Clintons lejr beskylder Rusland for lækkede e-mail + ET-break (Creating "bridgehead") - Re: 2016 uge 30 (news samlet)

Clintons lejr beskylder Rusland for lækkede e-mail + ET-break

Creating "bridgehead"
File 19.194 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/19-194
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/19-194
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/19-194
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/19-194

This file will be send to ...

1.A
President Obama, White House

1.B
USAs ambassade i København

2.
Muslim World (via Saudi Arabiens ambassade)

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, July 25, 2016, CET 07:24, GMT 05:24
Subject: 2016 uge 30 (news samlet)
19192 news:nn47pp$733$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/W3To-HSZhJM/XIhaPVNmBQAJ

> [...]
> skønner jeg! ... :-)
>
> Prøv også :
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 19107A news:nhrgse$u35$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19192

Clintons lejr beskylder Rusland for lækkede e-mail + ET-break
Turkiet vill ändra konstitutionen.
Dødsstraf vil stoppe EU-optagelse for Tyrkiet

-

To tyrkere, der har mærket Erdogans udrensning: Vi lever i kollektiv paranoia
kl. 07:30
http://www.dr.dk/nyheder/udland/tyrkere-der-har-maerket-erdogans-udrensning-vi-lever-i-kollektiv-paranoia

-

DR S144 man 25 jul 12:32:11
25.juli dr.dk/nyheder 08:36

DØDSSTRAF VIL STOPPE EU-OPTAGELSE
Tyrkiets optagelsesproces i EU
indstilles omgående, hvis Tyrkiet
genindfører dødsstraf, siger EU's
kommissionsformand, Jean-Claude
Juncker.

Meldingen kommer i forlængelse af et
mislykket kupforsøg i Tyrkiet i forrige
uge.

For nylig sagde Recep Tayyip Erdogan,
at det tyrkiske folk ønsker de
ansvarlige for kupforsøget henrettet.

- Det er folk på gaden, som kræver det.
Befolkningen mener, at disse
terrorister skal dræbes, sagde han
sidste mandag i et interview med CNN.

Juncker: Dødsstraf i Tyrkiet vil straks stoppe EU-optagelsesproces
kl. 08:36
http://www.dr.dk/nyheder/udland/juncker-doedsstraf-i-tyrkiet-vil-straks-stoppe-eu-optagelsesproces

-

DR S148 man 25 jul 12:32:11
25.juli dr.dk/nyheder 10:18

KRÆVER 42 JOURNALISTER FÆNGSLET
Tyrkiske myndigheder udsteder
arrestordrer på 42 journalister efter
et mislykket kupforsøg i forrige uge,
rapporterer CNN TÜrk og NTV mandag.

Blandt de 42 er Nazli Ilicak, som
tidligere var ansat på den
regeringsvenlige avis Sabah. Hun blev
fyret i 2013 for at have kritiseret
ministre i forbindelse med en stor
korruptionssag.

Der er ingen meldinger om, at
anholdelser har fundet sted.

Arrestordrerne er udstedt af en
anklager ved Istanbuls
antiterrorgruppe, skriver avisen
HÜrriyet.

Tyrkiet kræver 42 journalister fængslet efter kupforsøg
kl. 10:18
http://www.dr.dk/nyheder/udland/tyrkiet-kraever-42-journalister-faengslet-efter-kupforsoeg

-

Clinton-lejr: Russerne forsøger at hjælpe Trump med læk
kl. 11:57
http://www.dr.dk/nyheder/udland/clinton-lejr-russerne-forsoeger-hjaelpe-trump-med-laek

-

DR S116 tir 26 jul 07:12:30
25.juli dr.dk/nyheder 22:36

SYDSUDANS KIIR FYRER VICEPRÆSIDENT
Deres partnerskab skulle skabe fred
efter en udmattende borgerkrig, men nu
fyrer Sydsudans præsident, Salva Kiir,
sin vicepræsident og rival, Riek
Machar. Det fremgår af en udtalelse fra
regeringen, skriver Reuters.

Præsidentens træk risikerer at skabe
fornyede uroligheder og undergrave den
fredsaftale, der blev indgået i landet
sidste år. Ifølge dekretet fra
præsidentpaladset, som blev læst op på
tv, har Kiir udpeget general Taban Deng
som vicepræsident i stedet for Machar.

dFor to uger siden blussede volden op
igen mellem Sydsudans kamphaner. Flere
hundrede er meldt dræbt siden da.

Uforeneligt par: Sydsudans præsident fyrer sin vicepræsident
25. Jul. 2016 kl. 22:36
http://www.dr.dk/nyheder/udland/uforeneligt-par-sydsudans-praesident-fyrer-sin-vicepraesident

Efter tysk terror: Danmark har også mange psykisk syge flygtninge
25. jul. 2016, 21:05
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-07-25-efter-tysk-terror-danmark-har-ogsaa-mange-psykisk-syge-flygtninge

-

Clintons lejr beskylder Rusland for lækkede e-mail
26. jul. 2016, 03:55
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-07-26-clintons-lejr-beskylder-rusland-for-laekkede-e-mail

Kommentar:

I denne her verden skal man ha' rent mel i posen (så
der ikke er noget at komme efter)!

Det er -for øvrigt - en hædersbetegnelse, når en
kriminel psykopat (som nu tilfældet er mht. Putin og
alle hans angrebskrige) anser en som værende en
trussel mod hans undertrykkende terror, apropos ...

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH
>
> Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
> er det en indirekte opfordring til at
> følge hans eksempel.
>
> (Præd. 8,11)

Så fortsæt du bare ... :-)

Vi skal ha' udstedt nogle uvildige arrestordre på disse
psykopatiske forbrydere (fra ICJ og ICC), så det IKKE
er 'sejrsherrens diktat' men en fair rettergang, som
er Menneskeheden værdig!

Vi skal gøre det, bl.a. fordi det er den eneste måde
(fanatiske) muslimer forstår det på.

De går nemlig OGSÅ ind for retfærdighed, men fordi de
(med deres partiske øjne) har set sig sure i skalden
over os (hedninge, i deres øjne), anset de ikke
længere vores nationale domstole som retsgyldige!

Så ...

Vi må - med andre ord - bygge retsinstansen op noget
MERE end blot vore landes grundvold. Vi må finde
***fællesnævneren*** for HELE Menneskeheden. Og her er
ICJ og ICC det mest upartiske organ indtil dato.

Det er nemlig MEGET vigtigt, at vi får hamret ind i
knolden på disse religiøse galninge, at man ikke bare
kan te' sig som det passer end, når tingene ikke lige
går efter ens overbevisning!

For det er jo dét, de tror, i deres religiøse galskab;
at man har ret til at myrde uskyldige!

Så jo mere Domstolen i Haag afsiger dom i alle disse
sager, desto sværere bliver det for bagmændene at føre
folk bag lyset /med hjernevask und so weiter)!

Øvrigheden har - med andre ord - en ***opdragende***
funktion i samfundene vores!

So ...

This is the brigde to the future!

Please be my partner! ... :-)...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden,
der sagde:
(2016-07-26, Tuesday, day no 208, CET 07:50, GMT 05:50)
- "Vil I være med?"

(Dette var et spørgsmål til USA og resten af Menneskeheden,
inklusiv Muslim World.)

Hello, ET!

Nice to hear Your voice, Sir! ... :-)