Google Группы больше не поддерживают новые публикации и подписки в сети Usenet. Опубликованный ранее контент останется доступен.

ET-Break (Was: Message to NATO (Nato er i tæt kontakt med Rumænien)) - News 2023-09-07

8 просмотров
Перейти к первому непрочитанному сообщению

Kall, Mogens

не прочитано,
7 сент. 2023 г., 02:54:4307.09.2023
ET-Break

Was:
Message to NATO (Nato er i tæt kontakt med Rumænien)

File 25.557 ...
NATO
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-5xx/25-557
Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-5xx/25-557
Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/view/hacker-attack/files/25-xxx/25-5xx/25-557

Other news:

Kæmpestudie med 300.000 atomarbejdere: Selv små doser
radioaktiv stråling øger risikoen for kræft

Subject: Wagner-gruppen bliver ulovlig i Storbritannien -
News 2023-09-06
Date: Wed, 6 Sep 2023 08:40:27 +0200
25554 <ud96ss$2d49l$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/LJEu3x98uKY/m/25JIGahaAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Kæmpestudie med 300.000 atomarbejdere: Selv små doser
radioaktiv stråling øger risikoen for kræft
7. september kl. 05:00
https://ing.dk/artikel/kaempestudie-med-300000-atomarbejdere-selv-smaa-doser-radioaktiv-straaling-oeger-risikoen

DR S158 tor 07 sep 07:17:44
6.september dr.dk/nyheder 20:09

NATO ER I TÆT KONTAKT MED RUMÆNIEN

Kommentar:

KUNNE man ikke *præventivt* nedskyde ALLE droner, missiler m.m.,
der nærmer sig NATOs grænser (10-20 km), fordi så undgår man jo
i første omgang en egentlig militær konfrontation med Rusland
(som ellers - prognotisk set - UUNDGÅELIG vil medføre 3.
Verdenskrig - no matter what)!

(
Vatnisse-adfærd?

Ja, måske, men ...

Huske på må vi jo, at *psykopati* er en ALVORLIG sindssygdom,
hvor *patienten* desværre IKKE er 'herre i eget hus', men lader
sig styre af impulser fra underbevidstheden, og er dermed i
sine følelsers *vold*!

*Patienten* kan derfor IKKE udvise mådehold, hvis først vi
begynder at afstraffe dem militært!

Psykiatrisk set har vi "måske" at gøre med en art
pseudo-trodsalder!

Kald det bare gak-gak. (Sådanne mennesker BURDE være indespærret
ligesom Rudolf Hess på psykopatforvarringsanstalter)!

"Kanske" en dag OGSÅ ansvarsfulde russere vil give os ret heri
og AFSÆTTE *krigsforbryderen* i Kreml, og dermed REDDE os alle
fra at uddø som civilisation i Verdensrummet!

Bevares!

Vi kan blive TVUNGET til det en dag (et militært svar), men -
som sagt - hvorfor ikke i første omgang prøve at undgå 3.
Verdenskrig, da INGEN jo her - hypotetisk set - vil overleve!

KUN *ansvarsløse* møgunger (i Kreml) *gambler* med så farlige
ting!

SELVFØLGELIG kræver det en ukrainsk *tilladelse*, men de vil jo
blot blive lykkelige, dersom noget af deres land kommer ind
under en art NATO-beskyttelses-"paraply"...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice os ET)
(2023-09-07, Thursdag, day no 250 (115 left), CET 08:16, GMT 06:16)
- "Ikke sandt?"

Men, men, men ...

Sig mig lige engang, ET, nu hvor du er i "telefon-røret"...

CET 08:18
- "Lad mig høre, min ven"

[*1
Følgende tekst er nedskrevet EFTER CET-08:18-break'et:

[*2

Fik netop lige rettet i nyhedsindlægget overskriften (the
head-line) samt:

[...]

Fik netop lige skrevet dette, da et hacker-angreb indtraf kl
2023-09-07, Thursdag, day no 250 (115 left), CET 08:26, GMT 06:26)

Der er stor sandsynlighed for, at bagmændene for denne
*kriminalitet* IKKE bryder sig om CET-08:18-ordren.

