News 2022-03-12, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1421 days to global Nuclearwar+suicide

Headline:

If Ukraine fall, You fall. Give Ukraine air fighters

Was:
Sodom-warning-to-Russia +8 days

Sodoma-advarsel-til-Rusland +8 dage

Содом-попередження-Росії +8 дні

Содом-предупреждение-России +8 дня

Was:
'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

Time now (11/3-22) to global nuclearwar+sicide around:
T-1422 days (3,9 years)

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Was:
Sodom-warning-to-Russia +7 days

Sodoma-advarsel-til-Rusland +7 dage

Содом-попередження-Росії +7 дні

Содом-предупреждение-России +7 дня

-

Den 11-03-2022 kl. 07:49 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-03-11, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1422 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Fri, 11 Mar 2022 07:49:45 +0100
23807 <622af10c$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/9zoVYxGAMOo/m/wQKwcuEjAgAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://twitter.com/UKRinDNK/
https://t.co/lHUFctj2pX
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

NATO
https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

https://www.tagryggen.dk/devotion/

___ quote begin ___

Dagens andagter

lørdag d. 12-03-2022

Din tro har frelst dig
Matt. 9:22
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt.+9.22&version=BPH

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(NB! The devotional text is written down and printed in a booklet *
BEFORE * 25.
February 2022, speaking of the possible * prophetic * message.)

___ quote begin ___

Today's devotionals

Saturday 12-03-2022

Your faith has saved you
Matt. 9:22
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt.+9.22&version=ERV

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(Примітка! Богослужіння записується і друкується у буклеті *ДО* 25.
Лютий 2022 року, говорячи про можливе * пророче * послання.)

___ початок цитати ___

Сегодняшние молитвы

Суббота 12-03-2022

Ваша вера спасла вас
Мэтт. 9:22
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt.+9.22&version=ERV-RU

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(NB! Текст молитвы записан и напечатан в буклете *ДО* 25.
Февраль 2022, говоря о возможном *пророческом* послании.)

___ цитата начинается ___

Сьогоднішні богослужіння

Субота 12.03.2022

Ваша віра врятувала вас
Мет 9:22
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt.+9.22&version=ERV-UK

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

DR S114 lør 12 mar 08:23:06
12.marts dr.dk/nyheder 07:52

INSTITUT: RUSSISKE STYRKER PÅ PAUSE
En ny rapport fra det amerikanske
Institute for Study of War (ISW) viser,
at de russiske styrker, der nærmer sig
Ukraines hovedstad, Kyiv, endnu en gang
er sat på pause.

Styrkerne, som har til mål at omringe
og indtage hovedstaden, har siden
fredag holdt pause for at genforsyne og
omstrukturere efter en række mislykkede
fremstød tidligere på ugen, lyder
vurderingen.

Heller ikke ved byerne Kharkiv,
Mykolajiv og Zaporizhja har russiske
tropper trods voldsomme kampe ikke
gjort markante fremskridt i de seneste
24 timer, vurderer ISW.

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

31 min. siden (Time now CET 04.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523391
Astrid Ildor
Zelenskyj: Rusland bortfører borgmester i terrorangreb

______________________

(Time now CET 09.06)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
11. mar. 2022, 05:08
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 04.30
Ukraine anklager Rusland for at angribe et kræfthospital i Mykolajiv

Nyt Link ...

Seneste nyt om Ukraine
12. mar. 2022, 05:18
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-12-seneste-nyt-om-ukraine

Kl. 05.18
Ukraine anklager Rusland for at angribe et kræfthospital i Mykolajiv

Kl. 05.20
- NATO-soldater i Ukraine vil udløse Tredje Verdenskrig, siger Biden

Kommentar:

Ja!

President Biden
@POTUS
United States government official
https://twitter.com/POTUS/
https://twitter.com/POTUS/status/1502353759455821833

I want to be clear: We will defend every inch of NATO territory with the
full might of a united and galvanized NATO.

But we will not fight a war against Russia in Ukraine.

A direct confrontation between NATO and Russia is World War III. And
something we must strive to prevent.
7.40 PM · 11. mar. 2022·The White House

(
Я хочу внести ясность: мы будем защищать каждый дюйм территории НАТО
всей мощью объединенного и сплоченного НАТО.

Но мы не будем воевать против России на Украине.

Прямое противостояние НАТО и России – это третья мировая война. И то,
что мы должны стремиться предотвратить.
19:40 · 11. мар. 2022 · Белый дом
Jeg vil gerne være klar: Vi vil forsvare hver en tomme af NATOs
territorium med den fulde magt af et forenet og galvaniseret NATO.

Men vi vil ikke udkæmpe en krig mod Rusland i Ukraine.

En direkte konfrontation mellem NATO og Rusland er 3. Verdenskrig. Og
noget vi skal bestræbe os på at forhindre.
19.40 · 11. mar. 2022·Det Hvide Hus
)

Kl. 05.29
Bulgarien tilbyder sig som mægler

Kl. 05.45
Overblik siden fredag 11. marts

Kl. 06.26
Italien beslaglægger en af verdens største superyachter

Kl. 06.33
Zelenskij sammenligner Rusland med Islamisk Stat

Kl. 06.39
Kina sender tæpper og lommelygter

Kl. 07.24
Ukraine deler video, der viser luftangreb i Vesteuropa: - Tænk, hvis det
var jer

Defence of Ukraine
@DefenceU
#ifwefallyoufall ❗️
@NATO close the sky over Ukraine!
https://twitter.com/DefenceU/status/1502526143806726145

7.05 AM · 12. mar. 2022·Twitter for iPhone

Video:
https://twitter.com/i/status/1502526143806726145

Video-text:

Just think if this were to happen in another european capital.

