En bøn om hjælp - News 2023-07-07

En bøn om hjælp

Subject: ET-Break (to Russia) - Was: T-37-43. Tirsdag slog
global varmerekord. 4 helt usædvanlige klimagrafer, du
skal kende lige nu - News 2023-07-06
Date: Thu, 6 Jul 2023 11:30:00 +0200
25368 <u861io$srn6$1...@news.eternal-september.org>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-3xx/25-368
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/dc9ew7i86AU/m/bvDrArsuBgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Interrupt RETURN from ...

Subject: T-37-43.
Hjælp! Hvad gør man, når en modpart NÆGTER at *samarbejde* ? -
Re: ... News 2023-07-06
Date: Thu, 6 Jul 2023 19:48:11 +0200
25370 <u86uor$10gs0$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/dc9ew7i86AU/m/spwhU-pJBgAJ

> Jeg er fx blevet vant til (som kristen at være umyndiggjort af
> Jesus; dét, at være blevet Hans "slave")! Jeg vælger
> *frivilligt* at lade Ham bestemme i mit liv - eller rettere sagt:
> Jeg FORSØGER på at lade Ham bestemme (fremfor mig)!
>
> Så når Gud har sagt *nej*, da nytter det ikke noget, om jeg så
> står og skaber mig nok så meget, som et lille pattebarn og
> stamper i gulvet.
>
> Et nej betyder nej - no matter what!

Kladde, 2023-07-07, CET 08.03

[ ... classified ... 09:26 ... ]

Jesus! Hjælp mig! Stands mig, hvis den konstruktive kritik er
al for hård! Hjælp mig til at pakke den mere ind i vat, så den
bliver spiselig - eller hjælp mig til helt at holde mund, hvis
det er dét, som Du vil have! Ske *Din* vilje; IKKE nødvendigvis
mig! Amen!
)

[ ... classified ... 09:26 ... ]

2023-07-07, CET 09.00

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.21
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-06-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

7 min siden (Time now CET 19.38-9)
Forlængelse af Stoltenberg er ligegyldig, siger Rusland

_________________________________

(Time now CET 19.38-9)

2023-07-06 kl 18.52
4 min. siden
Kollektiv trafik bliver gratis i norsk by det næste år

TV2:
2023-07-06 kl 19.01
Prigozjin blev sendt i eksil – nu er han i Rusland, siger Lukasjenko
15 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25371

HQ-break

Re: En bøn om hjælp - News 2023-07-07

Subject: En bøn om hjælp - News 2023-07-07
Date: Fri, 7 Jul 2023 09:29:50 +0200
25371 <u88ete$18nk2$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/vAcWW1Wy1oI/m/Flydp8B2BgAJ
DR S177 fre 07 jul 09:39:30
6.juli dr.dk/nyheder 23:45

FÆRRE AREALER REGNSKOV RYDDES

-

DR S115 fre 07 jul 09:39:26
7.juli dr.dk/nyheder 05:42

CANADISKE SKOVBRANDE SLÅR REKORD

Onsdag var der ifølge AP 639 aktive
brande i Canada, 351 af dem blev
betegnet som ude af kontrol.

Kommentar:

Øh ...

Kan det være en god ide at lave brandbælter (selvom de ser
grimme ud)?

-

... (Breaking internal HQ-news on) ...

Interrupt from ...

Date: Fri, 7 Jul 2023 09:29:50 +0200
> [...]
> bliver spiselig - eller hjælp mig til helt at holde mund, hvis
> det er dét, som Du vil have! Ske *Din* vilje; IKKE nødvendigvis

09:44

Input:

T m a m k u: J e g I
s, m j k s i t d b! S
a e n f S f a i j, a
f v f, o j m f m J (f a
*b* m s o m s s). O j "t", a
j t G m S f, a j i v/e g m
s e k, f d k m s s i t!

(Ændres til)

Output:

T m a m k u: J e g I
s, m j k s i t d b! S
a e n f S f a i j, a
f v f, o j m f m J (f a
*b* m s o m s s).

