Oprørt forsvar i Cambodja-domstolen

"Jesus-loves-you" skrev ...

Sent: Wednesday, April 16, 2008, CET 12:34, GMT 10:34
Subject: FNs generalsekretær kræver retfærdighed i Cambodja -
Was: ... (Monkey-planet) ...
7436 news:mDkNj.4$uE...@news.get2net.dk
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/109378ee2cc45bd5

> ... > Hvis du, derimod, virkelig *respekterede* disse mennesker,
> ... > så havde du for længe, længe siden, skaffet dem deres
> ... > *juridiske* ret!
[ ... ]

News:

=== citat start ===

TV2 TEXT (Norway, p126) Man 16.feb (2009, CET) 09:18:24

Første Røde Khmer-rettssak

30 år etter det kambodsjanske Røde
Khmer-regimets fall innledes endelig
den første rettssaken mot en av Pol
Pots undersåtter. Det er sjefen for
S-21-fengselet, 66 år gamle Kaing Guek
Eav, bedre kjent som "Duch", som
tirsdag sitter på tiltalebenken. Han
står tiltalt for krigsforbrytelser,
forbrytelser mot menneskeheten, tortur
og drap ved den FN-støttede
domstolen.

=== citat slut ====

STV Text 131 Tis 24 feb (2009, CET) 16:19:53

(Utrikes Publicerad 24 februari, før kl 16)

Upprørt førsvar i Kambodjadomstolen

Røda Khmerernas forna "førsta dam"
leng Thirith skællde i dag upprørd ut
Kambodjas FN-stødda tribunal, førban-
nade åklagarna och sade att de kommer
att hamna i "helvetets sjunde krets".

76-åringen står infør rætta før brott
mot mænskligheten under Røda Kherer-
nas terrorregim 1975-79. Det var nær
åklagarsidan antydde att hon som
socialminister kænt till tortyren och
morden som det brast før henne.

Leng Thirith skyllde allt på Nuon
Chea, rødekhmerregimens ideolog som
hon sade sig hata. Totalt fem åldriga
forna khmerledare står infør rætta.

=== citat slut ====

Som (tidligere) sagt:

8055 news:gc4psr$267m$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/9fd1e5b3b601cbbc

And then I heard the voice again (perhaps it came from ET):
(2009-02-24, Tuesday, day no 55, CET 18:31, GMT 17:31)
- "Amen."

:-)

[ ... file 8055, fortsat ... ]

Last OUTPUT: 8472 news:go1b2b$24v4$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8473

Poul E Hansen

On 24 Feb., 19:17, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>

> And then I heard the voice again (perhaps it came from ET):
> (2009-02-24, Tuesday, day no 55, CET 18:31, GMT 17:31)
> - "Amen."
>
> :-)

Som I dog kan ...

"Poul E Hansen" skrev

[ ... file 8473 ... ]

> Som I dog kan ...

Dine ord her, Poul, skal nok tolkes i lyset af de i alt 4 på hinanden
indsendte indlæg fra mig, hvor ET (?, ifølge mig) kommenterer aktuelle
politiske forhold:

8470 news:go17rq$23m6$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/3746fecd35871ecf

8471 news:go197p$24bf$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/007de82c9202a6db

8472 news:go1b2b$24v4$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/3607d234e1195208

8473 news:go1djf$25se$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/6338cd1343e782e8

Om dette emne, (ET?)-citaterne, er der tidligere blevet sagt (i en samtale
mellem mig og dig, Poul), at ..

7899 news:g93h56$2bn2$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/3307bbf39a55e55d

> [ ... ]
PEH:

MK:

MK:
> Jeg er blot nået til den erkendelse, at ..., hvorfor jeg har valgt at
> videregive alt, hvad jeg "modtager" (1.Kor.14,3.24-25.32), ...
[ ... ]
> Betragt mig derfor( som en art transmitter-station)...
[ ... ]
> ... or einem brohoved (for videre operationer ind i fjendelandet) ... :-)

Havde der været tale om en decideret telefon-samtale, da havde der intet
mysti-fystisk været ved det, lige bortset fra måske spørgsmålet om *hvorfor*
de skulle have valgt mig, fremfor et betydningsfuldt menneske, eksempelvis
statsministeren.

Hmm ... (hvad skal jeg hertil svare ?) ...

