Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców - Łukasz Warzecha

Sola

A. Filip

Sola <add...@is.invalid> pisze:
> https://youtu.be/HNbZtYAhwqc?t=200

A _własnymi_ słowami potrafisz streścić/zanęcić (w dwóch zdaniach)
czy to przerasta twe skromne możliwości umysłowe?

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

Sola

On Sat, 24 Sep 2022 19:44:00 +0200, A. Filip wrote:

> A _własnymi_ słowami potrafisz streścić/zanęcić (w dwóch zdaniach)
> czy to przerasta twe skromne możliwości umysłowe?

Włącz sobie napisy

A. Filip

Sola <add...@is.invalid> pisze:
Ty jeszcze jesteś na etapie klikanie i czytania każdej reklamy?
Nie załapałeś że nie zanęciłeś wystarczająco żeby w ogóle klikać?

Piotr

On Saturday, September 24, 2022 at 3:22:56 PM UTC-2:30, A. Filip wrote:
> [...]

czyli streszczenie przerasta jego mozliwosci

> Ty jeszcze jesteś na etapie klikanie i czytania każdej reklamy?
> Nie załapałeś że nie zanęciłeś wystarczająco żeby w ogóle klikać?

Wspierajacy Putina myslal, ze zanecil: "Bardzo ciekawe"!

Hreczecha

On Saturday, September 24, 2022 at 12:24:32 PM UTC-5, Sola wrote:
> https://youtu.be/HNbZtYAhwqc?t=200
>

> ////
Na poczatek: Putin sugeruje uzyecie taktycznej broni jadrowej w wupadku ataku na Rosje. tylko nie precyzuje gdzie Rosja sie zaczyna. Czy, n.p. przejecie Chersonia przez wojska ukrainskie, to atak na Rosje? W ogole Mearsheimer wydaj sie sugerowac, ze Zachod musi sie zgodzic na rosyjska taktyke "salami:" Odcinanei czesci Ukrainy kawalek po kawalku.

andal

ja mysle ze nie musi ale chce

ktos robi kase na tym

a zycie ludzkie jest tanie

A. Filip

Hreczecha <jfi...@gmail.com> pisze:
IMHO w praktyce opłotkami Putin deklaruje że jak ruska armia dostałaby
naprawdę w dupę aż tak że spierdalałaby dalej niż do granicy Rosji to
atomówki ma w zapasie na bardzo czarny scenariusz. Tyle _tak_
powiedzieć tego niespecjalnie może jak nie chce wyjść na słabeusza co
wojnę przepuputał. W wariancie minimum to pokazanie zachodkowi bardzo
prawdopodobnej granicy tego co może realnie zyskać ile by w armie
Ukrainy nie wpompował.

Putin "daje odpór" obieraniu postsowieckiej cebuli wiec niby dlaczego
zachodek ma nie dawać odporu odkrajania ukraińskiego salami?

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Największym grzechem jest nie uratować ginącego życia.
| (Przysłowie chińskie)

Zalek...@hotmail.com

On Sat, 24 Sep 2022 11:41:51 -0700 (PDT), Hreczecha
Z tego co ja zrozumialem Mearsheimer nie sugeruje ze Zachod musi sie
zgodzic na rosyjska taktyke "salami. Mearsheimer twierdzi ze
amerykanscy politycy to nieuki ktorzy nie znaja sie na polityce.
Mearsheimer mowi ze zawsze twierdzil ze Ukraina nie powinna sie
zgodzic na oddanie broni nuklearnej bo to moze zapobiec agresji Rosji
na Ukraine - nikt go nie sluchal.
Mearsheimer mowi ze Zachod mogl zapobiec rosyjskiej agresji na Ukraine
i Gruzje podpisujac jakies uklady z Putinem ze ani Gruzja ani Ukraina
nie zostana czlonkami NATO.
Mearsheimer mowi ze wynalazca polityki wpychania Ukrainy w NATO jest
amerykanski geniusz G. W. Bush, ktory nie tylko rozpoznal dusze Putina
zagladajac mu w oczy, ale rowniez genialnie uwolnil Irak od Saddama
Husaina.
https://youtu.be/Iypyq64aXSo

Mearsheimer mowi ze Putin jest agresorem zas politycy ktorzy w
odpowiedzi na prosby Putina aby nie wpychac Ukraine do NATO sa
nieukami.

zalek

Zexon

Cieszę się, że Fiona nie zrobiła krzywdy Piotrowi
Dla relaksu proponuje posłuchać tego o was Piotrze
https://www.youtube.com/watch?v=CFSagvi9CIk&list=RDCFSagvi9CIk&start_radio=1

.

Zexon

jawohl jawohl Piotr liebe alkohol

.

Zenek Kapelinder

rosja jest tam gdzie obowiązuje kacapska konstytucją. Po tak zwanych referendach w wyniku których do rosji zostaną przyłączone napadnięte przez kacapów tereny będą one należały do rosji.

Russet Bulba

Nigdy nie przypuszczalem, ze to powiedzenie pana Eugeniusza, iz Rosja jest tam, gdzie rosyjski soldal nasral, moze miec rosyjska moc prawna. A rzeczywistosc pokazuje, iz ma. A wiec wlaczone do Rosji tereny staja sie juz sama Rosja, niezaleznie do kogo nalezaly i atak na nie jest rownoznaczny z atakiem na Rosja. Tak wiec proba odebrania swojej wlasnosci zlodziejowi jest definiowana jako napasc na niego. Jest piekny essej Orwella o nacjonalizmie, ktory swietnie tlumaczy historyczne przyklady takiego rozumowania. Orwell podciaga pod nacjonalizm kazde fanatyczne i wolne od krytycznego myslenia identyfikowanie sie z pewnymi ideami, a wiec pewne postawy religijne, komunizm czy tez faszyzm i nazim do nacjonalizmow rownoprawnie naleza, poniewaz dziela cala mase cech wspolnych.

A. Filip

Zenek Kapelinder <4kogu...@gmail.com> pisze:
Tak jak pribałtika należała do ZSRR?
AFAIR USA *formalnie* tamtego (też) nie uznały.

Wiec może _przynajmniej_ starannie rozróżniaj stan faktyczny i stan
zdaniem putinistanu od stanu (szeroko) formalnie uznawanego
międzynarodowo. Generalnie Gubernatorstwo nie należało do niemiec?

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni.
| (Przysłowie chińskie)

Russet Bulba

Meirsheimer zaprzecza sam sobie w orwelianskim zreszta stylu. Udowodnil swego czasu, iz slabosc ofiary budzi agresje w napastniku, co udowodnil ale jakoby go nie sluchano. Wiec wyszedl z teza,iz sila innych jak natowska Ukraina zrodzila ta agresje a nie ukrainska slabosc. Odwrocenie wlasnej tezy tez mu w niczym nie przeszkadza, jak zreszta Orwell przekonywujaco opisal niemal 80 lat temu.

Basia

On Saturday, September 24, 2022 at 11:41:52 AM UTC-7, Hreczecha wrote:

> Na poczatek: Putin sugeruje uzyecie taktycznej broni jadrowej w wupadku ataku na Rosje. tylko nie precyzuje gdzie Rosja sie zaczyna. Czy, n.p. przejecie Chersonia przez wojska ukrainskie, to atak na Rosje?

Grozba uzycia broni atomowej Putyn
skutecznie powstrzymal zamiary ingerencji
NATO w pierwszych dniach wojny, ...pamietamy
chociazby polskie samoloty ktore mialy zostac
przekazane na Ukraine czy tez napredce
skomasowane przez NATO tysiace czolgow
na wschodniej granicy- do dzisiaj tam stojacych
i rdzewiejacych.

Grozba zadzialala i stala sie wielka wygrana
Putynia. Zachod-Amerykanie, Germanie w
szczegolnosci rozumieja jedynie sile wiec do
tych preferencji Putyn nalezycie sie stosuje.
Wolania o dyplomacje jak np. udzielenie
jakichs gwarancji bezpieczenstwa czy tez
gwarancji ze NATO nie przylaczy Ukrainy
wiemy z jakim odezwem sie spotkaly- tzw.
"middle finger."