Hovedmistænkte derfor FORTSAT ...

https://sites.google.com/view/hacker-attack/topic

> 2021-05-22, CET 11:41, GMT 09:41 Psykopatus-Putin
>
> Hovedmistænke FORTSAT Psykopatus-Putin and his men!

END of *2]

(
Input memory:
Men, men, men ...

Sig mig lige engang, ET, nu hvor du er i "telefon-røret"...

CET 08:18
- "Lad mig høre, min ven"
)

Nå, men ...

Dét, jeg ville sige, var, ET, at der er noget, som jeg IKKE
fatter!

Du har kommunikeret med os jordboere nu igennem MANGE år, både
i Oldtiden samt i de senere år, ENDOG med [asteroider "lidt" a
la Globe-destroyers] ...

(
See fx. ...

Seneste Oldtids-efterforskning:

Subject: Found ET-*copyright* 115 and 193 -
Re: Found 78 -
Re: Found 193 (Measure Isotop 78-Pt-193 ?) i.r.t. MW1-Shiloh-lat-0 -
Re: Abraham-koden, Part 2
Date: Thu, 31 Aug 2023 16:34:04 +0200
25532 <ucq8ct$3atdl$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-5xx/25-53x/25-532
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-5xx/25-532
Galactic neighbor help (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/25-xxx/25-5xx/25-532
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/8iV-RKenBAAJ

and ...

https://sites.google.com/view/et-footsteps/update

> [...]
> (apropos den galaktiske længdegrad, her opmålt udfra
> stjernekort 2, altså stjernekort 1 (150 enheder) + 46 = 196)
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende [forbi] og eksploderede
> over Russia, apropos "markøren" 7 dage FØR
> Tsunami-jordskælvet.
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende fordi og eksploderede
> over Russia, og som derfor nok IKKE kan tolkes på andre
> måder end som en *advarsel* til Rusland om kommende dom i
> form af noget, der minder "lidt" [om] Sodoma (hvis ikke de
> holder op med al deres ondskab herunder angrebskrigen på

- "Det kommer,"

44
- "mit svar!"

Okay!

Men please understand:

Mennesker bliver *myrdet* hernede på planeten vores af onde
psykopater!

HVORFOR griber du/I ikke ind, nårt du/I nu har muligheden?

Og ...

Se HVORDAN de psykopater nu også forsøger at lukke munden på
dig!

BØR det ikke *straffes*?

HVORFOR ikke sænke fx. deres atomubåde?

Det ville jeg gøre, hvis jeg var dig!

Jeg begriber simpelt hen IKKE din adfærd!

Okay?

CET 08:51
- "Det kommer (*straffen*)!"

51
- "Wait"

51
- "for green light!"

Yes, Sir!

END of *1]

CET 08:18
- "Det skal du (send this message to NATO and Ukraine)."

Yes, Sir!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 18:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6395679
Morten Top
Mette Frederiksen hædret i Kyiv

__________________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.43
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-06-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

8 min siden (Time now CET 19.44)
NATO udtrykker solidaritet med Rumænien efter mulig drone-hændelse

____________________________

(Time now CET 19.44)

2023-09-06 kl 19.26
8 min. siden
Rusland vil omskole veteraner til at undervise skolebørn i militærtræning

TV2:
2023-09-06 kl 19.33
Mette Frederiksen: Man vinder ikke en krig med ord, det gør man med våben
24 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25557

Kall, Mogens

не прочитано,
7 сент. 2023 г., 04:05:5907.09.2023
UG:
Moldova nægter at betale gæld til russisk gasselskab

Den russiske forsvarsindustri i store problemer, skriver
tænketank

Subject: ET-Break (Was: Message to NATO (Nato er i tæt kontakt
med Rumænien)) - News 2023-09-07
Date: Thu, 7 Sep 2023 08:54:38 +0200
25557 <udbs3g$2t80t$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tnP4p3dMAkU/m/sL_o8wKqAAAJ
DR S158 tor 07 sep 07:17:44
6.september dr.dk/nyheder 20:09

NATO ER I TÆT KONTAKT MED RUMÆNIEN

2023-09-07 kl 09.00
I går kl. 20:09
Nato er 'i tæt kontakt' med Rumænien efter fund af - måske
russiske - dronerester
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nato-er-i-taet-kontakt-med-rumaenien-efter-fund-af-maaske-russiske-dronerester

-

DR S160 tor 07 sep 09:10:47
6.september dr.dk/nyheder 21:36

WHO SER BEKYMRENDE TENDENS

Verdenssundhedsorganisationen, WHO, er
brkymret for en øget smittespredning
med coronavirus.

