Et *profetisk* ord - News 2023-02-15

Et *profetisk* ord kom til mig vedr. Dommedag
(2023-02-14, Tirsdag, dag nr 45 i året, CET 20:20)

Message will maybe be send out!

Subject: USA advarer sine borgere: Forlad Rusland øjeblikkeligt -
News 2023-02-14
Date: Tue, 14 Feb 2023 10:38:42 +0100
24973a <tsfkr3$2fsvo$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/c1b9Fp3ACwE/m/2eU2wfA0BQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I dag kl. 11:24
USA: 'Vi har sammen støttet Ukraine med næsten 350 milliarder kroner'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-vi-har-sammen-stoettet-ukraine-med-naesten-350-milliarder-kroner

-

I dag kl. 11:49
Kina efterspørger forklaring på USA’s balloner i kinesisk luftrum
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-efterspoerger-forklaring-paa-usas-balloner-i-kinesisk-luftrum

-

I dag kl. 13:04
Norge sender otte Leopard 2-kampvogne til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/norge-sender-otte-leopard-2-kampvogne-til-ukraine

-

I dag kl. 15:36
Tidligere FN-ambassadør udfordrer Trump som præsidentkandidat: 'Det er
på tide med en ny generation'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tidligere-fn-ambassadoer-under-trump-melder-sig-som-praesidentkandidat

-

2023-02-14 kl 16.58
3 min. siden
Amerikansk missil landede sikkert i vandet efter at have misset flyvende
objekt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-missil-landede-sikkert-i-vandet-efter-have-misset-flyvende-objekt

-

I går kl. 17:42
Danmark er klar til at hjælpe med mere ammunition til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/danmark-er-klar-til-hjaelpe-med-mere-ammunition-til-ukraine

-

I går kl. 19:59
Iransk skakspiller smed tørklædet: Nu lever hun i eksil
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iransk-skakspiller-smed-toerklaedet-nu-lever-hun-i-eksil

-

I går kl. 20:13
Nato-chef vil have ekstra fart på våbenleverancer til Ukraine. Her er
fire grunde til, det trækker ud
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nato-chef-vil-have-ekstra-fart-paa-vaabenleverancer-til-ukraine-her-er-fire-grunde

-

I går kl. 21:46
Ny undersøgelse: Rusland har bortført hundredvis af ukrainske børn siden
krigens start
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ny-undersoegelse-rusland-har-bortfoert-hundredvis-af-ukrainske-boern-siden-krigens

-

I går kl. 23:06
USA efterforsker et Boeing-flys pludselige dyk på 434 meter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-efterforsker-et-boeing-flys-pludselige-dyk-paa-434-meter

-

I går kl. 23:49
Talsmand: Tre nedskudte objekter er formodentlig ikke spionballoner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/talsmand-tre-nedskudte-objekter-er-formodentlig-ikke-spionballoner

-

I dag kl. 06:20
Japan kræver svar fra Kina om flyvende objekter fundet siden 2019
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/japan-kraever-svar-fra-kina-om-flyvende-objekter-fundet-siden-2019

-

I dag kl. 06:27
Ukraine skal genopbygges, og danske virksomheder vil have del i den
potentielle guldåre
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-skal-genopbygges-og-danske-virksomheder-vil-have-del-i-den-potentielle

-

I dag kl. 07:36
'Ingen tegn på spionage eller rumvæsner' efter tre nedskudte objekter,
siger Det Hvide Hus
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ingen-tegn-paa-spionage-eller-rumvaesner-efter-tre-nedskudte-objekter-siger-det-hvide

-

2023-02-15 kl 10.34
34 min. siden
Danmark deltager nu i europæisk luft- og missilforsvarsinitiativ
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-deltager-nu-i-europaeisk-luft-og-missilforsvarsinitiativ

-

2023-02-15 kl 10.34
20 min. siden
Iran og Kina styrker båndene for at stå stærkere mod USA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-og-kina-styrker-baandene-staa-staerkere-mod-usa

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

24 min. siden (Time now CET 11.34)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5429047
Rasmus Christiansen
Stoltenberg om Finland og Sveriges Nato-medlemskab: Vigtigere at det
sker hurtigt end sammen

____________________________

(Time now 2023-02-14, Tuesday, CET 11.34)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.57
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-14-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

30 min siden (Time now CET 11.46-8)
NATO's generalsekretær åbner for finsk medlemskab før Sverige

__________________________________

(Time now CET 11.46-8)

2023-02-15 kl 10.34
20 min. siden
Iran og Kina styrker båndene for at stå stærkere mod USA

TV2:
2023-02-15 kl 10.xx

was
2023-02-14 kl 10.50
Nyt stof breder sig: - Det er et kæmpe chok for mange forældre
6 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24975

Rusland anklages for at sende 6000 børn på genopdragelseslejr

Subject: Et *profetisk* ord - News 2023-02-15
Date: Wed, 15 Feb 2023 10:39:22 +0100
24975 <tsi98a$2rre5$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/7lcmZMrOJyM/m/yrREs8dTBQAJ
Stoltenberg vil ikke udelukke at sende NATO-kampfly til Ukraine
I går kl. 13.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-14-stoltenberg-vil-ikke-udelukke-at-sende-nato-kampfly-til-ukraine

