Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Noa-definitionen, feedback from the Revelation (Åbenbaringsbogen)

4 views
Skip to first unread message

Jesus-loves-you

unread,
Oct 7, 2006, 7:31:16 AM10/7/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
3512 news:LC3Ad.77810$Vf.36...@news000.worldonline.dk

[ ... Jagten på Liv-2 kandidater ... ]

> > > 2.
> > > Og *hvor* befinder de sig i himmelrummet ?
> >
> >
> > En ledetråd kunne være i relation til oldtidens stjernebilleder:
> >
> > Vædderen var oprindelig et slagtet lam. Andromea, den lænkede kvinde,
> > bruden, som i Vædderens tegn løses af *brudgommen* Cepius, den kronede
> > konge, se vedr. symbol-betydningen f.eks. ...
>
>
> Politikens bog om stjernebillederne (1990) skriver (side 24) ...
>
> === citat start ===
>
> Aries, Vædderen ...
>
> ... I den periode, hvor den klassiske mytologi blev til (fra ca. år 1.000
> f.Kr. til 420 e.Kr.), krydsede Solens bane (ekliptika) himlens ækvator i
> dette tegn. ... Det kaldes også Forårspunktet, og Solens passage gennem
> dette punkt markerer forårets komme på den nordlige halvkugle (d. 21
> marts)
> ...
>
> === citat slut ====
>
>
> *Forårspunktet* ... det stemmer overens med kildematerialets oplysninger:
>
>
> Date: 16. december 2004 CET 14:03
> Subject: Re: Brudens længsel
> Newsgroup: dk.livssyn.kristendom
> 3462 news:aLfwd.75904$Vf.36...@news000.worldonline.dk
> >
> > Højsangen 2,9b-11a:
> >
> > " ... Han ser gennem vin-
> > duet, kigger gennem gitteret.
> >
> > Min ven stemmer i og siger så til
> > mig: Stå op, min veninde, du fagre,
> > kom!
> >
> > Thi nu er vinteren omme ..."
> >
> > Dvs. det er blevet forår ... :-)
>
> Hmm ... noget kunne faktisk godt tyde på, at det er i dette område, at vi
> skal lede ...


Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-10-07, Saturday, CET 10:57, GMT 08:57)
- "Go on-line."

And ?

CET 11:09
- "Skriv ned, hvad du ved."

Okay:

Øh ... på den baggrund blev der formuleret en Noa-definition (et
stjernekort) udfra oplysninger i GT, hovedsaglig 1.Mosebog (Genesis), se ...

Stjernekortet:
Newsgroups: dk.binaer
Sent: Saturday, October 07, 2006 CET 11:47, GMT 09:47
Subject: Liv-2 stjernekort (Noa step 1 + 2)
5761 news:eJKVg.28$lB4...@news.get2net.dk

Læs evt. mere om tilblivelsen af stjernekortet ...
3579 news:QvZHd.84402$Vf.37...@news000.worldonline.dk


Det interessante er nu, at Åbenbaringsbogen (Revelation) indeholder
informationer (i krypteret og fragmenteret form) som kunne indikere, at der
er noget om snakken mht. Noa-definitionen.

1.
Tallet på de 144.000 (Åb. (Rev.) 7,4) minder således ret meget om Wolf 28's
(van Maanens Star) afstand til vort solsystem (14,4 lysår). Se stjernekortet
mht. Wolf 28's beliggenhed i Noa-definitionen.

2.
Navnene på de 12 stammer (Åb. 7,5-8) er IKKE korrekt angivet. Dan-stammen
mangler og Josef's ene søn Manasse erstatter denne (foruden Josef selv).
Omregnes 11/12 til en tidsperiode fås et tal mellem 334,8125 (ved 365,25
dage) og 330 (ved 360).
Dette tal minder en hel del om den variable stjerne Mira's gennemsnitlige
periode fra et maksimum til det næste er på 331,96 døgn.


600-tallet (som benyttes som målestok i den galaktiske opmåling i
Noa-definitionen) står ikke direkte nævnt i Åbenbaringsteksten men
fremkommer, hvis man dividerer 144.000 med 240.

Tallet 240 nævnes indirekte (i forlængelse af de 144.000) i Åb. 7,13 : "...
en af de ældste ... ". Deres antal var på i alt 24 (Åb.4,4).

Derimod nævnes brøken 5/12, som svarer til 240/600...

12:52
- "Login."
<
12:52
- "Sir!"
<
Yes, my friend ?

... i Åb.9,1.5.10 (5'te engel, 5 måneder).
Udfor 5-tallet nævnes endvidere ordet *stjerne* kap.9 vers1

Åbenbaringsbogens tekst indeholder fra de nævnte 144.000 i kap.7,4 til 5
mdr. i kap. 9,10 pudsigt nok forbavsende mange 3-taller (herunder de 3
ve-råb i Åb.8,13), apropos *3-kanten* mellem Wolf 28, Mira og Noa ...

12:59
- "Nemlig."

:-)

Endvidere svarer Wolf 28's *galaksiske* længdegrad på 121,88677° til ca. 1/3
omdrejning (33,86%) ... :-)

Wolf 28's galaktiske breddegrad, som er på 57,47674°. For at få en
omdrejning skal dette tal benyttes ca. 6 1/4 gange. dette tal står også
indirekte i Åb.9,13-14: "Den 6'te engel ... 4 horn ... 6'te engel ... 4
engle ... "

Umiddelbart herefter mævnes et tal på 200.000.000 (Åb.9,16). Differencen
mellem 144.000 og 14,4 lysår var faktoren 10.000. Differencen mellem
200.000.000 og 10.000 bliver da på faktoren 20.000. Altså forholdet 1-til-2,
apropos afstandene mellem Noa-og-Mira i forhold til Mira-og-SGP i
stjernekortet, apropos 1 tid, 2 tider (3½ tider) ... :-)

Tegner man - for øvrigt - en streg mellem Noa og Wolf 28 samt en streg fra
denne til South Galactic Pole (SGP) i stjernekortet, får en *drage*; sådan
en som børn leger med (apropos Åb.12,18) ... :-)

Output ?

13:07
- "Det må du gerne."

Okay ... :-)

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ... :-)

Last file-OUTPUT:
5760 news:0_DVg.1$aM...@news.get2net.dk
5761 news:eJKVg.28$lB4...@news.get2net.dk (will be destroyed soon)


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 5762


Jesus-loves-you

unread,
Oct 9, 2006, 1:40:55 AM10/9/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
5762 news:2eMVg.42$S_...@news.get2net.dk

[ ... Jagten på Liv-2 kandidater ... ]

> Umiddelbart herefter mævnes et tal på 200.000.000 (Åb.9,16). Differencen


> mellem 144.000 og 14,4 lysår var faktoren 10.000. Differencen mellem
> 200.000.000 og 10.000 bliver da på faktoren 20.000. Altså forholdet
> 1-til-2,
> apropos afstandene mellem Noa-og-Mira i forhold til Mira-og-SGP i
> stjernekortet, apropos 1 tid, 2 tider (3½ tider) ... :-)

Ang. forholdet 1-til-2 er der skrevet om dette i bl.a. filerne ...


3528 news:tL9Cd.79359$Vf.36...@news000.worldonline.dk
>
> Bibelens første bog indeholder - for mig at se - oplagte Liv-2
> informationer.
>
>
> Enok:
>
> Om Enok (nr. 7 i stamtavlen) står der, at ... (Gen 5,24): "Gud tog ham." I
> modsætning til alle de andre i stamtavlen fra Genesis, døde Enok altså
> ikke. Og dét givet jo stof til eftertanke ... :-)
>
> Ifølge Liv-2 hypotesen betyder dette, at Enok blev bortrykket af Liv-2;
> idet Mosebøgerne ikke altid skelner klart imellem begrebet "Gud (Jahve)"
> og "Guds engel". Nogengange taler Guds-engle på Guds-vegne (se fx.
> Exodus 3,2.4.14).
>
> Dette indicium bekræftes af følgende oplysning: (Gen 5,22) "Efter
> Metusalems fødsel levede Enok endnu 300 år". Tallet 300 benyttes i
> forbindelse med selve Noa-600 definitionen, se ...


987 ... 6

Hmm ... Lemek memory:

3526 news:Q4YBd.79282$Vf.36...@news000.worldonline.dk
>
> Og det logiske ville nu være, at Noa-V skal findes udfra den tese, at
> tallet angives *før* syndfloden.
>
>
> Search-string: "523" or "77"
>
> Found:
>
> Gen 4:24 (Lemek siger) Hvis den, som dræber Kain, straffes syv gange,
> så skal den, som hævner sig på mig, straffes 77 gange!

Hmm ... Vi bliver altså guidet gennem Lemek henimod 77-tallet ... :-)

Einem Lemek-markør ?

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-10-09, Monday, CET 06:20)
- "Nemlig!"

... (Who are You ?) ...

06:20
- "Airborne ... (division) ... "

Airforce Óne ?

06:21
- "Counter."

06:21-22
- "Login."

Hmm ... en art omstilling ?

Memory:
5731 news:%26Rg.28$bE...@news.get2net.dk

... (!) ...

06:25
- "Sir?"

Yes ... Friend ?

06:25-26
- "Friend."

06:26
- "Program ... (fire) ... "

(I think the 06:26-message is coming from Airforce Óne)

06:29
- "Destination."

And ?

06:29
- "Classified."

