Præst: Tabet af et barn kan ikke trøstes bort. Svar: Det er dødsens farligt at falde i den levende Guds hænder! Mit råd er derfor altid: Hold dig fra at spotte Gud! *Respekér* Han ejendom (Kirken°) - Re: 2019 uge 41 (news samlet)

[...]

Syrien: USA giver Tyrkiet grønt lys

2307 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

(Jesus siger:)

„Det siger jeg jer: Hvis en mand skiller sig fra sin kone
af nogen anden grund end utroskab fra hendes side og
derefter gifter sig med en anden, så er han skyldig i
ægteskabsbrud over for den første.”

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+18&version=BPH

Lukas 18, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Tab ikke modet

[ ... ]

Stolthed kontra ydmyghed

[ ... ]

Hvordan man får adgang til Guds rige

[ ... ]

Hvordan man får det evige liv

[ ... ]

Lønnen for at følge Jesus

[ ... ]

Tiden nærmer sig, hvor Messias skal lide og dø

[ ... ]

En blind bliver helbredt og slutter sig til Jesus

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+19.1-12&version=BPH

Matthæus 19:1-12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Om ægteskab og skilsmisse

1
Efter at Jesus havde undervist sine disciple om
tilgivelse, tog de af sted fra Galilæa og vandrede gennem
det jødiske område på den østlige side af Jordanfloden.

2
Mange mennesker fulgte ham, og han helbredte dem, der var
syge.

3
Nogle farisæere prøvede at stille en fælde for Jesus og
spurgte: „Har en mand lov til at skille sig fra sin kone
uanset af hvilken grund?”

4-5
Jesus svarede: „Har I ikke læst, at Gud fra begyndelsen
skabte mennesket som mand og kvinde og sagde, at manden
skal forlade sin far og mor og knytte sig til sin kone,
og de to skal blive ét?[a]

6
Altså er de ikke længere to, men en enhed. Det, som Gud
på den måde har sammenføjet, må intet menneske splitte
ad.”

7
„Hvordan kan det så være, at Moses har sagt, at en mand
godt må skille sig fra sin kone, når bare han giver hende
et skilsmissebrev?”[b] fortsatte farisæerne.

8
„Den indrømmelse gav Moses på grund af menneskers
uforsonlige holdning, men det var ikke Guds mening fra
begyndelsen,” svarede Jesus.

9
„Det siger jeg jer: Hvis en mand skiller sig fra sin kone
af nogen anden grund end utroskab fra hendes side og
derefter gifter sig med en anden, så er han skyldig i
ægteskabsbrud over for den første.”

Kommentar:

Original-ordet er 'hor' (mht. ægteskabsbrud).

10
„Så er det nok bedre aldrig at gifte sig!” udbrød
disciplene.

11
„Det er ikke enhver, som kan forstå og tage til sig, hvad
jeg siger, kun hvem det er givet,” svarede Jesus.

12
„Der er nogle, som forbliver ugifte, fordi de fra fødslen
af er ude af stand til at fuldbyrde et ægteskab, og
andre, fordi mennesker har gjort dem ude af stand til
det. Endelig er der nogle, der afstår fra ægteskab for
Guds riges skyld. Den, som kan forstå det, kan tage det
til sig.”

Footnotes:

19,4-5 1.Mos. 2,24.

19,7 5.Mos. 24,1.

Matthæusevangeliet 19-20

Redaktør af Bibelnøglen i Norge (Logos)
Jorunn Sjaastad, Ytre Enebakk, Oslo

Tirsdag 8. oktober
Matt 19,1-12

Guds gode plan

Jesus har lige i Matthæusevangeliet kap. 18 afsluttet
"lignelsen on den gældbundne tjener", som på norsk har fået
overskriften "lignelsen om den ubarmhjertige tjener". Måske
vil nogen sige, at dette tema fortsætter i vores tekst, men
nu er det Jesus, som er ubarmhjertig. Kan vi tage denne tekst
alvorligt? Livet er jo blevet så kompliceret for mange ...
(Og denne tekst berører ikke engang vor tids hedeste tema:
samkønnede forhold!). Har Jesu ord forsat relevans?

Jeg tror, at alt det, Jesus sagde, er relevant - for alle
mennesker til alle tider. Hvorfor? Jesus peger selv på to
punkter i vers 8:

1. De hårde hjerter

2. Fra begyndelsen var det ikke sådan.

De hårde hjerter er vores. Det er dommen, Gud måtte fælde
efter syndefaldet. Vi ville gå vore egne veje (Zak 7,12; Ezek
11,19-20). Men Gud slår ikke hånden af dem, han elsker.
Derfor giver han ordninger, vi kan leve med (5 Mos 24,1ff).
Der må være orden i samfundet, særligt i det forhold, som er
det mest sårbare og vigtige af alle: familien.

