KUNSTNERE: HYR PUTIN SOM LEJEMORDER + ET-message - Re: 2011 uge 17 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db53967$0$311$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> 8. jan 2011
> http://www.youtube.com/watch?v=HK36jis12Rc
>
> eller ...
>
> http://www.youtube.com/user/Oflerttest?feature=mhum#p/c/254B917CF9F7B07F/2/HK36jis12Rc
>
> eller:
>
> Website:
> https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/group/miguel-moreno
>

> God fornøjelse ... :-)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR1 S173 man 25 apr 16:10:55
25.april dr.dk/nyheder 11:19

FLERE DRÆBT AF BOMBER I NIGERIA
Flere mennesker er dræbt efter tre
bombeangreb i byen Maiduguri i det
nordlige Nigeria.

Politiet mener, at den islamistiske
sekt Boko Haram står bag bomberne, der
eksploderede på en hotelbar og i et
rejsecenter.

- De har tidligere udført lignende
angreb, og alt peger på, at det er dem,
siger en politikilde.

Uroligheder har hærget det nordlige
Nigeria siden præsidentvalget 16.april,
og flere hundrede mennesker menes
dræbt. Politiet kan endnu ikke oplyse
antallet af dræbte og sårede efter de
seneste bombeangreb.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/25/110722.htm

-

DR1 S169 man 25 apr 17:22:30
25.april dr.dk/nyheder 13:09

SYRISKE STYRKER STORMER PROTESTER
Det syriske regime ser nu ud til at
sætte ind med afgørende stød for at slå
de folkelige protester ned.

Tidligt mandag stormede
sikkerhedsstyrker ind i Damaskus-
forstaden Douma og i byen Deraa.

Det var netop i Deraa, at protesterne
mod præsident Bashar al-Assad og hans
styre startede, men altså nu er under
hårdt pres.

De syriske protester fortsætter, selv
om præsidenten har lovet at hæve de
forhadte undtagelseslove, der i mere
end 45 år har sat normal retspraksis ud
af spil. Mange frygter, at ophævelsen
kun vil få ringe praktisk betydning.

Syriske styrker stormer protester

25. apr. 2011 10.49 Udland Opdat.: 25. apr. 2011 13.09
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/25/092339.htm

-

Dansker i Benghazi: Det er som murens fald

25. apr. 2011 17.14 Udland
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/25/171242.htm

-
DR1 S114 man 25 apr 16:10:53
25.april dr.dk/nyheder 16:09

KUNSTNERE: HYR PUTIN SOM LEJEMORDER
Ruslands premierminister, Vladimir
Putin, skal i morgen mødes med både den
danske statsminister og dronning.

På besøgsdagen mødes han nu også af
provokerende plakater hængt op i
København, hvoraf det fremgår, at han
kan hyres som lejemorder.

Det er kunstnergruppen Surrend, der
står bag aktionen.

Plakaterne er udformede som annoncer
for lejemord, og man skal kontakte V.
Putin, hvis man har brug for at skaffe
sig af med "kritiske journalister og
besværlige konkurrenter".

Læs også ...
(no link found, yet)

Kommentar:

Det bliver faktisk en utrolig spændende dag, fordi §80 i Grundloven
kan åbne op for et yderst interessant fænomen "lidt" i forlængelse
af ... You know: 61, 61, 744, apropos Joshua 10,11

Måske det ville være en klog idé at holde *fysisk* afstand til
forbryderen, hvis man har sit liv kært (hvilket noget ku' tyde på,
at hverken den kvindelige kransekagefigur, som får over 300 millioner
kroner om året i bistandshjælp samt en folkevalgt repræsentant, som
åbenbart ikke kan skelne mellem højre og venstre (godt fra ondt!)...

Og netop da blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen (perhaps ET), der
sagde:
(2011-04-25, Easter Monday , day no 115, CET 17:59, GMT 15:59)
- "Skidt fra kanel."

... siden han ligefrem byder *massemordere* velkommen på dansk
territorium, apropos 2.John 11 ... :-(

well, we got ET-output-news ... :-)

DR1 S123 tir 26 apr 08:02:57
25.april dr.dk/nyheder 21:50

PUTIN INDTAGER KØBENHAVN
Med ni års forsinkelse lander Ruslands
premierminister, Vladimir Putin,
tirsdag i København til sit første
officielle besøg i Danmark.

