ET-*Copyright*: Found 65 (time of Asteroid Chicxulub crater) at 14.700 (4.Mos Num 16,17) - Re: 2019 uge 19 (news samlet)

ET-*Copyright*:
Found 65 (time of Asteroid Chicxulub crater)
at 14.700 (4.Mos Num 16,17) -

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-454
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/20/21-454
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/65/21-454
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/78/21-454
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/90/21-454
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/106/21-454
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/250/21-454
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/fire/21-454
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/21-454

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-454

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ez+39&version=BPH

Ezekiel 39, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Gogs fald og Israels frelse

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Sam+1&version=BPH

1 Samuel 1, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Hannas barnløshed

2
Elkana havde to koner, Hanna og Peninna. ...

Peninna plejede at håne Hanna og komme med spydige
bemærkninger, fordi hun ikke kunne få børn. ...

Samuels fødsel

[ ... ]

... Peninna mobbede hende ...

[ ... ]

Refleksion:

Hvorfor søger vi ofte menneskelige løsninger i stedet for at
gå til ham, som mestrer det umulige?

Kommentar:

Hmm ... (vedr. flerkoneri: Memory on from) ...

Date: Mon, 4 Mar 2019 10:09:37 +0100, GMT 09:09
21280 news:5c7ceb57$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/6Oc2rdQ-vG4/uf7jOgK-AgAJ

Bigami er noget *lort* (fordi det appellerer til det dårligste
i menneskesindet (fx. *misundelse* og *jalousi*), fremfor det
bedste)!

Amen?

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+106.13-23&version=BPH

Salme 106:13-23 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

14
I ørkenen krævede de kød at spise,
de udfordrede Guds tålmodighed.

Kommentar:

I den autoriserede oversættelse fra 1931 er der udfor
dette skriftsted en henvisning til ...

4.Mos 11,4 ff og
Sl 78,18

15
Han gav dem, hvad de forlangte,
men straffede dem også for deres oprør.

Kommentar:

I den autoriserede oversættelse fra 1931 er der udfor
dette skriftsted en henvisning til ...

4.Mos 11,31 ff og
Sl 78,27

16
Nogle i lejren blev misundelige på Moses
og på Aron, Guds udvalgte præst.

Kommentar:

I den autoriserede oversættelse fra 1931 er der udfor
dette skriftsted en henvisning til ...

4.Mos 16,1 ff

17
Som straf åbnede jorden sig og opslugte Datan,
lukkede sig over Abiram og de medsammensvorne.

Kommentar:

I den autoriserede oversættelse fra 1931 er der udfor
dette skriftsted en henvisning til ...

4.Mos 16,31 ff

18
Ild for ned fra himlen
og fortærede dem, der gjorde oprør.

Kommentar:

Interrupt from ...

News:dk.videnskab
Subject: 65: 14.700 -
Re: Found time of Chicxulub crater (65 million) -
Re: Bethlehemstar = Apophis ? -
Re: ET-object G.lat (8,0491) -
Re: Found Apophis orbital period -
Re: Found Your *Copyright*, ET: ...Apophis 43730 ...-
Re: 2019 uge 18 (news samlet)
Date: Sat, 11 May 2019 08:10:31 +0200, GMT 06:10
21453 news:5cd66760$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OMA9nJxHKlQ/IundnUR6AQAJ

> Found 65 at 14.700
>
> Message will be send out soon ... :-)

Man kan som menneske nogengange blive lidt overrasket, fordi
at fx. DATA "tilfældigvis" dukker op lige til rette tid!

Det gør sig i hvert fald gældende her mht. Salme 106, fordi ...

Input memory on from ...

Found 50 at 43.730 (apropos 78-Platin-193, ½-life = 50 year)

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Re: Found Your *Copyright*, ET:
1336*29 = 38.744 year => Apophis 43730 (4.Mos 26,7) -
Re: 2019 uge 18 (news samlet)
Date: Mon, 6 May 2019 01:58:42 +0200, GMT 23:58
21433 news:5ccf78ba$0$700$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/50/21-433
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/QRy6GlTvuy4/b4wsCgi0AwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/74Z6G7XDAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OMA9nJxHKlQ/0oqgJhmhAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/UvabqNdawkI/vNMCs2hvAQAJ

> Men der står MERE i selvsamme passage, som hører med til koden.
>
> Karakteristisk *udskiller* Ruben sig fra de 11 andre ved at der
> udfor ham kommer en ekstra-oplysning:
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+26&version=BPH
>
> 4 Mosebog 26, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
[ ... ]

> [...]
> de andre tal, der karaktiserer dette isotop, fx. tallet 50, der
> angiver halveringstiden.
>
> Og når man så ser tallet 250, da ved man STRAKS, at tallet på
> en-eller-anden måde repræsenterer de 50, idet ...
>
> 250 / 5
> =
> 50
>
> Ikke sandt ?
>

> Men ...
>
> Beviset må være, at der så OGSÅ står et 5-tal et-eller-andet sted
> i koden!
>
> Dette 5-tal har jeg imidlertid endnu ikke fundet!

Det vil - med andre ord - sige, at viu nu kan associere mellem
Salme 106 og 4 Mosebog 26,10 (vedr. de 250)

Salme 106 må derfor muligvis indgå i koden!

Men HVORDAN?

Her en mulig naturlig *logisk* simpel forklaring:

Tallet 106 er i familie med 196, idet ...