I går kl. 21:36
WHO ser bekymrende tendens i coronasmitte
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/who-ser-bekymrende-tendens-i-coronasmitte

-

DR S162 tor 07 sep 09:10:47
6.september dr.dk/nyheder 22:24

USA SENDER KONTROVERSIEL AMMUNITION
USA sender nu ammunition til ukrainske
kampvogne i forbindelse med en ny
sikkerhedspakke på i alt 1,2 milliarder
kroner. Ammunitionen indeholder
forarmet uran, som anvendes i
ammunition til kampvogne, fordi det er
effektivt til at gennemtrænge panser.

Men det er kontroversielt at bruge det,
da det ifølge Ritzau har været
diskuteret, om det har forårsaget
helbredsproblemer så som kræft i
områder, hvor det tidligere er blevet
brugt. En årsagssammenhæng er dog ikke
endegyldigt blevet påvist.
Der er dog mange lande, som har
ammunition med forarmet uran i. Blandt
andet USA og Rusland. Folkeretten
forbyder ikke brugen af det.

I går kl. 22:24
USA sender kontroversiel ammunition til kampvogne til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-sender-kontroversiel-ammunition-til-kampvogne-til-ukraine

-

I dag kl. 01:38
Gabons afsatte præsident får lov til at forlade landet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/gabons-afsatte-praesident-faar-lov-til-forlade-lande

-

Ukraine takker USA efter McDonald's' tilbagevenden
I dag kl. 02.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-07-ukraine-takker-usa-efter-mcdonalds-tilbagevenden

-

I dag kl. 04:43
Macron vil ikke se på russiske flag under OL i Paris
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/macron-vil-ikke-se-paa-russiske-flag-under-ol-i-paris

Kommentar:

UG

Rusland skal *boykottes* indtil sidste russiske soldat har
forladt Georgien og nu også Ukraine!

-

Moldova nægter at betale gæld til russisk gasselskab
I dag kl. 05.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-07-moldova-naegter-at-betale-gaeld-til-russisk-gasselskab

Kommentar:

UG

STORE dele af Moldova er jo *besat* af russiske tropper!

Og det SKAL faktisk *erstattes* (da der jo - reelt set - er
tale om *krigsskadeerstatning*)!

Og planen (tilbage fra Sovjetunionens tid) har vel nok været,
at i en nødsituation hvor magten smuldrede for Sovjet, at
*forhindre* et medlemskab af NATO. Og det kunne man gøre ved at
holde dele af landet besat!

Ligeledes mht. Georgien!

Men ...

Man havde IKKE regnet med, at Ukraine også ville gå med Vest og
ønske fællesskab med os og beskyttelse (fx i form af et
NATO-medlemskab)!

-

DR S163 tor 07 sep 09:10:47
7.september dr.dk/nyheder 05:37

MIKE PENCE: TRUMP ELLER FRIHED

I dag kl. 05:37
Mike Pence i tale til Republikanerne: Et valg mellem Trump
eller USA's frihed
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mike-pence-i-tale-til-republikanerne-et-valg-mellem-trump-eller-usas-frihed

-

I dag kl. 07:05
Antony Blinken og Ukraines udenrigsminister, Dmytro Kuleba, på
McDonald's i Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/antony-blinken-og-ukraines-udenrigsminister-dmytro-kuleba-paa-mcdonalds-i-kyiv

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 19:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6396233
Morten Top
FN: Næsten 10.000 civile dræbt i krigen

i går kl. 22:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6397029
Kasper Mosholm Thulstrup
USA sender kontroversiel ammunition til kampvogne til Ukraine

i dag kl. 01:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6397205
Kasper Mosholm Thulstrup
Blinken og Kuleba på McDonald's i Kyiv

