*Profeti* vedr. Forbøn for vores kristne nationer - Re: 2019 uge 40 (news samlet)

*Profeti* vedr. Forbøn for vores kristne nationer

File 21.819 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prayer/21-819
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-819
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-819

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prayer/21-819

Other news:

2311 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

(Jesus siger:)

„Enhver, som vil være min discipel, skal sætte mig højere
end sin far og mor, sin ægtefælle og sine børn, sine
brødre og søstre — ja, højere end sit eget liv.

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+14&version=BPH

Lukas 14, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Konfrontationen fortsætter

[ ... ]

Om ydmyghed og gæstfrihed

[ ... ]

Historien om den store bryllupsfest

[ ... ]

Om at være discipel af Jesus

25
Store menneskemængder fulgte Jesus, og han vendte sig til
dem og sagde:

26
„Enhver, som vil være min discipel, skal sætte mig højere
end sin far og mor, sin ægtefælle og sine børn, sine
brødre og søstre — ja, højere end sit eget liv.

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
Subject: Re: Gud kan du IKKE narre (med din *vranglære*)!
+ Heaven-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Tue, 17 Sep 2019 09:44:43 +0200, GMT 07:44
21781 news:5d808ef8$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-781
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-781
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-781
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/21-781
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-781
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-781
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/iATt6qOeSxM/ybl2V3kAAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/87g7Fl-CKI8/vYXJ3VS5AAAJ

Jeg oplevede dette i form af, at min søster først forlangte
skilsmisse. Det var der sådan set ikke noget forkert i (i sig
selv), men da hun bagefter forlangte at blive *gengift*
(hvilket er *hor* ifølge Bibelen, og herom kan der IKKE
forhandles fx. under påskud om såkaldt teologi und so weiter),
da blev jeg TVUNGET til at vælge side: Ville jeg følge Jesus
også på dette punkt, eller sætte min egen kære søster højere
end Han°?

Jeg valgte Jesus (fremfor min søster og hendes *vranglære*)!

Og jeg har ALDRIG fortrudt det, men det har gjort smertelig
ondt og gør det fortsat, fordi ...

Det havde faktisk været MEGET nemmere at miste hende fx. i en
trafikulykke (hvor hun omkom), fordi her havde man ku'
bearbejde *traumet* og så komme videre! Sjælesåret ville være
et *rent* sjælesår, modsat nu, hvor *råddenskaben* fra
helvedets forgård HELE TIDEN dukket op med sin rådne STANK
og FORLANGER opmærksomhed (ligesom WTC-terroren gjorde, så
man ligefrem så et djævleansigt i røgen fra terroraktionen.
Se evt. ...
https://www.thesun.co.uk/archives/news/446729/devil-face-appears-in-is-blast-just-like-911-smoke-cloud/
http://nymag.com/news/9-11/10th-anniversary/satans-face/
)!

Og du kommer sikkert også i dit liv på et tidspunkt til at må
være side!

Ihukom Jesu Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+24.23-25&version=BPH

Matthæus 24:23-25, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Falske profeter

23
Hvis der kommer nogen og fortæller jer, at Messias er
kommet og befinder sig her eller der — så tro ikke på
det.

24
Der vil komme falske profeter og folk, der hævder at være
Messias, og de vil gøre store mirakler for — om muligt —
at vildlede endog Guds udvalgte.

25
Nu har jeg advaret jer!

Key-words:
Der vil komme falske profeter ... for — om muligt — at
vildlede ENDOG Guds udvalgte!

Den, der hører dette, skal gi' agt!

Mit råd til dig er, at du OGSÅ i fristelsens stund vælger
Jesus (fremfor dig selv og din familie og venner).

Amen?

Og JA!

Det vil MÅSKE komme til at koste dig livet, men INDSE må du
også, at en dag skal du dø - no matter what!

Så du kan ikke helt flygte fra døden, men derfor skal den jo
ikke ligefrem opsøges, og det er heller ikke dét, vi taler om
her; blot dette ene, at du er *forberedt* på, hvad det
eventuelt kan komme til at koste at følge Jesus.

Amen?

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+17.16-26&version=BPH

4 Mosebog 17:16-26, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Arons blomstrende stav

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Jo+1&version=BPH

2 Johannes, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Indledende hilsen og bøn

[ ... ]

Befalingen om at elske hinanden

[ ... ]

Vogt jer for den falske lære

[ ... ]

Afsluttende hilsen

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-04

Lav om på dine madvaner

"Ær derfor Gud med jeres legeme!"
1.Kor 6,20

En pastor skriver: "Jeg støttede mig til alle de skriftsteder
i Biblen, der omhandler helbredelse. Til sidst blev jeg
rigtig syg og måtte hurtigt på hospitalet. Der opdagede de,
at fem af mine arterier var fuldstændigt blokerede, og
indstillede mig til en bypassoperation. Da jeg kom igennem
det, begyndte jeg at spørge: 'Hvordan kunne det ske for mig?
Jeg er præst. Jeg tror på, at Gud helbreder. Jeg har bedt for
andre og set ham helbrede dem.'

Så huskede jeg, at jeg gentagne gange var blevet advaret om,
at mine kolesteroltal og blodsukkertal var for høje - at jeg
var nødt til at ændre min kost - men jeg ville ikke lytte.
Jeg var afhængig af stegte og fede fødevarer. De var så
velsmagende, at jeg ikke kunne lade dem være." Læs videre -
dit liv er muligvis afhængigt af det!

Jesus sagde, at denne verdens børn handler klogere end lysets
børn. (Læs Lukas 16,8 i sin sammenhæng ) Medierne og
medicinalindustrien råder os hver dag til at være opmærksomme
på, hvad vi spiser, men ofte er kirken tavs. Tobak, alkohol
og narkotika kan dræbe dig, men det kan den forkerte mad
også!

