ET-Break (Was: Tyrkiet fordømmer afbrændinger). Navalnyj fordømmer Ruslands krig efter retsmøde - News 2023-07-21

ET-Break

Was:
Tyrkiet fordømmer afbrændinger

Navalnyj fordømmer Ruslands krig efter retsmøde

File 25.411 ...
Blasphemy (Blasfemi)
https://sites.google.com/view/blasphemy/files/25-xxx/25-4xx/25-411
Freedom of expression (Ytringsfrihed)
https://sites.google.com/view/kall-freedom-of-expression/files/25-xxx/25-4xx/25-411

Subject: Demonstranter stormer og sætter ild til den svenske
ambassade i Bagdad - News 2023-07-20
Date: Thu, 20 Jul 2023 07:59:01 +0200
25409 <u9aif6$2j3lm$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/pWfk-sgctLQ/m/avPMVvrBBgAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide

Time now to global destruction:
T - 2 years, 6 months and around 10 days

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Meteor observation i Danmark

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-07-20-03-28-50/

Dato: 2023-07-20
Klokken: 03:28:50 Dansk sommertid, UTC+2

Emne Værdi Kommentar
Kurs 168 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 38 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

Dagens Ord:

Own devotiontext: Hebr 4

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Heb+4.12&version=BPH

Hebræerne 4:12, Bibelen på hverdagsdansk

12
Pas på ikke at være ulydige, for når Gud taler, er der både
liv og kraft i hans ord. De er skarpere end noget tveægget
sværd og er i stand til at trænge ind i hjertets inderste
kroge. Guds ord afslører vores hemmeligste tanker og motiver,
og de sætter skel mellem det sjælelige og det åndelige.

samt ...

Input andagtstekst fra BibelLæserRingen ...
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

(NB! Andagtsteksten nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 1. juni
2023, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

==== citat start ===

Fredag 21. juli [2023]

1 Krøn 14,1-17

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Chr+14.12%2C+15&version=BPH

Første Krønikebog 14:12, Bibelen på hverdagsdansk

12
De flygtende filistre havde efterladt deres afgudsbilleder
på slagmarken, og David gav ordre til, at de skulle brændes.

Første Krønikebog 14:15, Bibelen på hverdagsdansk

15
..., for det betyder, at Gud selv er gået i forvejen for at
tilintetgøre fjendens hær.”

==== citat slut ===

Kommentar:

I Ny-Testamentlig forstand er fjenden IKKE længere noget jordisk
men som Paulus skriver:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ef+6.12&version=BPH

Efeserne 6:12, Bibelen på hverdagsdansk

12
Den kamp, vi står i, er jo ikke mod mennesker, men imod
åndelige magter, autoriteter og herskere i denne mørke
verden, mod en hær af onde ånder i himmelrummet.

Gud ELSKER jo *alle* mennesker og ønsker, at vi *alle* skal have
mulighed for at blive frelst, jævnfør 2.Pet 3,15 ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Pet+3.15&version=BPH

DR S114 tor 20 jul 18:22:12
20.juli dr.dk/nyheder 17:57

NAVALNYJ KRÆVES IDØMT LANG DOM

I dag kl. 17:57
Russisk anklager kræver Navalnyj idømt 20 års fængsel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-anklager-kraever-navalnyj-idoemt-20-aars-faengsel

-

Generalkonsul: Andre danske virksomheder i Rusland risikerer at
lide samme skæbne som Carlsberg
I dag kl. 19:25
https://www.dr.dk/nyheder/penge/generalkonsul-andre-danske-virksomheder-i-rusland-risikerer-lide-samme-skaebne-som

Ruslandskender tror særligt, at danske Rockwool er bekymret i
øjeblikket.