+196
-106
=
90

Compare with ...

Conversion tables (Omregningstabeller)
276, 360, 600 (and 7-bit, 8-bit, 9-bit)
https://sites.google.com/site/etbible/home/conversion-tables/276-360-600

Tallet 276, 360 eller 600 repræsenterer en omdrejning,
når man opmålet himlen.

[ ... ]

Længdegrad__..._Længdegrad___..._Note
276,0005159 ... 600
90,0000000 ... 195,65180820 ... Target

Begge tal (både 196 og 90) kan således repræsentere Target
(altså den galaktiske længdegrad på himlen, hvor vi mener, at
ETs Moderstjerne befinder sig på.)

Men ... (og det er så her, at vi kommer ind på det
SENSATIONELLE:) ...

Salme 106 peger jo OGSÅ SAMTIDIG på ...

> [...]
[ ... ]

> 7
> Fra Rubens slægter mønstredes der 43.730 våbenføre mænd.

Og det vil - med andre ord - sige, at vi nu kan *sammenkæde*
ikke blot de 2 måle-systemer (276-talsystemet og
600-talsystemet) men OGSÅ det *nyfundne* talsystem, hvor
43.730 repræsenteret tallet 196; idet ...

1336 (196) * 29
=
38.744

=>

38.744 * ( Apophis-5880½ / Earth-5210 )
=
43.730,...

(NB! Jeg vrøvlede lidt ovenfor i fil 41.433 ang. 1336)

ALLE 3 tal peger altså på Target!

Og det var så den naturlige simple forklaring på, at man har
valg tallet 106 (fremfor alle andre mulige tal)!

De 3 måder (i the-ET-Bible-code) at opmåle himlen på er
altså (foruden vor egen på 360°) følgende:

Galaktisk længdegrad
1___________2____________3____________4_Apophis____Note
276,0005159 360,00000000 600,00000000 133.867,8123
90,0000000 117,39108492 195,65180820 43.652,4659 Target

Øh ...

Bemærk lige i forbifarten, at tallet 78 "titter" frem ...

[...]

78 repræsenterer jo vores allerede fundne målestok isotopet
78-Platin-193

Og da det har en halveringstid på 50 år (½-life), antydes der
ikke så lidt noget vedr. bl.a. også tallet 50.

Muligvis er skriftstedet Sl 106,17-18 med fuld overlæg flyttet,
så det udskiller sig fra de andre vers (i Salme 106), fordi
de andre omhandler noget i 4.Mos 14.

I så fald har vi at gøre med en i sig selv markør (som om man
siger: "Hey! Bemærk lige denne passage")!

Det var, hvad vi muligvis kan sige om Salme 106.

Men ...

Der hører mere med til historien:

Der var nemlig et tal, som dukkede op undervejs forleden dag,
men som vi dengang IKKE kunne give en naturlig simpel
forklaring på.

Men den er så her:

Input igen memory from der, hvor vi fandt 43.730 ...

> [...]
> i koden!
>
> Dette 5-tal har jeg imidlertid endnu ikke fundet!

HVORFOR benytter de sig at tallet 250, kunne man spørge.

Fordi det bruges som et *markør*-tal:

Dels til at udskille 43.730 (fra de andre tal i 4.Mos 16) men
OGSÅ til at "lokke" UFO-jægeren hen til det oprindelige sted,
hvor begivenheden omtales i Bibelen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+16&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+16.1-17.15&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+16.1-17.15&version=KJ21

4 Mosebog 16:1-17:15, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Tre mænd gør oprør

1
Blandt israelitterne var der en mand, der hed Kora, søn
af Jitzhar, der igen var søn af Kehat, som var en af
Levis sønner. Kora gjorde oprør imod Moses, og han blev
bakket op af Datan og Abiram, der var sønner af den
Eliab, som var søn af Pallu.[a] De var fra Rubens stamme.

2
250 andre mænd gik med i oprøret mod Moses, og de var
alle sammen ansete og folkevalgte ledere.

21st Century King James Version (KJ21)
... two hundred and fifty princes ...

=>

Counter = 1

3 Alle disse mænd gik nu til Moses og Aron og sagde: „Nu
må det være nok med det præstestyre. Vi kan vel alle
træde frem for Herren og ofre til ham. Hvorfor ophøjer I
jer selv over Herrens folk?”

4
Da Moses hørte det, kastede han sig fortvivlet ned med
ansigtet mod jorden,

5
og han sagde til Kora og hans tilhængere: „Vent til i
morgen, så vil Herren vise, hvem der hører ham til, og
hvem der er indviet til at træde frem for ham.

6-7
Kora, du og dine tilhængere skal komme tilbage i morgen
med hver jeres røgelseskar, tænd op i dem og brænd
røgelse for Herren. Så får vi at se, hvem Herren har
udvalgt som præster. I levitter er gået for vidt!”

8-9
Moses sagde videre til Kora: „Er I levitter nu ikke
længere tilfredse med den særstilling, Israels Gud har
givet jer? Har han ikke udvalgt jer til på folkets vegne
at hjælpe med arbejdet ved Herrens bolig?

10
Han har givet jer denne særlige tjeneste for ham. Vil I
nu også være præster?

11
Det er Herren selv, ikke Aron og hans sønner, du og dine
tilhængere gør oprør imod.”

12
Derefter sendte Moses bud efter Datan og Abiram, men de
sendte følgende besked tilbage: „Vi kommer ikke.

13
Det er jo dig, der har lokket os bort fra det frugtbare
Egypten, for at vi skulle dø her i ørkenen. Vil du stadig
påstå, at du er Guds udvalgte leder?

