BREAKING NEWS: Kulturminister har mistet datter - Re: 2019 uge 41 (news samlet)

BREAKING NEWS: Kulturminister har mistet datter + Heaven-break

File 21.833 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-833
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-833
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/guardian-angel/21-833
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-833

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/guardian-angel/21-833

"Other" news:

2308 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

(Jesus siger om Hans° Genkomst:)

30
Menneskesønnens komme vil ske lige så pludseligt og
uventet.

31
Den dag vil de, der opholder sig uden for deres hus, ikke
have tid til at løbe ind for at pakke, og de, der
arbejder i marken, vil ikke have tid til at løbe hjem og
hente deres ejendele.

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+17&version=BPH

Lukas 17, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Om at miste troen og om at tilgive

[ ... ]

Om tro og lydighed

[ ... ]

Ti bliver helbredt, én bliver frelst

[ ... ]

Om Guds riges komme

[ ... ]

Om Jesu genkomst og de kommende trængsler

[ ... ]

(Jesus siger:)

[...]

Kommentar:

Mht. the ET-Bible-code:

Det er bl.a. disse Bibelvers, der til forveksling KUNNE minde
om en nærkontakt af 3. grad, fordi ...

Hypotetisk set:

HVIS en UFO landede, ville du da løbe hjem og hente dit
kamera?

Sæt nu den fløj væk i mellemtiden!

Så ...

Nej! HVIS en UFO landede, ville du IKKE løbe hjem men blive
på gerningsstedet, ikke sandt?

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+20.14-29&version=BPH

4 Mosebog 20:14-29, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Israelitterne får ikke lov at rejse gennem Edoms land

Arons død

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=3+Jo+1&version=BPH

3 Johannes, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Indledende hilsen

[ ... ]

Gajus har taget imod Johannes’ venner

[ ... ]

En dårlig leder

[ ... ]

Vidnesbyrd om Demetrios og afsluttende hilsener

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-07

En fars velsignelse (2)

"Gud give dig himlens dug og jordens frugtbarhed, korn og
vin i overflod."
1.Mos 27,28

=== citat slut ===

*Synkroniseringen* er "desværre" fortsat røget, fordi i
andagtshæftet står der følgende:

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-07

Bed og hold vagt

"Men vi bad til vor Gud og satte vagtposter imod dem ..."
Neh 4,3

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/

https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2019-10-07
Daily Reading for Monday October 7, 2019

Reading 1, Jonah 1:1-2:1, 11
Responsorial Psalm, Psalms 2:2, 3, 4, 5, 8
Gospel, Luke 10:25-37
https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=nnrzDkPkdkY

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-10-06, CET 11:3x-4x, GMT 09:3x-4x:)

For God is working in you, giving you the desire and the
power to do what pleases him.
Philippians 2:13

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 41 (news samlet)
Date: Mon, 7 Oct 2019 09:02:34 +0200, GMT 07:02
21832 news:5d9ae31a$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/8q4ETl2aRlY/ANW3O7WHCgAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> af Ross Campbell
>
> Kapitel 2:
> Samfundet og vreden, side 18-25
>
> side 20
>
> Oprør mod autoriteterne
>
> Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
> for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
> komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
> grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.
>
> Kommentar:
>
> Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
> død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

[ ... ]
> [...]
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 21800 news:5d8b1600$0$699$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/d4CjpU_XBAAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21832

BREAKING NEWS: Kulturminister har mistet datter + Heaven-break

DR S117 man 07 okt 10:20:36
6.oktober dr.dk/nyheder 22:46

5.000 ÅR GAMMEL BY UDGRAVET
En af bronzealderens største byer i
Mellemøsten blev i dag vist frem for
offentligheden efter at have været
dækket af jord og støv i tusindvis af
år.

Arkæologer kalder fundet af den 5.000
år gamle by ved det nuværende Harish
nær den israelske middelhavskyst for et
af de vigtigste nogensinde i regionen.

- Vi har at gøre med en tæt urban
konstruktion, planlagt med gader,
kvarterer og offentlige pladser,
fortæller Yitzhak Paz fra den israelske
kulturarvsstyrelse til nyhedsbureauet
AFP.

Op mod 6.000 mennesker boede i byen.