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.43
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-06-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 20.01
Mette Frederiksen hædret med flise

Kl. 20.10
USA er klar med mere bistand til Ukraine

Kl. 21.48
Blinken forbi McDonald's i Kyiv

Kl. 21.54
USA sender kontroversiel ammunition til Ukraine

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.33
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-07-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.13
Macron vil ikke se på russiske flag under OL i Paris

Kl. 05.17
Moldova nægter at betale gæld til russisk gasselskab

Kl. 06.14
Rusland hævder at have afværget droneangreb

Kl. 06.43
Eksplosioner nær militært hovedkvarter

Der er meldinger om et droneangreb over den sydlige by Rostov
ved Don og Moskva. ...

Kl. 07.29
Droneangreb har ramt infrastruktur, siger guvernør

Kl. 07.51
Rusland kalder USAs våbendonation for "en kriminel handling"

Kommentar:

Gab!
(Næsten tandløs tiger forlanger madro)

39 min siden (Time now CET 10.04)
- Ukraine gør fremskridt, siger Stoltenberg

9 min siden (Time now CET 10.04)
Den russiske forsvarsindustri i store problemer, skriver
tænketank

(Time now CET 10.04)

2023-09-07 kl 09.47
6 min. siden
Turbokyllinger fjernes helt fra køledisken hos Salling Group

TV2:
2023-09-07 kl 09.48
FH har tjent en formue under Lizette Risgaard – men ikke som fagbevægelse
9 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25558

Kall, Mogens

не прочитано,
7 сент. 2023 г., 07:50:3207.09.2023
Flere eksplosioner nær militært hovedkvarter i russisk by

Stoltenberg: Ukraine vinder frem i krigen

Ingen tegn på at Rusland bevidst sendte drone ind i Nato-land

Han var Frankrigs ambassadør under angrebet på Charlie Hebdo.
Nu kritiserer han Danmark for at ‘opgive fundamentale principper’

File 25.559 ...
Blasphemy (Blasfemi)
https://sites.google.com/view/blasphemy/files/25-xxx/25-5xx/25-559
Freedom of expression (Ytringsfrihed)
https://sites.google.com/view/kall-freedom-of-expression/files/25-xxx/25-5xx/25-559

med Rumænien)) - News 2023-09-07
Date: Thu, 7 Sep 2023 08:54:38 +0200
25557 <udbs3g$2t80t$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tnP4p3dMAkU/m/sL_o8wKqAAAJ
Hørt vist nok i et land, hvor der ævle en hel del:

Pointen er, at der IKKE ér nogen pointe!

DR S172 tor 07 sep 12:18:11
7.september dr.dk/nyheder 10:06

'UKRAINE VINDER FREM I KRIGEN'

I dag kl. 10:06
Stoltenberg: Ukraine vinder frem i krigen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-ukraine-vinder-frem-i-krigen

-

Han var Frankrigs ambassadør under angrebet på Charlie Hebdo.
Nu kritiserer han Danmark for at ‘opgive fundamentale principper’
I dag kl. 11:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/han-var-frankrigs-ambassadoer-under-angrebet-paa-charlie-hebdo-nu-kritiserer-han

Regeringens lovforslag om koranafbrændinger sender et dårligt
signal til dem, der kæmper for deres frihedsrettigheder i andre
lande, mener tidligere ambassadør.

How To Lose A Guy in 10 Days, 2003, TV3
How to Lose Friends and Alienate People, 2008, DR3

NB! Jeg har dog ikke set filmene endnu, vist nok!
)

Jeg synes, at man sagtens fortsat kan ytre sin mening her i
Danmark, OGSÅ når/hvis man er utilfreds med regeringen eller
som tilfældet her her i denne sag: et eller flere muslimske
lande fx. pga. deres *krænkelser* af menneskerettighederne!

Så ...

Klap lige hesten!

Vi behøver ikke ABSOLUT futte hele planeten af (fordi det ender
det måske nok med, HVIS man fortsætter af denne *blindgyde*),
bare for at sige vores mening (apropos *diplomatiets* kunst),
oder was?

Hmm ...

Hvad kan jeg sammenligne det med?

