US military presenting range of options to Trump on Iran + ET-break - Re: 2019 uge 38 (news samlet)

US military presenting range of options to Trump on Iran + ET-break

File 21.788 ...
Nuclearwar:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/21-xxx/21-788
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/saudi-arabia/21-xxx/21-788
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/21-xxx/21-788
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/21-xxx/21-788
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-788
UFO-hunter-program:
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2004-11-14-usa-ufo/21-788
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2006-11-07/21-788
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2015-01-21-usa-ufo/21-788
https://sites.google.com/site/snufo000/home/ufo-responce/21-788

Google-auto-translation:
From Danish to Persian (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=fa&u=

"Other" news:

Amnesty: Politivold i Hongkong

Saudiskledet koalition angriber

2325 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens åndsbollesætning:

Ligestillingsministeren er blevet skæv!

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mar+16&version=BPH

Markus 16, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus genopstår

[ ... ]

Jesus viser sig for Maria Magdalene[b]

[ ... ]

Jesus viser sig for to disciple

[ ... ]

Jesus viser sig for de 11 disciple

[ ... ]

Jesu sidste ord til disciplene

[ ... ]

Jesus tages op til Himlen

[ ... ]

Disciplene begynder at forkynde budskabet om Jesus

[ ... ]

Footnotes:

16,9-20 Dette sidste afsnit—versene 9 til 20—hørte
sandsynligvis ikke oprindeligt med til Markusevangeliet,
men blev tilføjet som en efterskrift meget tidligt. Det er
et kort resume af, hvad der ellers skete, efter at Jesus
var genopstået.

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+24.23-34&version=BPH

Ordsprogene 24:23-34, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Flere vise ordsprog

23
Følgende ordsprog er forfattet af forskellige vise mænd:

Partiskhed hos en dommer er forfærdelig.

24
Hvis han frikender den skyldige,
bliver han forbandet og set ned på.

25
Men hvis han dømmer retfærdigt,
bliver han æret og set op til.

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ki+24.18-25.17&version=BPH

Anden Kongebog 24:18-25:17, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Kong Zidkija af Juda

[ ... ]

Jerusalems fald. Templets ødelæggelse. Juda i eksil

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-09-20

Dine grundlæggende overbevisninger

"Daniel satte sig for, at han ikke ville være uren ved
mad og vin fra det kongelige taffel ..."
Dan 1,8

Hvori bestod Daniels problem? Hvad var der galt ved at nyde
landets bedste mad og vin? De fleste levede af en ret mager
kost. Daniel havde muligheden for, bogstaveligt talt, at
spise som en konge. Hvorfor så principfast?

Når du dykker ned i situationens kulturelle realiteter, synes
mere at være på spil. Ved en babylonsk fest spiste man altid
til gudernes ære. Så når du satte dig til bords, var det ikke
bare for at spise, det var også en måde at tilbede på. Denne
mad var tidligere blevet ofret til en hedensk gud. For en
jødisk teenager, der tog sin tro på Gud alvorligt, ville
deltagelse i et sådant måltid betyde at gå på kompromis med,
hvem han var kaldet til at være. Ved at spise deres måltid,
ville han tilbede deres gud. For Daniel var det for langt at
gå. Det ville kompromittere hans karakter, og dét ønskede han
ikke.

[ ... ]

=== citat slut ===

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
Subject: Re: Gud kan du IKKE narre (med din *vranglære*)!
+ Heaven-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Tue, 17 Sep 2019 09:44:43 +0200, GMT 07:44
21781 news:5d808ef8$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-781
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-781
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-781
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/21-781
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-781
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-781
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/iATt6qOeSxM/ybl2V3kAAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/87g7Fl-CKI8/vYXJ3VS5AAAJ

Og på tilsvarende vis mht. at *tilbede* hor-dæmoner (ved
stiltiende at se igennem fingre med gengiftning af kristne),
skønner jeg: Det ér at gå for langt (ind på syndens vej;
*blindgyden*), fordi det vil kompromittere vores karakter (så
vi til sidst blot er redukseret til at være en skygge af os
selv)!

Hmm ...

Mht. Ægteskab(sforberedelse):

Kristne BØR tage dette alvorligt, HVAD det præcis indebærer
'at blive gift', fordi det jo *forpligter*! Det er et andet
menneskes liv (og dets ret til en smule lykke), du får
ansvaret for!

Se evt.
http://vivilgiftes.katolsk.dk/

Vi vil giftes

Velkommen til siderne på vivilgiftes.katolsk.dk. Her
finder I nyttige informationer om at blive gift katolsk,
hvad enten det skal ske i Danmark eller i udlandet. At
blive gift er et stort spring, og derfor ønsker Den
katolske Kirke i Danmark at hjælpe jer i jeres
overvejelser og forberede jer på de glæder og udfordringer
ægteskabet byder på.

