Demokratiet, når det er bedst (Watergate-eksemplet, sejren over uret)

"Jesus-loves-you" skrev ...

News:dk.videnskab.religion
Sent: Thursday, March 26, 2009, CET 10:30, GMT 09:30
Subject: Re: Al-Qaeda kalder til kamp i Sudan, apropos et
"retfærdigt" paradis
8641 <news:49cb4b43$0$90275$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f47948d60fa9989e>

[ ... ]

> [ ... ]

> Med denne Jeres udmelding er det faktisk det samme som at sige:
>
> I Allahs, den lovløses navn
>
> Hvortil vi andre (både muslimer, ateister osv.) tænker:
>
> Tænk hvilken *skam* at bringe over Islam!

Det hævdes blandt fanatiske religiøse muslimske galninge (fx. al-Qaeda), at
demokratiet IKKE varetager islams interesser, men tænk lige engang over
følgende:

From: "Jesus-loves-you"
"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen
> "Jesus-loves-you" skrev ...

- adskillige meter citater.
Lad dog være med det! Ingen gider læse dine indlæg. Heller ikke jeg, selvom
jeg prøvede.
Det må altså kunne siges meget kortere - og med mere citatdisciplin.

PS: Jeg aner ikke ikke hvad din konklusion var.

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's when replying by e-mail.

"Poul E. Jørgensen" skrev

[ ... file 8643 ... ]

> [...]
> Det må altså kunne siges meget kortere - og med mere citatdisciplin.
>
> PS: Jeg aner ikke ikke hvad din konklusion var.

Dosn't matter, da henvendelsen ikke primært var rettet til dig; idet du
respekterer demokratiets spilleregler (antager jeg) ... :-)

Et Udsagn:

Hvem Fa'en har hivet alle siderne ud af min historiebog og erstattet dem med
citater fra en-eller-anden narcissistisk forstyrret person, som til-og-med
foregiver at bringe et budskab fra mig, endskønt jeg aldrig har talt med
vedkommende ?

Hov, hov, hov. Du må ikke bande!

Hva' Fa'en rager det dig ?

-

Coming up:
Egyptisk (I Allahs, den *lovløses* navn) SHIRK
(perhaps linked to) ...
8623 <news:49c7928f$0$90263$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/e8b7dfca2cf2b6c0>

Last OUTPUT: 8646 <news:49cd89de$0$90267$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8647

Cindy

"Jesus-loves-you" skrev i meddelelsen
> [...]

> foregiver at bringe et budskab fra mig, endskønt jeg aldrig har talt med

Nå, du skriver bare for at skrive? ? ?

Lige som nogen går - bare for at gå.

God fornøjelse - ja det er velment.

Cindy

"Cindy" skrev

[ ... file 8647 ... ]

[ ... ]

> Nå, du skriver bare for at skrive? ? ?
>
> Lige som nogen går - bare for at gå.
>

> God fornøjelse - ja det er velment.

Om jeg skriver, spørger du, bare for at skrive ?

Nej! På ingen måde (er det sådan, du skal forstå mine ord).

Sagen er blot, at jeg går i rette med nogle *magtsyge* mennesker, som ikke
vil respektere demokratiet, fordi de ikke på demokratisk vis kan vinde over
deres modpart.

Poul E. Jørgensen blander sig i dette, og det er så også OK, blot må han
acceptere, at han ikke kan få serveret tingene på et sølvfad, fordi en del
af kommunikationstypen netop har til formål at fremme *selvstændig*
tænkning, hvorfor "visse" ting nødvendigvis må stå lidt hen i det uvisse ...

Og det var sådan set "lidt" i forlængelse af dette, at jeg så ytrede
følgende:

For spørgsmålet melder sig jo hos den, som besidder en *selvstændig*
tænkning:

*Hvem* tales der om ?

*Hvem* er det, som brokker sig over et-eller-andet ?

Og *hvem* er det i grunden, der har bortskaffet fakta, ifølge denne persons
postulat ?

Øh ...

Måske svaret herpå gives indirekte "lidt" i forlængelse af følgende link: