Nicadorul Dacialan este real sau e o facatura ?

Dave U. Random

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Sep 17, 6:14 am, Dave U. Random <anonym...@anonymitaet-im-
inter.net> wrote:
> In contextul de mai jos Nicadorul Dacialan este real sau e o facatura ?
>
> Ce gindesc in Dacialan Nicadorihttp://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/8d232e6ff49f7840
>
> Burlacu este probabil primul Nicador din istorie care a facut pe totii
> mari leaders jidani cu cea ce jidani inseamna pentru Dacialan.http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thr...https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/th...https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/th...

> [...]

E real, poti sa-i gasesti numarul in carete de telefon in NY. Are si
blog online si mai croncane din cand in cand. Dar, imbatraneste si el.
Ortacii formati in perioada venirii in SUA, se prapadesc unul cate
unul, Tineretul din Romania este mai degraba nereceptiv la ideile lui.
De fapt orice idei care implica efort :-) Copiii au crescut, viata
grea, implementatarea ideilor costa bani. S-a mai ciondanit cu Lupu si
cu Grofu. Asa ca si pentru el e adevarata vorba Ecclezistului, ....
totul e zadarnicie :-)

Don Juan Fericitul Bogat

On Sep 17, 3:02 pm, † Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul
<raspopi...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> grea, implementatarea ideilor costa bani. S-a mai ciondanit cu Lupu si
> cu Grofu. Asa ca si pentru el e adevarata vorba Ecclezistului, ....

Venirea mea pe scr acum zece ani nu a fost din intimplare
ci am fost bagat de mossad in cel mai mare secret .
Probabil cel mai important lucru era ca eu dadeam mossadului
date de pe scr si cea ce dadeam reaparea pe scr in locuri ciudate .
In toata asta a aparut Dacialan care cu contractul lui ajuns la Dror
mia distrus toata viata vezii toata povestea in link .
Imi pare bine ca Dacialan a fost indexat dar entitatea Dacialan este
deasemeni Nicador multiplu.

Anonymous

Dror is amongst the chosen ones. Ciocu mic.

On Sep 17, 1:16 pm, Don Juan Fericitul Bogat

� "Don Juan Fericitul Bogat" <donjuanf...@gmail.com> ������ ��� ������
>On Sep 17, 3:02 pm, ? Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul
><raspopi...@yahoo.com> wrote:

>Venirea mea pe scr acum zece ani nu a fost din intimplare
>ci am fost bagat de mossad in cel mai mare secret .

Iar ai halucinatii prostule?!
Daca Mossad a ajuns in halul sa trimita mediocritati ca tine pe scr...atunci
vai de capul ei!
Poate vrei sa spui ca ai fost bagat de... moasa;-)
LOL
Hai! Prozacul si la culcare!

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more:
http://s208.photobucket.com/albums/bb120/golanule/
http://gogu.enosi.org/index.html

Don Juan Fericitul Bogat

On Sep 18, 12:24 pm, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> Ď "Don Juan Fericitul Bogat" <donjuanferici...@gmail.com> Ýăńářĺ óôď ěŢíőěánews:996fcda4-a013-470b...@c19g2000vbb.googlegroups.com...

> Iar ai halucinatii prostule?!
> Daca Mossad a ajuns in halul sa trimita mediocritati ca tine pe scr...atunci
> vai de capul ei!
Asta e adevarul iar dupa zece ani spun adevarul .

> Poate vrei sa spui ca ai fost bagat de... moasa;-)
Explica te rog Petrica .

> LOL
> Hai! Prozacul si la culcare!

Nepurcelul Purcel Kusher

Don Juan Fericitul Bogat

On Sep 17, 10:37 pm, Anonymous <nore...@breaka.net> wrote:
> Dror is amongst the chosen ones. Ciocu mic.
Explica te rog chestia cu Ciocu mic .

Du-te "fa" in pizda ma-tii de nebun halucinant.
Esti nu numai prost dar si obositor.
Auzi la cretinoidul, l-a trimis..mossad!
Buhahahahahahaha!

Don Juan Fericitul Bogat

<raspopi...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> grea, implementatarea ideilor costa bani. S-a mai ciondanit cu Lupu si
> cu Grofu. Asa ca si pentru el e adevarata vorba Ecclezistului, ....

Cum se face ca nu e anchetat cu toate declaratile teroriste a lui
Dacialan.