Øh ...

Jeg har netop lige (i en anden forbindelse) citeret dagens andagtstekst

Sent: Wednesday, February 25, 2009, CET 08:37, GMT 07:37
Subject: Om at tage personligt ansvar -
Was: ICC-arrestordre ...
8476 news:go2sff$2m23$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/a26ab94455673730?hl=
da

> Input andagtstekst fra www.ucb.dk :

Modtaget *før* december 2008

> === citat start ===
>
> Onsdag 25. februar (2009)
>
> Om at tage personligt ansvar
[ ... ]
> Somme tider tager vi ikke ansvar, fordi vi tror, andre er mere
> kvalificerede; men de, som gør en forskel her i livet, gør det ikke, fordi
> de er bedst egnede, de gør det fordi de er fast besluttede på at prøve.
> Gud kalder ikke de velkvalificerede, han udruster dem, han kalder!

Og heri ligger måske svaret (indirekte) !!!

Bibelen kommer i hvert fald lidt ind på emnet; idet der står skrevet:

... (ikke mange af jer var ... verdsligt vise) ...

(1.Kor. 1,25.26- hovsa ...

Her i 1.Kor. 1,26 er der minsandten en intern henvisning til Psalm 19,8

"Program"-afbrydels, kode 19

Har netop lige fundet ... (perhaps einem missing link) ...

8463 news:gnjnfu$48m$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/c7e832881a7adadd

> Elias' (1 Kong 19,8) 40 fastedage.
[ ... ]

On 25 Feb., 09:55, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> [...]

> "Program"-afbrydels, kode 19
>
> Har netop lige fundet ... (perhaps einem missing link) ...

Mit svar var ikke specielt en reaktion på de fire omtalte indlæg fra
dig. Jeg åbnede dit indlæg men følte egentlig ikke godt tilpas ved at
risikerer at få en lille historie fra virkeligeheden serveret med en
dum lille kommentar fra 'ET' (som jeg som nævnt har en mistanke om er
djævelen) - men jeg tog chancen, og der var altså endnu en gang en ET-
kommentar. Jeg kiggede lige på de tre andre indlæg fra dig du omtalte.
Prøv lige selv at komme med en analyse af disse 'samtaler' du har med
ET. Det er en forfærdelig omgang bræk. ET siger 'Amen' og du siger Ho
Ho.
Det har ikke noget med guddommelig åbenbaring at gøre. Nu betragter du
måske heller ikke ET som guddommelig(e), men det ændrer ikke ved den
sygelige karakter disse indlæg har.

Et (delvist) sidespring: er der nogen beviselig sammenhæng mellem de
markører eller koder du ser i bibelen og de beskeder du får?

"Poul E Hansen" skrev

[ ... file 8477 ... ]

> [...]
> dig. Jeg åbnede dit indlæg men følte egentlig ikke godt tilpas ved at
> risikerer at få en lille historie fra virkeligeheden serveret med en

Nej. Dén ET (jeg postulerer at have kontakt med) er du i hvert
fald ikke særlig gode-venner med, apropos dit ordvalg:
*dum*-lille-kommentar ... :-)

> ... (som jeg som nævnt har en mistanke om er djævelen) ...

Ja (apropos - hvis man ser det fra din synsvinkel - Matt. 16,22-23) !!!

> ... - men jeg tog chancen, og der var altså endnu en gang en ET-
> kommentar. ...

Ja, det er ikke så nemt at kontrollere, når ET først får taletid
via andres "talekort". Sæt nu einem global-ET-mission-program
eksekveres ? ... :-)

> ... Jeg kiggede lige på de tre andre indlæg fra dig du omtalte.

Det må så være sket efterfølgende.

> Prøv lige selv at komme med en analyse af disse 'samtaler' du har med

> ET. ...

Mit umiddelbare indtryk må være, at manden er bindegal. Einem skitzofrem,
der hører stemmer. Blot dét at tale om ET (som en realitet i vort solsystem)
er jo FORRYKT, for vi véd jo alle, at ... øh, æh ... :-)

> ... Det er en forfærdelig omgang bræk. ...

Ja, *navnlig* hvis man IKKE er enig med dem politisk !

Hmm ...

Hør! Sig mig engang:

Har du personlig noget i klemme, Poul ?