"We will fight till the end. Giving us a chance to live.

Close the sky over Ukraine, or give us air fighters.

If we fall, You fall."

President V. Zelensky

(Time now CET 09.23)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-12 kl. 00.00

TV2:
Krigen i Ukraine får pensionsopsparinger til at dykke
11. mar. 2022, 22:41

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23813

Putin-666 Søges død eller levende.
Findes der en konto, hvor vi kan samle penge ind (til dette formål)?

Var:
Hvis Ukraine falder, falder du. Giv Ukraine luftjagere

(
Putin-666 Wanted dead or alive.
Is there an account where we can raise money (for this purpose)?

Was:
If Ukraine fall, You fall. Give Ukraine air fighters
Путин-666 Разыскивается живым или мертвым.
Есть ли счет, где мы можем собрать деньги (для этой цели)?

Было:
Если Украина падет, ты падешь. Дайте Украине воздушные истребители
)

Den 12-03-2022 kl. 09:24 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-03-12, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1421 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sat, 12 Mar 2022 09:24:19 +0100
23813 <622c58b6$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iHUQk5mUOec/m/UMGF7LL8AQAJ

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/krigsinstitut-russiske-styrker-omkring-kyiv-er-sat-paa-pause

[...]

Jeg *sværger* ved Gud, min Skaber°:

Hvis jeg havde været en F-16 pilot, da ville jeg *stjæle* et fly og
flyve til Ukraine!

Men noget må vi andre (der ikke er piloter) da kunne gøre?

Hvad med at sætte en dusør på Psykopatus-Putin-666s hoved?

Putin-666 Wanted dead or alive

Det KUNNE jo "friste" nogle over evne (endog i hans inderkreds)

Så det vil gøre ha mere isoleret og fremprovokere angst/paranoya!

Og det er i sig selv en fordel at nedbryde manden psykisk.

Så mangler vi bare en til at spærre ham inde (sammen med Anders Behring
Breivik)!

(
Comment:

I * swear * by God, my Creator °:

If I had been an F-16 pilot, then I would * steal * a plane and fly to
Ukraine!

But must we others (who are not pilots) be able to do something?

How about putting a bounty on the head of Psychopathus-Putin-666?

Putin-666 Wanted dead or alive

It COULD "tempt" some beyond ability (even in his inner circle)

So it will make ha more isolated and provoke anxiety / paranoia!

And it is in itself an advantage to break down the man mentally.

Then we just need someone to lock him in (along with Anders Behring
Breivik)!
Комментарий:

Я *клянусь* Богом, моим Творцом°:

Если бы я был пилотом Ф-16, то *угнал бы* самолет и полетел бы на Украину!

Но должны ли мы, другие (не летчики) что-то уметь?

Как насчет назначить награду за голову Психопата-Путина-666?

Путин-666 Разыскивается живым или мертвым

Это МОЖЕТ «искусить» кого-то сверх способностей (даже в его ближайшем
окружении)

Таким образом, это сделает его более изолированным и спровоцирует
тревогу / паранойю!

И само по себе преимущество — сломить человека мысленно.

Тогда нам просто нужен кто-то, чтобы запереть его (вместе с Андерсом
Берингом Брейвиком)!
)

Findes der en konto, hvor vi kan samle penge ind (til dette formål)?

Есть ли счет, где мы можем собрать деньги (для этой цели)?

Is there an account where we can raise money (for this purpose)?

Og HVORDAN *undgår* vi så, at alle søger at myrde hverandre?

Ved at det KUN er *krigsforbrydere* (efterlyst af den internationale
Domstol, ICJ and/or ICC), der kan komme under denne kategori

And HOW * do we *avoid* that everyone seeks to murder each other?

Knowing that it is ONLY *war criminals* (wanted by the International
Court of Justice, ICJ and / or ICC) who can fall into this category

И КАК мы * избежим * того, что все стремятся убить друг друга?

Зная, что под эту категорию могут попасть ТОЛЬКО *военные преступники*
(разыскиваемые Международным Судом, Международным Судом и/или МУС)

(Time now CET 09.45)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23814

Red din ære: Stjæl en tanks eller et kampfly eller helekopter og
desertér til Ukraine!

Save your honor: Steal a tank or fighter jet or helicopter and desert to
Ukraine!

Спаси свою честь: угони танк, истребитель или вертолет и ты дезертируй
в Украину!
... (Sorry for bad translation) ...

Date: Sat, 12 Mar 2022 09:24:19 +0100
[...]

Kl. 07.40
Ukraine hævder, at "op mod 10.000" kan være blevet dræbt i Mariupol

Kl. 07.45
Fire ukrainske byer er blevet omringet af invasionsstyrker

Kl. 08.04
Ukraine tilbyder russiske desertører millioner for deres fly og helikoptere

Facebook:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=270643888582030&set=a.229159256063827&type=3

Генеральний штаб ЗСУ / General Staff of the Armed Forces of Ukraine
2 t. ·
UKR/RUS❗️
РОССИЙСКИЙ ПИЛОТ, СДАВАЙСЯ УКРАИНСКИМ ВОЕННЫМ!
единственный способ сохранить свои жизнь и честь!

🔷 За рішенням генерального директора Юрія Гусєва Державний концерн
"Укроборонпром" готовий виплатити премії за викрадену бойову авіаційну
техніку окупантів! 💸

✈️1 000 000 долларів США — за викрадений чи трофейний боєздатний літак.