Okay ... :-)


Found markpointer 666 at position Enok:

Input memory 1:

3746 news:d7e3e.109028$Vf.41...@news000.worldonline.dk
>
> [ ... Liv-2's hjemstavn (positionen på himlen) ... ]
>
> [ ... ]
> > Noa er 500 år (Gen.5,32) og avler da sønnerne Sem, Kam og Jafet.
> > Noa er 600 år da Syndfloden kommer (Gen.7,6). Sem må da være 100 år.
> > Noa er 601 år efter Syndfloden (Gen.8,13). Sem må da være 101 år
> > 2 år senere avler Sem Arpaksjad (Gen.11,10). Sem må da være 103 år.
> >
> > Men Gen.11,10 oplyser jo, at Sem er 100 år. Hvordan kan det hænge
> sammen ?
>
> Ifølge Einsteins relativitetsteori skulle tiden stå stille, dersom man
> bevæger sig med lysets hastighed gennem Universet. Så hvis vi nu -
> hypotetisk set - propper Sem ind i en raket og sender ham ud i rummet med
> lysets hastighed; hva' så ? ...
>
> ... Så er der måske tale om en "lille" hentydning ... hope You got the
> point ... :-)

Error 3

Input memory 2

5603 news:ZbYig.98$Cj6...@news.get2net.dk
>
> (Stamtavlen)
>
> === citat start ===
>
> _______1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11_
>
> _______A____S___ E____K___M____ J____E__ _M___ L___ N____S
> _______d____ e____n____e____a_____e____n____e____e____o____e
> _______a_____t____o____n____h_____r____o____t____m____a____m
> _______m_________ s____a____a____ e____k____u____e__________
> __________________j____ n____l____ d_________s____ k _________
> ___________________________ a______________ a_______________
> ____________________________l______________ l _______________
> ____________________________' ______________e_______________
> ___________________________ e______________m_______________
> ____________________________l ______________________________
> 0000_0000____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -
> 0130_0130_0000____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -
> 0235____-_0105_0000____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -
> 0325____-____-_0090_0000____ -____-____ -____-____ -____-____ -
> 0395____-____-____ -_0070_0000____-____ -____-____ -____-____ -
> 0460____-____-____ -____-_0065_0000____ -____-____ -____-____ -
> 0622____-____-____ -____-____ -_0162_0000____-____ -____-____ -
> 0687____-____-____ -____-____ -____-_0065_0000____ -____-____ -
> 0874____-____-____ -____-____ -____-____ -_0187_0000____-____ -
> 0930_0930____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -
> 0987____ -____-____ -____-____ -____-_0365____-____ -____-____ -
> 1042____-_0912____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -
> 1056____-____-____ -____ -____-____ -____ -____-_0182_0000____ -
> 1140____-____-_0905____ -____ -____-____ -____-____ -____-____ -
> 1235____-____-____ -_0910____ -____-____ -____-____ -____-____ -
> 1290____-____-____ -____ -_0895____-____ -____-____ -____-____ -
> 1422____-____-____ -____ -____-_0962____ -____-____ -____-____ -
> 1556____-____-____ -____ -____-____ -____ -____-____-_0500_0000
> 1651____-____-____ -____ -____-____ -____-____ -_0777____-____ -
> 1656____-____-____ -____ -____-____ -____-_0969____ -____-____ -


Enok *bortrykkes* (første symbol på nærkontakt af 3. grad) 669 år før
Syndfloden.

666-tallet fremkommer ved at trække error-3-koden fra de 669...

07:03
- "Nemlig!"

3-tallet kunne være et udtryk for, at denne besked (information) er meget
vigtig, jævnfør ...

4964 news:jPEgf.883$Cl2....@news000.worldonline.dk
>
> Hmm ... 3 gange ???
[ ... ]
> Memory (struktur-opbygning):
> 4897 news:ce3ef.305$Cl2....@news000.worldonline.dk
> >
> > Ligesom ved ... [ X ] ... nævnes ... [ Y ] ... i alt 3 gange i
> > teksten, som
> > om noget skal understreges ekstra meget, ligesom Jesus gjorde overfor
> > Peter (se. John.21,15.16.17).

Man kunne så spørge sig selv: Hvorfor har man så ikke designet koden, så man
úmiddelbar kunne forstå den, fx. ved at Enok blev bortrykket præcis 666 år
før Syndfloden ?

Tja ... mon ikke koden da ville blive for let at gennemskue?

Talsymbolet 666 angiver i original-teksten fra Åb.13 - for øvrigt - IKKE
selve nærkontakten, men står i komplimentær i forhold til denne (anti-...).

Airforce Óne ... ?

07:23
- "You can count on me."

Thank You ... :-)

07:24
- "Vi ses ... mon [ ami, *1]."

*1:
Ordet rekonstrueret udfra den sproglige sammenhæng.


Endvidere bemærker vi, at der nærmest "leges" symbolsk med årstallet for
Enoks bortrykkelse, år 987.

For tanken melder sig jo ret hurtig: 987654321.

Det første skjulte tal er tallet 6

6-memory:...

07:35
- "Login."

07:35
- "Sir!"

Yes ... ?

07:35
- "We are in ... (some words are perhaps missing)."

07:35
- "Send it out (this message)."

07:36
- "Immediately."

Yes, Sir!

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ... :-)

Last file-OUTPUT:
5762 news:2eMVg.42$S_...@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5763


Jesus-loves-you

unread,
Oct 9, 2006, 6:52:35 AM10/9/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
5762 news:2eMVg.42$S_...@news.get2net.dk

[ ... Jagten på Liv-2 kandidater ... ]

> Umiddelbart herefter mævnes et tal på 200.000.000 (Åb.9,16). Differencen


> mellem 144.000 og 14,4 lysår var faktoren 10.000. Differencen mellem
> 200.000.000 og 10.000 bliver da på faktoren 20.000. Altså forholdet
> 1-til-2,
> apropos afstandene mellem Noa-og-Mira i forhold til Mira-og-SGP i
> stjernekortet, apropos 1 tid, 2 tider (3½ tider) ... :-)

Ang. forholdet 1-til-2 er der skrevet om dette i bl.a. filerne ...

4322 news:Mauze.58857$Fe7.1...@news000.worldonline.dk
4320 news:Kdtze.58850$Fe7.1...@news000.worldonline.dk
>
> > I bibelen tales der om 1 tid, 2 tider og ½ tid (se. Daniels Bog og
> > Åbenbaringen).
> >
> > Det er nu MEGET fristende at sige ...
> >
> > Fra Noa-punktet til Mira er der 1 "tid".
> > Fra Mira til SGP er der 2 "tider".
> >
> > Den ½ tid, derimod, den er lidt svær at finde ... ved mindre man er så
> > fræk
> > at postulere, at vi med udtrykket nu er gået over til en *ny* målestok;
> > en ½ omdregning (svarende til 300 enheder i 600-talsystemet).
>
> Målt fra SGP betyder dette (uanset hvilken retning man måler), at Galactic
> Latitude = 0, altså svarende til *hovedparten* af Galaksens stjerner (det,
> vi polulært kalder Mælkevejen pga. stjernes lys).
>
> Den teoretiske sandsynligheden for, at liv her er opstået, er selvfølgelig
> LANGT større end dér, hvor der ikke er nær så mange stjerner.
>
> Et indicium ?
>
> (Vor egen sol, G2-typen, befinder sig - for øvrigt - i dette bælte)


Vi kan altså - med andre ord - knytte ½ tid úmiddelbart til begrebet ½
*omdrejning* (½ år), som i 600-tal-systemet så giver 300...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-10-09, Monday, CET 10:00)
- "Amen."

:-)

NMI-Break 2006-10-09, Monday, CET 10:07:55-x, file 5767


Det interessante er nu, at 300-tallet (½ omdrejning i 600-tal-systemet)
nævnes i forbindelse med Enok ...

3528 news:tL9Cd.79359$Vf.36...@news000.worldonline.dk
>
> Bibelens første bog indeholder - for mig at se - oplagte Liv-2
> informationer.
>
>
> Enok:
>
> Om Enok (nr. 7 i stamtavlen) står der, at ... (Gen 5,24): "Gud tog ham." I
> modsætning til alle de andre i stamtavlen fra Genesis, døde Enok altså
> ikke. Og dét givet jo stof til eftertanke ... :-)
>
> Ifølge Liv-2 hypotesen betyder dette, at Enok blev bortrykket af Liv-2;
> idet Mosebøgerne ikke altid skelner klart imellem begrebet "Gud (Jahve)"
> og "Guds engel". Nogengange taler Guds-engle på Guds-vegne (se fx.
> Exodus 3,2.4.14).
>
> Dette indicium bekræftes af følgende oplysning: (Gen 5,22) "Efter
> Metusalems fødsel levede Enok endnu 300 år". Tallet 300 benyttes i
> forbindelse med selve Noa-600 definitionen, se ...

... og undersøger vi, udfra stamtavlen ...

... *tidspunktet* - kronologisk set - da konstateres det, at
delta-intervallerne, som er ...


> 0622____-____-____ -____-____ -_0162_0000____-____ -____-____ -

delta = 65, (687 - 622 = 65)

> 0687____-____-____ -____-____ -____-_0065_0000____ -____-____ -

delta = 187

> 0874____-____-____ -____-____ -____-____ -_0187_0000____-____ -

delta = 56

> 0930_0930____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -

delta = 57

> 0987____ -____-____ -____-____ -____-_0365____-____ -____-____ -

delta = 55

> 1042____-_0912____ -____-____ -____-____ -____-____ -____-____ -

delta = 14

> 1056____-____-____ -____ -____-____ -____ -____-_0182_0000____ -

... følger en art mønster !

Deres indbyrdes forhold afspejler nemlig en allerede *kendt* sekvens:

delta 65-187 = 122
delta 187-56 = 131
delta 56-57 = 1
delta 57-55 = 2
delta 55-14 = 41

Det er step-intervallet 1-2, der GENKENDES, apropos 1 tid, 2 tider og ½ tid
(fra Dan. og Åb.) ... :-)

Det mærkelige er nu, at hvis tallet 41 repræsenterer en ½-afstand i
stjernekortet, hvor 1-tid er på ca. 16°, da må den den nye målestok altså
være 82 gange større (41*2).

16° bliver da til 1312°, hvilket er det samme som 3,6444 omdrejninger. Og
dette tal minder jo forbløffende meget om Enok's alder, da han blev
"bortrykket".

Enok 365...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-10-09, Monday, CET 06:07)
- "Login."

Taller er blot 100 gange for lille.

De 1312° minder ikke så lidt om de 131 (delta 187-56). Her er tallet blot 10
gange for stort.