På siden 'Undervisning' finder I informationer om det
undervisningsforløb alle bosiddende par i Danmark, der
gerne vil giftes katolsk, skal igennem. Under 'Materiale'
finder I bl.a. opgaver til undervisningen, læsningerne og
ritualet fra vielsen. I 'Inspiration' kan I finde tips til
videre fordybelse og finde svar på 'Frequently Asked
Questions'.

http://vivilgiftes.katolsk.dk/jeg-vil-ikke-giftes/

Jeg vil IKKE giftes!

Under vielsesritualet spørger præsten brudeparret: "Er det
jeres faste og frie vilje at tage hinanden til ægte?".
Den katolske Kirke accepterer ikke tvangsægteskaber. Hvis
du føler dig presset ind i et ægteskab, enten fordi dine
forældre vil arrangere et ægteskab for dig, eller fordi
du eller din kæreste pludselig er blevet gravid, så er det
IKKE den rigtige grund til at blive gift. Kirken vil gerne
hjælpe dig med at holde fast på din ret til selv at
afgøre, om du skal giftes. Har du brug for at tale med
nogen om din situation så kontakt gerne en af vores to
kontaktpersoner:

[ ... ]

Tag dit ægteskab alvorligt!

Amen?

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-09-19, CET 11:3x, GMT 09:3x:)

Yet God has made everything beautiful for its own time. He
has planted eternity in the human heart, but even so, people
cannot see the whole scope of God's work from beginning to
end.
Ecclesiastes 3:11

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Mon, 16 Sep 2019 08:05:42 +0200, GMT 06:05
21776 news:5d7f2643$0$698$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/87g7Fl-CKI8/v2anGlllAAAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> af Ross Campbell
>
> Kapitel 2:
> Samfundet og vreden, side 18-25
>
> side 20
>
> Oprør mod autoriteterne
>
> Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
> for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
> komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
> grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.
>
> Kommentar:
>
> Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
> død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

[ ... ]
> [...]
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 21700 news:5d4f0d11$0$694$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/SKf1MoGSFgAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21776

US military presenting range of options to Trump on Iran + ET-break

DR S116 tor 19 sep 21:50:28
19.september dr.dk/nyheder 20:57

AMNESTY: POLITIVOLD I HONGKONG
Menneskerettighedsorganisationen
Amnesty mener at have dokumenteret et
"alarmerende" mønster i Hongkongs
politystyrke under de månedlange
protester, hvor flere end 1300
demonstranter er blevet anholdt.

- Beviserne efterlader ingen plads til
tvivl. I en tilsyneladende tørst efter
gengældelse har Hongkongs
sikkerhedsstyrker engageret sig i et
foruroligende mønster af hensynsløse og
ulovlige handlinger mod mennesker under
protesterne, siger Nicholas Bequelin,
chef for Amnesty i Østasien.

I en undersøgelse fortæller flere om,
hvordan de er blevet tævet af politiet.

Amnesty: Hongkongs politi udøver vold og tortur mod tilbageholdte
demonstranter
kl. 20:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/amnesty-hongkongs-politi-udoever-vold-og-tortur-mod-tilbageholdte-demonstranter

-

DR S117 tor 19 sep 21:50:28
19.september dr.dk/nyheder 21:44

DF ÆNDRER KURS: STØTTER KLIMAMÅL
- Vi er parate til at skrive under på
en klimalov, der definerer en
målsætning i 2030 på de 70 procent.

Sådan skriver formand for Dansk
Folkeparti Kristian Thulesen Dahl
torsdag i sit ugebrev.

Dermed har partiet tilsyneladende
ændret holdning i klimadebatten.

Før seneste folketingsvalg bakkede kun
Enhedslisten, Alternativet, SF og De
Radikale op om målsætningen om at
reducere udledning af CO2 og andre
drivhusgasser i Danmark med 70 procent
i 2030. /Ritzau/

DF ændrer kurs: Støtter regeringens klimamål om 70 procents reduktion
kl. 21:44
https://www.dr.dk/nyheder/politik/df-aendrer-kurs-stotter-regeringens-klimamal-om-70-procents-reduktion

-

DR S120 fre 20 sep 08:20:24
20.september dr.dk/nyheder 01:34

SAUDISKLEDET KOALITION ANGRIBER
Den saudiskledede koalition har udført
et militært angreb nord for den
yemenitiske havneby Hodeidah.

Det oplyser den statslige saudiarabiske
tv-station Ekhbariya TV, som påpeger,
at der er tale om "legitime militære
mål".

Koalitionen meddeler, at den har
ødelagt fire steder, der anvendes til
at samle fjernstyrede både og søminer.

Målet skulle være at beskytte
muligheden for at bevæge sig frit på
havet.
Tidligere på dagen havde koalitionen
bedt civile om at holde sig væk fra
områderne.

Saudiskledet koalition udfører militærangreb i havneby i Yemen
kl. 01:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/saudiskledet-koalition-udforer-militaerangreb-i-havneby-i-yemen

-

DR S121 fre 20 sep 08:20:24
20.september dr.dk/nyheder 03:21

ANKLAGE MOD USAS JUSTITSMINISTERIUM
USA's justitsministerium bliver
anklaget for ikke at have videregivet
vigtige oplysninger fra en
whistleblower om USA's præsident,
Donald Trump.

Formanden for efterretningsudvalget i
Repræsentanternes Hus, Adam Schiff,
anklager torsdag justitsministeriet for
at have blokeret for, at embedsmænd i
efterretningstjenesten kunne videregive
en anklage fra en whistleblower til
Kongressen om en mulig kommunikation
mellem Trump og en udenlandsk leder.

Trump skulle ifølge anklagen fra
whistlebloweren have givet et løfte til
en udenlandsk leder over en
telefonsamtale.

USA's justitsministerium bliver anklaget i whistleblower-sag
kl. 03:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usas-justitsministerium-bliver-anklaget-i-whistleblower-sag

-

'Vi vil se de aliens' - over to millioner mennesker vil storme Area 51
kl. 09:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/vi-vil-se-de-aliens-over-millioner-mennesker-vil-storme-area-51

Indbyggerne nær militærbasen frygter en invasion på grund af
en spøgefuld Facebook-begivenhed.

Kommentar:

Se tillige ...

What is Area 51 and what goes on there?
9 hours ago, (Time now CET 10:0x)
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-49568127

samt ...

Alien enthusiasts descend on Nevada desert near secretive U.S. base

"It's happening. There was no stopping it," said Connie West,
adding that some visitors had come from as far away as
Australia and New Zealand.

By REUTERS
September 20, 2019 03:48
https://www.jpost.com/OMG/Alien-enthusiasts-descend-on-Nevada-desert-near-secretive-US-base-602327

-

125
09:42

samt ...

Risikoen for pandemier stiger – og verden er ikke klar
19. sep. 2019, 17:43
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-09-19-risikoen-for-pandemier-stiger-og-verden-er-ikke-klar

-

Iran advarer USA og Saudi-Arabien mod at angribe - vil forsvare
territorium uden at blinke
19. sep. 2019, 22:07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-09-19-iran-advarer-usa-og-saudi-arabien-mod-at-angribe-vil-forsvare-territorium-uden-at

-

Minister indskriver Danmark i europæisk militært samarbejde
20. sep. 2019, 08:57 ...
DR's P6 Beat og P8 Jazz overlever et år
20. sep. 2019, 09:20 Opd. 20. sep. 2019, 09:35 ...

-

104 SVT Text Fredag 20 sep 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Fördel Gantz i valet i Israel......130

200 miljoner människor i nöd 2050..131

* Stor matbrist kan drabba Nordkorea 132

* Sex skjutna i Washington...........133

* Saudisk offensiv nära al-Hudaydah..134

* Amazon lägger stororder på elbilar 135

FN-diplomater uppmanas lämna USA...136

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Fredag 20 sep 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Gemensam rysk-kinesisk linje i FN..137

Tunisiens ex-diktator Ben Ali död..138

Trudeau ber om ursäkt för foto.....139

Bakgrund: Nödlösningen backstop....175

-

132 SVT Text Fredag 20 sep 2019
UTRIKES PUBLICERAD 20 SEPTEMBER

Stor matbrist kan drabba Nordkorea

Årets skördar i Nordkorea väntas bli
de sämsta på fem år, uppger FN i en
rapport.

Torka i kombination med dålig bevatt-
ning ligger bakom problemen, och FN:s
mat- och jordbruksorganisation FAO
varnar för att 40 proc av Nordkoreas
befolkning kan drabbas av matbrist.

Nordkoreas ekonomi lider också sedan
tidigare svårt av omvärldens
sanktioner mot landet. De dåliga
skördarna av majs och ris, landets
huvudsakliga grödor, innebär att över
10 miljoner människor är i behov av
akut hjälp, skriver FAO.

-

134 SVT Text Fredag 20 sep 2019
UTRIKES PUBLICERAD 20 SEPTEMBER

Saudisk offensiv nära al-Hudaydah

Den saudiskledda militäralliansen har
inlett en offensiv mot "legitima
militära mål" norr om den viktiga
hamnstaden al-Hudaydah (Hodeida) i
Jemen.

Enligt en kommuniké har man i offen-
siven förstört minst fyra baser för
'attacker och terroroperationer som
hotar sjöfarten' i södra Röda havet.

Huthi-rörelsen i Jemen invänder att
offensiven innebär ett brott mot den
uppgörelse om eldupphör i
al-Hudaydah-området som slöts i
Sverige förra året.

-

137 SVT Text Fredag 20 sep 2019
UTRIKES PUBLICERAD 19 SEPTEMBER

Rysk-kinesisk linje i säkerhetsrådet

Ryssland och Kina gjorde gemensam sak
i FN:s säkerhetsråd på torsdagen.

Först lämnade länderna in veto mot
ett förslag om vapenvila i nordvästra
Syrien, där regeringsstyrkor med
ryskt stöd attackerar rebellgrupper.
Motiveringen var att attacker mot
grupper som terrorstämplats av FN
inte undantogs från vapenvilan.