14
Hvad med det vidunderlige land med frugtbare marker og
vingårde, du lovede os? Hvor er det blevet af? Tror du
ikke, folk har øjne i hovedet? Vi vil ikke have noget med
dig at gøre mere.”

15
Da blev Moses meget vred, og han sagde til Herren: „Lad
være med at anerkende deres røgelsesofre. Jeg har aldrig
forurettet nogen af dem eller stjålet så meget som et
æsel fra dem.”

16
Derpå sagde han til Kora: „Husk nu at komme tilbage i
morgen sammen med dine tilhængere, så I kan træde frem
for Herren sammen med Aron.

17
Sørg for, at alle de 250 mænd kommer med hver deres
røgelseskar. Du selv og Aron skal også komme med hver
jeres røgelsesoffer.”

21st Century King James Version (KJ21)
... two hundred and fifty censers, ...

=>

Counter = 2

18
Næste dags morgen kom de med deres røgelseskar med ild i.
Efter at de havde lagt røgelse på, stillede de sig op
sammen med Moses og Aron ved åbenbaringsteltets indgang.

19
I mellemtiden havde Kora fået en stor del af folket over
på sin side, og nu stod de og ventede på, hvad der ville
ske. Da viste Herrens herlighed sig for folket,

20
og Herren sagde til Moses og Aron:

21
„Træk jer væk fra dette folk, så jeg kan komme til at
udrydde dem.”

22
Men Moses og Aron kastede sig ned for Herren med ansigtet
mod jorden. „Åh Gud, du som er livets ophav,” bad de, „er
det nødvendigt at slå hele folket ihjel på grund af en
enkelt mands synd?”

23
Da svarede Herren:

24
„Så sig til folket, at de, der befinder sig i nærheden af
Koras, Datans og Abirams telte, skal fjerne sig langt
væk.”

25
Så skyndte Moses sig hen til Datans og Abirams telte, og
folkets ledere fulgte i hælene på ham.

26
„Skynd jer at komme væk fra disse onde mænds telte,”
advarede han de omkringstående. „I må ikke røre nogen af
deres ejendele, for så mister I livet på grund af deres
synd.”

27
Folket trak sig skyndsomt væk fra Koras, Datans og
Abirams telte. Datan og Abiram kom ud og stillede sig
foran døren til deres telte sammen med deres koner og
børn.

28
Da sagde Moses til folket: „Nu skal I få at se, at jeg
ikke er en selvbestaltet leder iblandt jer, men at det er
Herren, som har sendt mig, for at jeg skal udføre den
opgave, han har givet mig.

29
Hvis disse mennesker dør en naturlig død som alle andre,
så har Herren ikke udvalgt mig,

30
men hvis Herren griber ind og lader jorden åbne sig, så
den opsluger dem sammen med deres ejendele, og de ryger
direkte ned i dødsriget, så er det bevis på, at disse
mænd har forhånet Herren.”

31
Næppe var Moses færdig med at tale, før jorden revnede
under dem

32
og åbnede sig som et vældigt gab, og gabet opslugte de
oprørske mænd, deres familier og deres ejendele,

33
så de røg lige lukt ned i dødsriget. Jordens gab lukkede
sig over dem, og dermed var de udryddet af folket.

34
Men israelitterne flygtede skrækslagne ved lyden af deres
skrig. De var bange for at lide samme skæbne.

35
I det samme fór der ild ud fra Herren og opbrændte de 250
mænd, der stod med deres røgelsesofre.

21st Century King James Version (KJ21)
... two hundred and fifty men ...

=>

Counter = 3

17,1 (36)
Da sagde Herren til Moses:

2 (37)
„Sig til præsten Eleazar, Arons søn, at han skal rage
røgelseskarrene ud af ilden og smide den brændende
røgelse væk. Disse røgelseskar er hellige,

3 (38)
også selv om de tilhørte oprørske mænd, der måtte dø for
deres synd. Tag disse røgelseskar og sørg for, at de
bliver hamret flade og brugt som beklædning på alteret.
De er hellige, fordi de blev brugt i tjenesten for Herren.
På alteret skal de tjene som en advarsel overfor
israelitterne.”

4 (39)
Så tog præsten Eleazar de 250 røgelseskar af bronze,
hamrede dem ud til plader og beklædte alteret med dem.

250 ?

Kommentar:

21st Century King James Version (KJ21):

16,39
And Eleazar the priest took the brazen censers, wherewith
those who were burned had offered, and they were made
broad plates for a covering of the altar

Compare with ...

16,17
And take every man his censer and put incense in them,
and bring ye before the Lord every man his censer, two
hundred and fifty censers, thou also and Aaron, each of
you his censer.”

=>

Counter = 4

5 (40)
Det blev en advarsel til Israels folk om, at ingen
uindviede personer, der ikke var af Arons slægt, måtte
brænde røgelse for Herren, for så ville det gå dem som
Kora og hans tilhængere. Således blev den befaling,
Herren havde givet Eleazar gennem Moses, ført ud i livet.

6 (41)
Men allerede næste dag begyndte folket igen at beklage
sig overfor Moses og Aron: „Det er jer, vi kan takke for,
at nogle af Herrens folk er blevet dræbt.”