Paulus skriver: "... ved I ikke, at jeres legeme er et tempel
for Helligånden, som er i jer, og som I har fra Gud? I
tilhører ikke jer selv, for I blev købt dyrt. Ær derfor Gud
med jeres legeme!" (1.Kor 6,19-20) Du har en opgave fra Gud,
og du har ansvaret for at forblive sund, så du kan udføre
den. Din krop er templet, hvor han bor, og det instrument,
han bruger.

Så forsøg at "ære Gud med din krop" hver dag.

=== citat slut ===

*Synkroniseringen* er "desværre" fortsat røget, fordi i
andagtshæftet står der følgende:

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-04

Om at reagere på sladder (2)

"Den, der mener at dyrke Gud, men ikke tøjler sin tunge,
fører sig selv bag lyset; hans gudsdyrkelse er intet
værd."
Jak 1,26

=== citat slut ===

Kommentar:

(Som sagt i går:)

En *kristen* må IKKE gå med sladder (fordi bagtalelse osv. er
og bliver af det onde; altså noget der hører UDELUKKENDE til
djævelens gerninger, apropos ...
[...]

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/

https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2019-10-04
Daily Reading for Friday October 4, 2019

Reading 1, Baruch 1:15-22
Responsorial Psalm, Psalms 79:1-2, 3-5, 8, 9
Gospel, Luke 10:13-16
https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=ToXGL3FVAw8

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+79.1-5%2C+8-9&version=BPH

Salme 79:1-5, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Bøn om Israels redning og hævn over fjenden

79 En sang af Asaf.

1
Åh, Gud, fjenderne har invaderet dit eget land.
De har gjort din helligdom uren
og lagt Jerusalem i ruiner.

2
Dine dræbte tjenere blev gribbenes føde,
de gudfrygtiges kroppe blev ædt af vilde dyr.

3
Blodet flød i Jerusalems gader,
der er ingen tilbage til at begrave de faldne.

4
Nabolandene håner og foragter os,
vi er blevet til spot for vore omgivelser.

5
Hvor længe vil du straffe os, Herre?
Hvor længe vil din harme brænde som ild?

Salme 79:8-9, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

8
Straf os ikke for vore forfædres synder.
Skynd dig at vise din nåde og barmhjertighed.
Er vi ikke blevet ydmyget nok?

9
Hjælp os, for du er vor Gud og Frelser.
Du er jo en trofast og nådig Gud.
Tilgiv vores synd og red os,
for du er en trofast og nådig Gud.

Kommentar:

Jeg har - som sagt - fået for vane at gå i forbøn for bl.a.
mit fædreland med ordene:

https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prayer/21-303

Et af forbønsemnerne er:

Herre!

Vi beder om *tilgivelse* for, at vi som folk og nation
har svigtet Dig ved at fordreje Dit Ord til
uigenkendelighed, så mennesker nu fejlagtigt tror, at Du
synes det er okay med hor og utugt!

Herre!

Gengæld os IKKE som forskyldt men udvis Nåde og
Barmhjertighed og hjælp til syndserkendelse og omvendelse,
at vi må få Din tilgivelse.

Vi beder for præster og Kirker om *helhjertet*
omvendelse.

Fader!

Hør vor bøn!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2019-10-04, Friday, day no 277, CET 12:58, GMT 10:58)
- "Jeg vil forbarme mig over enhver,"

58
- "der i sit hjerte siger"

58
- "mig,"

13:00
- "at"

01
- " 'Jeg har fortrudt"

01
- "det onde,"

01
- "som jeg har kommet til at gøre."

01
- "Frels mig!' "

Tillad mig at foreslå:

Du også gå i forbøn for dit fædreland.

"KANSKE" Gud da også vil forbarme sig over jeres land!

Amen?

Og videre sagde Ånden:

13:04
- "I skal *omvende* jer fra synd til mig, Gud HERREN."

13:05
- "Jeg vil"

05
- "have"

05
- "min brud"

06
- "ren;"

06
- "tvættet"

06
- "i mit blod"

06
- "fra golgathas kors!"

06
- "Hører I dette?"

06
- " ... "

Ånden sagde noget, men jeg hørte ikke ordentlig efter (fordi
jeg desværre er blevet syg med hovedpiune osv., muligvis
smittet i går med influenza). Sorry!

06
- "Synd ikke"

08
- "mere,"

09
- "mit barn!"

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-10-04, CET 11:3x-4x, GMT 09:3x-4x:)

For we are not fighting against flesh-and-blood enemies, but
against evil rulers and authorities of the unseen world,
against mighty powers in this dark world, and against evil
spirits in the heavenly places.
Ephesians 6:12

Kommentar:

Amen!

(
Far! Må jeg gerne gå online med budskabet Dit?

13:15
- "Det må du gerne"

15
- "min søn,"

15
- "som jeg har købt med mit eget dyrebare blod,"

16
- "med kopi"

16
- "til"

16
- "internationale kristne pressebureauer:"

CET 13:17, GMT 11:17
- "Der kommer mere"

17
- "fra Himlen!"

Komme Dit Rige, og må Du vilje ske på jorden
som i Himlen!

Amen!
)

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Mon, 30 Sep 2019 09:27:55 +0200, GMT 07:27
21809 news:5d91ae8d$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gzITty0LxBc/RnQ2vEtKCAAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> af Ross Campbell
>
> Kapitel 2:
> Samfundet og vreden, side 18-25
>
> side 20
>
> Oprør mod autoriteterne
>
> Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
> for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
> komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
> grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.
>
> Kommentar:
>
> Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
> død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

[ ... ]
> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Irak: 19 døde under protester

-

DR S139 tor 03 okt 20:33:07
3.oktober dr.dk/nyheder 15:06

IRAK: 19 DØDE UNDER PROTESTER
Tåregas og ammunition har de seneste
par dage fløjet om hovederne på
irakiske demonstranter.

Demonstranternes vrede er rettet mod
den irakiske premierminister, Adel
Abdul Mahdi, og hans et år gamle
regering.

De kræver en ny politisk retning uden
korruption, arbejdsløshed og dårlige
offentlige vilkår - herunder mangel på
vand i flere irakiske byer.