(
Generalstab for de væbnede styrker i Ukraine
2 t. ·
UKR / RUSLAND
RUSSISK PILOT, OVERGIV TIL DET UKRAINSKE MILITÆR!
den eneste måde at redde dit liv og din ære på!

🔷 Ifølge beslutningen fra generaldirektøren Yuri Gusev er statens
bekymring "Ukroboronprom" klar til at betale bonusser for besætternes
stjålne kampfly! 💸

✈️ $ 1.000.000 for et stjålet eller trofæ kampklar fly.
General Staff of the Armed Forces of Ukraine
2 t. ·
UKR / RUSSIA
RUSSIAN PILOT, SURRENDER TO THE UKRAINIAN MILITARY!
the only way to save your life and honor!

🔷 According to the decision of the General Director Yuri Gusev, the
State Concern "Ukroboronprom" is ready to pay bonuses for the stolen
combat aircraft of the occupiers! 💸

✈️ $ 1,000,000 for a stolen or trophy combat-ready aircraft.
Генеральный штаб ВСУ / General Staff of the Armed Forces of Ukraine
2 t. ·
UKR/RUS❗️
РОССИЙСКИЙ ПИЛОТ, СДАЙСЯ УКРАИНСКИМ ВОЕННЫМ!
единственный способ сохранить свои жизни и честь!

🔷 По решению генерального директора Юрия Гусева Государственный концерн
"Укроборонпром" готов выплатить премии за похищенную боевую авиационную
технику оккупантов! 💸

✈️1 000 000 долларов США — за угнанный или трофейный боеспособный самолет.

Дезертирство
https://ru.wikipedia.org/wiki/Дезертирство
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE

[...]

Kl. 08.10
- Humanitære korridorer vil åbne til Mariupol, siger ukrainsk
vicepremierminister

Kl. 08.14
Rusland hævder at have ødelagt 3491 "militære mål"

Kommentar:

Du kommer til at *erstatte* rub og stub, onde skabninger!

Kl. 08.28
Ukraine begynder at reparere strømkabler ved Tjernobyl

Kl. 08.32
Oliedepoter brænder nær Kyiv

Kl. 08.49
Video viser russisk milliardyacht blive beslaglagt

56 min siden (Time now CET 10.21)
Rusland klar til "konfrontation med EU" over energisektoren, siger Lavrov

Kommentar:

Beslaglæg ALLE russiske tilgodehavender; også de indtægter, de får hver
dag for levering af gas.

Og giv pengene til Ukraine (som en midlertidig *krigsskadeerstatning*)

(
Seize ALL Russian receivables; also the revenue they receive every day
for the supply of gas.

And give the money to Ukraine (as a temporary *war damages*)
Арестовать ВСЮ российскую дебиторскую задолженность; также доход,
который они получают каждый день за поставку газа.

А деньги отдайте Украине (как временный *военный ущерб*)
)

55 min siden (Time now CET 10.21)
Næsten 1,6 millioner er flygtet til Polen

51 min siden (Time now CET 10.21)
Russerne bomber i Vestukraine, siger TV 2s korrespondent

39 min siden (Time now CET 10.21)
Hviderussiske soldater kommer ikke til at hjælpe Rusland, siger Ukraine

11 min siden (Time now CET 10.21)
Rusland bomber moske med 80 mennesker i, siger Ukraine

3 min siden (Time now CET 10.21)
Rusland kan ikke indtage Kyiv, siger tidligere NATO-vicegeneralsekretær

(Time now CET 10.21)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23815

(2022-03-12, Saturday, day no 71, CET 10:24, GMT 9:24)
- "Mother Russia!"

25
- "... (warning) ...", *1

(
*1:
Ordet ej 100% sikkert, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

Rusland er igen villige til at forhandle om våbenkontrol med USA

Answer:
Det viser blot, hvor *kynisk* kold du er (samtidig med at du jo *myrder*
løs som en løve, der er gået amok)!

Vi bliver ALDRIG venner igen, førend Anders Behring Breivik (Putin-666)
er bag lås og slå igen!

(
It just shows how * cynical * cold you are (at the same time as you *
murder * loose like a lion that has gone mad)!

We will NEVER become friends again until Anders Behring Breivik
(Putin-666) is behind bars again!
Это просто показывает, какой ты *циничный* холодный (в то же время
*убийственный* распущенный, как обезумевший лев)!

Мы НИКОГДА больше не станем друзьями, пока Андерс Беринг Брейвик
(Путин-666) не окажется за решеткой!
)

Date: Sat, 12 Mar 2022 09:24:19 +0100
23813 <622c58b6$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iHUQk5mUOec/m/UMGF7LL8AQAJ
I dag kl. 00:00
Britiske efterretninger: Rusland angriber byer i det vestlige Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/britiske-efterretninger-rusland-angriber-byer-i-det-vestlige-ukraine

-

I dag kl. 02:29
Læger Uden Grænser advarer om desperat situation i Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/laeger-uden-graenser-advarer-om-desperat-situation-i-mariupol

-

I dag kl. 03:45
Zelenskyj: Rusland bortfører borgmester i terrorangreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-rusland-bortfoerer-borgmester-i-terrorangreb

-

I dag kl. 05:20
Humanitær korridor ud af Sumy åbnes lørdag morgen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/humanitaer-korridor-ud-af-sumy-aabnes-loerdag-morgen