Statsminister Lars Løkke Rasmussen og
dronning Margrethe vil stå klar til at
modtage Putin, der i 2002 lagde Danmark
på is. Årsagen var eksiltjetjenernes
verdenskongres i København.

Dengang var han præsident, men den
rolle er nu overladt til Dmitrij
Medvedev.

Men ingen tvivler om, at Putin stadig
er manden, der fører det store ord i
Rusland.

Læs også ...

Kun en kyniker tror, at der kan slås en streg over hans
forbrydelser!...

Og netop da hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps ET) sige:
(2011-04-26, Tuesday , day no 116, CET 08:58, GMT 06:58)
- "Never."

(08:58-ordene blev udtalt på engelsk.)

Fint! Sådan skal det være, ET. Vi må rydde op i denne biks!

De forsvarsløse og magtesløse skal forsvares ved bl.a., at De
*skyldige* skal kræves til regnskab for deres forbrydelser!

(Jeg var ved at skrive overskriften: 'En massemorders undergang, og ...)

Og netop i det samme blev der råbt:
CET 09:03
- "Skyldig!"

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db67704$0$308$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> http://politiken.dk/indland/ECE1264440/jordan-stiller-danske-journalister-for-en-domstol/?ref=nyhedsbrev_politiken-morgen
>
> Kommentar:
>
> Et Udsagn:
>
> Du må ikke kritisere mig, for mig har jo helle-for-delle.
>
> Du må ikke afsløre, at mig er en falsk profet, der har begået
> pædofili og bedrevet hore, fordi ...
>
> Mig har jo helle-for-delle !
>
> Og mig forlanger, at du skal tilbede mig, ved at udvise den
> samme underkastelse som mine undersåtter. Mig befaler: Du må
> således ikke dit og du må således ikke dat.

Og lad os bare fortsætte "koncerten":

Mine undersåtter må godt tilsvine andre endog med ækle grimme nedladende
modbydelige ondsindede tegninger, der vanærer dem som race (og herigennem
opfordrer til mord på disse uskyldige) osv., men du må ikke, fordi ...

Kun mig über alles!

Hvilket *hykleri*...

Og netop da blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen (perhaps ET), der sagde:
(2011-04-26, Tuesday , day no 116, CET 09:47, GMT 08:47)
- "Mine herrer."

133 SVT Text Onsdag 27 apr 2011
UTRIKES Publicerad 26 april

Kommitté för reformer i Jordanien

Jordaniens kung Abdullah II har
utsett en kommitté som ska föreslå
förändringar i grundlagen.

Pressad av krav på demokratiska
förändringar har kungen bett gruppen
att föreslå reformer som "är lämpliga
för Jordanien både i nuet och i
framtiden", enligt nyhetsbyrån Petra.

Oppositionen har krävt stora
politiska förändringar, bland annat
vill man ha ett parlamentariskt
system där premiärministern väljs
i stället för att utses av kungen som
nu.

-

148 SVT Text Onsdag 27 apr 2011
VÄRLDEN I KORTHET 27 APRIL
1(4)

Egypten Ex-president Hosni Mubarak
är för sjuk för att han ska kunna
flyttas till ett militärsjukhus,
enligt landets riksåklagare. Mubarak,
som vårdas för hjärtproblem i Sharm
el-Sheik vid Röda havet, anklagas för
brott under sin tid vid makten.

Turkiet Premiärminister Recep Tayyip
Erdogan har via telefon försökt tala
förstånd med Syriens hårt kritiserade
president Bashar al-Assad. -Jag ut-
tryckte vår oro och vårt obehag över
den senaste tiden utveckling, sade Er-
dogan på en presskonferens i går.

Kommentar:

Pas på at du ikke dækker over massemorderen, for det kommer der
sjældent noget godt ud af.

-

NRK 141

FN fordømmer volden i Syria

FNs generalsekretær Ban Ki-moon
fordømmer Syria for bruken av
stridsvogner og skarp ammunisjon mot
demonstranter.

Ban minner om at syriske myndigheter er
forpliktet til å respektere
menneskerettighetene, og ber om en
uavhengig granskning av drapene.

Syrias FN-utsending mener landet er i
stand til å gjennomføre en slik
gransking selv, skriver BBC

FNs sikkerhetsråd har fortsatt ikke
klart å bli enig om en felles
uttalelse.

Kommentar:

Det er jo det samme som at lade ræven vogte gæs, hvis Syrien selv
skal gennemføre en sådan granskning af drabene på civile!

