Canada: Israel bombede ikke hospital i Gaza | IDF-chef: Vi vil gå ind i Gaza | Blinken sender advarsel til Israels nabo Libanon - News 2023-10-22

Canada: Israel bombede ikke hospital i Gaza

IDF-chef: Vi vil gå ind i Gaza

Blinken sender advarsel til Israels nabo Libanon

USA sender luftværn til Mellemøsten og beder soldater holde
sig klar

Israel: Hizbollah eskalerer fortsat situationen

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Franske efterretninger støtter Israel i
hospital-eksplosion | Analytiker ændrer vurdering – nu
er storkrig i Mellemøsten "sandsynlig" - News 2023-10-21
Date: Sat, 21 Oct 2023 02:42:37 +0200
25702 <65331e81$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/nztLBi4384E/m/pqqU-nd1AAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

[ ... ]

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s

Bosætters skud mod palæstinenser har sendt rystelser gennem
Israel
I går kl. 19.27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-21-bosaetters-skud-mod-palaestinenser-har-sendt-rystelser-gennem-israel

-

DR S146 søn 22 okt 07:36:06
21.oktober dr.dk/nyheder 20:49

ISRAEL VIL INTENSIVERE SINE ANGREB

I går kl. 20:49
Israel vil intensivere sine angreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-vil-intensivere-sine-angreb

-

Kidnapningsekspert: Frigivelse af amerikanere kan give håb
til andre gidsler og deres familier
I går kl. 20:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kidnapningsekspert-frigivelse-af-amerikanere-kan-give-haab-til-andre-gidsler-og-deres

Som de første blev to amerikanske gidsler i går løsladt af
Hamas. I Gaza sidder mere end 200 stadig tilbageholdt -
heriblandt en dansk statsborger.

-

Udsigt til voldsomme ødelæggelser og blodig bykamp i Gaza
I går kl. 21.44
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-20-udsigt-til-voldsomme-oedelaeggelser-og-blodig-bykamp-i-gaza

-

DR S147 søn 22 okt 07:36:06
21.oktober dr.dk/nyheder 21:53

100.000 TIL DEMO I LONDON

I går kl. 21:53
Op mod 100.000 demonstrerede til støtte for palæstinenserne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/op-mod-100000-demonstrerede-til-stoette-palaestinenserne

-

DR S149 søn 22 okt 07:36:07
21.oktober dr.dk/nyheder 23:53

POSTKONTOR I KHARKIV RAMT AF MISSIL

I går kl. 23:53
Zelenskyj: Postcentral i Kharkiv ramt af russisk missil
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-postcentral-i-kharkiv-ramt-af-russisk-missil

-

DR S151 søn 22 okt 07:36:07
22.oktober dr.dk/nyheder 02:53

ISRAEL BOMBER MOSKÉ PÅ VESTBREDDEN

I dag kl. 02:53
Israel bomber moské på Vestbredden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-bomber-moske-paa-vestbredden

-

DR S152 søn 22 okt 07:36:07
22.oktober dr.dk/nyheder 05:08

USA SENDER LUFTVÆRN TIL MELLEMØSTEN

I dag kl. 05:08
USA sender luftværnssystem til Mellemøsten
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-sender-luftvaernssystem-til-mellemoesten

-

Israel bomber moské på Vestbredden – en meldes dræbt
I dag kl. 05.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-22-israel-bomber-moske-paa-vestbredden-en-meldes-draebt

-

Ukrainske ingeniører får "altafgørende" træning før vinteren
I dag kl. 05.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-22-ukrainske-ingenioerer-faar-altafgoerende-traening-foer-vinteren

-

USA sender luftværn til Mellemøsten – og beder soldater holde
sig klar
I dag kl. 05.32
Opd. I dag kl. 06.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-22-usa-sender-luftvaern-til-mellemoesten-og-beder-soldater-holde-sig-klar

-

DR S153 søn 22 okt 07:36:07
22.oktober dr.dk/nyheder 06:01

CANADA: ISRAEL RAMTE IKKE HOSPITAL

I dag kl. 06:01
Canada: Israel bombede ikke hospital i Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/canada-israel-bombede-ikke-hospital-i-gaza-0