> ... ET siger 'Amen' ...

Og *hvor* står det (i "facit-listen"), at dette ord kan en ET ikke udtale og
derfor heller ej anvende (for at udtrykke et-eller-andet) ?

> ... og du siger Ho
> Ho.

Nej! Faktisk har jeg aldrig skrevet 'Ho Ho' i nogen tekster på internettet.
Det må være noget du har drømt ... :-)

> Det har ikke noget med guddommelig åbenbaring at gøre. ...

Og hvem har sagt, at det skulle være det ?

> ... Nu betragter du måske heller ikke ET som guddommelig(e), ...

(Nå, her nævner du det selv.)

Som du ved, er jeg kristen, og det vil sige, at jeg billiger Kristendommens
*monoteistiske* gudsbegreb; altså hvor der kún findes éen
guddom (apropos 1.Kor. 8,5-6), som (hvad angår eneretten til
guddommeligheden) derfor IKKE kan omfatte skabninger, såsom mennesker, engle
(herunder givetvis også omfattende begrebet ET, som betegnelse for et
biologisk væsen ligesom os mennesker, dog af udenjordisk oprindelse) ...

> ... men det ændrer ikke ved den sygelige karakter disse indlæg har.

Øh ...

Bevares!

Du må godt finde mine indlæg sygelige, hvis blot du - hypotetisk set - ikke
på forhånd udelukker, at ET kunne finde på at kontakte Menneskeheden gennem
en "transmitter" (og her ser vi så fuldstændig bort fra mig, af *praktiske*
grunde).

For hvis du gør det, så har du jo på forhånd udelukket enhver form for
"radio-kontakt" med dem, hvilket nok ikke er så klogt (for mig at se),
apropos Joels Bog 3,1 (DK-version, Joel 2,28 english-version).

> Et (delvist) sidespring: er der nogen beviselig sammenhæng mellem de
> markører eller koder du ser i bibelen og de beskeder du får?

Øh ...

Dét er et meget omfattende spørgsmål at svare på.

Umiddelbart kommer jeg i tanke om visse *eksterne* REAKTIONER, som
(muligvis) er sket på baggrund af disse mine ytringer (og dermed
også kommer til at inkluderer de beskeder, som jeg hævder, at jeg har
modtaget fra dem).

On 25 Feb., 21:46, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> "Poul E Hansen" skrevnews:0ee46b3f-3692-4ef6...@v13g2000vbb.googlegroups.com

> Ja, *navnlig* hvis man IKKE er enig med dem politisk !

Nej. Det er ikke det det handker om.

> Hmm ...
>
> Hør! Sig mig engang:
>
>         Har du personlig noget i klemme, Poul ?

Nej, det har jeg ikke. Og du gør ikke dine indlæg interessante ved at
skrive ET: 'Amen', MK: smiley.
Hvorfor finder du den slags ubetydelige kommentarer fra 'ET'
interessante, du betragter dem jo ikke som guddommelige (eller Guds
engle) , hvad du heller ikke har grund til.

ET betragter du som (ikke-åndelige) rumvæsener. Altså nogle som
ligesom os som udgangspunkt er undelagt naturlovene. Hvordan kan de så
tale til dig uden at være til stede? Du burde være mere skeptisk. Og i
øvrigt undlade at poste ligegyldige kommentarer fordi du hører stemmer
du håber kommer fra rumvæsener.

> [...]
> derfor heller ej anvende (for at udtrykke et-eller-andet) ?

> Nej! Faktisk har jeg aldrig skrevet 'Ho Ho' i nogen tekster på internettet.

Bemærk jeg ikke sætte anførselstegn om Ho Ho. Jeg synes jeg gav en god
beskrivelse af de fire indlæg -- altså, når man ser bort fra det
politiske. Hvis du vil have os til at fokuserer på dét, så rens først
det andet væk.

> <snip>

Nej - er min konklusion. Der er godt nok noget med halvtreds års
interval mellem, var det to store ufo-observationer samt en særlig
plads for tallet halvtreds i bibelen&grundstoffer. Selv hvis der
skulle være en sammenhæng, er det ikke til at vide hvad den består
af.
Ang. et indlæg hvor jeg skrev om modtaget radiosignal fra rummet som
Nasa bad om hjælp til at forstå -det lader ikke til P1 kan finde hvor
det skulle være omtalt, jeg kan ikke udelukke jeg har blandet to ting
sammen.