Uita aici dovada
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/8d232e6ff49f7840
In contextul asta Lupu il publica pe Dacialan Burlacu in poza cu arma
http://www.lupu.us/

Incercarea de a inchide scr din motive personale Dacialan
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/0b5917b773708997?hl=en#

Ο "Don Juan Fericitul Bogat" <donjuanf...@gmail.com> έγραψε στο μήνυμα
<raspopi...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> totul e zadarnicie :-)

Cum se face ca nu e anchetat cu toate declaratile teroriste a lui
-------------------

Fiindca el traieste intr--o democratie si nu intr-un stat fascist cum esti
obisnuit tu, macacule!
Chiar daca il detest, fiecare om e liber sa-si expuna ideile, ori si cit
repulsive sa fie ele!
Asta e ceva ca voi arabitzoii deghizati nu putetu sa-l intelegeti!
Deh, fascisti of the worst kind you son of bitches!
Uuuuushti si sictir si sa-ti futa ciinii ma-ta moarta de sifilis;-)))

Don Juan Fericitul Bogat

On Sep 22, 2:13 pm, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> Ď "Don Juan Fericitul Bogat" <donjuanferici...@gmail.com> Ýăńářĺ óôď ěŢíőěánews:753e7693-e6c0-4156...@t13g2000vbx.googlegroups.com...
Asta sint ideii de a fi expuse intro democratie de catre Dacialan?
> [...]

> Deh, fascisti of the worst kind you son of bitches!
> Uuuuushti si sictir si sa-ti futa ciinii ma-ta moarta de sifilis;-)))

Inteleg ca Dacialan este jidan si nu asta e problema ci faptul ca a
vrut
si incercat prin intermediul lui Dror sa ma faca patsi de Nicador .

Petrica
Am prins fasa cu sifilisul si raspunsul meu este ca Dacialan nu poate
fi maicamea
chiar daca e jidan pentru ca a scos contractul prin Dror impotriva
mea
si desi pentru a supravietui am fost si la CIA si la KGB din cauza
contractului lui Dacialan
maicamea este si a fost una singura intotdeauna mod.gov.il

Nomen Nescio

Jidane, pe lume sunt mai multe categorii de oameni. Exista oameni mici,
fraieri, ca tine. Ei au dreptul sa munceasca, cu conditia sa faca ciocul
mic.
Dacialan, Netanyahu si Dror fac parte din categoria boss man. Ei sunt
mult mai importanti, oameni alesi, care au mai multe drepturi. Au voie
sa faca orice declaratii vrea ei. Verstehen Sie?

dovadahttp://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/8d232e6ff49f7840

> [...]

> repulsive sa fie ele!

>Asta sint ideii de a fi expuse intro democratie de catre Dacialan?
----------------

Da ba pulica frinaru!
Asta e ***ESENTA*** democratiei, dar nu astept un jidan scirbos si fascist
ca tine sa inteleaga!
Chiar daca eu personal detest tot ce inseamna dacia (pu)lan, nu pot decit sa
"respect" dreptul lui sa zica orice traznaie repulsiva!
Dar repet, nu astept de la un commu(n)ist ca tine si dupa un jidan fascist
sa inteleaga!
Tocmai de asta aveti o tara de cacat...

>Petrica

Ce tot o dai cu Petrica ba prostule?!
Petrica a fost un bou cu tzitze ca tine, si daca stau sa ma gindesc mai bine
Petrica s-ar putea sa fii chiar tu, semanati tare la prostie;-)
Uuuuushti ciine sifilitic si paduchios;-)

PS
Salutari lui curva aia de ma-tra cind te vezi cu ea, sper cit mai de
curind;-)))

Don Juan Fericitul Bogat

On Sep 22, 7:54 pm, Nomen Nescio <nob...@dizum.com> wrote:
> [...]
> mult mai importanti, oameni alesi, care au mai multe drepturi. Au voie
> sa faca orice declaratii vrea ei. Verstehen Sie?

Gresesti Dacialan si Dror sint Nicadori fata de Saron
vezii toata povestea in link.

> [...]
Multumesc tie Anonimule si lui gogu care ati demonstrat aici ca
Dacialan este jidan .

Toata Povestea

Don Juan Fericitul Bogat

On Sep 22, 8:10 pm, "gogu" <rumin-pr...@usenet.cnntp.org> wrote:
> ? "Don Juan Fericitul Bogat" <donjuanferici...@gmail.com> ?????? ??? ??????news:8b6679c1-0257-4b1d...@ft6g2000vbb.googlegroups.com...

despre gogu si Dacialan din istoria scr
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/ac1f1b6a1398cd8d/49242dc296cdba7a?hl=en+eb0b2ec52b9d421#49242dc296cdba7a
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/655d2f8404284f4a/994f3a39b88d8a9d?hl=en+eb0b2ec52b9d421#994f3a39b88d8a9d
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/283bce8e11ba4ed1/f5e54a7505090f96?hl=en+eb0b2ec52b9d421#f5e54a7505090f96
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/5e9244c137a4f060/ee98420b760256d8?hl=en+eb0b2ec52b9d421#ee98420b760256d8
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/cf88068cf3ba96af/3e8f13959d301b41?hl=en+eb0b2ec52b9d421#3e8f13959d301b41

http://youtu.be/AoizSL-TEJQ
http://www.youtube.com/watch?v=v-lWE5vOuk0&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=a0ytInWKL1k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-ah1ZI7BG9E&feature=relmfu

Multumesc tie Anonimule si lui gogu care ati demonstrat aici ca
Dacialan este jidan .