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2023-07-07, Friday, day no 188 (177 left), CET 09:45, GMT 07:45)
- "Slut"

45
- "... (classified) ..."
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25372

Anmodning til Sverige
(vedr. Koranafbrændinger i relation til NATO-medlemskab)

FN: Klimaet er 'ude af kontrol'

Vanvittig *urealistisk* forslag vedrørende klyngebomber

File 25.373 ...
Sweden
https://sites.google.com/view/kall-sweden/files/25-xxx/25-3xx/25-373
NATO
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-3xx/25-373

Date: Fri, 7 Jul 2023 09:29:50 +0200
25371 <u88ete$18nk2$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/vAcWW1Wy1oI/m/Flydp8B2BgAJ
Frygten stiger for et angreb på Europas største atomkraftværk
I Går 19:29
https://www.dr.dk/stories/1288510966/frygten-stiger-for-angreb-paa-europas-stoerste-atomkraftvaerk

Kommentar:

Jeg *gentager* (for 117 gang, *idiots*):

HVIS vi (her i Vesten) *angribes* med radioaktiv stråling, da
er 3. Verdenskrig så godt som en REALITET!

Time to zero now around ...
T - 2 years and 7 months minus 7 days (local time)

-

Sverige kan give Nato kontrol over Østersøen:
'Det er Putins værste mareridt'
I går kl. 19:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sverige-kan-give-nato-kontrol-over-oestersoeen-det-er-putins-vaerste-mareridt

Det er ikke kun Sverige, der har fordele ved at blive medlem af
Nato. Øen Gotlands strategiske placering er guld værd for
alliancen.

-

Wagners skæbne i Afrika ser sort ud – men Rusland vil ikke
slippe grebet i kontinentet
I går kl. 21:00
opdateret I dag kl. 09:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/wagners-skaebne-i-afrika-ser-sort-ud-men-rusland-vil-ikke-slippe-grebet-i-kontinentet

Wagner-gruppen har længe været en vigtig russisk brik i Afrika.
Men nu ser deres fremtid dyster ud, mener militæranalytiker.

-

Forsinkede danske kampvogne kan få konsekvenser for Ukraine:
- Det gælder om at få dem derned hurtigst muligt
I går kl. 21.57
https://nyheder.tv2.dk/2023-07-06-forsinkede-danske-kampvogne-kan-faa-konsekvenser-for-ukraine-det-gaelder-om-at-faa-dem-derned-hurtigst-muligt

-

DR S177 fre 07 jul 09:39:30
6.juli dr.dk/nyheder 23:45

FÆRRE AREALER REGNSKOV RYDDES

I går kl. 23:45
Færre arealer med regnskov bliver ryddet i Amazonas
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/faerre-arealer-med-regnskov-bliver-ryddet-i-amazonas

-

Canadiske skovbrande slår rekord for arealer i flammer
I dag kl. 05.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-07-canadiske-skovbrande-slaar-rekord-for-arealer-i-flammer

+

DR S115 fre 07 jul 09:39:26
7.juli dr.dk/nyheder 05:42

CANADISKE SKOVBRANDE SLÅR REKORD

Onsdag var der ifølge AP 639 aktive
brande i Canada, 351 af dem blev
betegnet som ude af kontrol.

I dag kl. 05:42
Canadiske skovbrande slår rekord arealmæssigt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/canadiske-skovbrande-slaar-rekord-arealmaessigt

Kommentar:

Øh ...

Kan det være en god ide at lave brandbælter (selvom de ser
grimme ud)?

-

DR S118 fre 07 jul 09:49:15
7.juli dr.dk/nyheder 06:42

FN: KLIMAET ER 'UDE AF KONTROL'

I dag kl. 06:42
FN's generalsekretær: Klimaforandringerne er 'ude af kontrol'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fns-generalsekretaer-klimaforandringerne-er-ude-af-kontrol

-

DR S131 fre 07 jul 11:09:52
7.juli dr.dk/nyheder 10:34

NY VARMEREKORD PÅ VERDENSPLAN
Gennemsnitstemperaturen i verden var
torsdag på 17,23 grader, viser tal
beregnet af University of Maine.

Det er den højeste
gennemsnitstemperatur, der nogensinde
er målt. Den forrige rekord blev målt
tirsdag og onsdag, hvor
gennemsnitstemperaturen var 17,18
grader. Inden da blev der også mandag
sat rekord.