Dziwic sie ze Putyn straszy atomowkami??
Ze grozby dzialaja to jest dla Basi niespodzianka,
myslala ze potrzebna bedzie demonstracja.
Amerykanie uzyli dwa razy broni atomowej
przeciwko cywilom wiec nie musza grozb
zadnych czynic kazdy wie na co jest stac,
Rosji grozby traktowane sa a przynajmniej
przez amerykanska publike za "pustoslowie."
"They would never dare" itp.

Za sprawa referendow Donbas bedzie jutro
nalezal do Rosji a Biden nie bedzie w stanie
nic zrobic! Sankcje w wiekszosci nie dzialaja
a Europa jest u progu zimy.

Na co jedynie moze Zachod liczyc to wewnetrzny
kryzys w Rosji, dezercje, itp. Sen. Graham
publicznie nawolywal juz Rosjan do zamordowania
Putynia. Byc moze CIA sie zdecyduje.

Basia (Ona/Jej)

Piotr

jak z rasizmem ("[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi") ?

Piotr

On Saturday, September 24, 2022 at 9:07:40 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> Grozba uzycia broni atomowej Putyn skutecznie powstrzymal zamiary ingerencji
> NATO w pierwszych dniach wojny, ...pamietamy chociazby polskie samoloty ktore mialy zostac przekazane na Ukraine

" Zamiast myśliwców MiG-29 Polska przekazała Ukrainie ogromny zapas części zamiennych i uzbrojenia do tych maszyn — twierdzą informatorzy Onetu. Dzięki tym dostawom ukraińskie lotnictwo może na bieżąco odtwarzać zdolność bojową swoich samolotów. "
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/ukrainskie-lotnictwo-polska-przekazala-ukrainie-olbrzymi-zapas-uzbrojenia/92my3lz

> czy tez napredce skomasowane przez NATO tysiace czolgow na wschodniej granicy
> - do dzisiaj tam stojacych i rdzewiejacych.

Zwolan moze podac jakis dowod na te "TYSIACE czolgow na wschodniej granicy- do dzisiaj tam stojacych i rdzewiejacych" na ktorych oparl swoja wiarygodnosc?

Pytam, bo przed napadem Rosji na Ukraine - Polska, Czechy i Slowacja - mialy, w zaleznosci od zrodel, RAZEM miedzy 700-1000 czolgow - a wiec gdyby NAWET oddali WSZYSTKIE swoje czolgi to bylby to niecaly tysiac, a co dopiero: "TYSIACE".

I skoro ich nie przekazali - to czemu ... nie wrocily do koszarow, tylko zostawili je na .... granicy - w celu bezuzytecznego "stania i rdzewienia" ?
===
Piotr

Russet Bulba

Nazywanie rzeczy po imieniu, tj mowienie prawdy nie jest rasizmem. Problem alkoholizmu, narkomanii, przemocy seksualnej, ciezkiej kryminogennosci, niskiego poziomu wyksztalcenia jest powszechnie znany. Pan Piotr uznaje, iz tez stan jest przez Indian akceptowany, jako normalny i standardowo ludzki i ma na to jakies dowody? Ja nie mam i zakladam, ze sami Indianie chca go zmienic, tylko nie wiedza jak. A jak wiedza, to jakie sa postulaty?

Basia

On Saturday, September 24, 2022 at 5:15:04 PM UTC-7, Piotr wrote:

> " Zamiast myśliwców MiG-29 Polska przekazała Ukrainie ogromny zapas części zamiennych i uzbrojenia do tych maszyn — twierdzą informatorzy Onetu. Dzięki tym dostawom ukraińskie lotnictwo może na bieżąco odtwarzać zdolność bojową swoich samolotów. "
> [...]

Mowa byla o polskich samolotach ktore
w pierwszych dniach wojny mialy zostac
przekazane Ukrainie a nie zostaly.

Grozba uzycia broni atomowej przez Putynia
spowodowala ze Amerykanie sie przetraszyli
i odmowili przyjecia samolotow w bazie Ramstein
w Germany z przeznaczeniem ich dalszego
przekazania na Ukraine.

Po co Trela belkocze zmieniajac temat i piszac
o czesciach zamiennych?

> Zwolan moze podac jakis dowod na te "TYSIACE czolgow na wschodniej granicy- do dzisiaj tam stojacych i rdzewiejacych" na ktorych oparl swoja wiarygodnosc?

Zarowno wczesniej jak i w pierwszych dniach
wojny podawane byly liczne widea ukazujace
transporty czolgow do Europy, na wschodnia
granice Polski oraz innych krajow. Byly zakazy
filmowania tych transportow ale wraz ludzie
filmowali i postowali.

Basia podala kilka wowczas linkow
i komentowala:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/Z-SD1kuHjZo/m/A_swMcFNAQAJ

Gdzie byl Trela? Spal, ... a teraz domaga
sie dowodow. Wiele filmikow Toutube zdjelo.

BNSF Heading to Charleston, Army Tanks Heading to Europe (Norfolk Southern, BNSF, Military)
https://www.youtube.com/watch?v=R-S-kxkHafo

Brytyjskie czołgi w drodze do Estonii. Odpowiedź NATO na agresję Rosji na Ukrainę
https://www.youtube.com/watch?v=OPD05HE47ys

Konwój z Niemiec czołgi i ciężki sprzęt. Convoy from Germany with tanks and heavy equipment.
https://www.youtube.com/watch?v=52S3k76kYOs

Transport czołgów na Saber Strike 2022 (Feb 12, 2022)
https://www.youtube.com/watch?v=WC9GNw27PBg

WOJSKO jedzie w kierunku UKRAINY - DK97 za Rzeszowem, 19.02.2022
https://www.youtube.com/watch?v=4voTMXf9ZiI

> Pytam, bo przed napadem Rosji na Ukraine - Polska, Czechy i Slowacja - mialy, w zaleznosci od zrodel, RAZEM miedzy 700-1000 czolgow - a wiec gdyby NAWET oddali WSZYSTKIE swoje czolgi to bylby to niecaly tysiac, a co dopiero: "TYSIACE".

Sama Polska Czechy i Slowacja 1000 czolgow?
Z pewnoscia NATO ma na granicy z Ukraina
dalszy 1000, ...glupich pytan moze Trela dla
odwrocenia uwagi niech nie zadaje. Jak cos
to prosze zaczac liczyc te sfilmowane
jeszcze na youtube wiszace.

> I skoro ich nie przekazali - to czemu ... nie wrocily do koszarow, tylko zostawili je na .... granicy - w celu bezuzytecznego "stania i rdzewienia" ?
> [...]

Ty Trela jakis agent jestes ze wlaczasz
sie i ciaglym zadawaniem nieistotnych
pytan odwracsz uwage czy po prostu
jestes glupi?

Mowa byla o skutecznym szantazu atomowym
jaki praktykuje Putyn, zarowno w pierwszych
dniach/tygodnaich wojny jak i teraz.

Basia (Ona/Jej)

Basia

ST44-1218 ,,Gagarin"-transport Wojskowy, Wojska Amerykańskiego. ,,Eszelon" U.S Army. Military train.
Feb 10, 2022
https://www.youtube.com/watch?v=RO4ZSzesPCg

Feb 17, 2022
https://www.youtube.com/watch?v=jLypMpLn9io

Piotr

On Saturday, September 24, 2022 at 9:50:07 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Nazywanie rzeczy po imieniu, tj mowienie prawdy nie jest rasizmem.

Aaa - to Strakowe wyszukanie i uzycie morderstwa jednej Indianki przez dwie inne
Indianki w jakims rezerwacie w Kanadzie, aby otworzyc watek ... odmawiajcy czlowieczenstwa CALEJ RASIE ludzi:
"[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi"
Andrzej Strak

jest ... "mowieniem prawdy". To chyba ten sam rodzaj "prawdy" co "nazywanie rzeczy po imieniu" przez Julius Streichera (ten od Der Strumera), ktory TAK JAK Strak - TEZ rozciagal odpowiedzialnosc za czyny NIEKTORYCH na CALA RASE , i uzywal tego na dowod, ze ta rasa nie zachowuje sie jak LUDZIE.

Andrzej Strak, Julius Streicher, dwa bratanki?

Piotr
====

Piotr

On Saturday, September 24, 2022 at 10:26:34 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> Zarowno wczesniej jak i w pierwszych dniach wojny podawane byly liczne widea ukazujace transporty czolgow do Europy, na wschodnia granice Polski oraz innych krajow. Byly zakazy filmowania tych transportow ale wraz ludzie filmowali i postowali.

