - News 2023-07-15

Ansat mister livet ved ulykke på russisk atomkraftværk

File 25.399 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-3xx/25-368
Counter on
https://sites.google.com/view/counter-on/files/25-xxx/25-3xx/25-358
Nuclear disaster (Atom katastrofe)
https://sites.google.com/view/kall-nuclear-disaster/files/25-xxx/25-3xx/25-399

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: ET-Break (Question to the British Defense Secretary Ben Wallace
in regard to status of Hong Kong version 2) - News 2023-07-14
Date: Fri, 14 Jul 2023 08:39:11 +0200
25397 <u8qqif$3v34i$1...@news.eternal-september.org>
NATO
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-3xx/25-397
Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-3xx/25-397
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ap1n_nw-0V8/m/Oqm6FnR1CAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

[ ... ]

2
„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

[ ... ]

18
... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

For tre uger siden gjorde de oprør i Rusland. Hvad er der blevet
af Wagner-gruppen?
I går kl. 19:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tre-uger-siden-gjorde-de-oproer-i-rusland-hvad-er-der-blevet-af-wagner-gruppen

Ifølge oplysninger fra Pentagon spiller Wagner-gruppen ikke
længere en stor rolle i Ukraine.

-

'Tillykke, Indien': Rummission skal undersøge Månens sydpol
I går kl. 20:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tillykke-indien-rummission-skal-undersoege-maanens-sydpol

Den indiske mission skal efter planen lande på Månen 23. august.

+

Indisk rumfartøj sætter kurs mod Månens sydpol
I går kl. 22.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-14-indisk-rumfartoej-saetter-kurs-mod-maanens-sydpol

-

Nu giver Putin sin version af, hvad der skete på mystisk møde i
Kreml
I går kl. 20.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-14-nu-giver-putin-sin-version-af-hvad-der-skete-paa-mystisk-moede-i-kreml

Få dage efter mytteriet i Rusland mødtes Putin med Wagner-gruppen
i tre timer. Nu fortæller han selv, hvad der skete – og fremhæver
en central scene.

-

Wagner påbegynder træning af belarusiske soldater
I dag kl. 05.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-15-wagner-paabegynder-traening-af-belarusiske-soldater

-

Forsvarschefer vil have NATO-base i Norden - eksperter advarer
I dag kl. 06.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-15-forsvarschefer-vil-have-nato-base-i-norden-eksperter-advarer

De nordiske lande vil styrke samarbejdet med en ny base i Norden.
Det kan provokere Rusland, mener ekspert.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.10
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-14-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 20.46
Rusland smider alt ind for at stoppe vores fremgang, siger
Zelenskyj

Kl. 21.19
Amerikansk minister langer ud efter russisk modpart efter møde

Kl. 22.48
Belarus bekræfter aftale med Wagner-gruppen

New Link ...

Seneste nyt i krigen i Ukraine
I dag kl. 05.20
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-15-seneste-nyt-i-krigen-i-ukraine

Kl. 05.32
Rusland sigter ukrainsk statsborger for drab på tidligere
russisk ubådschef

Kl. 06.16
Forsvarschefer vil have NATO-base i Norden

32 min siden (Time now CET 07.26)
Ansat mister livet ved ulykke på russisk atomkraftværk

... ulykken, der fandt sted på Uralbjergenes Elektrokemiske
Konsortium, som værket hedder.

Medarbejderen omkom, da lufttrykket på værket faldt, efter at
der fredag gik hul på en beholder, der indeholdt en kubikmeter
forarmet uran.

+

Ansat mister livet ved ulykke på russisk atomkraftværk
Ritzau 15.07.23 Kl. 03:20
https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/ansat-mister-livet-ved-ulykke-paa-russisk-atomkraftvaerk

Atomkraftværket ligger tæt på byen Novouralsk.

Kommentar:

Map:

Novouralsk
60,094722 57,245556
57.245556, 60.094722
https://goo.gl/maps/hJTMperiPStnSzXAA
1.382,83 km to Moskva
246,80 km to 2013-02-15, Chelyabinsk meteor (55.15, 61.41)
50,00326268 Global-600-units to Atlit Yam
30,00195761 Global-360-units to Atlit Yam

=>

Galactic (360°-system):

MW1-Novouralsk
330,75736268672030 -18,0399896934702

=>

(
Galactic (360°-system):

MW1-Novouralsk, latitude 0
330,75736268672030 0
)

MW1-Novouralsk, latitude 0
65,0469076711806 39,4786941444798
39.4786941444798, 65.0469076711806
https://goo.gl/maps/A9Y7yrPxf1dcGizb6
25 km to MW1-2013-02-15-latitude-0
155,99960100 Global-600-units to UFO-USA-1967-v2
195,24923420 Global-600-units to MW1-South-America-EastCoast

=>

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/view/et-footsteps/2008-07-14

Delta:
2023-07-14
2008-07-14
__15 years

Homework:

Find - if possible - a *time-connection*

11 min siden (Time now CET 07.26)
Russere i hobetal har indtaget populær ferieø

(Time now CET 07.26)

Deadline:

DR text-TV:
123

DR:
2023-07-15 kl 07.11
2 min. siden
Syv døde efter oversvømmelser og jordskred i Sydkorea

TV2:
2023-07-15 kl 07.16
Jomfruøerne kræver milliarderstatning for Epstein-sag
46 min siden

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25399

Punishment for russian hacker activity ?

Re: Ansat mister livet ved ulykke på russisk atomkraftværk -
News 2023-07-15

File 25.400 ...
Counter on
https://sites.google.com/view/counter-on/files/25-xxx/25-4xx/25-400
Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/view/hacker-attack/files/25-xxx/25-4xx/25-400

-

Den 15-07-2023 kl. 09:04 skrev Kall, Mogens:

Subject: Ansat mister livet ved ulykke på russisk atomkraftværk -
News 2023-07-15
Date: Sat, 15 Jul 2023 09:04:01 +0200
25399 <u8tgd1$b3vu$1...@news.eternal-september.org>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-3xx/25-399
Counter on
https://sites.google.com/view/counter-on/files/25-xxx/25-3xx/25-399
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/b9xDnaTPups/m/_e3HhGPFCAAJ

> Seneste nyt i krigen i Ukraine
> I dag kl. 05.20

https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-15-seneste-nyt-i-krigen-i-ukraine
[ ... ]
156 / 2 = 78

Compare with ...

Measuring Stick (Målestok)
78-Pt-193, Platinum, ½-life = 50 years
https://sites.google.com/view/measuring-stick/topic/78-pt-193

> [...]
> __15 years
>
> Homework:
>
> Find - if possible - a *time-connection*

https://sites.google.com/view/hacker-attack/topic

2023-06-24, CET 16:02, GMT 14:02 (Wagner Rebellion on at same time!)

2023-06-24, day no 175
2023-07-14, day no 195

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25400