Found Your *Copyright*, ET: 1336*29 = 38.744 year => Apophis 43730 (4.Mos 26,7) - Re: 2019 uge 18 (news samlet)

Found Your *Copyright*, ET: 1336*29 = 38.744 year => Apophis 43730
(4.Mos 26,7)

File 21.431 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/daniel/21-431
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-431
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/apophis/21-431

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-431

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 18 (news samlet)
Date: Mon, 29 Apr 2019 09:28:05 +0200, GMT 07:28
21419 news:5cc6a78c$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/FcviPuskDgAJ

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 21400 news:5cb4a3c0$0$696$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/J0vVN0erCgAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21419

Found Your *Copyright*, ET: 1336*29 = 38.744 year => Apophis 43730
(4.Mos 26,7)

S-politiker kan miste opstilling til Folketinget efter kritik af gravid
borgmester
05. maj. 2019, 10:33 Opd. 05. maj. 2019, 11:47 ...

-

NRK:
5. mai 2019 kl. 12:08

-

Apophis news:

Midlertidig notat

Input DATA from ...

https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002/

> Download ...

https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002/2019%2C%20013.sxc

https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002/2029%2C%20015.sxc

Latest Update:

Subject: Apophis news (search 3½ * 10420 (3½ * 11761)) -
Re: 2019 uge 18 (news samlet)
Date: Sun, 5 May 2019 12:20:53 +0200, GMT 10:20
21430 news:5cceb90d$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-430
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/apophis/21-430
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/VU9LhhSXAwAJ

1 Year (1 Jord-omdrejning):
365,24219878

1 Apophis omdrejning:
323,596949048484

Apophis
Korrigeret:
323,584426129338
See Enok up
Year = -3188

½
-5210 -5880,499990

1
-10420 -11760,999980

Enok ½ Up -> 3½ ?

_½____5210____5880,5
1____10420___11761
2____20840___23522
3____31260___35283
3½___36470___41163,5

Hmm ... (memory on from) ...

1140,
1150,
1260, 3½
1290,
1335,

HVAD står der udfor disse årstal vedr. Apophils bane?

=>

_½____180____5210____________5880,5
1_____360___10420___________11761
2_____720___20840___________23522
3____1080___31260___________35283
3½___1260___36470___________41163,5
_____1290___37338,333...____42143,58333
_____1335___38640.8333...___43613,70833

or ...

(
3½:
36470 / 29 = 1257,586207
36540 / 29 = 1260
)

_½____180____5210____________5880,5
_½____180____5220____________5891,786948

1_____360___10420___________11761
1_____360___10440___________11783,5739

2_____720___20840___________23522
2_____720___20880___________23567,14779

3____1080___31260___________35283
3____1080___31320___________35350,7217

_____1140___32996,666...____37243,16666
_____1140___33060___________37314,65067

3½___1260___36470___________41163,5
3½___1260___36540___________41242,50865

_____1290___37338,333...____42143,58333
_____1290___37410___________42224,47314

_____1335___38640.8333...___43613,70833
_____1335___38715___________43697,41988

Found

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+26.7&version=BPH

Num 26:7 Det var Rubenitternes Slægter, og de af dem, som
mønstredes, udgjorde 43.730.

Kommentar:

Ruben var den første, der blev født (ud af i alt 12
drenge)

_______________Daniel________Earth year_______Apopphis year
1257,586207____1333,435978___38743,865..._____43730
1260___________1335,995356___38743,865..._____43730

Tallet 43730 svarer altså til (så godt som) tallet 1336
(udfra Daniel-coden, hvor 1260 er lig med 1260*29)

Og ...

Det er her det *sensationelle* kommer ind i billedet, fordi ...

Tallet 1336 kan KUN fremskaffes, dersom man omregner Apophis
bane til Jord-år.

Tallet 43.730 står således udfor antal omdrejninger Apophis
har foretaget, mens de 38.743,865... er den tilsvarende tid
målt i Jordens omdrejning rundt om Solen.

Og de 1336 er antal Jordår divideret med 29.

Regnestykket er følgende:

1336 * 29
=
38.744 (Earth-year)

=>

38.744 * 5210/5880,5
=
43.730,15202 (Apophis "year")

Mere præcist kan det altså ikke blive!

Hmm ...

Området omkring 4.Mos 26,7 er *spækket* med DATA, så det
kommer til at ta' nogen tid at sætte sig ind i *krypteringen*!

Men INGEN tvivl om længere, at Bibelen er "inficeret"!

Det er en videnskabelig *kendsgerning* nu, skønner jeg!

Found 78 at 43.730

File 21.432 ...
78:
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/78/21-432
195,65:
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/21-432

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/78/21-432

-
Found more ... :-)

1.
Found 78 at 43.730
(78-Platin-193, ½-life 50 year)

Den galaktiske længdegrad på 196 er (i koden) følgende:

1336 * 29
=
38.744 (Earth-year)

=>

( Og disse 38.744 (Jordår) svarer til ...)

38.744 * 5880,5 / 5210
=
43.730,15202 (Apophis "year")

Hvor meget vil så vores Target (ET objektet) svare til
i koden?

I dette *nye* talsystem må hver enhed derfor bestå af ...

43.730,15202 / 196
=
223,1130205 ( én enhed)

=>

195,65 * 223,1130205
=
43.652,06246 (Apophis "år")

FORSKELLEN på 196 og vores Target (ET objektet) er på ...

+196
-195,65
=
0,35

Og i det nye talsystem bliver denne forskel så til ...

0,35 * 223,1130205 ( én enhed)
=
78,089...

Compare with ...

78-Pt-193, Platinum
78, Atomic number (Z, Atomnummer)
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193

Og dette må så være forklaringen på, at tallet 1140 er
blevet valgt (fremfor alle andre; fordi KUN ud fra dette
tal kan/skal 78-Platin-193 angive forskellen på tallene
196 og 195,65

Bemærk at vi lige SAMTIDIG fik en *feedback* på, at tallet
195,65 er det rigtige tal mht. den galaktiske længdegrad.

And I have found more ... :-)

Coming up:

1.
Found 50 at 43.730 (apropos 78-Platin-193, ½-life = 50 year)

2.
29 ... ("system-fil-fragment") ... -> 2421,75 (distance lysår?)

Found 50 at 43.730 (apropos 78-Platin-193, ½-life = 50 year)

File 21.433 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/50

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/50

-
Som nævnt fandt vi tallet 43.730 i Bibelen:

Men der står MERE i selvsamme passage, som hører med til koden.

Karakteristisk *udskiller* Ruben sig fra de 11 andre ved at der
udfor ham kommer en ekstra-oplysning:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+26&version=BPH

4 Mosebog 26, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

1
sagde Herren til Moses og præsten Eleazar, Arons søn:

2
„Lav en optælling over samtlige israelitiske mænd over 20
år, så I ved, hvor mange våbenføre mænd hver enkelt stamme
og slægt kan bidrage med.”

20

3-4
Så optalte Moses og Eleazar folket, mens de lå i lejr på
Moabs sletter ved Jordanfloden over for Jeriko. Her følger
resultatet af denne anden mønstring, stamme for stamme,
slægt for slægt:

5
Først Rubens stamme (Ruben var jo Jakobs førstefødte søn):
Stammen bestod af følgende slægter, opkaldt efter Rubens
sønner: hanokitterne opkaldt efter Hanok; palluitterne
opkaldt efter Pallu;

6
hesronitterne opkaldt efter Hesron; karmitterne opkaldt
efter Karmi.

7
Fra Rubens slægter mønstredes der 43.730 våbenføre mænd.

43.730

8
Eliab, der var søn af Pallu,

9
havde tre sønner: Nemuel, Datan og Abiram. Det var Datan
og Abiram, der sammen med Kora gjorde oprør imod Moses og
Aron—ja, imod Herren selv.

10
Derfor åbnede jorden sit gab og opslugte dem, så de sammen
med de 250 mænd, der blev brændt op af Herrens ild, blev
til skræk og advarsel for hele folket.

250

11 Koras slægt uddøde dog ikke.

Det siger sig selv, at når man har fundet 78 og er på "skattejagt"
som vi er og allerede har kendskab til målestokken 78-Platin-193
inside the-ET-Bible-code, da vil man SELVFØLGELIG også lede efter
de andre tal, der karaktiserer dette isotop, fx. tallet 50, der
angiver halveringstiden.

Og når man så ser tallet 250, da ved man STRAKS, at tallet på
en-eller-anden måde repræsenterer de 50, idet ...

250 / 5
=
50

Ikke sandt ?

Men ...

Beviset må være, at der så OGSÅ står et 5-tal et-eller-andet sted
i koden!

Dette 5-tal har jeg imidlertid endnu ikke fundet!

Til gengæld fandt jeg følgende:

43.730 / 250
=
174,92

=>

174,92 / 3½ (apropos hele koden ovenfor 1140-1260-...)
=
49,977

Compare with ...

50:

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
50 (½-Life, Half-life, Halveringstid)
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193

Men ...

HVORFOR har de ikke angivet tallet helt præcist?

Her er den logiske (og dermed *videnskabelige*) forklaring:

175 * 250
=
43.750

=>

+43.750
-43.730
=
20

Compare with ...

[...]

20-tallet bruges som en markør til at fortælle os, at koden er
korrekt *dekrypteret*!

Og det er i sig selv et *sensationelt* vi hermed har gjort, fordi
vi nu ved, at 78-Platin-193 skal bruges til noget vedr. 195,65
(altså den galaktiske længdegrad). Og dét kan KUN være at måle
*afstanden* ud til det fremmede objekt!

Vi *forventer* derfor (på denne baggrund), at der kan fremskaffes
YDERLIGERE oplysninger om distance.

And I have found more ... :-)

Coming up:

29 ... ("system-fil-fragment") ... -> 2421,75 (distance lysår?)

