Dieter Britz break vedr. asteroidefuldtræffer på det gudsbespottende Iran - Re: Please explain, Kall

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.videnskab
Sent: Wednesday, October 12, 2011, CET 12:23, GMT 10:23
Subject: Re: Please explain, Kall
13522 news:4e956aa7$0$285$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/41119bf12d028fe4

> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...
[ ... ]
[ ... ]

Interrupt RETURN from ...

On 17 Okt., 08:36, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>
wrote:
> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> skrev ...

du kan ændre dit humør
du kan tænde din gloria
du har noget herlighed i dig selv du kan fokusere på
og gøre dit lys brændende
du kan tilbede den følelse af herlighed du ikke har som om at du havde
og se det kommer
du gør det renere og renere i vært et ord
sådan gør du dit lys brændende
og du kan se at det er alt liv i universet fælles mål
den rene herlighed
det sande hellige for alt levende i universet
jeg ved godt at jeg selv er meget passiv lige nu
jeg må tage mig sammen
for jeg ved at jeg kan sende mine venner herligåndåndepust vis jeg
tager mig sammen og udføre det jeg skriver

On 19 Okt., 02:26, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/0c3fcd09acb75877
> On Mon, 17 Oct 2011 08:36:54 +0200, "Kall, Mogens"

"Mogens Kall" skrev ...

Was: Dieter Britz break vedr. asteroidefuldtræffer på det gudsbespottende Iran -
Re: Please explain, Kall
13557 news:d9c97a77-d5e7-41d5...@20g2000yqz.googlegroups.com
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/bcda0410925563a9
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/bcda0410925563a9
https://groups.google.com/group/dk.videnskab.psykologi/msg/bcda0410925563a9

Afskyelig Google tekstformat! ... :-(

Dét, jeg skrev, var følgende:

=== citat start ===
> [...]
=== citat slut ===

Last OUTPUT: 13500 news:4e90ce37$0$281$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13559

Bo Warming

Vi har en aftale om at jeg søger at gå efter bolden og ikke irritere
dig på den måde du idag elskværdigt oplyser mig om
Min ros til Kina vil jeg ikke flette ind i mine svar til dig¨

Prøv at give et eksempel på at jeg har "overtilsvinet" et indlæg fra
dig?

Jeg håber kill filter kan undgås

Den psykiater jeg ringer til nu og da er helt overbevist om at jeg
ikke har psykose altså ikke er sindsyg på nogen måde

Men han finder det patetisk at jeg kan lide at flytte grænser mht
afslappet påklædning

Han har været her og set politifotos af mig og er enig i at ingen har
set min penis , så mine kritikere er galt på den

Bo Warming

Hvis vi spiste sammen i samme kantine ville jeg aldrig snuppe saltet
uden at spørge - jeg er opdraget til høflighed

Jeg er ikke opmærksomhedssøgende men har noget på hjerte og vil gerne
have modspil og dialog

Hvis jeg ikke debatører hensynsfuldt efter din smag såpræciser HVAD er
galt

Bo Warming

Iran er hadefuldt og intolerant for di Islam er om helligkrig

Derfor er de gudsbespotende hvad jeg aldrig er