Toata Povestea

Anonymous

On Sep 23, 12:53 pm, Don Juan Fericitul Bogat
<donjuanferici...@gmail.com> wrote:

> Multumesc tie Anonimule si lui gogu care ati demonstrat aici ca
> [...]

Vei fi prins, implantat si transformat in candidat manchurian, ca
Dacialan si Dror.
Avem clinica pusa la punct, cu doctorite venite din Rusia si echipament
cu medicamente ultramoderne.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Manchurian_Candidate_%282004_film%29

Vei face absolut tot ce vrem noi. Te vom transforma in SSistul perfect.

Don Juan Fericitul Bogat

On Sep 23, 8:39 pm, Anonymous <anonym...@foto.ro1.torservers.net>
wrote:

> Povesteahttps://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/th...

> Vei fi prins, implantat si transformat in candidat manchurian, ca
> Dacialan si Dror.
Da categoric se poate spune clar si defini ca Dacialan si Dror sint
amindoi Nicadori
si candidati manchurieni .

Eu sint pacifist .
Uita aici scrisoarea din cadrul armatei catre ofiterul rezervistilor
scrisoare in prin care refuz categoric sa iau o arma in mina in timpul
serviciului in reserva care il faceam
asta inainte de a fi bagat pe scr .
https://docs.google.com/file/d/0B9W7kO7E__KvWjZ4ZVFBUE1ZcDA/edit?pli=1
folosestete de un onlinetranslator pentru a citi
http://www.stars21.com/translator/hebrew_to_english.html

Toata povestea

Pizda lui ma-ta mai prinde soareci mai sapunule?....

? "Don Juan Fericitul Bogat" <donjuanf...@gmail.com> ?????? ??? ??????

Don Juan Fericitul Bogat

Anonimul scrie :
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/0758b9409deab07e?hl=en+eb0b2ec52b9d421#
> Probabil esti si curist. Avem noi grija sa te supravegheze Shabak. Cum
> ma porcule, sa zici ca esti pacifist ? Astia ca tine ar trebui sa va
> retraga cetatenia Isrealiana, sa va extradeze in Romanaia poponarilor.
> Acolo va putem reeduca mult mai usor, tratament manchurian, sa va facem
> oameni de treaba.

Este o crima sa fi Nicador ca Dacialan Dror si Ashkia iar sa fi
pacifist este de mindrie .
Ca dupa scrisoarea asta sa fiu bagat pe scr unde Dacialan Dror si
Ashkia
au incercat sa ma faca patsi de Nicador arata multa manipulare .
On Sep 24, 7:09 pm, Don Juan Fericitul Bogat

Don Juan Fericitul Bogat

On Sep 25, 1:01 am, "gogu" <rumin-pr...@usenet.cnntp.org> wrote:
> Pizda lui ma-ta mai prinde soareci mai sapunule?....
Esti prea kriptik .
Te referi la capcana de soareci pentru cine ?
Esti draguts ca intotdeauna.

Toata povestea
> [...]
>
> http://youtu.be/AoizSL-TEJQhttp://www.youtube.com/watch?v=v-lWE5vOuk0&feature=relmfuhttp://www.youtube.com/watch?v=a0ytInWKL1k&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=-ah1ZI7BG9E&feature=relmfu
>
> Multumesc tie Anonimule si lui gogu care ati demonstrat aici ca

La capcana de soareci care este pizda lui muma-ta, sifiliticule;-)
Uuuusti!

--

> [...]
> Pizda lui ma-ta mai prinde soareci mai sapunule?....
Esti prea kriptik .
Te referi la capcana de soareci pentru cine ?

https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/45e4799010295682?hl=en#

Nepurcelul Purcel Kusher

Don Juan Fericitul Bogat

On Sep 26, 11:29 am, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> La capcana de soareci care este pizda lui muma-ta, sifiliticule;-)
> Uuuusti!

Da soareci
eu dadeam mossadului prin intermediul lui Ilan informatii de pe scr
si informatia ce dadeam se reintorcea pe scr in locuri ciudate .
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/858a4e76bbe5d33c?hl=en+eb0b2ec52b9d421