Kanske USA boykotter racisme-konference - Was: ... SA ... Durban 2 ... Ytringsfrihed og blasfem

1 view

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev ...

Sent: Monday, November 03, 2008, CET 00:59, GMT 2/11 23:59
8151 <news:geleso$3gp$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/30705b7816ba558d>

Compare with ...

8509 <news:godjpt$qde$1...@newsbin.cybercity.dk>
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/34b932006fed8b55

> Så må vi gøre brug af *ytringsfriheden* til at bedømme disse ting, apropos
> 1.John. 4,1-3.
>
> Og det er sådan set også derfor, jeg protesterer, fordi det dybest set ér
> at give ET-(?) mundkurv på, dét, du forsøger !!!

(På tilsvarende vis i et breddere forum, hvor al religion bliver inddraget.)

For spørgsmålet lyder jo:

Hvorledes kan man overhovedet bedømme en ytring, hvis denne - på
forhånd - blev forhindret ?

Ego *misbruges* religionen i sådanne tilfælde til at undertrykke andre !!!

Det var derfor med stor glæde, at følgende nyhed blev modtaget i går:

=== citat start ===

BBC WORLD (Saturday) 107 28 Feb (2009, CET) 10:26/46

US may boycot racism conference

The US is likely to boycott a UN racism
conference, reports suggest, saying a
text drawn up for the event criticises
Israel and restricts freedom of speech.

An unnamed state department official
said the draft document for April's
forum in Geneva was "unsalvageable".

Canada and Israel have also said they
plan to boycott the meeting.

In 2001, US and Israeli delegates
walked out of a similar conference in
Durban, South Africa, when a draft
document likened Zionism to racism.

=== citat slut ====

Vernünftig ... :-)

Men om US officielt har boykottet Durban-2 vides desværre endnu ikke!

Mr. Martin Luther King:

"Finder du dig i, at man giver dig mundkurv på ?"

"Og *hvorfor* skal netop lige din sorte race hænges ud ? - Det ér da at
forskelsbehandle folk, ikke sandt ?"

"Og hvorfor må dit folk ikke få et hjemland ligesom alle andre folkeslag
(etnisk set) ? - Det ér da også at forskelsbehandle folk, ikke sandt ?"

Last OUTPUT: 8511 <news:goe6l1$11i0$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8512