Pligtforsømmelse (Straffelovens § 253), ET ?

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/pligtforsoemmelse/19-076

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Monday, February 22, 2016, CET 00:54, GMT (21/2-16) 23:54
Subject: Afsløret efter 40 år: Astronauter hørte mystisk musik bag Månen +
NMI-"Phone"-call to HQ -
Re: 2016 uge 07 (news samlet)
18944 news:56ca4e1f$0$295$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/2304/18-944
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/--NfR6J9Fbs/r_IisZeqBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/5ZUSbavlRVU/9zHCOBarFQAJ

[Rekonstruktion start]

[Rekonstruktion end]

> Afsløret efter 40 år: Astronauter hørte mystisk musik bag Månen
> 21. feb. 2016, 19:58
> http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-02-21-afsloeret-efter-40-aar-astronauter-hoerte-mystisk-musik-maanen

> Hmm ... (memory on from) ...

Øvrigheden-2:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/19-081
Pligtforsømmelse:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/pligtforsoemmelse/19-081
Straf:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/punishment/19-081
Countries:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/19-081
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/syria/19-081
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/19-081
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/19-081
(and ***many*** others)

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:ngsb5u$it$1...@news.eternal-september.org...
12.00
- "jeg vil udrydde"

CET 12.00
- "dem"

CET 12:00
- "alle."

19084

Terje Henriksen

Gud gir ingen ordre om å drepe noen i våre tider. Alt mennesker gjør av
denslags, må de nok ta på sin egen kappe. Men selvforsvar er jo selvsagt
lov, selv om djevelen/psykoloiprofessorer vil forby hellige å forsvare
seg selv.

--
Terje Henriksen
Kirkenes