News 2022-03-16, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1417 days to global Nuclearwar+suicide

Headline:

USA's senat fordømmer Putin som 'krigsforbryder'

US Senate condemns Putin as 'war criminal'

Сенат США осудил Путина как «военного преступника»

Was:
Sodom-warning-to-Russia +12 days

Sodoma-advarsel-til-Rusland +12 dage

Содом-попередження-Росії +12 дні

Содом-предупреждение-России +12 дня

Was:
'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

Time now (16/3-22) to global nuclearwar+sicide around:
T-1417 days (3,9 years)

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

NATO
https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Dagens Ord Andagt
http://dagens-ord-andagt.dk/16-3-andagt-Englehj.8766.0.html

___ quote begin ___

Salmerne kap. 34 vers 7-8:
Jeg råbte til Herren i min nød, og han reddede mig ud af mine problemer.
For Herrens engel redder enhver, som ønsker at gøre Guds vilje.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+34.7-8&version=BPH

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

Psalm 34: 7-8:
I cried to the Lord in my distress, and he saved me from my troubles.
For the angel of the Lord saves anyone who wills to do the will of God.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+34.7-8&version=ERV

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Псалом 34:7-8:
Я воззвал к Господу в бедствии моем, и Он спас меня от бед моих. Ибо
Ангел Господень спасает всякого, кто хочет исполнить волю Божию.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+34.7-8&version=ERV-RU

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Псалом 34: 7-8:
Я кликав до Господа в моїй біді, і Він врятував мене від моїх бід. Бо
ангел Господній спасає кожного, хто хоче виконувати волю Божу.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+34.7-8&version=ERV-UK

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input:

Subject: India sends missile against Pakistan: An unfortunate mistake -
Re: News 2022-03-11, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1422 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sat, 12 Mar 2022 04:17:49 +0100
23812 <622c10e1$0$692$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/9zoVYxGAMOo/m/UiEUXvnrAQAJ

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-11-indien-sender-missil-mod-pakistan-en-beklagelig-fejl

> India sends missile against Pakistan: An unfortunate mistake
>
> Индия направляет ракеты против Пакистана: досадная ошибка
>
> -

Find time:

https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2022-03-13/india-wants-to-overthrow-visa-and-mastercard-s-dominance-it-has-several-options

=>

DG ISPR
@OfficialDGISPR
Spokesperson Pakistan Armed Forces. Major General Babar Iftikhar since
February 2020.

DG ISPR Press Conference - 10 March 2022
https://twitter.com/OfficialDGISPR/status/1501951149661769736

5.00 PM · 10. mar. 2022·Twitter Media Studio

... 6.43 pm

=>

https://www.dw.com/en/india-says-it-accidentally-launched-a-missile-into-pakistan/a-61100492

Pakistan said that an India-origin "super-sonic flying object" had
entered into territory on March 9, at 18:43 local time. They said the
missile was unarmed and had crashed near the country's eastern city of
Mian Channu, some 500 kilometers (310 miles) from the capital Islamabad.

(
Pakistan sagde, at et "supersonisk flyvende objekt" med oprindelse i
Indien var kommet ind i territoriet den 9. marts kl. 18:43 lokal tid. De
sagde, at missilet var ubevæbnet og var styrtet ned nær landets østlige
by Mian Channu, omkring 500 kilometer (310 miles) fra hovedstaden
Islamabad.
Пакистан заявил, что «сверхзвуковой летающий объект» индийского
происхождения вошел на территорию 9 марта в 18:43 по местному времени.
Они сказали, что ракета не была вооружена и упала недалеко от восточного
города страны Миан Чанну, примерно в 500 километрах (310 миль) от
столицы Исламабада.
)

https://www.timeanddate.com/time/zone/pakistan
Pakistan timezone GMT+5

=>

2022-03-09, Wednesday, day no 68, PKT 18:43
2022-03-09, Wednesday, day no 68, CET 14:43
2022-03-09, Wednesday, day no 68, GMT 13:43

Input memory from ...

Subject: [ Re: Ukraine venter på jægerfly, men Polen og USA er uenige,
siger præsident ]
Re: Украина ждет истребители, но Польша и США не согласны,
заявил президент -
Re: News 2022-03-03, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1430 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 3 Mar 2022 19:16:22 +0100
23737 <622105f7$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
Oops-missile-syndrome (Peder Skram Hovsa missil, Hovas-missil-syndrom,
Упс-ракетный-синдром)
https://sites.google.com/view/oops-missile-syndrome/files/23-xxx/23-7xx/23-737
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/JUSQTV80D0A/m/HdbqUHJJAgAJ

delta-1:
2022-02-19, Saturday, day no 50, CET 20:03, Classified (23.455)
2022-03-09, Wednesday, day no 68, CET 14:43
______________________________18_______5:20 (or 320)

and/or ...

2022-02-19, Saturday, day no 50, CET 20:03, Classified (23.455)
2022-03-09, Wednesday, day no 68, PKT 18:43
______________________________18_______1:20 (or 80)

delta-2:
2022-03-03, Thursday, day no 62, CET 16:11, Ready to fire
2022-03-03, Thursday, day no 62, CET 16:53, Program on
2022-03-03, Thursday, day no 62, CET 17:02, Aktiverüng
2022-03-03, Thursday, day no 62, CET 17:02, missile
2022-03-03, Thursday, day no 62, CET 17:15, Nuclear missile
2022-03-03, Thursday, day no 62, CET 19:15, ... (unarmed) ...
2022-03-09, Wednesday, day no 68, CET 14:43
_______________________________6

delta-3:
2022-03-09, Wednesday, day no 68, GMT 13:43
______________________________________13:35
__________________________________________8

Un moment, s'il vous plaît

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i går kl. 23:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549560
Palle Herløv
Nigerianske studerende i besat by beder om hjælp

i går kl. 23:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549586
Palle Herløv
Eksplosioner ryster udkanten af Kyiv

i går kl. 23:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549614
Palle Herløv
Danfoss-fond giver donation til Ukraine

i går kl. 23:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549664
Palle Herløv
Polen opfordrer til fredsbevarende mission i Ukraine

Kommentar:

God ide ... :-)

i går kl. 23:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549672
Oliver Batchelor
Boris Johnson takker briterne for viljen til at huse ukrainske flygtninge

i dag kl. 00:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549754
Palle Herløv
Zelenskyj er mere optimistisk omkring forhandlinger med Rusland

i dag kl. 01:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549803
Palle Herløv
Joe Biden ventes at sende yderligere forsvarsstøtte til Ukraine

i dag kl. 02:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549811
Palle Herløv
Bulgarien begynder at registrere flygtninge ved grænsen

i dag kl. 02:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549820
Palle Herløv
Justin Trudeau vil angiveligt deltage i Nato-topmøde

i dag kl. 02:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549829
Palle Herløv
Luftalarmer hyler i flere byer lige nu

i dag kl. 03:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549882
Palle Herløv
500 ukrainere menes at være taget som gidsler på hospital

i dag kl. 04:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549898
Palle Herløv
Ukraine: Rusland har mistet op til 40 procent af sine invasionsenheder

i dag kl. 05:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549997
Palle Herløv
OVERBLIK: Nattens vigtigste begivenheder

i dag kl. 05:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3549998
Palle Herløv
Luftsirener lyder over flere ukrainske byer onsdag morgen

i dag kl. 06:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550030
Maya Nissen
Britisk forsvarsministerium: Rusland forsøger at skaffe ekstra soldater
efter tab i Ukraine

57 min. siden (Time now CET 07.37)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550047
Maya Nissen
USA's senat fordømmer Putin som 'krigsforbryder'

41 min. siden (Time now CET 07.37)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550098
Maya Nissen
Mennesketomme gader i Kyiv

9 min. siden (Time now CET 07.37)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550159
Maya Nissen
Boligområder ramt af bombardementer i Kyiv

1 min. siden (Time now CET 07.37)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550171
Maya Nissen
Meldinger om eksplosioner i Odesa og Zaporizhia

(Time now CET 07.37)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
15. mar. 2022, 05:34
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-15-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

Kl. 23.09
Polsk vicepremierminister vil have fredsbevarende styrker på ukrainsk jord

Kommentar:

God ide ... :-)

New Link ...

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
16. mar. 2022, 05:02
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-16-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

Kl. 05.04
Biden sender 800 millioner dollar i forsvarsstøtte til Ukraine

Kl. 05.21
Ukraine hævder at have dræbt en fjerde russisk general

Kl. 05.33
Zelenskyj er mere optimistisk omkring forhandlinger med Rusland

Kl. 05.35
Luftsirener lyder over flere ukrainske byer

Kl. 05.56
Krigsødelæggelser for 3,4 billioner kroner

31 min siden (Time now CET 07.33)
G7-landene skal mødes onsdag

(Time now CET 07.33)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-15 kl. 22.58
29 min. siden
Sveriges regering vil genindføre id-kontrol ved grænserne

TV2:
Ukrainsk forhandler øjner mulige kompromiser med Rusland
15. mar. 2022, 22:39

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23853

[...]

Den 16-03-2022 kl. 07:40 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-03-16, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1417 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
Kyiv ramt af flere angreb: - De skyder på fredelige mennesker
15. mar. 2022, 23:10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-15-kyiv-ramt-af-flere-angreb-de-skyder-paa-fredelige-mennesker

-

I går kl. 23:51
Boris Johnson takker briterne: 100.000 har skrevet sig op til at huse
ukrainske flygtninge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/boris-johnson-takker-briterne-100000-har-skrevet-sig-op-til-huse-ukrainske

-

Overraskende udvikling i Kyiv er krigens store historie, siger
militæranalytiker
16. mar. 2022, 05:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-overraskende-udvikling-i-kyiv-er-krigens-store-historie-siger-militaeranalytiker

-

I dag kl. 05:47
Guvernør i Donetsk: 500 ukrainere er taget som gidsler på hospital
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/guvernoer-i-donetsk-500-ukrainere-er-taget-som-gidsler-paa-hospital

-

I dag kl. 05:49
SE BILLEDERNE Ukraines blå og gule farver spreder sig på vægge og mure
over hele Europa
https://www.dr.dk/nyheder/udland/se-billederne-ukraines-blaa-og-gule-farver-spreder-sig-paa-vaegge-og-mure-over-hele

-

I dag kl. 05:49
Danskere kørte til Polen i foodtruck: 'Det er fantastisk at give dem et
smil på læben'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/danskere-koerte-til-polen-i-foodtruck-det-er-fantastisk-give-dem-et-smil-paa-laeben

-

I dag kl. 05:50
Mens ukrainere flygter den anden vej, tager Puk Damsgård toget til Kyiv:
’Det føles som en spøgelsesby’
https://www.dr.dk/stories/1288510966/nattog-til-kyiv/

-

I dag kl. 06:50
LIVE-TV Få seneste nyt fra krigen i Ukraine minut for minut
https://www.dr.dk/drtv/kanal/192099

-

2022-03-16 kl. 07.53
28 min. siden
Zelenskyj om fredsforhandlinger: Rusland er begyndt at være mere realistiske
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-om-fredsforhandlinger-rusland-er-begyndt-vaere-mere-realistiske

-

2022-03-16 kl. 07.53
0 min. siden
USA's senat fordømmer Putin som 'krigsforbryder'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-senat-fordoemmer-putin-som-krigsforbryder

[...]