"Jesus-loves-you" skrev
8480 news:go4aoe$5c2$1...@newsbin.cybercity.dk

> "Poul E Hansen" skrev
[ ... ]
> [...]

> "radio-kontakt" med dem, hvilket nok ikke er så klogt (for mig at se),
> apropos Joels Bog 3,1 (DK-version, Joel 2,28 english-version).

Dagens andagtstekst fra www.ucb.dk kommer - for øvrigt - lidt ind på emnet;
idet der her bl.a. står følgende:

(NB! Teksten i hæftet indtastet *før* dec 2008)

=== citat start ===

Torsdag 26. februar

Om at tage personligt ansvar

"Gud har givet hver enkelt af jer en nådegave,
som I er ansvarlige for at bruge til gavn for de andre."
1.Pet 4,10

=== citat slut ====

Man kan også anskue det udfra lignelsen om de betroede talenter, Matt.
25,14-30.

Vedstå må vi i hvert fald, at det kun er ganske få mennesker (på jorden med
en kristen baggrund), der (som jeg) hævder, at de modtager budskaber fra ET
via Gud Helligånds væsen.

Mit dilemma består som sagt i, at jeg helst ikke vil være den dårlige og
dovne tjener, som af frygt for sin Herres vrede helt UNDLOD at gøre disse
"forretnings-investeringer" (apropos 1.John. 4,18 set i lyset af Jak.
4,13-15 + lys og salt fra Matt. 5,13-16).

Håber du også kan se dén side at sagen, Poul ... :-)

Jeg tror i hvert fald godt, at man som (kristen) UFO-entusiat vil
*påskønne*, at sådanne ET-informationer bringes for dagens lys,
såfremt de er sandfærdige.

Kirkens opgave bliver så at bedømme disse ånder (herunder
meddelseskilderne, jævnfør 1.John 4,1-3) i lyset af Jesu kærlighedsbudskab
om at gøre mod andre, hvad du ønsker andre skal gøre mod dig.

Og så er vi tilbage til selve det politiske emne, Poul, for ...

Skulle det vise sig, at jeg opfordrer mennesker til at begå overgreb på
uskyldige, således som det fx. skete under det kommunistiske Pol Pots
rædselsregime i Cambodja; ja, så ér der jo noget riv, raskende galt, ikke
sandt ?

For ...

Et godt træ kan da vel ikke bære en så ond og modbydelig frugt (apropos Jesu
Ord fra Matt. 7,-20), vel ?

Gud har således (muligvis) givet mig den nådegave, at kunne høre Hans røst
(også når Hans engle/ET taler, apropos Rom. 8,15-16 ), som jeg er ansvarlig
for at bruge (ved at videreformidle det) til gavn for andre, herunder fx. de
forfulgte i Cambodja.

Og det kan hverken Jehovas Vidner, narcissistisk forstyrrede personligheder
(fx. JE), det ækle og lovløse Cannibal-istan (China) eller nogen-som-helst
anden skabning forhindre mig i, for jeg har ren samvittighed overfor min Gud
og Skaber (Rom. 8,1 + 1.John. 3,20). Jeg er købt fri af Kristus til at tjene
Ham og mine medmennesker efter bedste evne, herunder altså den lidt sære
ting (i nogle menneskers øjne) at viderebringe ET udtalelser, som jeg (og
andre) - for øvrigt - finder ret spændende, interessante og politisk ret
udfordrende, nærmest på grænsen til *ny-skabende* ... :-)

And then I heard a voice said (perhaps my own):
CET 11:37
- "I have a dream."

:-)

And then I heard a voice said from Heaven (perhaps ET):
(2009-02-26, Thursday, day no 57, CET 11:38, GMT 10:38
- "Better future."

CET 11:38
- "Sir!"

Great ... :-)

CET 11:45
- "Come."

CET 11:45
- "Let's walk."

CET 11:45
- "Derhen."

CET 11:45
- "(Over there)."

Last OUTPUT: 8482 news:go4bqi$5qn$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8483

"Poul E Hansen" skrev

[ ... file 8480 ... ]

> Nej. Det er ikke det det handker om.

Hmm ... Hva' så?

