Raspuns pentru Nepurcel

OdeSSa

http://en.wikipedia.org/wiki/Munich_%28film%29

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae5...http://img842.imageshack.us/img842/8050/res1ol.jpghttp://img560.imageshack.us/img560/1568/modletter1.jpg

> Nepurcelul

Noi am cumparat toate drepturile asupra ta de la Dror.

ramy ramy

On Dec 28, 3:16 pm, Anonymous-Remai...@See.Comment.Header (OdeSSa)
wrote:

> [...]
>
> http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae5...

> Noi am cumparat toate drepturile asupra ta de la Dror.

Bravo odesso.

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/170ba9d3d8a6430d?hl=en

Dar ia spune cum ai ajuns tu cum sa ajuns ca voi sa ma cumparati cu
toata imbarligatura
incredibil incercata pe un pacifist declarat ?

Imbarligatura de a il face cum vroia pe scr raposata
Askie sa ma faca Ruby si in paralel Dror cu holopoint.com .
Ciudat faptul ca nici Askia porcara si nici Dror prin fratele lui din
mossad
nu au verificat ca la armata sint scris ca pacifist , iar in ultimul
an de
slujire in rezerva activa dupa 3 ani de armata si 15 ani de rezerva
(aproximativ 45 de zile pe an ) fara arma
mam certat tare cu ofitserul rezervistilor pentru
ca eu am refuzat sa iau pusca pentru paza din motive pacifiste , totul
fiind scris.

TOATA POVESTEA
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/861e8345dce01d37/0801b073af780fe5?hl=en&q=holopoint&lnk=ol&
http://alturl.com/djo4t

HOLOPOINT.COM
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/5922e89307d082ad?hl=en
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/7cf41d29ae01977c?hl=en
"Suvenir" scr trimis din Romania
http://img651.imageshack.us/img651/4206/pic0062l.jpg
http://img853.imageshack.us/img853/3362/pic0065.jpg

Plingerea la Curtea Suprema si decizia secreta
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae539b?hl=en

ramy ramy

> [...]
> mam certat tare cu ofitserul rezervistilor pentru
> ca eu am refuzat sa iau pusca pentru paza din motive pacifiste , totul

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/073bf4432185a6e0?hl=en
Ceva adevar in spusele tale e odesso .Dror mia dat fara stirea mea in
bautura in sirop un
amestec de droguri in cantitate de overdose sau in cuvintele lui :
tiam dat o cantitate
cit e nevoie pentru un elefant .
Efectele drogurilor au fost foarte puternice , am lesinat pentru 2
zile , miam pierdut virilitatea citeva luni
si mai tirziu am devenit de la toate impreuna si desperare ,
psihotic .Tot asa aici dupa aia dupa ce mia dat droguri
Dror tavalinduse de ris spunea : tiam ars tare ouale coaiele asa incit
sa nu poti planui in a face copii in urmatoarea

perioda .Partial asta am povestit si in articolul din ynet .
http://www.stars21.com/translator/hebrew_to_english.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2784455,00.html

In rest odesso eu nu iti apartin .

Intii mia aparut scr pe computer cu dacia lan , dupa care pe o
perioada de timp
eu am dat mossaduluii prin Ilan informatii de pe scr .
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/858a4e76bbe5d33c?hl=en
In citeva instante miau spus verbal ca eu sint mossad .
Datul de date de pe scr mossadului a durat o perioada asta , dupe cum
e scris si in petitia
la curtea suprema folosita ca seif informational ,pina cind am
descoperit ca informatie data lui Ilan
de pe scr reapare pe scr .Avind in vedere ca nu puteam sa mai am
incredere in Ilan si asta aditional la
cea ce facea Dror , jaf droguri holopoint.com etc am depus cu
aprobarea Consilieruluii Juridic
al Guvernului plingere la politie impotriva lui Dror si Ilan .
http://img220.imageshack.us/img220/796/jminch.jpg
http://img836.imageshack.us/img836/5917/rubinshtain.jpg
Plingerea la politie a fost facuta secret de stat la fel ca si petitia
la curtea suprema folosita ca seif informational .
Politiei mosadul a spus mintind ca ei nu ma cunosc , eu am tacut de
atunci pina acuma.

To asa cum eu nu sint odessa tot asa eu nu iti apartin .