28 sek. siden (Time now CET 07.55)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550217
Maya Nissen
Ukraines blå og gule farver spreder sig på vægge og mure over hele Europa

7 min. siden (Time now CET 08.06)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550223
Maya Nissen
Lokale myndigheder: Mindst 500 er dræbt i Kharkiv siden invasionens start

(Time now CET 08.06)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
Under 1 min siden (Time now CET 07.54)
20.000 indbyggere har forladt sønderskudte Mariupol

(Time now CET 07.54)

[...]

Arsen i drikkevandet kan give misdannelser hos nyfødte
16. mar. 2022, 06:29

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23854

ET-Break:

Was:
ICJ T-7h 48m...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-16, Wednesday, day no 75, CET 08:13, GMT 07:13)
- "Ready!"

Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

https://www.icj-cij.org/en/calendar

Calendar of hearings and events

Wednesday 16 March 2022
Allegations of Genocide under the Convention on the Prevention and
Punishment of the Crime of Genocide (Ukraine v. Russian Federation) -
Request for the indication of provisional measures – Reading of the
Order of the Court

Wednesday 16 March 2022: 4 p.m.

(
Kalender for høringer og begivenheder

Onsdag den 16. marts 2022
Påstande om folkedrab i henhold til konventionen om forebyggelse og
straf for forbrydelsen folkedrab (Ukraine mod Den Russiske Føderation) -
Anmodning om angivelse af foreløbige foranstaltninger - Læsning af
Domstolens kendelse

Onsdag den 16. marts 2022: 16.00
Календарь слушаний и мероприятий

Среда, 16 марта 2022 г.
Утверждения о геноциде в соответствии с Конвенцией о предупреждении
преступления геноцида и наказании за него (Украина против Российской
Федерации) - Просьба об указании временных мер - Чтение постановления суда

Среда, 16 марта 2022 г.: 16:00.

[...]

__________________________

(Time now CET 08.08)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
Under 1 min siden (Time now CET 08.08)
Ukraine: Mindst 5000 døde i Kharkiv

(Time now CET 08.08)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23855

Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

INTERNATIONAL COURT OF JUSTICE
Endnu en russisk general meldes dræbt: Her er krigens udvikling i fem
punkter

16/03/2022 KL. 06:36
https://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE13830515/det-er-der-sket-i-nat-i-fem-punkter/

Det er der sket i nat i fem punkter

Ukraines præsident udtrykker optimisme om forhandlinger. Polen opfordrer
til fredsbevarende mission i Ukraine. 500 ukrainere menes at være taget
som gidsler på hospital.

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

6 min. siden (Time now CET 08.29)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550315
Maya Nissen
Puk Damsgård i Kyiv: Der er stilhed i den centrale del af byen, men
'konstant buldren' fra den vestlige udkant

(Time now CET 08.29)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
Under 1 min siden (Time now CET 08.08)
Ukraine: Mindst 5000 døde i Kharkiv

1 min siden (Time now CET 08.28)
Bygning i det centrale Kyiv ramt af bombardementer

(Time now CET 08.28)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23856

Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

4 min. siden (Time now CET 08.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550326
Maya Nissen
Ukraine hævder at have dræbt næsten 14.000 russiske soldater

https://www.facebook.com/MinistryofDefence.UA/posts/276585821320544

Міністерство оборони України
33 min. ·

❗️Загальні бойові втрати противника з 24.02 по 16.03 орієнтовно склали /
The total combat losses of the enemy from 24.02 to 16.03 were approximately:
особового складу / personnel - близько/ about 13800 осіб,
танків / tanks ‒ 430 од,
бойових броньованих машин / APV ‒ 1375 од,
артилерійських систем / artillery systems – 190 од,
РСЗВ / MLRS - 70 од,
засоби ППО / Anti-aircraft warfare systems - 43 од,
літаків / aircraft – 84 од,
гелікоптерів / helicopters – 108 од,
автомобільної техніки / vehicles - 819 од,
кораблі /катери / boats / cutters - 3 од,
цистерн з ПММ / fuel tanks - 60,
БПЛА оперативно-тактичного рівня / UAV operational-tactical level - 11.
Спеціальна техніка / special equipment - 10.
Дані уточнюються. Підрахунок ускладнюється високою інтенсивністю бойових
дій. / Data are being updated. The calculation is complicated by the
high intensity of hostilities.
#stoprussia Бий окупанта! Разом переможемо!
Strike the occupier! Let's win together!
Генеральний штаб ЗСУ / General Staff of the Armed Forces of Ukraine

(
Ukraines forsvarsministerium
33 min. ·

TotalDe samlede kamptab for fjenden fra 24.02 til 16.03 var ca. /
Fjendens samlede kamptab fra 24.02 til 16.03 var cirka:
personale - omkring 13800 mennesker,
tanke - 430 enheder,
pansrede kampkøretøjer / APV - 1375 enheder,
artillerisystemer - 190 enheder,
MLRS / MLRS - 70 enheder,
luftværnssystemer - 43 enheder,
fly - 84 enheder,
helikoptere - 108 enheder,
af motorkøretøjer / køretøjer - 819 enheder,
skibe / både / kuttere - 3 enheder,
brændstoftanke - 60,
UAV operationelt-taktisk niveau / UAV operationelt-taktisk niveau - 11.
Specialudstyr - 10.
Data bliver opdateret. Beregningen kompliceres af fjendtlighedernes høje
intensitet. / Data bliver opdateret. Beregningen kompliceres af
fjendtlighedernes høje intensitet.
#stoprussia Slå besætteren! Lad os vinde sammen!
Slå besætteren! Lad os vinde sammen!
Generalstab for de væbnede styrker i Ukraine
Ministry of Defence Ukraine
33 min. ·

TotalThe total combat losses of the enemy from 24.02 to 16.03 were
approximately / The total combat losses of the enemy from 24.02 to 16.03
were approximately:
personnel - about 13800 people,
tanks - 430 units,
armored combat vehicles / APV - 1375 units,
artillery systems - 190 units,
MLRS / MLRS - 70 units,
anti-aircraft warfare systems - 43 units,
aircraft - 84 units,
helicopters - 108 units,
of motor vehicles / vehicles - 819 units,
ships / boats / cutters - 3 units,
fuel tanks - 60,
UAV operational-tactical level / UAV operational-tactical level - 11.
Special equipment - 10.
Data are being updated. The calculation is complicated by the high
intensity of hostilities. / Data are being updated. The calculation is
complicated by the high intensity of hostilities.
#stoprussia Beat the occupier! Let's win together!
Strike the occupier! Let's win together!
General Staff of the Armed Forces of Ukraine
Министерство обороны Украины
33 мин. ·

❗️Общие боевые потери противника с 24.02 по 16.03 ориентировочно
составили / The total combat losses of the enemy from 24.02 to 16.03
личного состава /personnel - около/ about 13800 человек,
танков / tanks ‒ 430 ед,
боевых бронированных машин / APV ‒ 1375 ед,
артиллерийских систем / artillery systems – 190 ед,
РСЗО/MLRS - 70 ед,
средства ПВО / Anti-aircraft warfare systems - 43 ед,
самолетов / aircraft – 84 ед,
вертолетов / helicopters – 108 ед,
автомобильной техники / vehicles - 819 ед,
корабли/катера/boats/cutters - 3 ед,
цистерн с ГСМ/fuel tanks - 60,
БПЛА оперативно-тактического уровня / UAV operational-tactical level – 11.
Специальная техника / special equipment – ​​10.
Данные уточняются. Подсчет усложняется высокой интенсивностью боевых
действий. / Data are being updated. Сортировка является сложным при
высокой мощности hostilities.
#stoprussia Бей оккупанта! Итого победим!
Strike the occupier! Let's win together!
Генеральный штаб ВСУ / General Staff of the Armed Forces of Ukraine
)

Samtidig hævder forsvaret at have ødelagt blandt andet:

430 kampvogne
1.375 pansrede køretøjer
190 artillerisystemer
70 rakestyr
43 luftværnssystemer
84 fly
108 helikoptere
819 militærkøretøjer
3 skibe

Rusland har ikke bekræftet de angivne tabstal.

(Time now CET 08.41)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
1 min siden (Time now CET 08.28)
Bygning i det centrale Kyiv ramt af bombardementer

_________________________

(Time now CET 08.36)

INT 23.855

Den 16-03-2022 kl. 08:15 skrev Kall, Mogens:

(File 23.855)
> [...]
> galactic neighbor ET):
> (2022-03-16, Wednesday, day no 75, CET 08:13, GMT 07:13)

Hacker-from-Earth came...

CET 08:43
- "Adgang spærret!"

