2021 yılı aday araştırmacı eğitim planı

Remziye Özkök

to sarim_...@googlegroups.com
Arkadaşlar Merhaba

Kurumumuzda bu yıl içerisinde göreve başlayan Su Ürünleri Yüksek Mühendisi İbrahim ÖZDAl'ın 2021 yılı şubat ayında uygulamaya konulan "Aday Araştırmacı Eğitim Proğramı Uygulama Talimatı"na göre (Ek- 1) aday araştırmacı eğitimine alınması gerekmektedir.

TAGEM tarafından hazırlanan "Aday Araştırmacı Eğitim Proğramı İş Takvimine göre (Ek-2) ise bu eğitimin Nisan Ayının ikinci yarısında başlayarak 30 Kasıma kadar devam etmesi istenmektedir. Durumun aciliyetine binaen eğitimin planlanmasından sorumlu olan Eğitim ve Yayın Bölümü olarak Kasım Ayı sonuna kadar devam etmesi gereken bu eğitim için geçen yıl bölümlere sorularak hazırlanmış olan eğitim baz alınarak bir kaç konu ilavesi ile yeniden planlama yapılmıştır. Ek-3 te yer alan eğitim planı ile ilgili olarak bölümlerin herhangi bir ilavesi ya da karşıt görüşü bulunmuyorsa eğitim uygulamaya konulacak olup gün içerisinde hızlı bir dönüş sağlanır ise TAGEM e resmi yazı yazılacaktır.Gereği için bilgilerinize sunulmuştur.

--
Remziye OZKOK
Fisheries Engineer

Tel: 0246 313 34 60
Fax:0246 313 34 63
Aday+Arastirmaci+egitim+programi+uygulama+talimati.docx
Ek-2 Aday+Arastirmaci+Egitim+Programi+Is+Takvimi+(1).docx
SAREM-2021 Yılı Aday Arastırmacı Egitim Programı.docx