Mancatias creierii de pacifist

Nomen Nescio

Probabil esti si curist. Avem noi grija sa te supravegheze Shabak. Cum
ma porcule, sa zici ca esti pacifist ? Astia ca tine ar trebui sa va
retraga cetatenia Isrealiana, sa va extradeze in Romanaia poponarilor.
Acolo va putem reeduca mult mai usor, tratament manchurian, sa va facem
oameni de treaba.

https://docs.google.com/file/d/0B9W7kO7E__KvWjZ4ZVFBUE1ZcDA/edit?pli=1
citihttp://www.stars21.com/translator/hebrew_to_english.html

povesteahttps://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/th...

> Nepurcelul Purcel Kusher

Nomen Nescio

Cine trebuie sa aprobe in Israel, ca toti pacifistii sa fie implantati?
Sa stim tot timpul unde sunt si ce fac?

Anonymous

On Sep 26, 8:28 pm, Nomen Nescio <nob...@dizum.com> wrote:
> Cine trebuie sa aprobe in Israel, ca toti pacifistii sa fie implantati?
> Sa stim tot timpul unde sunt si ce fac?

Knesseth. Trebuie aranjat sa se dea lege cu privire la curisti si
pacifisti. La pirnaie cu ei. Cati membrii vor vota cum trebuie?

http://www.knesset.gov.il/mk/eng/mkindex_current_eng.asp

Don Juan Fericitul Bogat

Nu am nimic de ascuns si nu ascund nimic .
A fi pacifist e o mindrie .
In rest Nicadori cunoscuti Dacialan Dror si Ashkia trebuie sa isi aiba
numele scrise cu litere aurite avind in vedere ca sint primi care au
incercat
zadarnic sa faca un pacifist declarat intr un patsi la Nicadorisme .

Am fost soldat fruntas cu diplome de onoare dar si pacifist facind
armata la Pompieri de aviatie .
https://docs.google.com/file/d/0B9W7kO7E__KvWjZ4ZVFBUE1ZcDA/edit?pli=1

Am trecut prin multe cu incercarea Nicadorilor cunoscuti Dacialan
Dror si Ashkia
de a ma imbirliga cu toate metodele inclusiv drogurile in overdose pe
care Dror
mi lea pus in bautura fara ca eu sa stiu . Nu am nimic de ascuns .

Am ajuns pe scr bagat de Israel dupa scrisoarea de mai sus
in care ma redeclar clar ca pacifist armatei .
Asta inseamna ca cineva stia de Nicadorismul scr

Toata povestea
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/45e4799010295682?hl=en#

Nepurcelul Purcel Kusher

Don Juan Fericitul Bogat

On Sep 30, 2:07 pm, Don Juan Fericitul Bogat
> [...]
> in care ma redeclar clar ca pacifist armatei .
> Asta inseamna ca cineva stia de Nicadorismul scr

Anonimule sint pacifist nu fricos.
Uite aici ce am facut in armata unde am terminat ca sef de una sau
doua masini de pompieri de aviatie in actiune
www.iaf.org.il/Shared/UserControls/MoreInfo/l/1327-22381-HE/IAF.aspx
https://picasaweb.google.com/lh/photo/Tutq0ZjeDQJzskJ9LPJlDdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/0KezVMBKg6YKl6xln_UZhtMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/WD95Na0BIaInZjsiqi01ItMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/YpfUmZv-0UGHHahrPx-irtMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Nepurcelul Purcel Kusher

Don Juan Fericitul Bogat

Anonymous

On Oct 1, 8:29 am, Don Juan Fericitul Bogat <donjuanferici...@gmail.com>
wrote:

> Anonimule sint pacifist nu fricos.
> Uite aici ce am facut in armata unde am terminat ca sef de una sau
> doua masini de pompieri de aviatie in
> Nepurcelul Purcel Kusher

Bine ca macar ai facut ceva. Dar pacifismul e o boala, cum e curismul.
Omenirea are nevoie de razboi. ODESSA si Legiunea sunt organizatii umaniste.

Don Juan Fericitul Bogat

On Oct 1, 2:44 pm, Anonymous <nob...@slug.slugish.net> wrote:

> [...]

> Omenirea are nevoie de razboi. ODESSA si Legiunea sunt organizatii umaniste.
In ce context spui asta ?

Nepurcelul Purcel Kusher

Sf. Burlacu Dacianul

Don Juan Fericitul Bogat <donjuanf...@gmail.com>:

>Anonimule sint pacifist nu fricos.
PACIFIST = P-ACI FIST
DAR NU FRICOS = CADOU NU, FREE COS (UMEK)
==
SOLICITA PRACTICI GHEOSEXUALE ORIBILE

http://i45.tinypic.com/dh7k2d.jpg

Don Juan Fericitul Bogat

On Oct 2, 10:53 pm, Sf. Burlacu Dacianul <a...@remailer.gabrix.ath.cx>
wrote:

> PACIFIST = P-ACI FIST
> DAR NU FRICOS =  CADOU NU, FREE COS (UMEK)
> ==
> SOLICITA PRACTICI GHEOSEXUALE ORIBILE

> http://i45.tinypic.com/dh7k2d.jpg

Sf. Burlacu Dacianul Interesant nume.
Nulitatea de Burlacu este Nicador sef cel putin in
Israel USA Rusia Romania si Anglia
lucru care face ca sansele ca el Burlacu sa fie agentul
vreuneia dintre aceste tari sa tinda spre zero .

Vad ca pe blogul lui tot ciriie dar pe scr ie frica de ceva

Nepurcelul Purcel Kusher