Nej! ICC må inddrages.

Det er en ærlig sag, at vi (det internationale samfund) ikke kan
være alle steder på samme tid og beskytte civilbefolkningen, og
netop derfor er signalet fra ICC så vigtigt, fordi det med tiden
vil kunne hjælpe medløbere til at opgive på forhånd (at følge
psykopaterne i deres voldsorgie), inden forbrydelserne finder sted
(af frygt for repressalier).

Og se, det er dét, der er ICCs egentlige formål: at kunne
*forebygge* (og ikke blot "reparere", når skaden er sket).

Hævn og straf har jo i sig selv ikke noget formål. Det kan i hvert
fald ikke bringe de myrdede tilbage til livet, vel!

Så ...

I må gå mere målrettede til værks, og smide psykopaternes
repræsentater ud af ICJ og ICC, fordi denne domstolsinstans må...

Og netop da blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen (perhaps ET),

som sagde:

(2011-04-27, Wednesday , day no 117, CET 11:15, GMT 09:15)
- "SKAL."

(Okay, så siger vi det.)

... fordi denne domstolsinstans skal være 100% uafhængig (og
dermed upartisk)!

Ellers vil den jo være inhabil, ikke sandt ?

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db7dfc5$0$303$1472...@news.sunsite.dk...

Det er muligt, at jeg ta'r fejl, men ...

Lad os nu forestille os hypotetisk, at vi var en menig nazisoldat udstationeret i
Auschwitz-udryddelseslejren under anden verdenskrig.

Hvis vi nu vidste, at vi vil blive krævet til regnskab for disse forbrydelser og blive straffet med
hængning eller et laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fængselsophold på fx. 30 år, ...

Ku' vi da finde på at dessertere ? - altså stikke af fra Hitler-psykopatens hær (og dermed
redde skindet) ?

Og hvad nu hvis det havde været Gaddafis psykopathær ? - Eller Al-Assads psykopathær ?

Men *lov* skal land bygges, og det gælder også internationalt!

Og netop da hørte jeg røsten igen fra Himlen (still perhaps ET) sige:
CET 12:14
- "Med venlig hilsen."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4db7ecb0$0$303$1472...@news.sunsite.dk...
> Men *lov* skal land bygges, ...

Det er faktisk sådan, det foregår her i Danmark. Rigtig mange *afstår* fra at gøre kriminelle
handlinger, fordi de ved, at det ikke kan betale sig (hvis det bliver opdaget).

Eksempelvis mødte jeg for mange, mange år siden en gammel kammerat fra barndommen af.

Vi var gået hver sin vej her i livet, og han havde bl.a. været inde og sidde i fængsel. Måske var
han prøveløsladt, da jeg mødte ham.

Han bad om en smøg, og af en eller anden grund tiltalte jeg ham med ordene: "Nej, din
nasserøv".

Og dét var åbenbart fór meget vanære for ham. Han for hen imod mig og skulle lige til at
sparke mig i ansigtet, da et eller andet (i ham) fik ham til at standse.

Givetvis ville et sådant voldeligt overfald STRAKS sende ham tilbage i fængslet, og det er dét,
der er pointen (i denne sammenhæng).

Et *retssamfund* kan præge mennesker, så de afstår fra brugen af vold og anden kriminalitet.

Og det er faktisk derfor ICC blev oprettet.

Tilbage står derfor nu blot at smide psykopaterne ud (af indflydelse i denne
dommer-institution)!

Det gælder - som sagt - din fremtid, Mankind !

> ... og det gælder også internationalt!

> Og netop da hørte jeg røsten igen fra Himlen (still perhaps ET) sige:
> CET 12:14
> - "Med venlig hilsen."

> 12606

DR1 S167 tor 28 apr 09:22:38
27.april dr.dk/nyheder 22:21

LENE E. MÅ PÅ BANEN OM HAMAS-AFTALE
Den nye forsoningsaftale mellem Hamas
og Fatah bør få udenrigsminister Lene
Espersen på banen. Også inden for EU.

Det mener Margrete Auken, medlem af
Europa-Parlamentet, der i øjeblikket
opholder sig på Vestbredden som medlem
af en delegation fra parlamentet.

- Der påhviler Lene Espersen og EU et
stort ansvar for at anerkende aftalen
om en koalitionsregering mellem Fatah
og Hamas, siger Margrete Auken til
Ritzau.

