Cine este Ines Weber ?

Rinocerul

http://groups.google.com/groups?safe=images&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=soc.culture.romanian&as_uauthors=ines2%40airmail.net&lr=&hl=en

DACIA LAN

>Subject: Cine este Ines Weber ?
>From: "Rinocerul" exnihil...@x.cotse.net
>Date: 10/15/03 7:59 AM Eastern Daylight Time

Nu exista nici o informatie aici despre cine este Ines Weber care a publicat
cate ceva pe SCR acum cativa ani,si nu-i exclus sa fi fost chiar tu dar cu alt
nume, ca prea-ti schimb numele ca tiganul calul.Deci spune cine esti si vom sti
cine a fost si Ines Weber.

Rinocerul

DACIA LAN wrote:

> Nu exista nici o informatie aici despre cine este Ines Weber care a publicat
> cate ceva pe SCR acum cativa ani,si nu-i exclus sa fi fost chiar tu dar cu alt
> nume, ca prea-ti schimb numele ca tiganul calul.

Amu chiar vrei mura in gura, eu ti-am dat puctul de plecare !

>Deci spune cine esti si vom sti cine a fost si Ines Weber.

Mai raspopitule, toata secereaua stie cine sant numai tu zici ca nu. Eu sant
ala pe care puteai sa-l intalnesti si mi-ai dat intalnire la FBI. Ti-am spus
ca nu te impuscam in picior sa te fac ca pe prietenul lui Paizan, nici la
palme nu te luam daca te purtai binecrescut ! Dar te-ai cacat pe tine !

Welpatrik

Asta este doar pe SCR. Mergeti si pe alte grupuri sa-i vedeti "opera"
nemuritoare. De cind a pus-o Arhivarul la punct s-a transformat in sute de
screennamuri.

Welpatrik

> [...]

>alt
>nume, ca prea-ti schimb numele ca tiganul calul.Deci spune cine esti si vom

Este foarte curios ca Dacia Lan care injura pe toti nu s-a legat niciodata de
Ines, macar pe jumatate la modul la care se leaga de Domnitza.

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Taci fa din gura si nu mai incerca sa-ti ascunzi identitatea ta adevarata!
Toata lumea stie ca TU esti Ines Weber si ca esti o jidanca hidoasa!

Vaca idioata!

--
E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

Ο "Welpatrik" <welp...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Pai! :-)))
Vrei sa se injure singura?:-)))
LOL

Gica Freeman

>(Welpatrik)

>Este foarte curios ca Dacia Lan care injura pe toti nu s-a legat niciodata de
>Ines, macar pe jumatate la modul la care se leaga de Domnitza.

taci tu ! ce mai ie pala shapshpe? asphonsz ok?!

Gica

ce ie romanesc nu piere.

DACIA LAN

>Subject: Re: Cine este Ines Weber ?
>From: "gogu" gola...@NOSPAM.yahoo.com
>Date: 10/15/03 5:56 PM Eastern Daylight Time

>Toata lumea stie ca TU esti Ines Weber si ca esti o jidanca hidoasa!

Pai daca prin absurd asi fi jidan ori jidauca, cum tu indraznesti sa-i reclami
pe jidani la FBI, Mossad, ZOG si ADL ? De la ce gradina zoologica ai scapat ?

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

??? Eu numai la FBI te am reclamat si pt amenintarile tale idioate cu
moartea!
Restul e numai abur pe care il faci ca sa scapi raspunderea.

> De la ce gradina zoologica ai scapat ?

Din pizda curvei alea de ma-ta:-)

MUIE tie jidanca sifilitica!
Esti o rusine pt Evreii cinstiti!