-

DR S123 man 07 okt 10:20:36
7.oktober dr.dk/nyheder 10:09

KULTURMINISTER HAR MISTET DATTER
Kulturminister og kirkeminister Joy
Mogensen fødte sin datter lørdag
morgen, men forinden havde lægerne
konstateret, at datteren, Sarah, ikke
længere var i live, og fødslen blev
derfor sat i gang.

Statsminister Mette Frederiksen siger:

- At miste et barn er et helt ubærligt
tab, og alle vores tanker er
selvfølgelig hos Joy. Vores opgave nu
er at give hende al den støtte og
hjælp, som vi overhovedet kan, og sikre
hende ro til, at hun kan bearbejde
sorgen. Det beder jeg om, at alle vil
respektere.

Bisættelsen bliver holdt i stilhed.

Kulturminister har mistet datter
kl. 10:09
https://www.dr.dk/nyheder/indland/kulturminister-har-mistet-datter

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
Subject: Danish PM-Interrupt + Heaven-break -
Re: *Profeti* vedr. Forbøn for vores kristne nationer -
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Fri, 4 Oct 2019 17:14:43 +0200, GMT 15:14
21822 news:5d9761f4$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-822
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-822
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/guardian-angel/21-822
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-822
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/MTtp79Ewo8Y/L0Rzy6YnBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gzITty0LxBc/t2L2HqVrBQAJ

> Subject: Jesus siger: Jeg kender jer ikke længere (til folk, der har
> voldtaget Hans brud, Kirken°) -
[ ... ]
> Når man på den måde *vanærer* Gud (ved at *åndelig voldtage*
> Hans ejendom, Kirken°), da kan man IKKE forvente, at denne -
> såfremt Han° eksisterer - ligefrem skal klappe i hænderne af
> begejstring, vel?
>

> Time now around ...
> 2311 days to Nuclearwar (± unknown)
> (Gud er "måske" blevet *trætte* af os!)
>

> Mit råd er derfor FORTSAT:
>
> *Respektér* venligst Guds ejendom!
>

> KANSKE da Gud HERREN vil tilgive os som nation!...
>
> Og i det samme hørte jeg endnu en røst fra Himlen
[ ... ]
> CET 17:13, GMT 15:13
> - "Fingrene væk fra *Min* ejendom,"
>
> 13
> - "Tak!"

Tja ...

Mit råd er altså fortsat:

*Respektér* venligst Guds ejendom!

Fjern disse VÆMMELIGE *afguder* ...

(som lokker folket i Folkekirken° til hor (herunder
gengiftning af fraskilte) og utugt (herunder "velsignelse" af
homoseksual praktisering), skønt dette UDTRYKKELIGT er
*forbudt* ifølge Bibelen!)

Fjern disse VÆMMELIGE *afguder* ...

(eller *plagen* vil KANSKE fortsætte med endnu kraftigere
styrke, så hele landet kan blive jævnet med jorden!)

INGEN har jo forbudt Jer at dyrke disse væmmelige *afguder*
på Jeres eget territorium fx. rådhuse osv. Men at
afgudsdyrkelsen skal foregå i Kirken° - det er heri, at du
har forgrebet dig på *Guds ejendom* (som når en
voldtægtsforbryder voldtager et offer)!

Kom nu til fornuft, INDEN helvede bryder løs!!!§

Og netop i det samme hørte jeg en røst sige:
CET 10:46, GMT 08:46
- "Mig skal du ikke ta' røven på!"...

... men det var nu altså min egen underbevidsthed, der talte!

Til gengæld hørte jeg herefter en røst fra Himlen sige:
(2019-10-07, day no 280, CET 10:48, GMT 08:48)
- "Amen."

48
- "Hvor VOVER du"

49
- "at VOLDTAGE min brud!"

49
- "Jeg skal komme efter dig,"

49
- "din *SLYNGEL*"

49
- "og *LABAN*!"

10:53
- "Det SKAL du (aflever denne meddelelse til PM & Company)."

Yes, Sir!

-

123
19:39

samt ...

Ny whistleblower har afgivet forklaring i højspændt sag om Trumps
telefonsamtale
06. okt. 2019, 16:21 Opd. 06. okt. 2019, 19:32 ...
Boris Johnson kan tvinges til at dele private sms'er - eller ryge i fængsel
06. okt. 2019, 19:46 ...

-

NRK:
6. oktober 2019 kl. 11:45