Re: Counter-evaluering. USA: Rusland opruster i Ukraine - Re: Counter: T-2, Searchstring: ***Universal*** justice - 2015 uge 17 (news samlet)

Kunstig Intelligens
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/ai/18-374
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/brainwashing/18-374b

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Baggrund, se ...

Main-program
https://sites.google.com/site/etbible/home

The UFO-hunting
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home

News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Thursday, April 23, 2015, CET 09:49, GMT 07:49
Subject: Counter-evaluering. USA: Rusland opruster i Ukraine -
Re: Counter: T-2, Searchstring: ***Universal*** justice - 2015 uge 17 (news samlet)
18374A news:5538a415$0$294$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/ai/18-374
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vK3mSmBfVrQ/9t4c51002OQJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/YrMif_nOF7s/5m7FAh25aR4J

> Counter-nedtællingen slut
>
> (Counter now 797, or 600 + 197, T+1)
>
> Delkonklussionen må være, at der er tale on en art KUNSTIG
> intelligens, hvis der altså er noget om snakken mht. om der
> er et besøg ude fra Rummet i vort solsystem. Og at denne
> fejlagtigt tror, at den er Gud (og derfor er ligeglad med os
> mennesker, og de lidelser, vi må gennemgå, pga. andres
> ondskab, herunder Psykopatus-Putins)!
>
> Den mangler - med andre ord (ligesom psykopaten, fordi dens
> følelser blot er simuleringer og altså IKKE ægte) - en SUND
> samvittighedens pagt, apropos ...

Hvori består vanviddet, spørger du (robotten) måske!

Meget simpelt:

Vil nogen med forstanden i behold ofre så meget bare for at få ret ?

Næppe!

Navnlig ikke hvis man elsker den, der ofres!

Så selvom du ***tror***, at du elsker ...
( apropos 1.John 4,8), ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=1.john+4%3A8&version=BPH
... er dette blot en illussion!
("lidt" beslægtet med begrebet hjernevask; et ***bedrag***)

Last OUTPUT: 18343B news:55225e18$0$287$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18375