"Fra begyndelsen var det ikke sådan". Her hører jeg en
undertone hos Jesus - ligesom den, vi ser i Matt 23,37.
Skulle mennesker have mulighed for at få del i Himmeriget,
var han den eneste udvej.

Refleksion:
Hvordan hjælper vi hinanden til at leve i Guds plan (v 5-6)?
Hvad gør vi, når det ikke lykkes?

Subject: He 4,12: Person dræbt i ulykke nær Hundested i Nordsjælland -
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sat, 5 Oct 2019 11:31:39 +0200, GMT 09:31
21825 news:5d98630d$0$692$1472...@news.sunsite.dk
The *word* of God (Ordet, Hebr. 4,12)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/the-word-of-god/21-825
Candlestick (Lysestage)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/candlestick/21-825
Guardian angel (Englevagt)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/guardian-angel/21-825
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prayer/21-825
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-825
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-825
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-825
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/gQXgmMIknJ4/4rgd04JjBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gzITty0LxBc/OKWHRoGnBQAJ

[ ... ]
> [...]
> The *word* of God (Ordet, Hebr. 4,12)
> https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/the-word-of-god
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=He+4.12&version=BPH
>
> Hebræerne 4:12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
>
> Pas på ikke at være ulydige, for når Gud taler, er der
> både liv og kraft i hans ord. De er skarpere end noget
> tveægget sværd og er i stand til at trænge ind i hjertets
> inderste kroge. Guds ord afslører vores hemmeligste
> tanker og motiver, og de sætter skel mellem det sjælelige
> og det åndelige.
>

> .... at man går *fortabt*, dersom man bedriver hor (endskønt

and ...

Subject: Forskere: En atomkrig mellem Pakistan og Indien kan
koste 125 millioner liv -
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Sun, 6 Oct 2019 20:24:18 +0200, GMT 18:24
21831 news:5d9a3162$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gzITty0LxBc/sEjcV1ReCgAJ
> [...]
>
> -
>
> Dagens Ord:
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+16&version=BPH
>
> Lukas 16, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
>
> Om måden at bruge penge på
>
> [ ... ]
>
> Kontrasten mellem de himmelske og jordiske værdier
>
> [ ... ]
>
> (Jesus siger:)
>
> 18
> Enhver mand, der skiller sig fra sin kone, bryder
> ægteskabet, hvis han gifter sig med en anden, og den, der
> gifter sig med en fraskilt kvinde, bryder også ægteskabet.”

Subject: BREAKING NEWS: Kulturminister har mistet datter -
[ + Heaven-break] -
Re: 2019 uge 41 (news samlet)
Date: Mon, 7 Oct 2019 10:54:52 +0200, GMT 08:54
21833 news:5d9afd6c$0$703$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-833
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-833
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/guardian-angel/21-833
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-833
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/U70H7S1lSGQ/oEZsAar-BQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/8q4ETl2aRlY/Xy_aZNaNCgAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-822

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-822

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/MTtp79Ewo8Y/L0Rzy6YnBQAJ

> [...]
> på Jeres eget territorium fx. rådhuse osv. Men at
> afgudsdyrkelsen skal foregå i Kirken° - det er heri, at du
> har forgrebet dig på *Guds ejendom* (som når en
> voldtægtsforbryder voldtager et offer)!
>

> Kom nu til fornuft, INDEN helvede bryder løs!!!§
>
> Og netop i det samme hørte jeg en røst sige:
> CET 10:46, GMT 08:46
> - "Mig skal du ikke ta' røven på!"...
>
> .... men det var nu altså min egen underbevidsthed, der talte!
>
> Til gengæld hørte jeg herefter en røst fra Himlen sige:
> (2019-10-07, day no 280, CET 10:48, GMT 08:48)

Det er nok IKKE helt uden grund, at Guds Ord netop kommer ind
på dette emne lige NU (endskønt andagtsteksten blev nedskrevet
og trykt i andagtshæftet for MERE end 7 dage siden osv.): Gud
har et *budskab* til os, og du gør klogt i at lytte efter!

Mht. ...
Refleksion:
Hvordan hjælper vi hinanden til at leve i Guds plan (v 5-6)?
Hvad gør vi, når det ikke lykkes?

