Kongesalmen 72: Found starmap-2 in connection to Psalm 127. Ophavsret nr. ... (What's the number now?) ... - Re: The main-program (message from ET, Aliens)

Kall, Mogens

File 19.475 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/files/19-xxx/19-475

This file will be send to ...

1.
The President of USA, White House
(samt deres ambassede i København)

2.
The Muslim World
(via den saudi arabiske ambassde i København)

3.
Det israelske folk
(via Israels Ambassade i København)

Google-auto-translation:
From Danisk to English (and many other languages) ...
https://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&ti=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/files/19-xxx/19-475

"Melodi":

Kunsten at tale (religiøse) galninge fra deres vanvid (herunder drab på uskyldige)!

-

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev ...

***Jackpot*** (found 195) - Was: Kongesalmen 72: Found starmap-2 in connection to Psalm 127. Ophavsret nr. ... (What's the number
now?) ... - Re: The main-program (message from ET, Aliens)

File 19.478 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/files/19-xxx/19-478

[...]

From Danisk to English (and many other languages) ...
https://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&ti=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/files/19-xxx/19-478

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Subject: Re: Kongesalmen 72: Found starmap-2 in connection to
Date: Mon, 9 Jan 2017 02:34:55 +0100, (CET 02:34, GMT 01:34)
19476 o4up94$sf4$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etbible/home/files/19-xxx/19-476
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/MrP3VUpSU70/6nzxaYX6EgAJ
See ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+king+4.32&version=ERV-AR (Arabic)
https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+king+4.32&version=KJV (English)
https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+king+4.32&version=DN1933 (Dansk 1933)
https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+king+5.12&version=BPH (Dansk)

Første Kongebog 5:12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Han forfattede 3.000 ordsprog og skrev 1005 sange.

Æh ...

Excusez-moi. Jeg har været en "anelse" langsom i optrækket!

Koden har vist sig at være utrolig simpel:

(Hvordan nåede vi frem til tallet 144?)

Input memory from ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/markpointer-144/07753

> Hypotese-forslag:
>
> Syndfloden = Galaksens centrum (galactic longitude 0°), år 1656 (2348
> f.Kr.)
>
> År 1656 = G.lon 600° (Noa-enheder), 2348 f.Kr.
> År 1556 = G.lon 500° (Noa-enheder), 2448 f.Kr.
> År 1056 = G.lon 600° (Noa-enheder), 2948 f.Kr.
> År 456 = G.lon 600° (Noa-enheder), 3548 f.Kr.

Og på tilsvarende vis er koden her opbygget:

0600 = Galaksens centrum (galactic longitude 0°)
1200 = Galaksens centrum (galactic longitude 0°)

1200
-1005
=
195

Compare with ...

***Jackpot*** ... :-)
> [...]
> dermed tør for tal i Salmernes Bog)!
>
> Ergo bliver vi TVUNGET til at sammesætte tallet udfra 2 allerede
> eksisterende tal (se ovenfor under 127 + 45 = 172).
>
> Indirekte instrueres vi givetvis i, at tallet (vi leder efter,
> den galaktiske længdegrad på Moderplanetens position) LIGELEDES
> kan være sammensat af 2 tal (ligesom tallet 172 var sammensat af
> 2 tal).
>

> Så vi har - med andre ord - her at gøre med en "puslespilsbrik",
> der ***sammenkæder*** andre puslespilsbrikker, og det er derfor,
> at vi kan tillade os at konkludere det efterfølgende, som lød

19.478