29 ... ("system-fil-fragment") ... -> 2421,75 (distance lysår?)

File 21.434 ...
Markpointer:
9:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/9/21-434
20:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/20/21-434
730:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/730/21-434
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/21-434
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/21-434

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/21-434

-
Input:

[...]

Det samlede antal våbenføre israelitiske mænd over 20 år
var altså 601.730.

20
601.730

Som nogen af Jer måske har bemærket, er der - tal-*symbolsk*
set - nogle ting tilfælles med disse 2 tal:

43.730
601.730

=>

xx.730
xxx.730

Og HVORFOR nu det?

Her nogle forslag:

600.000 / 250
=
2400

Memory on from ...

Target (Homestar of ET)
Distance to us (Afstand til os):
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance

48 * 50 (78-Platin-193, ½-life 50 år)
=
2400 lysår (lightyears)

Tallet 601.730 har vi undersøgt tidligere, og i Bibelen findes
der flere varianter af dette tal:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+1&version=BPH

4 Mosebog 1, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Israels første folketælling

17-46
...Det samlede antal våbenføre mænd udgjorde 603.550
personer.

Regner man distancen ud vha. denne metode fås:

601.730 / 250 = 2406,92 lysår
603.550 / 250 = 2414,2 lysår

Forskellen på de 2 tal er følgende:

+603.550
-601.730
=

+1820
-1730
=
90

Compare with ...

Conversion tables (Omregningstabeller)
276, 360, 600 (and 7-bit, 8-bit, 9-bit)
https://sites.google.com/site/etbible/home/conversion-tables/276-360-600

90,0000000 ... Target

I et fundet tal-system (inside the Bible) repræsenterer
90 target (og 127 7-stjernen og Gal.Center 276)

Så det KAN godt være, at der med syntaxet ...

+1820
-1730
=
90

... *antydes*, at informationerne vedrører *target*.

Dernæst:

+1820
-1336
=
484

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/21-416
+
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48/20-905

> 3
> Første Kongebog 6:1
> [ Salomon bygger templet ] I Salomons fjerde regeringsår, i
> måneden ziv, det vil sige årets anden måned, påbegyndte han
> tempelbyggeriet—480 år efter, at Israels folk havde forladt
> Egypten.
>

> Hmm ...
>
> Det er tidligere blevet antydet, at 430 år repræsenterede 43
> [...]

KUNNE 484 repræsentere distancen ?

I så fald bliver regnestykket følgende:

+1820
-1335,65
=
484,35

=>

484,35 * 50/10
=
2421,75

Men der findes OGSÅ et 3. tal (vedr. 600.000):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ex+38&version=BPH

2 Mosebog 38, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Brændofferalteret bygges

24
Totalvægten af alt det guld, folket bragte, og som blev
brugt til projektet, var næsten 900 kg.[a]

25-26
Af sølv blev der brugt over 3 tons,[b] hvilket svarede til
den inddrevne personskat på alle registrerede personer
over 20 år, nemlig ½ shekel sølv gange 603.550 personer.

20
603.550

27
Sølvet blev brugt til at støbe de 100 sokler, der skulle
bruges til vægmodulerne, og til de stolper, der skulle
bære forhænget foran det allerhelligste. Hver sokkel
vejede ca. 30 kg.[c]

28
Til sølvkrogene, stolpehovederne og tværstængerne gik der
18 kg[d] sølv.

29
Den indkomne bronze beløb sig til lidt over 2 tons.[e]

30
Den blev brugt til soklerne ved åbenbaringsteltets
indgang, til bronzealteret, gitterværket,
alterredskaberne,

31
soklerne under forgårdens vægge og samtlige
teltpløkker.

Footnotes:

38,24 På hebraisk: 29 talenter og 730 shekel. En talent er
3000 shekel, og den, der her er brugt, menes at veje ca.
10 g.

38,25-26 På hebraisk: 100 talenter og 1775 shekel, altså
301.775 shekel eller 3018 kg.

38,27 På hebraisk: en talent.

38,28 På hebraisk: 1775 shekel.

38,29 På hebraisk: 70 talenter og 2400 shekel, dvs. ca. 2100 kg.

Læg mærke til, at 20-tallet "titter" IGEN, apropos ...

> +43.750
> -43.730
> =
> 20
[ ... ]
> 20-tallet bruges som en markør til at fortælle os, at koden er
> korrekt *dekrypteret*!

KANSKE det OGSÅ skal bruges her. Noget yder i hvert fald på
det, fordi ...

38,24 På hebraisk: 29 talenter og 730 shekel. En talent er
3000 shekel, og den, der her er brugt, menes at veje ca.
10 g.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ex+38.24&version=DN1933

2 Mosebog 38:24, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

24
Hvad angår Guldet, der anvendtes til Arbejdet, under hele
Arbejdet på Helligdommen, så løb det som Gave viede Guld
op til 29 Talenter og 730 Sekel efter hellig Vægt.

Og WUPTI dukkede 730 også op IGEN

Og hvad endnu VIGTIGERE er, er at tallet 29 står i selvsamme
forbindelse.

Huske på må vi jo, at hele koden *afhænger* af, at det kan
*bevises*, at ...

1336 * 29 = 38.744, og 38.744 * 5880,5/5210 = 43.730,...

Og dette *bevis* er hermed fundet!

Bemærke skal vi lige også, at 43-tallet "titter" frem udfor ...

43.730
43.xxx

Så kanske vi kan tillade os af gætte på, at de forsøger gennem
markør 730 at antyde, at tallet 43.730 har noget til fælles
med atomer, apropos isotopet 78-Platin-193.

Er der MERE vi kan sige vedr. det nye fund (i 2.Mos 38)?

Ja!

De 1775 shekel hører med til koden, idet ...

+1820
-1775
=
45

Compare with ...

Target: Homestar of ET (ETs hjemstjerne)
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et
+
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/20-898

Moderstjernens position menes således at befinde sige på ca. ...

Galaktisk længdegrad 45-46 (i et 600-talsystem samt i
stjernekort-2 ud af 4, hver på 150 enheder)

2400-tallet dukker også op IGEN:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ex+38.24-&version=DN1933

2 Mosebog 38:24-31, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

29
Det som Gave viede Kobber udgjorde 70 Talenter og
2400 Sekel.

Hmm ...

Er der noget, vi har overset?

[...]

29 talenter
730 sekel

25
Det ved Menighedens Mønstring indkomne Sølv løb op til
100 Talenter og 1775 Sekel efter hellig Vægt

100 Talenter
1775 Sekel

26
en, Beka, det halve af en Sekel efter hellig Vægt, af
enhver, der måtte lade sig mønstre, altså fra
Tyveårsalderen og opefter, i alt 603 550 Mand:

20
603.550

27
De 100 Talenter Sølv medgik til Støbningen af
Helligdommens og Forhængets Fodstykker, 100 Talenter til
100 Fodstykker, en Talent til hvert Fodstykke.

100 Talenter
100 Talenter
100 Fodstykker

28
Men de 1775 Sekel anvendte han til Knager til Pillerne,
til at overtrække deres Hoveder med og til Bånd på dem.

1775 Sekel

29
Det som Gave viede Kobber udgjorde 70 Talenter og 2400
Sekel.

70 Talenter
2400 Sekel.

30
Deraf lavede han Fodstykkerne til Åbenbaringsteltets
Indgang, Kobberalteret med dets Kobbergitter og alt
Alterets Tilbehør,

31
Fodstykkerne til Forgården rundt om og til Forgårdens
Indgang og alle Teltpælene til Boligen og alle Teltpælene
til Forgården hele Vejen rundt.

=>

29 talenter
730 sekel
100 Talenter
1775 Sekel
20
603.550
100 Talenter
100 Talenter
100 Fodstykker
1775 Sekel
70 Talenter
2400 Sekel.

Hmm ...

29 talenter
100 Talenter
100 Talenter
100 Talenter
100 Fodstykker
70 Talenter
=

-499
=
101

Måske antydes der med tallet 101 den counter Apophis har.
(Se omtale tidligere under Apophis.)

Hmm ...

730 sekel
1775 Sekel
1775 Sekel
2400 Sekel.
=
6680

Sorry. Time out!

> .... *antydes*, at informationerne vedrører *target*.
Found Apophis' omløbstid:

Found 323,5967892 ..................... Fokus
______323,596949048484 Apophis
______323,596 numbers *identical*

Internal code (to ET and UFO-hunters):
333,5
29
delta 11, 15, 45

Message will soon be send out ... :-)

Re: Found Apophis orbital period -
Re: Found Your *Copyright*, ET:
1336*29 = 38.744 year => Apophis 43730 (4.Mos 26,7) -

Markpointer:
1:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/1/21-438
29:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/29/21-438
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-438
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/apophis/21-438
45:
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/21-438
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/proper-motion/21-438

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-438

-

Den 06-05-2019 kl. 09:51 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found Apophis orbital period -
Re: Found Your *Copyright*, ET:
Date: Mon, 6 May 2019 09:51:08 +0200, GMT 07:51
21435 news:5ccfe775$0$700$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/QRy6GlTvuy4/5r5vE9DNAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/ZOqqMn3dAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OMA9nJxHKlQ/zd61R-G6AwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/UvabqNdawkI/lI_sxDCJAQAJ

File 21.431 ...