Nå! Dét kommer du ind på nedenfor, ser jeg nu.

> Nej, det har jeg ikke. ...

Glæder mig at høre, Poul ... :-)

> ... Og du gør ikke dine indlæg interessante ved at
> skrive ET: 'Amen', ...

Øh ...

Heri har du nok *misforstået* mig, for dette er IKKE en
underholdningsbranche (for mig).

Når jeg refererer (til et ET-budskab), så ligger der et helt andet motiv
bag.

Om dette har jeg netop lige skrevet et indlæg, hvorfor dén side af sagen
måske bedre drøftes der.

Jump venligst derfor til ...

Sent: Thursday, February 26, 2009, CET 11:49, GMT 10:49
Subject: Nådegaverne og det betroede ansvar/talent -
Was: Oprørt forsvar i Cambodja-domstolen
8483 news:go5s3h$m36$1...@newsbin.cybercity.dk

> ... MK: smiley.

> Hvorfor finder du den slags ubetydelige kommentarer fra 'ET'

> interessante, ...

Se ovenfor.

> ... du betragter dem jo ikke som guddommelige ...

Korrekt.

> ... (eller Guds
> engle) ...

Jo - eller rettere sagt - jeg holder den dør åben, at der med begrebet Guds
engle i moderne forståelse menes (eller kan nogengange menes) ET; altså et
biologisk væsen af ikke-jordisk oprindelse.

Men begrebet Guds engle kan sikkert betyde - bibelsk set - meget andet !!!

> ... , hvad du heller ikke har grund til.

> ET betragter du som (ikke-åndelige) rumvæsener. Altså nogle som
> ligesom os som udgangspunkt er undelagt naturlovene. Hvordan kan de så

> tale til dig uden at være til stede? ...

Også dette emne kom jeg ind på i mit indlæg. Se link-henvisningen ovenfor Så
for ikke at sprede samtalen al for meget (det skaber unødvendig forvirring),
jump venligst hertil.

> ... Du burde være mere skeptisk. ...

Det ér jeg skam sandelig også.

Selve dét at nedskrive ET-budskaberne og offentliggøre dem, fungerer som en
art: Nu fanger bordet!

Enhver kan forholde sig til, hvad der præcist så er blevet sagt (der er
intet skjult), og man kan så eventuelt modsige disse budskaber.

Det er nok *heri*, at forskellen på mig og en sekt så kommer ind i billedet,
apropos Matt. 24,23-26.

Jeg bruger *Sandheden* (at tingene foregår åbenlyst og altså ikke i det
skjulte) som våben, Ef. 6,11-18a.14a

> ... Og i øvrigt undlade at poste ligegyldige ...

Og dét er der jo så delte meninger om, denne din vurdering.

> [...]

> beskrivelse af de fire indlæg -- altså, når man ser bort fra det
> politiske. Hvis du vil have os til at fokuserer på dét, så rens først

Nixen du!

For hvad du (og andre) mener politisk osv. er for mig at se sådan set
bedøvende *ligegyldig*, for min opgave er IKKE spytslikkeri osv. Se
endvidere min link-henvisning ovenfor, om *hvorfor* jeg overhovedet skriver
disse ting.

> Nej - er min konklusion. ...

Nogen af dem var nu ret besynderlige ... :-)

Men bevares!

Denne din konklusion ("konklusion" ?) skal du jo selvfølgelig have lov at
ha'.

> [...]

> plads for tallet halvtreds i bibelen&grundstoffer. Selv hvis der
> skulle være en sammenhæng, er det ikke til at vide hvad den består

Øh ...

Du dykker hen ned i en konkret sag.

For mig at se er grundoplysningerne *kun* følgende:

Dag nr 193 i året
50 års cyklus

Compare with ...

http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8

> Derudover er der blevet fundet andre indicier i Bibelen (som også peger i
> selvsamme retning).
>
> Disse indicier omfatter kendskab til isotoper og astronomiske forhold, se
> evt. ...
>
> Jubelåret (78-Pt-193, ½life = 50 y) ...

Jeg skal - i den forbindelse - lige gøre opmærksom på, at halveringstiden på
50 år er *specifik*, forstået på den måde, at ingen andre isotoper har netop
lige dén
halveringstid !!!

Ér det da så svært at vide, *hvad* der indirekte tales om ?

