Pular para a primeira mensagem não lida

Kall, Mogens

não lida,
23 de abr. de 2015, 03:49:4323/04/2015
para
File 18.374 ...
Kunstig Intelligens
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/ai/18-374

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, April 19, 2015, CET 10:07, GMT 08:07
Subject: Counter: T-2, Searchstring: ***Universal*** justice - 2015 uge 17 (news samlet)
18369 news:55336238$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vK3mSmBfVrQ/IGCuVtP9N3YJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2015-04-20, Monday, day no 110 in the year ... ]
> [ ... ]
> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?
>
> Svar 1:
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

> [...]

Counter-evaluering. USA: Rusland opruster i Ukraine

-

Counter-nedtællingen slut

(Counter now 797, or 600 + 197, T+1)

Delkonklussionen må være, at der er tale on en art KUNSTIG
intelligens, hvis der altså er noget om snakken mht. om der
er et besøg ude fra Rummet i vort solsystem. Og at denne
fejlagtigt tror, at den er Gud (og derfor er ligeglad med os
mennesker, og de lidelser, vi må gennemgå, pga. andres
ondskab, herunder Psykopatus-Putins)!

Den mangler - med andre ord (ligesom psykopaten, fordi dens
følelser blot er simuleringer og altså IKKE ægte) - en SUND
samvittighedens pagt, apropos ...