-

Trumps tidligere FN-ambassadør stiller op til præsidentvalget
I går kl. 13.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-14-trumps-tidligere-fn-ambassadoer-stiller-op-til-praesidentvalget

-

Hun er "et åbenlyst politisk talent" – nu vil hun være USA's første
kvindelige præsident
I går kl. 16.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-13-hun-er-et-aabenlyst-politisk-talent-nu-vil-hun-vaere-usas-foerste-kvindelige

-

Partier nikker til Løkkes "gearskifte" i støtten til Ukraine: - Vi har
ikke råd til at lade være
I går kl. 19.53
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-02-14-partier-nikker-til-loekkes-gearskifte-i-stoetten-til-ukraine-vi-har-ikke-raad-til

-

Ukrainske frontsoldater: Vi har desperat brug for kampfly
I går kl. 20.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-14-ukrainske-frontsoldater-vi-har-desperat-brug-for-kampfly

-

Ruslands forårsoffensiv er begyndt tidligere end ventet – men strategien
får eksperter til at undre sig
I går kl. 22.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-14-ruslands-foraarsoffensiv-er-begyndt-tidligere-end-ventet-men-strategien-faar

-

USA efterforsker et Boeing-flys pludselige dyk
I går kl. 22.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-14-usa-efterforsker-et-boeing-flys-pludselige-dyk

-

USA: Ingen tegn på, at objekter er kinesiske spionballoner
I går kl. 23.09
Opd. I går kl. 23.36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-14-usa-ingen-tegn-paa-at-objekter-er-kinesiske-spionballoner

-

Indien ransager BBC's kontorer - mange ser det som svar på kritisk
udsendelse om Modi
I dag kl. 05.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-15-indien-ransager-bbcs-kontorer-mange-ser-det-som-svar-paa-kritisk-udsendelse-om

-

Japan: Flere objekter i vores luftrum kom formentlig fra Kina
I dag kl. 05.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-15-japan-flere-objekter-i-vores-luftrum-kom-formentlig-fra-kina

-

Rusland anklages for at sende 6000 børn på genopdragelseslejr
I dag kl. 05.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-15-rusland-anklages-for-at-sende-6000-born-pa-genopdragelseslejr

-

Ukraine vil have kampfly – to danske eksperter er ikke enige om,
hvorvidt det kommer til at ske
I dag kl. 07.44
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-15-ukraine-vil-have-kampfly-to-danske-eksperter-er-ikke-enige-om-hvorvidt-det-kommer

-

Tantholdt ved fronten i Donetsk: - Manglen på ammunition er et problem
I dag kl. 10.01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-15-tantholdt-ved-fronten-i-donetsk-manglen-paa-ammunition-er-et-problem

-

I dag kl. 10:37
Von der Leyen: Ny sanktionspakke skal ramme russiske droner og helikoptere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/von-der-leyen-ny-sanktionspakke-skal-ramme-russiske-droner-og-helikoptere

-

I dag kl. 10:38
En smutvej til OL? Mens Europa siger nej, bliver russiske atleter budt
velkommen i Asien
https://www.dr.dk/sporten/en-smutvej-til-ol-mens-europa-siger-nej-bliver-russiske-atleter-budt-velkommen-i-asien

-

København er særligt udsat for klimatrussel, siger FN
I dag kl. 12.47
https://nyheder.tv2.dk/klima/2023-02-15-koebenhavn-er-saerligt-udsat-for-klimatrussel-siger-fn

-

DR S149 ons 15 feb 14:35:47
15.februar dr.dk/nyheder 13:50

EU-TOPPEN VIL STRAFFE IRAN
Det er dybt problematisk, at styret i
Iran har leveret droner til Rusland,
som efterfølgende er blevet brugt til
at bombe veje, boligblokke og andre
civile mål i Ukraine.

I dag kl. 13:50
EU-toppen vil straffe Iran for at hjælpe Rusland med droner
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu-toppen-vil-straffe-iran-hjaelpe-rusland-med-droner

-

Tyrkisk ingeniør undsiger Erdogan: Der er problemer med mindst hver
anden bygning
I dag kl. 14.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-15-tyrkisk-ingenioer-undsiger-erdogan-der-er-problemer-med-mindst-hver-anden-bygning

-

DR S151 ons 15 feb 14:35:48
15.februar dr.dk/nyheder 13:58

NATO ØGER PRODUKTION AF AMMUNITION

2023-02-15 kl 14.55
57 min. siden
Nato-lande vil producere mere ammunition til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nato-lande-vil-producere-mere-ammunition-til-ukraine

-

2023-02-15 kl 14.55
21 min. siden
Danmark er med i ny milliarddonation, der skal sikre mere ammunition og
materiel til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-er-med-i-ny-milliarddonation-der-skal-sikre-mere-ammunition-og-materiel-til

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 10:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5428873
Rasmus Christiansen
USA: Vi har sammen støttet Ukraine med næsten 350 milliarder kroner