Jo:

Jeg har en ven, der har autistiske træk, og derfor desværre er
i sine følelsers vold; forstået på den måde, at vedkommende IKKE
er 'herre i eget hus'!

Det forekommer mig, at vedkommende lider af en art
*pseudo-trods-alder*!

Når han/hun føler sig krænket, så 'popper' denne trodsalder sig
op (som en impuls fra Underbevidstheden), og så kører samme
pladerille om og om igen!

Og det kan (som ven) være "lidt" anstrengende og trættende i
længden!

Som en mor og far finder man på at springe over hvor gærdet er
lavest, forstået på den måde at den "nogengange" er lettere at
*navigere* UDENOM forhindringen, fremfor at høre på klientens
brok og ævl!

Og på samme måde er det måske i denne sag, at det er meget
lettere for os som demokratisk nation at få mellemøstlige lande
til at *samarbejde* med os, når vi *navigerer* udenom disse
forhindringer!

Vi har faktisk den selvsamme problemstilling indenfor
kristendommen på missionsmarken, idet ...

HVIS vi kommer og påpeger et andet folk deres fejl, da blokerer
de psykisk, og så NÆGTER de at høre på, hvad vi ellers ønsker
at fortælle dem (herunder De Gode Nyheder, Evangeliet om Jesus)!

Derfor *undlader* vi at påpege disse deres eventuelle fejl!

Og det er det samme, vi gør som samfund her, fordi vi har BRUG
for et *globalt* samarbejde til at bekæmpe klima-problemerne,
krigen i Ukraine und so weiter!

Compra?

-

DR S114 tor 07 sep 12:18:07
7.september dr.dk/nyheder 11:39

SVERIGE VIL SÆNKE BRÆNDSTOFAFGIFT

I dag kl. 11:39
Sveriges regering vil sænke afgiften på benzin og diesel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sveriges-regering-vil-saenke-afgiften-paa-benzin-og-diesel

-

Sverige sænker afgiften på brændstof
I dag kl. 12.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-07-sverige-saenker-afgiften-paa-braendstof

-

Videoer af IS-krigere kan være "utroligt vigtige beviser" – men kan de
bruges til at retsforfølge danskere?
I dag kl. 11.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-06-videoer-af-is-krigere-kan-vaere-utroligt-vigtige-beviser-men-kan-de-bruges-til-at-retsforfoelge-danskere

-

Flere eksplosioner nær militært hovedkvarter i russisk by
I dag kl. 12.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-07-flere-eksplosioner-naer-militaert-hovedkvarter-i-russisk-by

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 10:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6398076
Maja Lærke Maach
Stoltenberg: Ukraine vinder gradvist frem i krigen

i dag kl. 10:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6398180
Selin Türker
Ingen tegn på at Rusland bevidst sendte drone ind i Nato-land

Kommentar:

Nej, men ... !

21 min. siden (Time now CET 13.48)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6398836
Morten Top
Ukrainske droner skudt ned over Rusland

(Time now CET 13.48)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.33
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-07-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 12.13
Guvernør fordømmer "kynisk" ukrainsk angreb på lejligheder

Kl. 12.39
Putin stemmer online ved borgmestervalg

46 min siden (Time now CET 13.49)
Antony Blinken i ukrainsk bunker

31 min siden (Time now CET 13.49)
Zelenskyj præsenterer ny forsvarsminister: - Vi har brug for en
ny filosofi

(Time now CET 13.49)

2023-09-07 kl 13.17
Man tror det er løgn, men at være verdens ringeste landshold er faktisk
ikke så ringe endda
17 min. siden

TV2:
2023-09-07 kl 13.28
De fem værtsbyer til Royal Run 2024 er fundet
24 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25559

Kall, Mogens

не прочитано,
7 сент. 2023 г., 13:07:4707.09.2023
Rusland fordømmer ny amerikansk våbendonation – men det klinger
hult, mener ekspert

Ukraine eksporterer nu korn via kroatiske havne

CIA deler video med opfordring til russere: Kontakt CIA med oplysninger

med Rumænien)) - News 2023-09-07
Date: Thu, 7 Sep 2023 08:54:38 +0200
25557 <udbs3g$2t80t$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tnP4p3dMAkU/m/sL_o8wKqAAAJ
I dag kl. 14:12
Rusland skyder ukrainske droner ned i grænseregioner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-skyder-ukrainske-droner-ned-i-graenseregioner

-

DR S123 tor 07 sep 18:05:55
7.september dr.dk/nyheder 16:31

FORBYDER OLIEBORING I ALASKA

I dag kl. 16:31
Biden forbyder olie- og gasboring i vildtreservat i Alaska
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-forbyder-olie-og-gasboring-i-vildtreservat-i-alaska

Kommentar:

Der er jo også lige et klima, der SKAL reddes!

