Gargojlo javlja: ponovo u MEDUZI (nedelja, 16. jun)

AG

Jun 10, 2024, 5:57:09 AMJun 10
to blo...@googlegroups.com

U ovom žurnalu:

1. MEDUZA

2. Naš stalak u BEOPOLISU

3. Odjavna špica

Prethodni žurnal, prva najava za MEDUZU 16. juna, članak iz POLJA, novosti na sajtu, itd.

stand-meduza-web.jpg

Naš štand u MEDUZI, 17. aprila 2024. (Evo kako je bilo...)

Već sam najavio, sada potvrđujem:

MEDUZA, Drug Jevremova 6, nedelja 16. jun, od 19h: postavljamo štand, sa Gargojlom i praktično svim našim izdanjima.

Evo kako je to najavila MEDUZA:

meduza-najava-16-jun-web.jpg

https://www.facebook.com/meduzabeograd

Odlično su to složili! To je velika podrška.

Prema tome, vidimo se tamo! Sledi još jedno podsećanje.

NAŠ STALAK U BEOPOLISU

Neki su možda već videli, ali da skrenem pažnju i na taj oblik distribucije. Drugari iz BEOPOLISA su nam ustupili onaj stalak za brošure, na glavnom pultu, na kojem već više od dva meseca možete zateći neki mali izbor naših stvari. Počelo je s "Vrapcima", što sam negde krajem marta i javio preko ovog kanala, ali to se onda nastavilo i s drugim izdanjima.

stalaki-Beopolis-pano-web.jpg

Tamo NE ostavljam ništa po narudžbini, nego dopunim stalak kako mi dune, s tim što "Vrapci" i "Marijana" stoje stalno, dok ih ima. Takođe, kao što piše u maloj napomeni s Gargojlom, NE treba ostavljati priloge, niti ometati drugare iz Beopolisa oko toga. Ko hoće da pomogne ili ima neka pitanja ili predloge, treba samo da se javi, odnosno da pogleda poruku koja je stalno istaknuta na našem sajtu, "Distribucija, podrška, dalja razrada".

Videćemo kako će to ići, mada za sada ide dobro, uprkos tome što bi se neki naslovi, odneti tamo u po jednom primerku, već sutradan pojavili na Kupindu... Ali odmah dobra vest: ti prodavci su ih odmah i povukli iz prodaje, kad sam im objasnio o čemu je reč, rekao da ti primerci koje su uzeli nisu problem i zamolio ih da ne uzimaju opet. Jeste da su se neki malo zaleteli – neki i sa cenama: "Minima moralia" 1.400 din, Adornovi "Snovi" 1.500, "Vrapci" malo umerenije, 550… – ali zaista su imali sluha za ono što sam pokušao da im objasnim.

Od toga inače nema odbrane, doslovno sva naša izdanja su se u nekom trenutku pojavila na Kupindu ili na uličnim tezgama, na to je i nemoguće reagovati, ali ovde sam pokušao, jer prosto nema smisla da kako nešto odnesem, to uzme neko koga to štivo uopšte ne zanima, osim kao roba. (Pri tom, kakvu to zaradu očekuju od 1 primerka po naslovu? A na stalku 1 primerak nešto znači: kao iznenađenje, kao radost, kao podsticaj). Videćemo još! Za sada to ne ugrožava stalak, nadamo se najboljem!

Hvala MEDUZI, hvala BEOPOLISU, čujemo se još jednom do nedelje 16. juna!

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

NEPREKIDNI POTLAČ ANARHIJE/ BLOK 45

DISTRIBUCIJA, PODRŠKA, DALJA RAZRADA

anarhija/  blok 45: knjige, bukleti, žurnali

Anarhistička biblioteka (zajednička arhiva)

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.