Brand og eksplosioner på våbenfabrik i Sudan + ET-break - Var: 2012 uge 43 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Monday, October 22, 2012, CET 07:06, GMT 05:06
Subject: 2012 uge 43 (news samlet)
14767 news:5084d44b$0$295$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/BZAHak0zVQ0/r2TnsvD3v2sJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01

and ...

> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics

https://sites.google.com/site/kallpol4

> [ ... ]
> [ ... 2012-10-22, Monday, day no 296 in the year ... ]
> [ ... ]

Aktuel politisk news:

Forbryderen Assad fortsat på fri fod (= lovløs planet)

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.

(Præd. 8,11)

> [...]
>
> -
>
> PS!
> Ignorér venligst stalkningen i opfølgningerne (der er jo tale om en psykisk lidelse).
> Se tillige fx. ... http://da.wikipedia.org/wiki/Stalking
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)
> Last OUTPUT: 14658 news:50556b5a$0$283$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14767

Brand og eksplosioner på våbenfabrik i Sudan + ET-break

Håbet svinder for syrisk våbenhvile

23. oktober 2012 23:18
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/10/23/1023231809.htm

Brahimi siger, at ...

Men Den Arabiske Liga nedtoner muligheden for at få en
våbenhvile i stand og betragter chancen som "spinkel".

-

Advokater spilder domstolenes tid

24. oktober 2012 06:30

Advokater spilder alt for ofte domstolenes tid med ting,
der burde klares uden for retssalene, mener den nu
pensionerede statsadvokat Birgitte Vestberg.

-

127
06:45

samt ...

Brand og eksplosioner på våbenfabrik i Sudan

Onsdag d. 24. okt. 2012 kl. 00:32 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59082590
:brand-og-eksplosioner-p%C3%A5-v%C3%A5benfabrik-i-sudan.html

Der meldes om kraftige flammer og lyden af eksplosioner i
en militærfabrik i den sudanske hovedstad.

Der er tirsdag aften udbrudt en kraftig brand på en
våbenfabrik i Sudans hovedstad, Khartoum, hvor røgsøjler
og lysglimt ses over nattehimlen.

[ ... ]

Fabrikken Yarmouk kædes sammen med våben, der bruges i
det konfliktramte Darfur-region i den vestlige del af
landet.

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

> [ ... 2012-10-22, Monday, day no 296 in the year ... ]
> [ ... ]

Aktuel politisk news:

Forbryderen Assad fortsat p� fri fod (= lovl�s planet)

Sl�s der ikke ned p� forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
f�lge hans eksempel.

(Pr�d. 8,11)

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

FN vil dr�fte krigsforbrydelser med Assad

-

DR S127 tor 25 okt 07:44:35
24.oktober dr.dk/nyheder 22:37

MALI IGEN INDE I VARMEN EFTER KUP
Mali er atter optaget som medlem af Den
Afrikanske Union (AU), der midlertidigt
suspenderede det vestafrikanske land
efter et kup tidligere p� �ret.

Landet er dermed inviteret til at
deltage fuldt ud i AU's aktiviteter,
siger r�dskommiss�r Ramtane Lamamra.
I marts blev Malis dav�rende pr�sident,
Amadou Toumani Toure, v�ltet ved et
milit�rkup, og to m�neder senere havde
islamistiske opr�rere taget kontrol
over store omr�der i landet.

AU godkendte desuden en politisk
k�replan for Mali p� onsdagens m�de.
If�lge den skal der holdes valg i
april, s� stabiliteten i landet kan
genoprettes.

L�s ogs� ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/10/24/223625.htm

-

DR S129 tor 25 okt 07:44:35
24.oktober dr.dk/nyheder 23:15

SUDAN TRUER ISRAEL MED H�VN
Et raketangreb ramte onsdag en af
milit�rets fabrikker i Sudans
hovedstad, Khartoum, og den sudanske
regering retter en anklagende
pegefinger mod Israel.

- Vi tror, at Israel udf�rte
bombardementet, siger kultur- og
informationsminister, Ahmed Bilal
Osman.

- Vi forbeholder os retten til at
reagere p� et sted og et tidspunkt, som
vi v�lger, tilf�jer han.

To personer blev dr�bt i angrebet, som
kommer omkring halvandet �r efter, at
Sudan beskyldte Israel for at st� bag
et lignende angreb.

L�s ogs� ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/10/24/1024231554.htm

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

USA hj�lper Libanon med bombeunders�gelse (Syrien mist�nkt) + ET-message to Iran

-

USA hj�lper Libanon med bombeunders�gelse

25. oktober 2012 16:50
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/10/25/164143.htm

-

165
14:13

samt ...

VIDEO: Fem�rig fik 70 lussinger af b�rnehavel�rer

Torsdag d. 25. okt. 2012 kl. 11:51 af Michael Rathje, mi...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59145170
:video-fem%C3%A5rig-fik-70-lussinger-af-b%C3%B8rnehavel%C3%A6rer.html

En b�rnehavel�rer i en kinesisk b�rnehave med ...

Kommentar:

Cannibalistan, *voldens* imperium! ... :-(

Ta'r folk psykisk *skade* af at vokse op under s� ELENDIGE
vilk�r ?

Ja!

Og derfor skal det SELVF�LGELIG laves om, apropos ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china

ET-message to China, the cannibals, 2011 oct 19, 23:32 GMT

-

Kina vil tibetanske selvofringer til livs

Torsdag d. 25. okt. 2012 kl. 12:50 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59150976
:kina-vil-tibetanske-selvofringer-til-livs.html

-

Iran: USA og Israel splitter muslimer

Torsdag d. 25. okt. 2012 kl. 14:40 af ritzau / mkij
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59153830
:iran-usa-og-israel-splitter-muslimer.html

Kommentar:

You are *crazy*, if You think, You can escape from
justice, *unlawfull* government in Iran, apropos ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran

Iran 2011-10-19. ET-message: "We are coming ... soon"

And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET; alts� en
udenjordisk civilisation p� bes�g i vort solsystem) said:
(2012-10-25, Thursday, day no 299, CET 17:20, GMT 15:20)
- "Yep"

:-)

(ABSOLUTELY crazy!)

-

14777

USA hj�lper med bombeunders�gelse + ET-break

-

[...]

Torsdag d. 25. okt. 2012 kl. 16:20 af ritzau / mkij
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59155510
:usa-hj%C3%A6lper-med-bombeunders%C3%B8gelse.html

Et hold af amerikanske efterforskere er torsdag ankommet
til Libanons hovedstad, Beirut. Her har de straks indledt
indsamlingen af bevismateriale ...

Hmm ... (memory on from) ...

You realy got the point, Sir! - Go for target! ... :-)

And then I AGAIN heard a voice from Heaven (perhaps ET;
alts� en udenjordisk civilisation p� bes�g i vort
solsystem) said:
(2012-10-25, Thursday, day no 299, CET 17:39, GMT 15:39)
- "Hang them!"

(They - our friends in space - want justice NOW)!...

CET 17:39
- "Criminels!"

-

14778

> [...]

> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Carla del Ponte: "Brott mot mänskligheten i Syrien" + ET-message to Gaza

-

USA hjælper Libanon med bombeundersøgelse
166
17:36

samt ...

Republikanske Powell støtter Obama

Torsdag d. 25. okt. 2012 kl. 17:01 af mkij
for TV 2 Nyhederne (opd. d. 25/10 2012; 17:21)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59156174
:republikanske-powell-st%C3%B8tter-obama.html

-

Uganda har svindlet med dansk ulandsstøtte

Torsdag d. 25. okt. 2012 kl. 17:20 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59156546
:uganda-har-svindlet-med-dansk-ulandsst%C3%B8tte.html

Kommentar:

Smæk pengekassen i (crime does NOT pay)!

-

17:38

-

133 SVT Text Torsdag 25 okt 2012
UTRIKES PUBLICERAD 25 OKTOBER

Näst minsta ozonhålet i Antarktis

Årets ozonhål över Antarktis är det
näst minsta på 20 år, rapporterar
forskare i USA.

Hålet utvecklades i september-oktober
och i år var det som störst den
22 september. Satellitbilder visade
att hålets yta då var drygt 21 miljo-
ner kvadratkilometer, knappt som
Nordamerika.

År 2000 var ozonhålet nästan 30 miljo-
ner kvadratkilometer stort.

Det minskade ozonhålet tros bero på
att vintern har varit mildare i atmos-
fären över Antarktis i år än tidigare.

-

134 SVT Text Torsdag 25 okt 2012
UTRIKES PUBLICERAD 25 OKTOBER

"Brott mot mänskligheten i Syrien"

Brott mot mänskligheten pågår i Syrien
enligt Carla del Ponte, en av
medlemmarna i den FN-kommission som
utreder övergrepp i Syrien.

På frågan om arbetet med Syrien påmin-
ner om hennes tidigare erfarenheter,
från bland andra konflikterna i forna
Jugoslavien och Rwanda, svarar hon att
man har att göra med samma brott.

-Likheten är naturligtvis att vi har
att göra med samma brott - brott mot
mänskligheten och definitivt
krigsbrott, säger del Ponte vid en
presskonferens i Geneve enligt
Reuters.

-

NRK 136

Syria-opprørere har USA-raketter

... varmesøkende Stinger-raketter ...

-

NRK 140

Våpenhvile i Israel

Samtidig er over 40 raketter skutt mot
Israel natt til onsdag, ifølge det
israelske forsvaret.

Kommentar:

Det er lige præcis over 40 for mange! Og hvis det ikke
stopper, så må landområdet jævnes med jorden !!! apropos ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01

File 13.542
ET-message to the army of Syria

-

[...]

STOD ISRAEL BAG KÆMPEEKSPLOSION I VÅBENFABRIK?

Torsdag den 25. oktober 2012
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=3355

Yarmook-våbenfabrikken i Al-Shigara kvarteret I Khartoum
blev natten til onsdag ramt af en meget kraftig
eksplosion, der satte fabrikken i brand, fremkaldte mange
følgeeksplosioner og skabte forvirring og panik i byen.
Ingen blev angiveligt dræbt i eksplosionen, men ifølge
Sudan Tribune måtte mange behandles for røgforgiftning.

Kommentar:

Hmm ... (natten til onsdag) ...

Compare with ...

("Telefon"-opkaldet til Øvrigheden-1 skete klokken)

Så ET kunne faktisk godt - tidsmæssig set - ha' gjort "ugerningen"!

-

Syriens militær er klar til våbenhvile

25. oktober 2012
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/483986:Udland--Syriens-militaer-er-klar-til-vaabenhvile

Kommentar:

I SKAL dessertere! Dette er en *befaling*!...

And then I head AGAIN a voice from Heaven (still perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på
besøg i vort solsystem) said:
(2012-10-25, Thursday, day no 299, CET 18:17, GMT 16:17)
- "Nemlig."

Thank You, Sir! Enhver tilkendegivelse fra Jer i denne sag
hilses hjertelig velkommen ... :-)

Red Jeres liv, for _elvede! Denne psykopat er IKKE værd at
dø for!

-

14780