Og så nytter det jo ikke noget at blive ved med at satse på
fossile brændstoffer.

-

F-35-kampfly til Danmark bliver forsinket
I dag kl. 16.32
Opd. I dag kl. 17.20
https://nyheder.tv2.dk/2023-09-07-f-35-kampfly-til-danmark-bliver-forsinket

Forsvaret vurderer, at det fortsat vil kunne håndtere træning
af ukrainske piloter og donation af fly til Ukraine.

+

DR S124 tor 07 sep 18:05:55
7.september dr.dk/nyheder 16:38

F-35 KAMPFLY FORSINKET ET HALVT ÅR

I dag kl. 16:38
Nye danske F-35-kampfly bliver forsinket
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/de-danske-f-35-kampfly-bliver-forsinket

De F-35 fly, som skulle leveres i oktober i år, forventes
stadig at blive leveret til tiden.

-

DR S125 tor 07 sep 18:05:55
7.september dr.dk/nyheder 17:28

VICEPRÆSIDENT: VÅBENHANDEL EN FEJL

I dag kl. 17:28
Amerikansk vicepræsident advarer Rusland og Nordkorea om at
handle med våben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-vicepraesident-advarer-rusland-og-nordkorea-om-handle-med-vaaben

-

Rusland fordømmer ny amerikansk våbendonation – men det klinger
hult, mener ekspert
I dag kl. 17.41
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-07-rusland-fordoemmer-ny-amerikansk-vaabendonation-men-det-klinger-hult-mener-ekspert

Militæranalytiker Anders Puck Nielsen giver dog ikke meget for
Ruslands fordømmelser.

- Det klinger lidt hult, når man ser på hvilke skader, russerne
i øvrigt laver på den ukrainske natur. Det virker ikke som om,
at det er en oprigtig bekymring, de har, siger han.

Rusland minder (i dets adfærd) om en mand, der forsøger at
erobre en kvinde ligemeget hvem, som om hun var en fisk!

Hvis ikke idioten bider på den ene propaganda-*lokkemad* så
måske på den anden!
)

Hvor *klamt*!

-

DR S127 tor 07 sep 18:05:55
7.september dr.dk/nyheder 18:04

RUNDER 3.000 MIA. KR. I VÆRDI

2023-09-07 kl 18.37
33 min. siden
Novo Nordisk rundede i dag 3.000 milliarder kroner i markedsværdi
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/novo-nordisk-rundede-i-dag-3000-milliarder-kroner-i-markedsvaerdi

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 14:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6399030
Morten Top
Ukraine eksporterer nu korn via kroatiske havne

Kommentar:

Tillykke med det ... :-)

i dag kl. 15:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6399228
Morten Top
Rusland sender nye diplomater til Nordkorea

i dag kl. 16:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6399386
Morten Top
USA og Storbritannien sanktionerer russiske hackere

i dag kl. 17:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6399739
Morten Top
Sunak vil drøfte russisk korn-blokade på G20-møde

28 min. siden (Time now CET 19.01)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6400087
Morten Top
Ukraine: Rusland kan ikke længere invadere fra Belarus

(Time now CET 19.01)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.33
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-07-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 14.11
Ukrainske Donetsk-indbyggere får nu nyheder på russisk

... præsenterer det russiske syn på krigen.

Kommentar:

Som skrevet ovenfor:

Rusland minder (i dets adfærd) om en mand, der forsøger at
erobre en kvinde ligemeget hvem, som om hun var en fisk!

Hvis ikke idioten bider på den ene propaganda-*lokkemad* så
måske på den anden!