-

Nu truer Rusland med at angribe alle skibe:
- Lidt af et gamble, hvor langt parterne vil gå
I dag kl. 20.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-20-nu-truer-rusland-med-at-angribe-alle-skibe-lidt-af-et-gamble-hvor-langt-parterne-vil-gaa

-

2023-07-20 kl 21.28
Satellitbilleder viser markant udvikling på Wagner-base i
Belarus
46 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-20-satellitbilleder-viser-markant-udvikling-paa-wagner-base-i-belarus

-

2023-07-20 kl 21.20
Hvorfor er det så varmt i verden netop nu? Her er tre forklaringer
16 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/hvorfor-er-det-saa-varmt-i-verden-netop-nu-her-er-tre-forklaringer

Blandt andet det særlige vejrfænomen El Niño spiller ind på
varmen lige nu.

[ ... ]

Menneskeskabte klimaforandringer

[ ... ]

Varm luft fra Nordafrika mod Europa

-

2023-07-20 kl 21.25
Dagens overblik: Koranafbrænding udløser diplomatisk konflikt mellem
Irak og Sverige
3 min siden
https://nyheder.tv2.dk/2023-07-20-dagens-overblik-koranafbraending-udloeser-diplomatisk-konflikt-mellem-irak-og-sverige

-

DR S116 fre 21 jul 08:02:22
20.juli dr.dk/nyheder 22:14

TYRKIET FORDØMMER AFBRÆNDINGER
Tyrkiet fordømmer på det kraftigste,
hvad det beskriver som et "afskyeligt
angreb" på Koranen foran Iraks
ambassade i Stockholm, skriver Reuters.
Sverige er havnet i et stormvejr i Irak
på grund af afbrændingen af muslimernes
hellige bog, som førte til, at irakiske
demonstranter i hovedstaden Bagdad
stormede den svenske ambassade i
landet.
Det har blandt andet betydet, at Irak
nu har beordret Sveriges ambassadør til
at forlade landet, mens de også har
forbudt al handel med vores naboland.

Det tyrkiske udenrigsministerium
opfordrer Sverige til at træffe
afgørende foranstaltninger for at
forhindre afbrændinger.

I går kl. 22:14
Tyrkiet fordømmer 'usselt angreb' fra Sverige mod Koranen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiet-fordoemmer-usselt-angreb-fra-sverige-mod-koranen

Subject: Anmodning til Sverige [ vedr. Koranafbrændinger i
relation til NATO-medlemskab ].
FN: Klimaet er 'ude af kontrol'.
Vanvittig *urealistisk* forslag vedrørende klyngebomber -
Re: ... News 2023-07-07
Date: Fri, 7 Jul 2023 12:06:21 +0200
25373 <u88o2t$19rv0$1...@news.eternal-september.org>
Sweden
https://sites.google.com/view/kall-sweden/files/25-xxx/25-3xx/25-373
NATO
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-3xx/25-373
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/vAcWW1Wy1oI/m/0rQMSUt_BgAJ

> Seneste nyt om krigen i Ukraine
> I går kl. 05.21

https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-06-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine
[ ... ]

https://sites.google.com/view/kall-freedom-of-expression/files/25-xxx/25-3xx/25-362

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-03-paven-fordoemmer-sverige-og-laegger-endnu-et-stykke-braende-paa-baalet

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pave-frans-om-koranafbraendinger-jeg-foeler-vrede-og-afsky

https://ordnet.dk/ddo/ordbog?subentry_id=59010781&query=tale+er+s%C3%B8lv,+men+tavshed+er+guld

> [...]
>
> (
> Be smart ... :-)
> )
>
> Fordi ...
>
> Helt ærlig. Hvor vigtigt er det at *fornærme* din modpart i tide
> og NAVNLIG utide (set i lyset af, at vi alle kan omkomme)?
>
> SKAL et lands (og flere kontinenters) *vital-interesser* sættes
> over styr ?
>
> Skal nogle få tossers rettigheder sætte henved ½-1 milliard
> menneskers *overlevelse* på spil ?
>
> Du må da have spist søm, mand!
>
> Demokrati handler - for mig at se - OGSÅ om at *overleve*, ikke

samt ...