Ja, måske for nogle ukyndige mennesker!

Men IKKE for mennesker, der allerede har beskæftiget sig med de
problemstiller, der opstår, dersom vi forsøger at etablere interstellar
radio-kontakt.

Compare fx. with ...

8243 news:giar09$e05$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/64872ebf80cc1f92

[ ... ]
> Kulstof-14 (og dens specifikke halveringstid på 5730 år, ½-life) er en
> oplagt kandidat i et SETI-programs tids-definition.
[ ... ]

> Kulstof-14

[ ... ]
> Kalium-40
[ ... ]
> Uran-238
[ ... ]

[ ... ]
> ... [ 3,14] ...
[ ... ]
> Der er derfor ret stor sandsynlighed for, at en eventuel modtager vil
> benytte samme fremgangsmåde, fordi den er videnskabelig begrundet!
>

> Og på den baggrund kan vi derfor også tillade os at konkludere, at det nok
> vil være en god idé, at angive Kulstof-14's halveringstid på 5730 år i et
> forhold til et andet velkendt isotops halveringstid.

Der er heri, at isotopet Platin-193 så også bliver relevant, for vi ved jo
ikke på forhånd, - hypotetisk set - *hvilke* isotoper en anden civilisation
vil kunne finde på at benytte, vel ? - Hvorfor vi må lade alle muligheder
stå åbne.

Læs evt. endvidere:

Was: The main-program (message from ET, Aliens)

8454 news:gngraj$2418$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/56a7f5724785b583

[ ... herefter skrev Poul endvidere ... ]

> Ang. et indlæg hvor jeg skrev om modtaget radiosignal fra rummet som
> Nasa bad om hjælp til at forstå -det lader ikke til P1 kan finde hvor

> det skulle være omtalt, ...

Endnu et argument for nødvendigheden af at citere meddelser (her på
nyhedsgrupperne), medens tid er inde, således at informationerne ikke går
tabt !!!

> ... jeg kan ikke udelukke jeg har blandet to ting
> sammen.

Okay. Tak for denne oplysning.

Last OUTPUT: 8483 news:go5s3h$m36$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8484

Poul E Hansen

On 26 Feb., 13:24, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:

> Nixen du!
>

> <snip>,

> for min opgave er IKKE spytslikkeri osv.

Det er netop det du gør, hvis du nu vil bruge det ord, når du vedliver
at poste ET-input. Men sidstnævnte er vel det der moriverer dig til at
skrive indlæggene, så det kan da godt være, at hvis du rensede dem
bort,ville du skrive færre indlæg.

"Poul E Hansen" skrev

[ ... file 8484 ... ]

> Det er netop det du gør, hvis du nu vil bruge det ord, når du vedliver

> at poste ET-input. ...

Overhovedet ikke. På dette punkt har du *fuldstændig* MISFORSTÅET det hele.

Jump venligst (som jeg skrev i mit forrige indlæg til dig; idet der her
gives en udemærket forklarende *indsigt* som kan danne forståelse) ...

Sent: Thursday, February 26, 2009, CET 11:49, GMT 10:49

http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/6e58f5f28284564c

Last OUTPUT: 8487 news:go6jh3$up0$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8488

"Poul E Hansen" skrev

[ ... file 8484 ... ]

> Det er netop det du gør, hvis du nu vil bruge det ord, når du vedliver

> at poste ET-input. ...

Som jeg skrev i mit første svar til dig ...

Sent: Thursday, February 26, 2009, CET 18:41, GMT 17:41
8488 <news:go6k8f$v0e$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/d11e1a9c481db7c9>

Sent: Thursday, February 26, 2009, CET 11:49, GMT 10:49
> [...]

> ... Men sidstnævnte er vel det der moriverer dig til at

> skrive indlæggene, så det kan da godt være, at hvis du rensede dem

"Rykker-brev" no 1

Hmm ... (intet svar)

Altså!

Du vil gerne kritisere (og jeg giver dig også lov til det), men du vil
åbenbart kun drøfte den ene side af sagen og undgår den anden.

Virker det særlig seriøst ?

Ærlig talt virker det en "anelse" uansvarligt, og så er ens goodwill-konto
pludselig måske opbrugt med dertil hørende riciko for, at man bliver
*diskvalificeret* af "uforklarlige" grunde!