19 mennesker er ifølge New York Times
blevet dræbt under urolighederne.
Demonstrationerne er de største, siden
Adel Abdul Mahdi blev indsat som
premierminister sidste år.

Sammenstød mellem demonstranter og politi i Irak: 19 døde under protester
kl. 15:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sammenstoed-mellem-demonstranter-og-politi-i-irak-19-doede-under-protester

-

144
20:31

samt ...

Gandhis aske stjålet på hans 150-årsfødselsdag
03. okt. 2019, 20:01 ...
Ikonisk storebæltsfærge på vej mod sin sidste havn
03. okt. 2019, 20:28 ...

-

104 SVT Text Fredag 04 okt 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Maskeringsförbud införs i Hongkong 130

* Åklagare: Knivdåd inte terror......131

* Cypernkritik mot turkisk borrning..132

* Han vill ombilda Iraks regering....133
Antalet döda ökar i Irakprotester..134

* Trump ska ha pratat Biden med Kina 135

* Över 50 döda i Mali-attacker.......136

Ecuador utlyser undantagstillstånd 137

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Fredag 04 okt 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Brexitplanen övertygar inte EU.....138
Premiärminister Johnsons nya plan..175

* Nordkoreas förhandlare i Sverige...139

Sydafrika: Fler unga hiv-behandlas 140

Spansk krisplan efter Cook-konkurs 141

* Notiser: Häktad för skoldåd........148

-

132 SVT Text Fredag 04 okt 2019
UTRIKES PUBLICERAD 4 OKTOBER

Cypernkritik mot turkisk borrning

Turkiet har skickat ett borrfartyg
till ett område där Cypern har rätt
till gasexploatering till havs.

Cypern ser handlingen som en "allvar-
lig upptrappning" och anser att det
kränker landets suveräna rättigheter.

Det turkiska fartyget finns utanför
södra Cypern där myndigheter sedan
tidigare har godkänt att italienska
och franska företag får borra.

Upptäckten av stora gasreserver under
östra delarna av Medelhavet har skapat
en jakt på tillgångarna i regionen.

-

139 SVT Text Fredag 04 okt 2019
UTRIKES PUBLICERAD 3 OKTOBER

Nordkoreas förhandlare i Sverige

Högt uppsatta företrädare för Nord-
korea anlände till Arlanda utanför
Stockholm tidigt på torsdagskvällen.

-Vi är på väg mot förhandlingar med
USA på tjänstemannanivå, sade Nord-
koreas chefsförhandlare Kim Myong-Gil
i ett uttalande på flygplatsen i Kinas
huvudstad Peking tidigare i dag.

Det finns ännu inga uppgifter om vem
som företräder USA vid mötet. Svenska
UD vill inte kommentera saken. Positi-
onerna har varit låsta sedan USA:s
president Donald Trump och Nordkoreas
diktator Kim Jong-Un träffades i
Vietnam i februari.

-

NRK:
3. oktober 2019 kl. 11:36 - 4. oktober 2019 kl. 07:45, error

4. oktober 2019 kl. 11:17

-

21819

CET 13:35, GMT 11:35
- "Jeg fjerner lysestagen"

35
- "min,"

35
- "hvis I ikke omvender Jer"

35
- "og får/modtager syndernes forladelse."

36
- "Dette er mit ord."

21820

13:37
- "Nåde og barmhjertighed vil jeg,"

37
- "MEN ..."

37
- "vanær ikke mit Ord"

38
- "som det står skrevet"

38
- "i bibelen."

38
- "Amen?"

38
- "Spørger jeg."

21821

Danish PM-Interrupt + Heaven-break -
Re: *Profeti* vedr. Forbøn for vores kristne nationer -
Re: 2019 uge 40 (news samlet)

File 21.822 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-822
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-822
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/guardian-angel/21-822
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-822

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/guardian-angel/21-822

-

Den 04-10-2019 kl. 13:39 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
Subject: [ Guds Ord - ]
[ Re: Lysestagen (Åb 2,5) - ]
Date: Fri, 4 Oct 2019 13:39:02 +0200, GMT 11:39
21821 news:5d972f65$0$703$1472...@news.sunsite.dk
The *word* of God (Ordet, Hebr. 4,12)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/the-word-of-god/21-821
Candlestick (Candlestick)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/candlestick/21-821
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prayer/21-821
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-821
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-821
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/MTtp79Ewo8Y/LoE89uAbBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gzITty0LxBc/6DtAVd9fBQAJ

[ Rekonstruktion begin ]
.
News:dk.livssyn.kristendom
Subject: *Profeti* vedr. Forbøn for vores kristne nationer -
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Fri, 4 Oct 2019 13:20:15 +0200, GMT 11:20
21819 news:5d972b00$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/MTtp79Ewo8Y/IroXLNsaBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gzITty0LxBc/aWrxetleBQAJ
.
[ END of rekonstruktion ]

[ ... cut 01 ... ]

>>> 2311 days to Nuclearwar (± unknown)

[ ... cut 01 ... ]
[ ... cut 01 ... ]
News:

Received interrupt from the danish PM:

Fra: Statsministeriet <webm...@stm.dk.cut>
Date: fre. 4. okt. 2019, CET kl. 15.16, GMT 13:16
Subject: FN’s generalsekretær på officielt besøg i Danmark

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Nazca Lines, DATA-output, Homework 001
Date: Thu, 3 Oct 2019 04:04:01 +0200, GMT 02:04
21816 news:5d955723$0$705$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/the-nazca-lines/21-816
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/GQaGnjOubig/Rl7pLq7ICAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/Ic1dq4941vU/j8yz3px0AQAJ

> DATA:
>
> Nazca Lines
> https://en.wikipedia.org/wiki/Nazca_Lines
>
> Coordinates: 14°...

+

Received India-PM-interrupt at ...
Date: tor. 3. okt. 2019 CET kl. 04.18, GMT 02:18

Code:
Date: Thu, 3 Oct 2019 __________04:04:01 +0200, GMT 02:04
Date: tor. 3. okt. 2019 CET kl. 04.18, GMT 02:18
Delta:_____________________________14

Code *idenfifïed, Sir!