Därefter lade Ryssland och Kina fram
sitt eget resolutionsförslag, som
innehöll undantaget, men inga andra
länder röstade för. Nio länder sade
nej medan Sydafrika, Ekvatorialguinea,
Elfenbenskusten och Indonesien avstod.

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.politik
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: USA's flåde bekræfter: Videoer med mystiske objekter
i luften er ægte (Internal: 23*144) -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Thu, 19 Sep 2019 22:11:14 +0200, GMT 20:11
21787 news:5d83e0f3$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2015-01-21-usa-ufo/21-787
https://sites.google.com/site/snufo000/home/ufo-responce/21-787
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/87g7Fl-CKI8/AGlhu1PAAAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/FbhmfDIDMvc/ri7hKTq2BgAJ

> 2015-01-21, day 21,
>
> =>
>
> https://sites.google.com/site/kallfiles0000/18-xxx/18-1xx
>

> Du GODESTE!
>
> Der har jo været en KÆMPE "propaganda", idet ... (input
> memory from) ...
[ ... ]
> Hmm ... (UDN) ...

UN er noget *lort*, fordi det er *partisk*, apropos Dagens
[...]

UDN, Forenede *Demokratiske* Nationer er LØSNINGEN, Hvis vi
(Menneskeheden) skal overleve!

-

NRK:
19. september 2019 kl. 09:54 - 20. september 2019 kl. 08:46, error

20. september 2019 kl. 09:42

-

US military presenting range of options to Trump on Iran

Investigators still trying to determine if Tehran behind
attacks on Saudi oil; Lawmaker urges president to go to
Congress as strikes could lead to ‘a medium to large-scale
war’

By Lolita C. Baldor Today, 2:11 am
https://www.timesofisrael.com/us-military-presenting-range-of-options-to-trump-on-iran/

Kommentar:

SELVFØLGELIG skal Congressen tages med i beslutningen, fordi
det kan udvikle sig til en storstilet krig (og muligvis 3.
verdenskrig), men ...

Lad os være *realister*:

Iran har igennem længere tid angrebet os indirekte (pr.
stedfortræder fx. Hizbollah)!

Og Iran opfører sig ligesom et rovdyr, der hele tiden prøver
at mindske afstanden til byttedyrene; altså dét at være en
opportunist!

Det var Hitler OGSÅ!

Og det lykkedes for ham mht. Sudetertyskland.

Men ...

Det gik galt med angrebskrig på Polen i 1939.

Og det er denne historiske læresætning, vi BØR gøre brug af
nu, idet ...

En opportunist vil blive ved med (som en skrue UDEN ende) at
ændre tingene til egen fordel. Men på et tidspunkt VIL DET GÅ
GALT!

Og det er dét, der er ved at ske her:

Angrebet på Saudi Arabien er næsten det samme som angrebet på
Polen. Det kan udløse 3. Verdenskrig, og dét forstår Iran
IKKE!

Som et *umodent* uansvarligt pattebarn fortsætter det med sin
dårlige opførsel (herunder terror)!

Så det er vores vurdering, at HVIS vi IKKE gør noget, da vil
dette *pattebarn* FØR eller SIDENHEN angribe Polen og udløse
3. Verdenskrig.

Men ...

HVIS vi nu standser det i at angribe "Sudetertyskland", da KAN
det faktisk godt være, at pattebarnet lærer lektien "Brændt
barn skyer ilden"! Og derved UNDGÅS 3. verdenskrig!

I bør derfor nu nøje studere *bevismaterialet*, hvad det helt
præcist KAN *bevises* vedr. iransk medvirken til angrebet på
Saudi Arabien, apropos dagens Ord fra BibelLæserRingens
andagtstekst ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+24.23-34&version=BPH

Ordsprogene 24:23-34, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

23
[...]

[...]

STRAF dem, HVIS de er *medskyldige*, og UNDLAD dette, hvis
bevismaterialet IKKE er fyldelstgørende nok!

HVIS I tøver med at straffe, da vil pattebarnet *fejlagtigt*
tro, at det kan fortsætte sin med dårlige adfærd, og dette
vil til syvende og sidst medføre worst case!

Hvori KAN straffen så bestå?

Hmm ... (input memory from) ...

Subject: Hørte jeg Præsidenten sige: ... Herre! *Forbarm* Dig! -
Re: 2019 uge 36 (news samlet)
Date: Sun, 8 Sep 2019 18:10:20 +0200, GMT 16:10
21764 news:5d7527fc$0$693$1472...@news.sunsite.dk
Terror (abuse of power)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/taleban/21-764
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/afghanistan/21-764
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/kristus-forbarm-dig/21-764
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/aandsudgydelse/21-764
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ireBe6C6V5I/hcbYdVtgAgAJ

https://www.dr.dk/nyheder/udland/taliban-om-trumps-moedeaflysning-det-vil-koste-amerikanske-liv

> [...]
>
> 06
> - "min Ånd"
>
> 06
> - "på jord,"
>
> 06
> - "så i ser hen til"
>
> 06
> - "mig,"
>
> 06
> - "den *korsfæstede*"
>
> 07
> - "Jesus."
>
> Kristus! *Forbarm* Dig!
>
> -

I tror, at I tjener det Godes sag, men i realiteten går I
djævelens ærinde, Iran - eller rettere sagt: Præstestyret
i Iran - eller rettere sagt: Det *udemokratiske* præstestyre
i Iran:

TVING os ikke til - i *selvforsvar* - at lægge Jeres land
øde (så I ikke længere udgør noget trussel mod os)!

