Ikke alt er til salg. Ej heller i politik - Was: Soldater dræber fem i Syrien, siger øjenvidner ... 2011 uge 35 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Friday, September 02, 2011, CET 09:58
Subject: Soldater dræber fem i Syrien, siger øjenvidner -
Re: 2011 uge 35 (news samlet)
13158 news:4e608c8f$0$303$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/376b7ddcc2510470

> [...]
> Artiklen bragt i Udfordringen uge 35/2011
>
> http://www.udfordringen.dk/art.php?ID=21630
>
> "Vi eksperimenterer ikke med vores kristne grundholdning, lover
> Per Ørum. Efter nogle turbulente år er Kristendemokraterne nu
> tilbage på den oprindelige linje.
>
> Kommentar:
>
> Og der er vitterlig ting, der er vigtigere for kristne end blot
> økonomi: Vi har valgt at følge Jesus, og det sidste, vi ønsker,
> er jo at holde Ham for nar. Så næsten hellere blive brændt i
> den gloende ovn (apropos Daniels venner fra GT, se Dan. 3,16-18)!

Nej! Prøv nu lige at tænke dig om:

Der er visse ting, som IKKE er til salg!

Det kan godt være, at det kristne ikke betyder så meget for dig,
men det gør det altså for os kristne!

Du kan måske bedst forstå det udfra et eksempel, som knytter sig
til *din* hverdag:

Vil du fx. bryde dig om, at din ægtefælle sælger sin krop til prostitution ?

Næppe!

Men hva' nu hvis I får tilbudt 10.000 Kr. ?

100.000 Kr. ?

1 mio. ?

Måske ?

Det er muligt, at du ikke ELSKER din ægtefælle så højt, at du IKKE vil
falde for denne fristelse, men ...

Vi kristne *elsker* altså Jesus, og udtrykker denne vor kærlighed til Ham
ved at følge Ham (også selvom det nogengange koster noget mht. denne *
loyalitet*).

Amen ?

Vi hverken kan eller vil deltage i denne *blasfemi*!
(den Verdslige åndelige voldtægt på Folkekirkens tro og lære)

Og jeg synes, at I hurtigst mulig skal annullere Jeres deltagelse heri,
for jeg tror - oprigtig talt - ikke, at I får flere stemmer ved blot at
*lefle* for denne politiske "korrekthed"!

Så lyt til mit råd, for det er jo i virkeligheden slet ikke mig, der her taler,
men derimod din Herre, som jeg ved, at du også inderst inde elsker og
længes efter pga. Hans kærlighed til dig personlig:

(Jesus siger:)

Hvis nogen vil være min efterfølger,
må han *tilsidesætte* hensynet til sig selv
og tage sit kors op og følge mig.

(Matt 16,24)

(Dagens andagtstekst fra www.blr.dk Matt. 16,24-28, Efterfølgelse)

Og netop da hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2011-09-02, Friday, day no 245, CET 10:30, GMT 08:30)
- "Mærk dig, mine ord!"

Last OUTPUT: 13000 news:4e310c53$0$302$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13159

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Saturday, September 03, 2011, CET 00:04, GMT (2/9-11) 22:04
Subject: Nya dödsskjutningar i Syrien -

Re: 2011 uge 35 (news samlet)

13170 news:4e6152f5$0$316$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/be170f18e49b2bcc

Sent: Friday, September 02, 2011, CET 10:36, GMT 08:36
Subject: Ikke alt er til salg. Ej heller i politik -

13159 news:4e60956c$0$313$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/93d3f7ea89b19c2b
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/93d3f7ea89b19c2b

> [...]
> for jeg tror - oprigtig talt - ikke, at I får flere stemmer ved blot at
> *lefle* for denne politiske "korrekthed"!

Hvorfor skulle du *forfordeles* fremfor andre ?

Og netop da hørte jeg en røst fra Himlen sige (i bydeform):
(2011-09-03, Saturday, day no 246, CET 00:26, GMT (2/9-11) 22:26)
- "Svar mig!"

Ihukom Ordene fra ...

Thi nu er tiden inde, da dommen
tager sin begyndelse med Guds hus;
men kommer den over os først,
hvad skal det så ende med for dem,
der er ulydige mod Guds evangelium ?