Talibanerne ødelægger alle statuer
3. marts 2001
https://www.information.dk/2001/03/talibanerne-oedelaegger-statuer

I muslimer må åbenbart godt *vanære* og *ødelægge* det, som I
anser som værende afguder, men andre må ikke!

Er det ikke hykleri...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2023-07-21, Friday, day no 202 (163 left), CET 07:51, GMT 05:51)
- "Spørger jeg."

(
How to understand the 07:51-break:

Telepathy (Telepati, Tankeoverføring)
https://sites.google.com/view/kall-telepathy/files/25-xxx/25-3xx/25-359
)

Tillad mig derfor at *opfordre* Jer alle til - både muslimer,
kristne, ateister und so weiter - at lytte til et for mig at se
godt råd:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Cor+10.23&version=BPH

1 Korinterne 10:23, Bibelen på hverdagsdansk

Begræns din egen frihed for næstens skyld

23
„Alt er tilladt”, siger nogle af jer. Men ikke alt er
gavnligt. Det kan godt være, at alt er tilladt, men det er
ikke alt, som er til gavn for andre mennesker.

Amen ?

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.24
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 17.29
Mindst tre døde efter russiske angreb mod havnebyer

Kl. 18.07
Navalnyj fordømmer Ruslands krig efter retsmøde

Kl. 18.49
USA er dybt bekymret for russiske angreb i Sortehavet

Kl. 20.18
Rusland har ingen planer om at angribe skibe i Sortehavet, siger
russisk ambassadør

29 min siden (Time now CET 21.31)
Ukraine har taget omstridte bomber i brug

(Time now CET 21.31)

2023-07-20 kl 21.20
16 min. siden
Hvorfor er det så varmt i verden netop nu? Her er tre forklaringer

TV2:
2023-07-20 kl 21.25
Dagens overblik: Koranafbrænding udløser diplomatisk konflikt mellem
Irak og Sverige
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25411

Den russiske elite ser med "tiltagende uro" på Putins dømmekraft

Subject: ET-Break (Was: Tyrkiet fordømmer afbrændinger). Navalnyj
fordømmer Ruslands krig efter retsmøde - News 2023-07-21
Date: Fri, 21 Jul 2023 08:39:24 +0200
25411 <u9d96s$352t8$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/JTTViqWJc3U/m/j7JTV3CNCAAJ

> [...]

TYRKIET FORDØMMER AFBRÆNDINGER

I går kl. 22:14
Tyrkiet fordømmer 'usselt angreb' fra Sverige mod Koranen

See ...

fordømmer Ruslands krig efter retsmøde - News 2023-07-21
Date: Fri, 21 Jul 2023 08:39:24 +0200
25411 <u9d96s$352t8$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/JTTViqWJc3U/m/j7JTV3CNCAAJ

-

Fra taghaver til hvide hustage: Sådan forsøger storbyer at komme
ekstrem varme til livs
I går kl. 22:21
opdateret I går kl. 22:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fra-taghaver-til-hvide-hustage-saadan-forsoeger-storbyer-komme-ekstrem-varme-til-livs

Beton, asfalt og biler er med til varme byer op. Men der er
løsninger, som flere og flere storbyer investerer i.

-

I går kl. 23:56
Lande indkalder svenske diplomater for at protestere over
koranafbrændinger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lande-indkalder-svenske-diplomater-protestere-over-koranafbraendinger

Kommentar:

See ...

fordømmer Ruslands krig efter retsmøde - News 2023-07-21
Date: Fri, 21 Jul 2023 08:39:24 +0200
25411 <u9d96s$352t8$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/JTTViqWJc3U/m/j7JTV3CNCAAJ

-

Svenske diplomater får protestbreve efter aktion med Koranen
I dag kl. 05.48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-21-svenske-diplomater-faar-protestbreve-efter-aktion-med-koranen