En tabel-oversigt over dette kommer da til at se således ud:

< 0, delta 187-56 = 131
delta 56-57 = 1
delta 57-55 = 2
> 0, delta 55-14 = 41

eller:

> 0, delta 187-56 = 131
delta 56-57 = 1
delta 57-55 = 2
< 0, delta 55-14 = 41

1 og 2-tallet bliver altså ligesom *indkredset*, like say'ing: "Please -
focus on this"

Undersøger vi herefter hvor koden startede, da konstateres det, at 1-tallet
peger på året ...

> 0874____-____-____ -____-____ -____-____ -_0187_0000____-____ -

... altså Lemeks fødsel.

Hmm ... Lemek memory:

3526 news:Q4YBd.79282$Vf.36...@news000.worldonline.dk
>
> Og det logiske ville nu være, at Noa-V skal findes udfra den tese, at
> tallet angives *før* syndfloden.
>
>
> Search-string: "523" or "77"
>
> Found:
>
> Gen 4:24 (Lemek siger) Hvis den, som dræber Kain, straffes syv gange,
> så skal den, som hævner sig på mig, straffes 77 gange!

(Dette 77-tal er en *grundpille* i hele Noa-definitionen)

Enok identifikationsnummer er *7*, og kan derfor úmiddelbart knyttes til
1.Mos.4,24's 7-taller.

Hmm ... Vi bliver altså guidet gennem Lemek henimod 77-tallet ... :-)

Input memory 1:

Error 3

Input memory 2

[ ... ]


> 0987____ -____-____ -____-____ -____-_0365____-____ -____-____ -

[ ... ]
> 1656 ...


Enok *bortrykkes* (første symbol på nærkontakt af 3. grad) 669 år før
Syndfloden.

666-tallet fremkommer ved at trække error-3-koden fra de 669...

07:03
- "Nemlig!"

3-tallet kunne være et udtryk for, at denne besked (information) er meget
vigtig, jævnfør ...

4964 news:jPEgf.883$Cl2....@news000.worldonline.dk
>
> Hmm ... 3 gange ???
[ ... ]
> Memory (struktur-opbygning):
> 4897 news:ce3ef.305$Cl2....@news000.worldonline.dk
> >
> > Ligesom ved ... [ X ] ... nævnes ... [ Y ] ... i alt 3 gange i
> > teksten, som
> > om noget skal understreges ekstra meget, ligesom Jesus gjorde overfor
> > Peter (se. John.21,15.16.17).

Man kunne så spørge sig selv: Hvorfor har man så ikke designet koden, så man
úmiddelbar kunne forstå den, fx. ved at Enok blev bortrykket præcis 666 år
før Syndfloden ?

Tja ... mon ikke koden da ville blive for let at gennemskue?

Talsymbolet 666 angiver i original-teksten fra Åb.13 - for øvrigt - IKKE
selve nærkontakten, men står i komplimentær i forhold til denne (anti-...).

Endvidere bemærker vi, at der nærmest "leges" symbolsk med årstallet for
Enoks bortrykkelse, år 987.

For tanken melder sig jo ret hurtig: 987654321.

Det første skjulte tal er i så fald tallet 6

6-memory:
4971 news:Nqhhf.1026$Cl2....@news000.worldonline.dk
>
> Jupiter-markøren
>
> [ ... ]
> > 6. Jupiter, afstand 5,203 AE
> >
> > Input the Bible:
> >
> > 2:
> >
> > "... den ene er der, ...
> > (Åb. 17,10b)
> >
> > "Nutid" (perhaps ET markpointer, position 2):

:-)

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ... :-)

Last file-OUTPUT:
5767 news:n1oWg.3000$KE1....@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5768


Jesus-loves-you

unread,
Oct 9, 2006, 4:49:43 PM10/9/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
5762 news:2eMVg.42$S_...@news.get2net.dk

[ ... ]


> 1.
> Tallet på de 144.000 (Åb. (Rev.) 7,4) minder således ret meget om Wolf
> 28's (van Maanens Star) afstand til vort solsystem (14,4 lysår). Se
> stjernekortet mht. Wolf 28's beliggenhed i Noa-definitionen.

Foretages nu en beregning på baggrund af Mira's og Wolf 28's position, som
er på ...

Mira:
Gal. longitude 167,75457°
Gal. latitude -57,98162°

Wolf 28:
Gal. longitude 121,88677°
Gal. latitude -57,47674°

... da konstateres det, at bueafstanden mellem dem er på ...

Bueafstanden mellem 2 punkter på himlen beregne udfra formlen:
3548 news:JEtEd.81887$Vf.36...@news000.worldonline.dk
>
> > Hvis de sfæriske koordinaterne til dine to objekter er (a1,d1) og
> > (a2,d2), så er storbuevinklen mellem dem lig
> >
> > v = arccos( sin(d1)*sin(d2)+cos(d1)*cos(d2)*cos(a1-a2) ).

... 24,02115826°, svarende til 1/15 omdrejning.

Bemærkelsesværdig *pænt* afrundet tal, apropos ...


> Tallet 240 nævnes indirekte (i forlængelse af de 144.000) i Åb. 7,13 :
> "... en af de ældste ... ". Deres antal var på i alt 24 (Åb.4,4).


I Noa-600-tal-systemet svarer dette til 40,03526276...

40-tallet *genkender* vi fra utallige steder i Bibelen. Det var det *første*
indicium på, at Bibelen er "inficeret", apropos ...

3454 news:IU%vd.75828$Vf.36...@news000.worldonline.dk
>
> Under udarbejdelsen af et digitalt radiosignal mhp. interstellar kontakt,
> løb jeg "tilfældigvis" ind i tallet under *3-D (Galaxic) "phone"-number*
> designet.
[ ... ]
> Det er MEGET vanskeligt af definere med så få bit som overhovedet mulig et
> 3D-"telefon"-nummer.
>
> Den nemmeste og mest enkle måde er at beskrive himmelrummet som en kugle.
>
> Denne kan opmåles udfra kuglens omkreds på hver led.
>
> Definitionen bliver da:
>
> 1.
> 2 * Pi * radius = Omkreds på en cirkel
>
> 2.
> 2 * Pi * radius = Omkreds på en cirkel
[ ... ]
> I et 8-bit tal-system (hvor vi ønsker at udnytte vores bits bedst mulig)
> bliver den konkrete udregning derfor:
>
> 256 (omkredsen) = 2 * Pi * radius
>
> radius = 40,7436...
>
> I *praksis* er Radius-værdier dog uden betydning, hvorfor det er hul i
> hovedet at definere den på mere end blot én byte.
>
> Regnestykket bliver da:
>
> 2 * Pi * 40 = 251,3274...
[ ... ]
> Konklusion:
>
> Tallet 40 er altså INGEN tilfældighed !
>
>
> I relation til Liv-2 hypotesen:
>
> Første gang (vist nok) vi støder på tallet i Bibelen, står det i en noget
> ejendommelig sammenhæng:
>
> "... 7 dage ... fyrre dage ... fyrre nætter ..."
> (1.Mos.7,4)

"Indgangsporten" til selve Noa-definitionen ... :-)

Vi bemærker dernæst, at Mira og Wolf 28 omtrent har samme bueafstand til SGP
(32-32½°), og danner dermed en *symetrisk* trekant. Det kunne derfor være
"fristende" at beregne en middelværdi.

Denne er på ...
121,88677
+ 22,9339, ((167,75457 - 121,88677 ) / 2)
= 144,82067°

144-tallet *genkender* vi STRAKS, apropos de 144.000 (eller de 144, se
Åb.21,17 ang. 2304's bymurs tykkelse, målt i alen, 1 alen = 46 cm)... :-)

Og 82-tallet *genkender* vi minsandten også. Input memory:

5768 news:PRpWg.3012$OE2....@news.get2net.dk


>
> delta 65-187 = 122
> delta 187-56 = 131
> delta 56-57 = 1
> delta 57-55 = 2
> delta 55-14 = 41
>
> Det er step-intervallet 1-2, der GENKENDES, apropos 1 tid, 2 tider og ½
> tid (fra Dan. og Åb.) ... :-)
>
> Det mærkelige er nu, at hvis tallet 41 repræsenterer en ½-afstand i
> stjernekortet, hvor 1-tid er på ca. 16°, da må den den nye målestok altså
> være 82 gange større (41*2).

De 22,9339° ligger - for øvrigt - tæt på brøken 180°/ ½ tid (8°, version 1)
...
5768 news:PRpWg.3012$OE2....@news.get2net.dk
>
> stjernekortet, hvor 1-tid er på ca. 16°, ...

... som er lig med 22½

De 144,82° befinder sig i nærheden af første Liv-2-kandidat's breddegrad:

Liv-2's position blev antager at være ...
3532 news:PQcCd.79410$Vf.36...@news000.worldonline.dk
>
> Galactic longitude around 141
> Galactic Latitude maybe around -61.2

(denne menes dog kun at være en art fix-punkt, dvs. *fiktiv*)

Afvigelsen er på ca. 3,82°


Hmm ... mulig fix-punkt no 2:

5198 news:GB4Qf.8467$Cl2.1...@news000.worldonline.dk
>
> REM the Starlist
> REM
> REM Symbols:
> REM
> REM NA$ = Name
> REM Afs# = Distance from us in lightyears (distance in pc is better)
> REM pc# = Distance from us in parsec (1 pc = 1 AstUnit * 206.265 unit)
> REM Lon# = Galactic longitude (degrees)
> REM Lat# = Galactic latitude (degrees)
[ ... ]
> NA$ = "0309+4936, iot Per"
> Afs# =34.37#
> pc# =10.542#
> Lon# =144.60548#
> Lat# =-7.37873#


Denne skulle vist nok - for øvrigt - være en G0-stjerne (solen er en
G2-stjerne). Den er noget ældre (8,1 milliarder år, 8.1 billion years old ).