(1.Pet. 4,17)

Og siden du åbenbart kun har respekt for mandater, er dette en ganske
udemærket måde at irettesætte dig!

Ihukom hvorfra du faldt, og *omvend* dig!

Last OUTPUT: 13000 news:4e310c53$0$302$1472...@news.sunsite.dk

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13171

http://www.youtube.com/watch?v=uAx5Ma_oYMY#t=07m10

Sent: Saturday, September 03, 2011, CET 00:45, GMT (2/9-11) 22:45
Subject: Re: K-formand: Christmas-valgkamp spild af tid -
Was: Nya dödsskjutningar i Syrien ...

2011 uge 35 (news samlet)

13172 news:4e615c7f$0$304$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/36074cb5a9093735

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Saturday, September 03, 2011, CET 10:09, GMT 08:09
13174 news:4e61e0a9$0$311$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/aed0916756d6ad5a
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/aed0916756d6ad5a

Jo, jo, jo ...

Det er en ærlig sag at være ateist, men det beretter jo ikk en til at *tilsvine* andres
tro og lære, vel ?

Det er FORKASTELIGT !!!

Der er jo ikke her tale om uskyldige vittighedstegninger, hvor man gør nar
af den anden part og dennes tro.

Nej! Det, der foregår her, er en direkte åndelig VOLDTÆGT !!!

Du KRÆNKER vores ret til at dyrke Gud på den måde, Han ønsker, med dine
*blasfemiske* overgreb !!!

Og det må og SKAL standses nu !!!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Saturday, September 03, 2011, CET 10:24, GMT 08:24

Was: Nya dödsskjutningar i Syrien ...

2011 uge 35 (news samlet)

13175 news:4e61e455$0$314$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/bf84adfbb6dca0ae
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/bf84adfbb6dca0ae

Da skønnede de, hvorledes det hang sammen
(1.Samuel 5,7)

Weapon-defence-Aktivierung ?...

CET 10:41
- "Ja."

Okay. Let's destroy the false idols - in the name of the Father° !!!

> [...]
>
> Nej! Det, der foregår her, er en direkte åndelig VOLDTÆGT !!!
>
> Du KRÆNKER vores ret til at dyrke Gud på den måde, Han ønsker, med dine

Kapituler, dit fjols, inden hele lejren er udryddet (Josua 6,18 + Jos 7)

Ihukom hvorfra du faldt:

Sent: Tuesday, August 30, 2011, CET 07:57, GMT 05:57
Subject: Re: Overvejelser ang. hvilket parti man skal stemme på ved Folketingsvalget
d. 15. september 2011
13137 news:4e5c7bd2$0$312$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/665902c23138977d
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/665902c23138977d

[ ... ]
> Og på et tidspunkt skal regningen betales (for dette svineri)!
>
> Længere er den historie ikke.

Det er *farligt* at falde i den LEVENDE GUDs kløer !!!

Alt, hvad du skal gøre er blot at komme med en meddelse, hvori du
*annullerer* din tilkendegivelse. Du behøver ikke undskylde, blot
sige, at du er kommet på bedre tanker (og har indset, at du ingen ret
har (skønt du er medlem af Folketinget) til at pådutte Folkekirken dette,
da dette udelukkende er et *internt* anliggende i Kirken).

That's all...

CET 10:47
- "Folks."

(Udtalelsen kom på engelsk.)

Last OUTPUT: 13000 news:4e310c53$0$302$1472...@news.sunsite.dk

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13176

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Saturday, September 03, 2011, CET 10:51, GMT 08:51
Subject: Kapituler, dit fjols -
Was: K-formand: Christmas-valgkamp spild af tid ...

Nya dödsskjutningar i Syrien ...
2011 uge 35 (news samlet)

13176 news:4e61ea84$0$312$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/08a905b88e43e0fb
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/08a905b88e43e0fb

Denne meddelse er blevet sendt til Kirkeminister Per Stig Møller at ...

Was: K-formand: Christmas-valgkamp spild af tid ...
Nya dödsskjutningar i Syrien ...
2011 uge 35 (news samlet)

13177 news:4e61ec6d$0$307$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/d700d27854d967c1
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/d700d27854d967c1

ADVARSEL !!!

Der kan blive statueret et eksempel til skræk og advarsel nu.

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e61ee99$0$308$1472...@news.sunsite.dk...

> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Interrupt RETURN from ...

Sent: Saturday, September 03, 2011, CET 11:33, GMT 09:33
Subject: Bed for vore ledere
13179 news:4e61f448$0$315$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/777f01e36a0652f2

Og IGEN l�d der en r�st fra Himlen, som sagde:

CET 11:34
- "Du har van�ret mig."

CET 11:34
- "Tr�dt ... (some words missing) ... under fode."

CET 11:36
- "Mit budskab."

Aha ...

Ordene har nok v�ret f�lgende:

Du har van�ret Mig. Tr�dt Mit budskab under fode."

CET 11:37
- "Som en tyr."

CET 11:37
- "P� jagt ... efter mandater."

CET 11:37
- "Min ven."

Er det her en synder, Du kalder til omvendelse, Far ? - fx. Kirkeministeren ?...

CET 11:38
- "Ja."

CET 11:38
- "Omvend dig."

CET 11:38
- "Mit barn ... for jeg elsker dig ... stadigv�k."

The Gospel of mercy ... :-)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Saturday, September 03, 2011, CET 11:39, GMT 09:39
13180 news:4e61f5eb$0$312$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/20020bf5f029185a
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/20020bf5f029185a

CET 11:41
- "Men ellers (hvis du ikke omvender dig)."

NB!
De indklamrede ord var ej 100% sikre. Kunne således godt ha' været min egen ånd,
jævnfør Rom 8,15-16

CET 11:42
- "Kommer jeg efter dig."

CET 11:45
- "Jeg finder mig ikke i."

CET 11:45
- "At."

CET 11:45
- "Nogen."

CET 11:45
- "Bryder."

CET 11:45
- "Mit."

CET 11:46
- "Budskab."

CET 11:46
- "Fordrejer."

CET 11:46
- "Det."

CET 11:46
- "Til ukendelighed."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Saturday, September 03, 2011, CET 10:59, GMT 08:59

Was: K-formand: Christmas-valgkamp spild af tid ...
Nya dödsskjutningar i Syrien ...
2011 uge 35 (news samlet)

News:

DR1 S120 søn 04 sep 07:10:38
3.september dr.dk/nyheder 21:39

EN SOLDAT DRÆBT I AFGHANISTAN
En dansk soldat i Afghanistan blev i
eftermiddag dræbt, da han under en
patrulje blev ramt af en improviseret
sprængladning.

Fire andre soldater blev lettere såret
ved samme hændelse. De nærmeste
pårørende er underrettet.

Soldaterne var på en patrulje til fods
mellem Patrol Baseline og Gereshk, da
en improviseret sprængladning - en
såkaldt IED - blev udløst.

Soldaterne modtog alle førstehjælp, og
de blev derefter fløjet til
felthospitalet i Camp Bastion. Desværre
stod den ene af soldaternes liv ikke
til at redde.

Læs også ...

Dansk soldat dræbt i Afghanistan

03.09.11
http://www.stm.dk/_p_13502.html

=== citat start ===

En dansk soldat er i dag blevet dræbt og fire soldater såret
ved en eksplosion i Helmand-provinsen i Afghanistan i
forbindelse med en patrulje.

Statsminister Lars Løkke Rasmussen udtaler:

"Det gjorde mig forfærdelig ondt, da jeg i dag modtog beskeden
om, at en dansk soldat er blevet dræbt og fire soldater er
blevet såret i Afghanistans Helmand-provins. På en dag som i
dag er mine tanker og min dybeste medfølelse hos de pårørende.

På trods af sorgen over tabet af en kammerat og kollega
fortsætter de danske soldater i Helmand-provinsen med at løse
deres vanskelige opgaver for at sikre vores tryghed og
sikkerhed og bidrage til et mere fredeligt Afghanistan. De
fortjener vores respekt og taknemmelighed".

=== citat slut ===

Det er også hele familien Danmark som lejr, du bringer i *unødvendig*
fare (med at begære det bandlyste, Josua 6,18), *egoist*!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, September 04, 2011, CET 07:42, GMT 05:42
Subject: Dansk soldat død -
Was: Kapituler, dit fjols ...

K-formand: Christmas-valgkamp spild af tid ...
Nya dödsskjutningar i Syrien ...
2011 uge 35 (news samlet)

13184 news:4e630fd6$0$304$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/d9252fe9e6b011a5

Også denne meddelse er blevet sendt til Kirkeminister Per Stig Møller at ...