-
Rapport: Hver time bliver otte kvinder voldtaget i Brasilien
I dag kl. 06.02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-21-rapport-hver-time-bliver-otte-kvinder-voldtaget-i-brasilien

-

DR S120 fre 21 jul 08:51:26
21.juli dr.dk/nyheder 06:13

USA: UKRAINE BRUGER VORES BOMBER

USA: Ukraine bruger vores klyngebomber 'effektivt' mod russiske
styrker
I dag kl. 06:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-ukraine-bruger-vores-klyngebomber-effektivt-mod-russiske-styrker

Tidligere på måneden donerede USA klyngebomber til ukrainerne.

-

CIA-chef: Putins dømmekraft bekymrer den russiske elite
I dag kl. 06.20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-21-cia-chef-putins-doemmekraft-bekymrer-den-russiske-elite

-

DR S123 fre 21 jul 08:51:26
21.juli dr.dk/nyheder 06:52

CIA-CHEF UDTALER SIG OM PUTIN

I dag kl. 06:52
Eliten i Rusland sætter ifølge CIA-chef spørgsmålstegn ved
Putins ledelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eliten-i-rusland-saetter-ifoelge-cia-chef-spoergsmaalstegn-ved-putins-ledelse

-
DR S124 fre 21 jul 08:51:26
21.juli dr.dk/nyheder 06:53

BEKYMRING FOR AMERIKANSK SOLDAT

I dag kl. 06:53
USA: Vi er bekymrede for soldat, der løb over grænsen til
Nordkorea
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-vi-er-bekymrede-soldat-der-loeb-over-graensen-til-nordkorea

-

DR S125 fre 21 jul 08:51:27
21.juli dr.dk/nyheder 07:21

THAILANDS STØRSTE PARTI TRÆKKER SIG

I dag kl. 07:21
Thailands største parti trækker sig fra kampen om
premierministerposten
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/thailands-stoerste-parti-traekker-sig-fra-kampen-om-premierministerposten

-

DR S126 fre 21 jul 08:51:27
21.juli dr.dk/nyheder 07:31

POLEN FLYTTER MILITÆRE STYRKER

I dag kl. 07:31
Polen flytter militære styrker til den østlige grænse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polen-flytter-militaere-styrker-til-den-oestlige-graense

-

DR S127 fre 21 jul 08:51:27
21.juli dr.dk/nyheder 08:01

MISSILER RAMMER KORNTERMINAL

I dag kl. 08:01
Russiske missiler rammer kornterminal i Odesa
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-missiler-rammer-kornterminal-i-odesa

[...]

Kl. 22.17
Skud og helikoptere hørt nær Wagner-gruppens base i Belarus

Kl. 22.51
Bro til Krim var midlertidigt lukket

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.10
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.26
Bro til Krim er åbnet igen efter luftalarmer

Kl. 05.56
Den russiske elite ser med "tiltagende uro" på Putins dømmekraft

Kl. 07.18
CIA-chef siger, at han tror, Prigozjin er i Belarus

Kl. 07.32
Polen flytter militærenheder på grund af Wagner-gruppen

Kl. 07.43
Russiske missiler har ramt kornterminal i Odesa

1 min siden (Time now CET 09.19)
Angreb er "uden tvivl relateret til kornaftalen", siger Ukraine

(Time now CET 09.19)

2023-07-21 kl 09.06
16 min. siden
Tysk politi leder efter løve i hundepark

TV2:
2023-07-21 kl 09.13
Nyt milliardoverskud i Danske Bank
15 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25412

Katastrofe-opbremsning hedder det på dansk!

fordømmer Ruslands krig efter retsmøde - News 2023-07-21
Date: Fri, 21 Jul 2023 08:39:24 +0200
> [...]
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
DR S132 fre 21 jul 23:30:22
21.juli dr.dk/nyheder 10:00

AMSTERDAM FORBYDER KRYDSTOGTSKIBE

Drivhuseffekten på grund af CO2-
udledninger er en af hovedfaktorerne
bag klimaforandringerne. ...