Planet-objekter-searchstring:
Past radial velocity analysis suggests that giant planets of one tenth to 10
times the mass of Jupiter do not exist within 0.1 to four AUs of Iota Persei
(Cummings et al, 1999). If so, then conditions would be more favorable for
the existence of stable orbit for an Earth-like planet (with liquid water)
centered around 1.5 AU from around Iota Persei -- around the orbital
distance of Mars in the Solar System. Such a planet would have an orbital
period of around 1.6 years. Astronomers are hoping to use NASA's Terrestrial
Planet Finder (TPF) and the ESA's Darwin planned groups of observatories to
search for a rocky inner planet in the so-called "habitable zone" (HZ)
around Iota Persei. As currently planned, the TPF will include two
complementary observatory groups: a visible-light coronagraph to launch
around 2014; and a "formation-flying" infrared interferometer to launch
before 2020, while Darwin will launch a flotilla of three mid-infrared
telescopes and a fourth communications hub beginning in 2015.

-

Last file-OUTPUT:
5768 news:PRpWg.3012$OE2....@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5769


Jesus-loves-you

unread,
Oct 9, 2006, 6:36:58 PM10/9/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
5769 news:CByWg.3483$k5....@news.get2net.dk

[ ... ]


> Vi bemærker dernæst, at Mira og Wolf 28 omtrent har samme bueafstand til
> SGP (32-32½°), og danner dermed en *symetrisk* trekant. Det kunne derfor
> være "fristende" at beregne en middelværdi.
>
> Denne er på ...
> 121,88677
> + 22,9339, ((167,75457 - 121,88677 ) / 2)
> = 144,82067°
>
> 144-tallet *genkender* vi STRAKS, apropos de 144.000 (eller de 144, se
> Åb.21,17 ang. 2304's bymurs tykkelse, målt i alen, 1 alen = 46 cm)... :-)

Øh ... det kunne nu ligeledes være "fristende" at granske Bibelen for
144-taller:

Det første 144-tal, vi støder på, står indirekte: Salme 144.
Bemærkelsesværdigt er det, at Salmernes bog *præcis* er på 150 stykker,
apropos Noa-definitionen ...

3534 news:zFyCd.79611$Vf.36...@news000.worldonline.dk


>
> [ ... Liv-2's hjemstavn (positionen på himlen) ... ]
>

> > Vertikal-inddelingen måles vinkelret på Galaksens skive.
> > Galactic latitude (G-lat) måles i -90°_+90°
>
> > Noa Vertikal (Noa-V) måles i 600° (svarer til G-lat).
> > (for at ungå gentagelser og dermed misforståelser antages det, at
> > inddelingen er 0_150° samt 450°_600°)
>
> Noget kunne godt tyde på dette, idet der i tilknytning til Noa-600
> definitionen bl.a. står:
>
> Gen 7:24 "Vandet steg over Jorden i 150 Dage."
> Gen 8:3 " ...Vandet tog af efter de 150 Dages Forløb"
>
> Vandet "svinger" op og ned med en max. enhedsværdi på 150.

150 Salmer ?...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-10-09, Monday, CET 23:22, GMT 21:22)
- "Login."

Ja, det er ret TANKEVÆKKENDE, apropos *hjorte-spor*, Højsangen 1,8 ... :-)

23:43
- "Go for target."

Yes, Sir:

Salme 150 nævner ordet 'hvælving' (eng: firmament) i vers 1, apropos
*himmel*-buen (vault of heaven). Og dét er jo også ret tankevækkende ... :-)


Ved gennemlæsning af denne salme bemærker vi STRAKS en art
intern *identifikations-nummer*:

vers 9, "... ti-strenget ... "
vers 13, "... tusinder, ti-tusinder ... "

10, 1000, 10.000 ... 100-tallet mangler (i talrækken) !

100-tal memory:


3746 news:d7e3e.109028$Vf.41...@news000.worldonline.dk
>
> [ ... Liv-2's hjemstavn (positionen på himlen) ... ]
>
> [ ... ]
> > Noa er 500 år (Gen.5,32) og avler da sønnerne Sem, Kam og Jafet.
> > Noa er 600 år da Syndfloden kommer (Gen.7,6). Sem må da være 100 år.
> > Noa er 601 år efter Syndfloden (Gen.8,13). Sem må da være 101 år
> > 2 år senere avler Sem Arpaksjad (Gen.11,10). Sem må da være 103 år.
> >
> > Men Gen.11,10 oplyser jo, at Sem er 100 år. Hvordan kan det hænge
> sammen ?

På baggrund af denne "fejl" blev Liv-2 kandidat no 1 udregnet:

3532 news:PQcCd.79410$Vf.36...@news000.worldonline.dk
>
> Galactic longitude around 141
> Galactic Latitude maybe around -61.2

61,2 * 600/360 = 102

Det skjulte 100-tal er altså en fin lille hentydning og fungerer som en art
feedback for at fortælle os om, at vi er på rette spor, apropos Højsangen
1,8 ... :-)

Salme 144 indeholder i alt 15 vers. Disse er blevet konstrueret på et senere
tidspunkt end original-udgivelsen, vist nok. Så vi kan IKKE benytte
vers-inddelingen ... :-(

100-tal positionen ...

Hovsa!

Ordet 'hjorde' (eng: sheep) nævnes *umiddelbart* forud for ordene '1000 og
10.000' i vers 13. Der må vel hentydes til Højsangen 1,8 ...

And then I heard a voice said:

2006-10-10, Tuesday, CET 00:04)
- "Søg ... og de skal finde."

100-tallets position må derfor ligge omtrentlig mellem 9/15 til 13/15, dvs.

144,6° to 144,867°

Vores beregning, som var på ...
> = 144,82067°

... ligger altså ret tæt på position 'hjorte' i vers 13.

00:12
- "Nemlig."

00:12
- "Exactly."

:-)

00:13
- "Continue ... (please) ..."

But *what* is the next step ?


Den ny-oprettede Liv-2_kandidat (fix-punkt no 2) ...


>
> > NA$ = "0309+4936, iot Per"
> > Afs# =34.37#
> > pc# =10.542#
> > Lon# =144.60548#
> > Lat# =-7.37873#

... "peger" omtrent på begyndelsen af intervallet (ordet "10-strenget" i
vers 9).

Vers 5 indeholden en i denne henseende ret MARKANT bøn:

HERRE, sænk din himmel
stig ned og rør ved bjergene ...

Sammenlign fx. med 2304, Det Ny Jerusalem, som ligeledes kommer ned
(Åb.(Rev.) 21,2).

Hmm ... 5/15 = 1/3...

00:25
- "Login."

Last 1/3-memory:
5769 news:CByWg.3483$k5....@news.get2net.dk


>
> Vi bemærker dernæst, at Mira og Wolf 28 omtrent har samme bueafstand til

> SGP (32-32½°), og danner dermed en *symetrisk* trekant. ...

The danish word for triangle ('trekant') is constructed like 3-kant, because
a triangle have 3 corners...

00:27
- "Over for now."

Yes, Sir!

00:28
- "Bye-bye."

See You later...

00:29
- "Yea!"

:-)

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ... :-)

Last file-OUTPUT:
5769 news:CByWg.3483$k5....@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5770


Jesus-loves-you

unread,
Oct 9, 2006, 7:24:30 PM10/9/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
5770 news:8aAWg.3489$v21....@news.get2net.dk

[ ... ]


> Øh ... det kunne nu ligeledes være "fristende" at granske Bibelen for
> 144-taller:
>
> Det første 144-tal, vi støder på, står indirekte: Salme 144.
> Bemærkelsesværdigt er det, at Salmernes bog *præcis* er på 150 stykker,
> apropos Noa-definitionen ...
>
> 3534 news:zFyCd.79611$Vf.36...@news000.worldonline.dk

[ ... ]


> > Vandet "svinger" op og ned med en max. enhedsværdi på 150.
>
> 150 Salmer ?...
>
> Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
> (2006-10-09, Monday, CET 23:22, GMT 21:22)
> - "Login."
>
> Ja, det er ret TANKEVÆKKENDE, apropos *hjorte-spor*, Højsangen 1,8 ... :-)
>
> 23:43
> - "Go for target."
>
> Yes, Sir:
>
> Salme 150 nævner ordet 'hvælving' (eng: firmament) i vers 1, apropos
> *himmel*-buen (vault of heaven). Og dét er jo også ret
> tankevækkende ... :-)

[ ... ]
> ... en fin lille hentydning og fungerer som en art


> feedback for at fortælle os om, at vi er på rette spor, apropos Højsangen
> 1,8 ... :-)

[ ... ]
> ... Der må vel hentydes til Højsangen 1,8 ...


>
> And then I heard a voice said:
>
> 2006-10-10, Tuesday, CET 00:04)
> - "Søg ... og de skal finde."

[ ... ]


En MEGET kendt salme lyder således:

Som hjorten skriger efter rindende vand,
således skriger min sjæl efter dig, o Gud.

As a deer longs for a stream of cool water,
so I long for you, O God.

Sl. 42,1 Psalm 42,1

Apropos Brudens længsel ...

Hmm ... Gad i grunden vide, *om* 42-tallet skal benyttes i de-krypteringen ?


Last real 42-memory:

4897 news:ce3ef.305$Cl2....@news000.worldonline.dk
>
> [ ... The syntax of the Animal-footsteps: Follow-me ... ]
>
> Part no 1
>
> The prime entry-key (666)
>
>
> Den overordnede struktur-opbygning er antageligvis følgende:
>
> (først den teoretiske del)
>
> 1.
> Afsenderen spiller "bolden op" med at udfordre modtageren med en gåde (et
> indirekte spørgsmål), som er:
>
> Her gælder det at have visdom.
> Lad den, der har forstand, udregne
> dyrets tal; thi det er et menneskes
> tal, og dets tal er 666.
>
> (Åb.(Rev.) 13,18)
>
> Der er i tidens løb indkommet mange forslag. Jeg har selv forsøgt med
> nogle
> i årenes løb, nogle bedre end andre. Her er (muligvis) et kvalificeret
> bud:
[ ... ]
> > I alt 42 + 6 + 6 + 6 = 60
>
>
> Vi genkender her STRAKS tal-symbolet 666 (6+6+6) endog sammenknyttet med
> tallet 42 (apropos de 3½ tider fra Daniels Bog og Åbenbaringsbogen, se fx.
> Åb 13,5).