Hmm ...

=>

Danish-PM:

Code:
Date: fre. 4. okt. 2019, CET kl. 15.16, GMT 13:16
Date: Fri, 4 Oct 2019 ___________13:20:15 +0200, GMT 11:20
delta=___________________________01:56

(
2:00-4=154
=>
200-4=196

Compare with ...

Target: Homestar of ET (ETs hjemstjerne)
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et
+
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/20-898

Moderstjernens position menes således at befinde sige på ca. ...

Galaktisk længdegrad 45-46 (i et 600-talsystem samt i
stjernekort-2 ud af 4, hver på 150 enheder)

600-tal-system:
Galaktisk
længdegrad 195,6518082

)

=>

Date: fre. 4. okt. 2019, CET kl. 15.16, GMT 13:16
Date: Fri, 4 Oct 2019 ___________13:20:15 +0200, GMT 11:20
delta=___________________________01:56
Compare with______________________1:96 (Motherstar of ET)
delta=______________________________40

Compare with ...

40:
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/jonah

> Jonah (40)
> I det gamle Testamente nævnes en profet ved navn Jonas.
>
> Han blev sendt til datidens verdenscentrum, byen Nineve,
> med en advarsel om, at byen ville blive jævnet med jorden
> om 40 dage, hvis ikke menneskene der omvendte sig fra
> deres onde gerninger.
>

> Symbolet blev dannet udfra denne frist på 40 dage.

=>

Svar:

Kære Mette Frederiksen,

Hmm ... (memory on from) ...

UN, abuse of power
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/un
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/un/17-447-abuse-of-power
and so on,
and so on,
and so on!

FN kan IKKE redde os!

Du bliver nødt til at være *realist*:

Input memory from ...

16.043 Expulsion from the Church

Fra: Prime Minister's Office ...
Date: fre. 4. okt. 2019 kl. CET 16.42, GMT 14:42
Compare with ...
Date: fre. 4. okt. 2019, CET kl. 15.16, GMT 13:16
Delta:___________________________01:44-18

144 and 18

Code *identifÿed*!

(
Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack

=>

Hvor ådslet er, dér flokkes gribbene!
)

PM-"interface" (CET 16:56, GMT 14:56):
Det her er en sag, der vedkommer os alle!

Yes, Prime Minister!

CET 17:01
- "Det skal du (send kopi til verdenspressen)."

Yes, Sir!

17:01
- "og"

17:01
- "Muslim World."

17:01
- "Tak!"

Yes, Sir!

CET 17:13, GMT 15:13
- "Fingrene væk fra *Min* ejendom,"

13
- "Tak!"

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 21800 news:5d8b1600$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/d4CjpU_XBAAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21822

Re: Danish PM-Interrupt + Heaven-break -
Re: *Profeti* vedr. Forbøn for vores kristne nationer -
Re: 2019 uge 40 (news samlet)

File 21.823 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-823
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-823
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/guardian-angel/21-823
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-823
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/roevhuls-partiet/21-823
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/klamme-skid/21-823

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/roevhuls-partiet/21-823

-

Den 04-10-2019 kl. 17:14 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
Subject: Danish PM-Interrupt + Heaven-break -
Date: Fri, 4 Oct 2019 17:14:43 +0200, GMT 15:14
>     News:dk.livssyn.kristendom
> [...]
Hvad skal man kalde et parti - i dettte tilfælde MANGE
partier; idet både Enhedslisten, SF, Socialdemokratiet,
De Radikale og endog borgerlige partier såsom dansk
anal-parti ... øh, Liberal Alliance har deltaget i den
åndelige voldtægt ?

Klamme-skid-partiet?

Ja, jo ...

Men der ligger jo MERE i det end blot at være en klam
skid!

Røvhuls-partiet?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 21800 news:5d8b1600$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/d4CjpU_XBAAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21823

450 + ET-Break -
Re: Danish PM-Interrupt + Heaven-break -
Re: *Profeti* vedr. Forbøn for vores kristne nationer -
Re: 2019 uge 40 (news samlet)

File 21.827 ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/21-827
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-827
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/21-827

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/21-827

-

Date: Fri, 4 Oct 2019 17:14:43 +0200, GMT 15:14
> News:dk.livssyn.kristendom
> [...]

Interrupt from ...

News:dk.livssyn.kristendom
Subject: He 4,12: Person dræbt i ulykke nær Hundested i Nordsjælland -
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
21825 news:5d98630d$0$692$1472...@news.sunsite.dk
The *word* of God (Ordet, Hebr. 4,12)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/the-word-of-god/21-825
Candlestick (Lysestage)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/candlestick/21-825
Guardian angel (Englevagt)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/guardian-angel/21-825
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prayer/21-825
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-825
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-825
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-825
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/gQXgmMIknJ4/4rgd04JjBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gzITty0LxBc/OKWHRoGnBQAJ

https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/russisk-mand-doemt-misbruge-computer-paa-hemmeligt-atombombe-anlaeg

> Manden brugte supercomputeren til at grave efter bitcoins.
>
> -

=== citat start ===

Af Jeppe Kyhne Knudsen
05. okt. 2019 kl. 07.06

I fredags blev den russiske ingeniør Denis Baykov dømt ...

[ ... ]

Ifølge Moscow Times nåede de tre mænd at skaffe sig adskillige
bitcoins, før de blev opdaget. Præcist hvor mange er dog
endnu uvist.

Indtil videre er det kun den ene af de tre mænd, som er
blevet dømt. Denis Baykov skal betale 450.000 rubler (eller
hvad der svarer til cirka 47.000 danske kroner) i bøde for
ulovligt at have brugt supercomputeren.

=== citat slut ===

Moscow Times
https://www.themoscowtimes.com/2019/10/01/russian-nuclear-engineer-fined-for-mining-bitcoin-at-top-secret-lab-a67517

=== citat start ===

Oct. 1, 2019

[ ... ]

The Sarov city court has fined Denis Baykov, an employee at
the nuclear center, 450,000 rubles ($7,000) for attempting to
mine Bitcoin on one of the supercomputers, the court’s press
service told the state-run RIA Novosti news agency Friday.