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-431

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/50/21-433

> Found Apophis' omløbstid:
>
> Found 323,5967892 ..................... Fokus
> ______323,596949048484 Apophis
> ______323,596 numbers *identical*
>

> Internal code (to ET and UFO-hunters):
> 333,5
> 29
> delta 11, 15, 45
>

> Message will soon be send out ... :-)
>

> 21435

Input:

The Ezra-code ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/ezra/05-882

Start_______________, ____0, ____0, Ezra , Neh_, +/-, ___0, name
-7, Ezra 1,09, _______ , _____, _____, __30, ____, ____, ____,
-6, Ezra 1,09, _______ , _____, _____, 1000, ____, ____, ____,
-5, Ezra 1,09, _______ , _____, _____, __29, ____, ____, ____,
-4, Ezra 1,10, _______ , _____, _____, __30, ____, ____, ____,
-3, Ezra 1,10, _______ , _____, _____, _410, ____, ____, ____,
-2, Ezra 1,10, _______ , _____, _____, 1000, ____, ____, ____,
-1, Ezra 1,11, _______ , _____, _____, 5400, ____, ____, ____,
01, Ezra 2,03, Neh.7,08, 02172, 02172, 2172, 2172, ___0, ___0, Par'osj'
02, Ezra 2,04, Neh.7,09, 02544, 02544, _372, _372, ___0, ___0, Sjefatjas
03, Ezra 2,05, Neh.7,10, 03319, 03196, _775, _652, -123, -123, Aras
04, Ezra 2,06, Neh.7,11, 06131, 06014, 2812, 2818, ___6, -117, Paha...
05, Ezra 2,07, Neh.7,12, 07385, 07268, 1254, 1254, ___0, -117, Elams-1
06, Ezra 2,08, Neh.7,13, 08330, 08113, _945, _845, -100, -217, Zattus
07, Ezra 2,09, Neh.7,14, 09090, 08873, _760, _760, ___0, -217, Zakkajs
08, Ezra 2,10, Neh.7,15, 09732, 09521, _642, _648, ___6, -211, Banis...
09, Ezra 2,11, Neh.7,16, 10355, 10149, _623, _628, ___5, -206, Bebajs
10, Ezra 2,12, Neh.7,17, 11577, 12471, 1222, 2322, 1100, _894, Azgads
11, Ezra 2,13, Neh.7,18, 12243, 13138, _666, _667, ___1, _895, Adonikams
12, Ezra 2,14, Neh.7,19, 14299, 15205, 2056, 2067, __11, _906, Bigvajs
13, Ezra 2,15, Neh.7,20, 14753, 15860, _454, _655, _201, 1107, Adins
14, Ezra 2,16, Neh.7,21, 14851, 15958, __98, __98, ___0, 1107, Aters
__, _______ , Neh.7,22, _____, _____, ____, _328, ____, ____, ...(se17)
15, Ezra 2,17, Neh.7,23, 15174, 16282, _323, 0324, ___1, 1108, Bezajs
16, Ezra 2,18, Neh.7,24, 15286, 16394, _112, _112, ___0, 1108, Joras...
__, Ezra 2,19, _______, _____, _____, _223, ____, ____, ____, Ha...(17)
17, Ezra 2,19, Neh.7,22, 15509, 16722, _223, _328, _105, 1213, Hasjums
18, Ezra 2,20, Neh.7,25, 15604, 16817, __95, __95, ___0, 1213, Gibbar...
19, Ezra 2,21, Neh.7,26, 15727, _____, _123, ____, ____, ____, Be...(20)
__, Ezra 2,22, Neh.7,26, 15783, _____, __56, ____, ____, ____, N...(s20)
20, E 2,22-23, Neh.7,26, _____, 17005, _179, _188, ___9, 1222, Bet...
21, Ezra 2,23, Neh.7,27, 15911, 17133, _128, _128, ___0, 1222, Anatot
22, Ezra 2,24, Neh.7,28, 15953, 17175, __42, __42, ___0, 1222, Azmav...
23, Ezra 2,25, Neh.7,29, 16696, 17918, _743, _743, ___0, 1222, Kirja...
24, Ezra 2,26, Neh.7,30, 17317, 18539, _621, _621, ___0, 1222, Ramas...
25, Ezra 2,27, Neh.7,31, 17439, 18661, _122, _122, ___0, 1222, Mikmas
26, Ezra 2,28, Neh.7,32, 17662, 18784, _223, _123, -100, 1122, Be...+ Aj
27, Ezra 2,29, Neh.7,33, 17714, 18836, __52, __52, ___0, 1122, Nebos...
28, Ezra 2,30, _______, 17870, _____, _156, ____, -156, _966, Magbis...
29, Ezra 2,31, Neh.7,34, 19124, 20090, 1254, 1254, ___0, _966, Elams-2
30, Ezra 2,32, Neh.7,35, 19444, 20410, _320, 0320, ___0, _966, Harims
__, _______ , Neh.7,36, _____, _____, ____, 0345, ____, ____, Je...(32)
31, Ezra 2,33, Neh.7,37, 20169, 21131, _725, _721, __-4, _962, Lods+H+O
32, Ezra 2,34, Neh.7,36, 20514, 21476, _345, 0345, ___0, _962, Jerikos
33, Ezra 2,35, Neh.7,38, 24144, 25406, 3630, 3930, _300, 1262, Sena'as
34, Ezra 2,36, Neh.7,39, 25117, 26379, _973, _973, ___0, 1262, Præst...
35, Ezra 2,37, Neh.7,40, 26169, 27431, 1052, 1052, ___0, 1262, Præst...
36, Ezra 2,38, Neh.7,41, 27416, 28678, 1247, 1247, ___0, 1262, Præst...
37, Ezra 2,39, Neh.7,42, 28433, 29695, 1017, 1017, ___0, 1262, Præst...
38, Ezra 2,40, Neh.7,43, 28507, 29769, __74, __74, ___0, 1262, Levit...
39, Ezra 2,41, Neh.7,44, 28635, 29917, _128, _148, __20, 1282, T...sang
40, Ezra 2,42, Neh.7,45, 28774, 30055, _139, _138, __ -1, 1281, Dørvogt.
41, Ezra 2,58, Neh.7,60, 29166, 30447, _392, _392, ___0, 1281, T...træl
42, Ezra 2,60, Neh.7,62, 29818, 31089, _652, _642, _ -10, 1271, unknown
43, Ezra 2,64, Neh.7,66, _____, _____, 42360, 42360, _0, 1271, (i alt)
44, Ezra 2,65, Neh.7,67, 37155, 38426, 7337, 7337, ___0, 1271,
45, Ezra 2,65, Neh.7,67, 37355, 38671, _200, _245, __45, 1316,
46, Ezra 2,66, Neh.7,67, 38091, 39407, _736, _736, ___0, 1316,
47, Ezra 2,66, Neh.7,67, 38336, 39652, _245, _245, ___0, 1316,
48, Ezra 2,67, Neh.7,68, 38771, 40087, _435, _435, ___0, 1316,
49, Ezra 2,67, Neh.7,68, 45491, 46807, 6720, 6720, ___0, 1316,

Som det fremgår at denne kode, rummer den bl.a. markør 29:

-5, Ezra 1,09, _______ , _____, _____, __29, ____, ____, ____,

Og da denne markør er ret central i dekodningen af Apophis,
BØR den ikke overses!

Kanske hele Ezra-koden indeholder informationer specielt mht.
Apophis, kunne man få en hypotese om.

Forfølger vi denne idé, da konstaterer vi, at ...

[...]

1.A
Apophis omløbstid målt i døgn MÅSKE er nævnt:

_______________________________________fokus
15, Ezra 2,17, Neh.7,23, 15174, 16282, _323, 0324, ___1, 1108, Bezajs
________________________________________323,596949048484 Apophis

Det giver i hvert fald en UFO-jæger blod på tanden, ikke sandt?

1.B
Tallet 666 "titter" også frem (og bærer muligvis markør 1, ligesom
15 ... 323):
_____________________________________________________fokus
11, Ezra 2,13, Neh.7,18, 12243, 13138, _666, _667, ___1, _895, Adonikams
15, Ezra 2,17, Neh.7,23, 15174, 16282, _323, 0324, ___1, 1108, Bezajs

Kanske tallet 666 (og 667) skal anvendes i noget vedr. dekodningen
af tallet 323.

2.
Tallet ...
________________________________fokus
45, Ezra 2,65, Neh.7,67, 37355, 38671, _200, _245, __45, 1316,

... ligger MEGET tæt på den galaktiske længdegrad på 195,65
(i det *krypterede* Apophis-system på 38.674,81429)

Men der er en lille bitte forskel:

45, Ezra 2,65, Neh.7,67, 37355, 38671, ...
________________________________38674,81429 (195,65/196*1336*29)
Delta=______________________________3,81429

Og HVORFOR nu det?

Værdien svarer omtrent til tallet:

38671 / 29
=
1333,482759

=>

(og dette tal svarer til)

1333,482759 * 196/1336
=
195,6307041

Kanske tallet angiver noget vedr. Moderstjernens *egenbevægelse*

(
Vi *konstaterer* - for øvrigt - lige i forbifarten, at
tallet 38671 er markeret med 45, endog 2 gange!
)

Og ...

HVAD er Apophis' tal-værdi (i dette nye talsystem)?

Lad os forsøge at udregne det:

323,596949048484 / 196
=
1,6510048420841020408163265306122

=>

1,6510048420841020408163265306122 * 1336 * 29
=
63.966,531601706449469387755102041

Og foretager vi en simpel *scanning* af Bibelen, da fås bl.a.
følgende resultat:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+26&version=BPH

4 Mosebog 26, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

25
Fra Issakars slægter i alt 64.300 mand.

Kommentar:

Issakar er nummer 5 i rækken (ud af i alt 12)

(Dette 5-tal blev *efterlyst* under dekrypteringen
i fil 21.433 ... 250/5=50)

Og se:

Det er MEGET interessant, fordi tallet nævnes jo i forlængelse
af vores forrige tal (som var på 43.730).

Og derfor vil en UFO-jæger nok blive *mistænkelig* og tænke, at
tallene skal bruges sammen (men er *krypterede*).

Hmm ...

HVIS tallet er *krypteret*, HVAD består krypteringen så i?