I dag kl. 10:00
Amsterdam forbyder krydstogtskibe for at mindske CO2-udledninger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amsterdam-forbyder-krydstogtskibe-mindske-co2-udledninger

Rengørings-Partiet
https://sites.google.com/view/snufo/stem-paa/reng%C3%B8rings-partiet

samt ...

Subject: Rusland har straffet over 21.000 kritikere af krigen -
Re: ... News 2023-07-20
Date: Thu, 20 Jul 2023 17:23:58 +0200
25410 <u9bjif$2ovk6$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/pWfk-sgctLQ/m/IuMJYr3gBgAJ

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/greenpeace-op-til-30-gange-billigere-flyve-end-tage-toget-i-europa

> Flyrejser er blandt de enkeltstående ting, der udleder mest CO2.

Forbyd også fly (der ikke er ABSOLUT nødvendige), da de
forurener MEGET.

-

DR S135 fre 21 jul 23:30:22
21.juli dr.dk/nyheder 11:55

KØLEVOGNE BRUGER MERE DIESEL
Når fødevarer fra Sydeuropa fragtes til
Danmark, ...

Rengørings-Partiet
https://sites.google.com/view/snufo/stem-paa/reng%C3%B8rings-partiet

HVIS vi vil *overleve*, da er det BIDENDE *nødvendigt*, at vi
ændrer *adfærd*.

Og det gælder desværre også al den *unødvendige* transport!

Vi har førhen sagtens kunne overleve UDEN import af fødevarer
fra Langbortistan und so weiter!

Så ...

HVIS vi skal *overleve*, da ... slut med import af kirsebær fra
Tyrkiet und so weiter!

Beklager!

Spis de kirsebær, som hænger på træerne i Danmark (i disse dage)
og som IKKE koster ekstra i CO2-regnskabet og *undlad* resten
(herunder også nedkølede fødevarer fra Lang-borti-stan)!

HVORFOR ?

Fordi det er gak-gak (mht. i CO2-regnskabet)!

(
Spis, rejs og vær glad!

Nej! Sikke noget ævl!

Spis, bliv hjemme og vær glad!

Okay ?

Og så må dronningen (som vi end ikke har stemt på) holde op med
at tage flyveren til Århus (for at se en forestilling, som hun
ikke nåede, da den var i nærheden af hendes bopæl ved
storkøbenhavn) ... for *klimaets* skyld!

Ellers *omkommer* vi alle!

Der SKAL simpelt hen trædes på BREMSERNE *nu*, HVIS vi vil
*overleve*!

_______________________________

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25413

Stræb efter det, som er godt i ALLE menneskers øjne

fordømmer Ruslands krig efter retsmøde - News 2023-07-21
Date: Fri, 21 Jul 2023 08:39:24 +0200
> [...]
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.

Ekstrem varme i Sydeuropa: Lastbiler bruger mere diesel, når
kølevarer skal fragtes
I går kl. 11:55
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/syd/ekstrem-varme-i-sydeuropa-lastbiler-bruger-mere-diesel-naar-koelevarer-skal

-

DR S137 fre 21 jul 23:30:22
21.juli dr.dk/nyheder 12:09

TYRKIET UDSTEDER ARRESTORDRE
Tyrkiet har udstedt en arrestordre på
Rasmus Paludan for hans afbrænding af
en koran foran Tyrkiets ambassade i
Stockholm tidligere på året.

Det skriver det tyrkiske nyhedsbureau
Anadolu.

Arrestordren er iværksat af Ankaras
chefanklagemyndighed, der anklager
Paludan for at "offentligt fornærme de
religøse værdier".

I den forbindelse ønsker den offentlige
anklagemyndighed at få Ramus Paludans
forklaring på, hvorfor Koranen skulle
brændes.

