Kan en psykopat (som Putin-666) selv gøre for det? - News 2023-02-17

Kan en psykopat (som Putin-666) selv gøre for det?

File 24.980 ...
Doomsday (Judgment Day, Dommedag)
https://sites.google.com/view/kall-doomsday/files/24-xxx/24-9xx/24-980
Adultery (hor)
https://sites.google.com/view/adultery/files/24-xxx/24-9xx/24-980

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Heaven-Break -
Was: Rusland har mistet halvdelen af landets kampvogne
- News 2023-02-16
Date: Thu, 16 Feb 2023 09:29:46 +0100
24977 <tskphq$36s21$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Hj7woWj8NRo/m/6qTg5I-eBQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Nyhedsbrev fra ...

Fra: Videnskab.dk <nyh...@nyhedsbrev.videnskab.dk.off>
Date: fre. 17. feb. 2023 kl. CET 06.40, GMT 05.40
Subject: Massemorder solgte lig til forskning / R...

Guld fra arkivet [:]

Kan en psykopat selv gøre for det?
https://videnskab.dk/krop-sundhed/kan-en-psykopat-selv-goere-for-det

Er psykopater uskyldige ofre for deres gener eller miserable
opvækst? Og kan man i så fald bebrejde dem deres adfærd?

De er selvcentrerede, voldelige vaneforbrydere. De snyder og
bedrager udelukkende for egen vinding, og de er fuldstændig
ligeglade med andre mennesker. Sådan kunne en meget kort
karakteristik på en god gammeldags psykopat lyde.

[ ... ]

Udviklingsniveau som en 2-årig

[ ... ]

Psykopater kan lære at reagere mere hensigtsmæssigt

[ ... ]

Psykopati betaler sig i den virkelige verden

[ ... ]

Ryger ofte ind og ud af fængslet

Kommentar:

Apropos Putin-666

(
Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Et *profetisk* ord - News 2023-02-15
Date: Wed, 15 Feb 2023 10:39:22 +0100
24975 <tsi98a$2rre5$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/7lcmZMrOJyM/m/yrREs8dTBQAJ

> Et *profetisk* ord kom til mig vedr. Dommedag
> (2023-02-14, Tirsdag, dag nr 45 i året, CET 20:20)
>
> Message will maybe be send out!

=>

Intern notat i relation til ...

Monner skrev thursday 16. feb. 2023 kl. CET 10:54, GMT 09:54

[ ... ]

https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/hmcRTE2aQR0/m/I9loCGvXDwAJ

[ ... ]

[ ... ]

https://sites.google.com/view/kall-excorsismus/files/18-xxx/18-7xx/18-702/22-565-bilag-a

https://sites.google.com/view/kall-excorsismus/files/11-xxx/11-7xx/11-756

(
Resten af indholdet offentliggøres måske senere.
Please hang on!

Dog bør følgende lige citeres:

De pågældende *såkaldte* kristne har derfor fået henvendelse
desangående med ordvalget:

> (
> Sorry ...
>
> Found perhaps Heaven-*copyright*-Interrupt:
>
> Input andagtstekst fra '... et Ord til Dagen ...
>
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
> (2023-02-16, Torsdag, day nr 47, CET 09:19, GMT 08:19)
> - "Det skal du (sende denne meddelelse OGSÅ til de instanser i
> Kirken, der har været med i oprøret mod Gud ved at *krænke*
> ... (Anonymus-H) ...'s faderlige *autoritet* mhp. - om
> [...]

)

Når en mand truer med atomkrig (apropos Putin-666 24. feb 2022),
så ved vi, hvad klokken har slået!

... (Internal BREAKING News on) ...