Find evt. hjælp i *kristne* bøger om emnet sex og kærlighed:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/love
https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/sex

Tillad mig at *anbefale* ...

Kærlighedens fem sprog

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/kaerlighedens-5-sprog

Kærlighedens fem sprog
af Gary Chapman
ISBN 78-564-5573-9
Lohses Forlag, 1999
http://lohse.dk/kaerlighedens-5-sprog.html

Originaltitel:
The five love languages, 1992

http://www.5lovelanguages.com/resource/a-teens-guide-to-the-5-love-languages/

Indhold:

1. Tid til hinanden
2. Fysisk berøring
3. Tjenester
4. Anerkendende ord
5. At modtage gaver

Rigtig mange mennesker går fejl af ægtefællen, fordi de IKKE
er klar over disse 5 kærlighedssprog (og blot tror, at *deres*
gør de IKKE altid. Og derved opstår der et kommunikationsbrist,
som kan ødelægge forholdet. Så UND dig selv og din partner
noget bedre)!

Amen?

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zac+1&version=BPH

Zakarias 1, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Et kald til folket om at vende om til Gud

[ ... ]

2-4
„Hør, hvad jeg, Herren den Almægtige, siger: Hvis I vil
vende om og komme til mig, vil jeg komme jer i møde. Vær
ikke som jeres forfædre, som jeg var nødt til at straffe
hårdt. Jeg advarede dem gennem mine profeter om at vende
om fra deres ugudelige levemåde og onde handlinger, men
de nægtede at lytte til mig.

5
Nu er de alle sammen borte, og profeterne er døde.

6
Men det, jeg sagde til dem gennem mine tjenere,
profeterne, gik i opfyldelse, og de måtte angrende
erkende: ‚Herren straffede os for vores onde levevis og
handlinger, akkurat som han sagde, at han ville!’ ”

Herren opmuntrer Israels folk

Det "forekommer" mig, at Gud OGSÅ taler igennem disse Ord!

Gud *elsker* dig og ønsker ikke, at du går fortabt. Budskabet
er derfor:

Et kald til folket om at vende om til Gud

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-08

Styrke til dem der taler foran en forsamling

"Men de, der håber på Herren, får nye kræfter ..."
Es 40,31

=== citat slut ===

*Synkroniseringen* er "desværre" fortsat røget, fordi i
andagtshæftet står der følgende:

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-08

Når du tilbeder, tjener du Gud

"pris Herren, alle hans tjenere ..."
Sl 134,1

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/

https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2019-10-08
Daily Reading for Tuesday October 8, 2019

Reading 1, Jonah 3:1-10
Responsorial Psalm, Psalms 130:1-2, 3-4, 7-8
Gospel, Luke 10:38-42
https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=52DWblw-eNM

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jonah+3%3A1-10&version=BPH

Jonas 3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jonas adlyder Gud denne gang

Kommentar:

"Kanske" du også BURDE gøre det!

[ ... ]

Nineves indbyggere angrer deres synd og oplever Guds nåde

Kommenter:

HVIS du *angrer* din synd (og det vil sige, at du holder
op med at synde, fx. bedrive hos eller praktisere
homoseksualitet), da kan du rolig regne med, at Gud OGSÅ
vil skænke dig Hans Nåde (og hjælp).

Men du må - som sagt - FØRST angre!

I'm sorry, men der findes INGEN genvej til Paradis udenom
Kristi kors!

Men PRØV dog at gi' Gud en chance: Invitér Ham° indenfor i
dit liv!

Så skal Han° nok sørge for, at alle "bæklatterne", som du
har fejet ind under gulvtæppet, bliver smidt ud, så dit
hjem (dit sind), IGEN kan dufte rent ... :-)

TRY HIM!

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+130.1-4%2C+7-8&version=BPH

Salme 130:1-4, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Herren er villig til at tilgive

1
En valfartssang.

Herre, jeg er dybt fortvivlet.

2
Hør mit råb, oh, Gud!
Lyt til min tryglende bøn!

3
Hvis du holdt regnskab med alle vore synder,
hvem kunne da undslippe dommen?

4
Men jeg ved, du er villig til at tilgive,
og det ansporer mig til ærefrygt.

Salme 130:7-8, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

7
Israels folk, sæt jeres håb til Herren,
for han er trofast og barmhjertig.
Han står parat til at frelse,

8
han vil redde os ud af syndens morads.