(som kunstig intelligens muligvis IKKE kan gennemskue, fordi
der ikke er nogen hjemme i "auto-piloten")

Nogen forslag?

I mangel af bedre kan man jo altid undersøge de oplysninger,
som vi allerede HAR fået.

Forskellen på tallene er følgende:

+64.300
-63.966,531601706449469387755102041
=
333,46839829355053061224489795918

Og dette tal *genkender* de fleste af os STRAKS, fordi ...

333½ * 2
=
667

Og se, ...

Det er så her, at Ezra-koden kommer ind i billedet, fordi ...

______________________________________________fokus
11, Ezra 2,13, Neh.7,18, 12243, 13138, _666, _667, ...

Det er det ENESTE sted i Bibelen, at tallet 667 nævnes.

Ergo er der MEGET, der indikerer, at de 323 i kombination med
666-667 rummer/indeholder informationen om Apophis' omløbsbane.

Lad os prøve at udregne værdien:

64.300
- 333,5
=
63.966,5

=>
(og dette tal svarer så til:)

63.966,5 / (1336 * 29)
=
1,651004026

=>
(og dette tal svarer så til:)

1,651004026 * 196
=
323,5967892

Og derved fremkommer (som nævnt i forrige fil-indlæg):

> Found Apophis' omløbstid:
>
> Found 323,5967892 ..................... Fokus
> ______323,596949048484 Apophis
> ______323,596 numbers *identical*

Bemærke skal vi, at også et andet tal fremkommer under
eftersøgningen (på tallet 63.996,5):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+26&version=BPH

4 Mosebog 26, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

42-43
Dans stamme bestod af shuhamitterne, opkaldt efter Shuham,
[a] Dans søn. Fra Dans stamme var der 64.400 mand.

Kommentar:

Dan er nummmer 10 i rækken her i 4.Mos 26 (men står som nr
5 i 1.Mos 30)

KUNNE det tænkes, at der *antydes* et-eller-andet angående:

64.400
64.300
=
100

Fx.

100 /2
=
50 (apropos 78-Platin-193, ½-life = 50 år)

and ...

667 /2
=
333,5

Det er da i hvert fald et hypotese-forslag ... :-)

Nå, men ...

Vi kan altså nu *bevise* ved hjælp af en forholdsvis
simpel *dekryptering*, at nogen (eller noget) har haft
kendskab til Apophis' omløbstid i Oldtiden (og nedskrevet
denne information inside the Bible)!

Og HVEM kan dét så være?

Tja ...

Der er - reelt set - KUN én naturlig logisk (og dermed
videnskabelig) forklaring:

Der må ha' været et besøg ude fra Rummet (i Oldtiden)!

Det kan ikke længere negligeres!

Og HVAD kommer det så til at betyde for Menneskeheden?

A BIG *Wedding*?

"Kanske" det ville være en god idé om denne meddelelse
(UFO-efterforskning) overbringes regeringen din i det land,
hvor du kommer fra!

Amen?

Last OUTPUT: 21400 news:5cb4a3c0$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/J0vVN0erCgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21438

Found perhaps ET-object Galactic latitude (8,049132769) -
Re: Found Apophis orbital period -
Re: Found Your *Copyright*, ET:
1336*29 = 38.744 year => Apophis 43730 (4.Mos 26,7) -

Bethlehem-star (Betlehemstjernen):
https://sites.google.com/site/etbible/home/star-of-bethlehem/21-439
Ezra-code:
https://sites.google.com/site/etbible/home/ezra/21-439
ET-object galactic latitude:
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/21-439

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/21-439

-

Den 06-05-2019 kl. 17:07 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Re: Found Apophis orbital period -
Re: Found Your *Copyright*, ET:
Date: Mon, 6 May 2019 17:07:08 +0200, GMT 15:07
21438 news:5cd04da5$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/QRy6GlTvuy4/SGvyRJvlAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/vF_kYEj1AwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OMA9nJxHKlQ/WLhfZazSAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/UvabqNdawkI/hZGk3PugAQAJ
> .... ligger MEGET tæt på den galaktiske længdegrad på 195,65
Den gæve UFO-efterforsker vil nu nok øjne en chance for at
erhverve sig yderligere (og dermed forhåbentlig mere præcise)
oplysninger om Targets galaktiske breddegrad, fordi
længdegraden blev jo angivet ret præcist (i Ezra-koden)!

So ...

Let's try:

Input The Ezra-code

Markør 1600

File 21.442 ...
Markpointer 1600
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/1600/21-442
Bethlehem-star (Betlehemstjernen):
https://sites.google.com/site/etbible/home/star-of-bethlehem/21-442
ET-object galactic latitude:
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/21-442

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/1600/21-442

-

Den 07-05-2019 kl. 11:22 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Subject: ET-object G.lat (8,0491) -
Date: Tue, 7 May 2019 11:22:03 +0200, GMT 09:22
21440 news:5cd14e44$0$700$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/QRy6GlTvuy4/s4hIfKeSAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/HeRE49FhAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OMA9nJxHKlQ/6GaI3WsOBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/UvabqNdawkI/UHoMZbvcAQAJ
> [...]
>     9,546875
>
> =>
>
>     15911 / 10 (markpointer-666 = 10 and 24)

Memory on from ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+14.20&version=BPH

Aabenbaringen 14:20, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Druerne blev trådt i persekarret uden for byen, og fra
karret strømmede der en flod af blod, der var 1.600
stadier[a] lang og så dyb, at en hest ville synke i til
halsen.

Footnotes:

14,20 De 1.600 stadier svarer til knap 300 km. Da 4 er
menneskehedens og jordens tal, er det sandsynligt, at
4x4x100 har symbolsk betydning og står for det rent
menneskelige uden guddommeligt islæt. 3 er tallet for det
guddommelige og himmelske.

1600
__-9
=
1591,0

Compare with ...

1591,1

Hmm ...

I HVILKEN sammenhæng indgår tallet?

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+14-15&version=BPH

Aabenbaringen 14-15, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Lammet og den nye sang fra de 144.000

14,1
Derefter så jeg, at Lammet pludselig stod på Zions bjerg.
Sammen med det så jeg 144.000, som havde Lammets navn og
dets Fars navn skrevet på panden.

144.000

Kommentar:

Her skal vi lige ihukomme, at vi nok ALDRIG havde fundet
den alternative måde at måle tingene på (udfra asterioden
Apophis' omløbsbane), hvis ikke Enok-markøren samt
-144->1140_markøren havde "sladret". Se evt. fil 21.430-1 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-430
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-431

Så *tal-symbolsk* set er -144 i familie med 144.000

2
Så hørte jeg en buldren fra Himlen, der lød som et mægtigt
vandfald eller en vedvarende torden. Det var som en
utrolig mængde af harpespillere,

3
der spillede og sang foran Guds trone, de fire levende
væsener og de 24 medregenter. Det var en ny sang, som kun
de 144.000, der var blevet løskøbt fra jorden, kunne lære.

144.000

4
Det er dem, som ikke er blevet urene ved at dyrke afguder.
De er uskyldsrene som jomfruer. Det er dem, der følger
Lammet, hvor det end går. De er løskøbt ud af
menneskeheden som den første høst for Gud og for Lammet.

5
Der kommer ikke et usandt ord fra deres mund, og der er
intet at udsætte på dem.

De tre engles budskab til hele jordens befolkning

6
Derefter så jeg en engel flyve rundt på himlen. Den
forkyndte det evige budskab om tro på Kristus på ethvert
sprog til alle folkeslag over hele jorden.

1. engel

7
„Giv Gud den ære, der tilkommer ham,” råbte englen.
„Dommens time er kommet. Bøj jer for ham, der skabte
himlen og jorden, havet og alle vandkilderne.”

8
Endnu en engel fulgte efter. Han råbte: „Hun er faldet!
Det store Babylon, som forførte alle nationerne til at
drikke af sin berusende og besnærende vin, er faldet.”

2. engel

9
En tredje engel fulgte efter, og han råbte: „De, der
tilbeder uhyret og dets statue og tager imod dets mærke på
panden eller på hånden,

3. engel
mærke (666)

Kommentar:

1 1Ki 10:14 ... 666 Guldtalenter,
2 2Ch 9:13 ... 666 Guldtalenter,
3a Ezr 2:13 ... Adonikams Efterkommere 666,
3b Neh 7:18 ... Adonikams Efterkommere 667,
4 Rev 13:18 ... Tal er 666.

Der peges altså MULIGVIS på Ezra-koden!

10
vil få Guds vrede at føle i fuldt mål. De vil opleve en
nådesløs straf, hvor de bliver pint i ild og svovl for
øjnene af de hellige engle og Lammet.

11
Røgen fra deres pinested vil i al evighed stige op, og
hverken dag eller nat vil der være nogen lindring for dem,
der tilbeder uhyret og dets statue, og som tager imod dets
mærke.”

mærke (666)

12
Men for alle dem, der tilhører Gud, dem, der holder fast
ved hans befalinger og troen på Jesus, gælder det om at
være udholdende.

13
Så hørte jeg en stemme fra Himlen sige: „Skriv:
‚Velsignede er alle de, der fra nu af dør i troen på deres
Herre.’ Ja, siger Ånden, så kan de få lov til at hvile ud
efter den hårde kamp, for deres gerninger taler deres sag.”

Jordens høst, et introduktionsbillede til Guds sidste
strafudmåling

14
Derefter så jeg pludselig en hvid sky, og på skyen sad en
skikkelse, som lignede et menneske.[a] Han havde en
guldkrone på hovedet og en skarp segl i hånden.

15
En anden engel kom ud fra den himmelske helligdom og råbte
til ham, der sad på skyen: „Sving din segl over jorden og
høst. Tiden er inde, for kornet er klar til høst.”