=== citat slut ===

Det vides IKKE helt, HVORNÅR nyheden er blevet indrapporteret,
da den MANGLER (om jeg så må sige) *dato-poststemplet*,
apropos ...

(
Et eksempel på *dato-poststemplet*:
Sent: Wednesday, August 06, 2008, CET 05:29, GMT 03:29
)

News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Re: US military presenting range of options to Trump
on Iran + ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Mon, 23 Sep 2019 11:05:25 +0200, GMT 09:05
21794 news:5d888ae6$0$694$1472...@news.sunsite.dk
UFO-hunter-program
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2004-11-14-usa-ufo/21-794
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2006-11-07/21-794
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2015-01-21-usa-ufo/21-794
https://sites.google.com/site/snufo000/home/ufo-responce/21-794
"USS Nimitz - verschollen ist"
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/uss-nimitz/21-794
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/uss-nimitz/21-794
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/uss-nimitz/21-794
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/87g7Fl-CKI8/voMZr1DWAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/PMpJcrJCFy0/dWiOCed4CAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/BT2SvW1N2U4/-zkRAzfMBwAJ

> Spørgsmålet er derfor:
>
> Havde vi allerede dengang Chicago-UFO'et viste sig (2006-11-07)
> fundet ud af, at The-ET-Bible-code indeholdt bl.a. syntax'et:
>
> -144 (1,44 solmasser, Chandrasekhars grænsemasse)
> 0 Adam fødes
> 1656 (3*144=1800)
>

> Hypotesen bliver første gang offentliggjort (og kan dermed
> *dokumenteres* videnskabeligt):

Og man KUNNE da også opstille en vanvittig hypotese gående ud
på, at The Moscow Times er med i * "sammensværgelsen" * (pga.
markøren 'Oct. 1, 2019' ) !

Men bortset fra det (alle disse skøre og som oftest
*irrelevante* konspirationsteorier), så ... (input memory
from *Nazca-187=>India-144-18* ) ...

Personen/personerne anvender et forholdsvis simpelt
markørsystem:

1. Januar
2. Februar
3. Marts
4. April
5. Maj
6. Juni
7. Juli
8. August
9. September
_________________ focus (1/10 oktober)
10. Oktober
11. November
12. December
1. Januar
and so on

=>

Counter

000.000___1. Januar
__________2. Februar
__________3. Marts
150.000___4. April
__________5. Maj
__________6. Juni
300.000___7. Juli
__________8. August
__________9. September
__________________________ focus (1/10 oktober)
450.000__10. Oktober
_________11. November
_________12. December
600.000___1. Januar

1 år (365,25 dage) = 600.000

Compare with ...

Subject: India 600.000 Interrupt. Trump lover fred i Mellemøsten -
Re: 2017 uge 18 (news samlet)
Date: Thu, 4 May 2017 07:37:42 +0200, (CET 07:37, GMT 05:37)
19735 news:oeeeh2$8vo$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/19-735
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/FN2jsNCJUl0/0u3g89hxAAAJ

Vores midlertidige konklusion må derfor være, at
personen/personerne ønsker at tilkendegive på markør
atombombe-anlæg (apropos emnet, som var global *atomkrig*),
at man har KENDSKAB til 600.000 (og dermed *indirekte*
"tilstår" man kendskab til The-ET-Bible-code)!

Men man kan IKKE sige det direkte (af angst for at blive
latterliggjort eller You-name-it)!

Men deres *markør* var der altså, og dermed må de
klassificeres som værende UFO-hunters!

Og hvad skal mit svar så blive (til dem)?

Her til morgen "kom jeg til" at nedskrive følgende: ...

(... da jeg var begyndt på min lille morgenandagt. Og jeg ku'
mærke i Ånden, at dette lå mig MERE på sinde end at fokusere
på andagtsteksten. Og til sidst fornemmede jeg, at det var
(og er) Ånden fra Gud, der ønsker det. Så her er ordene:
)

Hey Mr. Highway-to-hell (Mister 450.000),

Hmm ... (memory on from) ...

> [...]
> op og kaste håndklædet i ringen (fremfor 40 års ørkenvandring
> eller det, der er værre:), helst INDEN denne afgår ved døden!)

Jeg har - som sagt - MANGE...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2019-10-06, Sunday, day no 279, CET 08:35, GMT 06:35)
- " *Rigtig MANGE!* "

Jeg har - som sagt - Rigtig MANGE *patienter*! Du er blot en
af dem (Number 450)!

Allerede i 1990'erne lavede vi *simulerings-programmet*
The-Matchbox-effect ...

Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
21825 news:5d98630d$0$692$1472...@news.sunsite.dk
> [...]
>>> News:dk.videnskab
> [...]

> Find Nazca-Monner-linie 1, Punkt 3½ (udfra delta 1-2½)
>
> 3.
> Find - hvis mulig - linie mellem Nazca-lines_Mexico-crater
>
> 4.
> Find - hvis mulig - sammenhæng mellem figurer (fx. abefiguren)
> og Nazca-Monner-linie-1 udfra en retvinklet trekants formel
> (fx. a^2 + b^2 = c^2, a og b *symboliserer* MÅSKE galaktiske
> bredde- og længdegrader opmålt i et 600-tal-system).
>
> 5.
> Find - hvis mulig - sammenhæng mellem nord-for og syd-for
> Nazca-Monner-linie-1 i forhold til Nord-og-Syd-amerika (nord)

Mexico-crater-187-Syndfloden
Nazca-linie-187-Egypt-Luxor

Midlertidig *konklussion*:

Nazca-linierne må være "inficeret"; idet de jo har KENDSKAB
til The-ET-Bible-code (herunder opmålingssystemet
2*Pi*radius=600)

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21827a

Date: Fri, 4 Oct 2019 17:14:43 +0200, GMT 15:14
> News:dk.livssyn.kristendom
> [...]

Interrupt from ...