I Zwolan ...policzyl te wszystkie czolgi, ze wyszlo mu "TYSIACE czolgow" ???
I jak to zrobil, gdy w Polsce, Czechach i Slowacji bylo LACZNIE mniej niz JEDEN "tysiac" czolgow? Cudownie rozmnozyli czolgi, jak Jezus wino w Kanie Galilejskiej?

No bo przeciez Edward Zwolan nie znizylby sie do ZMYSLANIA liczb na poparcie swoich twierdzen?

A wiec put your money where your mouth is - JAK Zwolan POLICZYL te
"TYSIACE czolgow na wschodniej granicy- do dzisiaj tam stojacych i rdzewiejacych"
(c) Edward "Basia (Ona/Jej) " Zwolan

==
Piotr

Russet Bulba

Nie tylko, mimo iz ten mord swoich przez swoich z obdzieraniem z osobistych rzeczy umierajacrj dziewczyny byl wyjatkowo ochydnym. Caly status i statystyki o tym swiadcza iz jest to spokecznosc trapiona przez degeneracje i kryminogennosc niewspolmiernie bardziej niz inne. Lecz orwelowski pan Piotr woli trzymac oczy faryzeuszowsko zamkniete.

Basia

On Saturday, September 24, 2022 at 7:43:59 PM UTC-7, Piotr wrote:

> [...]
>
> No bo przeciez Edward Zwolan nie znizylby sie do ZMYSLANIA liczb na poparcie swoich twierdzen?

Dlaczego zmyslania?

To sa liczby szacunkowe, moze byc znacznie wiecej!
NATO ani tym bardziej wladze w Warszawie nie chca
ujawniac dokladnych liczb wiec niech Trela do NATO
i post-komuchow ma pretensje.

> A wiec put your money where your mouth is - JAK Zwolan POLICZYL te
> "TYSIACE czolgow na wschodniej granicy- do dzisiaj tam stojacych i rdzewiejacych"
> (c) Edward "Basia (Ona/Jej) " Zwolan

Prosze bardzo, Trela!

Media informuja ze ilosc wojska NATO na pograniczu
Rosji wzrosla DZIESIECIOKROTNIE !!

The number of troops under NATO command stationed across the
alliance's eastern flank has reached 40,000, nearly 10 times what it was last year.
https://www.euronews.com/my-europe/2022/05/18/nato-now-has-40-000-soldiers-on-europe-s-border-with-russia

10x wiecej jest piechoty od sprzed roku to
i mozna zalozyc ze 10 razy wiecej jest czolgow,
innego ciezkiego sprzetu. ...jezeli nie sporo wiecej.

Polska rzekazala Ukrainie 240 czolgow- w zamian
na jej terytorium masowo w podobnym dziesieciokrotnym
albo wyzszym przeliczniku pojawily sie czolgi NATO,

...ktorych to transporty odwazni ludzie filmowali
i postowali na Youtube wbrew zakazom filmowania
przemieszczania sie wojsk NATO!

Jak Trela mysli, sfilmowano i wypostowano wszystkie
czy tylko niewielki ulamek tego co do Polski przywieziono
i co tam teraz rdzewieje w lubelskiem, rzeszowskiem,
czy bialostockiem rdzewieje?

Polska przekazala Ukraine 240 swoich czolgow
stosujac ten sam 10 krotny przelicznik w Polsce
powinno stacjonowac minimum 2,400 NATO'wskich
czolgow. Stacjonuje pewnie wiecej.

240 x 10 = 2,400

As of early June, Poland handed over almost $2 billion worth of weapons to Ukraine.
That amount includes more than 240 tanks and more than 100 armored personnel carriers.
Polish President Andrzej Duda said this in an interview.

https://mil.in.ua/en/news/ukraine-receives-pt-91-twardy-tanks-from-poland/#:~:text=As%20of%20early%20June%2C%20Poland,worth%20of%20weapons%20to%20Ukraine.&text=That%20amount%20includes%20more%20than,%2C%20ammunition%2C%20and%20military%20equipment.

Masz Trela moj szacunek opiewajacy na tysiece
a teraz spieprzaj w podskokach.

Basia (Ona/Jej)

> ==
> Piotr

Piotr

Post otwierajacy "Nie wiedza jak byc ludzmi" nie zawieral zadnych "calych statusow" (???) i statystyk - A JEDYNIE opis morderstwa.

A wiec morderstwo przez jedna nieletnia Indianke z pomoca drugiej na trzeciej Indiance -
byly dla Andrzeja Straka WYSTARCZAJACE aby oglosic ze CALA RASA (Indianie)
"nie wiedza jak byc ludzmi".

A wiec w dalszym ciagu - stosowanie "mentalnosci plemiennej" [(c) A. Strak],
w ktorej za czyny niektorych ludzi odpowiedzialnosc rozciaga sie na cala grupe,
NAWET jesli ofiara jest takze czlonkiem tejze grupy - to nie zadne " Nazywanie rzeczy po imieniu, tj mowienie prawdy" jak zapewniaja rozne Straki i inne Streichery
- lecz KLASYCZNY RASIZM

Andrzej Strak, Julius Streicher, dwa bratanki.
==
Piotr

Russet Bulba

Slabe masz Waszec nerwy i dyskusje Ci wyraznie szkodza. Po co w nie sie wiec wdajesz, profesorze? Poza inwektywami malo co przekonywujacego mozesz wyprodukowac. A wszak sam dzielisz ludzi na klasy i rasy. Nawet ta dzisiejsza wymiana o reparacjach jest tego faktem. Na ta okazje to inne kryteria i inna rzeczywistosc panie jak zywy z nowel Orwella? :-))

Russet Bulba

Dla pana Piotra broniacego mordercow tam gdzie to politycznie poprawne:

We ask you, the public, to sign this petition, addressed to Royal Canadian Mounted Police, for the immediate arrest of Cal Fontaine for his participation in and murder of Serena McKay.
On April 22-23 2017, Cal Fontaine participated in the murder, robbery, and abuse of the earth body after the murder, and coverup of Canadian Peguis First Nation Teenager, Serena McKay.
Cal Fontaine is an accomplice and accessory to the murder of Serena McKay and wanted by the public for his participation in the death of Serena McKay. The public is petitioning for an arrest of Cal Fontaine, an 18 year old Sagkeeng First Nation man, who robbed and abused Serena McKay after her death after participating in her brutal murder.
An accessory to murder is 1) one who has committed a felony 2) after the person has committed a felony 3) with the knowledge that the person committed the felony 4) with the intent to help the person avoid a felony or arrest. An accomplice is a person who actively participated in the commission of a crime. Cal Fontaine is an accomplice and accessory after the fact.
On April 22, 2017 Serena McKay was invited to a house party on the Sagkeeng First Nation Territory. By 1 A.M April 23, Serena McKay was beaten, stripped naked and robbed, and ultimately murdered by the people, including Cal Fontaine, who were in attendance at the house party. They recorded themselves killing Serena McKay and shared it on Facebook, where it spread to the public web and was shared hundreds of thousands of times, before the arrest of only the two girls of at least several other people who also participated in the beating murder of Serena McKay.
Serena McKay was terrorized, beaten, hit with wooden boards, kicked, stomped, and held against her will that night.
In the videos released by the murderers and accomplices you clearly see Cal Fontaine's shoe and hear his voice. While two other people were beating Serena McKay and telling her they are going to kill her, Cal Fontaine and other males are heard in the video saying "she's dead just don't touch her anymore". Cal Fontaine has in possesion right now Serena McKay's jewelry that he took off her body after he stripped her naked to make the crime look like a rape. Cal Fontaine's family has admitted he was there and he has Serena McKay's belongings, as well as planned to make the crime look like a rape, because the neighbors were known criminals and hoped police would think they committed the crime. Cal Fontaine moved Serena McKay's body away from the home where the murder occured and took all her personal belongings including her IPhone, jewelry, and Gucci purse before stripping her naked and leaving her outside for 21 hours before Serena McKay was found by an elder who called the police. Cal Fontaine committed indignity to a corpse, this is an indictible offense.

Cal Fontaine is still a free man.
No charges for all he has done to take Serena's life.

We ask you to please sign this petition and help us bring Justice to the death of Serena McKay.
Serena McKay deserves Justice. Serena McKay's family deserves the truth and Justice.