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23857

Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Input:

Subject: Found markpointer 1335 -
Re: 38, Investigation report -
Re: News 2022-03-14, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1419 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 14 Mar 2022 17:39:15 +0100
23836 <622f6fb6$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
1335 (Daniel 12,12)
https://sites.google.com/view/kall-1335/files/23-xxx/23-8xxx/23-836
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/741yJ37-CkA/m/j_zf7t20AgAJ

https://sites.google.com/site/etbible/home/daniel-code-1140-1260-1290-1335

https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-2xx/23-28x/23-281

delta-1:
2022-02-19, Saturday, day no 50, CET 20:03, Classified (23.455)
2022-03-09, Wednesday, day no 68, CET 14:43
______________________________18

A B A/B A/B-50
1335 01 1335,00000000 1285,00000000
1335 02 0667,50000000 0617,50000000
1335 03 0445,00000000 0395,00000000
1335 04 0333,75000000 0283,75000000
1335 05 0267,00000000 0217,00000000
1335 06 0222,50000000 0172,50000000
1335 07 0190,71428571 0140,71428571
1335 08 0166,87500000 0116,87500000
1335 09 0148,33333333 0098,33333333
1335 10 0133,50000000 0083,50000000
1335 11 0121,36363636 0071,36363636
1335 12 0111,25000000 0061,25000000
1335 13 0102,69230769 0052,69230769
1335 14 0095,35714286 0045,35714286
1335 15 0089,00000000 0039,00000000
1335 16 0083,43750000 0033,43750000
1335 17 0078,52941176 0028,52941176
1335 18 0074,16666667 0024,16666667
1335 19 0070,26315789 0020,26315789
1335 20 0066,75000000 0016,75000000
1335 21 0063,57142857 0013,57142857
1335 22 0060,68181818 0010,68181818
1335 23 0058,04347826 0008,04347826 ... (focus) ...
1335 24 0055,62500000 0005,62500000
1335 25 0053,40000000 0003,40000000
1335 26 0051,34615385 0001,34615385
1335 27 0049,44444444 -0000,55555556
1335 28 0047,67857143 -0002,32142857
1335 29 0046,03448276 -0003,96551724

=>

A B A/B A/B-50
1336 01 1336,00000000 1286,00000000
1336 02 0668,00000000 0618,00000000
1336 03 0445,33333333 0395,33333333
1336 04 0334,00000000 0284,00000000
1336 05 0267,20000000 0217,20000000
1336 06 0222,66666667 0172,66666667
1336 07 0190,85714286 0140,85714286
1336 08 0167,00000000 0117,00000000
1336 09 0148,44444444 0098,44444444
1336 10 0133,60000000 0083,60000000
1336 11 0121,45454545 0071,45454545
1336 12 0111,33333333 0061,33333333
1336 13 0102,76923077 0052,76923077
1336 14 0095,42857143 0045,42857143
1336 15 0089,06666667 0039,06666667
1336 16 0083,50000000 0033,50000000
1336 17 0078,58823529 0028,58823529
1336 18 0074,22222222 0024,22222222
1336 19 0070,31578947 0020,31578947
1336 20 0066,80000000 0016,80000000
1336 21 0063,61904762 0013,61904762
1336 22 0060,72727273 0010,72727273
1336 23 0058,08695652 0008,08695652 ... (focus) ...
1336 24 0055,66666667 0005,66666667
1336 25 0053,44000000 0003,44000000
1336 26 0051,38461538 0001,38461538
1336 27 0049,48148148 -0000,51851852
1336 28 0047,71428571 -0002,28571429
1336 29 0046,06896552 -0003,93103448

=>

A B A/B A/B-50
1334 01 1334,00000000 1284,00000000
1334 02 0667,00000000 0617,00000000
1334 03 0444,66666667 0394,66666667
1334 04 0333,50000000 0283,50000000
1334 05 0266,80000000 0216,80000000
1334 06 0222,33333333 0172,33333333
1334 07 0190,57142857 0140,57142857
1334 08 0166,75000000 0116,75000000
1334 09 0148,22222222 0098,22222222
1334 10 0133,40000000 0083,40000000
1334 11 0121,27272727 0071,27272727
1334 12 0111,16666667 0061,16666667
1334 13 0102,61538462 0052,61538462
1334 14 0095,28571429 0045,28571429
1334 15 0088,93333333 0038,93333333
1334 16 0083,37500000 0033,37500000
1334 17 0078,47058824 0028,47058824
1334 18 0074,11111111 0024,11111111
1334 19 0070,21052632 0020,21052632
1334 20 0066,70000000 0016,70000000
1334 21 0063,52380952 0013,52380952
1334 22 0060,63636364 0010,63636364
1334 23 0058,00000000 0008,00000000 ... (focus) ...
1334 24 0055,58333333 0005,58333333
1334 25 0053,36000000 0003,36000000
1334 26 0051,30769231 0001,30769231
1334 27 0049,40740741 -0000,59259259
1334 28 0047,64285714 -0002,35714286
1334 29 0046,00000000 -0004,00000000

=>

[...]

ET Homestar DATA:
https://sites.google.com/view/homestar-of-et/

Galactic

600-tal-system:

longitude 195,6518082
latitude + 8,049132769

Delta:

8,049132769
8,04347826
0,005654509

Hmm ...

23 * 8,00000000 = 184
23 * 8,04347826 = 185

Compare with ...

1335 (Daniel 12,12)
-185
1150 (Daniel 8,14.26)

Found connection between 1335, 185 and 8,043 (ET-Homestar-DATA)
... (BREAKING NEWS on) ...

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 08:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550396
Maya Nissen
Puk Damsgård i Kyiv: 'Der er plads til en smule optimisme'

i dag kl. 09:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550424
Maya Nissen
Zaporizhzia: Mere end 3.000 biler ankommet med evakuerede fra Mariupol

i dag kl. 09:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550515
Maya Nissen
Ukraine: 103 børn dræbt i krigen

i dag kl. 09:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550519
Maya Nissen
Nyhedsbureau: Estland kræver som første Nato-land flyveforbudszone

i dag kl. 09:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550573
Maya Nissen
Ruslands udenrigsminister om forhandlinger med Ukraine: 'Der er håb for
et kompromis'

i dag kl. 09:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550595
Maya Nissen
Ukraines militær indleder modoffensiv mod russiske styrker

i dag kl. 09:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550608
Maya Nissen
Myndigheder: 'Åbent spørgsmål', om evakueringer fra Mariupol kan
fortsætte i dag

i dag kl. 09:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550612
Per Bang Thomsen - Paris
Forsvarsministeren: Danmark er klar til at deltage i fredsbevarende
mission i Ukraine

i dag kl. 10:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3550710
Maya Nissen
VIDEO Boligblok i Kyiv ramt af russiske angreb

41 min. siden (Time now CET 11.31)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3551066
Maya Nissen
Røde Kors-chef ankommer til Kyiv

19 min. siden (Time now CET 11.31)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3551221
Maya Nissen
Han holder øje med mulige krigsforbrydelser: Vi skal samle beviserne nu

(Time now CET 11.31)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
Kl. 08.57
Rusland lider store tab og henter nu tropper fra stillehavsflåde, siger
briterne

Kl. 09.20
Zelenskijs rådgiver: Vi er gået i modoffensiv

Kl. 09.29
Rusland ser håb for fredsaftale - men der skal gå lidt tid, siger Zelenskij

Kl. 10.03
Nationalbanken spår at Ukraine-krig vil svække væksten

Kl. 10.21
EU-ledere er kommet sikkert ud af Ukraine

40 min siden (Time now CET 11.29)
Modoffensiv består af mindre angreb, siger Zelenskijs rådgiver

21 min siden (Time now CET 11.29)
Lavrov: Dele af fredsaftale er næsten færdige

8 min siden (Time now CET 11.29)
Video viser ødelæggelser fra morgenens bombardementer i Kyiv

(Time now CET 11.29)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23858

Den 16-03-2022 kl. 11:59 skrev Kall, Mogens:

Subject: Found connection between 1335, 185 and 8,043 (ET-Homestar-DATA)
- Was: ICJ T-4h01m -
Re: News 2022-03-16, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1417 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 16 Mar 2022 11:59:10 +0100
23858 <6231c301$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
Homestar of ET (ETs hjemstjerne), Galactic Latitude 7-8
https://sites.google.com/view/homestar-of-et/g-lat/23-xxx/23-8xx/23-858
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/wqLyVHg_AwAJ
Fragment-opsamler-program:

ET-code Rekonstruktion:

Jonas warning to Nineveh: 40 days

+

185.000
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ki+19.35&version=BPH
+
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+37.36&version=BPH

( 300 - 185 = 115)

+

-10 (Solur)
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ki+20.11&version=BPH

=>

50 - 10 = 40 (Jonas 40)

Compare with ...

Measuring Stick (Målestok)
https://sites.google.com/view/measuring-stick/

+

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
Measure (Målestokken)
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193

78 Protons
115 neutrons
=
193 Mass Number

½-life = 50,00 years

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23859

Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]

Date: Mon, 14 Mar 2022 17:39:15 +0100
delta-1:
2022-02-19, Saturday, day no 50, CET 20:03, Classified (23.455)
2022-03-09, Wednesday, day no 68, CET 14:43
I dag kl. 08:30
Krigen i Ukraine kan svække dansk vækst både i år og næste år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/krigen-i-ukraine-kan-svaekke-dansk-vaekst-baade-i-aar-og-naeste-aar

-

Særlov ventes vedtaget i dag – skal hjælpe ukrainere i arbejde
16. mar. 2022, 09:06
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-16-saerlov-ventes-vedtaget-i-dag-skal-hjaelpe-ukrainere-i-arbejde

-

Ukraine: Rusland har taget 500 gidsler på hospital
16. mar. 2022, 08:11
Opd. 16. mar. 2022, 09:14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-ukraine-rusland-har-taget-500-gidsler-paa-hospital

Kommentar:

Antikrist (Putin-666) har taget hele planeten som gidsel

Og HVORDAN undgår vi, at det gentager sig i morgendagens verden?

At Psykopatistan (og ligesindede diktaturstater) atom-afvæbnes?

-

I dag kl. 09:23
Estland kræver som første Nato-land flyveforbudszone
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/estland-kraever-som-foerste-nato-land-flyveforbudszone

Kommentar:

Time now:
T-2h41m

-

Alle siger, at de andre vil bruge kemiske våben i Ukraine
16. mar. 2022, 09:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-alle-siger-at-de-andre-vil-bruge-kemiske-vaaben-i-ukraine

-

Rådgiver i Kyiv: Ukraine har iværksat flere modoffensiver
16. mar. 2022, 09:53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-radgiver-i-kyiv-ukraine-har-ivaerksat-flere-modoffensiver

-

Russisk journalist får bøde efter aktion på direkte tv: - Det har været
hårde dage i mit liv
16. mar. 2022, 09:55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-russisk-journalist-faar-boede-efter-aktion-paa-direkte-tv-det-har-vaeret-haarde

-

I dag kl. 09:55
Nationalbanken: Krigen i Ukraine vil betyde fald i væksten og stigende
priser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nationalbanken-krigen-i-ukraine-vil-betyde-fald-i-vaeksten-og-stigende-priser

-

I dag kl. 10:20
Minister opfordrer til kun at hente ukrainere, man kender, ved polsk
grænse for at undgå 'wild west'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/minister-opfordrer-til-kun-hente-ukrainere-man-kender-ved-polsk-graense-undgaa-wild

-

Zelenskij siger, at fredsforhandlinger er blevet "mere realistiske"
16. mar. 2022, 10:41
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-zelenskij-siger-at-fredsforhandlinger-er-blevet-mere-realistiske

-

I dag kl. 10:45
Landsret fornyer fængsling af 83-årige Mogens Amdi Petersen fra Tvind
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/landsret-fornyer-faengsling-af-83-aarige-mogens-amdi-petersen-fra-tvind-1

-

Krigen i Ukraine dæmper væksten, siger Nationalbanken
16. mar. 2022, 09:33
Opd. 16. mar. 2022, 10:54
https://nyheder.tv2.dk/penge/2022-03-16-krigen-i-ukraine-daemper-vaeksten-siger-nationalbanken

