Syriens præsident: Jeg er klar til en våbenhvile + ET-break - Re: 2016 uge 07 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/18-942
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/syria/18-942
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/18-942

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, February 15, 2016, CET 08:52, GMT 07:52
Subject: 2016 uge 07 (news samlet)
18935 news:n9rvu8$8v0$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/--NfR6J9Fbs/x4Ns3KCeAgAJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2016-02-15, Monday, day no 46 in the year ... ]
> [ ... ]
>
> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?
>
> Svar 1:
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

> [...]

Ugandas oppositionsleder kalder valgresultat svindel
kl. 18:27
http://www.dr.dk/nyheder/udland/ugandas-oppositionsleder-kalder-valgresultat-svindel

-

DR S154 søn 21 feb 08:06:57
20.februar dr.dk/nyheder 22:09

ASSAD: JEG ER KLAR TIL VÅBENHVILE
Syriens præsident erklærer sig klar til
en våbenhvile - med et par forbehold.

Bashar al-Assad siger, at lande uden
for Syrien skal stoppe deres støtte til
"terroristerne" - især Tyrkiet.

Han siger, at en våbenhvile skal sikre,
at "andre lande forhindres i at sende
flere terrorister og våben - og enhver
form for logistisk støtte".

Assad-styret har under den fem år lange
krig i landet omtalt oprørere som
"terrorister". Præsidenten sagde
tidligere på ugen i en tv-transmitteret
tale, at en våbenhvile ikke betyder, at
konfliktens parter helt holder op med
at anvende våben.

Syriens præsident: Jeg er klar til en våbenhvile
20. Feb. 2016 kl. 22:09
http://www.dr.dk/nyheder/udland/syriens-praesident-jeg-er-klar-til-en-vaabenhvile

Kommentar:

Du er IKKE folkevalgt!
Du har udenlandske lejetropper from Russia og fortsætter dine
vanvittige psykopatiske krav.

Det kommer der næppe i længden noget godt ud af!

Stod det til mig, skulle du op og dingle i galgen, som den
forbryder, du er, ligesom Saddam Hussein, Milosevic, Mladic,
Karadic og Gadaffi!

Because ...

Crime does NOT pay!

Lyt til et godt råd:

Skynd dig at stikke af, inden hundene pudses på dig, for de gider
ikke betale regningen i længden!

(Det er billigere at statuere et eksempel til skræk og advarsel
end af bespise millioner af flygtninge!)

Om Putin kan hjælpe dig?

Han ender selv i galgen en dag!

En enkel fuldtræffer and then game over and out!

Sværere er det heller ikke at kræve en forbryder til regnskab!
(med eller uden Øvrigheden-1)...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-02-21, Sunday, day no 052, CET 08:29, GMT 07:29)
- "Skulle jeg hilse og sige!"

Nå da da!

Så er Øvrigheden-2 med på banen! Skide godt, Egon! ... :-)

Eksundersøger: Besætning tændte Scandinavian Star-brand
20. feb. 2016, 20:35 ...

-

NRK:
20. februar 2016 kl. 09:24