-

Kun lidt over 7000 blev evakueret i Ukraine fredag
12. mar. 2022, 05:25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-kun-lidt-over-7000-blev-evakueret-i-ukraine-fredag

-

Biden: NATO-soldater i Ukraine vil udløse en verdenskrig
12. mar. 2022, 05:31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-biden-nato-soldater-i-ukraine-vil-udlose-en-verdenskrig

-

Russiske soldater bortfører borgmesteren i byen Melitopol
12. mar. 2022, 05:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-russiske-soldater-bortforer-borgmesteren-i-byen-melitopol

-

De efterlyste netop hendes evner – og så smed 25-årig alt, hvad hun
havde i hænderne
12. mar. 2022, 06:12
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-12-de-efterlyste-netop-hendes-evner-og-saa-smed-25-aarig-alt-hvad-hun-havde-i

-

I dag kl. 06:50
Video: Kom helt tæt på fronten i Kharkiv
https://www.dr.dk/nyheder/udland/video-kom-helt-taet-paa-fronten-i-kharkiv

-

Danskerne samles på Rådhuspladsen for at støtte Ukraine: Sådan påvirker
det trafikken
12. mar. 2022, 07:33
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-12-danskerne-samles-paa-raadhuspladsen-for-at-stoette-ukraine-saadan-paavirker-det-trafikken

-

18 organisationer deler pengene fra Ukraine-støttekoncert
12. mar. 2022, 07:34
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-12-18-organisationer-deler-pengene-fra-ukraine-stottekoncert

-

I dag kl. 07:52
Krigsinstitut: Russiske styrker omkring Kyiv er sat på pause
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/krigsinstitut-russiske-styrker-omkring-kyiv-er-sat-paa-pause

-

Rusland påstod, hun ikke var gravid – nu har hun født
12. mar. 2022, 08:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-rusland-paastod-hun-ikke-var-gravid-nu-har-hun-foedt

-

I dag kl. 08:22
18 nødhjælpsorganisationer skal fordele pengene for aftenens
støttekoncert for Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/18-noedhjaelpsorganisationer-skal-fordele-pengene-aftenens-stoettekoncert-ukraine

-

I dag kl. 09:08
Ukraine får nyt frimærke med fuckfinger til russisk krigsskib
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-faar-nyt-frimaerke-med-fuckfinger-til-russisk-krigsskib

-

I dag kl. 08:22
18 nødhjælpsorganisationer skal fordele pengene for aftenens
støttekoncert for Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/italien-beslaglaegger-russisk-rigmands-gigantiske-sejlyacht

-

2022-03-12 kl. 10.43
38 min. siden
1.085 ukrainere har søgt asyl i Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/1085-ukrainere-har-soegt-asyl-i-danmark

-

Femårige Alfreds indsamling af pant til Ukraine runder 20.000 kroner
12. mar. 2022, 10:14
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-03-12-femaarige-alfreds-indsamling-af-pant-til-ukraine-runder-20000-kroner

-

Seneste nyt
12. mar. 2022, 05:10
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-12-seneste-nyt

25 min siden (Time now CET 10.55)
[...]

i dag kl. 04:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523491
Astrid Ildor
Ukrainske læger: Rusland har angrebet kræfthospital i Mykolajiv

i dag kl. 04:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523523
Astrid Ildor
Nato sender tropper til Norge for at træne

i dag kl. 05:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523562
Astrid Ildor
Biden: Nato-soldater i Ukraine vil udløse en verdenskrig

i dag kl. 05:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523572
Astrid Ildor
Humanitær korridor ud af Sumy åbnes lørdag morgen

i dag kl. 05:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523616
Astrid Ildor
Hvad er der sket i nat?

i dag kl. 06:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523705
Maya Nissen
Kinesisk nødhjælp ankommer til Ukraine

i dag kl. 07:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523745
Maya Nissen
Ukraine begynder reparationer af elledninger til Tjernobyl

i dag kl. 07:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523752
Maya Nissen
Krigsinstitut: Russiske styrker omkring Kyiv er sat på pause

i dag kl. 07:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523754
Maya Nissen
Meldinger om eksplosioner i Dnipro

i dag kl. 08:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523789
Maya Nissen
Ukraines vicepremierminister: Flere humanitære korridorer åbner lørdag

i dag kl. 08:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523798
Maya Nissen
Britisk forsvarsministerium: Kampene fortsætter uden for Kyiv

i dag kl. 08:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523801
Maya Nissen
DR i Polen: 'Temmeligt kaotiske' tilstand ved grænsen til Ukraine

i dag kl. 08:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523826
Maya Nissen
Flere brande i Kyiv efter natlige angreb

i dag kl. 08:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523887
Maya Nissen
Russiske medier: Ruslands styrker har ødelagt tusindvis af ukrainske
militærbygninger

i dag kl. 08:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3523930
Maya Nissen
Ukraine får nyt frimærke med fuckfinger til russisk krigsskib

Kommentar:

Hvorfor ikke sænke den russiske flåde, ET?

i dag kl. 09:24 (Time now CET 10.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524028
Maya Nissen
Italien beslaglægger russisk rigmands gigantiske sejlyacht

57 min. siden (Time now CET 10.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524066
Maya Nissen
Lagerbygning i brand nordøst for Kyiv

34 min. siden (Time now CET 10.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524105
Maya Nissen
Protester i Melitopol efter bortførsel af borgmester

25 min. siden (Time now CET 10.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524124
Nynne Hein Møller
1.085 ukrainere har søgt asyl i Danmark

19 min. siden (Time now CET 10.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524170
Maya Nissen
Ukraine: Ny bølge af russiske angreb venter i Kyiv, Kharkiv og Donbas

15 min. siden (Time now CET 10.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524179
Maya Nissen
Nyhedsbureau: Russiske angreb har ødelagt ukrainsk luftbase

9 min. siden (Time now CET 10.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524211
Maya Nissen
Ukraines udenrigsministerium anklager Rusland for angreb på moske i Mariupol

5 min. siden (Time now CET 10.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524228
Maya Nissen
Ruslands rumchef advarer: Sanktioner kan få den internationale
rumstation til at "styrte ned"

Kommentar:

Hvis den styrter ned i knolden på antikrist, da er det måske pengene værd!