Ifølge forskere er der to afgørende
grunde til varmerekorderne:
Drivhuseffekten som følge af
menneskeskabte klimaforandringer på
grund af udledning af C02 samt det
globale vejrfænomen El Nino, der i år
er slået igennem med stor effekt.

I dag kl. 10:34
Torsdag blev der igen sat ny varmerekord på verdensplan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fjerde-dag-i-traek-er-der-sat-ny-varmerekord-paa-verdensplan

Kommentar:

Den ENESTE løsning på problemet er, at vi *fjerner* al den CO2,
som vi ALLEREDE har udledt til atmosfæren,

Eller ...

... (Solsejl ude i Rummet til regulering af planeten vores) ...

-

2023-07-07 kl 11.40
Kineserne tror på klimaforandringerne – men klimaanlæggene kører
stadig i de kinesiske hjem
22 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kineserne-tror-paa-klimaforandringerne-men-klimaanlaeggene-koerer-stadig-i-de

Temperaturerne i blandt andet hovedstaden Beijing har været
rekordhøje i år.

Subject: HQ-break -
Re: En bøn om hjælp - News 2023-07-07
Date: Fri, 7 Jul 2023 09:57:59 +0200
25372 <u88gi7$18v3g$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/vAcWW1Wy1oI/m/vNBd1Ul4BgAJ

> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
> (2023-07-07, Friday, day no 188 (177 left), CET 09:45, GMT 07:45)

CET 10:09
- "Det må du godt"

=>

citat start:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+27.12&version=BPH

Ordsprogene 27:12, Bibelen på hverdagsdansk

Den fornuftige ser faren på forhånd og undgår den,
en tåbe vader videre og må tage konsekvensen.

[...]

I går kl. 05.21
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-06-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 15.03
Medie: USA vil forsyne Ukraine med klyngebomber

Kommentar:

Vanvittig *urealistisk* forslag vedrørende klyngebomber:

(
Forslaget kan nok desværre IKKE lade sig gøre i virkelighedens
verden, men idéen skal nu alligevel "luftes" her:
)

KUNNE man sætte en *udløbsdato* på klyngebomberne, således at de
fx. efter 1 år *automatisk* detonerede på en på forhånd aftalt
dato, hvor folk så kunne holde sig inden døre langt borte fra
bomberne (og derved UNDGÅ at komme til skade) ?

18 min siden (Time now CET 19.08)
Stoltenberg håber på afklaring for Sverige i næste uge

Kommentar:

Hmm ... (memory on from ... T - 2y and 7m minus 7d) ...

Subject: T-39-41. Hold jer for gode til at håne eller fornærme
jeres næste - News 2023-07-04
Date: Tue, 4 Jul 2023 09:22:44 +0200
25362 <u80hc5$1cu2$1...@news.eternal-september.org>
Blasphemy (Blasfemi)
https://sites.google.com/view/blasphemy/files/25-xxx/25-3xx/25-362
Freedom of expression (Ytringsfrihed)
https://sites.google.com/view/kall-freedom-of-expression/files/25-xxx/25-3xx/25-362
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/NygByWWf8Ag/m/s1lB-5-KBQAJ

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-03-paven-fordoemmer-sverige-og-laegger-endnu-et-stykke-braende-paa-baalet

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pave-frans-om-koranafbraendinger-jeg-foeler-vrede-og-afsky

https://ordnet.dk/ddo/ordbog?subentry_id=59010781&query=tale+er+s%C3%B8lv,+men+tavshed+er+guld

> [...]
> mig her og der og alle vegne), apropos "... Hold jer for gode
> til at håne eller fornærme jeres næste ..." (Ef 4,31)!
>

> Dernæst *specifikt* mht. Sverige:
>
> Et svensk NATO-medlemskab har *primær* prioritet; NAVNLIG set i
> lyset af Putins grusomme ulovlige angrebskrig på Georgien i 2008
> og nu også i Ukraine!
>
> At sætte det over styr er både *tarveligt* og *egoistisk*!
>
> Så ...
>
> Jesus! Vi beder om, at Du vil udgyde *besindighedens Ånd*", så
> folk må tænke sig om og IKKE straks fare frem med bål og brand!