____________________________

(Time now 2023-02-14, Tuesday, CET 10:46)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.57
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-14-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 12.04
Ukrainske soldater til TV 2: - Kampfly vil være en uvurderlig hjælp

Kl. 12.43
Norge donerer otte kampvogne til Ukraine

Kl. 13.05
Danmarks forsvarsminister vil sende klart signal til Ukraine

Kl. 13.35
Moldova lukker midlertidigt for luftrummet

Kl. 14.19
Moldova genåbner luftrummet

Kl. 14.35
EU vil bruge russiske penge på at genopbygge Ukraine

Kl. 14.40
Ukraine: Kun 5000 civile tilbage i Bakhmut

Kl. 15.09
USA afviser at sende langtrækkende missiler til Ukraine

Kl. 15.29
Rumænien sender to jagerfly efter genstand

Kl. 15.45
Rusland afviser anklager om kupplaner mod Moldova

Kl. 16.01
Danmark overvejer yderligere ammunition til Ukraine

Kl. 16.16
USA's forsvarsminister: - Vores hjerter er med familierne i Ukraine

Kl. 16.53
Russisk medie: Frankrig og Ungarn afviser sanktioner mod russisk atomenergi

Kl. 17.21
Stoltenberg: Putin har begået to store fejl

Ifølge Stoltenberg har Putin undervurderet det ukrainske folks
"styrke og mod" samt "enigheden og sjælestyrken" hos
NATO-medlemmer og allierede.

Kl. 17.47
Wagner-chef: Bakhmut bliver ikke erobret snart

Kl. 18.25
Zelenskyj informerer Canada om planer for fred

Kl. 19.10
USA: Små fremskridt for Rusland i Bakhmut

Kl. 19.30
Rapport: Mindst 6000 ukrainske børn "genopdrages" i russiske lejre

Kl. 19.59
Ukraine udnævner tre nye viceministre efter korruptions-skandale

Kl. 20.17
Polen: Kampvogne vil komme til Ukraine i marts

Kl. 20.35
Storbritannien holder et minuts stilhed på årsdag

Kl. 20.47
Spanien træner ukrainske soldater

Kl. 21.17
Britisk statsborger død i Ukraine

Kl. 22.02
To angreb på hospital i Kherson-regionen

Kl. 22.37
En dræbt og flere såret under arbejde med at reparere strømforsyning

Kl. 22.44
Zelenskyj takker for løfter om flere våben

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.34
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.38
Zelenskyj opfordrer til hurtig hjælp på grund af ny offensiv

Kl. 06.09
Flere lande holder tilbage med at sende kampfly til Ukraine

Kl. 06.51
Zelenskyj: - Der kæmpes om hver meter ukrainsk territorie

Kl. 07.03
Bølger af russiske soldater i Ukraine kræver mere af vestlige lande,
siger analytiker

Kl. 07.29
Brag lyder midt i direkte tv: - Der foregår intense kampe herude

Kl. 08.15
Ukraine står i en "meget kritisk" situation, siger tidligere brigadegeneral

Kl. 08.27
Rusland anklages for at sende 6000 børn på genopdragelseslejr

Kl. 08.47
Danmark tilslutter sig europæisk initiativ med formål om at skaffe luftvåben

Kl. 09.14
Våbenforsyning er en meget omfattende proces, siger specialkonsulent

Kl. 09.36
Russerne optrapper med op til 100 angreb om dagen, siger efterretningskilder

Kl. 09.55
Russiske styrker under stort pres for at levere resultater, vurderer lektor

Kl. 10.14
Rusland: NATO forlænger konflikten i Ukraine

Kl. 10.33
Ukraine slår tilbage mod nogle russiske angreb i Luhansk

Kl. 10.44
Polen presser på for at sende kampfly til Ukraine

Kl. 11.12
EU-chef kalder situationen i Ukraine ekstremt bekymrende

Kl. 11.24
Levering af kampvogne kom lidt for sent, siger tysk vicekansler

Kl. 12.35
NATO's generalsekretær holder pressemøde

Kl. 12.57
Stoltenberg lover mere hjælp til Ukraine

Kl. 13.02
Nord Stream-eksplosioner blotlægger sårbarhed

Kl. 13.10
Stoltenberg tager til Tyrkiet senere onsdag

Kl. 13.14
Generalsekretær glider af på spørgsmål

Kl. 13.19
Pressemødet er slut

Kl. 13.44
Danmark og en række andre lande godkender stor donation til Ukraine

Kl. 14.00
Forsvarsminister: Donation til Ukraine kan få afgørende betydning på
kamppladsen

30 min siden (Time now CET 15.36)
Sirenerne lyder over Kyiv – det ukrainske luftforsvar er på vingerne

7 min siden (Time now CET 15.36)
Skandaleramt forsvarsminister bliver på posten ifølge ham selv

(Time now CET 15.36)

2023-02-15 kl 14.55
21 min. siden
Danmark er med i ny milliarddonation, der skal sikre mere ammunition og
materiel til Ukraine

TV2:
2023-02-15 kl 15.00
DR dropper udskældt afstemningsapp inden børnenes MGP
28 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24976