Kæmpe asteroide brager mod Jorden (2011 AG5). Syrisk hær starter landoffensiv - Re: 2012 uge 9 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4f4b549b$0$286$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=RRbxEPn6khw
>
> eller ...
>
> (Foretrukne musikvideos 2)
> http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael/#p/c/0/RRbxEPn6khw
>
> eller:
>
> Website:
> https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/blessed-be-your-name
>

> God fornøjelse ... :-)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR S127 ons 29 feb 13:24:39
29.februar dr.dk/nyheder 13:20

AL-QAEDA-TOPTERRORIST FANGET
En af de ledende skikkelser fra det
internationale terrornetværk al-Qaeda
er onsdag blevet anholdt i lufthavnen i
Kairo. Det siger sikkerhedskilder
ifølge nyhedsbureauet AFP.

Der er tale om den militante Seif al-
Adel, som angiveligt overtog
lederskabet af terrornetværket i en
kort periode efter Osama bin Ladens
død. Seif al-Adel er på FBI's såkaldte
"most wanted list". Der hænger en dusør
på fem millioner dollar over hovedet på
ham.

En ansat i lufthavnen i den egyptiske
storby fortæller, at Seif al-Adel ankom
med et passagerfly fra Pakistan og
havde mellemlandet i Dubai.

Læs også ...

20 dræbt under vold i det nordlige Kina

29. feb. 2012 15.10 Udland
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/02/29/145924.htm

Der har i de seneste år i stigende grad været etnisk
motiveret vold i Xinjiang, som huser det overvejende
muslimske uighur-mindretal.

-

Egypten: Arresteret var ikke al-Qaedaleder

29. feb. 2012 15.27 Udland
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/02/29/151444.htm

Kommentar:

Æv ... :-(

Syrisk hær starter landoffensiv

Onsdag d. 29. feb. 2012 kl. 11:09 af ritzau/mkij
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48551269
:syrisk-h%C3%A6r-starter-landoffensiv.html

-

Kæmpe asteroide brager mod Jorden

Onsdag d. 29. feb. 2012 kl. 13:12 af Peter Thorup, pt...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48554378
:k%C3%A6mpe-asteroide-brager-mod-jorden.html

En 140 meter bred asteroide brager i disse sekunder mod
Jorden. Ifølge FN's eksperter er chancerne 1 til 625 for
at kæmpestenen rammer jorden i 2040. Og hvis det sker,
vil det have katastrofale følger for vores planet.

Derfor er FN's forskere gået i gang med at undersøge,
hvordan asteroiden, der bærer det mundrette navn 2011 AG5,
kan skubbes ud af sin katastrofekurs.

Et bud er at bombe den med atomvåben, som det tidligere
er set i katastrofefilm fra Hollywood. Problemet med
denne løsning er, at det vil skabe en lang række mindre
asteroider, som potentielt kan være endnu farligere for
Jorden.

Et andet bud er at fastgøre en sonde på asteroiden, som
kan ændre dens tyngdekraft og dermed dens bane.

Kan koste millioner af menneskeliv
Asteroiden er stor nok til at kræve flere millioner
menneskeliv, hvis den fx skulle ramme en by. Men den er
dog ikke i nærheden af den 15 km brede asteroide som
menes at have udryddet dinosaurerne for 65 millioner år
siden.

FN vil bruge perioden 2013 til 2016 til at observere
asteroiden yderligere.

Ifølge det amerikanske rumagentur NASA svæver der omkring
19.000 asteroider rundt inden for en radius af 200
millioner kilometer fra Jorden. Alle kan smadre et område
på størrelse med en by, hvis de skulle ramme Jorden.

Hmm ...

Input:

http://ssd.jpl.nasa.gov/sbdb.cgi?sstr=2011%20AG5;orb=1

first obs. used 2011-01-08

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home

2011-01-13, a 744

"Projektilet" blev altså først observeret 5 dage inden en anden meget
vigtig asteroide-markør-hændelse!