16
Han, som sad på skyen, svang sin segl over jorden, og
jordens korn blev høstet.

17
Bagefter kom endnu en engel ud fra helligdommen med en
skarp segl i hånden.

18
En engel mere kom til syne, denne gang fra alteret, og han
havde magt over ilden. Han råbte til englen med den skarpe
segl: „Brug din segl og skær klaserne af jordens vinstok,
for druerne er klar til høst.”

19
Så svang englen sin segl over jorden, skar druerne af
jordens vinstok og kastede dem i Guds vredes mægtige
persekar.

20
Druerne blev trådt i persekarret uden for byen, og fra
karret strømmede der en flod af blod, der var 1.600
stadier[b] lang og så dyb, at en hest ville synke i til
halsen.

1.600

Lovprisning til Lammet og indledning til Guds sidste,
syvfoldige straf

15,1
Der kom endnu et stort og forbavsende tegn på himlen. Jeg
så syv engle, som skulle udføre syv plager, der var udtryk
for Guds sidste vrede og straf.

7 engle
7 plager

De 2 144.000-tal KAN fungere her som en art markører, der
"anholder" et 4-tal samt 24-tallet!

Compare with ...

> Found markpointer 24:
>
> 21 Ez2,23 Ne7,27 15911 ***** _128 _128 ___0 1222 Anatot
> 45 Ez2,65 Ne7,67 37355 38671 _200 _245 __45 1316
> [...]

4-tallet placering her KUNNE tolkes i lyset af ...

[ ... fortsættelse af fil 21.439 ... ]

> [...]
>
> Vi må antage (i mangel af bedre), at vi her har at gøre med en
> art 666-markør, som påpeger et-eller-andet for os.

Og i så fald bliver resultatet:

4 * 2,5
=
10

!

Mht. 1600-tallet

Noget tyder på at vi har at gøre med en "Betlehem"-stjerne;
altså at den bevæger sig.

Og det gør stjerner på himlen også; nogle mere end andre.

Jo tættere de er på os desto større *egenbevægelse* har de.

Den måde Ezra-koden er opbygget på KUNNE tyde på, at den
stjerne (vi leder efter) IKKE bevæger sig særlig mere mht.
den galaktiske længdegrad.

De 2 tal her er i hvert fald MEGET identiske:

195,63
195,65

Men der er *mistanke* om, at stjernens galaktiske breddegrad
ændrer sig med tiden.

Og i dén henseende giver det mening at tale om Dommedag° mig
her og der og alle vegne, når/hvis stjernen engang langt ude
i fremtiden er på en helt anden breddegrad, apropos tallet
1600.

Men bevares!

Vi må *efterforske* dette mht. stjernens egenbevægelse!

Vi bør også efterforske Enok-markøren, fordi ...

Han var IKKE den eneste, der blev løftet på.

Det blev Elias også, ...

Og ...

Spørgsmålet er:

Hvad var asteroiden Apophis' position på det tidspunkt?
(i forhold til Jorden)

Var den - ligesom Enok-365 - præcis ½-omdrejning?
(i forhold til Jorden)

Oder was?
File 21.439 blev herefter kopieret til SETI-nyhedsgruppen (file 21.440)

Og så kom følgende opdatering:

=== citat start ===

Try

http://simbad.u-strasbg.fr/simbad/sim-id?Ident=MacC+C&NbIdent=1

MacC C -- Star
Other object types: * (MacC)
ICRS coord. (ep=J2000) : 23 55 55.0 +67 06 54 [ ] E 1968ApJS...16..275M
FK4 coord. (ep=B1950 eq=1950) : 23 53 24.9 +66 50 12 [ ]
Gal coord. (ep=J2000) : 117.5599 +04.8241 [ ]
Spectral type: G8III: D ~
Fluxes (2) :
B 12.35 [~] E ~
V 11.04 [~] E ~

21441

=== citat slut ===

Markør 744 -
Re: Found Your *Copyright*, ET:
1336*29 = 38.744 year => Apophis 43730 (4.Mos 26,7) -

Markør 744:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/744/21-444
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-744/21-444
Asteroide-markør:
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2010-01-13/21-444
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2012-01-27/21-444

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-744/21-444

-

Den 06-05-2019 kl. 03:23 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Subject: Re: Found Your *Copyright*, ET:
Date: Mon, 6 May 2019 03:23:37 +0200, GMT 01:23
21434 news:5ccf8ca1$0$700$1472...@news.sunsite.dk
Markpointer:
20:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/20/21-434
29:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/29/21-434
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/QRy6GlTvuy4/hqueeqq4AwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/5IuRiFfIAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OMA9nJxHKlQ/hHmqmbulAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/UvabqNdawkI/Q7ZdHgt0AQAJ

"Anhold":

[ ... ]

> Som nogen af Jer måske har bemærket, er der - tal-*symbolsk*
> set - nogle ting tilfælles med disse 2 tal:

> [...]

I nyere tid har vi fundet 2 asteroider, som næppe blot var
tilfældigheder:

Se evt. ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2010-01-13
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2012-01-27

De ankom til tiden 744:

(Ved nytåret 2007/8 blev en "timer" resat)

Time________Day-Counter____Notat
2008-01-01 ___________0___
2010-01-13 _________744___ ( 600 + 144 ) * 1
2012-01-27 ________1488___ ( 600 + 144 ) * 2

Dengang antog jeg som observatør til fænomenet, at det
nok UDELUKKENDE drejede sig om noget angående
600 (apropos ET-stjernekortet inside the Bible) samt
144 (apropos 1,44 Solmasser -> Supernova Type 1A eksplosioner),

Men ...

Jeg undrede mig over, at man i så fald ikke kunne udtrykke
sig mere klart og utvetydigt.

HVORFOR blande tingene sammen i en pærevælling, tænkte
jeg. Det skaber jo blot *forvirring*, ikke sandt?

Keep it simple, var der engang en, der sagde!

Så ...

HVORFOR ikke konkretisere tallene 600 og 144 HVER FOR SIG
(så der INTET var at misforstå)?

Forklaringen er nok (på baggrund af de nu fundne spor af
markør 730), at det er MEGET tænkeligt, at afsenderen (der
"kastede" de 2 asteroider) har haft dette *primært* i
tankerne!

Vedkommende har kendskab til "hemmeligheden" ...

Earth-year * ( 5880,5 / 5210 ) = Apophis-"year"
38.744 * ( 5880,5 / 5210 ) = 43.730,15202

... OG ØNSKEDE MÅSKE AT PÅPEGE DETTE (for at "lokke" / lede
os herimod dette) ved at sende signalet hele 2 gange (så
der IKKE var noget at ta' fejl af) for ligesom at
understrege, at her er noget, som modtageren, altså os
jordboere, vi Menneskeheden), skal være *ekstra*
opmærksomme på!

Det lidt pudsige her er, at man faktisk må ha' kendskab
til dette *skjulte* tal 144 (i stamtavlen) kombineret med
1140 (i Daniel-koden) for at kunne *genkende* det
ekstraordinære karakteristiske tidspunkt i Apohpis'
omløbstid, hvor den præcis peger på ½-synkronisering
( 5880,5 / 5210 ).

Så vedkommende "leger" lidt med tallene, akkurat som Samson
opstillede gåder, som andre så skulle løse. Se evt. ...
https://www.biblegateway.com/quicksearch/?quicksearch=samson&qs_version=BPH

Og det skal vi ta' notits af i efterforskningen, så vi næste gang
vi ser denne adfærd (med at *gentage* signalet), STRAKS forsøger
at undersøge DATA'erne mht. ... You know: Dating ... :-)

-

Næste UFO-efterforskningsfil:

Efter fundet af markør Enok-365 udfor ½-synkronisering
( 5880,5 / 5210 )

... må der muligvis OGSÅ være noget *ekstraordinært* udfor
Elias, da han jo OGSÅ blev opløftet til himlen i en ildvogn ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ki+2.11&version=BPH

Og i så fald: *HVAD* ?

Last OUTPUT: 21400 news:5cb4a3c0$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/J0vVN0erCgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21444

Bethlehemstar = Apophis ? -
Re: ET-object G.lat (8,0491) -
Re: Found Apophis orbital period -
Re: Found Your *Copyright*, ET:
1336*29 = 38.744 year => Apophis 43730 (4.Mos 26,7) -

Bethlehem-star (Betlehemsstjernen):
https://sites.google.com/site/etbible/home/star-of-bethlehem/21-445
Apophis:
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-445
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/apophis/21-445

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/star-of-bethlehem/21-445

-

Den 07-05-2019 kl. 13:16 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
Subject: Re: ET-object G.lat (8,0491) -
Date: Tue, 7 May 2019 13:16:43 +0200, GMT 11:16
21442 news:5cd16924$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/QRy6GlTvuy4/o398Z-mYAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/NyTs3xNoAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OMA9nJxHKlQ/iX1a4a0UBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/UvabqNdawkI/ObHcZv3iAQAJ

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
____________A____S____E____K____M____J____E____M____L____N____S
____________d____e____n____e____a____e____n____e____e____o____e
____________a____t____o____n____h____r____o____t____m____a____m
____________m_________s____a____a____e____k____u____e__________
______________________j____n____l____d_________s____k__________
_______________________________ a______________a_______________
________________________________l______________l ______________
________________________________'______________e_______________
_______________________________ e______________m_______________
________________________________l______________________________
0000___________________________________________________________
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0768-0624____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____-

0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
0869-0725____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____-

0970-0826____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____-
1001-0857____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____-
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1071-0927____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____-
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1102-0958____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____-
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1137-0993____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____-
1140-0996____-____-____-____-____-____-_1140____-____-____-____-
1172-1028____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____-
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-

1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-

1576-1432____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____-

1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-

Enok 1 svingningen:

0766-0622 Enok fødes
0768-0624 Counter = 1
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
0869-0725 Counter = 2
0970-0826 Counter = 3
1071-0927 Counter = 4
1074-0930 Adam dør
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1137-0993____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____-
1140-0996____-____-____-____-____-____-_1140____-____-____-____-

1172-1028 Counter = 5
1129 Counter = 6
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1230 Counter = 7
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1331 Counter = 8
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-

1576-1432 Counter = 9
1533 Counter = 10
1634 Counter = 11
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-
1735 Counter = 12
1836 Counter = 13
1937 Counter = 14
2182-2038 Counter = 15
2139 Counter = 16
2384-2240 Counter = 17

Synkronisering:

0523 Counter = 0, Apophis -6410,98655340 or x,0134466
0768-0624 Counter = 1, Apophis -6296,98837701 or x,01162299
[ ... ]
1374-1230 Counter = 7, Apophis -5612,99931867 or x,00068133
1260 3½
1405-1261 0-31-70_____ Apophis -5578,00977938 ........ fokus

1475-1331 Counter = 8, Apophis -5499,00114228
1576-1432 Counter = 9, Apophis -5385,00296589
[ ... ]
1980-1836 Counter = 13, Apohpis -4929,01026033
1937 Counter = 14, Apophis -4815,01208394
2182-2038 Counter = 15, Apophis -4701,01390755
2139 Counter = 16, Apophis -4587,01573116
2384-2240 Counter = 17, Apohpis -4473,01755477

-624
=
1212

1212 /2
=

-606
=

Én svingnings-periode er altså ca. på 1200 år

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+6&version=BPH

1 Mosebog 6, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Ondskaben breder sig

1
Jordens befolkning var nu vokset meget, og der blev født
mange smukke piger.

2
„Gudesønnerne”[a] blev tiltrukket af de smukke piger, og
tog sig så mange koner iblandt dem, som de havde lyst til.

3
Da sagde Gud: „Min Ånd[b] skal ikke for altid strides med
menneskene, for de er jo blot kød og blod. Jeg vil give
dem 120 år.”[c]

Footnotes:

6,2 Teksten er uklar. „Gudesønnerne” eller „Guds børn” kan
betyde enten engle, fyrster eller mænd fra Sets slægt, som
var dem, der tilbad Gud ifølge 4,26. „Menneskets døtre”
kunne så være almindelige kvinder eller de kvinder, der
hørte til den rent „menneskelige” Kains slægt, der levede
borte fra Gud. Lemek af Kains slægt var den første, der
tog sig flere koner, jf. 4,23. Fortolkningen med Sets og
Kains efterkommere er den mest almindelige blandt kristne
fortolkere, bortset fra den allertidligste og nyeste tid.
Tidlig jødisk tradition formoder, at der er tale om engle,
men det er i modstrid med, hvad Bibelen ellers fortæller
om engles natur. Senere jødisk tradition foretrækker
teorien om fyrstesønner. Ordet „guder” eller „Gud”
(elohim) på hebraisk henviser visse andre steder i GT til
dommere eller ledere i samfundet. Jf. Joh. 10,34, Sl. 82,6
og 138,1.

6,3 Eller: „ånd”, måske „ånde” eller „livsånde”.

6,3 Eller: „forblive i”. Hvad dette ord og verset som
helhed betyder, er uklart. De 120 år kan enten være
menneskets normale levetid fra nu af eller den periode,
som menneskene fik til at angre deres onde levevis.

De 120 år KAN altså godt dække over kendskabet til en
svingningsperiode på ca. 1200 år, fordi netop forholdet
1:10 har vi nu *konstateret* i koden mht. mange tal
(heriblandt 43-430, 48-480, 1591-15911)

Og ...

Fordi de 120 år nævnes EFTER, at Noa er blevet født, er
timeren (the counter) følgende:

-144_____Adam___________________________Enok____________Noa
_____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-

Bemærk 1200-tallet (udfor -144_tælleren)!

Hmm ...

Så vidt jeg husker, blev det sagt forleden da, at asteroiden
vil KUNNE ses her fra Jorden i år 2029.

Den vil altså lyse op som en stjerne, apropos Betlehamsstjernen!

Og forestiller vi os - teoretisk set - at det er asteroiden
Apophis, der lyste op omkring år 0, da kan det meget vel
tænkes, at det er dén, der er *Betlehem-stjernen*, fordi ...
(input memory from) ...

Matthæus 2, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus hyldes som en kongesøn

1
Jesus blev født i Betlehem i Judæa, mens Herodes den Store
var konge. Nogen tid efter ankom nogle stjernetydere fra
Østen til Jerusalem. De spurgte:

2
„Hvor er jødernes nyfødte konge? Vi har set hans stjerne i
Østen, og nu er vi kommet her for at bringe ham vores
hyldest.”

3
Kong Herodes blev skrækslagen, og Jerusalem begyndte at
summe af rygter.

4
Han sammenkaldte derfor ypperstepræsterne[a] og alle
jødernes skriftlærde til et møde og spurgte: „Har
profeterne sagt noget om, hvor Messias skal fødes?”

5
„Ja,” svarede de, „i Betlehem. For en af profeterne har
skrevet:

6
‚Du Betlehem i Judas land!
Du er langtfra den ringeste blandt Judas byer.
Fra dig skal en hersker udgå,
han skal blive leder for mit folk, Israel!’?”[b]

7
Derefter tilkaldte Herodes i al hemmelighed stjernetyderne,
og de fortalte ham det nøjagtige tidspunkt, da de første
gang havde set stjernen.

8
„I skal søge efter barnet i Betlehem,” sagde han. „Når I
har fundet det, skal I komme tilbage og fortælle mig, hvor
han er. Så vil jeg også tage derhen og hylde ham.”

9-10
Da stjernetyderne havde talt med kongen, tog de af sted.
Kort efter fik de til deres store glæde igen øje på den
stjerne, de havde set i Østen. Og de fulgte den, indtil
den stod stille over det sted, hvor barnet var.

Nøgleordene (vi skal bemærke) er:

1.
... Nogen tid efter ankom nogle stjernetydere ...

2.
... Kort efter fik de ... igen øje på den stjerne, de havde
set i Østen.

Det vil altså sige, at *tidspunktet* for, HVORNÅR de første
gang så stjernen, må være FØR *afrejsen* fra Østen. Og dét
tager jo noget tid (i Oldtiden at rejse over store afstande).
Så her KAN året sagtens være -70, endskønt de så må være blevet
ret gamle ved ankomsten til Jerusalem!

Det kan også være, at disse stjerneforskere har været en
gruppe, og at dem, der oprindelig observerede stjernen år -70,
nu er døde, men at deres elever i mellemtiden har taget over
forskningen.

Herodes dør år -4 (ifølge mange kilder), og derfor antager
man, at Jesus må være født omkring år -7 eller -4.

At stjerneforskerne ankommer EFTER at Jesus er blevet født,
KUNNE godt imbefatte, at året er -4 og nogle år frem, endskønt
der står (i vers 2): Hvor er jødernes *nyfødte* konge?

Der er IKKE nogen "nærkontakt" med asperoiden Apophis førend
år +1, så kanske de først da møder den "nyfødte" Jesus.

Men ...

Lad os for sjov skyld undersøge, HVAD der sker, HVIS vi ændrer
lidt ved NASAa DATA vedr. Apophis' omløbstid, fordi ...

Det viser sig, at der i nærheden af år -7 er en oplagt
kandidat (til at være Betlehemstjernen):

År________2029___-144____Adam__...__Apophis___________
-8 -2036 4311 4167 ... -2298,022644844720

HVIS vi *manipulerede* lidt med Apophis DATA vedr. dets
omløbstid, da kunne vi få år -8 til at *synkronisere* med
Jorden (det vil sig, at asteroiden kommer så tæt på -
teoretisk set - at den vil lyse op som en stjerne).

Input:
Apophis
=323,596949048484
-2298,02264484472
-0,02264484472

Formel for "korrigering":
-2298,02264484472 / 2298 * 323,596949048484
=
-323,60013782248881665445230830287

Og voir la!

Nu stemmer "DATA'erne" overens:

År________2029___-144____Adam__...__Apophis_______
-8 -2036 4311 4167 ... -2298,00000000

Men, men, men ...

Kommer det så til at *forskubbe* *synkroniseringen* mht.
at Enok bliver løftet op til himlen?

HVAD er DATA'erne ændret til her?

Let's see:

Input:
https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002

https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002/2029%2C%20027.sxc

År________2029___-144____Adam__...__Apophis_______
-3182 -5210 1137 993 ... -5880,44204322

*Synkroniseringen* er gået FULDSTÆNDIG i stykker, så det
er - med andre ord - IKKE realistisk!

Vi må derfor søge (og om mulig finde) vores Betlehemstjerne
udfra de faktuelle DATA!

Følgende er Betlehemstjerne-kandidater:

(
Baggrundsviden:

Asteroiden gennemløber nogle svingnings-perioder, hver på ca.
1200 år, hvor den kommer tæt på Jorden for hver 101 år.

Men der er - som sagt - FLERE af dem, og de er flettet ind
i hinanden.

Som ovenfor angivet starter den ene udfor Enoks fødsel år
424 efter Adams fødsel:

0766-0622 Enok fødes
0768-0624 Counter = 1

Den kommer tættest på Jorden udfor:
1374-1230 Counter = 7, Apophis -5612,99931867 or x,00068133

Og svingningen ebber ud udfor:
1980-1836 Counter = 13, Apohpis -4929,01026033

Svingningen kaldes derfor - af praktiske grunde - efter
HVORNÅR dens tæthed på Jordens er mindst, og året 1230
efter Adam svarer til år -2945.

Men da lige denne svingning er unik (idet ET har udvalgt
den, fremfor alle de andre), kaldes den også:
Enok, -2945
)

Candidate 1 (-171):
År________2029___-144____Adam__...__Apophis_______
-70 -2098 4249 4105 ... -2368,00172342
-171 -2199 4148 4004 ... -2481,99989981

Canditate 2 (405):
År________2029___-144____Adam__...__Apophis_______
1 -2028 4319 4175 ... -2288,99308632

Vi skal lige bemærke - i forbifarten - at der ud for år 1 (405 -4)
er fundet markør 43 (i 600-tælleren).