SF-parlamentarikeren fortæller fra
Ramallah, at de palæstinensiske
politikere har store forventninger til
den nye aftale.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/27/221515.htm

Kommentar:

Margrete Auken er desværre håbløs naiv. Hele fredsprocessen byggede
på anerkendelsen af jødernes ret til at eksistere i deres eget land
Israel.
Al dette har man nu trådt under fode, og resultatet bliver
uværgerligt, at der ikke blot bliver skudt endnu flere dræbende
raketter fra Gaza ind i Israel, hvor HAMAS-flertalsdiktaturet
hersker, og at det også nu kommer til at ske fra Judæa og Samaria;
altså der hvor det palæstinensiske selvstyre hersker.
Og dette er uacceptabelt for enhver stat, og komsekvensen bliver
derfor, at mann endnu en gang bliver tvunget til at forsvare sig, og
så er krigen jo en kendsgerning.

Så ... Nej. Margrete Auken er desværre ikke i stand til at fatte,
hvad der foregår.

Måske det ville hjælpe, hvis det var hendes egne børn, der skulle
myrdes!

Men man skal ikke ønske det ondt for sine medmennesker, blot
fastholde at de mangler overblikket og derfor famler i blinde.

-

DR1 S168 tor 28 apr 09:22:13
27.april dr.dk/nyheder 22:18

BOMBER OPRØRETS FØDEBY I LIBYEN
Styrker, der er loyale mod den libyske
leder, Muammar Gaddafi, bombarderede
onsdag oprørere i den vestlige by
Zintan med raketter og sårede flere.

- Mindst 20 Grad-raketter ramte Zintans
centrum i morges. Fem huse blev
ødelagt, siger en talsmand for
oprørerne, Abdulrahman.

Tre raketter slog ned ved det lokale
hospital, som blev beskadiget. Zintan,
som ligger i et bjergområde sydvest for
Tripoli, var en af de første byer, der
rejste sig mod Gaddafis regime i sidste
måned.

I byen Misrata fortsætter hårde kampe
mellem regeringsstyrker og oprørere.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/27/221518.htm

-

DR1 S170 tor 28 apr 09:22:13
27.april dr.dk/nyheder 23:27

NÆGTER AT FORDØMME SYRIEN
Et europæisk forsøg på at få FN til at
fordømme Syriens voldelige nedkæmpelse
af prodemokratiske demonstrationer
mislykkedes onsdag på grund af modstand
fra Rusland, Kina og Libanon, siger
diplomatiske kilder i FN-hovedkvarteret
i New York.

- Der vil ikke komme nogen FN-
erklæring, siger en diplomat fra
Sikkerhedsrådet.

Tidligere havde Storbritannien,
Frankrig og Tyskland rundsendt udkast
til en erklæring med en fordømmelse af
de syriske myndigheders voldelige
fremfærd.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/27/231750.htm

Kommentar:

Dette understreger IGEN nødvendigheden af at oprette UDN, fordi et
*uretfærdigt* system, som FN jo er, blot lader jorden sygne og segne
i ondskab.

Ligeledes understreger det IGEN nødvendigheden af at gøre de
internationale domstole ICJ og ICC *uafhængige* af dette uretfærdige
system, som FN jo er pga. dets *magtmisbrug* !

En hurtig måde at ordne dette problem på, er ved at boykotte
financeringen af FN, idet det jo hovedsaglig er demokratiske nationer,
der bidrager. Pengene kunne så i stedet gå til opbygningen af UDN
samt ICJ og ICC.

Spørgsmåler er derfor nu blot, om der er for mange kujoner og
spytslikkere, der forhaler denne nødvendige processe, og dermed øger
risikoen for at psykopaterne vinder (og Menneskeheden uddør).

-

DR1 S172 tor 28 apr 09:22:13
28.april dr.dk/nyheder 02:52

MILITSLEDER I ELFENBENSKYSTEN DRÆBT
Militslederen Ibrahim Coulibaly, som
for nylig var med til at hjælpe
præsident Alassane Ouatarra til magten
i Elfenbenskysten, blev i går dræbt af
regeringssoldater.

Coulibaly blev dræbt under kampe med
regeringsstyrkerne efter at have nægtet
at adlyde ordrer om at afvæbne sine
egne omkring 5.000 soldater.

Coulibaly ledede grupperingen Den
usynlige Kommando, som var en blandt
flere militser, der hjalp Ouattara med
at tvinge den tidligere præsident
Laurent Gbagbo fra magten.

