Kyiv-besøg og amerikanske militærøvelser: Rusland reagerer skarpt på Armeniens flirt med Vesten - News 2023-09-12

Kyiv-besøg og amerikanske militærøvelser: Rusland reagerer
skarpt på Armeniens flirt med Vesten

Kim Jong-un er rejst til Rusland – vidner om russisk desperation,
siger korrespondent

Subject: USA's viceudenrigsminister: Vi er imponerede over
ukrainsk modoffensiv - News [2023-09-11]
Date: Mon, 11 Sep 2023 09:11:27 +0200
25571 <udmeiv$v9qu$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/jx1Iz45-ib8/m/haYdpqroCgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Forecast (Vejrudsigt):

Jerusalem

2023-09-12, Tuesday, 32° / 21°
2023-09-13, Wednesday, 28° / 18°
2023-09-14, Thursday, 29° / 17°
2023-09-15, Friday, 31° / 17°
2023-09-16, Saturday, 31° / 17°
2023-09-17, Sunday, 31° / 17°
2023-09-18, Monday, 30° / 18°
2023-09-19, Tuesday, 29° / 18°

TV 2 har besøgt hemmelig lejr i ukrainsk skov, hvor vestlige kampvogne
repareres
I går kl. 21.40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-11-tv-2-har-besoegt-hemmelig-lejr-i-ukrainsk-skov-hvor-vestlige-kampvogne-repareres

-

I går kl. 22:24
Unicef: Mindst 100.000 børn er ramt af jordskælvet i Marokko
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/unicef-mindst-100000-boern-er-ramt-af-jordskaelvet-i-marokko

-

Rusland planlægger stormobilisering af 420.000 soldater, lyder
efterretninger
I går kl. 23.06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-11-rusland-planlaegger-stormobilisering-af-420000-soldater-lyder-efterretninger

-

I går kl. 23:23
Politiforbundet kritiserer lovforslag om koranafbrændinger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/politiforbundet-kritiserer-lovforslag-om-koranafbraendinger

-

DR S135 tir 12 sep 06:35:03
12.september dr.dk/nyheder 05:31

KIM JONG-UN ER REJST TIL RUSLAND

I dag kl. 05:31
Nordkorea bekræfter, at Kim Jong-un er rejst til Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkorea-bekraefter-kim-jong-un-er-rejst-til-rusland

Kommentar:

Coming up worldnews:
Militærkup i Nordkorea. Kim Jong-Un afsat mens han var bortrejst

-

I dag kl. 06:31
Alle Israels højesteretsdommere er samlet, når omstridt
retsreform i dag skal i høring
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/alle-israels-hoejesteretsdommere-er-samlet-naar-omstridt-retsreform-i-dag-skal-i

-

To dæmninger kollapset efter voldsomme oversvømmelser i Libyen:
Tusinder kan være omkommet
I dag kl. 06:52
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/daemninger-kollapset-efter-voldsomme-oversvoemmelser-i-libyen-tusinder-kan-vaere

En voldsom storm ramte Libyen søndag og har oversvømmet flere
kystbyer

-

Israelske vægtløftere jubler over VM-deltagelse i Saudi-Arabien:
'En sejr over politik'
I dag kl. 07:16
https://www.dr.dk/sporten/ol/israelske-vaegtloeftere-skriver-historie-ved-konkurrere-i-saudi-arabien

Fire israelske atleter er landet i Riyadh for at konkurrere ved
VM i vægtløftning.

-

I dag kl. 07:26
Putin: Forholdet til Kina er historisk stærkt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-forholdet-til-kina-er-historisk-staerkt

Kommentar:

Ævl! Din forhold til *forbryderstaten* Cannibalistan er måske
historisk stærkt for en kort stund (indtil korthuset braser
sammen), men det russiske folks forhold til det kinesiske folk
er noget helt andet. Når begge lande bliver *demokratiske* og
medlemmer af UDN (FDN), så ...

-

2023-09-12 kl 08.37
Kyiv-besøg og amerikanske militærøvelser: Rusland reagerer
skarpt på Armeniens flirt med Vesten
59 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kyiv-besoeg-og-amerikanske-militaeroevelser-rusland-reagerer-skarpt-paa-armeniens

En militærøvelse med amerikanerne og en førstedame på tur til
Kyiv er nogle af tegnene på, at armenerne ikke vil underlægge
sig Rusland.

