Re: Overvejelser ang. hvilket parti man skal stemme på ved Folketingsvalget d. 15. september 2011

> Sent: Monday, August 29, 2011, CET 15:17, GMT 13:17

Heri ta'r du fuldstændig fejl. Hverken du eller jeg bestemmer hvem der er kristne,
fordi det helt klart fremgår af Jesu Ord, hvem de kristne er:

(Jesus siger:)

Mine får hører min røst, og jeg kender dem, og de følger mig.

(John 10,27)

De kristne; det er dem, der *følger* Jesus (apropos Jak. 1,22)!

Du, derimod, følger jo ikke Jesus. Du følger din *egen* vej og vil tvinge os andre med på
denne, endskønt vi har advaret dig om, at det er *vranglære*!

Og på et tidspunkt skal regningen betales (for dette svineri)!

Længere er den historie ikke.

13137