7-8 (42-43)
Mens folket gav luft for deres utilfredshed overfor Moses
og Aron, kom Herrens herligheds sky pludselig til syne
over åbenbaringsteltet, og Moses og Aron vendte sig og
gik hen til indgangen.

9-10 (44-45)
„Træk jer væk fra folket,” beordrede Herren dem, „så jeg
kan komme til at udrydde dem.” Men Moses og Aron kastede
sig ned med ansigtet mod jorden foran Herren.

11 (46)
Derefter sagde Moses til Aron: „Skynd dig hen til
alteret med dit røgelseskar. Læg gløder fra alteret i
det, kom røgelse ovenpå og bær det rundt blandt folket,
så der kan skaffes soning for dem, for Herren har i sin
vrede sendt en plage over folket.”

12 (47)
Aron adlød Moses og skyndte sig rundt blandt folket for
at skaffe dem soning, så den plage, der allerede var
begyndt, kunne blive stoppet,

13 (48)
og da Aron stillede sig mellem de døde og de levende,
standsede plagen.

14 (49)
Den dag døde 14.700 mennesker af plagen, ud over alle
dem, der den foregående dag var døde sammen med Kora.

14.700

Kommentar:

21st Century King James Version (KJ21):
... fourteen thousand and seven hundred, ...

15 (50)
Da plagen var standset, vendte Aron tilbage til Moses ved
åbenbaringsteltets indgang.

Footnotes:

16,1 Teksten er usikker, jævnfør 1931 oversættelsen,
1.Mos. 46,9 og 4.Mos. 26,5-11. Den hebraiske tekst siger:
„og On, søn af Pelet, sønner af Ruben”, men Pelet er
muligvis en fejlskrivning for Pallu, der på hebraisk
ligner Pelet til forveksling. Der nævnes ingen andre
steder, at en mand ved navn On var med i komplottet,
ligesom Pelet heller ikke kendes som en sønnesøn af
Ruben. Den Eliab, der nævnes her, er ikke lederen af
Zebulon stammen, jf. 4.Mos. 2,7.

Øh ...

(
Undskyld det lange citat, men jeg har medtaget det hele
fordi: Dersom jeg har *overset* noget undervejs, kan du som
UFO-jæger selv fortsætte jagten på den forsvundne skat (og
"trampe" ny *løjpe* for dig selv og eventuelt også andre),
hvor jeg slap.
)

Opfatter man markørtallet 250 som en kode, da KUNNE den dække
over 50 (apropos 78-Platin-193).

Og ...

I så fald bliver regnskabet:

50 * 3 + (evt. 1)
=
150 (or 200)

Og ...

200-tallet KUNNE, hvis vi afrunder tallet (til blot at have 2
betydende cifre) således være i familie med ...

200___ => 20 * 10^1
195,65 => 10 * 10^1

Bemærk lige her at 20-tallet nu dukker op IGEN, apropos ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/50/21-433

> Compare with ...
>
> 2
> „Lav en optælling over samtlige israelitiske mænd over 20
> år, så I ved, hvor mange våbenføre mænd hver enkelt stamme
> og slægt kan bidrage med.”
>
> 20
>

> 20-tallet bruges som en markør til at fortælle os, at koden er
> korrekt *dekrypteret*!

Følgende regnskab er (i forlængelse af dette) ret
*afslørende*, fordi ...

14.700 / 133.867,8123
=
0,109809817

=>

(Og det svarer til, hvis tallet repræsenterer en galaktisk
længdegrad eller breddegrad, aprops de ovenfor nævnte 200
enheder i counteren)

0,109809817 * 600
=
65,88589033

Compare with ...

News:dk.videnskab
Subject: Found time of Chicxulub crater (65 million) -
Date: Thu, 9 May 2019 05:31:53 +0200, GMT 03:31
21447 news:5cd39f32$0$695$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-447
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48/21-447
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/65/21-447
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/300/21-447
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/21-447
https://sites.google.com/site/etbible/home/temple/21-447
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/QRy6GlTvuy4/LDOdz7QcAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/gzmDRt_rAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OMA9nJxHKlQ/1WYuRnPUAAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/UvabqNdawkI/Q1jw5T_bAAAJ

> Det vil - med andre ord - sige, at man har udvalgt
> Enok-65 til at *symbolisere*, hvad der skete for 65 millioner
> år siden, hvor en asteroide lavede Chicxulub crateret i
> Mellemamerika og udslettede det meste af livet på Jorden!

Tallet 14.700 er altså MÅSKE lidt i familie med tallet 65,
dersom man har kendskab til asteroiden
Apophis-*krypteringskode*!

Okay, men ...

HVORFOR angives så tallet ikke helt korrekt til 65?, kunne man
så indvende!

Svaret herpå findes MÅSKE, dersom vi undersøger forskellen på
de 2 tal (apropos "melodien": De, som søger, skal finde):

65 * ( 133.867,8123 / 600 )
=
14.502,34633

Og ...

FORSKELLEN på de 2 tal er så på ...

14.700
14.502,34633
=
197,6536675

Og dét tal minder os jo IKKE så lidt om Target på 195,65

Men HVOREFOR er der så denne lille nuance-forskel?

Her må svaret så være, at koden (i the-ET-Bible-code)
muligvis er følgende:

14.700
-195,65
=
14.504,35

=>

14.504,35 * ( 600 / 133.867,8123 )
=
65,0089805

(som svarer til tallet:)

65

Compare with ...