Serena McKay was a month away from her high school graduation. She planned on buying her first car and planned to travel Canada and looked forward to starting her early adult life.
Serena McKay is one of thousands First Nations young women that go missing and murdered. And like so many, go unsolved or without Justice.
Please sign this petition and help us arrest Cal Fontaine and bring Justice to Serena McKay and all Missing and Murdered Indigenous Women and Girls.

By signing this petition you are asking Royal Canadian Mounted Police, Royal Canadian Mounted Police Investigators, and Chief Derrick Henderson of Sagkeeng First Nation Tribe, to fully investigate the crimes against Serena McKay committed by Cal Fontaine and arrest him for the murderous criminal acts committed against Serena McKay on the night of April 22 and 23 2017.

Piotr

On Sunday, September 25, 2022 at 12:52:01 AM UTC-2:30, Basia wrote:

> Dlaczego zmyslania?

Skoro nie potrafi podac zrodla w ktorych przeczytal o tych sowich
"TYSIACACH" czolgow to ta liczba "TYSIACE" zostala zmyslona przez Edka Zwolana.

> To sa liczby szacunkowe, moze byc znacznie wiecej!
> NATO ani tym bardziej wladze w Warszawie nie chca
> ujawniac dokladnych liczb

Aaa, to NATO WIELOKROTNIE _zanizylo_ liczbe czolgow by w tym sposob ... zniechecic
Rosje do agresji. Bo jak kazdy wie - nic tak nie ZNIECHECA Rosji do napasci na kogos
jak przekonanie Putinia o jego ... SLABOSCI . Pan to ma jednak glowe, wielka jak konska,
Mr. Ed!

> Prosze bardzo, Trela!
>
> Media informuja ze ilosc wojska NATO na pograniczu Rosji wzrosla DZIESIECIOKROTNIE !!

Nikt sie Zwolana nie pytal o .... procentowy wzrost wojsk NATO!! - mial podac ZRODLO z ktorego WYCZYTAL LICZBE: "TYSIACE czolgow":

[...]
general Edward Zwolan, z kwatery glownej w Reno, Nevada, z ktorej nie wychodzil
przez dwa lata ze strachu i przed COVID i przed szczepionkami

Czyli wg Zwolana NATO chcialo zaczac walczyc tymi "TYSIACAMI czolgow" z Rosja,
ale zarzucili te plany wojny z Rosja , bo Putin zagrozil uzyciem broni jadrowej -
to byloby zaskoczeniem dla NATO tylko gdyby do tego momentu NATO ... nie mialo pojecia, ze Rosja ma bron jadrowa... Who knew???

> [...]
>
> 10x wiecej jest piechoty od sprzed roku to i mozna zalozyc ze 10 razy wiecej jest czolgow,

10 razy wiecej NIE CZYNI automatycznie "tysiecy".

40 tys zolnierzy na ogol nie bedzie mialo do dyspozycji "TYSIECY CZOLGOW".
Patrz np.

"A NATO Enhanced Forward Presence (EFP) battlegroup of 1,200 since 2017. Led by Germany, includes troops from the Netherlands, Norway, Czech Republic, Belgium and Luxembourg. Includes 12 Leopard tanks"
:12:1,200= 1:100, A wiec: 40 tys. *(1/100) = 400

Melduje, ze "400" NIE ROWNA SIE "TYSIACE", generale Zwolan!

Piotr

Piotr

I silenie sie na straopolszczyzne, ma obalac moje FALSYFIKOWALNE ARGUMENTY - jak ?

> Po co w nie sie wiec wdajesz, profesorze? Poza inwektywami malo co przekonywujacego mozesz wyprodukowac.

I to ma obalac moje FALSYFIKOWALNE ARGUMENTY - jak ?

> A wszak sam dzielisz ludzi na klasy i rasy. Nawet ta dzisiejsza wymiana o reparacjach jest tego faktem.

Skoro celem jest obalanie argument RASISTY w obrebie JEGO wlasnej logiki to
musze uzywac JEGO konceptow.
Poza tym rozpoznawanie istnienia grup ludzi nie jest warunkiem wystarczajacym
rasizmu - do rasizmu potrzeba
a) poczucia wyzszosci wlasnej rasy nad przynajmniej niektorymi innymi rasami:
w Pana przypadku rasowej wyzszosci czystych rasowo "Bialych Europejczykow" nad Indianami, Afrykanami, muzulmanami i Hindusami czyli wyzszosc Panskiej rasy
nad wiekszoscia ludzkosci

Oraz

b) "mentalnosci plemiennej" (okreslenie A. Straka o ... innych ;-)) - w ktorej zlo popelnione przez ulamek % populacji rozciaga sie na cala rase, NAWET gdy ofiary zla naleza do tej rasy - patrz:
"[Indianie] nie wiedzia jak byc ludzmi",
A. Strak w oparciu o zabojstwo jednej Indianki przez inna Indianke z pomoca trzeciej

> Na ta okazje to inne kryteria i inna rzeczywistosc panie jak zywy z nowel Orwella? :-))

Hmm ktory z nas dwoch "jak zywy z nowel Orwella" - ja, czy oskarzajacy swoich krytykow o rasizm, autor slow "[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi". Hmm ....
==
Piotr

Basia

On Saturday, September 24, 2022 at 9:46:05 PM UTC-7, Piotr wrote:

> Skoro nie potrafi podac zrodla w ktorych przeczytal o tych sowich
> "TYSIACACH" czolgow to ta liczba "TYSIACE" zostala zmyslona przez Edka Zwolana.

Nie zmyslona liczba tylko racjonalny szacunek.

Logiczny idiota Piotr Trela niewiem na jakiej
podstawie mysli ze NATO ma na granicy z Rosja
kilkaset czolgow. Z checia poslucham tej logiki!!

Sfilmowane zostaly przez ludzi pod grozba kar
setki przemieszczajacych sie czolgow. Zapewne
niewielki ulamek tego co przywieziono do Polski
i co rdzewieje teraz w bialostockiem, lubelskiem
i rzeszowskiem bo szantaz nuklerany Putynia
jest w 100% skuteczny. Germanie, Anglo-saksoni
rozumieja tylko sile!

Reszta beznadziejnego belkotu agenta Treli wyciety.

Basia (Ona/Jej)

Piotr

> On April 22-23 2017, Cal Fontaine participated in the murder, robbery, and abuse of the earth body after the murder, and coverup of Canadian Peguis First Nation Teenager, Serena McKay.

Czyli: jesli nie potrafisz obronic swojej nikczemnosci - obrzuc przeciwnika gownem, mozesz cos ze smrodu sie do niego przylepi.

W tym watku - Andrzej Strak nie potrafiac obronic swojego rasistowskiego rozciagania odpowiedzialnosci za zbrodnie jednostki na rase, ktora uwaza za podludzi
( A. Strak uzywajacy indianskiego mordercy mordujacego indianska ofiare aby otwierac watek o tym jak to .... "[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi") - postanowil oskarzyc mnie o ... "bronienie mordercow".

Panowie i Panie - pan Andrzej Strak!

===
Piotr

fatso

Gdy tylko zobacze owego czubka-Trele to spierdalam w podskokach by i o mnie nie zahaczyl.
Ale jako milosnik Historii musze sie tu wtracic. Przypomniec trzeba co stalo sie w II RP po jej czwartym rozbiorze we Wrzesniu 1939r. Otoz nie zagarnieto terenow po bandycku jak zly Hitler to zrobil z GG. O nie-tu zadzialalo prawo radzieckie, tak szanowane przez Stalina. Byla kampania wy borcza, glosowano nawet. I Wilno, Lwow przylaczono do Sowietow w majestacie prawa. I tego prawnego zagarniecia bronil Stalin w Jalcie-i wybronil.

Russet Bulba

Czego w koncu chcesz, nieprzytomny czlowieku? Mozesz sobie wszystko wyczytac z oficjalnych statystyk rzadowych w Kanadzie i jeszcze dalej uwazasz, ze zmyslam i oczerniam? Ponizej sa dane dla tzw indigenous vs non- indigenous communities, a wiec tam gdzie Indianie czy Inuici stanowia zdecydowana wiekszosc vs tych, gdzie wiekszoscia nie sa i roznice w przestepczosci sa absolutnie ogromne. I kogo jeszcze tu obwiniac o te przestepstwa, jezeli sa w sumie sami swoi?