TVING os ikke til det, Iran!

Lyt til *fornuftens* stemme!

Og lad os så finde ud af, HVAD der foregår ude i kulissen!

HVAD er *sandheden* (ang. vor eksistens und so weiter)?

Lad os IKKE være *hjernevaskede* tåber (der som fornuftløse
dyr går deres undergang i møde)!

Come with me...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2019-09-20, Friday, day no 263, CET 10:46, GMT 08:46)
- "Follow"

46
- "them."

=>

Coming up:

Input file:

Date: Thu, 19 Sep 2019 22:11:14 +0200, GMT 20:11
[...]

Output:

Searchstrings:
Timer-1________Timer-2________Timer-3____________
_________-42 = _______________2004-11-14, USA-UFO
144 * 0 + 0 = ____Adam-144 = 2004-12-26, Tsunami
___________? =____________?_= 2006-11-07, UFO Chicago
___________? =____________?_= 2008-01-01, Counter = 0
___________? =____________?_= 2010-01-13, Counter = 744
___________? =____________?_= 2012-01-27, Counter = 744 * 2
___________? =____________?_= 2013-02-15, 46, Russia-*warning*
144 * 17 + 0 =__Jacob-Egypt = ?
144 * 23 + 0_____________________________________________
144 * 23 + 1 = King David ? = 2015-01-21, USA-UFO

-

21788

Re: US military presenting range of options to Trump on Iran
+ ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)

File 21.789 ...
UFO-hunter-program
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2004-11-14-usa-ufo/21-789
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2006-11-07/21-789
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2015-01-21-usa-ufo/21-789
https://sites.google.com/site/snufo000/home/ufo-responce/21-789

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/snufo000/home/ufo-responce/21-789

-

Den 20-09-2019 kl. 11:04 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: US military presenting range of options to Trump on Iran
+ ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Fri, 20 Sep 2019 11:04:30 +0200, GMT 09:04
21788 news:5d84962e$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/87g7Fl-CKI8/6pnMBIbqAAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/BT2SvW1N2U4/83bnZGzgBgAJ

> [...]
> Timer-1________Timer-2________Timer-3____________
> _________-42 = _______________2004-11-14, USA-UFO
> 144 *  0 + 0 = ____Adam-144 = 2004-12-26, Tsunami
> ___________? =____________?_= 2006-11-07, UFO Chicago
> ___________? =____________?_= 2008-01-01, Counter = 0
> ___________? =____________?_= 2010-01-13, Counter = 744
> ___________? =____________?_= 2012-01-27, Counter = 744 * 2
> ___________? =____________?_= 2013-02-15, 46, Russia-*warning*
> 144 * 17 + 0 =__Jacob-Egypt = ?
> 144 * 23 + 0_____________________________________________
> 144 * 23 + 1 = King David ? = 2015-01-21, USA-UFO

(Regneark download, 1M6 Byte)
https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002/2029%2C%20051.sxc

Timer-1___ _____Timer-2________Timer-3_____Day, _______
_________ -42 = _______________2004-11-14, 319, USA-UFO
144 * 0 + 0 = ____Adam-144 = 2004-12-26, 361, Tsunami
144 * 0 + 0 = _______-4319 = 2004-12-26, 361, Tsunami
144 * 4 + 105 =________-3638_= 2006-11-07, 311, UFO Chicago
144 * 7 + 92 =________-3219_= 2007-12-31, 000, Counter = 0
144 * 12 + 116 =________-2475_= 2010-01-13, 013, Counter = 744
144 * 17 + 0 = Egypt -1871 = 2011-09-09, 252
144 * 17 + 140 =________-1731_= 2012-01-27, 027, Counter = 744 * 2
144 * 20 + 93 =________-1346_= 2013-02-15, 046, 46, Russia-*warning*
144 * 25 + 78 = ________-641 = 2015-01-21, 021, USA-UFO

78 ?

Compare with ...

78:

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
78,Atomic number (Z, Atomnummer)
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/78

78 Protons
115 neutrons
=
193 Mass Number

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21789

Re: US military presenting range of options to Trump on Iran
+ ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)

File 21.790 ...
UFO-hunter-program
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2004-11-14-usa-ufo/21-790
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2006-11-07/21-790
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2015-01-21-usa-ufo/21-790
https://sites.google.com/site/snufo000/home/ufo-responce/21-790

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/snufo000/home/ufo-responce/21-790

-

Den 20-09-2019 kl. 18:09 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
+ ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Fri, 20 Sep 2019 18:09:06 +0200, GMT 16:09
21789 news:5d84f9b3$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/87g7Fl-CKI8/2fRXmLEBAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/BT2SvW1N2U4/JbBQ-pf3BgAJ
Æh ...