I dag kl. 12:09
Tyrkiet udsteder arrestordre på Rasmus Paludan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiet-udsteder-arrestordre-paa-rasmus-paludan

Undskyldnings-Partiet ...
https://sites.google.com/view/snufo/stem-paa/undskyldnings-partiet

Et Parti, der i tide og utide render rundt og siger undskyld til
Gud og hver mand!
)

Hvor usmageligt det end er, har manden ret til at kritisere os
(og det vi tror på) sønder og sammen!

Og her er der INGEN undtagelser, apropos ...

Nobody is ABOVE the Law°

Fordi ...

HVIS først vi ikke længere tillader kritik, da er vores
*demokrati* ophørt (og *diktaturet* (gen)indført)!

Og ...

Helt ærlig:

Hvor farligt er det at destruere en bog (som findes i millioner
af eksemplarer)?

Går Jorden under? - Nej, vel!

Ergo er det noget HELT ANDET, som denne sag drejer sig om!

Det handler om - for mig at se - at du ikke finder dig i, at din
guddom bliver *vanæret*, ikke sandt?

Jeg bryder mig heller ikke om, at min Guddom bliver *vanæret*,
men UNDERLIGT nok valgte Han° selv at blive *vanæret* på et
kors!

HVORFOR?

Fordi der var noget VIGTIGERE for Ham° end *vanæren*, som jeg

Date: Fri, 21 Jul 2023 08:39:24 +0200
> [...]
>
> Gud ELSKER jo *alle* mennesker og ønsker, at vi *alle* skal have
> mulighed for at blive frelst, jævnfør 2.Pet 3,15 ...

Og jeg antager, at HVIS det var så VIGTIGT for Ham° IKKE at
blive *vanæret*, mon ikke Han° så - i sin *almagt* - allerede
havde FORHINDRET denne fornærmelse ?
)

Men SELVFØLGELIG! Jeg giver dig ret: Manden er *egocentrisk*.
Han tænker bare KUN på sig selv og sin egen karriere.

Og jo mere du giver ham opmærksomhed, desto mere kommer han til
at fylde (i dit og mit sind und so weiter).

Og ...

Vidste du - for øvrigt - at der OGSÅ findes en anden person, der
gør akkurat det samme ?

Og ...

HVEM er denne person ?

Nej, nej! Jeg tænker IKKE på bare en nulevende person!

HVEM er det, som i tide og navnlig UTIDE *tiltvinger* sig adgang
endskønt vedkommende IKKE er velkommen, HVERKEN hos dig eller
mig (eller nogen som helst anden person her på Jorden med
forstanden i behold) ?

Netop!

Djævelen har netop denne *adfærd*, at han *tiltvinger* sig
adgang!

See also ...
https://sites.google.com/view/kall-excorsismus/files/18-xxx/18-7xx/18-702
https://sites.google.com/view/kall-excorsismus/files/21-xxx/21-3xx/21-337

Og ...

'Gå du hen og gør ligeså' ?

Nej, vel ?

Lad være med at efterabe djævelen og alle hans gerninger, fordi
de er onde lige fra begyndelsen af!

Indse at han har *vildført* MANGE mennesker, heriblandt
psykopatus Putin, apropos ...

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Og ...

Stræb efter det, som er godt i ALLE menneskers øjne, fremfor at
henrette mennesker bare fordi de har glemt en bog på toilettet
und so weiter!

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25414

Danmark BURDE i solidaritet med Sverige gøre ligeså!

fordømmer Ruslands krig efter retsmøde - News 2023-07-21
Date: Fri, 21 Jul 2023 08:39:24 +0200
> [...]
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
DR S139 fre 21 jul 23:30:22
21.juli dr.dk/nyheder 12:34

SVERIGE FLYTTER SIN AMBASSADE
Den svenske ambassade i Irak flytter
midlertidigt til Stockholm.

Det oplyser det svenske
Udenrigsministerium ifølge svenske SVT
og det svenske nyhedsbureau TT.