Common assault 11 times higher in Indigenous than in non-Indigenous communities

The rate of common assault (level 1) reported by police serving majority Indigenous populations was 11 times higher in Indigenous communities than in non-Indigenous communities (4,481 versus 409 incidents per 100,000 population), and represented half (49%) of violent crime compared with 39% of violent crime in non-Indigenous communities. The rate of major assault (levels 2 and 3) was also much higher (Table 2). Both common assaults and major assaults were more likely to be cleared in Indigenous communities (81% versus 72% for common assault; 83% versus 72% for major assaults), but, when cleared, they were less likely to result in a charge (53% versus 65% of cleared incidents for common assault; 75% versus 84% for major assaults).

Rate of non-spousal police-reported family violence in Indigenous communities was sixteen times higher than in non-Indigenous communities

In both Indigenous and non-Indigenous communities, the perpetrator in police-reported violent incidents was most often either a friend or acquaintance of the victim or an intimate partner other than a spouse. However, individuals in Indigenous communities were proportionally more likely than those in non-Indigenous communities to be victimized by family members other than a spouse (25% versus 13%), a greater number of victims being victimized by extended family members such as a grandparent, uncle, aunt or cousin. Overall, the rate of non-spousal family violence was 16 times higher in Indigenous communities, with the largest differences for major assault and common assault (Table 6, Table 7). The high rate of violence at the hands of extended family members may be partly related to differences in living arrangements in Indigenous communities. According to the GSS on Victimization, 15% of Indigenous individuals lived with extended family members (other than a child or spouse) compared to 8% in the non-Indigenous population. In addition, individuals in the Indigenous communities in this study were more likely to live in crowded housing.Note

The rate of intimate partner violence was 10 times higher in Indigenous communities than in non-Indigenous communities. This includes violence where the perpetrator was a current or former spouse or another intimate partner. In particular, the perpetrator was more likely to be an intimate partner other than a spouse such as a current or former boyfriend or girlfriend in Indigenous communities. The proportion of victims in Indigenous communities victimized by a stranger was smaller (8% versus 26%), which is expected given the realities of small communities where people are more likely to know one another and strangers are few. That said, rates of victimization by a stranger were still over twice as high in Indigenous communities (652 versus 244 per 100,000 population).

Rate of sexual assault in Indigenous communities was six times higher than in non-Indigenous communities

Police serving majority Indigenous populations reported 463 incidents of sexual assault per 100,000 population compared to 73 per 100,000 in non-Indigenous communities. In both cases, sexual assault level 1 accounted for over 97% of these incidents.Note It is important to note that the GSS on Victimization showed that only 5%E of self-reported sexual assaults experienced by Canadians aged 15 years and older in 2014 were brought to the attention of police, which means that figures reported by police are likely an underrepresentation of the true extent of sexual assault in both Indigenous and non-Indigenous communities.

In addition to sexual assaults, sexual crimes specific to children such as sexual interference, invitation to sexual touching and sexual exploitation are of particular concern in light of the impact of child physical and sexual abuse on the cycle of intergenerational violence (Truth and Reconciliation Commission 2015).Note The overall rate of these child-specific sexual offences (per 100,000 inhabitants) was seven times higher in Indigenous communities than elsewhere.Note

Children under age 18 accounted for one-third (33%) of the population in the Indigenous communities in this study compared to 19% in non-Indigenous communities. When controlling for age, then, the rate of these sexual violations against children (per 100,000 children) in Indigenous communities was four times higher than in non-Indigenous communities, with the highest rates for victims aged 12 to 17.Note Most incidents of sexual violations against children were for sexual interference, which accounted for 88% of incidents of sexual violations against children in Indigenous communities. In contrast, 68% of sexual violations against children in non-Indigenous communities were sexual interference. In non-Indigenous communities which may have greater access to the Internet, a much higher proportion of these crimes were for luring a child by means of telecommunication (17% versus 4% in Indigenous communities).

Start of text box 3
Text box 3
The nature of homicides in Indigenous communities was notably different from homicides in non-Indigenous communities
Homicides in Indigenous communities often perpetrated by a family member, rarely by a stranger

This study was also able to look at detailed characteristics of homicides in predominantly Indigenous populations using information from the Homicide Survey. In 2018, the Indigenous communities in this study reported 59 homicides, resulting in a rate about eight times higher in Indigenous communities than in non-Indigenous communities (13.4 versus 1.6 homicides per 100,000 population).

Piotr

On Sunday, September 25, 2022 at 3:50:13 AM UTC-2:30, fatso wrote:
> Gdy tylko zobacze owego czubka-Trele to spierdalam w podskokach by i o mnie nie zahaczyl.

Nie dziwi - pamietajac o tym na jakiego osla wychodzi za kazdym razem - ostatnio gdy jako b. lekarz - twierdzil ze NIE DA sie ustalic przy pomocy DNA - czy dana kobieta jest matka dziecka.... "Christopher Robak, MD" ;-)

Piotr

fatso

niedziela, 25 września 2022 o 14:54:11 UTC+1 Piotr napisał(a):
> Nie dziwi - pamietajac o tym na jakiego osla wychodzi za kazdym razem - ostatnio gdy jako b. lekarz - twierdzil ze NIE DA sie ustalic przy pomowydawalo, ze tlumaczylemcy DNA - czy dana kobieta jest matka dziecka.... "Christopher Robak, MD" ;-)
>
> Piotr

Ja tak uwazam? A mnie sie wydawalo, ze tlumaczylem zgodnosc kosci Ryska Garbusa z mitochondrial DNA czy jak im tam u stolarza , jego pra pra-wnuka po 500 latach.
No ale czubek Trela moglby za Swieta Inkwizycje biegac.

Piotr

On Sunday, September 25, 2022 at 11:30:45 AM UTC-2:30, fatso wrote:

> Ja tak uwazam?

Tak, to Robak uwaza - skoro twierdzil, ze NIE DA sie ustalic w oparciu o DNA czy dana kobieta jest matka danego dziecka, a tylko czy nalezy do jednej z pieciu grup ludzkosci cytuje:

- Mant...: "ale co ten temat mówi rzekoma matka i dlaczego jej DNA jeszcze nie zbadano ?
Jak znajdzie matkę to latwiej będzie ustalić ojca."

- Christopher Robak, MD:
"Jak ja rozumiem genetyke to macierzynskie jest co jedynie 5 grup DNA. Samice po prostu przenosza mniej materialu genetycznego niz samcy, na swoich chromosomach. Tak wiec to, ze kandydat na Ksiecia Walii nie jest chinczykiem czy tez bywalcem Polinezji w przeszlosci to on juz wie."

Te "5 grup DNA" odnosi sie mitochondrialnego DNA co oznacza ze Dr. Robak nie ma zielonego pojecia, ze mozna bez problemu ustalic macierzynstwo uzywajac DNA
NIE z mitochondriow, lecz z chromosomow, ktore to DNA, wbrew wyobrazeniom naszego lekarza, takze u kobiet zawiera RZEDY WIELKOSCI wiecej alleli niz te 5 mitochondrialnych grup, i ktore to kombinacje alleli mozna uzywac do ustalenia rodzicielstwa.

A wiec w dalszym ciagu:

- fatso: "Gdy tylko zobacze owego czubka-Trele to spierdalam w podskokach by i o mnie nie zahaczyl."

-ja: " Nie dziwi - pamietajac o tym na jakiego osla wychodzi za kazdym razem - ostatnio gdy jako b. lekarz - twierdzil ze NIE DA sie ustalic przy pomowydawalo, ze tlumaczylemcy DNA - czy dana kobieta jest matka dziecka.... "Christopher Robak, MD" ;-) "

Piotr

On Sunday, September 25, 2022 at 10:47:50 AM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:
> [...]

> Czego w koncu chcesz, nieprzytomny czlowieku? Mozesz sobie wszystko wyczytac z oficjalnych statystyk rzadowych w Kanadzie i jeszcze dalej uwazasz, ze zmyslam i oczerniam?

Mowa o kanalii "Andrzej Strak", ktora to kanalia nie potrafiac obronic swojego rasistowskiego rozciagania odpowiedzialnosci za zbrodnie jednostki na rase, ktora uwaza za podludzi ( A. Strak uzywajacy indianskiego mordercy mordujacego indianska ofiare aby otwierac watek o tym jak to .... "[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi") - postanowila oskarzyc mnie o ... "bronienie mordercow":

Panowie i Panie - pan Andrzej Strak.