-

I dag kl. 10:54
Han holder øje med mulige krigsforbrydelser: Vi skal samle beviserne nu
https://www.dr.dk/nyheder/udland/han-holder-oeje-med-putins-krigsforbrydelser-tiktok-og-telegram-har-vaeret-en-stor

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
1. marts 2022, 15:56
Opdateret 16. marts, 12:40
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-01-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 11:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3551308
Maya Nissen
BILLEDER Det seneste døgn i Kyiv

44 min. siden (Time now CET 13.61)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3551478
Maya Nissen
OVERBLIK: Dagens vigtigste begivenheder

(Time now CET 13.16)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
Kl. 11.38
Estland går til NATO-møde med ønske om en flyveforbudszone

Kl. 11.55
Embedsmænd: Central ukrainsk by er kommet under beskydning

40 min siden (Time now CET 13.14)
Russisk tv-demonstrant har ingen planer om at forlade landet

22 min siden (Time now CET 13.14)
Udenrigsminister: Russiske tropper har bortført borgmester

8 min siden (Time now CET 13.14)
Zelenskij: - Vi kan og må kæmpe i dag

Under 1 min siden (Time now CET 13.29)
Portugal kan ikke forbyde Abramovitj at komme ind i landet

(Time now CET 13.29)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-16 kl. 13.16
24 min. siden
Tyskland køber produktion af coronavacciner frem til 2029

TV2:
Tyskland køber produktion af coronavacciner frem til 2029
16. mar. 2022, 12:56

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23860

Searchstring 185

Found:

Sphinx
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/sphinx
=>
https://sites.google.com/site/abraham175code/sphinx

185,10080057 600-global-units in distance to Life-4

Homework:

Find time at 185,00000000 in distance

Use:
Plate tectonics (Pladetektonik)
https://sites.google.com/view/abraham-c/topic/plate-tectonics

Wrong!

Find time at around 185,130053687 (23 * 8,049132769)

Wrong again!

Time = exodus ( around 1447 before Christ)

galactic latitude = x / 23 = around 8,04-5

galactic lontitude = 44,0035 to Life-4

Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]

Date: Mon, 14 Mar 2022 17:39:15 +0100
[...]

57 min. siden (Time now CET 14.22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3551720
Morten Top
Kreml ser neutralt Ukraine som muligt kompromis

42 min. siden (Time now CET 14.22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3551778
Morten Top
Ukraine afviser neutralitet: Kræver sikkerhedsgarantier

Kommentar:

Jerg kunne forstå det russiske argument, INDEN deres ulovlige
*angrebskrig* på Ukraine.

Men nu er dette argument udhulet, fordi Ukraine jo i mellemtiden ér
blevet udsat for al det, som Rusland frygtede ville ske dem!

Så ...

Det er Ukraine, der skal have sikkerhedsgarantier (og IKKE Rusland,
selvom de gør krav på det)!

Time now:
T-1h34m

(Time now CET 14.22)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
Under 1 min siden (Time now CET 13.29)
Portugal kan ikke forbyde Abramovitj at komme ind i landet

_______________________

(Time now CET 13.29)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23864

T-0h23m
T-1h29m

Was:
USA: Rusland har dræbt ti personer, der stod i kø til brød

USA: Russia has killed ten people standing in line for bread

США: Россия убила десять человек, стоявших в очереди за хлебом

Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]

Date: Mon, 14 Mar 2022 17:39:15 +0100
[...]

19 min. siden (Time now CET 15.00)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3552155
Morten Top
Zelenskyj til USA's kongres: 'Gør mere'

2 min. siden (Time now CET 15.10)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3552278
Morten Top
Russisk tv-aktivist: 'Ekstremt bekymret for min sikkerhed'

9 min. siden (Time now CET 15.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3552351
Nynne Hein Møller
Zelenskyj i tale til USA: Husk Pearl Harbor og 11. september

(Time now CET 15.28)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
2 min siden (Time now CET 14.29)
USA: Rusland har dræbt ti personer, der stod i kø til brød

USA: Russia has killed ten people standing in line for bread

США: Россия убила десять человек, стоявших в очереди за хлебом

2 min siden (Time now CET 14.32)
Zelenskij taler til den amerikanske kongres

Under 1 min siden (Time now CET 14.38)
Zelenskij til Biden: - Jeg ønsker, at du skal være verdens leder

Under 1 min siden (Time now CET 15.00)
Zelenskijs falske kapitulation løber over skærmen i Ukraine

1 min siden (Time now CET 15.35)
Putin: Vesten presser Ukraine til at "fortsætte blodbadet"

Kommentar:

*Løgn* hjælper dig ikke længere, *Antikrist*!

Hvis du er *skyldig*, vil du blive jagtet indtil verdens ende (UANSET
hvor i Universet du gemmer dig)!

Time now:
T-0h24m

(Time now CET 15.35)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23865

END CET 16:38:07

https://twitter.com/CIJ_ICJ/status/1504110677404835846

CIJ_ICJ
@CIJ_ICJ
EN DIRECT: la #CIJ rend son ordonnance sur la demande en indication de
mesures conservatoires en l’affaire relative à des Allégations de
génocide au titre de la convention pour la prévention et la répression
du crime de génocide (#Ukraine c. #Russie)
media.un.org
The International Court of Justice (ICJ) delivers its Order on the
Request for the indication of...
The International Court of Justice (ICJ), the principal judicial organ
of the UN, delivers its Order on the Request for the indication of
provisional measures presented by Ukraine in the case...

4.01 PM · 16. mar. 2022·Twitter Web App

https://t.co/5M4u3HcGcY
=>
https://media.un.org/en/asset/k1f/k1fd2v7w2x

The International Court of Justice (ICJ) delivers its Order on the
Request for the indication of provisional measures presented by Ukraine
in the case Ukraine v. Russian Federation

Categories:
Meetings & Events / International Court of Justice / Cases

Production Date:

Video Length

00:15:30

Asset Language:
English
French

The International Court of Justice
(ICJ), the principal judicial organ of the UN, delivers its Order on the
Request
for the indication of provisional measures presented by Ukraine in the
case concerning
Allegations of Genocide under the Convention on the Prevention and
Punishment of the Crime of Genocide (Ukraine v. Russian Federation) on
16 March 2022 at the Peace in
The Hague, the seat of the Court. Session held under the presidency of Judge
Joan E. Donoghue, President of the Court.

La Cour internationale de
Justice (CIJ), organe judiciaire principal de l'Organisation des Nations
Unies, rend, le 16 mars 2022, son ordonnance sur la
demande en indication de mesures conservatoires présentée par l'Ukraine en
l'affaire relative à des Allégations de génocide au titre de la
convention pour la prévention et la répression du crime de génocide
(Ukraine c.
Fédération de Russie) au Palais de la Paix, à La Haye, où la Cour a son
siège. Séance tenue sous la présidence de Mme la juge
Joan E. Donoghue, présidente de la Cour.

Contact :

Mr. Andrey Poskakukhin, Head of Information
Department

Ms Joanne Moore, Information Officer (+31 (0)70 302
2337)

Mr. Avo Sevag Garabet, Associate Information Officer
(+31 (0)70 302 2394)

Internet | Website : www.icj-cij.org

Twitter: www.twitter.com/CIJ_ICJ

LinkedIn: International
Court of Justice (ICJ)
Related Sites and Documents:

See Press Release 2022/10

Voir communiqué de presse 2022/10

FN-domstol: Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt

UN court: Russia must stop war immediately

Суд ООН: Россия должна немедленно прекратить войну

FN-domstol: Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i
Ukraine før invasion

UN court: No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine
before invasion

Суд ООН: Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]
> [...]

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

https://www.icj-cij.org/en/

Search:

ICJ:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia-cases
https://twitter.com/cij_icj
https://www.youtube.com/channel/UC28oiS6IwkVvWL7kLH1-QPg/videos

UN:
https://twitter.com/unwebtv
https://media.un.org/en/webtv

Found:
________________________________

[...]

https://twitter.com/CIJ_ICJ/status/1504110730152394758
WATCH LIVE: the #ICJ delivers its Order on the request for the
indication of provisional measures in the case concerning Allegations of
Genocide under the Convention on the Prevention and Punishment of the
Crime of Genocide (#Ukraine v. #Russia)
4.01 PM · 16. mar. 2022·Twitter Web App

https://twitter.com/CIJ_ICJ/status/1504127210491465731
LIRE ICI: le texte intégral de l'ordonnance en indication de mesures
conservatoires de la #CIJ en l’affaire relative à des Allégations de
génocide au titre de la convention pour la prévention et la répression
du crime de génocide (#Ukraine c. #Russie) https://bit.ly/3KTtbjf
5.07 PM · 16. mar. 2022·Twitter Web App

https://twitter.com/CIJ_ICJ/status/1504127718392279041
READ HERE: full text of the #ICJ Order indicating provisional measures
in the case concerning Allegations of Genocide under the Convention on
the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (#Ukraine v.
#Russia) https://bit.ly/3CO5AgP
5.09 PM · 16. mar. 2022·Twitter Web App

https://bit.ly/3CO5AgP
(182-20220316-ORD-01-00-EN.pdf)

___ quote begin ___

(site 2)

TABLE OF CONTENTS

Paragraphs

CHRONOLOGY OF THE PROCEDURE 1-16

I. INTRODUCTION 17-23

II. PRIMA FACIE JURISDICTION 24-49

1. General observations 24-27
2. Existence of a dispute relating to the interpretation, application or
fulfilment of the Genocide Convention 28-47
3. Conclusion as to prima facie jurisdiction 48-49

III. THE RIGHTS WHOSE PROTECTION IS SOUGHT AND THE LINK BETWEEN
SUCH RIGHTS AND THE MEASURES REQUESTED 50-64

IV. RISK OF IRREPARABLE PREJUDICE AND URGENCY 65-77

V. CONCLUSION AND MEASURES TO BE ADOPTED 78-85

OPERATIVE CLAUSE 86

[ ... ]

(site 19-20)

- 17 -

V. CONCLUSION AND MEASURES TO BE ADOPTED

78.
The Court concludes from all of the above considerations that the
conditions required by
its Statute for it to indicate provisional measures are met. It is
therefore necessary, pending its final
decision, for the Court to indicate certain measures in order to protect
the right of Ukraine that the
Court has found to be plausible (see paragraph 60 above).

79.
The Court recalls that it has the power, under its Statute, when a
request for provisional
measures has been made, to indicate measures that are, in whole or in
part, other than those requested.
Article 75, paragraph 2, of the Rules of Court specifically refers to
this power of the Court. The Court
has already exercised this power on several occasions in the past (see,
for example, Application of
the Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide
(The Gambia v.
Myanmar), Provisional Measures, Order of 23 January 2020, I.C.J. Reports
2020, p. 28, para. 77).