Kommentar:

Også disse ord taler ind i den aktuelle situation, skønner
jeg:

Giv Gud en chance for at *frelse* dig (fra fortabelsen)!

Du går *fortabt*, hvis du fx. lever i hor eller utugt,
UANSET hvad en eventuel løgnepræst har sagt. Gud Herren
har IKKE sendt dem. De forkynder frelse, men sandheden er
det stik modsatte: Du går *FORTABT*!

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-10-07, CET 11:3x-4x, GMT 09:3x-4x:)

Yes, everything else is worthless when compared with the
infinite value of knowing Christ Jesus my Lord. For his sake
I have discarded everything else, counting it all as garbage,
so that I could gain Christ.
Philippians 3:8

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 41 (news samlet)
Date: Mon, 7 Oct 2019 09:02:34 +0200, GMT 07:02
21832 news:5d9ae31a$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/8q4ETl2aRlY/ANW3O7WHCgAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 21800 news:5d8b1600$0$699$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/d4CjpU_XBAAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21832

Præst: Tabet af et barn kan ikke trøstes bort. Svar: Det er dødsens
farligt at falde i den levende Guds hænder! Mit råd er derfor altid:
Hold dig fra at spotte Gud! *Respekér* Han ejendom (Kirken°)

DR S128 man 07 okt 19:08:23
7.oktober dr.dk/nyheder 12:59

SYRIEN: USA GIVER TYRKIET GRØNT LYS
Den amerikanske præsident gav i nat den
Tyrkiets præsident grønt lys til at
invadere de kurdiske områder ved den
nordøstlige grænse i Syrien.

En tyrkisk operation vil besætte et 30
kilomenter bredt område langs den
nordøstlige syriske grænse, som skal
udgøre en sikkerhedszone.

Sikkerhedszonen i det nordlige Syrien
har to formål; at rydde grænsen for
"terrorelementer" og at sende
flygtninge sikkert til Syrien.

Kurderne er i konflikt med Tyrkiet, og
derfor kan det få store konsekvenser,
hvis tyrkerne går ind i det kurdisk-
kontrollerede område.

USA giver Tyrkiet grønt lys til at invadere kurdiske områder ved grænsen
til Syrien
kl. 12:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-giver-tyrkiet-groent-lys-til-invadere-kurdiske-omraader-ved-graensen-til-syrien

-

Hastemøde på Christiansborg: Frygter tyrkisk massakre og IS-fanger på
fri fod i Syrien
kl. 13:38
https://www.dr.dk/nyheder/politik/hastemoede-paa-christiansborg-frygter-tyrkisk-massakre-og-fanger-paa-fri-fod-i

-

Hård kritik af amerikansk tilbagetrækning i Syrien: 'Uansvarlig' og
'impulsiv'
kl. 20:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/haard-kritik-af-amerikansk-tilbagetraekning-i-syrien-uansvarlig-og-impulsiv

-

DR S139 tir 08 okt 08:14:16
8.oktober dr.dk/nyheder 03:18

USA REAGERER SKARPT MOD KINA
Det amerikanske handelsministerium
sortlister 28 kinesiske virksomheder.

De har ifølge USA været involveret i
overgreb mod muslimske mindretal i
Xinjiang-regionen.

De 28 kinesiske virksomheder får forbud
mod at købe amerikanske produkter.

FN mener, at mindst en million etniske
uighurer tilbageholdes i hvad Kina
betegner som "frivillige
træningscentre".

Tidligere indsatte beskriver tortur og
daglig brutalitet.

USA reagerer skarpt mod kinesisk undertrykkelse af muslimer
kl. 03:18
https://www.dr.dk/nyheder/indland/usa-reagerer-skarpt-mod-kinesisk-undertrykkelse-af-muslimer

Kongressens ledere kritiserer Trump for Syrien-retræte
07. okt. 2019, 22:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-07-kongressens-ledere-kritiserer-trump-for-syrien-retraete

-

Norge beslutter ikke at deltage i Natos missilforsvar
08. okt. 2019, 05:48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-08-norge-beslutter-ikke-at-deltage-i-natos-missilforsvar

-

Hongkongs regeringschef advarer: Kina kan gribe ind
08. okt. 2019, 07:18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-08-hongkongs-regeringschef-advarer-kina-kan-gribe-ind

-

Civile kurdere vil danne menneskeskjold mod tyrkisk invasion efter 'kniv
i ryggen' fra Trump
08. okt. 2019, 09:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-08-civile-kurdere-vil-danne-menneskeskjold-mod-tyrkisk-invasion-efter-kniv-i-ryggen

-

41-årig risikerer forvaring for flere voldtægter
08. okt. 2019, 09:23 ...

