Programul pilot

OdeSSa

Pretul unui pacifist e de 1 shekel. Cazul tau este o exceptie, pentru ca
trebuie sa urmarim indeaproape de ce implantul din tine nu functioneaza
la parmetrii din specificatie. O sa fie necesar ca aceasta defectiune sa
fie corectata. Si atunci nu vei mai fi pacifist. Vei urma toate
directivele subliminale diseminate prin mass media si alte mijloace.
Asta este foarte important pentru proiectul de control al populatiei.

On Dec 28, 12:18 pm, Nomen Nescio <nob...@dizum.com> wrote:
> [...]
>
> Dar ia spune cum ai ajuns tu cum sa ajuns ca voi sa ma cumparati cu
toata imbarligatura
> incredibil incercata pe un pacifist declarat ?
>
> Imbarligatura de a il face cum vroia pe scr raposata
> Askie sa ma faca Ruby si in paralel Dror cu holopoint.com .
> Ciudat faptul ca nici Askia porcara si nici Dror prin fratele lui din
mossad
> nu au verificat ca la armata sint scris ca pacifist , iar in ultimul an de
> slujire in rezerva activa dupa 3 ani de armata si 15 ani de rezerva
(aproximativ 45 de zile pe an ) fara arma

POVESTEAhttp://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thr...http://alturl.com/djo4t

HOLOPOINT.COMhttp://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/5922e89307d08...http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/7cf41d29ae019...
Romaniahttp://img651.imageshack.us/img651/4206/pic0062l.jpghttp://img853.imageshack.us/img853/3362/pic0065.jpg

secretahttp://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae5...http://img842.imageshack.us/img842/8050/res1ol.jpg

> Nepurcelul

Message has been deleted

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Dec 30, 2:43 am, Fritz Wuehler
<fr...@spamexpire-201112.rodent.frell.theremailer.net> wrote:
> Dupa regula 'Io centrez, Io dau cu capu'

Va sa zica Anonimu se indoieste de existenta dreptacilor si l-a sters
pe Nepurcel din holograma, aaaaaaaaa ?

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Dec 30, 3:04 pm, Dave U. Random <anonym...@anonymitaet-im-
inter.net> wrote:

> Nu, regula e gogu = agent grec (sub acoperire de afacerist) si klownu' e in solda sa.

regULA e ca Romania e tara lui Clontz, lichelele ESCU, Basescu,
Iliescu, Caricescu :-)
Secereaua inca din vremurile bune ale participarii, a ilustrat acest
adevar, la nivelul prostimii. Din nefericire constat ca unii sufera de
tentatia indobitocita sa continue pe aceeasi linie trasata de
Dumnezeul cretinilor.
Si acu in ceasul al 11 lea, cum ar fi, al mantuirii secerelei. Pacat.
Hei, dar pe astia-i avem, cu astia defilam :-) In neant. ULA si la mai
mare.