Noget tyder på at BÅDE Chicago-UFO'en OG 2015-UFOen er
*autentiske*, fordi ...

(The syntax is:)

Timer-1___ _____Timer-2____________Timer-3_____Day, _______
_________ -42 = -42_______________2004-11-14, 319, USA-UFO
144 * 0 + 0 = 0____Adam-144 = 2004-12-26, 361, Tsunami
144 * 0 + 0 = 0_______-4319 = 2004-12-26, 361, Tsunami
144 * 4 + 105 = 681_______-3638_= 2006-11-07, 311, UFO Chicago
144 * 7 + 92 = 1100_______-3219_= 2007-12-31, 000, Counter=0
144 * 12 + 116 = 1844_______-2475_= 2010-01-13, 013, Counter=744
144 * 17 + 0 = 2448 Egypt -1871 = 2011-09-09, 252
144 * 17 + 140 = 2588_______-1731_= 2012-01-27, 027, Counter=744*2
144 * 20 + 93 = 2973_______-1346_= 2013-02-15, 046, Russia-*warning*
144 * 25 + 78 = 3678________-641 = 2015-01-21, 021, USA-UFO

UFO-Chicago:

+681
-144
=
537

_________Adam__________________________Enok____________Noa
____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
[ ... ]
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-

0681-0537____________________________77

0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

=>

144 * 4 + 105 = 681_______-3638_= 2006-11-07, 311, UFO Chicago
_________________1767
144 * 17 + 0 = 2448 Egypt -1871 = 2011-09-09, 252
_________________1230
144 * 25 + 78 = 3678________-641 = 2015-01-21, 021, USA-UFO

+1767
-1230
=
537

144 * 4 + 105 = 681_______-3638_= 2006-11-07, 311, UFO Chicago
__________________537
_________________1230
[...]

144 * 0 + 0 = 0 -144 __Adam-144 = 2004-12-26, 361, Tsunami
144 * 0 + 0 = 0 -144______-4319 = 2004-12-26, 361, Tsunami
144 * 1 + 0 = 144 0______-4175 = irrelevant
144 * 4 + 105 = 681 537______-3638_= 2006-11-07, 311, UFO Chicago
__________________537
_________________1230
144 * 17 + 0 = 2448 2304 Egypt-1871 = 2011-09-09, 252
_________________1230
144 * 25 + 78 = 3678 3534_______-641 = 2015-01-21, 021, USA-UFO

=>

(The syntax is:)

Tsunami
144 (Adam)
_________________
537
UFO-Chicago
537
_________________
1230
Egypt (144*17)
1230
_________________
UFO 2015-01-21

Tallet 1230 KAN være udvalgt udfra Aron-123, idet ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/files/13-xxx/13-671

> Aron blev 123 år (4.Mos. 33,39)
>
> Sl 45 + 78-Platin-193 = 123

Isotopet 78-Platin-193 repræsenterer den *målestok*, der skal
benyttes for at udregne *afstanden* ud til the-Homestar-of-ET,

og ...

Sl 45 repræsenterer den galaktiske længdegrad 195 (150+45) på
objektet (målt i et 600-tal-system; fremfor vores på 360°).

Dernæst ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/20-930

> Moses-80 = Aron-83
>
> Aha!
>
> Moses-40 (target) = Aron-43
>
> Compare with ...
>
> Markpointer 43
> https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43
>
> Markør 43 er et ret vigtigt markørtal, fordi ... (input
> memory from) ...

Tallet 1230 KAN der altså omskrives til:

400
400
430

Og dermed er det IKKE et hvilket-som-helst tal længere!

Så ...

(The syntax is:)

Tsunami
144 (Adam)
_________________
537
UFO-Chicago
537
_________________
1230
Egypt (144*17)
1230
_________________
UFO 2015-01-21

Dette havde amerikanerne nok IKKE kendskab til i januar 2015,
fordi man så OGSÅ skulle ha' kendskab til 144-tælleren,
apropos Egypt (144*17).

De 537 KAN måske være en *krypteret* udgave af ...

+600
-537
=
63

Compare with ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Re: Found Enok + Elias = 65 million
(apropos Chicxulub crater 65 million years ago) -
Re: Apophis "waves"
Date: Mon, 27 May 2019 16:12:08 +0200, GMT 14:12
21494 news:5cebf042$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-494
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/78/21-494
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/193/21-494
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/65/21-494
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/153/21-494
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/300/21-494
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/hallo/21-494
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/21-494
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/JL0OgX54AIw/cIi_1-QEAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/2olteXCUgWg/kQNKpq65AQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/eRSBv6Mzfp0/kf4Jm4d-BwAJ

Heller ej dette havde amerikanerne kendskab til i 2015.

Konklusionen må derfor blive, at BEGGE UFO-observationer ...

