Ildkugle 2011-04-24, GMT 21:36 - Re: Stjerneskud med hale

"Anders Wegge Keller" <we...@wegge.dk> skrev ...

Newsgroups: dk.videnskab
Sent: Monday, April 25, 2011, CET 10:42, GMT 08:42
Subject: Re: Stjerneskud med hale
news:87y62yu...@huddi.jernurt.dk
https://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/adc6244a5b7bec29

> Umiddelbart inden jeg postede, så det har været i tidsrummet 23:35-23:40.

Jo tak,

Og dette er nu sidenhen også blevet *bekræftet*, idet ...

http://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/ildkugle-set-fra-danmark
?utm_source=vores+nyhedsbrev&utm_campaign=586535c89a-201104274_27_2011&utm_medium=email

Begivenheden fandt sted ...
http://www.stjerneskud.info/fireball/fb20110424/

Film

1.
København
http://www.stjerneskud.info/fireball/fb20110424/kbh.avi

Ildkugle 24. april 2011 fra kl. CET 23:36:42.18 til 23:36:45.09

2.
Klokkerholm
http://www.stjerneskud.info/fireball/fb20110424/

Ildkugle 24. april 2011 fra kl. CET 23:36:42.25 til 23:36:45.38

Foto

3.
Orion Planetarium
Ildkugle 24. april 2011 fra kl. CET 23:37:30

Meteoret kom fra syd (en lille smule forskudt mod vest).

Det begyndte at lyse op i ca. 93 km højde omtrent stik øst for Grenå (og syd syd-vest for
Anholt) ude over Kattegat.

Det sluttede med noget som kunne tyde på en eksplosion i en højde af 66-67 km; det lyste
i hvert fald ekstra meget op (som ved en eksplosion) umiddelbart før det sluttede ca. 1/3
nord nord-vest for Anholt i retning mod Læsø.

Se evt. kort

I fuglelinie kom meteoret ca. fra en sydlig retning udfor Pisa i Italien og videre udover
Middelhavet udfor Tunesien.

-

I forhold til intern "undersøgelse" var delay'et på ca. 1 døgn 0 timer 0 minutter, idet ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db8921f$0$312$1472...@news.sunsite.dk...

> "Anders Wegge Keller" <we...@wegge.dk> skrev ...

At den psykopatiske massemorder fra Moskva (apropos Putins angrebskrig p� Georgien
i august 2008) s� - i f�rste omgang - *tilsyneladende* undslipper, kan jeg kun dybt
beklage ! ... :-(

For det er jo ikke ligefrem d�t, der aller, aller mest fremmer mottoet: Crime does NOT pay!

Vel ?

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db892e6$0$311$1472...@news.sunsite.dk...

> [...]

Den eneste umiddelbare forklaring - jeg kan hitte på - er, at de gerne vil ha' os (altså hele
Menneskeheden) med i disse beslutningsprocesser, fordi ellers vil vi til evig tid måske lide
af et *mindreværdskompleks* overfor dem, at de var *dem*, der måtte redde os ud af
kastanjerne; underforstået at vor art er dem underlegne.

Og dét kan jo skade forholdet mellem os og dem i mange, mange tusind år.

Huske på, må vi jo, at de søger en *ligeværdig* PARTNER, og altså ikke bare en umoden
*umyndig* lillesøster!

Så ...

Jeg synes, vi skal gøære det til et *folkekrav*, at ICC udsteder arrestordre på alle de her
psykopatsvin!

Fordi ...

Hvis det er noget vi som Menneskehed kan blive enige om, da kan det faktisk godt være, at
de vil bakke os op i handling (med en art militær-bistand kunne man måske kalde det), fordi
vi må jo ikke være så blåøjede at tro, at prykopater frivilligt gi'r byttet fra sig, vel ?

And then I heard a vioce from Heaven said (perhaps ET):
(2011-04-28, Thursday , day no 118, CET 00:26
(2011-04-27, Wednesday , day no 117, GMT 22:26)
- "Ihukom."