DACIA LAN

> [...]
>Date: 10/16/03 5:33 PM Eastern Daylight Time

>Eu numai la FBI te am reclamat si pt amenintarile tale idioate cu

Ai spus la FBI, si ca "Vezi ca zilele tale sint numarate!", cum a-i afirmat ?
Sau asta o spui numai pe aici pe SCR ?! Ai spus si ce am scris pe la ziarul
Ziua despre securisti ?Ba o mare parte din timp eu mi-l petrec in Venezuela
unde am niste afaceri, acum ce faci trimiti si la Escadroanele Morii de acolo
informatii despre ce spun eu contra lichelelor si jigodilor ordinare ca tine ?!
Hai mars mancurtule!

> Ai spus la FBI, si ca "Vezi ca zilele tale sint numarate!", cum a-i
afirmat ?

Ti-am explicat mai sus, daca esti TIMPITA si nu vrei sa intelegi asta e
treaba ta:-)))

> Sau asta o spui numai pe aici pe SCR ?!

Nu, o spun unde vrea pizda ta infecta!
Zilele tale pe scr sint numarate!

> Ai spus si ce am scris pe la ziarul
> Ziua despre securisti ?

? Crezi ca-ti citesc timpeniile pe alte forumuri?
O jidanca hidoasa ca tine e de ajuns pt mine!

> Ba o mare parte din timp eu mi-l petrec in Venezuela
> unde am niste afaceri,

O ai pe pizda ma-tii, vaca infecta:-)
Toata lumea stie ca esti shomera de cind aia de la stat te au dat afara de
la treaba cu copiii...

> acum ce faci trimiti si la Escadroanele Morii de acolo
> informatii despre ce spun eu contra lichelelor si jigodilor ordinare ca
tine ?!

Iar gresesti fa jidanco!
Nu eu ma numesc Ines Weber ci TU:-)

> Hai mars mancurtule!

Hai mars in pizda ma-tii, jidanca imputzita!

MUIE jidanilor ca tine!

SwRachelle

gogu" gola...@NOSPAM.yahoo.com wrote:

>vrei sa intelegi asta e treaba ta:-)))

Poate ai o sansa la Ines, cu limba in timpul ciclului.

Ο "SwRachelle" <swrac...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Poate ai o sansa la Ines, cu limba in timpul ciclului.

bleah!
Ce crezi fredone, eu sint ca tine?
Linge tu acolo ca esti obisnuit:-)

MUIE jidanilor ca tine!
Cinste Evreilor!

DACIA LAN

>Subject: Re: Cine este Ines Weber ?
>From: "gogu" gola...@NOSPAM.yahoo.com
>Date: 10/16/03 7:44 PM Eastern Daylight Time

Nu cumva tu esti si vita incalta securista San Blass, ca prea te asemeni in
mentalitatea de doua surcele.

http://www.ziua.net/forum.php?thread=42&id=18800&page=1

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

Nu fa, dar TU sigur esti vita incaltata de Ines Weber ca sinteti IDENTICE in
mentalitate de trei surcele:-)))

MUIE tie jidanca imputzita!
Cinste Evreilor cum se cade!

PS
Timpito! Eu nu scriu nicaieri in afara Usenet-ului!

DACIA LAN

>Subject: Re: Cine este Ines Weber ?
>From: "gogu" gola...@NOSPAM.yahoo.com
>Date: 10/20/03 4:31 PM Eastern Daylight Time

Gogu Golanule = O (ZERO)

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

daciaPulan = Ines Weber = o jidanca imputzita:-)
daciaPulan = fredy = o jidanca imputzita:-)
daciaPulan = motherofallfuckers = o jidanca imputzita:-)
daciaPulan = o securista perversa :-)
daciaPulan = o ratata si o pula bleaga :-)
Un cacat cu ochi:-)

MUIE tie mamaitza ;-)

DACIA LAN

>Subject: Re: Cine este Ines Weber ?
>From: "gogu" gola...@NOSPAM.yahoo.com
>Date: 10/21/03 2:36 PM Eastern Daylight Time

Gogu Golanule = ZERO lei, ZERO bani.

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

daciaPulan = Ines Weber = o jidanca imputzita = o pizda fututa de
negri:-)))

MUIE jidanilor ca tine fa!

Cinste Evreilor cum se cade!