Date: Thu, 9 May 2019 05:31:53 +0200, GMT 03:31
> [...]
> år siden, hvor en asteroide lavede Chicxulub crateret i
> Mellemamerika og udslettede det meste af livet på Jorden!

Og vour la er *dekrypteringen* hermed en videnskabelig
*kendsgerning*!

Der er et andet lille *indicium*, der peger i selvsamme
retning, at der tales om noget vedrørende et
asteroide-sammenstød med Jorden, idet ... (memory on from

+

> [...]

35
I det samme fór der ild ud fra Herren og opbrændte de 250

"Ild fra himlen" dækker muligvis således over en association,
man kan gøre sig i den forbindelse (og fungerer dermed som en
*markør', ligesom alle markør-tallene)!

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/744/21-444

> Næste UFO-efterforskningsfil:
>
> Efter fundet af markør Enok-365 udfor ½-synkronisering
> ( 5880,5 / 5210 )
>
> .... må der muligvis OGSÅ være noget *ekstraordinært* udfor
> Elias, da han jo OGSÅ blev opløftet til himlen i en ildvogn ...
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ki+2.11&version=BPH
>
> Og i så fald: *HVAD* ?

Elias bliver (ligesom Enok) bortrykket til Himlen (i en UFO -
havde jeg nær sagt). Se evt. ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Anden%20Kongebog+2&version=BPH

Men lige inden da har der været en magtkamp, hvor ild
"tilfældigvis" IGEN faldedr ned fra himlen, se evt. ...
Fire 1:
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ki+1.10&version=BPH
Fire 2:
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ki+1.12&version=BPH

"Skakmat"?

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-05-11

Genopbygge sønderbrudte mennesker (2)

"... For Kristus Jesus kom til verden for at frelse
syndere, og af dem er jeg den største."
1.Tim 1,15

Apostelen Paulus skriver: "I har jo hørt om, hvordan jeg ...
til overmål forfulgte Guds kirke og ville udrydde den." (Gal
1,13)

Paulus havde en meget plettet straffeattest. Han havde blodet
fra uskyldige mænd og kvinder på sine hænder. Alligevel
brugte Gud ham til at skrive halvdelen af ??det nye testamente,
etablere kirken og bære Jesu navn ind i kejsernes sale. Men
ville du have betroet ham til at være leder af din menighed,
eller kunne du forestillede dig, at han skulle lære dig om
store sandheder og introducere dig for de åbenbaringer, han
modtog fra himlen?

Bibelen siger: "... sine nådegaver og sit kald fortryder Gud
ikke." (Rom 11,29) Gud annullerer aldrig vores kald, og han
trækker aldrig de åndelige gaver tilbage, som han har givet
os. Når han ikke gør det, må vi heller ikke.

Hvordan skal vi håndtere en bror eller søster i Kristus, som
går vild? Med mildhed! "Brødre, hvis et menneske gribes i en
overtrædelse, skal I, som har ånden, hjælpe ham til rette med
mildhed; og se til, at du ikke selv bliver fristet! Bær
hinandens byrder, således opfylder I Kristi lov." (Gal 6,1-2)

Er genoprettelse af mennesker sommetider kompliceret og
besværligt ? Ja. Er det nemt? Nej. Paulus siger, at det er en
"byrde", især når de har sat Guds frelste familie i
forlegenhed. Men her er pointen - de er stadig vores åndelige
familie! Og 'verden' holder øje med, hvordan vi behandler
dem. Hvis vi kasserer dem, der snubler, hvorfor skulle
'verden' så tro på, at vi ikke også ville gøre det samme med
dem? Tænk over det.

Hvis man ikke kan finde nåde i Guds familie, hvor skal man så
finde den?

=== citat slut ===

Subject: En profeti imod MaGog (Rusland, Russia) -
Re: 2019 uge 19 (news samlet)
Date: Fri, 10 May 2019 09:46:01 +0200, GMT 07:46
21.451 news:5cd52c42$0$692$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-451
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-451
https://sites.google.com/site/gudshaerssoldater/f/21-451
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/books/kaldet-til-soldat/21-451
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vGeozRxkaqw/4MNTTFJIBAAJ

Subject: Kladde 007 -
Re: Feedback på 'Kaldet til soldat i Frelsens Hær' -
Re: Kaldet til soldat (i Frelserens° hær)
Date: Wed, 27 Mar 2019 13:17:43 +0100, GMT 12:17
21361 news:5c9b69ed$0$700$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/gudshaerssoldater/f/21-361
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/books/kaldet-til-soldat/21-361
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/-JQjjmqI6fs/mvdgJme_BAAJ

> Nøgleordene var - som sagt:
>
> Skilsmisse ikke er et frikort til at kunne gifte sig igen;
> enten forbliver man ugift, eller man finder sammen med
> ægtefællen igen.

Amen?

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2019-05-10, CET 11:3x, GMT 09:3x:

Then he said, "I tell you the truth, you will all see heaven
open and the angels of God going up and down on the Son of
Man, the one who is the stairway between heaven and earth."
John 1:51

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 19 (news samlet)
Date: Mon, 6 May 2019 13:05:23 +0200, GMT 11:05
21436 news:5cd014fc$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vGeozRxkaqw/scVM6RboAwAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

-

DR S145 fre 10 maj 10:09:41
10.maj dr.dk/nyheder 07:30

KVINDER STEMMER MERE RØDT END MÆND
Hvis folketingsvalget skulle afholdes
nu, ville de kvindelige vælgere stemme
mere rødt end mændene, som hælder til
de blå partier.

