Nie wiedza jak byc ludzmi

Taras Bulba

Piotr

On Friday, August 3, 2018 at 6:30:46 PM UTC-2:30, Taras Bulba wrote:
> http://www.cbc.ca/news/canada/manitoba/serena-mckay-teen-sentenced-1.4770501

Zaplakal krokodylimi lzami Amerykanski Andrew, ktorego od lat mieszka w Najlepszym Kraju Swiata rzadzonym przez POTUSA ktorego Podziwia ("Mam podziw dla Trumpa") i ktorego jedyny obecny zwiazek z Kanada to ... zasilek dla biednych staruszkow o ktory wystapila jego zona, z jakiegos powodu nie do USA, tylko do Kanady. Krytyka Kanady krytyka, ale kanadyjskie zasilki dla biednych nie smierdza.

u2

W dniu 03.08.2018 o 23:16, Taras Bulba pisze:
znowu jakiś Polak :

Justice Rocky Pollack told the older girl during sentencing that he was
prepared to give her the maximum four years in custody.

However, he said he went with a lesser 40-month sentence after factoring
in the traumatic past of her family's history in residential schools,
the loss of her father and her own battle with substance abuse.

Court heard the teen had no prior criminal record.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Taras Bulba

Tylko tyle ma pan do powiedzenia, panie Piotrze? Zreszta, jak na wspolczesna Lewice przystalo. Byle dalej od trudnego tematu. Ponadto, zapomnial pan o moich podatkach. Place co roku.

u2

W dniu 03.08.2018 o 23:26, Taras Bulba pisze:
dla Kanady pachnącej żywicą również ?:)

Taras Bulba

On Friday, August 3, 2018 at 2:24:07 PM UTC-7, u2 wrote:

> [...]
> the loss of her father and her own battle with substance abuse.
>
> Court heard the teen had no prior criminal record.

Nie najgorzej jak na ubabrane we krwi, zadowolone z siebie i chwalace sie na Facebooku z dokonan nastolatki, ktore jakby nigdy nnic nastepnego dnia poszly spokojnie do szkoly. Pytanie - co z glowa? Bo mozna nie miec empatii ale tutaj wyraznie z brakiem rozumu szla w parze.

No ale wyrok chyba odzwierciedla spoleczne zrozumienie.

u2

W dniu 03.08.2018 o 23:32, Taras Bulba pisze:
> [...]
>
> No ale wyrok chyba odzwierciedla spoleczne zrozumienie.

no cóż, sędzia Pollack nie miał innego wyjścia, nie była wcześniej
karana, miała t.zw. trudne dzieciństwo, więc dwa lata jak dla brata:)

drugiej kozie nie udowodniono winy w morderstwie więc również
potraktowano lajtowo, ot hameryka:)

Piotr

On Friday, August 3, 2018 at 6:56:35 PM UTC-2:30, Taras Bulba wrote:

> Tylko tyle ma pan do powiedzenia, panie Piotrze?

Na _Panskie_ wystepy typu:

Radziecki komputer Strak-3000: " A u Was to "Indianka z rezerwatu zabila inna Indianke"

- tak. Nie mam zamiaru strzelac z armaty do muchy plujki.

Piotr