News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
on Iran + ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Mon, 23 Sep 2019 11:05:25 +0200, GMT 09:05
Compare with ...

Re: 2017 uge 18 (news samlet)
Date: Thu, 4 May 2017 07:37:42 +0200, (CET 07:37, GMT 05:37)

der sagde:
.
[...]

Og *Undskyld* til alle Jer andre for afbrydelsen, så man
taber tråden og går glip af *undervisningen* og dermed måske
IKKE kommer ud af sin *hjernevask* (pga. denne lille *møgunges*
sygelige trang til opmærksomhed)!
)

Opsumering:
> og dersom de dage ikke blev afkortet, da blev intet
> menneskekød frelst; men for de udvalgtes skyld skal
> disse dage afkortes.
News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
>>> Newsgroups:
>>> News:dk.videnskab

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21827d

Date: Fri, 4 Oct 2019 17:14:43 +0200, GMT 15:14
> News:dk.livssyn.kristendom
> [...]

Interrupt from ...

News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
on Iran + ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Mon, 23 Sep 2019 11:05:25 +0200, GMT 09:05
Compare with ...

Re: 2017 uge 18 (news samlet)
Date: Thu, 4 May 2017 07:37:42 +0200, (CET 07:37, GMT 05:37)
> [...]

the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
END of own-break.

(
Og *Undskyld* til alle Jer andre for afbrydelsen, så man
taber tråden og går glip af *undervisningen* og dermed måske
IKKE kommer ud af sin *hjernevask* (pga. denne lille *møgunges*
sygelige trang til opmærksomhed!)
(Så langt, så godt.)

Er der nogen tilstedeværende, der har brug for et frikvarter?

Så gør det nu!

Vi fortsætter efter en lille pause med ordene:

Hey Mr. Highway-to-hell (Mr. 450.000),

Hmm ... (memory on from) ...

> [...]

af dem (Number 450)!

Allerede i 1990'erne lavede vi *simulerings-programmet*
The-Matchbox-effect, at ...

Når du tager en tændstik og stryger den, så den brænder (som
en atombombe), apropos ...

[ ... file 1616 fortsat ...]
Når du tager en tændstik og stryger den, så den brænder (som
en atombombe), da KAN den antænde HELE...

CET 10:08
- "SAMTLIGE"

Når du tager en tændstik og stryger den, så den brænder (som
en atombombe), da KAN den antænde SAMTLIGE atombomber!

(
Hmm ...

Det lød nu bedre, som jeg havde nedskrevet det på mit papir,
ET! ... :-)
)

Når du tager en tændstik og stryger den, så den brænder (som
en atombombe), da KAN den antænde HELE tændstikæsken (hvis
den er tæt nok på), ...

(
Og så kan vi indskyde dig bemærkning, ET: ... :-)
)

Underforstået at SAMTLIGE atombomber på planeten eksploderer!

Et det så svært at forstå? - The Matchbox-effect!

Hmm ... (memory on from) ...

file 21.827b
file 21.827c

Jeg er sikkert på, at også Greta Thunberg og de fleste andre
børn kan forstå dette!

Og KANSKE det er med tanke på dem, at jeg (og ET) nu taler!

De skal jo *arve* jorden, planet vor, ikke sandt?

Og det er LIGEMEGET *hvor* på jorden, de bor, fordi ...

> Input fakta: Planter minus lys i 2-4 mdr. => død.
>
> A-vinter: Kannibalisme nu eneste overlevelsesmulighed
> for homo sapiens.
>
> Uddød art ? - Input Matt 24,22.

(
Nå, men ...

Det var en lille ekstra-ordinær side-bemærkning.
)

Altså:

Når du tager en tændstik og stryger den, så den brænder (som
en atombombe), da KAN den antænde HELE tændstikæsken (hvis
den er tæt nok på), ...

Et det så svært at forstå? - The Matchbox-effect!

*Hvem*, der gjorde det (altså smed den første atombombe), og
*hvornår* er da irrelevant for mig, da *KONSEKVENSERNE* jo er
den samme: Vi *uddør* (som civilisation i verdensrummet)!

(HERTIL. kladde-output.)

Nå, men ... (Peru) ...

News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
>>> Newsgroups:
>>> News:dk.videnskab

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21827e

Date: Fri, 4 Oct 2019 17:14:43 +0200, GMT 15:14
> News:dk.livssyn.kristendom
> [...]

Interrupt from ...

News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
on Iran + ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Mon, 23 Sep 2019 11:05:25 +0200, GMT 09:05
Compare with ...

Re: 2017 uge 18 (news samlet)
Date: Thu, 4 May 2017 07:37:42 +0200, (CET 07:37, GMT 05:37)
> [...]

the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
Hmm ... (memory on from) ...

(
[...]

Og det er den *lektie*, vi nu MÅ og SKAL lære, FØREND det er
for sent:

Vores vurdering er FORTSAT, at de religiøse *galninge* IKKE
magter opgaven, desværre!

Men bevares!

Jeg (og andre) skal da gøre vores bedste!

Man giver jo ikke op i utide, vel ?

Nå, men ... (input memory from Peru) ...

News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
>>> Newsgroups:
>>> News:dk.videnskab

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21827f

Date: Fri, 4 Oct 2019 17:14:43 +0200, GMT 15:14
> News:dk.livssyn.kristendom
> [...]

Interrupt from ...

News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
on Iran + ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Mon, 23 Sep 2019 11:05:25 +0200, GMT 09:05
Compare with ...

Re: 2017 uge 18 (news samlet)
Date: Thu, 4 May 2017 07:37:42 +0200, (CET 07:37, GMT 05:37)
> [...]

the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
Hmm ... (memory on from) ...

> [...]
> op og kaste håndklædet i ringen (fremfor 40 års ørkenvandring
> eller det, der er værre:), helst INDEN denne afgår ved døden!)