Regeringssoldater slog til mod
Coulibaly efter at have opgivet at

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/28/024812.htm

-

DR1 S114 tor 28 apr 09:45:44
28.april dr.dk/nyheder 07:18

OK TIL MILITÆREKSPORT TIL LIBYEN
Det er blot et år siden, den danske
virksomhed Terma fik forhåndstilladelse
til at producere software, som skulle
eksporteres til Libyen med henblik på
"luft- og missilforsvar mod fly og
missiler".

Det fremgår af dokumenter, Information
har fået aktindsigt i.

Justitsministeriet gav tilladelsen i
april 2010 på anbefaling fra
Udenrigsministeriet.

Leverancen nåede dog ikke at blive
gennemført, før FN's sikkerhedsråd den
26. februar 2011 vedtog en våbenembargo
mod Libyen.

Læs også ...

DR1 S125 tor 28 apr 09:45:45
28.april dr.dk/nyheder 09:18

SAGEN OM OBAMAS FØDESTED FORTSÆTTER
Det kan være svindel. Det beviser
ingenting. Sådan er indstillingen
blandt nogle kritikere af USA's
præsident Barack Obama, efter at han i
går offentliggjorde sin fødselsattest.

Den viser, at han blev født den 4.
august 1961 i den amerikanske delstat
Hawaii, og han kan derfor vælges til
præsident i USA.

En kritiker siger, at fødselsattesten
er tvivlsom, fordi Barack Obamas fars
race er anført som "afrikansk".

- Det lyder som et ord fra i dag, fra
den politiske korrektheds tid, siger
kritikeren, der mener, at man i 1961
ville have skrevet "neger" som race.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/28/081120.htm

Kommentar:

I går efter manden, ikke bolden (altså den politik, han og det
demokratiske parti fører).

Og dét er usmageligt og vil næppe heller i det lange løb blive
belønnet, fordi I jo indirekte *undergraver* tilliden til vores
politikere uanset tilhørsforhold.
Var der fx. ikke en politiker, som unden grund blev plaffet ned
i Arizona for noget tid siden ?
Og dermed undergraver I selve de autoritetsobjekter, ethvert
samfund bliver nødt til at ha'.

Det kan I ikke være bekendt (for det er jo selve demokratiet, I
herigennem undergraver)! ... :-(

FN forhindres i at fordømme Syrien

Onsdag d. 27. apr. 2011 kl. 23:15 af ritzau / mira
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39293835
:fn-forhindres-i-at-ford%C3%B8mme-syrien.html

-

Militsleder i Elfenbenskysten dræbt

Torsdag d. 28. apr. 2011 kl. 02:15 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39295891
:militsleder-i-elfenbenskysten-dr%C3%A6bt.html

-

Dansk ok til militæreksport til Libyen

Torsdag d. 28. apr. 2011 kl. 03:20 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39296216
:dansk-ok-til-milit%C3%A6reksport-til-libyen.html

-

Kina vokser trods etbarnspolitik

Torsdag d. 28. apr. 2011 kl. 07:47 af ritzau / jely
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39298627
:kina-vokser-trods-etbarnspolitik.html

-

VIDEO: Kvinder trænes med AK-47

Torsdag d. 28. apr. 2011 kl. 08:39 af Jakob Skov
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39298619
:video-kvinder-tr%C3%A6nes-med-ak47.html

Kommentar:

Det ender såment nok med, at det bliver de selvsamme kvinder, der
tager livet af Gaddafi ... :-)

-

Cambodja og Thailand indgår våbenhvile

Torsdag d. 28. apr. 2011 kl. 09:40 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39301703
:cambodja-og-thailand-indg%C3%A5r-v%C3%A5benhvile.html

Kommentar:

Flot ... :-)

Og så møder I op i Haag ved ICJ, og så får vi en gang for alle løst
disse stridigheder på *civiliseret* facon!...

And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
(2011-04-28, Thursday , day no 118, CET 10:20, GMT 08:20)
- "Jeg skal hilse."

CET 10:20
- "Fra personalet."

?

DR1 S133 tor 28 apr 13:02:36
28.april dr.dk/nyheder 10:53

FIRE DØMT TIL DØDEN I BAHRAIN
Fire demonstranter i Bahrain skal
henrettes, har en militærdomstol
besluttet.