Nepurcelul

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

> [...]
> atunci pina acuma.
>
> To asa cum eu nu sint odessa tot asa eu nu iti apartin .

Al dracu Dror ! Cred ca familia lui vine in Turcia :-)

ramy ramy

> [...]
> atunci pina acuma.
>
> To asa cum eu nu sint odessa tot asa eu nu iti apartin .

PS LA http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/073bf4432185a6e0?hl=en
In aceiasi ordine de idei odesso Dupa
jafu A ExAPHOTONIC
http://img140.imageshack.us/img140/1495/comapnylicence.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/7596/companyprofilee.jpg
http://img828.imageshack.us/img828/3384/ekemmeiasdim1.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/9169/eskemmeiasdim2.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/1208/eskemmeiasdim3.jpg
http://img830.imageshack.us/img830/5454/eskemmeiasdim4.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/1750/eskemmeiasdim5.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/8915/eskemmeiasdim6.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/2733/eskemmeiasdim7.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/4241/eskemmeisdimloletter.jpg
http://img403.imageshack.us/img403/8042/executivesumm13.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/8706/executivesumm23.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/9488/executivesumm33.jpg
https://docs.google.com/spreadsheet/pub?hl=en_US&hl=en_US&key=0AtW7kO7E__KvdE0wVnFudGtvRlZrOEhXQlpSQjRlOVE&output=html
http://youtu.be/hdF4ec-MVmI
DROGURI
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/f85e2814cfe53311?hl=en
HOLOPOINT.COM
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/1025e9617efd18b6?hl=en
SI PARINTE INTEL
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/16f1d1f6013344d9?hl=en
Pe post de Parinte intel Dror imi spunea in timp ce vroia si incerca
sa ma scoata din tara ,
adica sa ma expatrieze : noi o sa te facem sa uiti de Exaphotonic si
tot ce tiam facut .
Dar in acelasi timp la luat gura pe dinainte si de vreo doua ori in
perioada asta sa
exclamat : ore va fi nevoie peste vre-o citiva ani sa ma uit in spate
pentru cea ce iti fac acum ?

Nepurcelul

gogu

? "ramy ramy" <ramy...@gmail.com> ?????? ??? ??????

> [...]
>Efectele drogurilor au fost foarte puternice , am lesinat pentru 2
>zile , miam pierdut virilitatea citeva luni

Sa moara ma-ta nebunule, ai devenit si poponar la batrinete!
LOL

>si mai tirziu am devenit de la toate impreuna si desperare ,
>psihotic.
>Tot asa aici dupa aia dupa ce mia dat droguri

Asa ai fost din nastere bre, nu drogurile pe care le cumparai ilegal la
coltu strazii te au facut asa!
Drogatule!

>In rest odesso eu nu iti apartin .

Corect, tu apartii Balaceancei;-))))

>Politiei mosadul a spus mintind ca ei nu ma cunosc , eu am tacut de
>atunci pina acuma.

Daca ai doua drame de minte o sa continui sa taci ori agentul secret raspopo
de va lichida;-)

>To asa cum eu nu sint odessa tot asa eu nu iti apartin .

Da, s-a stabilit, tu apartii spitalului de nebuni;-)
Hai la multi ani, Hristos s-a nascut, Hristos a inviat si happy hanukkah;-)

Domnu Dror rules, tu sugi pula la dinsu;-)
Am zis!

ramy ramy

On Dec 30, 7:34 pm, "gogu" <rumin-pr...@usenet.cnntp.org> wrote:
> [...]
> LOL

> Asa ai fost din nastere bre, nu drogurile pe care le cumparai ilegal la
Nu am atins in viata mea vreun drog cu exceptia la ce mia dat Dror.

> Corect, tu apartii Balaceancei;-))))
Uitem Recomandatiile
http://img696.imageshack.us/img696/8863/brightcomceo.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/6925/brightcomdirectdirector.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/2125/fiberzone.jpg
http://img80.imageshack.us/img80/7455/geotechnicceo.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/2064/internationalwhoswho44.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/8581/internationalwhoswhoofp.jpg
http://img684.imageshack.us/img684/8184/standardinstitutionofis.jpg
http://img834.imageshack.us/img834/6462/thesiimonthlynewspaper.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/1385/thesiimonthlynewspaper7.jpg
http://img840.imageshack.us/img840/1047/thestandardinstitutiono.jpg
http://img860.imageshack.us/img860/1047/thestandardinstitutiono.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/1047/thestandardinstitutiono.jpg
http://img715.imageshack.us/img715/192/armyendofmandatoryservi.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/192/armyendofmandatoryservi.jpg

> [...]
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/16f1d1f6013344d9?hl=en
> Domnu Dror rules, tu sugi pula la dinsu;-)

Domnu Dror autointitulat Parintele meu intel
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/16f1d1f6013344d9?hl=en
Nu este mossad .