Det viser nye meningsmålinger, som
Epinion har lavet for DR.

Var det kvinder alene, der bestemte
hvordan folketinget skulle sammensættes
efter valget, ville det se værst ud for
de to debutantpartier Nye Borgerlige og
Stram Kurs - de ville nemlig begge få 0
mandater.

De mandlige vælgere, ville derimod give
de to partier henholdsvis otte og syv
mandater ud af de 175, der skal
fordeles blandt landets partier.

Hvis kun kvinderne stemte: 0 mandater til det yderste højre
Sally Frydenlund Larsen
kl. 07.30
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/hvis-kun-kvinderne-stemte-0-mandater-til-det-yderste-hoejre

Nye nordkoreanske missiltests slår sprækker i håb om fredsaftale
10. maj. 2019, 08:09
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-05-10-nye-nordkoreanske-missiltests-slaar-spraekker-i-haab-om-fredsaftale

-

Forsvaret afblæser eftersøgning af dykkere
10. maj. 2019, 11:39 Opd. 10. maj. 2019, 17:43 ...

-

104 SVT Text Fredag 10 maj 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* USA inför tullar på Kina-varor.....130

* Venezuelapolitiker söker skydd.....131

* Visselblåsaren Manning frisläppt...132

* Mexico City förbjuder engångsplast 133

* Flera döda i USA-anfall i Puntland 134

* Notre-Dame: Snabbspår "orimligt"...135

Färre opioidrecept i USA...........136

-

131 SVT Text Fredag 10 maj 2019
UTRIKES PUBLICERAD 10 MAJ

Venezuelapolitiker söker skydd

Tre venezuelanska parlamentsledamöter
har sökt skydd på utländska ambassader
i Caracas.

"Jag tackar Italien för välkomnandet",
skriver Americo De Grazia på Twitter.

De Grazia och Marianella Magallanes är
på Italiens ambassad efter att de
tidigare i veckan fråntagits sin
åtalsimmunitet och riskerar åtal efter
att ha stött förra veckans försök att
avsätta president Nicolas Maduro.

Oppositionspolitikern Richard Blanco
har sökt skydd på Argentinas ambassad.

-

NRK:
9. mai 2019 kl. 13:25 - 10. mai 2019 kl. 10:27, error

10. mai 2019 kl. 12:02

-

EU rejects any ultimatums after Iran's move on nuclear deal

The European Union and the foreign ministers of Germany,
France and Britain said they were still committed to the
Iran nuclear deal.

By REUTERS
May 9, 2019 15:00
https://www.jpost.com/Breaking-News/EU-rejects-any-ultimatums-after-Irans-move-on-nuclear-deal-589242

-

'U.S. can send carrier through Strait of Hormuz despite Iran tensions'

"If I need to bring it inside the strait, I will do so," Vice
Admiral Jim Malloy, commander of the US Navy's Bahrain-based
Fifth Fleet said in an interview by phone.

By REUTERS
May 10, 2019 01:21
https://www.jpost.com/Middle-East/US-can-send-carrier-through-Strait-of-Hormuz-despite-Iran-tensions-589313

-

U.S. B-52 bombers reach Middle East in message to Iran

The US said on Tuesday that a number of B-52 bombers would be
part of additional forces sent to the Middle East to counter
what the Trump administration calls "clear indications" of
threats from Iran

By REUTERS
May 10, 2019 12:56
https://www.jpost.com/Breaking-News/US-B-52-bombers-reach-Middle-East-in-message-to-Iran-589340

Found 104 (Delta Temple-crater) -
Re: ET-*Copyright*:
Found 65 (time of Asteroid Chicxulub crater)
at 14.700 (4.Mos Num 16,17) -

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-457
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/104/21-457

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-457

-

Den 11-05-2019 kl. 12:55 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Subject: ET-*Copyright*:
Date: Sat, 11 May 2019 12:55:50 +0200, GMT 10:55
21454 news:5cd6aa3f$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/9XhfkBKPolA/9Ce8HRjSAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vGeozRxkaqw/2NkBlkKhBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/4WzXosOtLuI/PjUDmNaJAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/f1V0Gg2luhA/fSJiM6OQAQAJ
[ ... ]

>     17
>     Sørg for, at alle de 250 mænd kommer med hver deres
>     røgelseskar. Du selv og Aron skal også komme med hver
> [...]

[ ... ]

>     35
>     I det samme fór der ild ud fra Herren og opbrændte de 250
> [...]

[ ... ]

> [...]
>     and bring ye before the Lord every man his censer, two
>     hundred and fifty censers, thou also and Aaron, each of

[ ... ]

> [...]
>
>     Kommentar:
>
>     21st Century King James Version (KJ21):
>     ... fourteen thousand and seven hundred, ...

I mangel af flere DATA kunne man finde på at undersøge afstanden
fra Asteroide Chicxulub krateret.