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 16:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6640188
Rasmus Jungersen
Hamas stiller krav til Israel, før man vil drøfte kidnappede
soldaters skæbne

i går kl. 18:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6641906
Rasmus Jungersen
Qatar: Samarbejdet om at løslade gidsler skal fortsætte

i går kl. 19:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6642428
Rasmus Jungersen
Fredsmøde ender uden aftale

i går kl. 19:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6642690
Birgitte Skovlund Asmussen
Det sagde verdens ledere til fredsmøde i Egypten

i går kl. 20:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6643341
Birgitte Skovlund Asmussen
Israel vil intensivere angreb

i går kl. 20:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6643436
Rasmus Jungersen
FN håber på endnu en nødhjælps-konvoj søndag

i går kl. 21:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6643529
Rasmus Jungersen
Biden: Civile i Gaza skal forsat have adgang til mad, vand og
lægehjælp

i går kl. 21:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6643678
Rasmus Jungersen
FN-agenturer opfordrer til våbenhvile og humanitær adgang i
hele Gaza

i går kl. 21:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6643708
Rasmus Jungersen
Hamas: Israel har afvist at tage imod gidsler

i går kl. 22:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6643788
Birgitte Skovlund Asmussen
Israelere demonstrerer for fred og frigivelse af gidsler

i går kl. 22:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6643957
Kasper Mosholm Thulstrup
Netanyahu kalder gidseltilbud Hamas-propaganda

i går kl. 23:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644035
Kasper Mosholm Thulstrup
Italiens og Israels premierministre mødes i Tel Aviv

i går kl. 23:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644097
Kasper Mosholm Thulstrup
Israels forsvar: Vi har stoppet angreb på det nordlige Israel

i dag kl. 00:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644163
Kasper Mosholm Thulstrup
Biden om landinvasion i Gaza: Jeg taler med israelerne

i dag kl. 00:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644178
Kasper Mosholm Thulstrup
Luftalarmer i israelske byer nær grænsen til Gaza

i dag kl. 02:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644286
Kasper Mosholm Thulstrup
Israels forsvar: Vi har bombet moské på Vestbredden

i dag kl. 05:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644380
Kasper Mosholm Thulstrup
USA sender luftværnssystem til Mellemøsten

i dag kl. 06:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644410
Kasper Mosholm Thulstrup
Canada: Israel bombede ikke hospital i Gaza

i dag kl. 06:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644448
Christian Holm
Israel: Hizbollah eskalerer fortsat situationen

i dag kl. 06:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644459
Christian Holm
Fire palæstinensere dræbt på Vestbredden

i dag kl. 07:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644489
Christian Holm
Israel angriber lufthavne i Syrien, hævder Syrien

i dag kl. 07:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644497
Christian Holm
Mindst 50 palæstinensere dræbt i luftangreb i Gaza

(Time now CET 09.18)

Krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.25
Opd. 7 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-21-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 16.21
Israelske tropper laver "ildøvelser"

Kl. 17.23
Hamas vil ikke diskutere gidslers skæbne før Israel stopper
”aggressionen” mod Gaza

Kl. 18.47
TV 2-journalist: - Det er en lille dråbe vand i havet

Kl. 19.32
Blinken sender advarsel til Israels nabo

Kl. 20.05
FN-organisationer opfordrer til våbenhvile

Kl. 21.00
Israel vil øge antallet af angreb i Gaza

Kl. 21.20
Hamas påstår at ville løslade to gidsler, men siger at Israel
ikke vil tage imod dem

Kl. 21.55
IDF-chef: Vi vil gå ind i Gaza

Kl. 22.50
Hamas: Mindst 248 personer dræbt i Gaza de sidste 24 timer

Kl. 23.05
Storbritannien beder Israel om at beherske sig

Kl. 23.33
Netanyahu kommenterer gidselrygter

Kl. 23.46
Det er sket i dag

New Link ...

Krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.25
Opd. 5 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-22-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 05.29
USA sender missilforsvarssystem til Mellemøsten

Kl. 05.34
Israels militær hævder at have ramt kommandocenter under
moské

Kl. 05.38
Biden om mulig offensiv: Jeg taler med israelerne

Kl. 06.02
Kampe på grænsen mellem Libanon og Israel fortsatte lørdag

Kl. 06.10
Israel stod ikke bag hospitalsangreb, siger Canada

Kl. 06.56
Israel evakuerer 14 kibbutzer i det nordlige Israel

Kl. 07.02
Israel angriber syriske lufthavne, hævder Syrien

Kl. 07.23
Mindst 50 palæstinensere dræbt i nattens luftangreb

40 min siden (Time now CET 09.27)
Amerikansk destroyer affyrede missiler

Destroyeren USS Carney måtte torsdag afværge flere angreb fra
Yemen.