Hai la multi ani,

Nepurcelul

ramy ramy

On Dec 30 2011, 8:28 pm, ramy ramy <ramych...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Uitem Recomandatiilehttp://img696.imageshack.us/img696/8863/brightcomceo.jpghttp://img593.imageshack.us/img593/6925/brightcomdirectdirector.jpghttp://img43.imageshack.us/img43/2125/fiberzone.jpghttp://img80.imageshack.us/img80/7455/geotechnicceo.jpghttp://img696.imageshack.us/img696/2064/internationalwhoswho44.jpghttp://img213.imageshack.us/img213/8581/internationalwhoswhoofp.jpghttp://img684.imageshack.us/img684/8184/standardinstitutionofis.jpghttp://img834.imageshack.us/img834/6462/thesiimonthlynewspaper.jpghttp://img841.imageshack.us/img841/1385/thesiimonthlynewspaper7.jpghttp://img840.imageshack.us/img840/1047/thestandardinstitutiono.jpghttp://img860.imageshack.us/img860/1047/thestandardinstitutiono.jpghttp://img51.imageshack.us/img51/1047/thestandardinstitutiono.jpghttp://img715.imageshack.us/img715/192/armyendofmandatoryservi.jpghttp://img209.imageshack.us/img209/192/armyendofmandatoryservi.jpg

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/085dceecd851aa33?hl=en
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/37dfc9cafe44ceea?hl=en
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/4b9ecd37b59a6b7c?hl=en
Tu pari a fi infiltrat aici odesso .Oricum o sa iti povestesc inca
ceva sa vad ce spui .
Cea ce Dror si Askia au incercat sa ma imbirlige este fara precedent
sau cel putin eu nu cunosc un precedent .
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/1025e9617efd18b6?hl=en
Am depus plingeri impotriva lui Dror dar nam stiut cum sa povestesc
asta ca sa nu par nebun .
Spre marea mea disperare lucru scris si in plingerea la Tribunalul
Suprem
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae539b?hl=en
http://img842.imageshack.us/img842/8050/res1ol.jpg
mi sau refuzat dupa aia sa pot depune noi plingeri , asa ca ramasesesm
imbirligat cu
Ruby a lui Askia si holopoint.com a lui Dror .
Daca as fi tacut pe de alta parte ar fi aparut si dat impresia ca sint
parte din imbirligare
si incerc a ascunde .
Asa cum am mai spus neavind nici un precedent de asa ceva pe scara
plantera trebuia sa gasesc
o solutie umana pacifista .
Solutia a fost sa atrag atentia tuturor posibilor sau banuitelor tinte
a lui Dror si Askia
asupra mea ca om si in acelasi timp sa incerc sa duc o viata din care
sa reiasa ca nu am parte la
imbirligarea lui Dror si a Askiei si sa scriu pe SCR ca stiu de
imbirligare , asta tot
Fara a fi agentul niciunuia dintre cei carora leam atras atentia , asa
ca sint doar al tarii mele .

Putine cuvinte pot contine o gramada de informatie .
Dror fiind la mine in casa inainte de el a incepe jaful a Exaphotonic
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/d8cfd52c2a545474?hl=en
https://docs.google.com/open?id=0B9W7kO7E__KvZjY1Y2IwMDQtMDJkZi00MDdjLWFjNjEtNDNkZjk3MDBhZWI4
sa uitat de jur imprejur , la cele citeva mii de carti si alte
lucrurii si a intrebat "nevinovat"
: unde o sa ai loc sa iti pui toate lucrurile astea ?. Deci inainte de
jaful a Exaphotonic el Dror stia
ca voi divorta si voi pleca din casa de unde iese ca jaful a fost bine
si din timp planificat de unde
iese ca si holopoint.com a fost bine planificat de Dror cu luni de
zile in advans .

Ce ai de spus Odesso ?

Nepurcelul