- Sveriges ambassade i Irak flytter
midlertidigt sine operationer til
Stockholm, lyder det.

Hjemkaldelsen af både personale og
arbejdsopgaver skyldes
sikkerhedsmæssige årsager, da Iraks
ansvar for at beskytte den svenske
ambassade ifølge ministeriet er
"alvorligt brudt".

Kommentar:

Danmark BURDE i solidaritet gøre ligeså!
(
Vores ambassade blev jo OGSÅ futtet af, OG vores landsmænd blev
jo OGSÅ gasset i Auschwits, apropos *djævelens* gerninger,
herunder mord på *uskyldige* (Sura 2,216) ...
https://www.religion.dk/spoerg-om-religion/retfaerdiggoer-islam-drab-paa-vantro
)

Fordi ...

HVIS først man begynder at SKIDE på de diplomatiske aftaler, da
... (verdens undergang nær) ... !

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25415

Russisk krigsforbryder er anholdt i Moskva efter kritik af Putin

fordømmer Ruslands krig efter retsmøde - News 2023-07-21
Date: Fri, 21 Jul 2023 08:39:24 +0200
> [...]
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Russiske missiler har ramt terminal med ærter og korn i Odesa
I går kl. 10.40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-21-russiske-missiler-har-ramt-terminal-med-aerter-og-korn-i-odesa

-

Den svenske korankrise eskalerer – Tyrkiet fordømmer
koranafbrænding og udsteder arrestordre på Paludan
I går kl. 11.23
Opd. I går kl. 22.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-21-den-svenske-korankrise-eskalerer-tyrkiet-fordoemmer-koranafbraending-og-udsteder-arrestordre-paa-paludan

-

Sverige rykker irakisk ambassade efter stormløb
I dag kl. 12.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-21-sverige-rykker-irakisk-ambassade-efter-stormloeb

-

CIA: Putin har måske stadig hævnplaner mod Wagner-lederen
I går kl. 14.46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-21-cia-putin-har-maaske-stadig-haevnplaner-mod-wagner-lederen

-

Religiøs leder, der vil øge sin popularitet, er i centrum for
irakiske demonstrationer mod Sverige
I går kl. 15:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/religioes-leder-der-vil-oege-sin-popularitet-er-i-centrum-irakiske-demonstrationer

Den diplomatiske krise mellem Sverige og Irak handler langt
henad vejen om indenrigspolitiske forhold i Irak, forklarer to
kendere af landet.

-

DR S147 fre 21 jul 23:30:23
21.juli dr.dk/nyheder 18:44

VIRKSOMHEDER IKKE STOPPET I IRAK

I dag kl. 18:44
Irakisk udenrigsrådgiver: Svenske virksomheder bliver ikke
stoppet i Irak
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/irakisk-udenrigsraadgiver-svenske-virksomheder-bliver-ikke-stoppet-i-irak

-

Militærforsker efter siloangreb: Så længe Putin kalder krigen en
'specialoperation', er det helt uden for skiven
I går kl. 19:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/militaerforsker-efter-siloangreb-saa-laenge-putin-kalder-krigen-en-specialoperationen

Angrebet sker, fire dage efter at Rusland har trukket sig fra en
ukrainsk-russisk kornaftale.

-

Irak i kontramelding: Der er ikke forbud mod svenske virksomheder
I går kl. 19.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-21-irak-i-kontramelding-der-er-ikke-forbud-mod-svenske-virksomheder

-

DR S149 fre 21 jul 23:30:23
21.juli dr.dk/nyheder 20:45

RUSSISK MILITÆRBLOGGER ER ANHOLDT

I dag kl. 20:45
Russisk militærblogger er anholdt i Moskva efter kritik af Putin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-militaerblogger-er-anholdt-i-moskva-efter-kritik-af-putin

-

I 00'erne kæmpede han en blodig kamp mod amerikanske tropper –
nu fører han an i protesterne mod Sverige
I går kl. 20:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/i-00erne-kaempede-han-en-blodig-kamp-mod-amerikanske-tropper-nu-foerer-han-i

Muqtada al-Sadr har spillet en dominerende rolle i Irak i 20 år.
Både på kamppladsen og på den politiske scene.