80.
In the present case, having considered the terms of the provisional
measures requested by
Ukraine and the circumstances of the case, the Court finds that the
measures to be indicated need not
be identical to those requested.

81.
The Court considers that, with regard to the situation described above,
the Russian
Federation must, pending the final decision in the case, suspend the
military operations that it
commenced on 24 February 2022 in the territory of Ukraine. In addition,
recalling the statement of
the Permanent Representative of the Russian Federation to the United
Nations that the “Donetsk
People’s Republic” and the “Lugansk People’s Republic” had turned to the
Russian Federation with
a request to grant military support, the Court considers that the
Russian Federation must also ensure
that any military or irregular armed units which may be directed or
supported by it, as well as any
organizations and persons which may be subject to its control or
direction, take no steps in
furtherance of these military operations.

82.
The Court recalls that Ukraine also requested it to indicate measures
aimed at ensuring the
non-aggravation of the dispute with the Russian Federation. When it
indicates provisional measures
for the purpose of preserving specific rights, the Court may also
indicate provisional measures with
a view to preventing the aggravation or extension of the dispute if it
considers that the circumstances
so require (see, for example, Application of the International
Convention on the Elimination of All
Forms of Racial Discrimination (Armenia v. Azerbaijan), Provisional
Measures, Order of
7 December 2021, para. 94; Application of the International Convention
on the Elimination of All
Forms of Racial Discrimination (Azerbaijan v. Armenia), Provisional
Measures, Order of
7 December 2021, para. 72). In the present case, having considered all
the circumstances, in addition
to the specific measures it has decided to order, the Court deems it
necessary to indicate an additional
measure directed to both Parties and aimed at ensuring the
non-aggravation of the dispute.

- 18 -

83.
The Court further recalls that Ukraine requested it to indicate a
provisional measure
directing the Russian Federation to “provide a report to the Court on
measures taken to implement
the Court’s Order on Provisional Measures one week after such Order and
then on a regular basis to
be fixed by the Court”. In the circumstances of the present case,
however, the Court declines to
indicate this measure.
*
* *

84.
The Court reaffirms that its “orders on provisional measures under
Article 41 [of the
Statute] have binding effect” (LaGrand (Germany v. United States of
America), Judgment,
I.C.J. Reports 2001, p. 506, para. 109) and thus create international
legal obligations for any party to
whom the provisional measures are addressed.
*
* *

85.
The Court further reaffirms that the decision given in the present
proceedings in no way
prejudges the question of the jurisdiction of the Court to deal with the
merits of the case or any
questions relating to the admissibility of the Application or to the
merits themselves. It leaves
unaffected the right of the Governments of Ukraine and of the Russian
Federation to submit
arguments in respect of those questions.

___ END og quote ___

(
V. KONKLUSION OG FORANSTALTNINGER, DER SKAL VEDTAGES

78.
Retten konkluderer af samtlige ovenstående betragtninger, at de
betingelser, der kræves af
sin statut for at angive, at de foreløbige foranstaltninger er opfyldt.
Det er derfor nødvendigt, indtil det endelige
afgørelse, for Domstolen at angive visse foranstaltninger for at
beskytte Ukraines ret til at
Retten har fundet det sandsynligt (se punkt 60 ovenfor).

79.
Domstolen minder om, at den i henhold til sin statut har beføjelse til
at anmode om foreløbig
der er truffet foranstaltninger for at angive foranstaltninger, der helt
eller delvist er andre end de ønskede.
Artikel 75, stk. 2, i Domstolens regler henviser specifikt til denne
beføjelse fra Domstolen. Retten
har allerede udøvet denne beføjelse ved flere lejligheder tidligere (se
f.eks. Anvendelse af
konventionen om forebyggelse og straf af folkedrab (The Gambia v.
Myanmar), foreløbige foranstaltninger, bekendtgørelse af 23. januar
2020, I.C.J. Rapporter 2020, s. 28, stk. 77).

80.
I det foreliggende tilfælde, efter at have overvejet betingelserne for
de foreløbige foranstaltninger, som krævet af
Ukraine og sagens omstændigheder finder Retten, at de foranstaltninger,
der skal angives, ikke behøver
være identiske med de ønskede.

81.
Retten finder, at russeren med hensyn til den ovenfor beskrevne situation
Forbund skal, indtil den endelige afgørelse i sagen, suspendere de
militære operationer, som den
påbegyndt den 24. februar 2022 på Ukraines område. Desuden mindedes
redegørelsen af
Den Russiske Føderations faste repræsentant ved De Forenede Nationer, at
"Donetsk
Folkerepublikken" og "Folkerepublikken Lugansk" havde henvendt sig til
Den Russiske Føderation med
en anmodning om at yde militær støtte, mener Retten, at Den Russiske
Føderation også skal sikre
at eventuelle militære eller irregulære bevæbnede enheder, som måtte
blive dirigeret eller støttet af den, samt evt
organisationer og personer, som kan være underlagt dens kontrol eller
vejledning, ikke tage skridt til
fremme af disse militære operationer.

82.
Retten minder om, at Ukraine også anmodede det om at angive
foranstaltninger, der sigter mod at sikre
ikke-forværring af tvisten med Den Russiske Føderation. Når det angiver
foreløbige foranstaltninger
med henblik på at bevare særlige rettigheder kan Domstolen også angive
foreløbige foranstaltninger med
med henblik på at forhindre forværring eller udvidelse af tvisten, hvis
den skønner, at omstændighederne
det kræver (se f.eks. Anvendelse af den internationale konvention om
eliminering af alle
Former for racediskrimination (Armenien mod Aserbajdsjan), foreløbige
foranstaltninger, bekendtgørelse af
7. december 2021, stk. 94; Anvendelse af den internationale konvention
om udelukkelse af alle
Former for racediskrimination (Azerbajdsjan mod Armenien), foreløbige
foranstaltninger, bekendtgørelse af
7. december 2021, stk. 72). I nærværende sag desuden efter at have
overvejet alle omstændighederne
til de specifikke foranstaltninger, den har besluttet at påbyde, finder
Retten det nødvendigt at angive en yderligere
foranstaltning rettet mod begge parter og rettet mod at sikre, at
tvisten ikke forværres.

- 18 -

83.
Retten minder endvidere om, at Ukraine anmodede den om at angive en
foreløbig foranstaltning
at pålægge Den Russiske Føderation at "afgive en rapport til Domstolen
om foranstaltninger, der er truffet for at gennemføre
domstolens kendelse om foreløbige foranstaltninger en uge efter en sådan
kendelse og derefter regelmæssigt til
fastsættes af Retten”. Under omstændighederne i den foreliggende sag
afviser Domstolen imidlertid
angive denne foranstaltning.
*
**

84.
Domstolen bekræfter, at dens "kendelser om foreløbige foranstaltninger i
henhold til artikel 41 [i den
statut] har bindende virkning” (LaGrand (Tyskland mod USA), dom,
I.C.J. Rapporter 2001, s. 506, stk. 109) og dermed skabe internationale
juridiske forpligtelser for enhver part til
hvem de foreløbige foranstaltninger er rettet mod.
*
**

85.
Retten bekræfter endvidere, at den afgørelse, der er truffet i denne
sag, på ingen måde
foregriber spørgsmålet om Domstolens kompetence til at behandle sagens
realitet eller evt
spørgsmål om, hvorvidt ansøgningen kan antages til realitetsbehandling
eller om sagens realitet. Det forlader
upåvirket retten for Ukraines og Den Russiske Føderations regeringer til
at underkaste sig
argumenter for disse spørgsmål.

V. ЗАКЛЮЧЕНИЕ И МЕРЫ, ПОДЛЕЖАЩИЕ ПРИНЯТИЮ

78.
На основании всех вышеизложенных соображений Суд делает вывод о том, что
условия, требуемые
его Устав, чтобы указать, что временные меры соблюдены. Поэтому
необходимо, до его окончательного
решение, для Суда указать определенные меры для защиты права Украины, что
Суд счел это правдоподобным (см. пункт 60 выше).

79.
Суд напоминает, что в соответствии со своим Статутом он имеет право,
когда просьба о временном
были приняты меры, чтобы указать меры, которые полностью или частично
отличаются от запрошенных.
В пункте 2 статьи 75 Регламента Суда конкретно говорится об этих
полномочиях Суда. Суд
уже несколько раз пользовался этим правом в прошлом (см., например,
Применение
Конвенция о предупреждении преступления геноцида и наказании за него
(The Gambia v.
Мьянма), Временные меры, Приказ от 23 января 2020 г., I.C.J. Отчеты
2020, с. 28, абз. 77).

80.
В настоящем деле, рассмотрев условия временных мер, запрошенных
Украины и обстоятельств дела, Суд считает, что меры, которые должны быть
указаны, не являются необходимыми.
быть идентичными запрашиваемым.

81.
Суд считает, что в отношении ситуации, описанной выше, российский
Федерация должна до принятия окончательного решения по делу
приостановить военные операции, которые она
началось 24 февраля 2022 года на территории Украины. Кроме того,
ссылаясь на заявление
Постоянного представителя Российской Федерации при Организации
Объединенных Наций о том, что «Донецкая
Российской Федерации с
просьба о предоставлении военной поддержки, Суд считает, что Российская
Федерация также должна обеспечить
что любые военные или нерегулярные вооруженные формирования, которыми
оно может руководить или поддерживаться, а также любые
организации и лица, которые могут находиться под его контролем или
руководством, не предпринимают никаких шагов в
содействие этим военным операциям.

82.
Суд напоминает, что Украина также просила его указать меры, направленные
на обеспечение
необострение спора с Российской Федерацией. Когда это указывает на
временные меры
в целях сохранения конкретных прав Суд может также указать временные меры с
целью предотвращения обострения или расширения спора, если он считает,
что обстоятельства
требуют (см., например, Применение Международной конвенции о ликвидации всех
Формы расовой дискриминации (Армения против Азербайджана), Временные
меры, Приказ
7 декабря 2021 г., абз. 94; Применение Международной конвенции о
ликвидации всех
Формы расовой дискриминации (Азербайджан против Армении), Временные
меры, Приказ
7 декабря 2021 г., абз. 72). В настоящем деле, учитывая все
обстоятельства, кроме
к конкретным мерам, которые он решил предписать, Суд считает необходимым
указать дополнительный
мера, направленная к обеим Сторонам и направленная на обеспечение
неусугубления спора.