If it crashes into the tuber of the antichrist, then it might be worth
the money!

Если врежется в клубень антихриста, то может и стоит денег!
... (Sorry. Translation very worng!) ...

5 min. siden (Time now CET 11.06)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524290
Maya Nissen
Mariupols byråd: Den grønne korridor er åben, og nødhjælpen er på vej

(Time now CET 11.06)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
12. mar. 2022, 05:18
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-12-seneste-nyt-om-ukraine

Under 1 min siden (Time now CET 10.43)
Ukraine hævder, at russerne bomber evakueringsforsøg i Kyiv

Under 1 min siden (Time now CET 11.06)
Rusland bomber igen humanitær rute ved Mariupol, hævder guvernør

(Time now CET 11.06)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23817

Date: Sat, 12 Mar 2022 09:24:19 +0100
23813 <622c58b6$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iHUQk5mUOec/m/UMGF7LL8AQAJ
I dag kl. 10:59
Ruslands rumchef advarer: Sanktioner kan få den internationale
rumstation til at "styrte ned"
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-rumchef-advarer-sanktioner-kan-faa-den-internationale-rumstation-til-styrte

-

Mærsk-firma assisterer stadig russisk eksport: - De hjælper den russiske
hær med at dræbe flere ukrainere
12. mar. 2022, 11:03
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-12-maersk-firma-assisterer-stadig-russisk-eksport-de-hjaelper-den-russiske-haer-med

Klokken 23.37 tirsdag nat ankom et skib med 40.000 ton russisk
råolie til Kalundborg. Det svarer til en værdi, der normalt ville
være omkring 200 millioner kroner. Skibet blev hjulpet ind i
havnen af to slæbebåde fra virksomheden Svitzer.

-

I dag kl. 11:45
Mariupols byråd: Den grønne korridor er åben, og nødhjælpen er på vej
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mariupols-byraad-den-groenne-korridor-er-aaben-og-noedhjaelpen-er-paa-vej

-

Storbritannien: Stor russisk konvoj spreder sig nær Kyiv
12. mar. 2022, 12:10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-storbritannien-stor-russisk-konvoj-spreder-sig-naer-kyiv

-

Italiensk politi beslaglægger verdens største sejlyacht
12. mar. 2022, 12:19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-italiensk-politi-beslaglaegger-verdens-storste-sejlyacht

-

- Det går helt utroligt dårligt for de russiske soldater, siger Rasmus
Tantholdt
12. mar. 2022, 12:22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-det-gaar-helt-utroligt-daarligt-for-de-russiske-soldater-siger-rasmus-tantholdt

-

I dag kl. 12:34
Kongehuset donerer en million kroner til ofrene for krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kongehuset-donerer-en-million-kroner-til-ofrene-krigen-i-ukraine

-

I dag kl. 13:00
Den britiske sanger Tom Odell synger for ukrainske flygtninge på rumænsk
togstation
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/den-britiske-sanger-tom-odell-synger-ukrainske-flygtninge-paa-rumaensk-togstation

-

Denne meningsløse krig må bringes til ophør, siger trist dronning Margrethe
12. mar. 2022, 13:29
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-12-denne-meningsloese-krig-maa-bringes-til-ophoer-siger-trist-dronning-margrethe

-

I dag kl. 13:47
Macron og Scholz taler igen med Putin om Ukraine-krigen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/macron-og-scholz-taler-igen-med-putin-om-ukraine-krigen

-

Putin har adgang til ”uacceptable våben” – hvad kan de, og hvorfor bør
vi frygte dem?
12. mar. 2022, 14:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-putin-har-adgang-til-uacceptable-vaaben-hvad-kan-de-og-hvorfor-boer-vi-frygte-dem

-

I dag kl. 14:56
Beredskabsstyrelsen sender lejrfaciliteter til Moldova for at hjælpe
ukrainske flygtninge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/beredskabsstyrelsen-sender-lejrfaciliteter-til-moldova-hjaelpe-ukrainske-flygtninge

-

Ekspert ser spredning af russisk kolonne som et klart varsel
12. mar. 2022, 15:35
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-ekspert-ser-spredning-af-russisk-kolonne-som-et-klart-varsel

-

Russiske angreb på ny del af Ukraine skaber stort dilemma, siger
korrespondent
12. mar. 2022, 15:40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-russiske-angreb-paa-ny-del-af-ukraine-skaber-stort-dilemma-siger-korrespondent

-

2022-03-12 kl. 16.31
45 min. siden
FN: 2,6 millioner mennesker er nu flygtet fra Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-26-millioner-mennesker-er-nu-flygtet-fra-ukraine

-

Saudi-Arabien har henrettet 81 på en dag
12. mar. 2022, 15:55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-saudi-arabien-har-henrettet-81-pa-en-dag

Saudi-Arabien har på en dag henrettet 81 for terror. Det er flere
henrettelser end i hele 2021.