144 * 4 + 105 = 681_______-3638_= 2006-11-07, 311, UFO Chicago
144 * 25 + 78 = 3678________-641 = 2015-01-21, 021, USA-UFO

... med MEGET stor sandsynlighed er *autentiske*!

(fordi de har *kendskab til the-ET-Bible-code vel og mærket *FØR*
alle os andre (Menneskeheden)!)

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21790

Re: US military presenting range of options to Trump on Iran
+ ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)

File 21.794 ...
UFO-hunter-program
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2004-11-14-usa-ufo/21-794
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2006-11-07/21-794
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2015-01-21-usa-ufo/21-794
https://sites.google.com/site/snufo000/home/ufo-responce/21-794
"USS Nimitz - verschollen ist"
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/uss-nimitz/21-794
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/uss-nimitz/21-794
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/uss-nimitz/21-794

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/snufo000/home/ufo-responce/21-794

-

Den 21-09-2019 kl. 02:17 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
+ ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Sat, 21 Sep 2019 02:17:42 +0200, GMT 00:17
21790 news:5d856c36$0$705$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/87g7Fl-CKI8/n5GVDlscAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/BT2SvW1N2U4/g0_9ikESBwAJ
> .... med MEGET stor sandsynlighed er *autentiske*!
>
> (fordi de har *kendskab til the-ET-Bible-code vel og mærket *FØR*
> [...]

Øh ...

En hidentil overset "puslespilsbrik" er følgende:

Download evt. regneark (1M6 Byte)
https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002/
https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002/2029%2C%20053.sxc

Timer-1___ _____Timer-2________Timer-3_____Day, _______
__________ -63 = _______________2004-10-24, 298, "USS Nimitz"
[...]

Regnestykket er følgende:

681
+63
=
744

Compare with ...

144 * 7 + 92 =________-3219_= 2007-12-31, 000, Counter = 0
144 * 12 + 116 =________-2475_= 2010-01-13, 013, Counter = 744
144 * 17 + 140 =________-1731_= 2012-01-27, 027, Counter = 744 * 2

Noget tyder muligvis på, at den oprindelige 744-syntax er
blevet *gentaget* (for tungnemme personer som mig)!

De føromtalte ...

> De 537 KAN måske være en *krypteret* udgave af ...
>
> +600
> -537
> =
> 63

... er derfor langt MERE sikre nu (end før)!

Det kan dog stadig UNDRE selv mig, HVORFOR jeg lige dén dag
(den 2004-10-24) modtager et (godt nok *subjektivt*) budskab,
med et så radikalt budskab!

Fordi ...

Jeg anede jo INTET om hemmeligheden bag 63, og
Jeg anede jo heller INTET om den kommende Tsunami!

Men kanske de derude i Rummer havde kendskab til den
kommende Tsunami; måske IKKE med 100% sandsynlighed men
"blot" med (skal vi fx. sige) 85% sandsynlighed.

Og så sender de mig et budskab, og fordi jeg har øvet
med dem (dengang) i allerede mange år, modtager jeg
budskabet deres, akkurat ligesom man fx. under 2.
Verdenskrig KUNNE her i Danmark modtage BBC fra London,
SELVOM de tyske nazister forsøgte med støjsendere at
forstyrre og dermed sabotere radiosignalet!

Forskellen er blot, at jeg IKKE bruger en radiomodtager!

Så vi må kalde det - i mangel af bedre viden - hvad det
er: *Tankeoverføring*!

Hmm ...

Hvis vi dernæst ihukommer the syntax ...

Tsunami
144 (Adam)
_________________
537
UFO-Chicago
537
_________________
1230
Egypt (144*17)
1230
_________________
UFO 2015-01-21

... da indgår 144 og 17 muligvis i tallet 1230, idet ...

1230 / 17
=
72,352941176470588235294117647059

=>

144 /2
=
72

and ...

72 * 17
=
1224

Spørgsmålet er derfor:

HVORFOR benyttede de så ikke tallet 1224 (fremfor 1230)?

Forklaringen herpå KUNNE være, at der var en VIGTIGERE
ting (for dem) at henledes vores opmærksomhed på:

=>

Apophis-78

https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/78/21-432

> FORSKELLEN på 196 og vores Target (ET objektet) er på ...
>
> +196
> -195,65
> =
> 0,35
>

> Og i det nye talsystem bliver denne forskel så til ...
>
> 0,35 * 223,1130205 ( én enhed)
> =
> 78,089...

Men forklaringen er nu nok mere enkel:
(hvis vi skal se bort fra, at også noget *Guddommeligt* er
med i syntax'et)

63
Tsunami
144 (Adam)
_________________
537
UFO-Chicago
537
_________________
1230
Egypt (144*17)
1230
_________________
UFO 2015-01-21

Der ér bare 1767 (537+1230) dage mellem UFO-Chicago hændelsen
og så det punkt, som vi kan kalde Josef-i-Egypten (144*17)!

Og ud-fra-dette må man så konstruere en tal-kode, der giver
mening!