News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
>>> Newsgroups:
>>> News:dk.videnskab
>>> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/the-nazca-lines/21-816

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/Ic1dq4941vU/j8yz3px0AQAJ

Mexico-crater-187-Syndfloden(Ararats-bjerg)
Nazca-linie-187-Egypt-Luxor

Midlertidig *konklussion*:

Nazca-linierne må være "inficeret"; idet de jo har KENDSKAB
til The-ET-Bible-code (herunder opmålingssystemet
2*Pi*radius=600)

HVAD har vi så fundet ud af siden sidst?

This is einem OPEN SOURCE CODE (til forhåbentlig gavn og glæde
for menneskeheden):

(
Og nu ikke hele tiden så *utålmodig*, lille
opmærksomhedshungrende skabning. Huske på - må du jo - at vi
*daglig* beder os fritaget for ... MANGLENDE evne til at
udsætte behov ... Og det kan du jo også gøre til din bøn, ikke
sandt? - Man BEHØVER IKKE spolere hele universet eller
undervisningen bare fordi man tabte overblikket (apropos en
chimpanse, der er gået amok, når den ikke kan finde ud af
opgaven)!
Du er jo MERE end blot et dyr (kan jeg NÆSTEN tillade mig at
sige på ETs vegne)!...

Og IGEN hørte jeg en røst fra Himlen sige:
10:43
- "Hørt!"

:-)

Den *gode* nyhed er nemlig følgende:
)

Input memory from ...

News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Breaking news (Matt 24,28):
Found 127, 48 and 23 (½-life of 46 => 196) -
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 05:34:28 +0200, GMT 03:34
21824 news:5d980f56$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48/21-824
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/127/21-824
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/vulture-grib/21-824
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/g-lon/21-824
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/cygnus-a/g-lon/21-824
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/21-824
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gzITty0LxBc/b88IYwOUBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/q57FZevrEmg/Jc1hIMdqCQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/NMLvE1d0T6E/deriyLUWAgAJ

> ... (grib-markør found at Psalm 102 and Psalm 79) ...

Resumé:

HVIS vi anbringer gribbe-markør-tallene i følgende orden,
fremkommer dette mønster:

78-102-150-229
__24__48__79

Delta
120-229
=
127

Delta
120-150
=
48

Og BEGGE tal er særdeles velkendte fra The-ET-Bible-code!

Men der står MERE "imellem linierne", skønner jeg, fordi ...

(
Vi må hellere lige her gøre et nyt output, så
opmærksomhedshungrende skabning, der IKKE kan vente, får lidt
at "spise"!

Men forstå mig nu ret:

Jeg skriver:

Date: Thu, 3 Oct 2019 04:04:01 +0200, GMT 02:04
[...]

Og jeg skriver det med *ønsket* om, at du (og andre) begynder
at tænke *selvstændigt* (herunder fx. laver disse lektier)!

For det er nok den ENESTE måde, hvorpå vi kan få dig (og alle
dine venner, de pseudo-psykotiske religiøse galninge) ud af
din *hjernevask*.

Du har i hvert falæd forvildet dig ind i en *labyrint* og kan
IKKJE finde vej ud igen, skønner jeg.

Det er derfor, at du skal *guides* (af mig og andre)!

Nå, men ...

Det var endnu et lille sidespring!
)

Og BEGGE tal - BÅDE 48 og 127 - er særdeles velkendte fra
The-ET-Bible-code!

Og der står - som sagt - MERE "imellem linierne", skønner jeg,
fordi ...

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21827g

Date: Fri, 4 Oct 2019 17:14:43 +0200, GMT 15:14
> News:dk.livssyn.kristendom
> [...]

Interrupt from ...

News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
on Iran + ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Mon, 23 Sep 2019 11:05:25 +0200, GMT 09:05
Compare with ...

Re: 2017 uge 18 (news samlet)
Date: Thu, 4 May 2017 07:37:42 +0200, (CET 07:37, GMT 05:37)
> [...]

the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
Hmm ... (memory on from) ...

> [...]
> op og kaste håndklædet i ringen (fremfor 40 års ørkenvandring
> eller det, der er værre:), helst INDEN denne afgår ved døden!)

News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
>>> Newsgroups:
>>> News:dk.videnskab
>>> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/the-nazca-lines/21-816

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/Ic1dq4941vU/j8yz3px0AQAJ

Input memory from ...

Date: Sat, 5 Oct 2019 05:34:28 +0200, GMT 03:34
Date: Thu, 3 Oct 2019 04:04:01 +0200, GMT 02:04
[...]

10:59
- "Copy to Muslim World."

Yes, Sir!

11:00
- "And"

CET 11:00
- "Asshole"

00
- "The president of"

00
- "Russia"

Yes, Sir!

11:00
- "Copy:"

11:00
- "The press."

Yes, Sir!

01
- "Now!"

Men how! Nej! Stop!

Jeg er jo ikke færdig, ...

You know ... 114/2 = 57

and ...

102 ... 22 ... 72*2=144 ... [96*2=192, 71+79=150, 193-145=48] ...

11:02
- "Okay"

11:02
- "Do finish"

02
- "Your work,"

02
- "Please."

Yes, Sir!

Man kan også sammensætte tallene således:

79-150-102...

Delta:
79-150
=
71

Nå, ...

Det var DERFOR, du skrev henvisningen til 71 (i Salme 22)!

Un moment, s'il vous plaît. Please have patience ... :-)

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21827h

Date: Fri, 4 Oct 2019 17:14:43 +0200, GMT 15:14
> News:dk.livssyn.kristendom
> [...]

Interrupt from ...

News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
on Iran + ET-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Mon, 23 Sep 2019 11:05:25 +0200, GMT 09:05
Compare with ...

Re: 2017 uge 18 (news samlet)
Date: Thu, 4 May 2017 07:37:42 +0200, (CET 07:37, GMT 05:37)
> [...]

the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(Output of file 21.827a)

(
[...]

(Output of file 21.827d)
Hmm ... (memory on from) ...

(
[...]

(Output of file 21.827e)

[...]