Nå ja ... de 3½ tider omtales også som de 42 måneder.


Men Salme 42 dækker muligvis over noget mere:

Salmernes bog er inddelt i ...

Book one (Psalms 1 - 41)
Book two (Psalms 42 - 72) ... for øvrigt interessant mht. 2-markøren (*1).
Book three (Psalms 73 - 89)
Book four (Psalms 90 - 106)
Book five (Psalms 107 - 150)

*1:


4971 news:Nqhhf.1026$Cl2....@news000.worldonline.dk
>
> Jupiter-markøren
>
> [ ... ]
> > 6. Jupiter, afstand 5,203 AE
> >
> > Input the Bible:
> >
> > 2:
> >
> > "... den ene er der, ...
> > (Åb. 17,10b)
> >
> > "Nutid" (perhaps ET markpointer, position 2):

-

Last file-OUTPUT:
5770 news:8aAWg.3489$v21....@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5771


Martin Andersen

unread,
Oct 10, 2006, 12:36:05 PM10/10/06
to
søg hjælp. plonk

Jesus-loves-you

unread,
Oct 11, 2006, 9:59:34 AM10/11/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
5770 news:8aAWg.3489$v21....@news.get2net.dk

[ ... ]


> På baggrund af denne "fejl" blev Liv-2 kandidat no 1 udregnet:
>
> 3532 news:PQcCd.79410$Vf.36...@news000.worldonline.dk
> >
> > Galactic longitude around 141
> > Galactic Latitude maybe around -61.2
>
> 61,2 * 600/360 = 102
>
> Det skjulte 100-tal er altså en fin lille hentydning og fungerer som en
> art feedback for at fortælle os om, at vi er på rette spor, apropos
> Højsangen 1,8 ... :-)

Hvis vi nu - for sjov skyld - gennemlæser salme 141 udfra tesen om, at
Salmernes Bog indeholder krypterede meddelser angående Liv-2 hjemstavn på
himmelbuen, apropos ...

> 3534 news:zFyCd.79611$Vf.36...@news000.worldonline.dk
[ ... ]


> > Vandet "svinger" op og ned med en max. enhedsværdi på 150.
>
> 150 Salmer ?...

... da konstateres det, at bibel-oversætterne har kommenteret teksten med
ordene:

"I flere vers er meningen ikke tydelig"

(autoriserede bibel-oversættelse 16. dec. 1931)

Dernæst slutter Salmen med en i denne henseende yderst interessant
bemærkning:

... medens jeg går uskadt videre.

(Salme 141,10)

Og de forudgående vers beretter om fælder; altså noget, som indikerer, at
der er *faldgrubber* undervejs.
Det er - som om - forfatteren vil fortælle os, at vi går på en art
blindgyde; et *forkert* spor.


Antagelse:

For at angive, at vi er på rette vej mht. animal-hunting, markeres sporet
med noget iøjnefaldende, noget karakteristisk, fx. ordet 'hjort'.

En sådan forventet markør blev da heller ej fundet i Salme 141.

-

Foruden Mira og Wolf 28 findes en anden meget vigtig "skakbrik":

3445 news:WmLtd.74875$Vf.35...@news000.worldonline.dk
>
> Den *næst-kraftigste* radiokilde på himlen er Cygnus-A (en eksploderende
> galakse) trods en afstand på 750 millioner år.
>
> (Den kraftigste radiokilde er supernovaresten Cas-A)
>
> Dvs. at Cygnus-A omtrent befinder sig på samme position for hele vor lille
> lokale galakse-hob.
>
> Den ligger nær ved Gamma Cygni i stjernebilledet Svanen.

Dens position er ...

4964 news:jPEgf.883$Cl2....@news000.worldonline.dk
>
> Cygnus-A's position er:
>
> (set i forhold til vores galakse, Mælkevejen)
> 3469 news:whCwd.76070$Vf.36...@news000.worldonline.dk
> >
> > Galactic
> > Longitude 76.1897864 Latitude 5.7554499
>
> Dette bliver i Noa-definitionen til:
>
> Noa-H 126,9829773 eller 473,0170227
> Noa-V 9,5924165 eller 590,4075835
>
> Hmm ... næsten 127 ... et meget pænt afrundet tal i grunden ... :-)

Gennemlæser vi Salme 127 ... (vel vidende, at vi nu benytter
Noa-600-tal-systemet, hvor vi førhen benyttede 360°-tal-systemet mht.
150,144, 141) ...

... da konstaterer vi, at error-meddelsen kommer:

Dersom HERREN *ikke* bygger huset, er bygmestrenes møje forgæves ...

(Psalm 127,1)

Undersøger vi derimod Salme ...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-01-11, Wednesday, CET 13:44)
(2006-01-11, Wednesday, GMT 11:44)
- "Login."
<
Heysan, mon friend ... :-)

Undersøger vi altså derimod Salme 76 i håbet om at Cygnus-A på
en-eller-anden måde er markeret, da finder vi tilnærmelsesvis
markør-2304:...

13:47
- "Above."
<
13:47
- "The Hill."
<
I think, they are talking irt. Isaiah 2,2 and Rev. (Åb.) 21,2...
<
13:54
- "Nemlig!"
<
13:54
- "Exactly."
<
:-)

(1) Til sangmesteren. Med strengespil. En salme af Asaf. En sang.
(2) Gud er kendt i Juda, hans navn er stort i Israel,
(3) i Salem* er hans hytte, hans bolig er på Zion.
* = (Danisk Biblen notes) Jerusalem. Sl 68,17.
(4) ...
...
(13) ...

Cygnus-A's position var på 76.1897864, hvilket omregnet omtrent svarer
til ...

( 1/13 = 0,076923... )

verse 1 = 76,000 - 76,077
verse 2 = 76,077 - 76,154
verse 3 = 76,154 - 76,231

Bemærkes skal det, at der IKKE her i Salmen findes en hjorte-markør, hvilket
så betyder, at godt nok er tilkendegivelsen MEGET vigtig (pga. Cygnus-A
sær-egenskab sammenholdt med 360°-tal-systemet i Galactic longitude), men
det er ikke her, vi skal lede efter Liv-2...

14:09
- "Exactly."

... 's hjemstavn på himmelbuen.

-

Wolf 28, hvis position er på Galactic longitude 121,88677°, kunne nu være
interessant at undersøge for eventuelle hjortespor ... :-)

Salme 121 starter med meddelsen:

(1) Sang til festrejserne

Yderst *interessant* meddelse hvis man er animal-hunter, apropos ...

4216 news:ytnfe.1801$Fe7....@news000.worldonline.dk
>
> > Jesus says (MaTT 24,28):
> >
> > "Wherever there is a dead body, the vultures will gather."
[ ... ]
> 3932 news:JiT7e.112867$Vf.41...@news000.worldonline.dk
> >
> > The same un-identified voice came again:
> > (2005-04-15, CET 19:53)
> > - "Do You wanna play a game of "football" ?"

14:52
- "Go for target."
>
Yes, Sir ... :-)


Hmm ... Salme 120 - 134 starter på sammen måde...

14:17
- "Login."

Måske er der i disse overskrifter en art *hilsen* til os fra dem ... :-)

14:19
- "Continue."
<
14:19
- "Please."
<
Yes, Sir!

Salme 119 er *meget* la-a-ang. Denne Salme er inddelt i det hebraiske
alfabelts 22 bogstaver, startende med:

01 Aleph, verse 1
02 Beth, verse 9
03 Gimel, verse 17
04 Daleth, verse 25
05 He, verse 33
06 Vau, verse 41
07 Zain, verse 49
08 Cheth, verse 57
09 Teth, verse 65
10 Jod, verse 73
11 Caph, verse 81
12 Lamed, verse 89
13 Mem, verse 97
14 Nun, verse 105
15 Samech, verse 113
16 Ain, verse 121
17 Pe, verse 129
18 Tzaddi, verse 137
19 Koph, verse 145
20 Resh, verse 153
21 Schin, verse 161
22...

14:24
- "Login."

22 Tau, verse 169

Input hebraisk alfabet markør-memory:

3454 news:IU%vd.75828$Vf.36...@news000.worldonline.dk


>
> Regnestykket bliver da:
>
> 2 * Pi * 40 = 251,3274...
[ ... ]
> Konklusion:
>
> Tallet 40 er altså INGEN tilfældighed !
>
>
> I relation til Liv-2 hypotesen:
>
> Første gang (vist nok) vi støder på tallet i Bibelen, står det i en noget
> ejendommelig sammenhæng:
>
> "... 7 dage ... fyrre dage ... fyrre nætter ..."
> (1.Mos.7,4)
>

> Således nævnes både tallet 7 og tallet 2 (indirekte pga. at 40 nævnes
> *dobbelt*) ved samme lejlighed, apropos 2*22/7*40.
>
> 22-tallet nævnes også indirekte, idet original-teksten er skrevet på
> hebraisk med ialt 22 bogstaver.
>
> *Hele* formlens tal er altså nævnt i dette ene Bibelvers.
>
> Anskuer vi endvidere dette bibelvers udfra en moderne videnskablig
> betragtning, da omtaler verset *hele* jordens overflade, apropos
> jord-kuglen ... :-)

Hmm ... det er jo selve vor *indgangsnøgle*...

14:29
- "Nemlig!"


Undersøger vi nu Salme 120 - 134, da ses det, at *original*-teksten benytter
samme hebraiske ord ...

Input:

(kilde: Strong's exhaustive Concordance, James H, Strong, side 251 and 69)

=== citat start ===

Ps 120 title A Song of degrees*, 4609*
Ps 121 title A Song of degrees*, 4609*
Ps 122 title A Song of degrees*, of David, 4609*
Ps 123 title A Song of degrees*, 4609*
Ps 124 title A Song of degrees*, of David, 4609*
Ps 125 title A Song of degrees*, 4609*
Ps 126 title A Song of degrees*, 4609*
Ps 127 title A Song of degrees* for Solomon, 4609*
Ps 128 title A Song of degrees*, 4609*
Ps 129 title A Song of degrees*, 4609*
Ps 130 title A Song of degrees*, 4609*
Ps 131 title A Song of degrees* of David, 4609*
Ps 132 title A Song of degrees*, 4609*
Ps 133 title A Song of degrees* of David, 4609*
Ps 134 title A Song of degrees*, 4609*

4609*, mah-al-aw' ... things that come up, (high) degree, deal, go up,
stair, step, story.