Og her er så følgende tal ALLEREDE opbrugt:

63
144
537
1767

Og ØNSKER man så at markére, at næste hændelse (UFO 2015-01-21)
er i familie med de andre, da må man nødvendigvis inddrage nogle
af de andre hændelsers karakteristika (ligesom USA-UFO'et
2004-11-14 inddrog hangarskibet USS Nimitz i associationen)!

Man KUNNE godt ha' valgt et af de andre tal, men så ville
budskabet om Chicago-UFO'et tilknytning til 744 gå tabt, skønner
jeg.

Man MÅTTE altså inddrage tallet 537 på en eller anden måde!

Og så er der KUN én mulighed tilbage:

1767
-537
=
1230

Vi må derfor -som tidligere nævnt - *antage*, at fordi vi er
lidt tunghøre, blev 744-budskabet *GENTAGET* på en sådan måde,
at AL mistanke om fuskeri blev udkonkurreret. Og det blev den så
i form af syntax'et:

144 * 7 + 92 =________-3219_= 2007-12-31, 000, Counter = 0
144 * 12 + 116 =________-2475_= 2010-01-13, 013, Counter = 744
144 * 17 + 140 =________-1731_= 2012-01-27, 027, Counter = 744 * 2

HVORFOR ?

Pære simpelt:

HVERKEN USA eller andre *jordiske* magter råder over en så stor
*"Stenslynge" (ude i Rummet)!

(Det ta'r måske flere århundreder at bygge den!)

Det vil sige, at ...

SELVOM Chicago-UFO'et MÅSKE er en forfalskning, da har de (ude
fra Rummet) så alligevel valgt at følge op på hændelsen (ved at
kaste de 2 asteroider med 744-DATA'er).

Men sandsynligheden (for at der er tale om en forfalskning) er
- som tidligere sagt - ganske lille, fordi Chicago-UFO'et benytter
sig af de to tal (tallet 600 + 144) og indikerer dermed noget,
vi skal være opmærksomme på:

600 (benyttes til at opmåle himlen), men kan også anvendes som
tæller:

600 (1 omdrejning i opmålingen)
1200 (2 ...
1800 (3 ...

Spørgsmålet er derfor:

Havde vi allerede dengang Chicago-UFO'et viste sig (2006-11-07)
fundet ud af, at The-ET-Bible-code indeholdt bl.a. syntax'et:

-144 (1,44 solmasser, Chandrasekhars grænsemasse)
0 Adam fødes
1656 (3*144=1800)

Hypotesen bliver første gang offentliggjort (og kan dermed
*dokumenteres* videnskabeligt):

Found -63, 0 (Tsunami), 144, 681 (144+537) = 744
Re: US military presenting range of options to
Trump on Iran + ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)

File 21.795 ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/mothership/distance-to-us/21-795
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/mothership/distance-to-us/21-795

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/mothership/distance-to-us/21-795

-

Den 23-09-2019 kl. 11:05 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Re: US military presenting range of options to Trump
on Iran + ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Mon, 23 Sep 2019 11:05:25 +0200, GMT 09:05
21794 news:5d888ae6$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/87g7Fl-CKI8/voMZr1DWAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/PMpJcrJCFy0/dWiOCed4CAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/BT2SvW1N2U4/-zkRAzfMBwAJ
Hmm ...

Timer-1___ _____Timer-2________Timer-3_____Day, _______
__________ -63 = _______________2004-10-24, 298, "USS Nimitz"
_________ -42 = _______________2004-11-14, 319, USA-UFO

21 dage er "*forsinkelsen*" på!

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Dan+10.13&version=BPH

Daniel 10:13, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Den mægtige åndsmagt, der styrer det persiske rige,
blokerede imidlertid vejen for mig i 21 dage. Men så kom
ærkeenglen Mikael mig til hjælp, og jeg efterlod ham dér
i kamp med den persiske åndsfyrste.[a]

Footnotes:

10,13 Ifølge en af de græske håndskrifter. Den hebraiske tekst
er uklar.

and ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/wait-time/19-094

> En anden mere forklarende oversættelse lyder:
>
> 5 Mosebog 1:2, Bibelen på hverdagsdansk (1992)
>
> Det havde taget folket 40 år at gå fra Sinaj bjerg
> til Kadesj-Barnea - selv om denne strækning kan
> tilbagelægges på 11 dage, når man går direkte over
> Se'irs bjerge!
[ ... ]
> 11 dage (11 days)

Taler vi om et radiobudskab, der sendes med *lysets hastighed*,
da bliver rejsetiden tur-retur følgende:

+11
+11
=
22 dage

=>

+10,745
+10,745
=
21,48 (afrundet 21 dage)

=>

Hypotese:

*Moderskibet*, Det Ny Jerusalem, Åb. 21,1- ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+21&version=BPH

... KAN måske befinde sig i en afstand af blot sølle 11 dage.

Der er i hvert fald muligvis en eller anden form for
hovedkvarter (HQ), hvor beslutninger kan træffes, herunder
formentlig OGSÅ Sodoma-straf und so weiter!

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21795