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

14. feb. 2023 kl. 10:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5428873
Rasmus Christiansen
USA: Vi har sammen støttet Ukraine med næsten 350 milliarder kroner

____________________________

(Time now 2023-02-14, Tuesday, CET 10:46)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.13
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-16-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 17.16
Også 101 ukrainere løsladt

_______________________________

(Time now CET 19.27)

Deadline:

DR text-TV:
130

DR:
2023-02-16 kl 19.22
23 min. siden
EU-lande udfaser testkrav for indrejsende fra Kina

TV2:
2023-02-16 kl 19.25
Hotelruin skal måske have nyt liv - erhvervsmand har store planer
27 min siden

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24980

Finland vil gå i Nato uden Sverige

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Kan en psykopat (som Putin-666) selv gøre for det? -
News 2023-02-17
News:dk.livssyn.kristendom
Date: Fri, 17 Feb 2023 10:08:17 +0100
24980 <tsng61$3j3fh$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/00BFNnjWnc0/m/aux2TQjyAQAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/dkjMcKWO-JI/m/0vi5ij7vBQAJ
I dag kl. 12:46
Sikkerhedsvagt på britisk ambassade skal 13 år i fængsel for spionage
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sikkerhedsvagt-paa-britisk-ambassade-skal-13-aar-i-faengsel-spionage

-

DR S175 fre 17 feb 16:22:42
17.februar dr.dk/nyheder 14:36

FINLAND VIL GÅ I NATO UDEN SVERIGE

I dag kl. 14:36
Finland er parat til at gå med i Nato uden Sverige ved sin side
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/finland-er-parat-til-gaa-med-i-nato-uden-sverige-ved-sin-side

-

I dag kl. 15:35
Indiske myndigheder beskylder BBC for at snyde i skat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/indiske-myndigheder-beskylder-bbc-snyde-i-skat

-

2023-02-16 kl 17.14
55 min. siden
Dronningens kommentar om Putins 'kolde øjne' vækker opsigt:
'Det er usædvanligt åbenmundet'
https://www.dr.dk/nyheder/indland/dronningens-kommentar-om-putins-kolde-oejne-vaekker-opsigt-det-er-usaedvanligt

-

2023-02-16 kl 17.14
54 min. siden
Rusland kalder Italiens ambassadør til samtale om 'diskrimination af
russiske kunstnere'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-kalder-italiens-ambassadoer-til-samtale-om-diskrimination-af-russiske

-

2023-02-16 kl 17.19
- De næste måneder bliver udslagsgivende, siger Løkke om krigen i Ukraine
18 min siden
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-02-17-de-naeste-maaneder-bliver-udslagsgivende-siger-loekke-om-krigen-i-ukraine

[...]

I dag kl. 05.11
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 12.50
Mejlhede: Face to face i mindre lokaler

Kl. 13.02
Toppolitikere strømmer til München

Kl. 13.41
Konferencen er i gang – og Putin blev nævnt med det samme

Kl. 14.01
- Hvis Tyrkiet godkender Finland uden Sverige, kan vi ikke gøre noget
ved det

Kl. 14.06
Zelenskyj beder om mere støtte i tale – og det skal gå hurtigt

Kl. 14.24
Zelenskyj blev rørt i sin tale, og det smittede

Kl. 14.26
Scholz til Zelenskyj: Vi vil støtte jer så længe, som det er nødvendigt

Kl. 15.25
Redaktør: Scholz viser, at han ikke vakler i støtten

Kl. 15.27
Macron: - Det russiske angreb skal kuldsejle

- Rusland kan og må ikke vinde denne krig. Det russiske angreb
skal kuldsejle, for det truer hele verdens sikkerhed, ...

Kl. 16.09
Putin drøfter militært samarbejde med Lukasjenko

47 min siden (Time now CET 17.25)
Løkke: De næste måneder bliver helt udslagsgivende

17 min siden (Time now CET 17.25)
Lukasjenko melder Hviderusland klar til at producere russiske krigsfly

(Time now CET 17.25)

Deadline:

DR text-TV:
119

DR:
2023-02-16 kl 17.14
13 min. siden
EU med pres på Polen: Bør sikre ukrainske flygtninge adgang til abort

TV2:
2023-02-16 kl 17.18
18 døde personer er fundet i forladt lastbil i Bulgarien

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24982