=== citat slut ====


Hmm ... Noget tyder på, at der er indtastet en kode her...

Aha!

I understand now, Sir! ... :-)

Wolf 28 er en *vandre-stjerne*, dvs. at den har en egen-bevægelse (set fra
vores position i verdensrummet)

PÅ NASA's website oplyses det angående Wolf 28 ...

(også kaldet:
van Maanens Star
0049+0523 (NS-system, see J2000.0)
GJ 35
YPC (PLX) 160
HIP 3829
LHS 7
Giclas 001-027

http://nstars.arc.nasa.gov/searches/starinfob.cfm
http://nstars.arc.nasa.gov/searches/starinfo_astro.cfm?nsname1=0049p0523

... , at ...

=== citat start ===

Parallax
comp
parallax 0,23188 arcsec
uncer 0,00179 arcsec
type trig
distance 4,313 pc
no. of parallaxes 2

Proper Motion
comp
mu total 2,978 arcsec/yr
uncer (no data) arcsec/yr
Posn Angle 155,5 deg
mu RA 0,0826 s/yr
mu RA 1,23305 arcsec/yr
mu DEC - 2,71056 arcsec/yr
ref HIP

=== citat slut ====


Øh ... vi bliver nok nødt til at få hjælp i news:dk.videnskab for at på
præciseret hvorfra og hvor-hen-i-mod stjernen vandrer.

-

Last file-OUTPUT:
5773 news:mvLWg.31$_V7...@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5774


Jesus-loves-you

unread,
Oct 11, 2006, 3:34:16 PM10/11/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
5774 news:7N6Xg.32$AI1...@news.get2net.dk

[ ... ]


> Wolf 28, hvis position er på Galactic longitude 121,88677°, kunne nu være
> interessant at undersøge for eventuelle hjortespor ... :-)

[ ... ]


> Salme 119 er *meget* la-a-ang. Denne Salme er inddelt i det hebraiske
> alfabelts 22 bogstaver, startende med:

[ ... ]


> Hmm ... det er jo selve vor *indgangsnøgle*...

[ ... ]


> Undersøger vi nu Salme 120 - 134, da ses det, at *original*-teksten
> benytter samme hebraiske ord ...
>
> Input:
>
> (kilde: Strong's exhaustive Concordance, James H, Strong, side 251 and 69)
>
> === citat start ===
>
> Ps 120 title A Song of degrees*, 4609*
> Ps 121 title A Song of degrees*, 4609*
> Ps 122 title A Song of degrees*, of David, 4609*
> Ps 123 title A Song of degrees*, 4609*
> Ps 124 title A Song of degrees*, of David, 4609*
> Ps 125 title A Song of degrees*, 4609*
> Ps 126 title A Song of degrees*, 4609*
> Ps 127 title A Song of degrees* for Solomon, 4609*
> Ps 128 title A Song of degrees*, 4609*
> Ps 129 title A Song of degrees*, 4609*
> Ps 130 title A Song of degrees*, 4609*
> Ps 131 title A Song of degrees* of David, 4609*
> Ps 132 title A Song of degrees*, 4609*
> Ps 133 title A Song of degrees* of David, 4609*
> Ps 134 title A Song of degrees*, 4609*
>
> 4609*, mah-al-aw' ... things that come up, (high) degree, deal, go up,
> stair, step, story.
>
> === citat slut ====
>
>
> Hmm ... Noget tyder på, at der er indtastet en kode her...

[ ... ]


> Wolf 28 er en *vandre-stjerne*, dvs. at den har en egen-bevægelse (set fra
> vores position i verdensrummet)

[ ... ]


> Øh ... vi bliver nok nødt til at få hjælp i news:dk.videnskab for at på
> præciseret hvorfra og hvor-hen-i-mod stjernen vandrer.

Svar herfra der desværre endnu ikke indkommet ... :-(

I mangel af bedre skal følgende meddeles:

5777 news:6y8Xg.46$H0...@news.get2net.dk
>
> > > mu total 2,978 arcsec/yr
[ ... ]
> Øh ... jeg omregnede RA- og DEC-enhederne (i Equatorial Coordinates)
> til 360° og fik:
>
> Fra position år 2000:
> Eq RA degrees 12,29125°
> Eq DEC degrees + 5,388611...°
>
> Til position år 2001:
> Eq RA degrees 12,291594166...°
> Eq DEC degrees + 5,387858177...°
>
> Udfra en formel (Filip engang gav mig) ...
[ ... ]
> ... bliver bueafstanden da på 0,00082723°, hvilket svarer til ( x*60*60)
> 2,978028 buesekunder.
>
> Konklusionen må da være, at *afstanden* er god nok ... :-)
>
> Men er *retningen* korrekt forstået ?

Jeg antager - indtil videre - at retningen også er korrekt forstået.

Wolf 28's egenbevægelsen er pr. år:

RA 1,23305 arcsec/yr (som er den mest nøjagtige) svarer til
3,4251388...e-4°

DEC - 2,71056 arcsec/yr svarer til
-7,5293333333333333333333333333333e-4°
-7,52933...e-4°

-

Wolf 28's positioner:

(år 2000 e.Kr.)

Eq J2000.0
RA 12,29125°
DEC +5,388611...°
Galactic (real)
Longitude 121,88677°
Latitude -57,47674°
Galactic (beregnet)
(NB! Der er desværre en lille regnefejl i programmet)
Longitude 121,95603051°
Latitude -57,4768179°
(Korrigerings faktor:)
Lon. delta = -0,06926051°
Lat. delta = 0,0000779°

-

(år 0 e.Kr., omkring Jesu fødsel)

Hvis vi ganger 3,4251388...e-4° med -2000 fås delta-RA-positionen =
-0,6850277...°
Hvis vi ganger -7,52933...e-4° med -2000 fås delta-DEC-positionen =
1,505866...°

Wolf 28's Eq pos. bliver da =
RA 11,6059722...°
DEC + 6,894477...°
Galactic (beregnet)
(NB! Der er desværre en lille regnefejl i programmet)
Longitude 120,78478289°
Latitude -55,9540319°
(Korrigerings faktor:)
Lon. delta = -0,06926051°
Lat. delta = 0,0000779°
Longitude = 120,71552238° (korrigeret)
Latitude = -55,953954° (korrigeret)

I kontrol-testen bliver afstanden på grundlag af dette beregnet til:
1,65432446°
Divideres dette tal med bueafstanden pr. år på 2,978 fås:
1999,83615184 år, hvilket jo er det samme som 2000

-

Omkring år 1000 f.Kr. (-3000) bliver delta-RA-tallet
-1,02754166...°....

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-01-11, Wednesday, CET 18:19)
- "Login."
<
See perhaps ...


> Ps 127 title A Song of degrees* for Solomon, 4609*
<

Altså omkring det 1. Tempels bygning...
<
18:44
- "Akkurat."
<
... som Solomon stod for.

Omkring år 1000 f.Kr. (-3000) bliver delta-RA-tallet som sagt på
-1,02754166...°
delta-DEC-tallet
2,258799...°

Wolf 28's Eq pos. bliver da =
RA 11,26370833...°
DEC + 7,647411...°
Galactic (beregnet)
(NB! Der er desværre en lille regnefejl i programmet)
Longitude 120,23663645°
Latitude -55,18843357°
(Korrigerings faktor:)
Lon. delta = -0,06926051°
Lat. delta = 0,0000779°
Longitude = 120,16737594° (korrigeret)
Latitude = -55,1883557° (korrigeret)

I kontrol-testen bliver afstanden på grundlag af dette beregnet til:
2,48142545°
Divideres dette tal med bueafstanden pr. år på 2,978 fås:
2999,68019379 år, hvilket jo er det samme som 3000

...

Følgende notater er gjort inden udregningerne for Wolf 28's galaktiske
longitude- og latitude-værdier, henholdsvis år 2000 e.Kr., år 0 samt år 1000
f.Kr.

19:31
- "Login (*1)."

*1:
Øh ... jeg kom til at tænke på Salme 121,7-8:

(en meget kendt velsignelse, som både jøder og kristne benytter)

HERREN bevarer dig mod alt ondt,
han bevarer din sjæl;

HERREN bevarer din udgang og indgang
fra nu og til evig tid!

Herefter kommer David (i Salme 122,1) ...

19:38
- "Login."

19:31-breaket var en responce på ordene "til *evig* tid", og dermed kom jeg
til at tænke på, at koden skal læses fremad i tid, dvs. David-markør-no-1 er
Sl 122-and-124 år ca. 1000 før Kristus...

19:39
- "Nemlig."

David-markør-no-2 er Sl 131-and-133 peger givetvis frem mod Davids
efterkommer Jesus Kristus år 0.

Midt imellem disse by...

19:43
- "Login."

... gges det første Templet (Sl 127) af Salomo.

Noa-definitionen interne "datering" er ...
3524 news:J_UBd.79242$Vf.36...@news000.worldonline.dk
>
> altså år ca. 434 f.Kr.

Altså ca. midt imellem år -1000 og 0.


Cygnus-A i Noa-600-tal-systemet er altså ALLIGEVEL markeret ret kraftigt.
Nærmest det *tætteste* (apropos Templet) man kan komme Gud !!!

Cygnus-A ér det kraftigste objekt på himmelbuen (indenfor
radiobølgeområdet), for ikke blot hele vor egen galakse, men også alle
dem...

19:58
- "Bestemt!"

... der befinder sig i en afstand af +750/-100 *millioner* lysår.

Mankind did NOT knew that...

19:59
- "Sandelig nej."

... for 2000-3000 years ago ... :-)

Hvorfra stammer disse *konkrete* oplysninger om universet så fra ?