De fire er dømt for at have dræbt to
politibetjente under en protest i
sidste måned. Tre andre demonstranter
blev i samme sag idømt fængsel på
livstid.

Det er første gang under opstanden i
Bahrain, at demonstranter bliver
dødsdømt.

Styret i det lille land ved Den
Persiske Bugt har slået hårdt ned på
protesterne. Bahrain er allieret med
Vesten og huser blandt andet en
flådebase for USA.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/28/103146.htm

Kommentar:

(I kommer til at stå til regnskab for dette)...

Og igen kom røsten fra Himlen (still perhaps ET) og sagde:
(2011-04-28, Thursday , day no 118, CET 13:44, GMT 13:44)
- "Personally."

Så jeg *fraråder* Jer at fuske !...

CET 13:49
- "Husk det!"

-

DR1 S138 tor 28 apr 13:02:36
28.april dr.dk/nyheder 12:03

SYRIENS AMBASSADØR MED TIL BRYLLUP
Syriens ambassadør i London, Sami
Khiyami, optræder på William og Kates
gæsteliste til brylluppet. Det vækker
bekymring og undren hos flere, oplyser
BBC.

Labours bud på en ny forsvarsminister,
Kevan Jones, tager afstand fra, at
ambassadøren er inviteret til
brylluppet.

- Vi kommer til at stå i en
situationen, hvor forfærdelige scenaier
udspiller sig i Syrien, og folk bliver
dræbt, mens Syriens ambassadør sidder i
Westminster Abbey til royalt bryllup,
udtaler han til The Times.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/28/112935.htm

Kommentar:

Det hedder "vist nok" spytslikkeri ! ... :-(

-

DR1 S139 tor 28 apr 13:02:36
28.april dr.dk/nyheder 12:10

KRIGSFORBRYDERSAG EFTER DANSK DEBAT
Danske oplysninger har ført til, at
myndighederne i både Kroatien og
Serbien har taget en gammel sag om
krigsforbrydelser op.

Det er dagbladet BT, der i påsken har
bragt interviews med danske FN-
soldater, som i august 1995 blev vidner
til, at en gruppe uniformerede mænd
brutalt nedskød og dræbte ni
handicappede serbere.

Anklagemyndigheden i den nærmeste
større kroatiske by Sisak siger, at den
har bedt politiet om at efterforske
sagen. Også i Serbien har myndighederne
fattet interesse. Den særlige
anklagemyndighed for krigsforbrydelser
er begyndt at efterforske sagen.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/28/111425.htm

Israel fordømmer aftale mellem Fatah og Hamas

Torsdag d. 28. apr. 2011 kl. 10:30 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39303144
:israel-ford%C3%B8mmer-aftale-mellem-fatah-og-hamas.html

=== citat start ===

Israelske ministre buldrer imod forsoningsaftalen mellem Fatah og
Hamas.

Palæstinenserne skal ikke regne med, at Israels regering vil tale
med dem, hvis Hamas kommer med i en regering.

Dagen efter at de to store palæstinensiske grupper, det overvejende
verdslige Fatah og det islamiske Hamas, indgik en forsoningsaftale,
skruer israelske ledere bissen på.

- Med denne aftale er en rød linje krydset, siger Avigdor Lieberman,
Israels udenrigsminister.

- Vi har et stort arsenal af tiltag til rådighed, herunder ophævelse
af den VIP-status, som Mahmoud Abbas og Salam Fayyad nyder, siger han
til israelsk militærradio.

Abbas og Sayyad er i øjeblikket palæstinensisk selvstyrepræsident og
premierminister.

- Vi kan også fastfryse overførslen af skatter, som Israel opkræver
for de palæstinensiske myndigheder, tilføjer Lieberman.

Forsoningsaftalen mellem Fatah, som sidder på Vestbredden, og Hamas,
der kontrollerer Gazastriben, kom onsdag efter måneders forhandlinger.

Aftalen indebærer, at der skal dannes en overgangsregering, og så
skal der inden et år holdes præsident- og parlamentsvalg.

I øjeblikket er det Fatah, der udgør den palæstinensiske ledelse,
men kommer Hamas med i ledelsen, bliver der problemer med Israel.

Hamas anerkender ikke staten Israel, og fra Gaza skydes der jævnligt
raketter imod Israel.

- Vi håber, at hele det internationale samfund vil opretholde
betingelserne, som Mellemøstkvartetten har indført over for
palæstinenserne, altså stop for vold, anerkendelse af Israel og
tidligere aftaler. Hamas accepterer ikke disse betingelser, siger
Ehud Barak, Israels forsvarsminister.