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

i dag kl. 11:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524356
Maya Nissen
Guvernører: Russiske angreb fortsætter trods forsøg på evakuering

i dag kl. 12:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524413
Maya Nissen
Belarus 'roterer' tropper ved grænsen til Ukraine - men afviser planer
om at slutte sig til invasionen

i dag kl. 12:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524447
Maya Nissen
Ødelæggelser nord og syd for Kyiv efter russiske angreb

i dag kl. 12:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524465
Maya Nissen
Britisk sanger synger for flygtninge på banegård i Bukarest

56 min. siden (Time now CET 13.30)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524486
Maya Nissen
OVERBLIK: Dagens vigtigste historier

35 min. siden (Time now CET 13.30)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524572
Maya Nissen
Zelenskyj: Rusland har lidt de største tab i årtier

26 min. siden (Time now CET 13.30)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524607
Maya Nissen
Macron og Scholz taler igen med Putin om Ukraine-krigen

20 min. siden (Time now CET 13.30)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524642
Maya Nissen
Korrespondent i Ukraine: 'Man frygter en stor offensiv mod hovedstaden'

3 min. siden (Time now CET 13.30)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524727
Maya Nissen
Russiske angreb efterlader spøgelsesbyer

i dag kl. 13:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524752
Maya Nissen
Guvernør: Evakueringerne er i gang fra byer ved Kyivs frontlinjer

i dag kl. 13:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3524928
Maya Nissen
Danske Jonas og hans familie i Kyiv træner førstehjælp og "tager en dag
ad gangen"

i dag kl. 14:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3525243
Sofie Dyjak
Støttekoncert for ofrene i Ukraine

i dag kl. 15:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3525549
Sofie Dyjak
Se billederne: Bamser, 'berlinere' og indsamlingsshows for ukrainerne

i dag kl. 15:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3525872
Sofie Dyjak
Angrebene fortsætter: Evakueringer ekstremt svære at gennemføre

42 min. siden (Time now CET 16.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3526255
Sofie Dyjak
Beredskabsstyrelsen donerer telte og sovegrej til Moldova

40 min. siden (Time now CET 16.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3526295
Therese Bach Øvlisen
FN: 2,6 millioner mennesker er nu flygtet fra Ukraine

24 min. siden (Time now CET 16.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3526520
Sofie Dyjak
Præsident Zelenskyj: 1.300 ukrainske soldater har mistet livet

11 min. siden (Time now CET 16.48)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3527286
Sofie Dyjak
Russiske angreb fortsætter flere steder i Ukraine

(Time now CET 16.48)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
12. mar. 2022, 05:18
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-12-seneste-nyt-om-ukraine

Kl. 12.20
Kongehuset donerer en million kroner til Ukraine

Kl. 12.25
Rusland sender flere tropper til Ukraine, siger Zelenskij

55 min siden (Time now CET 13.27)
Ukraines præsident forventer flere EU-sanktioner mod Rusland

53 min siden (Time now CET 13.27)
Frankrig og Tyskland er i dialog med Rusland

44 min siden (Time now CET 13.27)
Ukraine: Russiske styrker smider ingeniører ud af Europas største
atomkraftværk

Kl. 13.41
Vestens våbensendinger er "legitime mål", siger Rusland

Kl. 14.07
Ukraine tilfører næsten en milliard kroner til at styrke forsvar

Kl. 14.20
Britisk parti vil tilbage til EU efter Ukraine-invasion

Kl. 14.52
Civile i Kyiv er blevet evakueret fra frontlinjerne

Kl. 15.01
Macron opfordrer til øjeblikkelig våbenhvile i telefonsamtale med Putin

Kl. 15.26
Zelenskij: 1300 ukrainske soldater er døde siden invasionens start

29 min siden (Time now CET 16.30)
Ukraine: Rusland planlægger pseudoafstemning i erobret by

Under 1 min siden (Time now CET 16.31)
Zelenskij: - For at erobre Kyiv bliver de nødt til at ødelægge den

Under 1 min siden (Time now CET 16.48)
Rusland: Atomkraftværk er i Ukraines hænder

(Time now CET 16.48)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23818

Date: Sat, 12 Mar 2022 09:24:19 +0100
23813 <622c58b6$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iHUQk5mUOec/m/UMGF7LL8AQAJ
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
I dag kl. 16:44
Dansk fodbold vedtager regler, der tillader spillere fra Rusland at
komme hjem
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/dansk-fodbold-vedtager-regler-der-tillader-spillere-fra-rusland-komme-hjem

-

Danske forskere omskriver historien om kæmpe krater i Grønland
12. mar. 2022, 16:47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-danske-forskere-omskriver-historien-om-kaempe-krater-i-groenland

-

Nastia synger folkesange fra Ukraine for at give trøst til flygtninge i
Krakow

Hovedbanegården i Krakow er oversvømmet af ukrainske flygtninge. En af
dem er 19-årige Nastia. Hun læste på konservatoriet i Lviv før krigen -
nu synger hun for at give andre flygtninge trøst.

I dag kl. 16:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nastia-synger-folkesange-fra-ukraine-give-troest-til-flygtninge-i-krakow

-

Tyrkisk drone er Ukraines nye trumfkort mod Rusland - og den har fået
sin egen slagsang

Videoer viser, at dronen Bayraktar TB2 med succes har ødelagt russiske
tanks og missilsystemer.