Powod tego oskrazenia mnie o bronienie mordercow - zeby nie rznal glupa krzyczac jako to wycinaja mu - w zalaczniku:

Piotr
===
==================================

Russet Bulba

A wiec jeszcze raz do pana Piotra cytat z kanadyjskiej strony rzadowej, aby jej nie ignorowalm i nie strugal tutaj pajaca. Ten cytat dotyczy statystyk z terenow zamieszkalych w przewazajacej mierze przez kanadyjskich Indian, tj glownie rezerwatow i pozostajacych w policyjnym nadzorze Indian. Tak wiec sa odpowiedzialni za to co tam sie dzieje a nie kto inny. I jasno widac iz nie sa w stanie poradzic sobie z kryminogennoscia, ktora na kazdym niemal szczeblu jest wielokrotnoscia tej spotykanej wsrod non- natives. Tak wiec absolutnie masowe zjawisko spoleczne wsrod scisle zdefiniowanej spolecznosci a nie odosobniony przypadek jednej Indianki. To nie moglo ujsc uwadze pana Piotra, a wiec jego postawa jest ideologiczna, co w tym przypadku wymaga solidnej dozy swiadomego zaklamania i selektywnego postrzegania rzeczywistosci. Zupelnie niezle jak na speca i luminarza od materialnej prawdy i jej rozpowszechniania, nieprawdaz? No ale dla pana Piotra pewne naturalne wahania w poziomie IQ wiaza sie z roznicami uczlowieczenia lecz akty kryminalne nie maja z tym uczlowieczeniem nic wspolnego. Stad i taka poblazliwosc dla przestepczosci wsrod tej frakcji lewicy z ktora pan Piotr tak widocznie sie identyfikuje.

Piotr

On Thursday, September 29, 2022 at 10:47:42 AM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> A wiec jeszcze raz do pana Piotra cytat z kanadyjskiej strony rzadowej, aby jej nie ignorowalm i nie strugal tutaj pajaca.

Od powtarzania jeszcze raz - Andrzej Strak nie zmieni sie cudownie z rasistowskiej kanalii w ofiare nieuczciwych oskarzen
z ust ludzi "broniacych mordercow".

Andrzej Strak jest rasista - bo za czyny ulamka % Indian ktorzy sa mordercami - jako rasista OBCIAZA cala rase ludzi, wliczajac w
to OFIARY tych mordercow, po to aby uzasadnic swoja opinie ze to rasa podludzi
"[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi"
A. Straka

A na wskazanie, ze jest rasista, bo uwaza inna rase za rase podludzi ORAZ rozciaga odpowiedzialnosc ulamska % rasy na cala pogardzana przez siebie rase - nasz Andrzej Strak zgodnie ze swoja etyka - "odpowiada" atakiem - oskrazajac mnie ..." bronienie mordercow":

"Dla pana Piotra BRONIACEGO MORDERCOW tam gdzie to politycznie poprawne"
Andrew Strak

A na udowodnienie jego nikczemnosci - A. Strak oskraza ... mnie o "struganie tutaj pajaca" - i podaje po raz kolejny artykul
ktory DALEJ nie dowodzi, ze wszyscy, ani nawet ze wiekszosc, Indian to brutalni pozbawieni czlowieczenstwa mordercy:
("[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi", "Dla pana Piotra broniacego MORDERCOW")

Jesli mowia ci kims sa- uwierz im. Andrzej Strak - everybody.

=====
Piotr Trela

PS. Zeby Strak nie porownywal sie do ofiar sbecji - ten artykul ktorymi "dowodzil" swoich insynuacji, ze cala rasa Indian jest odpowiedzialna za morderstwa popelniane ... na nich, oraz ze krytyka rasizmu Andrew Straka jest "bronieniem mordercow",
jest dostepny w jego poprzednim poscie:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/BG_mQjvKUMc/m/sCB0u5UDBQAJ

Russet Bulba

Oczywiscie, ze nie wiekszosc, tak jak i biali jako wiekszosc i to znakomita a jako zyjacy to wcale nie odpowiadaja za niewolnictwo czarnych ani krzywdy indianskie i chyba profesor sie z tym zgadza, bo jakby profesor moglbybyc kompletnie nielogicznym, jakkolwiek pan Piotr w sposob oczywisty za takiego moze uchodzic.

Piotr

co oczywiscie nie przeszkadza Andrzejowi Strakowi oskarzac WSZYSTKICH Indian, w tym OFIARY mordercow, o to ze

"[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi"
Andrzej Strak

a krytyka jego powyzszego rasizmu, usilowac zdyskredytowac oskrazeniem:

"Dla pana Piotra BRONIACEGO MORDERCOW tam gdzie to politycznie poprawne"
Andrzej Strak

Piotr

Russet Bulba

Oczywiscie nie ci w pieluszkach, zabkujacy, czy jeszcze wciaz nie narodzeni, ktorzy wciaz sa Indianami, nieprawdaz? Jak i tysiace innych. I ja wciaz, jak i pan Piotr mamy nikle szanse, aby byc ofiara przypadkowo spotkanego Indianina. Lecz ich rodziny nie sa juz w tak szczesliwym polozeniu, poniewaz sa kilkunastokrotnie bardziej narazone na fixyczne ataki w tym seksualne ze strony innych czlonkow rodzin, tj czasem kilkunastokrotnie wiecej, co i tak nie stwarza niepokoju w umysle pana Piotra. Dla pana Piotra rzedy wielkosci, to zadna roznica w stopniu uczlowieczenia. O ile ideologia tego wymaga, to pan Piotr ma silne przekonania, oltarze do wielbienia jak i stosowne zapasy kadzidla.

andal

to jest problem

procent jest maly ale jest go bardzo duzo

Piotr

Jak to nie - przeciez na tym polega bycie Andrzejem Strakiem ze sie przypisuje podludzkie charakterystyki CALEJ RASIE,
ktora ww. Strak uwaza za podludzi:
"[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi".
Andrew Strak

Por. opinie hitlerowcow o Zydach w wyniku ktorych nawet " ci w pieluszkach, zabkujacy" mieli swoje czaszki roztrzaskiwane
uderzeniem o sciane NIE za to co ci "w pieluszkach zabkujacy" zrobili, lecz WYLACZANIE ZA przynaleznosc do swojej rasy.

Piotr
=================================
Strak: "Oczywiscie, ze nie wiekszosc"
ja: " Co oczywiscie nie przeszkadza Andrzejowi Strakowi oskarzac WSZYSTKICH Indian, w tym OFIARY mordercow, o to ze
"[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi"
Andrzej Strak
a krytykujacego jego rasizm oskrazyc:
"Dla pana Piotra BRONIACEGO MORDERCOW"
Andrzej Strak
=================================

Russet Bulba

Gdzie to napisalem kiedykolwiek ‘wszystkich’, jak to pan Piotr usilnie mi w usta wklada? Moglby pan Piotr zacytowac chociaz raz? Czy tez wydedukowal pan sobie po linii logiki marksistowskiej zabsorbowanej na czerwonym uniwersytecie? Maja Indianie problemy w swojej spolecznosci na poziomie wielokrotnie naszej i nie wiedza, jak sie z tego wydobyc, ot co.

Piotr

Gdy na obrone swojego rasizmu wobec Indian, wyryl Pan w internecie i podal na sc.POLISH informacje o morderstwie w Kanadzie, to przeciez nie po to aby oceniac WYLACZNIE dwie nastolatki, ktorych nikt na scp nie znal, za ich zbrodnie
o ktorej nikt na scp nie slyszal, - lecz po to by implikowac ze to cecha ICH RASY.

A wiec gdy rasista wyszukuje zbrodnie jednostek i uzywa je jako charakterystyke ich RASY - otwierajac watek -
"Nie wiedza jak byc ludzmi" https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/3sC8aiNOFLI/m/VYPL_OSxCAAJ
to insynuuje ze ta charakterystyka jest w genach danej rasy, a wiec KAZDY Indianin "nie wie jak byc czlowiekiem".