Kommentar:

UG

-

Kim Jong-un er rejst til Rusland – vidner om russisk desperation,
siger korrespondent
I dag kl. 07.43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-12-kim-jong-un-er-rejst-til-rusland-vidner-om-russisk-desperation-siger-korrespondent

-

2023-09-12 kl 08.37
16 min. siden
Californien vil have virksomheder til at afsløre alle deres
udledninger af klimagas
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/californien-vil-have-virksomheder-til-afsloere-alle-deres-udledninger-af-klimagas

Kommentar:

UG

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 00:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421017
Jakob Høstrup
Nordkorea bekræfter: Kim Jong-un på vej mod Rusland

i dag kl. 01:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421149
Jakob Høstrup
Krimbro lukket midlertidigt for trafik

i dag kl. 04:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421339
Rasmus Christiansen
Kim Jong-un har krydset den russiske grænse

i dag kl. 05:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421396
Rasmus Christiansen
Rusland: Mødet finder sted "de kommende dage"

i dag kl. 05:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421415
Rasmus Christiansen
Velkommen til livebloggen

i dag kl. 05:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421436
Rasmus Christiansen
USA: Møde viser, hvor desperat Putin er

i dag kl. 06:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421449
Rasmus Christiansen
Sydkorea holder skarpt øje med Putin og Kim Jong-uns møde

i dag kl. 06:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421483
Rasmus Christiansen
Rusland er "ikke interesserede" i advarsler fra USA

i dag kl. 06:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421567
Rasmus Christiansen
Zelenskyj: Forbereder os på mere støtte fra Tyskland

i dag kl. 07:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421623
Rasmus Christiansen
Hvad har Putin og Kim Jong-uns møde med Ukraine at gøre?

i dag kl. 07:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421701
Rasmus Christiansen
Overblik: Det ved vi om mødet

i dag kl. 08:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421770
Line Gjerlev
Putin: Forholdet til Kina er historisk stærkt

i dag kl. 08:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421801
Rasmus Christiansen
Ukrainsk politiker vil fjerne kategorien "delvist egnet" for at
få flere soldater

4 min. siden (Time now CET 09.13)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6421946
Rasmus Christiansen
Mindst én civil dræbt i Donetsk

(Time now CET 09.13)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.20
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.21
Kim Jong-un er nu rejst til Rusland, bekræfter Nordkorea

Kl. 06.12
Putin vil i dag holde en "ret omfattende" tale, siger talsmand

33 min siden (Time now CET 09.14)
Asien-korrespondent: Mødet handler om våben

7 min siden (Time now CET 09.14)
FN melder om 55 dræbte civile de seneste ti dage

(Time now CET 09.14)

2023-09-12 kl 09.15
2 min. siden
Førstegangsfødende er blevet markant ældre

TV2:
2023-09-12 kl 09.15
Statsministeriet indkalder til pressemøde - her er, hvad vi allerede ved
om ny bandepakke
6 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25573

T+5:
Russisk bombefly styrter ned under træning

File 25.574 ...
NATO
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-5xx/25-574
Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-5xx/25-574
Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/view/hacker-attack/files/25-xxx/25-5xx/25-574
Sodom warning (Sodoma advarsel)
https://sites.google.com/view/kall-sodom//files/25-xxx/25-5xx/25-574

"Other" news:

Udvikling i kriminalitet hænger sammen med indvandring, siger
statsministeren

Danmark donerer 5,8 milliarder kroner fra Ukrainefonden

Meldinger om mobilisering understreger, at Rusland har store
problemer med at få soldater, mener analytiker

Tyskland appellerer til allierede – vil styrke Ukraines luftforsvar

Subject: Kyiv-besøg og amerikanske militærøvelser: Rusland
Date: Tue, 12 Sep 2023 09:18:10 +0200
25573 <udp3bi$1f1r4$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/WNYlK_MOlm8/m/5eCh_7xgAQAJ
2023-09-12 kl 10.05
Ombord på 'Solen' triller Kim Jong-un op igennem Rusland med 50
kilometer i timen
17 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ombord-paa-solen-triller-kim-jong-un-op-igennem-rusland-med-50-kilometer-i-timen

For første gang i fire år har den nordkoreanske statsleder, Kim
Jong-un, forladt hjemlandet og sidder på sit skudsikre tog i
Rusland.

-

I dag kl. 10:32
Putin og Kim Jong-un skal tale sammen under en middag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-og-kim-jong-un-skal-tale-sammen-under-en-middag

-

I dag kl. 11:22
Putin: Vestens bidrag i Ukraine trækker blot krigen ud
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-vestens-bidrag-i-ukraine-traekker-blot-krigen-ud

-

I dag kl. 11:41
Russisk hackergruppe fik lammet flere statslige hjemmesider
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-hackergruppe-fik-lammet-flere-statslige-hjemmesider

Datatilsynets og andre offentlige hjemmesider blev i går lagt
ned i et såkaldt DDoS-angreb.