- 18 -

83.
Суд далее напоминает, что Украина просила его указать временную меру
обязывая Российскую Федерацию «представить отчет Суду о мерах, принятых
для реализации
Распоряжение Суда о временных мерах через неделю после такого
Распоряжения, а затем на регулярной основе
быть установлено судом». Однако в обстоятельствах настоящего дела Суд
отказывается
указать эту меру.
*
* *

84.
Суд подтверждает, что его «постановления о временных мерах в
соответствии со статьей 41 [Закона
Статута] имеют обязательную силу» (LaGrand (Германия против Соединенных
Штатов Америки), Решение,
I.C.J. Отчеты 2001, с. 506, абз. 109) и тем самым создают
международно-правовые обязательства для любой стороны
кому адресованы временные меры.
*
* *

85.
Суд далее подтверждает, что решение, вынесенное в ходе настоящего
разбирательства, никоим образом
предрешает вопрос о юрисдикции Суда в отношении существа дела или любого
вопросы, касающиеся приемлемости Заявления или самого существа. Он оставляет
не затрагивает право правительств Украины и Российской Федерации
представлять
аргументы по этим вопросам.

[...]

https://twitter.com/CIJ_ICJ/status/1504128567508336642
CIJ_ICJ
@CIJ_ICJ
COMMUNIQUÉ: la #CIJ indique des mesures conservatoires en l’affaire
relative à des Allégations de génocide au titre de la convention pour la
prévention et la répression du crime de génocide (#Ukraine
c. #Russie) https://bit.ly/3qbGTG1
5.12 PM · 16. mar. 2022·Twitter Web App

https://twitter.com/CIJ_ICJ/status/1504129132510294019
CIJ_ICJ
@CIJ_ICJ
PRESS RELEASE: the #ICJ indicates provisional measures in the case
concerning Allegations of Genocide under the Convention on the
Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (#Ukraine v. #Russia)
https://bit.ly/3tVrFGo
5.15 PM · 16. mar. 2022·Twitter Web App

https://twitter.com/CIJ_ICJ/status/1504135274309328898
CIJ_ICJ
@CIJ_ICJ
LIRE ICI: un résumé de l'ordonnance de la #CIJ en indication de mesures
conservatoires en l’affaire relative à des Allégations de génocide au
titre de la convention pour la prévention et la répression du crime de
génocide (#Ukraine c. #Russie) https://bit.ly/3u75uNH
5.39 PM · 16. mar. 2022·Twitter Web App

https://twitter.com/CIJ_ICJ/status/1504137139625279492
CIJ_ICJ
@CIJ_ICJ
READ HERE: a summary of the #ICJ Order indicating provisional measures
in the case concerning Allegations of Genocide under the Convention on
the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (#Ukraine v.
#Russia) https://bit.ly/3qboedC
5.46 PM · 16. mar. 2022·Twitter Web App

I dag kl. 13:15
Stort dansk IT-firma forlader det russiske marked
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stort-dansk-it-firma-forlader-det-russiske-marked

-

I dag kl. 13:18
Puk Damsgård besøger butiksgade i Kyiv, som bombeangreb har lagt i ruiner
https://www.dr.dk/stories/1288510966/puk-viser-rundt-i-kyiv/

-

Danske forskere løfter sløret for gigantiske vulkanudbrud i fortiden
16. mar. 2022, 13:22
https://nyheder.tv2.dk/klima/2022-03-16-danske-forskere-loefter-sloeret-for-gigantiske-vulkanudbrud-i-fortiden

Anders Svensson, der er lektor på Niels Bohr Instituttet på Københavns
Universitet, har med et stort forskerhold kortlagt vulkanudbrud 60.000
år tilbage ved at sammenligne iskerner fra Antarktis og Grønland.

-

I dag kl. 13:40
Kreml ser neutralt Ukraine som muligt kompromis
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kreml-ser-neutralt-ukraine-som-muligt-kompromis

-

I dag kl. 14:00
Berlin beder om hjælp til at klare den 'største flygtningekrise siden
Anden Verdenskrig'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukrainske-flygtninge-i-tyskland

-

I dag kl. 14:12
Ukraine afviser neutralitet: Kræver sikkerhedsgarantier
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-afviser-neutralitet-kraever-sikkerhedsgarantier

-

USA: Det skal der til, før sanktionerne mod Rusland bliver ophævet
16. mar. 2022, 14:29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-usa-det-skal-der-til-foer-sanktionerne-mod-rusland-bliver-ophaevet

Rusland skal garantere, at en invasion af Ukraine aldrig vil ske igen,
siger den amerikanske udenrigsminister.

Kommentar:

Husk nu også *krigsskadeerstatning*!

-

I dag kl. 14:50
Zelenskyj i tale til USA: Husk Pearl Harbor og 11. september
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-i-tale-til-usa-husk-pearl-harbor-og-11-september

-

Zelenskyj i tale til USA: Husk Pearl Harbor og 11. september
16. mar. 2022, 16:01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-zelenskyj-i-tale-til-usa-husk-pearl-harbor-og-11-september

-

2022-03-16 kl. 16.07
38 min. siden
Russisk tv-aktivist: 'Jeg er selvfølgelig ekstremt bekymret for min
sikkerhed'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-tv-aktivist-jeg-er-selvfoelgelig-ekstremt-bekymret-min-sikkerhed

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

7 min. siden (Time now CET 16.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3552642
Morten Top
DR-korrespondent besøger bombet tv-tårn

54 min. siden (Time now CET 17.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3552861
Louise Brodthagen Jensen
Putin: Det er en test, som vi vil bestå - som vi altid har gjort

48 min. siden (Time now CET 17.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3552935
Morten Top
FN-domstol: Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt

Dommerne tilføjede, at også andre styrker under russisk kontrol eller
støtte skal indstille militære operationer.

https://twitter.com/ZelenskyyUa/status/1504120775749550081
Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
Ukraine gained a complete victory in its case against Russia at the
International Court of Justice. The ICJ ordered to immediately stop the
invasion. The order is binding under international law. Russia must
comply immediately. Ignoring the order will isolate Russia even further
4.41 PM · 16. mar. 2022·Twitter for iPhone

(
Ukraine fik en fuldstændig sejr i sin sag mod Rusland ved Den
Internationale Domstol. ICJ beordrede straks at stoppe invasionen.
Ordren er bindende i henhold til international ret. Rusland skal
efterkomme det øjeblikkeligt. At ignorere ordren vil isolere Rusland
endnu mere
16.41 · 16. mar. 2022·Twitter til iPhone
Украина одержала полную победу в деле против России в Международном
суде. МС приказал немедленно остановить вторжение. Приказ имеет
обязательную силу в соответствии с международным правом. Россия должна
немедленно подчиниться. Игнорирование приказа еще больше изолирует Россию
16:41 · 16. мар. 2022·Твиттер для iPhone
)

16 min. siden (Time now CET 17.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3553091
Morten Top
Nato vil styrke alle militære områder

(Time now CET 17.43)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
6 min siden (Time now CET 15.58)
USA advarer Rusland om konsekvenserne af mulig russisk brug af kemiske våben

1 min siden (Time now CET 16.30)
NATO vil fortsat ude militær støtte til Ukraine

Kl. 16.28
NATO vil ikke indsætte styrker i Ukraine

Kl. 16.37
Medie: Fremskridt i forhandlinger om fredsplan på 15 punkter

Kl. 16.41
Stoltenberg: Ingen tegn på russisk tilbagetrækning

Kl. 16.51
FN's øverste domstol beordrer Rusland til at stoppe invasion

Domme fra ICJ er bindende, men stater, herunder Rusland, har før
ignoreret domme fra FN-domstolen.

43 min siden (Time now CET 18.02)
Rusland blokerer for adgang til BBC's hjemmeside: - Det er kun begyndelsen

40 min siden (Time now CET 18.02)
Ukraine hævder, at russiske missiler rammer konvoj med civile i Mariupol

31 min siden (Time now CET 18.02)
Rusland åbner tre straffesager for at sprede falske nyheder om hæren

23 min siden (Time now CET 18.02)
FN-domstol: Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i
Ukraine før invasion

16 min siden (Time now CET 18.02)
Russisk bombeangreb rammer teatret i Mariupol, hvor civile søger ly,
siger byråd

(Time now CET 18.02)

[...]

Frifundet for bombe i pizzeria efter 827 dage i fængsel

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23869

Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]
> [...]

-

Zelenskijs falske kapitulation løber over skærmen i Ukraine
16. mar. 2022, 16:13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-zelenskijs-falske-kapitulation-loeber-over-skaermen-i-ukraine

-

20-årige Daria fra Ukraine har allerede fået job: Vil tjene sine egne
penge og hjælpe familien derhjemme
16. mar. 2022, 16:13
Opd. 16. mar. 2022, 16:41
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-03-16-20-aarige-daria-fra-ukraine-har-allerede-faaet-job-vil-tjene-sine-egne-penge-og

-

I dag kl. 16:47
FN-domstol beordrer Rusland til at stoppe krigen øjeblikkeligt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/den-internationale-domstol-beder-rusland-stoppe-krigen-oejeblikkeligt

De to, der stemte imod, var domstolens russiske vicepræsident, Kirill
Gevorgian, og den kinesiske dommer Xue Hanqin.

-

Atomkrig er en risiko, medgiver eksperter – men det kræver, at Putin er
på selvmordsmission
16. mar. 2022, 17:22
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-16-atomkrig-er-en-risiko-medgiver-eksperter-men-det-kraever-at-putin-er-paa-selvmordsmission

Kommentar:

Antikrist (Putin-666) lider af storhedsvanvid.

Han tror fejlagtigt, at russerne vil hylde ham (for at genoprette
Sovjetunionen).

(Dette rige kan dog slet ikke bestå gennem en atomkrig pga. atomvinteren
osv.)

Han fatter slet ikke, at det russiske folk (ligesom os) HADER uret!

Vi (både russere og os andre) er *mennesker*, men Putin-666 MANGLER
noget i at være et menneske: *Empati*!

Og alt, hvad Antikrist har lavet, bygger på uret (ligesom hans
forgængere mht. Srebrenica-massakren, Auschwitz und so weiter)!

(
Nuclear war is a risk, experts admit - but it requires Putin to be on a
suicide mission

Comment:

Antichrist (Putin-666) suffers from greatness madness.

He mistakenly believes that the Russians will pay homage to him (to
restore the Soviet Union).

(However, this kingdom can not exist at all through a nuclear war due to
the nuclear winter, etc.)

He does not understand at all that the Russian people (like us) HATE the
clock!

We (both Russians and the rest of us) are * human *, but Putin-666
MISSES something in being a human: * Empathy *!

And everything the Antichrist has done is based on the clock (just like
his predecessors in the Srebrenica massacre, Auschwitz and so on)!

Эксперты признают, что ядерная война — это риск, но она требует от
Путина самоубийственной миссии.