HVIS vi skal gøre os nogen-som-helst forhåbninger om at
*overleve* (som civilisation i Verdensrummet), da er det BIDENDE
nødvendigt, at vi *samarbejder*!

Jeg anmoder derfor om (af *praktiske* grunde), at der udstedes
et *midlertidigt* forbud mod Koran-afbrændinger i Sverige
(indtil I er blevet optaget i NATO)!

(
Be smart ... :-)
)

Fordi ...

Helt ærlig. Hvor vigtigt er det at *fornærme* din modpart i tide
og NAVNLIG utide (set i lyset af, at vi alle kan omkomme)?

SKAL et lands (og flere kontinenters) *vital-interesser* sættes
over styr ?

Skal nogle få tossers rettigheder sætte henved ½-1 milliard
menneskers *overlevelse* på spil ?

Du må da have spist søm, mand!

Demokrati handler - for mig at se - OGSÅ om at *overleve*, ikke
sandt ?

Ellers kan det hele jo være ligemeget!

Ordet *gak-gak* "strejfer" mit sind!

Please *understand*!

Kl. 21.42
USA forfærdet over "brutalt overfald"

Kl. 22.06
Det er i Tjekkiets interesse at diskutere Ukraines optagelse i NATO

Kommentar:

Planen er, at vi med tiden laver NATO om til UDN (FDN, De
Forenede *Demokratiske* Nationer), så rovdyrene IKKE længere kan
overfalde demokratiske lande - on the planet! En for alle og
alle for en! ...

UDN (United Democratic Nations)
FDN (Forenede Demokratiske Nationer)
https://sites.google.com/view/kall-udn

Kl. 22.41
Avis deler rystende billeder af russisk journalist efter overfald

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.35
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-07-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.37
Zelenskyj beder NATO-topmøde sende klart signal om medlemskab

Kl. 06.33
Frygtet britisk missil er i Ruslands hænder – nu vil de studere det

Kl. 07.23
Dødstal efter missilangreb i Lviv stiger

Kl. 08.00
Rusland har mistet over 230.000 soldater, hævder Ukraine

Kl. 08.23
Prigozjin er tilbage i Rusland, lyder efterretninger

Kommentar:

Eller også har han været død i længere tid!

Kl. 08.55
Ukraine rykker frem på tre fronter

Kl. 09.35
Ukraine har skudt 12 droner ned

Kl. 10.00
"Sovende" russisk spion anholdt i Ukraine, hævder sikkerhedstjeneste

Kl. 10.23
Tjekkisk premierminister: Ukraines fremtid er i EU og NATO

Kommentar:

Ja!

*ALLE* må søge *tilflugt* for rovdyrenes aggressioner!

Det gælder OGSÅ Taiwan!

Kl. 10.29
Ukraine har brug for langtrækkende våben, siger Zelenskyj igen

Kommentar:

Ja!

HVIS vi skal overleve, da er det BIDENDE nødvendigt, at russerne
bankes hjem til Rusland HURTIGST MULIG.

Fordi ...

Jo flere der dør, desto mere griber *ondskaben* om sig, og til
sidst ér vi havnet i *Afgrunden*!

Kl. 10.34
EU diskuterer brugen af ​​russiske aktiver til Ukraines genopbygning

Kommentar:

Jeg (og andre) findet INTET problem i, at vi allerede nu
opregner *krigsskadeerstatningen*, som Rusland (pga. den
krigsliderlige *galning* i Kreml) skal give til Ukraine.

Og så er pengesækken sådan set åbnet!

Kl. 10.54
Lyn-analyse
Martin Selsøe Sørensen
Journalist, TV 2

22 min siden (Time now CET 11.59)
Russisk mand, der "sprængte jernbaneskinner i luften" på Krim, anholdt

7 min siden (Time now CET 11.59)
Lukasjenko lovede husly til Wagner-soldater – men ingen kom

(Time now CET 11.59)

2023-07-07 kl 11.40
Kineserne tror på klimaforandringerne – men klimaanlæggene kører
stadig i de kinesiske hjem
22 min. siden

TV2:
2023-07-07 kl 11.42
Pludselig var vandet i søen rødt – en alvorlig forklaring ligger bag
21 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25373