?

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db8921f$0$312$1472...@news.sunsite.dk...

NB!

Der kan godt - teoretisk set - være blevet fusket med meteoret (altså at nogen har kastet
stenen), men det forudsætter så en konspirationsteori på ret højt plan (da det jo er ret få
mennesker, der har adgang til rummet, og det koster jo en hulens masse penge)!

En sådan konspirationsteori kan dog aldrig nogensinde nå op til "skosålerne" mht.
asteroide-markørene 61, 61 og 744, idet end ikke NASA (eller russerne) kan kaste med så
store genstande ude i rummet, så ...

Men forbeholdet bør vi lige gøre os, blot så vi vender os til ikke at lade os fuppe af
hvad-som-helst.

Interrupt RETURN from ...

Sent: Thursday, April 28, 2011, CET 10:22, GMT 08:22
Subject: Rusland og Kina blokerer for en FN-fordømmelse af Syrien og gør sig dermed
medskyldige i mordene + ET-message ang. Thai-Cam -
Re: 2011 uge 17 (news samlet)
12616 news:4db923e5$0$311$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/bd91ad56bb446c91
https://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/bd91ad56bb446c91

> Cambodja og Thailand indgår våbenhvile
>
> Torsdag d. 28. apr. 2011 kl. 09:40 af ritzau
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39301703
> :cambodja-og-thailand-indg%C3%A5r-v%C3%A5benhvile.html
>
> Kommentar:
>
> Flot ... :-)
>
> Og så møder I op i Haag ved ICJ, og så får vi en gang for alle løst
> disse stridigheder på *civiliseret* facon!...
>
> And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
> (2011-04-28, Thursday , day no 118, CET 10:20, GMT 08:20)
> [...]

Og igen kom røsten fra Himlen (still perhaps ET) og sagde:
(2011-04-28, Thursday , day no 118, CET 11:12:25-x, GMT 09:12:25-x)
- "Continue."

CET 11:12:41
- "Please."

Yes, Sir!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Input et eksempel herpå fra ....

Sent: Monday, April 25, 2011, CET 18:10, GMT 16:10
Subject: KUNSTNERE: HYR PUTIN SOM LEJEMORDER + ET-message -

Re: 2011 uge 17 (news samlet)

12595 news:4db59d02$0$306$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/bfc17a0dff7fd750
https://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/bfc17a0dff7fd750

Sent: Wednesday, April 27, 2011, CET 00:34, GMT (26/4-11) 22:34
Subject: Det sejler fortsat med spyt i gaderne efter dansk spytslikkeri (og dermed
legalisering af rovmordere) -

Re: 2011 uge 17 (news samlet)

12603 news:4db74888$0$304$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f4d9cac0e0a932dd

> [...]
> :tv-2-fik-kold-skulder-af-putin.html
>
> Kommentar:
>
> Danmark lavede også spytslikkeri overfor Nazytyskland, Man turde i
> hvert fald ikke tale Hitler direkte imod!
>
> Men de kom alligevel og besatte vort land, apropos nordlige og
> vestlige dele af Georgien!
>
> Det sejler fortsat med spyt i gaderne efter dansk spytslikkeri (og dermed legalisering
> af en rovmorder)
>
> En meget, meget trist dag for Danmark! Du solgte din sjæl for ussel mammon, ligesom
> Judas. Dette kan - i yderste konsekvens - blive din undergang (for psykopater

Mens jeg gik og tænkte over dette ku' jeg ikke dy mig for at sige offentligt:

Så spytslikker vi, til vi brækker os ...

Og netop da hørte jeg en røst fra Himlen (still perhaps ET) sige:
(2011-04-28, Thursday , day no 118, CET 11:55:17, GMT 09:55:17)
- "Skulle jeg hilse og sige."

Apropos et *uansvarlig* barn (der er umyndig pga. sin alder) !!!

Hope You got the point, Denmark !