Og her skal så følgende formel anvendes:

Re: Found 104 (Delta Temple-crater) -
Re: ET-*Copyright*:
Found 65 (time of Asteroid Chicxulub crater)
at 14.700 (4.Mos Num 16,17) -

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-458
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/18/21-458
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/104/21-458

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-458

-

Den 12-05-2019 kl. 01:04 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found 104 (Delta Temple-crater) -
Re: ET-*Copyright*:
Date: Sun, 12 May 2019 01:04:10 +0200, GMT 23:04
21457 news:5cd754f1$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/9XhfkBKPolA/Upj1Rtb5AgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vGeozRxkaqw/3q_VsgDJBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/4WzXosOtLuI/7NkSrJSxAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/f1V0Gg2luhA/KQvnVGG4AQAJ

Man kunne nu blive "fristet" over evne til at undersøge,
OM dette markør-tal (208-tallet) står i Bibelen med henblik
på - OM mulig - at påvise en sammenhæng med det andet
markør-tal (65-tallet).

Found:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Ch+12.30&version=DN1933

Første Krønikebog 12:30 Dette er Biblen på dansk (DN1933)

30
af Efraimiterne 20800 dygtige Krigere,
navnkundige Mænd i deres Fædrenehuse;

20.800

31
af Manasses halve Stamme 18.000 navngivne
Mænd, der skulde gå hen og gøre David til Konge;

18.000

Compare with ...

18 (180, 1800, 18.000):
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/18
Midlertidig output:

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/18/19-085

___ quote begin ___________________

[ ... ]

Men man kunne også ***kryptere*** sit kendskab (til tallene 61
og 43) ved at trække dem fra hinanden.

Og 61 - 43 giver tallet 18

Bingo! ... :-)

Nå, men ...

Det er langt over sengetid, så resten af eftersøgningen
må vi gøre på et andet tidspunkt.

Found Tunguska 86 + Rettelse: 175 (Delta Temple-crater) -
Re: Found 18 -
Re: Found 104 (Delta Temple-crater) -
Re: ET-*Copyright*:
Found 65 (time of Asteroid Chicxulub crater)
at 14.700 (4.Mos Num 16,17) -

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-461
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/18/21-461
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/104/21-461
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-86/21-461
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/21-461

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-461

-

Den 12-05-2019 kl. 02:25 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Subject: Found 18 -
Date: Sun, 12 May 2019 02:25:20 +0200, GMT 00:25
21458 news:5cd767f8$0$698$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/9XhfkBKPolA/aZtLN0T-AgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vGeozRxkaqw/iUHyn27NBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/4WzXosOtLuI/lboCngK2AQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/f1V0Gg2luhA/DloZSs-8AQAJ
Beregningen var forkert!

(Der var desværre byttet om på længde- og breddegrader)

Her er de rigtige DATA:

=>

v = cos^-1(

Objekt 1
Breddegrad
sin(d1)

*
Objekt 2
Breddegrad
sin(d2)

+
Objekt 1
Breddegrad
cos(d1)

*
Objekt 2
Breddegrad
cos(d2)

*
cos(

Objekt 1
Længdegrad
a1

-
Objekt 2
Længdegrad
a2

____________________________

Input:

Jerusalem
Længdegrad 35,21371
Breddegrad 31,768319

Temple
Længdegrad 35,235806
Breddegrad 31,777972

Shilo
Længdegrad 35,289528
Breddegrad 32,055556

Chicxulub crater
Længdegrad -89,516667
Breddegrad 21,400000

Tunguska
Længdegrad 101,950000
Breddegrad 60,916667

UFO-Ireland 2018-11-09, CET 07:47, GMT 06:47
360°
Længdegrad -9,75
Breddegrad 52,17
600°
Længdegrad -16,25
Breddegrad 86,95

Objekt 1
Temple
Længdegrad 35,235806
Breddegrad 31,777972

Objekt 2
Chicxulub crater
Længdegrad -89,516667
Breddegrad 21,400000

v = cos^-1(

Temple
Breddegrad
sin(31,777972)
0,52662900585685535265895188779599

*
Chicxulub crater
Breddegrad
sin(21,400000)
0,36487678433761966806057583880236

+
Temple
Breddegrad
cos(31,777972)
0,85009522418974935132112812238736

*
Chicxulub crater
Breddegrad
cos(21,400000)
0,93105581586252829039464033072333

*
cos(

Temple
Længdegrad
35,235806

-
Chicxulub crater
Længdegrad
-89,516667

124,752473
-0,57003222598424458848805443068017
)

_________________

=>

v = cos^-1(

0,1921546981959668555798467670859

+

-0,45117258485440038951461243946057

v = cos^-1(

-0,25901788665843353393476567237467

v =
(360°)
105,01179500116900357807421095413
105,011795

(600°)
175,01965833528167263012368492355
175,019658

En anden måde at nå frem til omtrent samme resultat er
at benytte websiden:

http://dk.afstande.himmera.com/sog/

Chicxulub crater, Mexico
21.4, -89.516667

Jerusalem, Israel
31.768319, 35.21371

11679 / (12756,270 * Pi)
=
0,29142854147336888078486790769208

og ...

0,29142854147336888078486790769208
*360
=
104,91427493041279708255244676915
104,914274

og ...

0,29142854147336888078486790769208
*
600
=
174,85712488402132847092074461525
174,857125

En tredje måde at nå frem til omtrent samme resultat er
at opmåle udfra en globus:

Omkreds = 95 cm

Chicxulub crater, Mexico - Jerusalem, Israel = 29,2 cm

29,2 / 95 * 360
=
110,6

(
HVIS resultatet skal gi' 105, da BURDE opmålingen ha' været
på 27,7 cm
)

Denne metode er altså MEGET unøjagtig!

