Afsløret efter 40 år: Astronauter hørte mystisk musik bag Månen + NMI-"Phone"-call to HQ - Re: 2016 uge 07 (news samlet)

NMI-"Phone"-call to HQ
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/2304/18-944

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, February 15, 2016, CET 08:52, GMT 07:52
Subject: 2016 uge 07 (news samlet)
18935 news:n9rvu8$8v0$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/--NfR6J9Fbs/x4Ns3KCeAgAJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2016-02-15, Monday, day no 46 in the year ... ]
> [ ... ]
>
> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?
>
> Svar 1:
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

> [...]

DR S175 søn 21 feb 22:43:25
21.februar dr.dk/nyheder 19:12

IS TAGER SKYLDEN FOR BILBOMBER
På en dag, hvor en våbenhvile i Syrien
hævdes at være tættere på end
nogensinde, har Islamisk Stat med flere
voldsomme bombeangreb taget livet af
omkring 120 mennesker.

Ved Damaskus har bomber taget livet af
62 personer, og i Homs har to bilbomber
taget livet af mindst 57 i et af de
dødeligste angreb i den syriske by
under den fem år lange borgerkrig.
Begge dødstal stammer fra
overvågningsgruppen Syriens
Observatorium for Menneskerettigheder.
Angrebene er bekræftet af syrisk tv.

Islamisk Stat har taget skylden for
bilbomberne begge steder.

IS tager skylden for flere bilbomber i Syrien
21. Feb. 2016 kl. 19:12
http://www.dr.dk/nyheder/udland/tager-skylden-flere-bilbomber-i-syrien

Kommentar:

Drab på uskyldige kan ALDRIG retfærdiggøres! Der er tale om
***kynisme*** og forbrydelse mod Menneskeheden og skal derfor
straffes (for at forhindre gentagelser)!

Etniske unge bliver truet og tævet af familier: Rekordmange søger hjælp
21. feb. 2016, 15:50 Opd. 21. feb. 2016, 15:53
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-02-21-etniske-unge-bliver-truet-og-taevet-af-familier-rekordmange-soeger-hjaelp

-

Flere etniske unge søger hjælp: Louise fik tæsk for at være for dansk
21. feb. 2016, 18:05
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-02-21-flere-etniske-unge-soeger-hjaelp-louise-fik-taesk-for-at-vaere-for-dansk

-

Afsløret efter 40 år: Astronauter hørte mystisk musik bag Månen
21. feb. 2016, 19:58
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-02-21-afsloeret-efter-40-aar-astronauter-hoerte-mystisk-musik-bag-maanen

af Heidi Røndbjerg-Christensen

Under en mission til bagsiden af månen hørte tre amerikanske
astronauter en langvarig og mærkelig lyd, som man ikke siden har
fundet en forklaring på.

I næsten 40 år har det amerikanske rumagentur NASA ligget inde med
stærkt klassicficerede optagelser fra rummet, hvor tre astronauter
på Apollo 10-mission får sig noget af en overraskelse.

En overraskelse, der i dag rokker ved offentlighedens opfattelse
af, at missionen forløb uden uventede hændelser.

I 1969, blot få måneder før Apollo 11's historiske månelanding,
befandt Apollo 10 sig i kredsløb bag månen, hvor astronauterne i
mere end en time ikke kunne få radiokontakt med kontroltårnet på
Jorden. Men pludselig fik de alligevel en sær lyd i deres
hovedtelefoner, afslører et nyt program på tv-kanalen Science
Channel ifølge Huffington Post.

Underlig musik

Ud af det blå flød der pludselig en musiklignende
radiotransmission gennem høretelefonerne til de tre måbende
astronauter. De blev så overraskede, at de overvejde slet ikke at
indrapportere episoden til NASA.

Men astronauterne blev optaget, og derfor findes deres reaktioner
på bånd.

- Kan I høre det? Den der fløjtelyd? Woooooo, siger den en af
astronauterne, mens en anden slår fast, at det er "noget virkelig
mærkelig musik".

Musik fra det ydre rum

- Det lyder som musik fra det ydre rum, siger astronauten.

Den sælsomme lyd varede i næsten en time, og lige inden de igen får
radiokontakt med kontroltårnet på Jorden, diskuterer de udsendte,
om det er noget, de skal indberette.

- Skal vi fortælle dem om det, kan man høre den ene astronaut
spørge sine kolleger, som er forundrede over lyden fra
høretelefonerne.

Hemmeligholdt i årtier

- Jeg ved det ikke. Det er noget, vi skal overveje, svarer en af
de andre.

Deres diskussion er efterfølgende blevet nedfældet,
hemmeligstemplet og gemt i NASA's arkiver frem til 2008, skriver
Huffington Post.

Ifølge den pensionerede astronaut Al Worden, der selv deltog i
Apollo 15-missionen flere år senere, er der god grund til at
antage, at det virkelig var en særdeles mystisk hændelse, de tre
astronauter var ude for i 1969.

- Holdet på Apollo 10 var vant til den larm, de burde høre. Min
logiske sans siger mig, at hvis de opfattede noget dengang, så var
det der, siger han til Science Channel.

Kanskje det var mannen i månen som hadde et party?

--
Terje Henriksen
Kirkenes