-

Snart kan det være slut med at være 'delvist egnet': Ukrainsk
politiker foreslår ændring af reglerne for hvervning af soldater
I dag kl. 12:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/snart-kan-det-vaere-slut-med-vaere-delvist-egnet-ukrainsk-politiker-foreslaar

Ændringen skal være med til at slå ned på de mange tilfælde af
mænd, der kryber uden om militærtjeneste.

-

I dag kl. 12:07
Røde Kors: 10.000 er savnet efter oversvømmelser og storm i
Libyen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/roede-kors-10000-er-savnet-efter-oversvoemmelser-og-storm-i-libyen

-

Regeringen præsenterer ny bandepakke
I dag kl. 13.33
https://nyheder.tv2.dk/live/politik/2023-09-12-regeringen-praesenterer-ny-bandepakke

Udvikling i kriminalitet hænger sammen med indvandring, siger
statsministeren
I dag kl. 13.33

Kommentar:

Ordet *ud* "strejfer" mit sind! Sådanne mennesker hører IKKE til
her (i Paradis)!

-

Politiet lukker to rockerklubhuse
I dag kl. 14.01
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-09-12-politiet-lukker-to-rockerklubhuse

Kommentar:

UG

-

Politiet har nu lukket syv rocker- og bandetilholdssteder
I dag kl. 15.46
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-09-12-politiet-har-nu-lukket-syv-rocker-og-bandetilholdssteder

Kommentar:

UG

-

I dag kl. 15:36
Video viser Kim Jong-un ankomme til Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/video-viser-kim-jong-un-ankomme-til-rusland

-

Regeringen er klar med ny donation til Ukraine: 'Den største til
dato'
I dag kl. 15:54
opdateret I dag kl. 16:09
https://www.dr.dk/nyheder/politik/regeringen-er-klar-med-ny-donation-til-ukraine-den-stoerste-til-dato

Det er den tolvte donation fra Danmark til Ukraine siden
invasionen.

+

Danmark donerer 5,8 milliarder kroner fra Ukrainefonden
I dag kl. 16.01
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-09-12-danmark-donerer-58-milliarder-kroner-fra-ukrainefonden

Kommentar:

UG

-

Speciel type lavtryk gav ekstreme mængder regn i Libyen
I dag kl. 17:03
opdateret I dag kl. 18:02
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/speciel-type-lavtryk-gav-ekstreme-maengder-regn-i-libyen

Et tropisk lignende lavtryk udviklede sig til en naturkatastrofe
i weekenden.

-

I dag kl. 18:15
Ruslands ambassade:
Russisk politiker er blevet nægtet adgang til Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-ambassade-russisk-politiker-er-blevet-naegtet-adgang-til-danmark

Kommentar:

Når folk nægtes adgang her i landet, som er der ALTID en grund
til det (fx. at folk har *onde* hensigter)!

Og længere er den historie nok ikke!

HVORFOR ikke bare bklive normale mennesker igen? - HVORFOR dyrke
psykopati som var det champignon-svampe i kælderen - I ender med
OGSÅ at miste Jeres *selvrespekt*, ligesom nazisterne gjorde
under 2. Verdenskrig! Sådan ér det at tjene djævelen: Han tager
det hele (og din sjæl går *fortabt* i helvede)!

-

Afrika-eksperter om kupbølge:
Udviklingen er bekymrende for Danmark og EU
I dag kl. 18:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/afrika-eksperter-om-kupboelge-udviklingen-er-bekymrende-danmark-og-eu

Flere migrantstrømme vil komme til Europa, og terrorbekæmpelsen
i Afrika svækkes.

-

Meldinger om mobilisering understreger, at Rusland har store
problemer med at få soldater, mener analytiker
I dag kl. 19.16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-12-meldinger-om-mobilisering-understreger-at-rusland-har-store-problemer-med-at-faa-soldater-mener-analytiker

-

2023-09-12 kl 21.24
Elon Musks indflydelse på Ukraine-krigen vækker opsigt:
'Tech-giganter har magt som stater'
42 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/elon-musks-indflydelse-paa-ukraine-krigen-vaekker-opsigt-tech-giganter-har-magt-som

Den amerikanske senator Elizabeth Warren vil have politisk
undersøgelse af Elon Musks og Starlinks rolle i Ukraine-krigen.

-

Putin til international konference: USA har ingen venner. Kun
interesser
I dag kl. 21:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-til-international-konference-usa-har-ingen-venner-kun-interesser

I et flere timer langt interview gav Putin drøje hug til vesten
og afviste endnu en gang fredsforhandlinger med Ukraine.

Kommentar:

You got it wrong:

Du er bare *misundelig*!

USA har masser af venner, blandt andet os!

Det er dig, der ingen venner har!

Hvorfor?

Sikkert fordi du bruger *trusler* om vold, hvis folk ikke gør,
som du forlanger.