Konklusion:

Der blev hævdet følgende (i file 21.457):

=== citat start ===

*Placeringen* af Templet i Jerusalem er altså muligvis UDVALGT
af dem (ET), fordi det - når tid er inde (og det er det nu) -
*afslører* kendskab både til krateret og dets årsag (apropos
*eksistenstruslen fra Rummet*) SAMT moderne atomfysik!

=== citat slut ===

Og dét er jo så IKKE (længere) korrekt!

Men undervejs fandt vi tilfældigvis 2 tal (18 og 208), der har
en forbindelse og som derfor MÅSKE er en *vejledning* i
kode-opbygningen.

Så lad os lige forfølge tanken for en bemærkning:

Ønsker man at markere sit kendskab til krateret, da KUNNE man
jo benytte sig af, at ingen andre (i Oldtiden) havde viden om,
at atomerne 43 og 61 udskiller sig fra resten ved, at de
henfalder og forsvinder bort med tiden.

Man KUNNE fx. lave en cirkel udfra krateret på fx. radius 43
grader eller 61 grader.

Og HVIS dette så IKKE er godt nok (fx. fordi man havner ude i
Atlanterhavet på vej mod Afrika/Europa/Mellemøsten), da må man
så ty til andre *sekundære* tal, og disse KUNNE så være følgende:

Primære:

Sekundære:
(18)
86 (43+43)
104 (43+61)
122 (61+61)

Men også her når man IKKE helt over Atlanterhavet, så ...

Hvilke andre MULIGHEDER har vi så tilbage?

144 (1,44 Solmasser)
175 ............... distancen mellem Krateret og Templet
187 (43+144)
205 (61+144)
208 (43+61 + 43+61)

Men disse tal KAN blive fór indviklede!

Det var jo således først forleden dag, at tallet 187 blev opdaget,
at det blev benyttet som et markør-tal (efter mange års
efterforskning), så ...

KANSKE det er derfor, at man har valgt at bruge tallet 175, fordi
det kender vi ret godt (alle os, der er kristne) - eller rettere
sagt: Vi kender *historien* bag:

I Bibelen står der nemlig, at ...

Gud kalder Abram (et sted omkring Irak)

Og - for at gøre en lang historie kort - ender det så med, at
Abram (der nu hedder Abraham) får Det Forjættede Land af Gud,
og *Templet* bliver bygget.

Det særlige ved Abraham er, at hans levetid er på 175 år!
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=175&qs_version=BPH

Hans kone hed Sara, og da hendes levetid blev 127 år, ...
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=127&qs_version=BPH
... og at dette tal benyttes i the-ET-Bible-code (bemærk de
4 steder 127-tallet nævnes, apropos de 4 ET-stjernekort), tyder
meget på, at også Abraham-175 skal benyttes i dekodningen.

Så vi har alligevel MÅSKE fundet noget, der næsten er ligesom
godt som markør 104, skønner jeg.

Og det må vi jo så undersøge nærmere.

Dog kan jeg allerede oplyse, at ...

Distancen mellem ...

Temple
Længdegrad 35,235806
Breddegrad 31,777972

Tunguska
Længdegrad 101,950000
Breddegrad 60,916667

... er på:

360°:
51,42198239

600°:
85,70330398

Compare with ...

Primære:

Sekundære:
(18)
86 (43+43) ....... fokus
104 (43+61)
122 (61+61)

Se evt. ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/Temple%20001.sxc

UFO-Ireland 86 -
Re: Found Tunguska 86 + Rettelse: 175 (Delta Temple-crater) -
Re: Found 18 -
[...]

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2018-11-09-ufo/21-461

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2018-11-09-ufo/21-461

-

Den 13-05-2019 kl. 02:56 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Subject: Found Tunguska 86 +
Date: Mon, 13 May 2019 02:56:53 +0200, GMT 00:56
21461 news:5cd8c0dd$0$705$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/9XhfkBKPolA/UFEtp8JOAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vGeozRxkaqw/5xEwd18eBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/4WzXosOtLuI/OdFUDIEGAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/f1V0Gg2luhA/n9fctk0NAgAJ
> [...]
> meget på, at også Abraham-175 skal benyttes i dekodningen.
>

> Så vi har alligevel MÅSKE fundet noget, der næsten er ligesom

Bemærk DATA'erne udfor UFO-Ireland:

(NB! De er IKKE helt nøjagtige!)

> UFO-Ireland 2018-11-09, CET 07:47, GMT 06:47
> 360°
> Længdegrad -9,75
> Breddegrad 52,17
> 600°
> Længdegrad -16,25
> Breddegrad 86,95

86,95

Compare with ...

> 86 (43+43) ....... fokus

Found 48 -
[...]

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48/21-463
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/21-463

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48/21-463

-

Date: Mon, 13 May 2019 02:56:53 +0200, GMT 00:56
> [...]
> meget på, at også Abraham-175 skal benyttes i dekodningen.
>

> Så vi har alligevel MÅSKE fundet noget, der næsten er ligesom

Abraham 175
Sara -127
=
48

Compare with ...

Target (Homestar of ET)
Distance to us (Afstand til os):
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance

Midlertidig antagelse:
Stjernen HIP 117987 the Motherstar

Notat
2018-10-04

I filerne ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/20-905

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/20-908

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/20-911

I disse filer angives distancen til at være på:

48 * 50 (78-Platin-193, ½-life 50 år)
=
2400 lysår (lightyears)