... affyret af Iran-støttede Houthi-oprørere i Yemen.

Kommentar:

MEGET dumt gjort af Iran, fordi ...

HVIS det kommer til militær konfrontation, da vil det iranske
atomvåbenprogram blive jævnet med jorden - koste, hvad det
koste må, apropos Dresden!

Og så vil Iran stå langt dårligere (også i fremtiden) -
militært set!

Men bevares!

Nu er det jo ikke ligefrem forstanden, der styrer
beslutningerne hos præstestyret, men derimod antisemitisk
*hjernevask* und so weiter!

25 min siden (Time now CET 09.27)
Indisk hjælp til Gaza

17 min siden (Time now CET 09.27)
Israelske soldater og værnepligtige mangler psykologhjælp

4 min siden (Time now CET 09.27)
To arbejdere meldes dræbt i Damaskus lufthavn

10 min siden (Time now CET 09.44)
Raketter mod vestlige soldater på irakisk base

Gentagelse af kommentar ovenfor:

[...]

)

(Time now CET 09.44)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 23:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6644059
Kasper Mosholm Thulstrup
Zelenskyj: Postcentral i Kharkiv ramt af russisk missil

(Time now CET 09.34)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 09.21
Opd. I dag kl. 10.03
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 16.34
Stoltenberg har diskuteret svensk NATO-medlemsskab med Tyrkiet

Kl. 18.39
Ukraine har brugt over 27 milliarder dollar på forsvar i år

Kl. 20.32
Rusland har begået 2500 krigsforbrydelser mod miljøet, siger
Ukraine

Kl. 22.46
Flere dræbt i russisk angreb på Ukrainsk storby, siger
Zelenskyj

Kl. 23.43
Missiler ramte Kharkiv, siger regionale myndigheder

Kl. 23.49
Det er sket i dag

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
50 min siden
Opd. 25 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

58 min siden (Time now CET 09.41)
Rusland lider hundredevis af tab på et døgn, hævder Ukraine

3 min siden (Time now CET 09.41)
Rusland lukker og åbner Krimbroen

(Time now CET 09.41)

Vi bringer en genudsendelse:

ET-message to the planet Earth 2011-10-07, a warning
Olferttest001
12 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

Deadline:

DR text-TV:
154

DR:
2023-10-22 kl 09.42
Flere steder måtte watertubes overgive sig, og vandet fossede ind: 'Vi
tænker, det kan da ikke passe'
4 min. siden

TV2:
2023-10-22 kl 09.43
Svensk færge er gået på grund
15 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25705

Netanyahu advarer Hizbollah mod at blande sig i krigen

Store russiske tabstal i Ukraine

-

Subject: Canada: Israel bombede ikke hospital i Gaza |
Date: Sun, 22 Oct 2023 09:45:42 +0200
25705 <6534d327$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3BUxelG26xo/m/zPHzJiPbAAAJ
Shemuels barnebarn fyldte ti år på dagen, hvor Hamas tog
hende med til Gaza
I dag kl. 11:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/shemuels-barnebarn-fyldte-ti-aar-paa-dagen-hvor-hamas-tog-hende-med-til-gaza

Ifølge de israelske myndigheder har Hamas taget 212 gidsler
med til Gaza.

-

DR S159 søn 22 okt 13:08:50
22.oktober dr.dk/nyheder 12:03

STORE RUSSISKE TABSTAL I UKRAINE

I dag kl. 12:03
Ny opgørelse viser store russiske tabstal i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ny-opgoerelse-viser-store-russiske-tabstal-i-ukraine

-

Iransk teenager erklæret hjernedød efter muligt overfald i
metro
I dag kl. 13.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-22-iransk-teenager-erklaeret-hjernedoed-efter-muligt-overfald-i-metro

-

I dag kl. 13:40
16-årig iransk pige erklæret hjernedød efter påstået
politioverfald
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/16-aarig-iransk-pige-erklaeret-hjernedoed-efter-paastaaet-politioverfald

... efter en voldelig episode med det iranske "moralpoliti", ...