Kort efter at oplysningerne om aftalen kom frem, advarede Israels
premierminister, Benjamin Netanyahu, selvstyrepræsident Abbas om, at
han "må vælge mellem fred med Israel eller fred med Hamas".

/ritzau/AFP

=== citat slut ===

-

Søværnet beskytter olieforurener

Torsdag d. 28. apr. 2011 kl. 13:05 af ritzau / krja
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39308303
:s%C3%B8v%C3%A6rnet-beskytter-olieforurener.html

-

Download from ...
2011-04-28, CET 13:57

104 SVT Text Torsdag 28 apr 2011

SVT Text

* = efter kl 12 Nyhetsrullen 188

Ryssland stoppar Syrienfördömande..130

* Natoflyg sägs ha dödat rebeller....131
USA redo köpa olja av rebeller.....132

* Tre år för att städa efter tsunami 133
* Många döda i oväder i USA..........134

Kinas befolkning växer långsammare 135
Brudparet genrepade i London.......136

Svält hotar i Nordkorea............137
Notiser: Ryssland stoppar bensin...148

-

130 SVT Text Torsdag 28 apr 2011
UTRIKES Publicerad 28 april

Ryssland stoppar Syrienfördömande

Vetomakten Ryssland blockerar en FN-
resolution med hot om sanktioner mot
Syrien om inte våldet mot landets
opposition upphör.

Resolutionsförslaget hade lagts fram
i säkerhetsrådet av ett par
europeiska stater och hade stöd av
USA.

Ryssland avvisar resolutionen med
förklaringen att våldet inte hotar
internationell fred och säkerhet,
vilket skulle motivera ett inter-
nationellt ingripande. Även Kina och
Syriens granne Libanon gick emot
resolutionen.

-

137 SVT Text Torsdag 28 apr 2011
UTRIKES Publicerad 27 april

Varning för svält i Nordkorea

Maten kommer att ta slut i stora
delar av Nordkorea inom två månader,
uppger hjälporganisationen Samaritans
Purse.

Den stränga vintern slog så hårt mot
skördarna att flera nordkoreaner
redan har tvingats börja äta gräs,
blad och bark för att överleva,
hävdar hjälporganisationen.

USA:s tidigare president Jimmy Carter
befinner sig i Nordkorea för att
diskutera hjälpleveranser av mat.
Enligt Samaritans Purse dröjer det
tre månader innan maten når fram
sedan beslut om leveranser fattats.

Kommentar:

(Det kommunistiske diktatur skal afvikles)...

Og igen kom røsten fra Himlen (still perhaps ET) og sagde:
CET 13:58
- "Ja."

-

148 SVT Text Torsdag 28 apr 2011
VÄRLDEN I KORTHET 28 APRIL
1(2)

Iran Tretton personer har avrättats
genom offentlig hängning hittills i
år, enligt Amnesty International.
Siffran under hela förra året ska ha
varit 14 och Amnesty hävdar att den
iranska regimen försöker "skrämma
folket" med groteska avrättningar.

-

NRK 134

Syria er uønsket i bryllupet

Det britiske utenriksdepartementet har
trukket tilbake bryllupsinvitasjonen
til den syriske ambassadøren i London.

Kommentar:

Fine ... :-)

-

Vil syriske flygtninge søge tilflugt i Israel ?

Tilføjet til udfordringen.dk: 28.04.2011, 08:42
Artiklen bragt i Udfordringen uge 17/2011

http://www.udfordringen.dk/art.php?ID=20770

-

Syria: Baath party officials 'quit in protest'

28 April 2011 Last updated at 12:02 GMT
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-13219853

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dbbbece$0$306$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> (2011-04-30, Saturday , day no 120, CET 09:42, GMT 07:42)
> - "Vil I være med til det."
>
> CET 09:42
> - "Spørger jeg."
>

> Det må så forstås som ETs spørgsmål til os, altså Menneskeheden.
>
> Der skal nok ikke herske nogen tvivl om, at ET vil bakke en ICC-arrestordre på fx. Gaddafi
> og Al-Assad med en art militærbistand, uanset hvad psykopaterne siger fx. i Rusland og
> Kannibal-istand (China).
>
> Men tillad mig så at påpege, ET, at vi faktisk allerede har en efterlysning på Sudans
> ikke-folkevalgte præsident, Omar al-Bashir

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dbbbf0b$0$304$1472...@news.sunsite.dk...