I dag kl. 16:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/drone-er-ukraines-nye-vaaben-mod-rusland-og-har-faaet-sin-egen-slagsang

-

Militærekspert: Bliver Kyiv belejret, er det første del af slutspillet
om Ukraine

Lang militærkonvoj er begyndt at sprede sig nær den ukrainske hovedstad,
Kyiv.

I dag kl. 17:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/militaerekspert-bliver-kyiv-belejret-er-det-foerste-del-af-slutspillet-om-ukraine

-

I dag kl. 17:11
1.300 ukrainske soldater har mistet livet, oplyser Ukraines præsident
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/1300-ukrainske-soldater-har-mistet-livet-oplyser-ukraines-praesident

-

Ukrainere i vest væbner sig og forbereder sig på at bekæmpe russerne
12. mar. 2022, 17:19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-ukrainere-i-vest-vaebner-sig-og-forbereder-sig-paa-at-bekaempe-russerne

-

11-årig ukrainsk dreng flygtede 1000 kilometer alene
12. mar. 2022, 17:29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-11-aarig-ukrainsk-dreng-flygtede-1000-kilometer-alene

-

Rusland advarer om risiko for rumstationen ISS
12. mar. 2022, 17:31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-rusland-advarer-om-risiko-for-rumstationen-iss

-

Restaurantejer giver gratis mad til ukrainere
12. mar. 2022, 17:36
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-12-restaurantejer-giver-gratis-mad-til-ukrainere

-

I dag kl. 17:42
Danskerne har indtil videre doneret 750 millioner kroner til nødhjælp
til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danskerne-har-indtil-videre-doneret-750-millioner-kroner-til-noedhjaelp

-

Dansk Ukraine-indsamling smadrer alle rekorder - og det er ikke slut endnu
12. mar. 2022, 17:51
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-03-12-dansk-ukraine-indsamling-smadrer-alle-rekorder-og-det-er-ikke-slut-endnu

-

Video viser kampvogn beskyde boligblokke i Mariupol - vidner beretter om
lig i gaderne
12. mar. 2022, 18:08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-video-viser-kampvogn-beskyde-boligblokke-i-mariupol-vidner-beretter-om-lig-i

-

Følg støttekoncerten for Ukraine her
12. mar. 2022, 18:16
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-12-foelg-stoettekoncerten-for-ukraine-her

-

2022-03-12 kl. 19.02
26 min. siden
Mindst 549 civile har mistet livet i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-549-civile-har-mistet-livet-i-ukraine

-

Guvernør med nødråb fra belejret by
12. mar. 2022, 19:02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-guvernoer-med-noedraab-fra-belejret-by

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

16 min. siden (Time now CET 17.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3527587
Sofie Dyjak
DR møder ukrainere ved porten til Polen: "Jeg føler mig fortabt"

22 sek. siden (Time now CET 17.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3527880
Sofie Dyjak
Præsident Macron efter samtale med Putin: Han er ikke klar til at stoppe
krigen

20 min. siden (Time now CET 17.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3528034
Anders Melchior Frigaard
Dansk fodbold vedtager regler, der tillader spillere fra Rusland at
komme hjem

4 min. siden (Time now CET 17.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3528248
Therese Bach Øvlisen
Danskerne har indtil videre doneret 750 millioner kroner til nødhjælp

11 min. siden (Time now CET 18.00)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3528345
Sofie Dyjak
Overblik: Her angriber russerne

1 min. siden (Time now CET 18.30)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3528672
Sofie Dyjak
Se billederne: Demonstrationer for fred flere steder i Europa

25 min. siden (Time now CET 18.59)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3528716
Therese Bach Øvlisen
Mindst 549 civile har mistet livet i Ukraine

20 sek. siden (Time now CET 19.14)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3528923
Sofie Dyjak
Omkring 2.000 mennesker er i dag blevet evakuret væk fra Kyiv

(Time now CET 19.14)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
12. mar. 2022, 05:18
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-12-seneste-nyt-om-ukraine

19 min siden (Time now CET 17.42)
Ukraines udenrigsminister: Vi overgiver os ikke

6 min siden (Time now CET 18.00)
Ukrainsk by er fuldstændig ødelagt, siger guvernør

3 min siden (Time now CET 18.24)
Tusindvis protesterer mod bortførelse af borgmester

15 min siden (Time now CET 18.59)
Ukraine melder om syv dræbte civile efter russisk angreb på
evakueringskonvoj

(Time now CET 18.59)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23819

Date: Sat, 12 Mar 2022 09:24:19 +0100
23813 <622c58b6$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iHUQk5mUOec/m/UMGF7LL8AQAJ
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
Tegn på Putins frustration? Russiske efterretningschefer arresteret
efter langsomme fremskridt i Ukraine

12/03/2022 KL. 19:00
https://jyllands-posten.dk/international/ECE13814385/tegn-paa-putins-frustration-russiske-efterretningschefer-arresteret-efter-langsomme-fremskridt-i-ukraine/

Putin synes at være i gang med en udrensning blandt toppen i forsvaret
og efterretningstjenesten og med at lægge en ny strategi for en længere
kamp end planlagt.