Sent: Saturday, September 03, 2011, CET 11:08, GMT 09:08

Was: K-formand: Christmas-valgkamp spild af tid ...
Nya dödsskjutningar i Syrien ...
2011 uge 35 (news samlet)

13178 news:4e61ee99$0$308$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/fc79045b26012658
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/fc79045b26012658

i en meddelelse news:4e61ee99$0$308$1472...@news.sunsite.dk...

Input news from file ...

Sent: Sunday, September 04, 2011, CET 07:50, GMT 05:50
Subject: Re: Dansk soldat død -
Was: Kapituler, dit fjols ...

13185 news:4e6311ae$0$309$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/af4758983ec14d87
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/af4758983ec14d87

[ ... ]

[ ... ]
> Også denne meddelse er blevet sendt til Kirkeminister Per Stig Møller at ...

Og i det samme blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen, der sagde:

(2011-09-04, Sunday, day no 247, CET 08:00, GMT 06:00)
- "Krænker."

CET 08:00
- "Mit territorium."

CET 08:00
- "Med vold."

CET 08:00
- "Død."

CET 08:000
"Og."

CET 08:01
- "Ødelæggelse kommer Jeg efter dig."

CET 08:01
- "Din slyngel."

CET 08:01
- "Usling."

CET 08:01
- "Ud skal du, af Mit hus."

CET 08:01
- "NU !!!"

(Det sidste Ord blev udtalt i meget alvorlig bydeform, hvorfor dette så
fra lydformat i tekstformat anskueliggøres/tydeliggøres ved at tilføje de 3
udråbstegn)

Og under indskrivningen skete der så også følgende udfor følgende citat:

> ADVARSEL !!!
>
> Der kan blive statueret et eksempel til skræk og advarsel nu.

CET 08:05
- "Og der kommer mere."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Was: K-formand: Christmas-valgkamp spild af tid ...
Nya dödsskjutningar i Syrien ...
2011 uge 35 (news samlet)

13186 news:4e631688$0$308$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/2ccefc7404636566
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/2ccefc7404636566

CET 08:13
- "Det bandlyste."

CET 08:13
- "Må du ikke begære."

CET 08:13
- "Og hore med."

CET 08:13
- "Forstår du."

CET 08:14
- "Nu ?"

(Er det OK med homovielser i Kirken, uanset om den kalder sig for Folkekirken,
eller noget andet ?)...

CET 08:17
- "Nixen."

Ihukom:

[ ... ]

Mandatet fra Gud mangler !...

CET 08:20
- "Amen."

CET 08:20
- "Så sandt."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e6318d1$0$306$1472...@news.sunsite.dk...

> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

(Og hvis en r�d regering ta'r over og p�dutter Kirken denne blasfemi ?)...

CET 08:23
- "Det bli'r v�rst for dem selv."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, September 04, 2011, CET 08:24, GMT 06:24

13188 news:4e6319a4$0$313$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/a213ea2df3f029e0
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/a213ea2df3f029e0

Puha!

Vi må vist lige ha' renset luften ovenpå denne stank af urene ånder.

Let's sing...

CET 08:28
- "Worship."

Yea ... :-)

Michael W. Smith "Majesty" [A New Hallelujah]
Uploadet af Jeliel7bh den 31/01/2010
http://www.youtube.com/watch?v=cEfD93Ci-U0

Og mens lovsangen gik i gang ...

CET 08:32
- "Du urene ånd. Jeg byder dig: Forsvind."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, September 04, 2011, CET 08:37, GMT 06:37

Was: K-formand: Christmas-valgkamp spild af tid ...
Nya dödsskjutningar i Syrien ...
2011 uge 35 (news samlet)

13189 news:4e631ca4$0$311$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/1992b935856a13b4
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/1992b935856a13b4

CET 08:39
- "Så er I advaret."

CET 08:44
- "På forhånd."

> [...]
>

> 13189

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Was: K-formand: Christmas-valgkamp spild af tid ...

13190 news:4e631e62$0$311$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/cba97c97948aabed
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/cba97c97948aabed

Denne meddelse er blevet sendt til Folketingsmedlemmer (herunder Kirkeminister
Per Stig Møller) at ...