Og HVEM bryder sig om det?

INGEN!

Så ...

Dét får man INGEN venner af; TVÆRTIMOD: Man MISTER dem, man evt
havde!

Men bevares!

Det fatter en psykopat jo ikke (fordi sdu ikke evner empati;
afstumpet som du jo er, følelsesmæssig set)!

-

2023-09-12 kl 22.12
Kom med på Sovjetbar i Armenien:
Her dyrker man den fælles historie med russerne
26 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kom-med-paa-sovjetbar-i-armenien-her-dyrker-man-den-faelles-historie-med-russerne

Mens armeniernes tillid til Rusland styrtdykker, er der stadig
tidslommer i Armenien, hvor man dyrker det gamle bånd til
storesøster mod nord.

-

2023-09-12 kl 22.10
17 min. siden
Fransk embedsmand anholdt i Niger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fransk-embedsmand-anholdt-i-niger

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 09:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6422149
Rasmus Christiansen
Putin langer ud mod Vesten og kalder Elon Musk "en fortræffelig
mand" ved konference

i dag kl. 10:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6422280
Ida Meesenburg
Kim Jong-un rejser i luksus i sit skudsikre tog

i dag kl. 10:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6422373
Rasmus Christiansen
Putin beskylder Storbritannien for at træne ukrainske sabotører

i dag kl. 10:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6422451
Rasmus Christiansen
Op mod 1.500 russere melder sig frivilligt til den russiske hær
hver dag, siger Putin

i dag kl. 11:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6422675
Line Gjerlev
Putin: Straffesager mod Trump er "politisk motiveret forfølgelse"

i dag kl. 12:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6422951
Rasmus Christiansen
Overblik

i dag kl. 15:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6423808
Nanna Nørby Hansen
Video viser Kim Jong-un ankomme til Rusland

(Time now CET 22.15)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.20
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 09.56
Rusland vil satse på nye våbenteknologier

Kl. 10.21
Putin kalder det amerikanske system for "råddent"

Kl. 10.46
Putin skal besøge Kosmodrom Øst

Kl. 11.07
Putin: 1000-1500 russere melder sig hver eneste dag til militæret

Kl. 11.35
Rusland vil rekruttere 420.000 soldater

Kommentar:

*TÅBELIGT* at ofre sit liv for en magtsyg *usling* i Kreml!

Man er i hvert fald nem at narre!

-

Kl. 12.49
Usikkerhed omkring de konkrete omstændigheder for besøg

-

Kl. 14.17
Amerikansk senator vil kulegrave Elon Musks involvering i Ukraine

-

Kl. 15.13
Kim Jong-un befinder sig i Rusland

-

Kl. 16.00
[...]

UG*100

-

Kl. 16.56
Ukraine skal ophæve én særlig lov for at få fred, siger Putin

-

Kl. 18.18
Ambassade: Russisk viceminister afvist i Københavns lufthavn

-

Kl. 18.32
Zelenskyj takker Danmark

-

Kl. 19.21
Ruslands Sortehavsflåde er afskåret fra strategisk vigtige
platforme, siger Ukraine

-

Kl. 19.59
Lyn-analyse

-

Kl. 17:58
2:40 (delta 60+60+40=160 and/or 600-160= 440)
Kl. 20.38
Russisk bombefly styrter ned under træning

Et russisk Su-24-bombefly styrtede tirsdag ned i et øde område
af Volgograd-regionen i det sydlige Rusland. ...

Subject: Found markpointer 205. Yours, ET ? -
Re: ET-Break (Was: Message to NATO (Nato er i tæt kontakt
med Rumænien)) - News 2023-09-07
Date: Fri, 8 Sep 2023 11:49:41 +0200
25563 <udeqnn$3dlp2$1...@news.eternal-september.org>
NATO
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-5xx/25-563
Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-5xx/25-563
Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/view/hacker-attack/files/25-xxx/25-5xx/25-563
Sodom warning (Sodoma advarsel)
https://sites.google.com/view/kall-sodom//files/25-xxx/25-5xx/25-563
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tnP4p3dMAkU/m/jiuF-48FCgAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/iPOKU0WA9Rk/m/X3xz-BgPBAAJ

2023-09-07, Thursdag, day no 250 (115 left), CET 08:26, GMT 06:26)
2023-09-12
_________5

-

25 min siden (Time now CET 22.28)
Nu flytter Ruslands luftforsvar til nyt niveau, lyder
efterretninger

(Time now CET 22.28)

2023-09-12 kl 22.10
17 min. siden
Fransk embedsmand anholdt i Niger

TV2:
2023-09-12 kl 22.10
Frankrig indstiller salg af iPhone 12 på grund af for høj stråling
21 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25574