Og det er næppe nogen tilfældighed!

Så ...

Det er med ret stor sandsynlighed denne, der er
Betlehemstjernen.

Men den er IKKE 100% *synkroniseret* (udfra de DATA, som NASA
har leveret)!

Spørgsmålet er derfor nu, OM det vil ændre noget, dersom vi
*korrigerede* NASAs DATA en lille bitte smule, som asteroiden
Apophis' omløbsbane passer 100% til både år 2029 og år 1.

Input:

Apophis
=323,596949048484
-2288,99308631881
0,00691368119

Formel for "korrigering":
-2288,99308631881 / 2289 * 323,596949048484
=
-323,59597165829624207416827612058

Og voir la!

Nu stemmer "DATA'erne" overens:

År________2029___-144____Adam__...__Apophis_______
1 -2028 4319 4175 ... -2289,00000000

Se evt. ...

Input:
https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002

https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002/2029%2C%20029.sxc

Men ...

Kom det så til at påvirke, HVORNÅR *synkroniseringen* finder
sted mht. Enok-365 ( 5880,5 / 5210)?

Let's see:

År________2029___-144____Adam__...__Apophis_______
-3182 -5210 1137 993 ... -5880,51775148

Ja, DESVÆRRE!

Også her røg *synkroniseringen*

Dog er der dukket noget *NYT* op (næsten udfor -144, 1140):

År________2029___-144____Adam__...__Apophis_______
-3178 -5206 1141 997 ... 5876,00295858

Se evt. ...
https://sites.google.com/site/kallapophis001/home/out/0002/2029%2C%20030.sxc

Måske er det dét, ET har haft i tankerne, da de konstruerede
(designede) koden, at 1140 er speciel.

Hmm ...

Sorry. Time out.

Last OUTPUT: 21400 news:5cb4a3c0$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/J0vVN0erCgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21445

Found time of Chicxulub crater (65 million years ago)

File 21.447 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-447
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48/21-447
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/65/21-447
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/300/21-447
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/21-447
https://sites.google.com/site/etbible/home/temple/21-447

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-447

-

Den 08-05-2019 kl. 14:09 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Bethlehemstar = Apophis ? -
Re: ET-object G.lat (8,0491) -
Date: Wed, 8 May 2019 14:09:55 +0200, GMT 12:09
21445 news:5cd2c71a$0$698$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/QRy6GlTvuy4/1KSpuWTqAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/2IeBIY-5AwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OMA9nJxHKlQ/C1N1JSOiAAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/UvabqNdawkI/yJqX1O-oAAAJ
> .... Nogen tid efter ankom nogle stjernetydere ...
>
> 2.
> .... Kort efter fik de ... igen øje på den stjerne, de havde
Found time of Chicxulub crater (65 million years ago):

Input Daniel-code 7*70

1 = 3½ + 3½ or 360*7 or 2520 "days"

-144 2664
2 720 1800 "flod" ?
3 1080 1440 .................. 1,44
1150 1370
3½ 1260 1260
1290 1230 ... Enok-1230
1335 1185
35 35
1370 1150
35 35
1405 1115
35 35 or 70
4 1440 1080 ....................1,44
5 1800 720 "flod" ?
1833 687 Enok-65
1896 624 .................. Enok 1230 begin
1898 622
2133 387
7 2520 0
2664 -144

Det, vi her skal bemærke, er, at vores efterhånden
velkendte tal 1,44 Solmasser (her i "krypteringen" 1440 )
står udfor tempel-markøren 1150 (2300) med en afstand
på 70.

Og det minder os jo til forveksling om selve de 70 åruger,
ikke sandt?

Så ...

"Kanske" tallet 1440 indgår i dekodningen.

Det er da i hvert fald værd at undersøge:

Afstanden mellem 1230 og 1440 er på ...

+1440
-1230
=
210

Men hvis afstanden opfattes udfra -144, da bliver
tallet:

1230
+144
=
1374

Forholdet mellem de to tal kan give brøken:

1374 /210
=
6,542857143

og ...

2 * 6,542857143 = 13,08571429

Hmm ...

Året hvor Enok løftes op til himlen er år 687
og set i forhold til 1335 (target) fremkommer:

1335
-687
=
648

og ...

2 * 648 = 1296

Og det tal ligger jo ret tæt på ...

1290 1230 ... Enok-1230

Så noget KUNNE tyde på, at tallet 1290 (eller 1260, 3½)
skal bruges.

Men HVOPRDAN?

Hmm ...

1440 /1000
=
1,44

144/100
=
1,44

490 (70*7) * (1 tid a 10420 enheder) * 1260/100
=
64.333.0890

=>

65.000.000 / (1 tid a 10420 enheder)
=
6238,003839

=>

6238 / 490 = 12,7206... (70 åruger * 7 = 490)
6238 / 489 = 12,7566.......................1
6238 / 483 = 12,915........................7
6238 / 482 = 12,942........................8
6238 / 481 = 12,9688................. +1 + 8
6238 / 480 = 12,9958................. +2 + 8

=>

6238,003839 / 13
=
+479,8464491

Compare with ...

[...]

-479
=
0,8464491

=>

0,8464491 * 2520 (7*360)
=
+2133,051825

=>

+2133,051825
-2520
=
386,9481773
687 ............... (Enok-365 up)
Delta
=
300

Compare with ...

Enok-65-*300*

Det vil - med andre ord - sige, at man har udvalgt
Enok-65 til at *symbolisere*, hvad der skete for 65 millioner
år siden, hvor en asteroide lavede Chicxulub crateret i
Mellemamerika og udslettede det meste af livet på Jorden!

Re: Found time of Chicxulub crater (65 million) -
Re: Bethlehemstar = Apophis ? -
Re: ET-object G.lat (8,0491) -
Re: Found Apophis orbital period -
Re: Found Your *Copyright*, ET: ...Apophis 43730 ...-

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-448
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48/21-448
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/65/21-448
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/300/21-448
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/21-448
https://sites.google.com/site/etbible/home/measuring-stick/21-448
https://sites.google.com/site/etbible/home/temple/21-448

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/21-448

-

Den 09-05-2019 kl. 05:31 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found time of Chicxulub crater (65 million) -
Re: Bethlehemstar = Apophis ? -
Re: ET-object G.lat (8,0491) -
Date: Thu, 9 May 2019 05:31:53 +0200, GMT 03:31
21447 news:5cd39f32$0$695$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/QRy6GlTvuy4/LDOdz7QcAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/gzmDRt_rAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OMA9nJxHKlQ/1WYuRnPUAAAJ
Nå, ...

Noget tyder altså på, at vi med fundet af 1 tid (10420 år) har
at gøre med en NY *målestok*. Se evt. ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/measuring-stick

Her lidt mere DATA-input:

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
____________A____S____E____K____M____J____E____M____L____N____S
____________d____e____n____e____a____e____n____e____e____o____e
____________a____t____o____n____h____r____o____t____m____a____m
____________m_________s____a____a____e____k____u____e__________
______________________j____n____l____d_________s____k__________
_______________________________ a______________a_______________
________________________________l______________l ______________
________________________________'______________e_______________
_______________________________ e______________m_______________
________________________________l______________________________
____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
-281_-425____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -6
-180_-324____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -5
-079_-223____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -4
0000_-144_______________________________________________________________
0022_-122____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -3
0123_-021____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -2
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-_____________
0224-0080____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -1
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-
0294-0150____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 -6
0325-0181____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +0
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0395-0251____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 -5
0426-0282____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +1
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0496-0352____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 -4
0527-0383____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +2
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
0597-0453____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____-3419 -3
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
0628-0484____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +3
0698-0554____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 -2
0729-0585____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +4
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0768-0624____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 -6
0799-0655____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 -1
0830-0686____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +5
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
0869-0725____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 -5
0900-0756____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 +0
0931-0787____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +6
0970-0826____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 -4
1001-0857____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 +1
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
1071-0927____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--2945 -3
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1102-0958____-____-____-____-____A____-____-____-____-____-____--3419 +2
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1137_0993______________________________________________________--3182, ½
1140-0996_____________________________________________________-3179,1140
1172-1028____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 -2
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1203-1059____-____-____-____-____A____-____-____-____-____-____--3419 +3
1273-1129____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 -1
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1304-1160____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 +4
1374-1230____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +0
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1405-1261____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 +5
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
1475-1331____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +1
1506-1362____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 +6
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1576-1432____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +2
1677-1533____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +3
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1778-1634____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +4
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-
1879-1735____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +5
1980-1836____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +6

Search 65:

____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
____________A____S____E____K____M____J____E____M____L____N____S
____________d____e____n____e____a____e____n____e____e____o____e
____________a____t____o____n____h____r____o____t____m____a____m
____________m_________s____a____a____e____k____u____e__________
______________________j____n____l____d_________s____k__________
_______________________________ a______________a_______________
________________________________l______________l ______________
________________________________'______________e_______________
_______________________________ e______________m_______________
________________________________l______________________________
____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
-281_-425____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -6
-180_-324____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -5
-079_-223____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -4
0000_-144_______________________________________________________________
0022_-122____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -3
0123_-021____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -2
0144-0000_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-_____________
0224-0080____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 -1
0274-0130_0130_0000____-____-____-____-____-____-____-____-____-

150:
____fokus
0294-0150____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 -6

Kanske man netop har valgt at *synkronisere* udfra dette tidspunkt,
idet 150 jo OGSÅ bruges i forbindelse med 'Noa op/ned 150'.

Men ALT afhængiger så af, at tids-oversigten er rekonstrueret
korrekt, hvilket er *utænkeligt*!

