Al-Qaeda kalder til kamp i Sudan, apropos et "retfærdigt" paradis

"Jesus-loves-you" skrev ...

Sent: Friday, March 06, 2009, CET 00:22, GMT 5/3-09 23:22
Subject: Re: Sudans præsident kræves anholdt af ICC
8537C <news:49b05eac$0$90270$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/d9553787dc57801e>

[ ... ]
> [...]
> arrestordre mod en siddende præsident er domstolen virkelig trådt i
> karakter.
>
> ICC viser med arrestordren på Bashir, at den handler præcist på den
> måde, den var tiltænkt, og at den ikke ligger under for politisk pres.
> Derfor var dagen i går en stor og vigtig dag for international
> retfærdighed.
>
> brun
>
> === citat slut ====
>

> Regeringen i Khartoum siger, at "kun" 10.000 er blevet dræbt under
> konflikten i Sudans vestlige Darfur-region siden 2003.

[ ... ]
[ ... ]

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s158 Tir 24 Mar (2009, CET) 20.40.05

Al-Qaeda kalder til kamp i Sudan

Den næstkommanderende i terrornetværket
al-Qaeda opfordrer i dag Sudan på at
indstille sig på partisankrig mod
Vesten, efter landets præsident, Omar-
Hassan al-Bashir, er blevet tiltalt ved
Den Internationale Straffedomstol for
forbrydelser i Darfur.

"Gør forberedelser ved at uddanne, ud-
styre, lagre og organisere jer forud
for en lang partisankrig, for de moder-
ne korstogsfarere har vist jer deres
hugtænder," siger Ayman al-Zawahiri.

Aymans ord er bragt i en meddelse på
internettet.

24. mar 19:27

=== citat slut ====

Og det er jo navnlig heri, kære muslimske venner, at I nok kan se hvilket
"retfærdigt" Paradis, al-Qaeda har at tilbyde, apropos ...

I Allahs, den "upartiske", "retfærdige" dommers navn!

Compare with ...

I må ikke øve uret, når I holder
rettergang; du må ikke begunstige
den ringe; ej heller tage parti fo den
store, men du skal dømme din næste
med retfærdighed.
(3.Mos. 19,15)

vis ingen personsanseelse for retten; ...
(5.Mos. 1,17)

Thi Jahve (jødernes og de kristnes Gud) ...
viser [ikke] personsanseelse eller lader sig købe.
(5.Mos. 10,17)

(Matt. 22,16)

(ApG. 10,34)

Der er nemlig ikke personsanseelse
hos Gud.
(Rom. 2,11)

(Gal. 2,6)

(Ef. 6,9)

(Jak. 2,1)

(1.Pet. 1,17)

Fjols al-Zawahiri ! ... :-)

Selv fanatiske muslimer kan jo indse, at din budskab er FALSKT.

Det er jo hverken i overensstemmelse med Koranen eller Bibelen, apropos Jesu
ord fra Matt. 7,15-20 om ulve i fåreklæder, men som dog *afsløres* ved, at
deres gerninger er onde.

En ommer, skøre skid!

Last OUTPUT: 8631 <news:49c932ba$0$90275$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8632

"Jesus-loves-you" skrev
8632 <news:49c945b4$0$90266$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f05a989e0222c76a>

[ ... ]
> [...]

> med retfærdighed.
> (3.Mos. 19,15)
>
> vis ingen personsanseelse for retten; ...
[ ... ]

> [...]
>
> Det er jo hverken i overensstemmelse med Koranen eller Bibelen, apropos
> Jesu ord fra Matt. 7,15-20 om ulve i fåreklæder, men som dog *afsløres*

Interrupt from ...

Sent: Wednesday, March 25, 2009, CET 10:34, GMT 09:34
Subject: Re: Dåb - "Was": Oprør fra vuggen
8633 <news:49c9faaf$0$90267$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/1c3b3bbabbc8df00>

> [...]
>
> Impulsive, hurtig-på-aftrækkeren Peter tænkte, "Det her behøver vi ikke at
> finde os i!"
>
> Men Jesus sagde, "Nej, det er ikke sådan du skal bære dig ad!"
>
> Så, "... rørte han ved mandens øre og helbredte ham." Luk 22.51
>
> Peter talte, når han burde lytte, og han handlede, når han ikke behøvede
> det.
>
> Han skulle lære at vente på Gud, for at opøve ydmyghed og dømmekraft.
>
> Gud havde store planer for Peter; men skulle det lykkes Peter at vinde
> mennesker for Gud, var vejen ikke at trække sværdet og hugge ører af, hver
[ ... ]
> Dette "Pinse-flip" har spredt sig *indenfor* de eksisterende
> krikeretninger i årenes løb, således at både den katolske og ortodokse
> kirke nu også er blevet alvorlig "inficeret", apropos
> lader-sig-begrænse-af-mennesker ... :-)

Hva', er det ikke på tide at inficere Taleban og al-Qaeda, Far ?...

And then I heard a voice from Heaven said:
(2009-03-25, Wednesday, day no 84, CET 10:31, GMT 09:31)
- "Jeg er ved det."

Hmm ...

(At frelse det, der allerede ér gået fortabt)

Det lyder interessant, Far ... :-)

Compare with ...

8305 <news:gksifk$16i5$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/0b4194906fb154e9>

> En dag mødte jeg - i mit sind - en person, og det skræmte mig i første
> omgang, fordi ...
>
> Hvem kunne denne person mon være, tænkte jeg ?
[ ... ]
> Det var nærkontakt af 3. grad.
>
> (Og hvem ved. Måske er der noget om snakken mht. Aliens.)