Er det dét, du ønsker, Poul ?

Det tror jeg i grunden ikke, fordi du lader da til at ta' din (kristne ?)
tro alvorligt, ikke sandt ?

Og hvis det virkelig er tilfældet (at du ér en kristen), da synes jeg ikke,
at denne din opførsel (overfor mig) virker særlig moden.
Du ville sikkert ikke finde dig i at blive behandlet således (antager
jeg), apropos Jesu Ord fra Lukas 6,31 om, at vi kristne skal gøre mod andre
sådan, som vi ønsker, at andre skal gøre mod os, oder was ?

Last OUTPUT: 8506 <news:49a92d51$0$90266$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8507

Poul E Hansen

On 28 Feb., 14:03, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:

< snip>

ok, hvis du ønsker skriver jeg lidt mere.

citat fra

<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/
6e58f5f28284...>

Citat
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[...]

Jeg tror der findes mange New Age folk med interesser for både kontakt
med UFO-er og kristusskikkelse.
Har du forresten hørt om bogen "Med ført hånd"?. Har selv kun hørt om
den, men den handler om én der opsøgte og fik evnen til at skrive med
ført hånd, dvs. at noget usynligt overtog skrivningen. En overgang
udgav skriveren sig for at være Jesus, på et andet tidspunkt for at
være djævelen.

Jeg har naturligvis begrænset indsgt i hvilke specielle nådegaver du
har. Jeg forholder ig til ET-kommunikationen, og henviser igen til
hvad jeg allerede har skrevet herom.

I øvrigt skal der skelnes mellem nådegaver og evner i al
almindelighed. Fx. kan du finde mange steder i bibelen, hvor
spådomskunst og spiritisme fordømmes.

Du skriver om den dårlige tjener der af 'frygt for Gud' helt undlod at
bruge det talent Gud havde givet ham.
Nu lader det så til at det netop også er en slags frygt for at være
som ham, der for dig til at dyrke din specielle evne.
Det er farligt, når man af frygt for noget, gør noget som ikke er
indlysende rigtigt eller acceptabelt.

Rent hypotetisk kunne det være, Gud har sat en eller anden ånd til at
fodre dig med bluff, apropos 2. krøn. 18,18 - fordi du sidder og
venter på at få en besked???

Poul E Hansen

Tilføjelse:
Jeg gider ikke læse flere indlæg forurenet med ET-beskeder og vil
fremover ikke besvare sådanne.
Jeg ved godt det ikke holder jer tilbage, men nu ved du det.

"Poul E Hansen" skrev

> Tilføjelse:
> Jeg gider ikke læse flere indlæg forurenet med ET-beskeder og vil
> fremover ikke besvare sådanne.

Fint, for så slipper jeg (og andre) for at høre på dine *uberettigede*
tilsvininger af mig (og - hypotetisk set - ET) ... :-)

> Jeg ved godt det ikke holder jer tilbage, ...

Nej. Selvfølgelige IKKE. Du har jo overhovedet ingen-som-helst autoritet i
denne henseende.

Jeg vil dog ikke gå så vidt ligefrem at postå, at du er en selvudråbt
smagsdommer; blot påpege, at du - som sagt - ALDRIG har haft nogen veto-ret
desangående.

> ... men nu ved du det.

Jo tak! Lev vel ... :-)

Last OUTPUT: 8509 <news:godjpt$qde$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8510

"Poul E Hansen" skrev

[ ... file 8507 ... ]

> < snip>
>
> ok, hvis du ønsker skriver jeg lidt mere.

Arh! Sådan var det nu ikke ment. Dette er jo ikke et kontakt-bureau!

Det var sådan set mere, at du havde efterladt en tarvelig anklage på mig
(meddelser fra djævelen) uden i det mindste at have gennembearbejdet den.

Og her citerer du så fra det indlæg, som jeg bad dig om. Tak for det ... :-)

> [...]

> gøre disse "forretnings-investeringer" (apropos 1.John. 4,18 set i lyset
> af Jak. 4,13-15 + lys og salt fra Matt. 5,13-16).

Og du har fået det væsentligste med, Poul, konstaterer jeg. Fint ... :-)

> Jeg tror der findes mange New Age folk med interesser for både kontakt
> med UFO-er og kristusskikkelse.