-

I dag kl. 14:11
Nyhedsbureauer: 17 lastbiler med nødhjælp på vej ind i Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nyhedsbureauer-17-lastbiler-med-noedhjaelp-paa-vej-ind-i-gaza

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 09:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644698
Christian Holm
Flere parter kalder på mere nødhjælp til Gaza

i dag kl. 10:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644784
Christian Holm
Israel opjusterer antallet af gidsler i Gaza

i dag kl. 11:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644878
Christian Holm
Israel hævder at have dræbt højtstående Hamas-medlem

i dag kl. 11:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6644939
Christian Holm
Den palæstinensiske ambassadør i Storbritannien: Israel stod
bag angreb på hospital

i dag kl. 12:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6645159
Christian Holm
Israel har identificeret 1.075 dræbte

Heraf er 769 ifølge avisen civile.

i dag kl. 13:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6645531
Christian Holm
Nyhedsbureauer: Yderligere 17 nødhjælpslastbiler er på vej
ind til Gaza

36 min. siden (Time now CET 15.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6645877
Birgitte Skovlund Asmussen
Hamas opjusterer dødstal

25 min. siden (Time now CET 15.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6645944
Birgitte Skovlund Asmussen
29 personer fra FN hjælpeorganisation er døde i krigen

18 sek. siden (Time now CET 15.27)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6646155
Birgitte Skovlund Asmussen
Netanyahu: Det vil være Hizbollahs 'største fejltagelse' at
blande sig i krigen

(Time now CET 15.27)

Krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.25
Kl. 09.47
Israel anholder mindst 42 palæstinensere på Vestbredden

Kl. 10.02
Israel opjusterer antallet af tilfangetagne gidsler

Kl. 10.34
Luftalarmer i det sydlige Israel

Kl. 10.50
Kirurger skal ind i Gaza, siger Røde Kors

Kl. 11.14
Ordet "våbenhvile" kommer ikke på tale, siger Israels ambassadør

Det siger Thomas Winkler, Danmarks ambassadør i Israel, til
TV 2.

Kl. 11.34
FN usikker på, hvornår der kommer mere nødhjælp til Gaza

Kl. 11.49
Israelske myndigheder har identificeret 1075 dræbte

Kl. 11.56
Hospitaler vil lukke ned uden brændstof, advarer humanitær
organisation

Kl. 12.07
Israel har ødelagt 31 moskeer, hævder myndigheder i Gaza

Kl. 12.18
Den Lille Havfrue iklædt palæstinensisk tørklæde

Kl. 13.18
Israel har dræbt Hamas-leder, siger forsvarskommando

Kl. 13.50
17 lastbiler med nødhjælp på vej mod Gaza, siger medier

Kl. 14.11
Kendt palæstinensisk journalist dræbt i Gaza

Kl. 14.28
Det er der sket i dag – få overblikket her

53 min siden (Time now CET 15.29)
Netanyahu advarer Hizbollah mod at blande sig i krigen

1 min siden (Time now CET 15.32)
Pro-palæstinensere demonstrerer i København - vi støtter ikke
Hamas

(Time now CET 15.32)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 11:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6644898
Nanna Nørby Hansen
Ukraines luftforsvar: Vi har ødelagt seks russiske droner

i dag kl. 11:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6644916
Nanna Nørby Hansen
Syv personer 'kæmper for deres liv' efter angreb på postcentral

i dag kl. 11:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6645019
Christian Holm
Ny opgørelse viser store russiske tabstal i Ukraine

(Time now CET 15.34)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 09.43
Byen Kupyansk under russisk beskydning, tre sårede

Kl. 11.19
Kæmpe tabstal for Rusland i ny opgørelse

Kl. 14.13
Ukraine klar med undertøj til kvindelige soldater

Kl. 14.32
Rusland har forhindret ukrainske styrker i at krydse vigtig
flod

39 min siden (Time now CET 15.35)
Gazprom skal levere ekstra gas til Ungarn og Kina

(Time now CET 15.35)

Deadline:

DR text-TV:
160

DR:
2023-10-22 kl 15.16
2 min. siden
Tilskuere forstyrrer oprydningsarbejdet ved totaloversvømmet område:
Hold jer væk, lyder det fra politiet

TV2:
2023-10-22 kl 15.21
Kong Harald er syg igen