-

104 SVT Text Tisdag 08 okt 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* "FN:s pengar på väg ta slut".......130

* USA stoppar 28 kinesiska företag...131

* Turkiet redo för militär insats....132
Linde: Mycket allvarlig utveckling 133

* Tårgas i bränsleprotest i Ecuador..134

"Knivman i Paris hade IS-filmer"...135

Trump tvingas släppa deklarationer 136

Seriemördare knuten till 50 mord...137

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Tisdag 08 okt 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Klimatprotest i London - 276 greps 138

Nederländsk majoritet förlorad.....139

Minst 13 döda i migrantolycka......140

Båtar kolliderade i Japanska havet 141

Notiser: Olja vid brasiliansk kust 148

-

NRK:
7. oktober 2019 kl. 11:23 - 8. oktober 2019 kl. 07:42, error

8. oktober 2019 kl. 09:33

-

Præst: Tabet af et barn kan ikke trøstes bort
8. oktober 2019, kl. 0:00, opdateret kl. 9:07
Af Mette Skov Hansen
https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/praest-tabet-af-et-barn-kan-ikke-troestes-bort

I går kom det frem, at kirke- og kulturminister Joy Mogensen
(S) mistede sit barn kort før fødslen i lørdags. I sådanne
situationer er det vigtigt, at ...

Kommentar:

Hun har udvist *foragt* for Guds ordning (at hor og utugt er
*forbudt* for kristne). Og det indirekte er at håne og spotte
Gud, og så er man ude på dybt vand, hvor man måske ikke kan
bunde! Og så kan det jo ikke andet end gå galt før eller
sidenhen!

Det er - som sagt - ... (input memory from) ...

Subject: Re: Gud kan du IKKE narre (med din *vranglære*)! + Heaven-break -
Re: 2019 uge 38 (news samlet)
Date: Mon, 16 Sep 2019 13:32:13 +0200, GMT 11:32
21779 news:5d7f72cd$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-779
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-779
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-779
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/21-779
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-779
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-779
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/iATt6qOeSxM/mlWhc0--AgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/87g7Fl-CKI8/fSEjBit3AAAJ

> Det er dødsens farligt at falde i den levende Guds hænder
> (hvis først man har ægget Ham til strid)!
>

> Jeg *FRARÅDER* det på det alvorligste! Det KAN komme til at
> koste Jer livet!

... *dødsens* farligt at falde i den levende Guds hænder!

Se evt. ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Heb+10.31&version=DN1933

Mit råd er derfor altid:

Hold dig fra at spotte Gud!

*Respekér* Han ejendom (Kirken°), at det er *Hans* og
altså *IKKE din* (ligesom du heller ej bryder dig om,
dersom andre vil bestemme os din ejendom osv.)!

> [...]
>     altså *IKKE din* (ligesom du heller ej bryder dig om,
>     dersom andre vil bestemme os din ejendom osv.)!

Interrupt from ...

Subject: Godsforvalterens opgaver + Heaven-break: Vogt Mine får -
Re: 2019 uge 43 (news samlet)
Date: Wed, 23 Oct 2019 07:32:31 +0200, GMT 05:32
21866 news:5dafe600$0$697$1472...@news.sunsite.dk
Prophecy ( Profeti )
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-866
Steward (Godsforvalter)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/steward/21-866
Wrong Doctrine (Vranglære)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-866
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/tmte5ssfHD4/kP9qIphoAAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gwzTb4RmjJQ/i9Pq4JUzAAAJ

Subject: Hymn To Freedom + Heaven-break (specielt to Muslim World) -
Re: 2019 uge 43 (news samlet)
Date: Wed, 23 Oct 2019 08:49:04 +0200, GMT 06:49
21867 news:5daff7f1$0$702$1472...@news.sunsite.dk
Muslim World (Den Muslimske Verden)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/muslim-world/21-xxx/21-867
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/21-xxx/21-867
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/bQc7vJo2iyE/HqFgt8VsAAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gwzTb4RmjJQ/bAlfasM3AAAJ

=>

Letter to Denmark

Input:

Solen er så rød mor
https://www.youtube.com/watch?v=G2zWwtaVqyI&list=PLszhKo2cWmhMvxcMtWMMpxWZO_VME2iQL

Lad Kristus *rense* Jer, så I må stå rene og hellige for
Hans åsyn.

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21868