Hmm ...

Gad vide, hvis vi samkoordinerer alle hændelserne, *om* vi kan beregne
et FÆLLES udgangspunkt (endskønt det også er i kredsløb omkring
Solen), apropos ...

The Mothership, The hidden place of the space city 2304, the New Jerusalem
Uploadet af TheServantOfMichael den 13/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=H9g4JboSfZw

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

[ ... ]
Asteroidens bane forekommer mig dog ikke så tæt på Jordens i år 2040
som oplyst, hverken i tidsrummet ...

2040-02-05 til 2040-03-16
eller ...
2040-05-30 til 2040-06-12

Derimod krydset asteroiden "tættest" forbi Jorden omkring ...

https://sites.google.com/site/kallast05/home/2011-ag5/2023-feb-03-07-to-09

2023-02-03 GMT 08:13:02.880
Julian date 2459978.842395

Eq J2000.0

RA 13h 38m 06.78s
Dec -15d 45m 42.5s

Afstanden er dog helt oppe på 2.970.000 km.!

Men det kan være, at beregningerne IKKE er opdateret endnu (på NASAs
hjemmeside).

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Friday, March 02, 2012, CET 12:13, GMT 11:13
Subject: Re: ICC söker Sudans försvarsminister. Derfor hjælper ingen oprørerne i Syrien -
Re: 2012 uge 9 (news samlet)
14073 news:4f50ab65$0$291$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/ae82f34a57922cbe

[ ... rekonstruktion start ... ]

[ ... rekonstruktion slut ... ]

> [ ... ]

> Hmm ... (memory on from) ...

> Sent: Tuesday, February 28, 2012, CET 01:23, GMT 00:23
> Subject: Frankrig vil have retssag mod Syrien. Aktivister melder om Homs-massakre -
> Re: 2012 uge 9 (news samlet)
> 14052 news:4f4c1e85$0$292$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/b047a26792eb1fc7

> [ ... ]

Æh ...

Arrestordren på Sudans forsvarsminister blev begæret allerede i december
2011 (vist nok) af anklagere ved ICC, og selve arrestordren blev udstedt ...

http://www.icc-cpi.int/NR/exeres/C41F9D16-D6A2-48FF-9A01-5AD2D96DF7B4.htm

Press Release: 01.03.2012

The ICC issues a warrant of arrest for the Sudanese Minister
Abdel Raheem Muhammad Hussein

ICC-CPI-20120301-PR770

Situation: Darfur, Sudan
Case: The Prosecutor v. Abdel Raheem Muhammad Hussein

On 1 March 2012, Pre-Trial Chamber I of the International Criminal Court (ICC)
issued a warrant of arrest against Mr Abdel Raheem Muhammad Hussein ("Hussein")
for ...

2012-03-01, day no 61 in the year.
2008-07-14, a 61

[ ... ]

2009-03-02, a 61

Det kan tænkes, at "man" herved forsøger at etablere en-eller-anden form
for kontakt med the aliens in our backyard, men man kan bare ikke sige det
officielt endnu, fordi så vil enhver jo tro, at man er gået fra forstanden! Det
vil i hvert fald være pineligt.

Men - som allerede sagt - jeg er ikke sikker på, at the aliens in our backyard
la' sig ta' til takke med brødkrummer!

Der er faktisk også noget, der hedder *pligtforsømmelse*!

Hele idéen med det er jo, at du (Menneskeheden) skal gøre det, fordi det er
det rigtige, og ikke blot fordi der er nogle, som du ønsker at smigre! Det er
i hvert fald ikke sådan en, man ønsker at ha' som en ligeværdig partner, vel ?

Døm derfor nu i alle disse sager, fordi det er det rigtige at gøre!
(og altså ikke blot fordi du har fået en bejler)

Og så vil du vinde deres anerkendelse! ... :-)

Last OUTPUT: 14059 news:4f4df260$0$286$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14078

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...