Google グループは Usenet の新規の投稿と購読のサポートを終了しました。過去のコンテンツは引き続き閲覧できます。

Kanzi *needs* food, NOW - Re: Frankrig beholder krigsskibe solgt til Rusland. Merci beaucoup. Vive la France ... :-) - Re: 2015 uge 32 (news samlet)

閲覧: 1 回

未読、
2015/08/06 2:42:262015/08/06
To:
File 18.560 ...

Politics
Issues
2304 The New Jerusalem
Kanzi calling HQ
Frankrig beholder krigsskibe solgt til Rusland
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/2304/kanzi/18-560

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Thursday, August 06, 2015, CET 07:50, GMT 05:50
Subject: Frankrig beholder krigsskibe solgt til Rusland. Merci beaucoup. Vive la France ... :-) -
Re: 2015 uge 32 (news samlet)
18559 news:mpusgn$dc5$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/france/18-559
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/hsMgj3ncREs/60WSaUV8XOcJ

> Frankrig beholder krigsskibe solgt til Rusland
> 05. Aug. 2015 kl. 21:01
> http://www.dr.dk/nyheder/udland/frankrig-beholder-krigsskibe-solgt-til-rusland
>
> Hmm ... (memory on from) ...

This file has been sent to Embassy of France at ...

Dato: 6. august 2015 kl. CET 07.56, GMT 05:56
Emne: France will keep warships sold to Russia. Merci beaucoup. Vive la France ... :-)