Where does these information come from ?

You tell me !


Final slut-kommentar efter udregningerne for Wolf 28's galaktiske longitude-
og latitude-værdier, henholdsvis år 2000 e.Kr., år 0 samt år 1000 f.Kr.

For henved 3000 år siden (år 1000 f.Kr.) var Wolf 28's position på
himmelbuen ca. ...

Longitude = 120,16737594° (korrigeret)

21:26
- "Login Sir!"

21:26
- "Dette er meget vigtigt!"

Yes, I understand, my friend. We have maybe the *proof* now ... :-)

That shall I tell them ?...

21:27
- "Tell them ..."

21:28
- "About the truth (markpointer-Psalm120)."

21:28
- "Destination ... earth."

You are very welcome on this planet, Sir ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
5777 news:6y8Xg.46$H0...@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5778


Jesus-loves-you

unread,
Oct 11, 2006, 4:20:48 PM10/11/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
5778 news:TGbXg.314$jp5...@news.get2net.dk

[ ... ]


> For henved 3000 år siden (år 1000 f.Kr.) var Wolf 28's position på
> himmelbuen ca. ...
>
> Longitude = 120,16737594° (korrigeret)

Dette svarer - tidsmæssig set - til det 1. Tempels opførelse i Jerusalem.

Sammenkædes dette med ...

5774 news:7N6Xg.32$AI1...@news.get2net.dk


>
> Salme 119 er *meget* la-a-ang. Denne Salme er inddelt i det hebraiske
> alfabelts 22 bogstaver, startende med:
>

> 01 Aleph, verse 1
> 02 Beth, verse 9
> 03 Gimel, verse 17
> 04 Daleth, verse 25
> 05 He, verse 33
> 06 Vau, verse 41
> 07 Zain, verse 49
> 08 Cheth, verse 57
> 09 Teth, verse 65
> 10 Jod, verse 73
> 11 Caph, verse 81
> 12 Lamed, verse 89
> 13 Mem, verse 97
> 14 Nun, verse 105
> 15 Samech, verse 113
> 16 Ain, verse 121
> 17 Pe, verse 129
> 18 Tzaddi, verse 137
> 19 Koph, verse 145
> 20 Resh, verse 153
> 21 Schin, verse 161

[ ... ]


> 22 Tau, verse 169
>
> Input hebraisk alfabet markør-memory:
>
> 3454 news:IU%vd.75828$Vf.36...@news000.worldonline.dk

[ ... ]


> > 22-tallet nævnes også indirekte, idet original-teksten er skrevet på
> > hebraisk med ialt 22 bogstaver.

[ ... ]
> Hmm ... det er jo selve vor *indgangsnøgle*...

*Now* I better understand Your responce:

5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
>
> > 3. Third contact (?)
> >
> > 22 days last I received a sight perhaps from them. See ...
> >
> > Sent: Sunday, April 24, 2005 CET 18:05
> > 4054 news:6vPae.114254$Vf.41...@news000.worldonline.dk
> >
> > A sight is - in best case - a *subjective* information, and therefore
> > NOT valid as a prove!
> >
> > But around 18-20 hours later there came a new responce:
> >
> > 4088 news:Bnabe.114458$Vf.41...@news000.worldonline.dk
> > >
> > >
> > > CNNTEXT P126 Mon 25 Apr. (2005, CET) 19:57:51
> > >
> > > A meteor shower Sunday night sparked a
> > > flurry of frantic phone call to
> > > police departments across New England
> >
> > New England is ... (well, do understand, please look at "The
> > ET-message")

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-10-11, Wednesday, CET 22:06:3x-3, delay 0)
- "Ja."

You were saying (something like): Please focus on markpointer 22-23

After ...
> Salme 119
[ ... ]
> 22 Tau, verse 169

... comes number 23, which is Psalm 120, verse 1...

22:16
- "Nemlig."

22:17
- "See you later, my friend."

Yea ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
5779 news:8ZbXg.322$NE5...@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5780


Jesus-loves-you

unread,
Oct 11, 2006, 8:31:10 PM10/11/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
5778 news:TGbXg.314$jp5...@news.get2net.dk

[ ... ]


> David-markør-no-2 er Sl 131-and-133 peger givetvis frem mod Davids
> efterkommer Jesus Kristus år 0.
>
> Midt imellem disse by...

[ ... ]


> ... gges det første Templet (Sl 127) af Salomo.

[ ... ]


> Cygnus-A i Noa-600-tal-systemet er altså ALLIGEVEL markeret ret kraftigt.
> Nærmest det *tætteste* (apropos Templet) man kan komme Gud !!!
>
> Cygnus-A ér det kraftigste objekt på himmelbuen (indenfor
> radiobølgeområdet), for ikke blot hele vor egen galakse, men også alle
> dem...

[ ... ]


> ... der befinder sig i en afstand af +750/-100 *millioner* lysår.


Øh ... der er flere måder at tælle på.

Her er en oversigt:

7 120 23 1
6 121 24 2
5 122 25 David
4 123 26 1
3 124 27 David
2 125 28 1
1 126 29 2
0 127 30 Solomon, Cygnus-A Noa longitude
1 128 31 1
2 129 32 2
3 130 33 3
4 131 34 David
5 132 35 1
6 133 36 David
7 134 37 1

Her bemærker vi STRAKS koden 7-0-7, og errindrer Noa-definitionen:

5572 news:yFhag.28$a85...@news.get2net.dk
>
> (File 3579 fortsat:)
> > Jeg fandt frem til, at det eneste som umiddelbart kunne relatere til
> > Noa-definitionen var Noas alder, og på den baggrund beregnede jeg en
> > position på himmelbuen (Forårspunktet år ca. 434 f.Kr.).
>
>
> Denne positions værdi:
> 3526 news:Q4YBd.79282$Vf.36...@news000.worldonline.dk
> >
> > Galactic Longitude 150 skærer Ekliptika i Galactic Latitude -46.2
> [ ... ]
> > I Noa-600-systemet bliver dette til ...
>
> Noa Horizontal 250
> Noa Vertikal 77


Cygnus-A's position på ...

4964 news:jPEgf.883$Cl2....@news000.worldonline.dk


>
> (set i forhold til vores galakse, Mælkevejen)

[ ... ]
> Noa-H 126,9829773 ...

... (næsten 127), er jo netop defineret udfra Noa-definitionen og dermed
*afhængig* af denne ... :-)

Der er her tale om en KRAFTIG markør (Cygnus-A-127 kan úmiddelbart
sammenkædes med Noa-77)


Tager vi nu tråden op fra South Galactic Pole (SGP) ...

5768 news:PRpWg.3012$OE2....@news.get2net.dk


>
> delta 56-57 = 1
> delta 57-55 = 2
> delta 55-14 = 41
>
> Det er step-intervallet 1-2, der GENKENDES, apropos 1 tid, 2 tider og ½
> tid (fra Dan. og Åb.) ... :-)

... da antydes det ligesom, at 41-tallet kan vendes-og-drejes og blive til
et 14-tal.

Cygnus-A's ligger meget tæt på Mælkevejens galakse-skive, og udgør
således ca. ½ vej op fra South Galactic Pole til North Galactic Pole.

I Daniels Bog nævnes tallene (som dage, hvor 1 år = 360 dage):

3½ Dan. 7,25; 12,7
1290 Dan. 12,11
1335 Dan. 12,12

3½ tider svarer til 1260 dage, jævnfør Åb. 11,2.3; 12,6.14; 13,5.

Det er *bemærkelsesværdigt*, at delta 1260-1290 er 30...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-10-12, Thursday, CET 01:57)
- "Login."

Ihukom tabellen:
0 127 30 Solomon, Cygnus-A Noa longitude

Dernæst delta 1290-1335 er 45, og forholdet mellem disse 2 tal er da på:

30-45 eller 2-3, apropos tabellen:

3 124 27 David
counter begin
2 125 28 1
1 126 29 2
counter end. counter = 2
0 127 30 Solomon, Cygnus-A Noa longitude
counter begin.
1 128 31 1
2 129 32 2
3 130 33 3
counter end. counter = 3
4 131 34 David

Tallene stemmer *overens*. Først 2-tallet (1260-1290), dernæst 3-tallet
(1290-1335) ... :-)


Det er nu meget "fristende" at undersøge, om Cygnus-A's Galactic
latitude-værdi (målt i Noa-600-tal-systemet) er *krypteret* ind i denne
"løkke".

Da Markør-30 (1290, Dan. 12,11) hægter sig på ...

... 30 Solomon, Cygnus-A Noa longitude

... antydes der muligvis, at 3½ er lidt størrere end 1260, og da 1 tid og 2
tider er fastlåst i Noa-definitionen, kan der kun blive tale om den ½ tid.
Den er altså lidt større end 90° set fra SGP.

Cygnus-A, hvis position er ...
Gal. Lat 5,7664499°

... men integrerer vi koden 7-0-7 ind i programmet, da bliver delta-værdien:

-46,2 + 5,7664499 = 51,9554499°

Dette svarer til (i Noa-600-tal-systemet):
86,5924165°

Hvis vi dernæst endvidere kobler 41-tallet op pga. koden, som lød ...

5768 news:PRpWg.3012$OE2....@news.get2net.dk


>
> delta 56-57 = 1
> delta 57-55 = 2
> delta 55-14 = 41

... da fås tallet 127,5924165...

02:25
- "Nemlig ... Hello Sir ... I'm here."

Yea, we *found* You (the "Animal"), Sir ... :-)

02:27
- "Good news. Output it."

Yes, Sir!