News:dk.livssyn.kristendom
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
>>> Newsgroups:
>>> News:dk.videnskab
>>> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/the-nazca-lines/21-816

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/Ic1dq4941vU/j8yz3px0AQAJ

(Output of file 21.827f)

Date: Sat, 5 Oct 2019 05:34:28 +0200, GMT 03:34
Date: Thu, 3 Oct 2019 04:04:01 +0200, GMT 02:04
[...]

(Output of file 21.827g)
(Output of file 21.827h)

News:
(Read-input-time: 2019-10-06, CET 11:48)

Forskere: En atomkrig mellem Pakistan og Indien kan koste 125 millioner liv
kl. 07:06
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/forskere-en-atomkrig-mellem-pakistan-og-indien-kan-koste-125-millioner-liv

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.politik
Subject: Pakistan er klar til at bruge alle midler i Kashmir-konflikt
+ ET-Break -
Re: 2019 uge 32 (news samlet)
Date: Wed, 7 Aug 2019 08:07:38 +0200, GMT 06:07
21692 news:5d4a6ab8$0$701$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/india/21-xxx/21-692
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/pakistan/21-xxx/21-692
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/21-xxx/21-692
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/sNPxdnWB_vQ/4_1sgEBFFQAJ

and ...

News:dk.politik
Subject: To India and Pakistan: Vær derfor modige mænd,
der TØR stifte fred! -
Re: 2019 uge 09 (news samlet)
Date: Wed, 27 Feb 2019 10:01:13 +0100, GMT 09:01
21271 news:5c7651dd$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/india/21-271
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/pakistan/21-271
Terror (abuse of power):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/files/21-271
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/THGQZpNyrz0/xz6TsaU0AQAJ

> I er med på (begge partnere), at der muligvis OGSÅ går en
> djævel rundt iblandt os og forsøger om mulig at ødelægge Guds
> skaberværk (heriblandt dig og mig) og dermed forvandle alt til
> et helvede på jord?
[ ... ]
> Derimod vil jeg vove at påstå, at vi er kaldet af Skaberen til
> at gøre det gode herunder at bestræbe os på at holde fred med
> hinanden!
>
> Og derfor skriver jeg til Jer:
>
> Det ta'r kun få øjeblikke at lægge et land øde,
> men det ta'r år at genopbygge
> og de menneskelige tab kan ALDRIG erstattes!
>

> Besind Jer derfor (for Jeres egen skyld)! Gengældelsens onde
> karrusel har det med at *suge* os ned i afgrunden!

Nej! En atomkrig vil bredde sig som ringe i vandet og til
sidst have som konsekvens the Matchbox-effekt!

Sorry! Men sådan er *prognosen* altså!

Vi kan IKKE bruge *ønsketænkning* (at alting nok skal flaske
sig og gå i orden af sig selv) til noget-som-helst.

Det er livets barske lektie!

END of kommentar mht. Indien-Pakistan-konflikt.

Nå, men ...

Hvad er det, vi har fundet?

Man kan - som sagt - også sammensætte tallene således:

(
I stedet for ...
102-150-79
)

79-150-102
__71__102

Delta:
79-150
=
71

og ...

150+102
=
252

Men Disse tal siger os IKKE noget (endnu)!

Så vores midlertidige antagelse må være, at ...

102-(delta:48)-150-79 ((229), delta 102-229=127)

... er den rigtige talkombination!

Og da 102 knytter sig mere/nærmere tallet 48 (end 79), KAN man
antage, at denne (Salme 102) indeholder information om noget
vedrørende 48 (altså afstanden ud til the Homestar of ET).

Det KUNNE eksempelvis være informationer angående vores
målestok (isotopet 78-Platin-193 med en ½-life på 50 år)!

Ligeledes knytter 79 sig mere/nærmere tallet 127 (end 102),
derfor må antagelsen her så være, at denne (Salme 79)
indeholder information om noget vedrørende 127 (altså noget
i relation til Cygnus-A og/eller 7-stjernen, M45).

Det mærkelige er nu, at ...

Salme 79 starter med følgende ordvalg:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+79&version=DN1933
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+79&version=BPH

Salme 79, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Bøn om Israels redning og hævn over fjenden

1
En sang af Asaf.

Åh, Gud, fjenderne har invaderet dit eget land.
De har gjort din helligdom uren
og lagt Jerusalem i ruiner.

Kommentar:

I den gamle autoriserede oversættelse fra 1931 står der
ordret:

1
Hedninger er trængt ind i din arvelod, Gud, de har
besmittet dit hellige Tempel og gjort Jerusalem til en
Stenhob;

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+11.1-2&version=DN1933

Aabenbaringen 11:1-2, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

1
Og der blev givet mig et Rør ligesom en Målestok, med de
Ord: Stå op og mål Guds Tempel og Alteret og dem, som
tilbede deri.

2
Men Forgården uden for Templet, lad den ude og mål den
ikke, thi den er given til Folkeslagene; og de skulle
nedtræde den hellige Stad i to og fyrretyve Måneder.

Tidligere i efterforskningen denne er dette Skriftsted ang.
*Målestokken* (i Åbenbaringensbogen kap 11) blevet udlagt som
et symbol på isotopet 78-Platin-193, ...

Så ...

HVIS denne udlægning er korrekt, da har vi for første gang
fundet i skjult indirekte sammenhæng mellem *Målestokken* og
så tallet 48.

Men andre ord har vi MÅSKE fundet en indirekte *bekræftelse*
på vores antagelse, at *Målestokken* målet 48 enheder (på
afstanden ud til noget vedrørende ET; altså den *fremmede*
civilisation).

Og det er jo i sig selv - i så fald - sensationelt, fordi så
ved vi med større sikkerhed, at vi skal lede efter et objekt
ude i rummet i en afstand på ca. ...

Target (Homestar of ET)
Distance to us (Afstand til os):
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance

Midlertidig antagelse:
Stjernen HIP 117987 the Motherstar

Notat
2018-10-04

I filerne ...
[ ... ]

I disse filer angives distancen til at være på:

48 * 50 (78-Platin-193, ½-life 50 år)
=
2400 lysår (lightyears)

Så langt, så godt ... :-)