Problemet er (for Rusland), at når folk opdager *løgnene*, så
kommer de til at HADE Putins version af Rusland!

Kl. 14.57
Russisk generalmajor anholdt for bestikkelse "i særlig stor skala"

Kl. 16.31
Danske F-35 kampfly forsinket

Kl. 17.16
USA og briterne indfører nye sanktioner mod russiske hackere

Kl. 17.53
CIA deler video med opfordring til russere

... Kontakt CIA med oplysninger.

Kl. 17.55
Russer får ni års fængsel i USA

(Time now CET 19.01)

2023-09-07 kl 18.37
Efter budgetforlig i Region Midtjylland:
22 min. siden

TV2:
2023-09-07 kl 18.44
Par på bryllupsrejse forsvundet efter oversvømmelser i Grækenland: - Det
er den værste storm, jeg nogensinde har oplevet
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25560

Kall, Mogens

не прочитано,
8 сент. 2023 г., 05:49:4708.09.2023
Found markpointer 205. Yours, ET ?

File 25.563 ...
NATO
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-5xx/25-563
Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-5xx/25-563
Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/view/hacker-attack/files/25-xxx/25-5xx/25-563
Sodom warning (Sodoma advarsel)
https://sites.google.com/view/kall-sodom//files/25-xxx/25-5xx/25-563

-

Den 07-09-2023 kl. 08:54 skrev Kall, Mogens:

med Rumænien)) - News 2023-09-07
Date: Thu, 7 Sep 2023 08:54:38 +0200
25557 <udbs3g$2t80t$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tnP4p3dMAkU/m/sL_o8wKqAAAJ
Meteor observation over Danmark:

Det er så her, at de fleste *forfalskninger* bliver hægtet af!

Hvorfor?

Fordi det jo er de færreste, der råder over Himmelrummet

Men bevares!

Der kan desværre fortsat - hypotetisk set - *fuskes* med
objekternes DATA hvad angår *små* genstande!
)

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-09-07-22-05-58/

Dato: 2023-09-07
Klokken: 22:05.58 Dansk sommertid, UTC+2

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne Værdi Kommentar
Kurs 257 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 11 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

+

Date: Fri, 8 Sep 2023 04:12:40 +0200
25561 <uddvuo$3ad10$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ZIlouRDNnBw/m/kpDyQJ_sCQAJ

> Meteor observation
>
> http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
> http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-09-07-01-23-10/
>
> Dato: 2023-09-07
> Klokken: 01:23:10 Dansk sommertid, UTC+2
>

> Omtrentlige data for meteorens synlige bane
>
> Emne Værdi Kommentar
> Kurs 263 grader Nord:0, positiv retning med uret
> Faldvinkel 50 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

=>

Delta:
2023-09-07, CET 01:23:10
2023-09-07, CET 22:05.58
________________20_42_48

20 + 42/60 + 48/3600 = 20,7133...
(20 + 42/60 + 48/3600) /24 = 0,863055...
(20 + 42/60 + 48/3600) * 360/24 = 310,7 (and/or -49,3)
(20 + 42/60 + 48/3600) * 600/24 = 517,833... (and/or -82,166...)

Found nothing!

Hmm ... (memory on from) ...

med Rumænien)) - News 2023-09-07
Date: Thu, 7 Sep 2023 08:54:38 +0200
> [...]
>
> Fik netop lige skrevet dette, da et hacker-angreb indtraf kl
> 2023-09-07, Thursdag, day no 250 (115 left), CET 08:26, GMT 06:26)

2023-09-07, CET 08:26
2023-09-07, CET 22:05.58
________________13_40

13 + 40/60 = 13,66...
(13 + 40/60) /24 = 0,56944...
(13 + 40/60) * 360/24 = 205 (and/or -155)
(13 + 40/60) * 600/24 = 341,66... (and/or -258,33...)

"Anhold" 205

Compare with ...

205 (144 + 61)
https://sites.google.com/view/markpointer/2x/205

144
+61
=
205

See also ...

144
Chandrasekhar limit (Chandrasekhars grænsemasse)
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/14

61
Markpointer 61
https://sites.google.com/view/markpointer/6x/61