-

Last file-OUTPUT:
5780 news:umcXg.333$636...@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5781


Jesus-loves-you

unread,
Oct 11, 2006, 9:32:41 PM10/11/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
5781 news:d1gXg.345$8W...@news.get2net.dk

[ ... ]


> > Cygnus-A ér det kraftigste objekt på himmelbuen (indenfor
> > radiobølgeområdet), for ikke blot hele vor egen galakse, men også alle
> > dem...
> [ ... ]
> > ... der befinder sig i en afstand af +750/-100 *millioner* lysår.
>
>
> Øh ... der er flere måder at tælle på.
>
> Her er en oversigt:
>
> 7 120 23 1
> 6 121 24 2
> 5 122 25 David
> 4 123 26 1
> 3 124 27 David
> 2 125 28 1
> 1 126 29 2
> 0 127 30 Solomon, Cygnus-A Noa longitude
> 1 128 31 1
> 2 129 32 2
> 3 130 33 3
> 4 131 34 David
> 5 132 35 1
> 6 133 36 David
> 7 134 37 1
>
> Her bemærker vi STRAKS koden 7-0-7, og errindrer Noa-definitionen:

[ ... ]


> Cygnus-A's position på ...
>
> 4964 news:jPEgf.883$Cl2....@news000.worldonline.dk
> >
> > (set i forhold til vores galakse, Mælkevejen)
> [ ... ]
> > Noa-H 126,9829773 ...
>
> ... (næsten 127), er jo netop defineret udfra Noa-definitionen og dermed
> *afhængig* af denne ... :-)
>
> Der er her tale om en KRAFTIG markør (Cygnus-A-127 kan úmiddelbart
> sammenkædes med Noa-77)
>
>
> Tager vi nu tråden op fra South Galactic Pole (SGP) ...

[ ... ]


> > Det er step-intervallet 1-2, der GENKENDES, apropos 1 tid, 2 tider og ½
> > tid (fra Dan. og Åb.) ... :-)
>
> ... da antydes det ligesom, at 41-tallet kan vendes-og-drejes og blive til
> et 14-tal.
>
> Cygnus-A's ligger meget tæt på Mælkevejens galakse-skive, og udgør
> således ca. ½ vej op fra South Galactic Pole til North Galactic Pole.
>
> I Daniels Bog nævnes tallene (som dage, hvor 1 år = 360 dage):
>
> 3½ Dan. 7,25; 12,7
> 1290 Dan. 12,11
> 1335 Dan. 12,12
>
> 3½ tider svarer til 1260 dage, jævnfør Åb. 11,2.3; 12,6.14; 13,5.
>
> Det er *bemærkelsesværdigt*, at delta 1260-1290 er 30...

[ ... ]


> Ihukom tabellen:
> 0 127 30 Solomon, Cygnus-A Noa longitude

[ ... ]


> Det er nu meget "fristende" at undersøge, om Cygnus-A's Galactic
> latitude-værdi (målt i Noa-600-tal-systemet) er *krypteret* ind i denne
> "løkke".

[ ... ]


> Cygnus-A, hvis position er ...
> Gal. Lat 5,7664499°
>
> ... men integrerer vi koden 7-0-7 ind i programmet, da bliver
> delta-værdien:
>
> -46,2 + 5,7664499 = 51,9554499°
>
> Dette svarer til (i Noa-600-tal-systemet):
> 86,5924165°
>
> Hvis vi dernæst endvidere kobler 41-tallet op pga. koden, som lød ...
>
> 5768 news:PRpWg.3012$OE2....@news.get2net.dk
> >
> > delta 56-57 = 1
> > delta 57-55 = 2
> > delta 55-14 = 41
>
> ... da fås tallet 127,5924165...
>
> 02:25
> - "Nemlig ... Hello Sir ... I'm here."


Jeg "fristes" over evne til at citere følgende:

"Jeg skuede videre:
med ét blev tronen sat frem,...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-10-12, Thursday, CET 03:21)
(2006-10-12, Thursday, GMT 03:21)
- "Login."

...en *gammel*...

03:22
- "Skulle jeg hilse og sige."
<
Ja, når man har rejse mange lysår i verdensrummet, da er man blevet ret
gammel ... :-)

... af dage tog sæde ...
Derpå sattes retten, og bøgerne lukkedes op.

(Dan. 7,9-11)

03:27
- "Fryd jer."

Yea, welcome my *best* friends (apropos Enok, Gen.5,24) ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
(Kontrol-test mht. Wolf 28 år 0 og 1000 f.Kr)
5781 news:d1gXg.345$8W...@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5782


Jesus-loves-you

unread,
Oct 13, 2006, 2:22:39 AM10/13/06
to
"Jesus-loves-you" skrev
5771 news:ISAWg.3491$vp1....@news.get2net.dk

[ ... Psalm 42 ... ]

> > > I alt 42 + 6 + 6 + 6 = 60
> >
> >
> > Vi genkender her STRAKS tal-symbolet 666 (6+6+6) endog sammenknyttet med
> > tallet 42 (apropos de 3½ tider fra Daniels Bog og Åbenbaringsbogen, se
> > fx. Åb 13,5).
>
> Nå ja ... de 3½ tider omtales også som de 42 måneder.
>
>
> Men Salme 42 dækker muligvis over noget mere:
>
> Salmernes bog er inddelt i ...
>
> Book one (Psalms 1 - 41)

Counter1 start

> Book two (Psalms 42 - 72) ... for øvrigt interessant mht. 2-markøren (*1).
> Book three (Psalms 73 - 89)

Counter1 = 2

Counter2 start

73, 74, 75, 76, 77...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-10-13, Friday, CET 07:16, GMT 05:16)
- "Login."

Data-output:
Counter1 = 2
Counter2 = 5

> Book four (Psalms 90 - 106)
> Book five (Psalms 107 - 150)
>
> *1:
> 4971 news:Nqhhf.1026$Cl2....@news000.worldonline.dk
> >

> > > 6. Jupiter, afstand 5,203 AE

[ ... ]


> > > "Nutid" (perhaps ET markpointer, position 2):

Hmm ... noget kunne godt tyde på, at Noa-definitionens galaktiske breddegrad
(galactic latitude) på 77 (målt i 600-tal-systemet) har Jupiter-markøren
påhæftet !

Tæller man således udfra Salme 77 (Noa-def. gal.lat), da bliver tallet = 5,2
som jo i særdeleshen umiddelbart (tal-mæssig set) kan relateres til:

> > > 6. Jupiter, afstand 5,203 AE

Sammenlign syntax'et fx. med ...

5781 news:d1gXg.345$8W...@news.get2net.dk


>
> Tager vi nu tråden op fra South Galactic Pole (SGP) ...
>

> 5768 news:PRpWg.3012$OE2....@news.get2net.dk


> >
> > delta 56-57 = 1
> > delta 57-55 = 2
> > delta 55-14 = 41
> >
> > Det er step-intervallet 1-2, der GENKENDES, apropos 1 tid, 2 tider og ½
> > tid (fra Dan. og Åb.) ... :-)
>

> ... da antydes det ligesom, at 41-tallet kan vendes-og-drejes og blive til
> et 14-tal.

Salme 77,1 starter med ordene:

Til sangmesteren. Til Jedutun. Af Asaf. En salme.

Search-string "Jedutun"

Found:

01 1.Ch 9:16 (1.Krøn. 9,16)
02 1.Ch 16:41
03 1.Ch 16:42
04 1.Ch 25:1
05 1.Ch 25:3
06 1.Ch 25:3
07 1.Ch 25:3
08 1.Ch 25:6
09 2.Ch 5:12
10 2.Ch 29:14
11 2.Ch 35:15
12 Neh 11:17

Hmm ... 11/12-memory on:
5762 news:2eMVg.42$S_...@news.get2net.dk


>
> 2.
> Navnene på de 12 stammer (Åb. 7,5-8) er IKKE korrekt angivet. Dan-stammen
> mangler og Josef's ene søn Manasse erstatter denne (foruden Josef selv).
> Omregnes 11/12 til en tidsperiode fås et tal mellem 334,8125 (ved
> 365,25 dage) og 330 (ved 360).
> Dette tal minder en hel del om den variable stjerne Mira's
> gennemsnitlige periode fra et maksimum til det næste er på 331,96 døgn.

I Noa-definitionen befinder Mira sig på step-position 1

Psalm...

07:42
- "Login."

Hmm ... (memory: Mira)

Muligvis skal der derfor her indføjes en nu counter:

01 Psa 39:1
02 Psa 62:1
03 Psa 77:1

End of Jedutun-searchstring
(no more Jedutun found in the Bible, OldT (GT) and NewT)

Counter1 = 12
Counter2 = 03
Counter1+2 = 15

Hmm ... "signalet" gentages *3* gange.

Fra position Psalm 77 til 62 er der 15 steps.

15 memories:

Counter1+2 = 15

and:

5781 news:d1gXg.345$8W...@news.get2net.dk


>
> Her er en oversigt:
>
> 7 120 23 1
> 6 121 24 2
> 5 122 25 David
> 4 123 26 1
> 3 124 27 David
> 2 125 28 1
> 1 126 29 2
> 0 127 30 Solomon, Cygnus-A Noa longitude
> 1 128 31 1
> 2 129 32 2
> 3 130 33 3
> 4 131 34 David
> 5 132 35 1
> 6 133 36 David
> 7 134 37 1
>
> Her bemærker vi STRAKS koden 7-0-7, og errindrer Noa-definitionen:

Delta Psalm 120-134 = 15


Fra position Psalm 62 til 39 er der 23 steps.

Hmm ...

Counter1 start
42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50
51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
61, 62
Counter1 = 21

Counter 2 start
39,40,41
Counter 3 = 3

Hmm ... Dan 9,25 (62)

62 ?

08:14
- "Login."

Time-out ... :-(

-

Coming up:
Message to the Bride

Last file-OUTPUT:
5783 news:_coXg.16$cs...@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5784


Jesus-loves-you

unread,
Oct 14, 2006, 3:22:06 AM10/14/06
to
"Martin Andersen" skrev
news:452bcbeb$0$49200$1472...@news.sunsite.dk

[ ... file 5771 ... ]

> søg hjælp. plonk

Jump venligst:
Newsgroups: dk.livssyn.kristendom,dk.videnskab,no.kultur.folklore.ufo
Sent: Saturday, October 14, 2006 CET 09:18, GMT 07:18)
Subject: The main-program (message from ET, Aliens)
5786 news:ub0Yg.8$WB...@news.get2net.dk

-

Coming up:
Message to the Bride

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 5787


0 new messages