Re: Lyt til mig, alle I muslimske fanatiske hjernevaskede galninge!

File 19.190B ...
Faith (Tro)/dialogue
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/dialogue-1/19-190
Politics/brainwashing (hjernevask)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/brainwashing/19-190

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.videnskab.religion
Sent: Saturday, July 23, 2016, CET 11:10, GMT 09:10
Subject: Lyt til mig, alle I muslimske fanatiske hjernevaskede galninge!
19190A news:nmvc9s$3fb$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/dDuXzIpgcXc/Y6jlV5CRBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/a29Q84g2Kuk/p-bVcoHVBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab.religion/SJ_mDmKjNN0/rmq7Mxh7BwAJ

> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

> Sent: Saturday, July 16, 2016, CET 12:45, GMT 10:45
> Subject: Ryssland placerar robotar på Krim -
> Re: 2016 uge 28 (news samlet)
> 19180 news:nmd37s$mte$1...@news.eternal-september.org
> https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/lgpXGIgzhHo/f9kwbJ-0AgAJ

Du tror, at Allah har givet Jer ret - ja nærmest en pligt - til at overtage
de vantros lande og herske over hele verden!

Også det der er jo en VANVITTIG tankegang, fordi den ***mangler***
at blive bedømt (udfra gerningerne, OM den er god eller ond)

Hvad godt synes du der er i at ***stjæle*** andres ejendom(?)...

(Ville du selv bryde dig om, dersom andre behandlede dig på tilsvarende
måde og stjal din ejendom i en-eller-anden (af)guds navn ?)

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden,
men måske nok i dette tilfælde Gud Helligånd), der sagde:
(2016-07-23, Saturday, day no 205, CET 11:13, GMT 09:13)
- "Svar Mig!"

(Ordene blev udtalt i bydeform!)

Nå da da!

Så har vi muligvis Farmand med på banen ... :-)

Herre! Lad der ***samtidig*** ske tegn iblandt dem, så de fatter
og forstår, at det er ***DIG***, der står bag og går i rette med
dem men dybest set vil dem det godt. Det beder vi om i Jesu navn!

Last OUTPUT: 17249 news:532c130a$0$298$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19190B

Dato: 2016-07-26
Klokken: 02:55:58 Dansk sommertid, UTC+2

[ ... ]

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne_____Værdi ...
Kurs 299 grader ...
Faldvinkel 43 grader ...

Compare with ...

Markør 43
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/markpointer-43

Se tillige ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics/o

-

Tallene 299 er næsten for pænt afrundet (300),
hvilket svarer til en ½ omdrejning (i stjernekortet)

-

Tiden 02:55:58 er OGSÅ næsten for pænt afrundet (180),
hvilket ligeledessvarer til ½ omdrejning (i vores 360-grader-målesystem.)

And ?

NB!
Jeg skal lige - for en god ordens skyld - gøre opmærksom på, at der
kan fuskes med disse tegn, idet meteoret jo er ret lille. Dog er det IKKE
hvem-som-helst der kan kaste med småsten ude fra Rummet. Og ligeledes
er det ret svært for os jordboere at fuske med de store "sten" (asteroider)!

-

Interrupt RETURN to ...