Stosujac te sama odpowiedzialnosc zbiorowej wg kryteriow rasy - hitlerowcy roztrzaskiwali o sciane glowki zydowskim
dzieciom - nie za jakies zbrodnie popelnione przez te dzieci - lecz za cechy ich rasy zydowskiej, ktore wg tamtych rasistow , KAZDY Zyd, a wiec i te dzieci, odziedziczyly w genach swojej rasy.

Tak wiec skoro wg Straka rasa indianska "nie wie jak byc ludzmi" to znaczy WSZYSCY Indianie "nie wiedza jak byc ludzmi", a nie tylko ci konkretni Indianie, ktorzy kogos zamordowali.

I Strak potwierdzil to w aktualnym watku - poniewaz ja nigdy nie bronilem tych dwoch nastolatek ktore zamordowaly trzecia,
a tylko bronilem Indian przez generalizacjami rasowymi Straka - twierdzenie Straka jakobym "bronil mordercow" oznacza
ze uwaza RASE Indian za rase mordercow, bo tylko wtedy obrona Indian jako rasy - bylaby "obrona mordercow"

Piotr
====
"Nie wiedza jak byc ludzmi"
Andrzej Strak o Indianach

Russet Bulba

Ryc nie bylo trzeba. Sprawa z uwagi na barbarzynskosc czynu byla niezwykle glosna i video na Facebooku i Utubie rozpowszechniane. I to video clips zrobione przez uczestniczki tego czynu. I niemala czesc spolecznosci rezerwatu byla w nia bezposrednio i posrednio wlaczona. A wiec problem spoleczny. I kwestia odpowiedzialnosci to jedna sprawa a reputacji grupowej to inna. Ta pierwsza jest zwiazana z konsekwencjami prawnymi czy osadem moralnym sprawcow a ta druga z przynaleznoscia grupowa definiowana tozsamoscia. Chyba pan nie zaprzeczy, iz ktokolwiek z tych uczestnikow wydarzen wypieral sie czy tez odcinal od grupowej tozsamosci i czyny popelnione w tej grupie nie charakteryzuja rowniez tej spolecznosci. Charakterystyka, to nie odpowiedzialnosc. Odbiciem tego oficjalne statystyki rzadowe i porownania tejze grupy z populacja ogolna, ktore w tym zaktesie sa dla Indian bardzo niekorzystne. I co to ma wspolnego z Zydami?

Russet Bulba

Za Atlantic. Czy pan Piotr jest akademickim specjalista od ‘misconstruing’? Z pasji, powolania, konformizmu, czy tez korzysci?

Yet, despite the abundance of evidence showing the role of family in crime, criminologists and policymakers have largely neglected this factor—as the University of Maryland criminologist John Laub told me, it’s because any suggestion of a possible biological or genetic basis for crime could be misconstrued as racism. Instead, researchers have looked at other well-known risk causes like poverty, deviant peers at school, drugs, and gangs. Of course, these are real issues. But, a child’s life begins at home with the family even before the neighborhood, friends, or classmates can lead them astray.

I met the Bogles through an official at the Oregon Department of Corrections, who called me to say he knew of a family with what he thought were six members in prison. Little did I know that, after 10 years of reporting, the real number of people in the Bogle clan I found who have been incarcerated or placed on probation or parole would turn out to be 60.

The Bogles had a story to tell about what happens in a criminal family. “What you are raised with, you grow to become,” says Tracey Bogle, who served a 16-year prison sentence for kidnapping, armed robbery, assault, car theft, and sexual assault. “There is no escape from our criminal contagion.”

While Tracey’s father, Rooster, was the most malevolent member of the bunch, the family’s history of criminality stretches back to 1920, when Rooster’s mother and father made and sold moonshine during Prohibition. Since then, members of the family have committed crimes including burglaries, armed robberies, kidnapping, and murder.

Russet Bulba

In humans, an association between the 2R allele of the VNTR region of the gene and an increase in the likelihood of committing serious crime or violence has been found. The VNTR 2R allele of MAOA has been found to be a risk factor for violent delinquency, when present in association with stresses, i.e. family issues, low popularity or failing school.[36][37][38][11]

Russet Bulba

I finalnie silnie skorelowane z przestepczoscia:

while 5.5% of Black men, 0.1% of Caucasian men, and 0.00067% of Asian men carried the 2R allele.

brat_olin

cyrylme...@gmail.com wrote:

> I finalnie silnie skorelowane z przestepczoscia:
> while 5.5% of Black men, 0.1% of Caucasian men, and 0.00067%
> of Asian men carried the 2R allele.

Czy mozliwe jest oficjalnie zrobic screen prenatalny na obecnosc 2R
i, w razie wykrycia, abortowac, jak w przypadku szeregu innych chorob
genetycznych?

--
Smart questions to stupid answers

Zalek...@hotmail.com

On Mon, 3 Oct 2022 06:31:47 -0700 (PDT), brat_olin
<brat...@gmail.com> wrote:

>Czy mozliwe jest oficjalnie zrobic screen prenatalny na obecnosc 2R
>i, w razie wykrycia, abortowac, jak w przypadku szeregu innych chorob
>genetycznych?

Jesli posiadanie genow 2R allele daje procentowo taka sama pewnosc
zostania przestepca jak w przypadku chorob genetycznych pewnosc
zachorowan na te choroby, powinno sie podzielic ta informacja z
rodzicami.

zalek

Russet Bulba

Mysle, ze natura w jakis sposob sama to czyni w tzw procesie udomowienia eliminujac zbedne geny a raczej ich czestotliwosc wystepowania. Przypuszczam, iz wsrod hunters- gatherers ten proces jest opozniony o dziesiatki generacji, poniewaz warunki ich zycia faworyzowaly wyzszy stopien agresywnosci, zwlaszcza meskiej, gdzie smiertelnosc w wyniku konfliktow byla dziesiatkami tysiecy lat na poziomie 50-60%, tj przezywali glownie ci bardziej zmotywowani do fizycznej agresji. Oczywiscie mozna proces ten przyspieszyc przez sztuczna selekcje, co od dawna czyni sie ze zwierzetami hodowlanymi i roslinami i nikogo to nie dziwi a u ludzi jest nazwane eugenika. Ale masowa eksterminacja plodow na zyczenie z roznych powodow i pod roznymi pozorami nie jest o ile przeprowadzona na zyczenie tzw matki.

Piotr

Skoro WYSZUKAL Pan zabojstwo z kraju w ktorym Pan nie mieszka i podawal na scPOLISH mimo
ze ani ofiara ani zabojcy nie sa Polakami ani nie mieszkaja w Polsce - to znaczy ze WYRYL w
okreslonym celu - uzycia tego WYSZUKANEGO PRZEZ SIEBIE zabojstwa jako wrodzona
charakterystyke CALEJ RASY (Indian):
"Nie wiedza jak byc ludzmi"
Andrew Strak

A moja obrone INDIAN przed jego rasistowskim stosowaniem odpowiedzialnosci zbiorowej
wg kryterium rasy - nazywal "bronieniem .... MORDERCOW". Ergo - potwierdzil ze uwaza Indian
za rase mordercow/ podludzi ("Nie wiedza jak byc ludzmi").

Stosujac te sama odpowiedzialnosc zbiorowa wg kryteriow rasy - hitlerowcy roztrzaskiwali o sciane glowki zydowskim dzieciom - nie za jakies zbrodnie popelnione przez te dzieci - lecz za cechy ich rasy zydowskiej, ktore wg tamtych rasistow , KAZDY Zyd, a wiec i te dzieci, odziedziczyly w genach swojej rasy.

Andrzej Strak, Julius Streicher - dwa bratanki.

===
Piotr

Piotr

Po co skoro PiS-KK zakazali jakichkolwiek aborcji ze wzgledow genetycznych, a wiec posiadanie "genow 2R" nie stanowi problemu dla Jedynie Slusznej Partii i Jej Przybudowki Religijnej.

Co wiecej, antyaborcjonisci z PiS i KK chcieliby zmusic ofiary gwaltow do rodzenia dzieci z tych gwaltow.
Jesli zgodzic sie z naszymi scp-owych rasistami - ze to geny sa winne - to efektem antyaborcjonistow
bedzie ZWIEKSZENIE CZESTOSCI "kryminalnych genow" gwalcicili i kazirodzcow w populacji Polski.

Brawo Oni!