Øh ...

Det forekommer mig soleklart nu, hvad det er, som holder ET tilbage, fordi ...

Hvis vi nu forestiller os hypotetisk, at de fremlægger nogle sager for os og be'r om
arrestordre på nogle slyngler. Så kunne det nemlig godt være, at vi vil sige 'ja' til dem
UDELUKKENDE fordi det er *dem*, der fremlægger disse ting. Og det er jo meget
umoden gjort, da lov og ret INTET har at gøre med at tage parti for den ene, bare fordi
denne er stærkere end de andre!

Derfor vil ET muligvis ha' os selv til at beslutte os for at vælge denne retfærdighedens vej
(fremfor de andre, som kan være feje, kujonagtige og i nogle tilffælde direkte onde).

Så kan vi nemlig møde dem face-to-face med værdighed (uden følelsen af skyld og skam,
og derigennem have et *mindreværdskompleks* overfor dem).

Det er nok heri forklaringen skal ses.

DR1 S172 lør 30 apr 11:33:50
30.april dr.dk/nyheder 08:10

AL-QAEDA MISTÆNKES FOR MAROKKOBOMBE
Myndighederne i Marokko vil ikke
afvise, at det var terrororganisationen
Al-Qaeda, der stod bag den bombe, som
torsdag dræbte adskillige mennesker,
heraf hovedparten udlændinge, i byen
Marrakesh.

- Handlingen blev udført på en måde,
som minder om de metoder Al-Qaeda
normalt benytter sig af, sagde
indenrigsminister Taeb Cherkaoui fredag
til journalister i Marrakesh, hvor
angrebet fandt sted.

Samtidig opdaterede han antallet af
dræbte fra 15 til 16 personer. Heraf er
de 13 blevet identificeret: Der var syv
franskmænd, to canadiere, to
marokkanere, en hollænder og en brite.

Al-Qaeda mistænkes for bombe i Marokko

-

DR1 S174 lør 30 apr 11:33:50
30.april dr.dk/nyheder 09:25

SYDKOREA VARSLER NYE MILITÆRØVELSER
Det sydkoreanske militær vil i den
kommende uge afvikle en række øvelser,
og en af dem skal holdes på den ø, hvor
fire mennesker blev dræbt sidste år
efter bombardementer fra Nordkorea.

En talsmand for forsvarsministeriet i
Seoul siger til nyhedsbureauet AFP, at
der er tale om ordinære øvelser.

Han afviste at oplyse om de eksakte
tidspunkter for øvelserne.

Ifølge avisen Dong-A Ilbo vil
marinetropper affyre morterer og
granater fra øerne Baengnyeong og
Yeonpyeong, som begge ligger i Det Gule
Hav tæt på grænsen til Nordkorea.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/30/091737.htm

-

Præsident Mugabe er på vej til Vatikanet

30. apr. 2011 10.33 Udland
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/30/101912.htm

Kommentar:

Manden skal arresteres og udleveres til ICC, fordi Mugabe har
begået *kriminelle* handlinger i Zimbabwe, herunder drab.

Og at Vatikanet byder en sådan forbryder velkommen er usmageligt,
en *vanære* for Kirken° (2.John 11). Det ér jo nærmest det samme
som at holde Gud for nar !...

Og netop da blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen, som sagde:
(2011-04-30, Saturday , day no 120, CET 12:42, GMT 10:42)
- "Føj!"

(Men jeg tror ikke, at stemmen kom fra Gud Hamselv. Der var nok...

CET 12:43
- "Hyklere!"

Der var nok snarere tale om ET.

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, May 01, 2011, CET 15:20, GMT 13:20
Subject: He-3 - Re: 3F vil gerne lade ledige slå græs -
Re: 2011 uge 17 (news samlet)
12641 news:4dbd5e10$0$310$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/1e7868b81a2241d3

> Robotterne skal bruges til ... (memory on from) ...
>
> Sent: Wednesday, October 22, 2008 11:57 AM
> Subject: Indien har sendt fartøj mod Månen -
> Was: ... (biologisk decentralisering, The "lokke"-mad, He-3)

(Man bør jo ikke samle alle æggene i en blot kurv!)...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):
(2011-05-01, Sunday , day no 121, CET 15:25, GMT 13:25)
- "Hørt."

:-)