Her laver du så en indirekte *overføring* på mig, som om jeg skulle være en
New-Age-person, og dét finder jeg aldeles UBERETTIGET, fordi den slags
beskyldninger skal *begrundes*, fremfor disse løse påstande (du må ikke
BAGVASKE din medkristen, 3.Mos. 19,16).

> [...]
> ført hånd, dvs. at noget usynligt overtog skrivningen. En overgang
> udgav skriveren sig for at være Jesus, på et andet tidspunkt for at

Apostlen Paulus skriver:

(ang. *falske* lærere)

... falske ... [lærere) ..., der
giver sig skin af at være Kristi
apostle.

Og det er intet under; Satan selv
giver sig jo skin af at være lysets
engel.

(2.Kor. 11,13-14 se tillige 2.Tess. 2,9, ang. den *lovløse*)

> Jeg har naturligvis begrænset indsgt i hvilke specielle nådegaver du
> har. Jeg forholder ig til ET-kommunikationen, og henviser igen til
> hvad jeg allerede har skrevet herom.

Det er ingen hemlighed, at *indenfor* Kirken findes der gruppéringer, som
bandlyser HELE UFO-fænomenet, og erklærer det som værende UDELUKKENDE noget
New Age. Se fx. ...

Sent: Sunday, November 30, 2003, CET 12:39, GMT 11:39
Subject: Re: hvad siger bibelen om ufoer?
0866 <news:KDkyb.49400$jf4.2...@news000.worldonline.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/905162a9d963e953>

> Input www.alienresistance.dk
> (please hang on)
> Hvad siger bibelen om ufoer?
>
> Der er ingen tvivl om at Gud er altid FOR hans folk, men der er også
> elementer der er imod os, der er en fjende som vil ødeløgge ...
[ ... ]
> Men de er ikke dæmoner, i den klassiske kristne forståelse af ordet ...
[ ... ]
> Den bibelske beretning om englene er idag fordrejet både af oprigtige
> researchers og UFO kult ledere
> (2 Peter 3.16; 2 Thess 2.9-12: 2 Tim 4.3-4)
>
> På trods af dagens New Age profeter, lærere og evangelister, så kan
> bortførseler standses. "Eph 6:12 Thi for os står Kampen ikke imod Blod og
> Kød, men imod Magterne, imod Myndighederne, imod Verdensherskerne i dette
> Mørke, imod Ondskabens Åndemagter i det himmelske."
>
> Modstand er frugtbart
>
> --- END of www.alienresistance.dk ------------------------------

Og det er heri at den *uberettigede* anklage opstår, når/hvis man skærer
alle over én kam!

Man levner jo ikke modparten en jordisk chance for et modbevis. Pr.
definition er de - om jeg så må sige - satans yngel.

Og så er vi altså havnet i noget, der for mig at se, er religiøs
*overtro*!!!

> [...]
> Nu lader det så til at det netop også er en slags frygt for at være
> som ham, der for dig til at dyrke din specielle evne.

Nej! Sådan skal du ikke forstå det.

Det er mere set udfra en menneskelig synsvinkel, at ET-informationerne i så
fald går TABT !!!

Det svarer lidt til den samme følelse, man får, når/hvis fx. et
dødehavsrulle-fragment går tabt.

Nogen *uerstatteligt* mistes !!!

Håber - som sagt - at du også kan se sagen fra denne sige, Poul!

> [...]
>
> Rent hypotetisk kunne det være, Gud har sat en eller anden ånd til at
> fodre dig med bluff, apropos 2. krøn. 18,18 - fordi du sidder og

Hypotetisk set er den mulighed altig til stede, men det skal da vel ikke
afholde os kristne fra at gøre "talent-investeringer", vel ?

Så må vi gøre brug af *ytringsfriheden* til at bedømme disse ting, apropos
1.John. 4,1-3.

Og det er sådan set også derfor, jeg protesterer, fordi det dybest set ér at
give ET-(?) mundkurv på, dét, du forsøger !!!

Men ellers tak for dit oprigtige indlæg, Poul ... :-)

-

Nå! Tiden løb fra mig. Nu kommer jeg for sent i Kirke. Men hva'. Det går jo
nok.

Last OUTPUT: 8508 <news:gobdne$1c1$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8509