> zalek

Piotr

Piotr

On Monday, October 3, 2022 at 9:58:53 AM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Za Atlantic. Czy pan Piotr jest akademickim specjalista od ‘misconstruing’? Z pasji, powolania, konformizmu, czy tez korzysci?

Konie kuja, Andrew Strak noge podstawia. Andrew Strak jest rasista NIE dlatego ze mowi o "the role
of family in crime", lecz ze
1. ocenia INDYWIDUALNYCH ludzi nie za jakosc ich charakteru, lecz wg ich rasy
2. uwaza niektore rasy za PODLUDZI ("Nie wiedza jak byc ludzmi")
3. by "udowodnic" p.2 - uzywa zbrodni jednostek aby obciazac odpwoiedzialnoscia zbiorowa CALA RASE
- zabojstwo przez nastolakte z rezerwatu innej nastolatki z rezerwatu jest niego "dowodem" na charakterystyke RASY: mowi o rasie Indian: "Nie wiedza jak byc ludzmi""

I zastosowawszy w ten sposob odpowiedzialnosc zbiorowa wg kryterium rasy - ww. Strak ma hucpe zarzucania atakowanym przez siebie ... "mentalnosci plemiennej" - oceniania akcji ludzi wg kryterium ...ich krwi (a wiec przynaleznosci do grupy etnicznej czy rasy).

Bialy Rasista Andrew Strak - everybody.

===
Piotr

Russet Bulba

Levels of crime and victimization in First Nations, Métis and Inuit communities are a concern in Canada. Self-reported data have repeatedly shown high rates of victimization among individuals who identify as First Nations people, Métis or Inuit (Boyce 2016). Similarly, police-reported data consistently shows high rates of homicide among Indigenous peoples compared to the rate for non-Indigenous victims (Roy and Marcellus 2018). The National Inquiry into Missing and Murdered Indigenous Women and Girls (MMIWG) provided an in-depth examination of violence against First Nations, Métis and Inuit women, girls and 2SLGBTQQIA people and called for action to address the root causes behind Canada’s staggering rates of violence against them (Missing and Murdered Indigenous Women and Girls 2019).

Z kanadyjskich rzadowych zrodel statystycznych. A pan Piotr poza miotaniem inwektyw niewiele w sumie ma argumentow. Ale uczy:

Russet Bulba

Skoro na panu Piotrze, jako naukowcu, nie sposob polegac w tej mierze spojrzmy, co na ten temat wierdzi niezalezna od uprzedzen pana Piotra nauka. No ale nie ma sie co dziwic, skoro w przekonaniu pana Piotra nauka, czyli dochodzenie prawdy, winno byc sluzebne wobec celow spolecznych, tj ideologii. A ta na obecnym etapie jest lewacka, bo takie sa uniwersyteckie trendy i przezyc trzeba. Tak jak ten na parafii wikary….

Your genes could be a strong predictor of whether you stray into a life of crime, according to a research paper co-written by UT Dallas criminologist Dr. J.C. Barnes.

The study's findings were detailed in a recent issue of Criminology. The paper was written with Dr. Kevin M. Beaver from Florida State University and Dr. Brian B. Boutwell at Sam Houston State University.

The study focused on whether genes are likely to cause a person to become a life-course persistent offender, which is characterized by antisocial behavior during childhood that can later progress to violent or serious criminal acts later in life.

The framework for the research was based on the developmental taxonomy of anti-social behavior, a theory derived by Dr. Terri Moffitt, who identified three groups, or pathways, found in the population: life-course persistent offenders, adolescent-limited offenders and abstainers. Moffitt suggested that environmental, biological and, perhaps, genetic factors could cause a person to fall into one of the paths.

"That was the motivation for this paper. No one had actually considered the possibility that genetic factors could be a strong predictor of which path you end up on," said Barnes, who is an assistant professor of criminology in the School of Economic, Political and Policy Sciences at UT Dallas. "In her (Moffitt's) theory, she seems to highlight and suggest that genetic factors will play a larger role for the life-course persistent offender pathway as compared to the adolescence-limited pathway."

Adolescent-limited offenders exhibit behaviors such as alcohol and drug use and minor property crime during adolescence. Abstainers represent a smaller number of people who don't engage in any deviant behavior.

Barnes and his co-researchers relied on data from 4,000 people drawn from the National Longitudinal Study of Adolescent Health to identify how people fell into each of the three groups. The researchers then compared the information using what is known as the twin methodology, a study design that analyzed to what extent genetic and environmental factors influenced a trait.

"The overarching conclusions were that genetic influences in life-course persistent offending were larger than environmental influences," he said. "For abstainers, it was roughly an equal split: genetic factors played a large role and so too did the environment. For adolescent-limited offenders, the environment appeared to be most important."

The analysis doesn't identify the specific genes that underlie the different pathways, which Barnes said would be an interesting area for further research.

"If we're showing that genes have an overwhelming influence on who gets put onto the life-course persistent pathway, then that would suggest we need to know which genes are involved and at the same time, how they're interacting with the environment so we can tailor interventions," he said.

Barnes said there is no gene for criminal behavior. He said crime is a learned behavior.

"But there are likely to be hundreds, if not thousands, of genes that will incrementally increase your likelihood of being involved in a crime even if it only ratchets that probability by 1 percent," he said. "It still is a genetic effect. And it's still important."

The link between genes and crime is a divisive issue in the criminology discipline, which has primarily focused on environmental and social factors that cause or influence deviant behavior.

"Honestly, I hope people when they read this, take issue and start to debate it and raise criticisms because that means people are considering it and people are thinking about it," Barnes said.

Story Source:

Materials provided by University of Texas at Dallas. Note: Content may be edited for style and length.

andal

w Saskatchewan te twoje jednostki okupuja ponad 95% cel wieziennych

Russet Bulba

No chyba pewna przesada ale tylko pewna. Lecz naukowiec winien miec jakis koncept na rozwiazanie tego problemu. Ale on nie jest w stanie nawet go dostrzec. Pojedyncza Indianka i podobne argumenty pana Piotra.

The Indigenization of Canada’s prison population is nothing short of a national travesty, says Ivan Zinger, the correctional investigator of Canada.

Last month, Zinger issued a report indicating Indigenous people are being imprisoned at a historic rate despite there being an overall decline in inmate populations.

In Saskatchewan, Indigenous people account for 65 per cent of the total prison population federally, which is twice as much as the national average of 30 per cent.

In provincial jails, Indigenous offenders make up 75 per cent of the population. The government of Saskatchewan said this number has been consistent for the past five years.

“No government of any stripe has managed to reverse the trend of Indigenous over-representation in Canadian jails and prisons,” Zinger said.

andal

tylko i wylacznie dlatego ze nie wszyscy indianie i metysi identyfikuja
sie jako tacy

Piotr

I te "high rates of victimization" w Panskim umysle, panie Strak, ma stanowic odpowiedz na
na moj dowod ze mowiac "Nie wiedza jak byc ludzmi" Andrzej Strak mowil o "Indianach", a nie
tylko o ulamku % Indian, ktorzy sa mordercami. Jesli skleroza co do slow na ktore "odpowiada"
to przypomne:

A. Strak: "Oczywiscie, ze nie wiekszosc"

ja: "Skoro WYSZUKAL Pan zabojstwo z kraju w ktorym Pan nie mieszka i podawal na scPOLISH mimo
ze ani ofiara ani zabojcy nie sa Polakami ani nie mieszkaja w Polsce - to znaczy ze [zrobil] to w
okreslonym celu - przedstawienia tego WYSZUKANEGO PRZEZ SIEBIE zabojstwa jako wrodzonej
charakterystyki CALEJ RASY (Indian): "Nie wiedza jak byc ludzmi".
A moja obrone INDIAN przed jego rasistowskim stosowaniem odpowiedzialnosci zbiorowej
wg kryterium rasy - nazywal "bronieniem .... MORDERCOW", [co oznacza] ze uwaza Indian za rase mordercow/podludzi ("Nie wiedza jak byc ludzmi"). "

Zapominanie o czym sie dopiero co mowilo i odplywanie umyslu na inne tematy (patrz powyzej) to kalsyczny symptomy demencji. Jak mawial Panski Mentor:
"To jest zenada, ZENADA! Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata, to prosze mnie odciac od internetu"
Panski Mentor jest dla Pana autorytetem w (prawie) wszystkim innym, ale nie w tym ?
===
Piotr