Men ...

Omvendt ku' man også sige, at man kunne *justere* sin tids-oversigt,
dersom den var nogle år ved siden af.

0325-0181____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +0
0379-0235____-_0105_0000____-____-____-____-____-____-____-____-
0395-0251____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 -5
0426-0282____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +1
0469-0325____-____-_0090_0000____-____-____-____-____-____-____-
0496-0352____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 -4
0527-0383____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +2

65-start

70:
(70*7 åruger ?)
________________________fokus
0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-

=
0885, jump to 885 ?

Synkronisering 1:
0597-0453____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____-3419 -3
0604-0460____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-____-____-
________7

0628-0484____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +3
0698-0554____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 -2
0729-0585____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +4

Synkronisering 2:
0766-0622____-____-____-____-____-_0162_0000____-____-____-____-
0768-0624____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 -6
________2

0799-0655____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 -1

Synkronisering 3:
0830-0686____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +5
0831-0687____-____-____-____-____-____-_0065_0000____-____-____-
________1

Synkronisering 2-3:

-0624
+0686
=

2, 62, 1

Synkronisering __1: 7
Synkronisering 2-3: 2, 62, 1

Memory on from ...

7, 62, 1 (Daniels 70 åruger)

Search-65-END

Found 2

=>

+65
+65
=
130

Memory on from ...

_________________fokus
6238,003839 / 13 = +479,8464491

0869-0725____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 -5
0900-0756____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 +0
0931-0787____-___A-____-____-____-____-____-____-____-____-____--3994 +6
0970-0826____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 -4
1001-0857____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 +1
1018-0874____-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___--___11
____________-____2____-____-____-____-____7____-____9___--___11

0874 479_______________________________________9 ?
0875 480______________________________________10 ?
0885 490

Aha!

____-________-____-____-____-____-____-____-_0187_0000____-____-
_____________________________________________-144
____________________________________________= 43

Compare with

Markør 43 (atomfysik)

1071-0927____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--2945 -3
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1102-0958____-____-____-____-____A____-____-____-____-____-____--3419 +2
1131-0987____-____-____-____-____-____-_0365_0300____-____-____-
1137_0993______________________________________________________--3182, ½
1140-0996_____________________________________________________-3179,1140
1172-1028____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 -2
1186-1042____-_0912_0807____-____-____-____-____-____-____-____-
1200-1056____-____-____-____-____-____-____-____-_0182_0000____-
1203-1059____-____-____-____-____A____-____-____-____-____-____--3419 +3
1273-1129____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 -1
1284-1140____-____-_0905_0815____-____-____-____-____-____-____-
1304-1160____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 +4
1374-1230____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +0
1379-1235____-____-____-_0910_0840____-____-____-____-____-____-
1405-1261____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 +5
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
______________________________dead
____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11

END 1290

1290
-150
=
1140

[...]

Og det vil også fjerne al tvivl mht. HVORNÅR 'Enok-365 op' er anbragt
i tids-oversigten, fordi 150 kan/bør IKKE ændres, da associationen
mht. 'Noa op/ned 150' jo så går tabt.

Forsøger man at synkronisere udfra 144, da FJERNER 'Noa-365 op' sig
endnu mere fra ½ tid (punktet 5210 / 5880½, år -3282 )

Hmm ...

Mht. symbol-genkendelse ...

Input:
____________1____2____3____4____5____6____7____8____9___10___11
1074-0930_0930_0800____-____-____-____-____-____-____-____-____-
1434-1290____-____-____-____-_0895_0830____-____-____-____-____-
_________dead_________________dead

+0930
-0830
=
100

and

+930
-895
=

=
195

Memory on from ...

1290 1230 ... Enok-1230
1335 1185
35 35
1370 1150
35 35
1405 1115
35 35 or 70
1440 1080 ....................1,44

or ...

1290 1230 ... Enok-1230
1335 1185
35 35
1370 1150
70 70
1440 1080 ....................1,44

=>

35 ... 65
[35] ... [65]
35 ... 65

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/chicxulub-crater/20-371

https://da.wikipedia.org/wiki/Masseudd%C3%B8en#200_millioner_%C3%A5r_siden

> Indholdsfortegnelse
>
> 1 Årsager
> 2 50.000 år siden
> 3 65 millioner år siden
> 4 200 millioner år siden
> 5 252 millioner år siden
> 6 360-377 millioner år siden
> 7 450–440 millioner år siden
>

> 200 millioner år siden ?

+

https://en.wikipedia.org/wiki/Triassic%E2%80%93Jurassic_extinction_event
https://en.wikipedia.org/wiki/Triassic%E2%80%93Jurassic_extinction_event#Extraterrestrial_impact

Extraterrestrial impact

The Manicouagan reservoir in Quebec, a massive crater
formed by a Late Triassic impact. Radiometric dating has
determined that it is about 13 million years older than
the Triassic-Jurassic boundary, and thus an unlikely
candidate for a mass extinction.

Some have theorized that an impact from an asteroid or
comet may have caused the Triassic-Jurassic extinction,
similar to the extraterrestrial object which was the main
factor in the Cretaceous-Paleogene extinction about
66 million years ago, as evidenced by the Chicxulub crater
in Mexico. However, so far no impact crater of sufficient
size has been dated to precisely coincide with the
Triassic–Jurassic boundary.

Google-auto-oversættelse:

Ekstremerisk indvirkning

Den Manicouagan reservoir i Quebec, et massivt krater
dannet af en sen Triassic virkning. Radiometrisk dating
har fastslået, at det er omkring 13 millioner år ældre
end Triassic-Jurassic-grænsen og dermed en usandsynlig
kandidat til en masseudslettelse.

Nogle har teoretiseret, at en påvirkning fra en asteroide
eller komet kan have forårsaget Triassic-Jurassic
udryddelse, ligner det udenjordiske objekt, som var
hovedfaktoren i kridt-paleogene udryddelse omkring 66
millioner år siden, som det fremgår af Chicxulub krateret
i Mexico . Imidlertid har der endnu ikke været nogen
påvirkningskrater af tilstrækkelig størrelse, som danner
præcis sammenfaldende med Triassic-Jurassic-grænsen.

Kommentar:

Nedslaget KUNNE ha' sket ud på dybt vand i havet, således
at krateret er "skjult".

Asteriod-Hypotese:

Enok-65______ = Time of Chicxulub crater (65 million)

Mahalal'el-65 = Time of Triassic-Jurassic extinction (200 million)

1475-1331____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +1
1506-1362____-____A____-____-____-____-____-____-____-____-____--3419 +6
1566-1422____-____-____-____-____-_0962_0800____-____-____-____-
1576-1432____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +2
1677-1533____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +3
1700-1556____-____-____-____-____-____-____-____-____-_0500_0000
1778-1634____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +4
1795-1651____-____-____-____-____-____-____-____-_0777_0595____-
1800-1656____-____-____-____-____-____-____-_0969_0782____-____-
1879-1735____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +5
1980-1836____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 +6

21.448

Encryption Key 187 and 205

File 21.450 ...
Encryption Key (Krypteringsnøgle):
https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/187/21-450
https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/205/21-450
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/187/21-450
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/205/21-450

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/187/21-450

-

Den 09-05-2019 kl. 13:19 skrev Kall, Mogens:

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Re: Found time of Chicxulub crater (65 million) -
Re: Bethlehemstar = Apophis ? -
Re: ET-object G.lat (8,0491) -
Date: Thu, 9 May 2019 13:19:31 +0200, GMT 11:19
21448 news:5cd40ccc$0$703$1472...@news.sunsite.dk
"Anhold"

> 65-start
>
> 70:
> (70*7 åruger ?)
> ________________________fokus
> 0539-0395____-____-____-_0070_0000____-____-____-____-____-____-
>
>          0395
>          0490
>          =
>          0885, jump to 885 ?

[ ... ]

> 0869-0725____-____-____-____-____-____-____A____-____-____-____--2945 -5
> [...]

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key

Det vil så sige, at der OGSÅ må forefindes - teoretisk set - en
anden krypteringsform; idet ...

Markpointer 43
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43

Markør 43 er et ret vigtigt markørtal, fordi ... (input memory
from) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics/english

=== citat start ===

A complete list of *all* known isotopes can be downloaded
from ...
En komplet liste over *alle* kendte isotoper kan downloades
fra ...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nuclides

From this table you can see, that ...
Fra denne tabel kan du se, at ...

1.
Proton-counter
Proton-tæller

Not all elements have stable isotopes at all.
Ikke alle grundstoffer har overhovedet stabile isotoper.

The exceptions are the atomic numbers ...
Undtagelserne er atom-numrene ...

43, 61, 84-111
(Total of 30 pieces)
(i alt 30 stk.)

=== citat slut ===

Det *afslører* kendskab til moderne atomfysik!

Krypteringsnøglen bliver da:

144
+61
=
205

NB
Både atom 43 og 61 dannes ud fra Supernova-eksplosioner,
hvorfor tallene - *tal-symbolsk* set - er beslægtede med
tallet 144, som for os Jordboere (i dette specifikke
ET-Bible-code) symboliserer den grænse på 1,44 Solmasser,
hvorved en Supernova type 1A eksploderer.

Se ...

Chandrasekhar limit (Chandrasekhars grænsemasse):
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/chandrasekhar-limit

I et andet solsystem, hvor Modrstjernen har en lidt anden
vægt, bliver tallet 1,44 anderledes og derfor er tallet
1,44 IKKE anvendeligt, når vi vil kommunikere med andre
civilisationer i verdensrummet!

Ergo er koden ovenfor designet *specielt* for os Jordboere
(og kan vedr. dette IKKE anvendes umiddelbart andre steder)!

Se evt. også ...
https://sites.google.com/site/setiv103/home/extra

-

Coming up, perhaps: