Mellem�stens kristne savner st�tte fra Vestens kirkeledere + Heaven(ET)-break - Re: Counter: T-16, 2015 uge 15 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/wonders-and-miracles/18-343

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, April 05, 2015, CET 20:30, GMT 18:30
Subject: Counter: T-16, 2015 uge 15 (news samlet)
18341 news:55217f15$0$294$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/BkKEqWZ2h2U/cwC5ADBepXoJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2015-04-06, Monday, day no 96 in the year ... ]
> [ ... ]
> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?
>
> Svar 1:
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

> [...]

Mellemøstens kristne savner støtte fra Vestens kirkeledere + Heaven(ET)-break
Obama: Jeg ville svigte groft hvis Israel bliver svækket

Obama: Jeg ville svigte groft hvis Israel bliver svækket
Af Ritzau, mi...@tv2.dk
06. april 2015, 03:48
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-04-06-obama-jeg-ville-svigte-groft-hvis-israel-bliver-svaekket

Kommentar:

Ja!

-

Evas forbudte frugt var måske ikke et æble
06. april 2015, 10:13
http://nyhederne.tv2.dk/2015-04-06-evas-forbudte-frugt-var-maaske-ikke-et-aeble

... Der har snarere været tale om figner, skriver
Søndagsavisen.

Kommentar:

Det minder i hvert fald MEGET mere om noget seksuelt (en
livsfrugt=, end blot en tilforladelig frugt!

104 SVT Text Måndag 06 apr 2015

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Kenya bombade al-Shabaab-läger.....130
Fakta: Terrorattacker i Kenya......175

* Många döda i storm i Bangladesh....131

* Grekland betalar IMF-räkning.......132

Abbas hotar Israel i skattetvist...133

* Över 50 döda i strider i Jemen.....134

* Greps misstänkta för terrorplaner..135

* Notiser: Räddad ur djup ravin......148

-

6. april 2015, 11:30

-

Mellemøstens kristne savner støtte fra Vestens kirkeledere

Nikolaj Krak korrespondenti Mellemøsten
4. april 2015 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/mellemoestens-kristne-savner-stoette-fra-vestens-kirkeledere

Kommentar:

I er desværre blevet gidsler i voldens imperium (satans
imperium)! I'm sorry ... :-(

Jeg (og andre) beder dagligt for Jer, om at Gud må komme Jer
til undsætning i al Jeres afmagt.

Men bøn må "nogengange" også bakkes om med handling, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jak+2%3A16&version=BPH

og du siger til dem: »Husk nu at tage noget varmt
tøj på og sørg for at få noget at spise! Farvel, og
Gud velsigne jer!«, men du giver dem hverken mad
eller tøj, hvad hjælper det så?

Jakob 2,16

Problemet er blot, at vi har at gøre med religiøse
hjernevaskede, som næsten er udenfor pædagogisk rækkevidde
og således desværre ikke lader sig røre af fornuftens stemme
men fortsætter deres massemord på uskyldige i magtsyges
"hellige" afgudsnavn!

I ved jo - ligesom jeg - at djævelen har været en morder fra
begyndelsen af, og når folk myrder, da er der som oftest tale
om dæmonisk aktivitet, åndelig set!

Vio beder derfor Nådens Gud om, at Han vil hive disse
hjernevaskede ud af djævelens ***bedrag***, for Gud ønsker
jo at frelse alle, at ingen af os går fortabt.

Gud! ***Overbevis*** dem med drømme om natten, at de skal
vende om og holde op med at ***forfølge*** Dig.

Grib mirakuløst ind med undere og tegn, guddommelig
helbredelse mere mere, så de fatter, at det er det gode, de
forfølger (og ikke det onde)!

Frels, o Gud, det, som allerede er gået fortabt!

Det beder vi om, i Jesu navn!

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-04-06, Monday, day no 96, CET 12:12, GMT 10:12)
- "Jeg vil"

CET 12:13
- "frelse!"

CET 12:13