Last OUTPUT: 8633 <news:49c9faaf$0$90267$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8634

"Jesus-loves-you" skrev ...

8634 <news:49ca002e$0$90276$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/6511a2463d7563d8>

Faldt lige over denne:

(Jesus siger:)

... den, som slår ihjel, er skyldig for domstolen°
(Matt 5,21)

Interrupt return from ...

Sent: Wednesday, March 25, 2009, CET 12:06, GMT 11:06
Subject: Re: Når døden banker på døren -
Was: Dåb - "Was": Oprør fra vuggen
8635 <news:49ca1036$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/6a9423dac915b881>

> Jeg ønsker ikke kontakt med dig, din *úrene* åndsbolle. Hold kæft, eller
> læg dig i graven!
>
> -
>
> Perhaps einem The Truth° (John 14,6.17a) Break:
>
> Compare with ...

Kan Gud opdrage os på denne måde ?

Jo, fordi - som du jo nok har hørt - *minimums*-kravet er, at vi skal elske
selv vores fjender. Jesus sætter faktisk lighedstegn mellem den syndige
handling og *tanken* om den syndige handling (Matt 5-7; 5,28).

Dette kritiseres af mange bl.a. af jer muslimer, fordi det jo er umuligt at
efterleve i praksis, men selv et uopnåeligt mål indikerer, hvilken retning
man skal gå, ikke sandt ?

Dét, Bibelen så lover os, er, at jo mere vi tillader Gud at arbejde med vort
sind, desto mere vinder Kristus skikkelse i os, apropos fuldkommenhed
(Matt. 5,48) ... :-)

Last OUTPUT: 8635 <news:49ca1036$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8636

"Jesus-loves-you" skrev
8636 <news:49ca192c$0$90266$1472...@news.sunsite.dk>

> [...]
> vort sind, desto mere vinder Kristus skikkelse i os, apropos fuldkommenhed

RETTELSE

Der skulle have stået:

Dét, Bibelen så lover os, er, at jo mere vi tillader Gud at arbejde med vort

sind, desto mere vinder Kristus-som-menneske (Adam nr 2) skikkelse i os,

apropos fuldkommenhed (Matt. 5,48) ... :-)

Einem individualistisk Adam nr 2( ?)...

And then I heard a voice from heaven said:
(2009-03-25, Wednesday, day no 84, CET 12:50, just before 12:51)
- "Ja, det kan du tro."

Ah , nicht nur einem robot, thanks DAD ... :-)

Last OUTPUT: 8636 <news:49ca192c$0$90266$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8637

[ ... ]
> [...]

> med retfærdighed.
> (3.Mos. 19,15)
>
> vis ingen personsanseelse for retten; ...
[ ... ]

> [...]
>
> Det er jo hverken i overensstemmelse med Koranen eller Bibelen, apropos
> Jesu ord fra Matt. 7,15-20 om ulve i fåreklæder, men som dog *afsløres*

Faldt - for øvrigt - også lige over denne:

Sandelig, Allah befaler jer ... at I - når I dømmer
mellem mennesker - dømmer med retfærdighed.

(Sura 4,59 - A.S.Madsens oversættelse 1967)

Compare with ...

1609 <news:0RJ0c.102190$jf4.6...@news000.worldonline.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/02c31bf3671ef6d1>

> 96-11-06.IRA
[ ... ]
> From Mogens Kall T esday, 6. November 1996
[ ... ]
> To the government of Iran
> c/o Ambassador to DK.
>
> Copies: The Muslim World through the Saudi Arabians ambassador to Dk.
> and Islamic Jihad through the Egyptian ambassador to Dk.
> and The International Court of Justice, The Hague.
[ ... ]

+

Sent: Tuesday, August 29, 2006, CET 11:54, GMT 09:54
Subject: Re: Folkemord i Sudan
5649 <news:t9UIg.27$pX...@news.get2net.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/79f4bd39b430ecac>

> Vi har indenfor jura det princip, at *enhver* er uskyldig, indtil det
> modsatte er bevist (for herved at undgå justitsmord). Hvis nogen skal
> dømmes skyldig, skal det ikke afhængige af hvilken politisk eller religiøs
> overbevisning vedkommende har, eller hvilken etnisk gruppe vedkommende
> tilhører (eller hvad det nu kan være), men UDELUKKENDE fordi dét,
> vedkommende har gjort, er forkert...

Så når ICC-dommerne har udstedt en international arrestordre, så må der
jo - juridisk set - være en god grund hertil, ikke sandt ?

Dérfor, som sagt:
En ommer, religiøse *galning*!

Last OUTPUT: 8638 <news:49caa6c4$0$90267$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8639

"Jesus-loves-you" skrev
8639 <news:49cab02b$0$90276$1472...@news.sunsite.dk>
[ ... ]

> Så når ICC-dommerne har udstedt en international arrestordre, så må der
> jo - juridisk set - være en god grund hertil, ikke sandt ?
>
> Dérfor, som sagt:
> En ommer, religiøse *galning*!

Med denne Jeres udmelding er det faktisk det samme som at sige:

I Allahs, den lovløses navn

Hvortil vi andre (både muslimer, ateister osv.) tænker:

Tænk hvilken *skam* at bringe over Islam!

Et Udsagn:

Enkelte af civilisationens individer forekommer mig en "anelse"
primitive (herunder det man forstår ved begrebet at være dicederet
ubegavet)!

Last OUTPUT: 8640 <news:49cb4b0a$0$90273$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8641