Комментарий:

Антихрист (Путин-666) страдает безумием величия.

Он ошибочно полагает, что русские воздадут ему должное (восстановить
Советский Союз).

(Впрочем, это царство вообще не может существовать через ядерную войну
из-за ядерной зимы и т.д.)

Он вообще не понимает, что русские люди (как и мы) НЕНАВИДЯТ часы!

Мы (и русские, и все остальные) *люди*, но Путин-666 что-то НЕДОСТАЕТ в
том, чтобы быть человеком: *сочувствие*!

И все, что сделал Антихрист, основано на часах (точно так же, как его
предшественники в резне в Сребренице, Освенциме и так далее)!

... (sorry. Russian translation absolutely wrong) ...

2022-03-16 kl. 18.16
41 min. siden
Putin: Det er en test, som vi vil bestå - som vi altid har gjort
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-det-er-en-test-som-vi-vil-bestaa-som-vi-altid-har-gjort

-

2022-03-16 kl. 18.16
31 min. siden
Nato vil styrke alle militære områder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nato-vil-styrke-alle-militaere-omraader

-

2022-03-16 kl. 18.16
18 min. siden
Folketinget vedtager særlov for ukrainske flygtninge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/folketinget-vedtager-saerlov-ukrainske-flygtninge

-

Særloven for ukrainske flygtninge er vedtaget i Folketinget
16. mar. 2022, 18:03
Opd. 16. mar. 2022, 18:06
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-03-16-saerloven-for-ukrainske-flygtninge-er-vedtaget-i-folketinget

-

2022-03-16 kl. 18.16
2 min. siden
Bolshoi-ballerina stopper i protest mod krigen: 'Jeg troede aldrig, at
jeg ville skamme mig over Rusland'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/en-af-ruslands-stoerste-dansere-traekker-sig-fra-bolshoi

-

2022-03-16 kl. 18.23
2 min. siden
Mens bomberne faldt over Ukraine, trillede tre magtfulde EU-ledere ind i
Kyiv med toget
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kladde-22

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

10 min. siden (Time now CET 18.10)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3553220
Louise Brodthagen Jensen
Putin vil hæve pensionen og andre sociale ydelser i Rusland

9 sek. siden (Time now CET 18.13)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3553305
Morten Top
Uklarhed om forhandlinger mellem Rusland og Ukraine

22 min. siden (Time now CET 18.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3553305
Morten Top
Uklarhed om forhandlinger mellem Rusland og Ukraine

(Time now CET 18.36)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
Under 1 min siden (Time now CET 18.13)
USA sender yderligere 5,4 milliarder i militær støtte til Ukraine

5 min siden (Time now CET 18.35)
Borgmester: 1.000 til 1.200 mennesker var ved bombet teater

(Time now CET 18.35)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23870

Den 16-03-2022 kl. 18:07 skrev Kall, Mogens:

file 23.869

> [...]

[ ... ]

> 23 min siden (Time now CET 18.02)
> FN-domstol: Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i

Memory on from ...

23.814

Subject: Putin-666 Wanted dead or alive.
Was: If Ukraine fall, You fall. Give Ukraine air fighters -
Re: News 2022-03-12, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1421 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sat, 12 Mar 2022 09:55:58 +0100
23814 <622c6022$0$692$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iHUQk5mUOec/m/OOPmJW3-AQAJ

> [...]
>
> Putin-666 Wanted dead or alive
>
> It COULD "tempt" some beyond ability (even in his inner circle)
>
> So it will make ha more isolated and provoke anxiety / paranoia!
>
> And it is in itself an advantage to break down the man mentally.
>
> Then we just need someone to lock him in (along with Anders Behring
> Breivik)!
> )
> (
> Комментарий:
>
> Я *клянусь* Богом, моим Творцом°:
>
> Если бы я был пилотом Ф-16, то *угнал бы* самолет и полетел бы на
Украину!

> [...]
>
> Ved at det KUN er *krigsforbrydere* (efterlyst af den internationale
> Domstol, ICJ and/or ICC), der kan komme under denne kategori
>
> And HOW * do we *avoid* that everyone seeks to murder each other?
>
> Knowing that it is ONLY *war criminals* (wanted by the International
> Court of Justice, ICJ and / or ICC) who can fall into this category
>
> И КАК мы * избежим * того, что все стремятся убить друг друга?
>
> Зная, что под эту категорию могут попасть ТОЛЬКО *военные преступники*
> (разыскиваемые Международным Судом, Международным Судом и/или МУС)

Domstolen har talt!

Time now:
ICJ-0d-03h-09m-38

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23871

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-16, Wednesday, day no 75, CET 19:23, GMT 18:23)
- "Commander-ship!"

- "We got green light!"

28
- "Straffeekspedition"
means:
Punishment expedition

28
- "on."

ET-Break -

Was:
Biden kalder Putin en "krigsforbryder"

Biden calls Putin a "war criminal"

Байден назвал Путина «военным преступником»

Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]
> [...]

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

1 min. siden (Time now CET 18.49)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3553552
Morten Top
Bødskov: Nato-oprustning kan betyde flere danske soldater sendes ud

6 min. siden (Time now CET 19.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3553935
Morten Top
USA sender droner til Ukraine som del af stor våbenpakke

i dag kl. 19:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3554449
Oliver Batchelor
Ukrainsk minister: Teater i Mariupol bombet - blev brugt som
tilflugtssted af civile

17 min. siden (Time now CET 21.10)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3556452
Morten Top
Overblik

2 min. siden (Time now CET 21.10)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3556836
Morten Top
Biden kalder Putin 'krigsforbryder' - Kreml fordømmer udtalelsen

Kommentar:

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-16, Wednesday, day no 75, CET 21:12, GMT 20:12)
- "T minus"

(Time now CET 21.10)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
11 min siden (Time now CET 19.11)
Russisk protest-journalist: - Jeg er ikke nogen helt

1 min siden (Time now CET 19.14)
Beredskab: Fem lig fundet i bombet boligområde i Tjernihiv

Under 1 min siden (Time now CET 19.14)
Zelenskij: Vi har taget 1000 russiske soldater til fange

Kl. 19.36
Covid-patienter efterlades til uvis skæbne under bombardementer i Kharkiv

Kl. 19.41
Putin: Vesten sætter sin lid til forrædere

Kl. 19.48
Bortført borgmester fri fra russisk fangenskab

... en række rapporter indikerer, at han blev reddet af ukrainske styrker.

26 min siden (Time now CET 21.08)
Biden kalder Putin en "krigsforbryder"

16 min siden (Time now CET 21.09)
Trump er overrasket over Putins invasion

(Time now CET 21.09)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23872

NATO's tidligere topgeneral Wesley Clark advarer Danmark: - I skal gøre
noget lige nu

NATO's former top general Wesley Clark warns Denmark: - You must do
something right now

Бывший генерал НАТО Уэсли Кларк предупреждает Данию: - Вы должны что-то
предпринять прямо сейчас

Date: Wed, 16 Mar 2022 07:40:20 +0100
23853 <62318657$0$701$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YcZlRi2UTxY/m/V5p_clgxAwAJ

[ ... ]
> [...]

и шантажист навеки будет виновен в суде!

Særloven for ukrainske flygtninge er vedtaget i Folketinget

I dag kl. 18:20
Mens bomberne faldt over Ukraine, trillede tre magtfulde EU-ledere ind i
Kyiv med toget
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kladde-22

-

Thomas kørte til den ukrainske grænse med 4.000 gratis burgere
16. mar. 2022, 18:24
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-03-16-thomas-koerte-til-den-ukrainske-graense-med-4000-gratis-burgere

-

I dag kl. 18:26
Putin: Ruslands økonomi skal gennemgå dybe forandringer, men Vesten kan
ikke knække os
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-vestens-fors

-

I dag kl. 18:28
Putin vil hæve pensionen og andre sociale ydelser i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-vil-haeve-pensionen-og-andre-sociale-ydelser-i-rusland

-

Ukrainske anklagere: Ti civile er dræbt i brødkø i Tjernihiv
16. mar. 2022, 18:52
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-ukrainske-anklagere-ti-civile-er-draebt-i-brodko-i-tjernihiv

-

I dag kl. 19:16
Ukrainsk minister: Teater i Mariupol bombet - blev brugt som
tilflugtssted af civile
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-rusland-har-bombet-teater-fyldt-med-civile-i-mariupol

-

I dag kl. 19:30
Biden lover milliarder i våbenstøtte til Ukraine: Droner og
antiluftskyts på vej
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-lover-milliarder-i-vaabenstoette-til-ukraine-droner-og-antiluftskyts-paa-vej

-

Ukrainske flygtninge ser frem til at arbejde i Danmark
16. mar. 2022, 19:39
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-16-ukrainske-flygtninge-ser-frem-til-at-arbejde-i-danmark

-

I dag kl. 20:29
Britisk-iransk nødhjælpsarbejder frigivet i Iran efter seks år i fængsel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/britisk-iransk-noedhjaelpsarbejder-frigivet-i-iran-efter-seks-aar-i-faengsel

-

Tysk par trodser krigszone for at hente deres baby: - Vi risikerede
vores liv for ham
16. mar. 2022, 20:24
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-16-tysk-par-trodser-krigszone-for-at-hente-deres-baby-vi-risikerede-vores-liv-for-ham

-

I dag kl. 20:37
Nogle kender ham som Dr. Ironfist: Kyivs borgmester er blevet symbolet
på styrke
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nogle-kender-ham-som-dr-ironfist-kyivs-borgmester-er-blevet-ukrainsk-symbol-paa

-

Putins advarsel: Forrædere vil blive spyttet ud som insekter
16. mar. 2022, 20:49
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-putins-advarsel-forraedere-vil-blive-spyttet-ud-som-insekter

Ruslands præsident, Vladimir Putin, leverede onsdag en usædvanligt
kraftig advarsel til russiske statsborgere, der tager Vestens parti.

[ ... ]

- Jeg er overbevist om, at denne naturlige og nødvendige rensning af
samfundet vil styrke vores samfund og solidaritet, lyder det.

Uhyggelige udtalelser

Flere Rusland-kendere kalder Putins seneste udtalelser for uhyggelige.

- På en meget orwellsk måde har han delt statsborgere op i rene og
urene, siger Andrej Kolesnikov, en politisk analytiker med base i Moskva.

Kommentar:

Had er ved at tage overhånd (i hans sind) ligesom det skete med Hitler!

Antikrist?

(
Putin's warning: Traitors will be spit out like insects

Russia's president, Vladimir Putin, on Wednesday issued an unusually
strong warning to Russian nationals taking the West's side.

[...]

- I am convinced that this natural and necessary cleansing of society
will strengthen our society and solidarity, it reads.

Creepy statements

Several Russia experts call Putin's recent statements outrageous.

- In a very Orwellian way, he has divided citizens into clean and
unclean, says Andrei Kolesnikov, a political analyst based in Moscow.

Comment:

Hatred is taking over (in his mind) just like it did with Hitler!

Antichrist?

Предупреждение Путина: Предатели будут выплюнуты, как насекомые

Президент России Владимир Путин в среду выступил с необычайно строгим
предупреждением гражданам России, вставшим на сторону Запада.

[...]

- Я убежден, что это естественное и необходимое очищение общества
укрепит наше общество и солидарность, - говорится в нем.

Жуткие заявления

Некоторые российские эксперты называют недавние заявления Путина
возмутительными.

- Он очень по-оруэлловски разделил граждан на чистых и нечистых, -
говорит Андрей Колесников, политолог из Москвы.

Комментарий:

Ненависть овладевает (в его сознании) точно так же, как это было с Гитлером!

Антихрист?

2022-03-16 kl. 21.33
53 min. siden
Præsten i Javoriv har fået travlt med at begrave de faldne, mens kvinder
rejser til Lviv for at føde
https://www.dr.dk/nyheder/udland/xxx-foedsel-og-begravelse

-

2022-03-16 kl. 21.33
19 min. siden
Biden kalder Putin 'krigsforbryder' - Kreml fordømmer udtalelsen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-kalder-putin-krigsforbryder-kreml-fordoemmer-udtalelsen

-

NATO's tidligere topgeneral advarer Danmark: - I skal gøre noget lige nu
16. mar. 2022, 21:20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-natos-tidligere-topgeneral-advarer-danmark-i-skal-goere-noget-lige-nu

Vladimir Putin er klar til at bruge atomvåben og giftgas for at nå sit
mål, og vi er nødt til at stoppe ham nu, siger general Wesley Clark.

Vi står ved en verdenshistorisk skillevej.

Og hvis 2022 skal sammenlignes med et andet år i historien, så er bedste
bud 1938 eller 1939 lige omkring begyndelsen af Anden Verdenskrig.

[ ... ]

- Vladimir Putin har sat hele sin fremtid ind på erobringen af Ukraine.
Han mener, at hvis han erobrer Ukraine, så vil Europa til syvende og
sidst kollapse. EU vil splintres, NATO vil falde fra hinanden, og han
vil bevise, at NATO ikke kan og vil forsvare sine østlige medlemmer, ét
efter ét, sagde Wesley Clark under mødet.

[ ... ]

Wesley Clark er overbevist om, at selve invasionen af Ukraine har været
i støbeskeen i mere end 10 år, ... (*1)

[ ... ]

Fordi Vladimir Putin har sat hele sin fremtid ind på at vinde krigen,
frygter Wesley Clark, at den den russiske præsident er villig til at
bruge atomvåben.

- Når Putin truer med atomvåben, mener jeg, det er farligt at tro, at
han bluffer, sagde Wesley Clark under mødet. (*2)

[ ... ]

... så siger jeg: "I er ikke i sikkerhed i NATO". Det er nu, Putin skal
stoppes, lød det fra Wesley Clark. (*3)

[ ... ]

- Han vil bruge kemiske våben, hvis det bliver nødvendigt, han vil prøve
at bruge atomvåben, hvis det bliver nødvendigt, og det bliver ikke
anderledes med NATO, sagde Wesley Clark.

[ ... ]

Ifølge generalen er der en chance for, at Vladimir Putin bliver udsat
for et kup eller et attantatforsøg - især hvis han bruger atomvåben. (*4)

Kommentar:

*1:
I længere tid. Muligvis *FØR* Murens fald. Fordi ...

De russiske "fredsbevarende" styrker blev sat ind i Moldavien og
Georgien, da muren faldt. Formålet var (i så fald) at *forhindre*
NATO-medlemskab (pga. intern borgerkrig)! Det egentlige militære mål er
at bevare Sortehavsflåden!

*2:
Ja!

*3:
Enig!

*4:
Enig!

(
NATO's former top general warns Denmark: - You must do something right now

Vladimir Putin is ready to use nuclear weapons and poison gas to achieve
his goal, and we need to stop him now, says General Wesley Clark.

We stand at a world-historical crossroads.

And if 2022 is to be compared to another year in history, then the best
bet is 1938 or 1939 just around the beginning of World War II.

[...]

Vladimir Putin has devoted his entire future to the conquest of Ukraine.
He believes that if he conquers Ukraine, then Europe will eventually
collapse. The EU will shatter, NATO will fall apart, and he will prove
that NATO can not and will not defend its eastern members, one by one,
Wesley Clark said during the meeting.

[...]

Wesley Clark is convinced that the very invasion of Ukraine has been in
the making for more than 10 years, ... (* 1)

[...]

Because Vladimir Putin has devoted his entire future to winning the war,
Wesley Clark fears that the Russian president is willing to use nuclear
weapons.

"When Putin threatens nuclear weapons, I think it's dangerous to think
he's bluffing," Wesley Clark said during the meeting. (* 2)

[...]

... then I say: "You are not safe in NATO". It is now that Putin must be
stopped, it sounded from Wesley Clark. (* 3)

[...]

"He will use chemical weapons if necessary, he will try to use nuclear
weapons if necessary, and it will not be any different with NATO," said
Wesley Clark.

[...]

According to the general, there is a chance that Vladimir Putin will be
subjected to a coup or an assassination attempt - especially if he uses
nuclear weapons. (* 4)

Comment:

* 1:
For a long time. Possibly * BEFORE * the fall of the wall. Because ...

The Russian "peacekeeping" forces were deployed in Moldova and Georgia
when the wall fell. The purpose was (in that case) to * prevent * NATO
membership (due to civil war)! The real military goal is to preserve the
Black Sea Fleet!

* 2:
Yes!

* 3:
Agree!

* 4:
Agree!

Бывший главнокомандующий НАТО предупреждает Данию: - Вы должны сделать
что-то прямо сейчас

Владимир Путин готов использовать ядерное оружие и отравляющие газы для
достижения своей цели, и нам нужно остановить его сейчас, — говорит
генерал Уэсли Кларк.

Мы находимся на перекрестке мировой истории.

И если сравнивать 2022 год с другим годом в истории, то лучше всего
подойдет 1938 или 1939 год, незадолго до начала Второй мировой войны.

[...]

Владимир Путин посвятил все свое будущее завоеванию Украины. Он считает,
что если он завоюет Украину, то Европа в конце концов рухнет. ЕС
рассыплется, НАТО развалится, и он докажет, что НАТО не может и не будет
защищать своих восточных членов, одного за другим, заявил Уэсли Кларк в
ходе встречи.

[...]

Уэсли Кларк убежден, что само вторжение в Украину готовилось более 10
лет,... (*1)

[...]

Поскольку Владимир Путин посвятил все свое будущее победе в войне, Уэсли
Кларк опасается, что российский президент готов применить ядерное оружие.

«Когда Путин угрожает ядерным оружием, я думаю, опасно думать, что он
блефует», — сказал Уэсли Кларк во время встречи. (* 2)

[...]

... тогда я говорю: "Вы не в безопасности в НАТО". Это сейчас надо
остановить Путина, прозвучало из уст Уэсли Кларка. (* 3)

[...]

«При необходимости он применит химическое оружие, при необходимости он
попытается применить ядерное оружие, и с НАТО ничего не изменится», —
сказал Уэсли Кларк.

[...]

По словам генерала, существует вероятность того, что Владимир Путин
подвергнется государственному перевороту или покушению, особенно если он
применит ядерное оружие. (* 4)

Комментарий:

* 1:
Длительное время. Возможно *ДО* падения стены. Потому что ...

Российские «миротворческие» силы были размещены в Молдавии и Грузии,
когда пала стена. Цель была (в таком случае) *предотвратить* членство в
НАТО (из-за гражданской войны)! Настоящая военная цель - сохранить
Черноморский флот!

* 2:
Да!

* 3:
Согласен!

* 4:
Согласен!
)

Time now:
ICJ-0d-06h-24m-38

[...]

________________________

(Time now CET 21.10)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
7 min siden (Time now CET 21.26)
Næsten 400 vestlige firmaer drosler aktiviteterne ned i Rusland

4 min siden (Time now CET 21.31)
Frankrig åbner undersøgelse af drab på Fox News-kameramand

13 min siden (Time now CET 22.04)
FN: Mindst 726 civile dræbt i Ukraine

(Time now CET 22.04)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23875

Found Cyg A DATA (104 at 119-156) -

Re: Found connection between 1335, 185 and 8,043 (ET-Homestar-DATA) -
Was: ICJ T-4h01m -
Re: News 2022-03-16, ... 1417

File 23.894 ...
Cygnus A
https://sites.google.com/view/cygnus-a/g-lat/23-94
https://sites.google.com/view/cygnus-a/g-lon/23-94
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-8xx/23-894

-

Date: Wed, 16 Mar 2022 11:59:10 +0100
Hmm ... (23 => 22) ...

IF

185_1335 / 23 = 58,043
_45
140_1290 / 23 = ...
_30
110_1260 / 23 = ...
000_1150 / 23 = 50,000

AND ...

176 / 22 = 8 + 119 = 127 Cygnus A galactic longitude
__0 / 22 = 0 + 119 = 119 (Psalm 119)

THEN ...

1150 / 119 = 9,66386555
_____________9,59233333 Cygnus A galactic latitude
_____________9,5924165 Cygnus A galactic latitude

(
Keep in mind 9,66

1150 / 9,59233333 = 119,88741013
1150 / 9,5924165 = 119,88637066

=>

Find decimal:

+119,88741013
-119
+__0,88741013
+__0,88637066

and ...

0,88741013 * 176 = 156,18418288
0,88637066 * 176 = 156,00123616 ... (focus) ...

Bible searchstring:
156

Found:

https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=156&version=BPH

Ezr 2,29 52
Ezr 2,30 156 .......... (focus)
Ezr 2,31 1254

=>

156 - 52 = 104
156 + 1254 = 1410 => 1410 - 1335 = 75 (30+45)

Code *identified*!

(
Also found 9,66 at Ezra-code:

https://sites.google.com/site/etbible/home/ezra-code-ezra-koden/05-882-the-ezra-code/
Was (before the Google-vandalismus):
https://sites.google.com/site/etbible/home/ezra/05-882

27 Ez2,29 Ne7,33 17714 18836 __52 __52 ___0 1122 Nebos/Nebo-2
28 Ez2,30 ______ 17870 _____ _156 ____ -156 _966 Magbisj'/-
29 Ez2,31 Ne7,34 19124 20090 1254 1254 ___0 _966 Elams-2

Follow-Up-To ...
News:dk.videnskab

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23894