-

I dag kl. 18:36
I dag kl. 19:30
Tilskuere i tusindvis er samlet på Rådhuspladsen i København: Historisk
støttekoncert for Ukraine er i gang
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dr-og-tv2s-stoettekoncert-ukraine-er-begyndt-se-den-her

-

Sanktionerne rammer hårdt - nu flygter russere fra Rusland
12. mar. 2022, 20:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-sanktionerne-rammer-haardt-nu-flygter-russere-fra-rusland

-

I dag kl. 20:12
USA sætter 200 millioner dollar af til våben til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-saetter-200-millioner-dollar-af-til-vaaben-til-ukraine

-

Rusland advarer om risiko for rumstationen ISS
12. mar. 2022, 20:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-rusland-advarer-om-risiko-for-rumstationen-iss

-

I dag kl. 20:45
Flugten til Holstebro - hvornår kan min søn igen sove trygt?
https://www.dr.dk/nysgerrig/webfeature/olanas-flugt

-

Overvældende opbakning - så meget samlede danskerne ind til Ukraine
12. mar. 2022, 21:25
Opd. 12. mar. 2022, 21:34
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-12-overvaeldende-opbakning-saa-meget-samlede-danskerne-ind-til-ukraine

-

I dag kl. 21:30
Mere end 165 millioner kroner indsamlet ved støttekoncert
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mere-end-165-millioner-kroner-indsamlet-ved-stoettekoncert

-

Ukraine frygter "falsk afstemning" i besat by
12. mar. 2022, 21:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-ukraine-frygter-falsk-afstemning-i-besat-by

-

I dag kl. 21:54
Nødhjælpsorganisation om indsamling efter støttekoncert: 'Meget
overvældende og rørende'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/noedhjaelpsorganisation-om-indsamling-efter-stoettekoncert-meget-overvaeldende-og

-

Næsten 30.000 danskere samlet ved støttekoncert for Ukraine: - Det hele
kommer meget tæt på
12. mar. 2022, 22:00
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-12-naesten-30000-danskere-samlet-ved-stoettekoncert-for-ukraine-det-hele-kommer

-

Ruslands drejebog for krig har fire faser - vi nærmer os nu fase tre,
siger militæranalytiker
12. mar. 2022, 22:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-12-ruslands-drejebog-for-krig-har-fire-faser-vi-naermer-os-nu-fase-tre-siger

-

Enorm opbakning til Ukraine: Støttekoncert hentede over 165 millioner
til nødhjælp

Allerede inden koncerten havde danske nødhjælpsorganisationer indsamlet
750 millioner kroner.

2022-03-12 kl. 23.14
20 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/enorm-opbakning-til-ukraine-stoettekoncert-hentede-over-165-millioner-til-noedhjaelp

-

2022-03-12 kl. 23.09
37 min. siden
220.000 ukrainere er taget tilbage til Ukraine efter invasion
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/220000-ukrainere-er-taget-tilbage-til-ukraine-efter-invasion

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

i dag kl. 19:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3529180
Sofie Dyjak
Overblik: Dagens vigtigste nyheder om krigen i Ukraine

i dag kl. 20:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3529359
Therese Bach Øvlisen
USA sætter 200 millioner dollar af til våben til Ukraine

i dag kl. 20:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3529368
Sofie Dyjak
PayPal støtter Ukraine og lukker ned for tjenesten i Rusland

i dag kl. 20:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3529557
Sofie Dyjak
Protester for fred fortsætter her til aften

i dag kl. 20:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3529633
Sofie Dyjak
Ukrainsk medie: Russiske soldater blev beordret til at gå efter civile

i dag kl. 21:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3529695
Sofie Dyjak
Ukrainere i tusindvis vender retur for at kæmpe for landet

i dag kl. 21:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3529850
Sofie Dyjak
Mere end 165 millioner kroner indsamlet ved støttekoncert

i dag kl. 21:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3529952
Sofie Dyjak
Puk Damsgård i Ukraine: Russerne rykker stille og roligt frem

52 min. siden (Time now CET 23.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3530048
Sofie Dyjak
Støtte demonstration i New Yorks gader

23 min. siden (Time now CET 23.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3530146
Sofie Dyjak
13.000 ukrainere er lørdag blevet evakueret

11 min. siden (Time now CET 23.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3530203
Astrid Ildor
Det Hvide Hus inviterer TikTok-influencere til Ukraine-briefing

10 min. siden (Time now CET 23.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3530204
Astrid Ildor
Ukraine: Rusland går efter at overtage Europas største atomkraftværk

1 min. siden (Time now CET 23.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3530216
Therese Bach Øvlisen
79 børn dræbt under krigen, hævder ukrainsk statsanklager

(Time now CET 23.26)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
12. mar. 2022, 05:18
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-12-seneste-nyt-om-ukraine

Kl. 19.04
Rusland rekrutterer 16.000 frivillige soldater

Kl. 19.32
Krigen er på vej ind i tredje og afgørende fase, siger militæranalytiker

Kl. 19.51
Rusland giver Ukraine skylden for mislykkede humanitære korridorer

Kl. 20.28
USA afsætter 1,4 milliarder kroner til Ukraine

Kl. 20.48
Ukraine: Seks kvinder og et barn skuddræbt under evakuering

Kl. 21.06
Russisk militær kalder situationen i ukrainske byer for katastrofal

Kl. 21.46
Nye satellitbilleder viser massive ødelæggelser i Mariupol

Kl. 22.05
13.000 ukrainere evakueret fra Mariupol

26 min siden (Time now CET 23.08)
Ukraine: Mindst 79 børn er blevet dræbt under invasionen

2 min siden (Time now CET 23.16)
Ny borgmester indsat efter anden borgmester blev bortført

Under 1 min siden (Time now CET 23.21)
Ukraine: Rusland vil overtage Europas største atomkraftværk

(Time now CET 23.21)

[...]

Frankrig giver tilskud til benzin i fire måneder
12. mar. 2022, 22:49

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23820