-

Jordprøve fundet i dansk fryser ryster forskere: - Vi taler om
flere meters havstigning
I går kl. 21.25
https://nyheder.tv2.dk/klima/2023-07-20-jordproeve-fundet-i-dansk-fryser-ryster-forskere-vi-taler-om-flere-meters-havstigning

Jordprøven tyder på, at indlandsisen kan smelte endnu hurtigere
end frygtet, mener forskere.

-

Russisk krigsforbryder er anholdt i Moskva efter kritik af Putin
I går kl. 21.27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-21-russisk-krigsforbryder-er-anholdt-i-moskva-efter-kritik-af-putin

-

I går kl. 22:19
Afbrændte flag og dødsønsker i nye demonstrationer mod Sverige i
flere mellemøstlige lande
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/afbraendte-flag-og-doedsoensker-i-nye-demonstrationer-mod-sverige-i-flere

-

DR S152 fre 21 jul 23:30:23
21.juli dr.dk/nyheder 23:27

UKRAINE FYRER AMBASSADØR

I går kl. 23:27
Ukraine fyrer sin ambassadør i Storbritannien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-fyrer-sin-ambassadoer-i-storbritannien

-

Putin truer Polen: Vi reagerer med alle midler
I går kl. 23.01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-21-putin-truer-polen-vi-reagerer-med-alle-midler

Kommentar:

Wagner-soldaterne i Belarus er Putins ansvar.

HVIS de overstrider grænsen til Polen, så KLAN det ikke opfattes
af NATO som andet end en *krigserklæring*, og så er 3.
Verdenskrig en KENDSGERNING!

Lyt til mit råd:

HVIS du IKKE ønsker denne krig, da fjern den *krigsliderlige*
idiot i Kreml!

Han er jo end ikke folkevalgt (men har *snydt* utallige gange
mht. afholdelse af valg i Rusland, herunder at give oppositionen
mundkurv på og fængsle dets ledere og sågar *myrde* dem)!

[...]

Kl. 09.42
Angreb i Odesa skete i to bølger

Kl. 10.50
Zelenskyj afskediger ambassadør

Kl. 11.30
CIA-direktør advarer: Rusland kan planlægge "false flag"-operation

Kl. 12.52
Endnu et angreb i Odesa: - Målet er vigtig infrastrukturfacilitet

Kl. 13.41
Russisk rigmand taber retssag om superyacht

Kl. 14.03
Rusland melder om succesfuld øvelse i Sortehavet

Kl. 14.52
Putin er ikke i tvivl: Vesten er skuffet over Ukraine

Kl. 15.39
Russisk militærblogger arresteret og taget væk "i ukendt retning"

Kl. 16.19
En tiårig dreng og hans storesøster dræbt i angreb

Kl. 16.57
Rusland åben for nye kornaftaler, siger viceminister

Kl. 17.26
Arresteret militærblogger var heftig kritiker af Putin

Kl. 17.58
Putin truer Polen: Vi reagerer med alle midler

Kl. 19.10
Tyskland lover at støtte Polen, hvis "det værste" sker

Kl. 19.39
Prigozjin skal passe på åbne vinduer, mener Blinken

Kl. 20.43
Zelenskyj forklarer langsom modoffensiv

Kl. 21.04
Erdogan og Zelenskyj har "koordineret indsats" for at genoprette
kornaftale

Kl. 21.53
Mand "sprænger sig selv i luften" i Kharkiv

Kl. 22.26
USA begynder træning af ukrainske F-16-piloter inden for "nogle
uger"

(Time now CET 02.05)

2023-07-22 kl 02.10

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25416