Georg Lavik hadde rett!

Sigvald

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorisme/artikkel.php?artid=10023085
Voktet kongen - døde som terrorist

(VG Nett) Norsk-somalieren var en mønstersoldat med norske venner. Så
reiste han til Somalia for å kjempe for Allah.

27-åringen er den første kjente norske statsborgeren som har blitt
drept i kamp for en terrororganisasjon. Han mistet livet i mars i år,
angivelig i et slag med somaliske regjeringsstyrker.

Det er grunn til å undre seg over at en tilsynelatende velintegrert
norsk borger reiser til Somalia for å slutte seg til en
terrororganisasjon, sier kommunikasjonsdirektør Trond Hugubakken i
Politiets Sikkerhetstjeneste (PST).
---------------------

http://groups.google.com/group/no.samfunn.politikk.diverse/browse_thread/thread/9080730045eb17ac/fe4b548e5bd6d608

Dette beviser at Georg Lavik hadde helt rett da han i desember 2005
advarte mot å slippe til fremmedkulturelle i forsvaret.

Å slippe somaliere og andre afrikanere og muslimer til i garden er som
om Kong Haakon 7 skulle hatt SS-folk i garden i 1940!

Jeg kan forsikre om at den jevne FrPer deler Laviks syn om at kun menn
av nordisk opphav bør slippe til i Garden og i andre deler av
forsvaret med særlig høye krav til sikkerhet.

Konklusjon!
Alle som mener at kongens sikkerhet er svært viktig, og at samfunnet
må gardere seg mot miljøer som rekrutterer terrorister bør stemme FrP
ved neste valg!

Sigvald

Arve Kirkevik

Sigvald wrote:

>Jeg kan forsikre om at den jevne FrPer deler Laviks syn om at kun menn
>av nordisk opphav bør slippe til i Garden og i andre deler av
>forsvaret med særlig høye krav til sikkerhet.

Er dette også oppfatningen til partiledelsen?

--
AK

Pelle Thomsen

On 09.11.11 20.00, Sigvald wrote:

> [...]
>
> Å slippe somaliere og andre afrikanere og muslimer til i garden er som
> om Kong Haakon 7 skulle hatt SS-folk i garden i 1940!

Ja jøss, einstein, akkurat det samme !!!

SparMeg

On 9 Nov, 20:00, Sigvald <sigva...@yahoo.no> wrote:
> [...]
> Alle som mener at kongens sikkerhet er svært viktig, og at samfunnet
> må gardere seg mot miljøer som rekrutterer terrorister bør stemme FrP

Men Breivik ville du gått god for?

christop...@getmail.no

On Nov 9, 8:00 pm, Sigvald <sigva...@yahoo.no> wrote:
> [...]
> av nordisk opphav bør slippe til i Garden og i andre deler av
> forsvaret med særlig høye krav til sikkerhet.

Hvorfor refererer du til lavik som en autoritet, istedet for breivik?
Breivik gjorde tross alt noe med saken. Det eneste lavik utrettet var
å ta livet av no.general.

> Sigvald

Stein

"SparMeg" <vilegentli...@hotmail.com> wrote in message
Selvfølgelig ikke
Breivik viste avvikende tendenser da han var 5 år
og ble forslått tatt fra sin mor

Sigvald

On 10 Nov, 10:49, christopher.l...@getmail.no wrote:

> Hvorfor refererer du til lavik som en autoritet, istedet for Breivik?
> Breivik gjorde tross alt noe med saken. Det eneste lavik utrettet
> var å ta livet av no.general.

Ikke vær dum! ABB er en galning som den jevne FrPer tar avstand fra.
Georg Lavik og Edvin Vik fremstår som fremsynte og visjonære kritikere
av multikultralismen og dens kommunazistiske støttespillere.

Sigvald

Pelle Thomsen

On 10.11.11 10.49, christop...@getmail.no wrote:

> Det eneste lavik utrettet var å ta livet av no.general.

:-)

Hvor ble det forresten av den gamle hyper-nazisten ?

Pelle Thomsen

On 10.11.11 15.51, Stein wrote:

> Selvfølgelig ikke
> Breivik viste avvikende tendenser da han var 5 år
> og ble forslått tatt fra sin mor

Og så meldte han seg inn i FrP.

Tilfeldig ?

Neppe...

Stein

"Pelle Thomsen" <no...@noe.no> wrote in message
og så meldte han seg ut igjen
Tilfeldig ?
Neppe...

christop...@getmail.no

On Nov 10, 11:53 pm, Sigvald <sigva...@yahoo.no> wrote:
> Ikke vær dum! ABB er en galning som den jevne FrPer tar avstand fra.

Tja ... den jevne FrPer virker ikke spesielt oppegående. Jeg har
diskutert / kranglet med breivik-typer siden slutten på 80-tallet, og
en ting de alle hadde til felles er at de er svært positivt innstilt
til FrP. Nå sier ikke jeg at alle i FrP er som breivik, men heller at
"alle" som breivik støtter FrP.

> Georg Lavik og Edvin Vik fremstår som fremsynte og visjonære kritikere
> av multikultralismen og dens kommunazistiske støttespillere.

Akkurat som breivik, MAO.

Sigvald

On Nov 11, 12:31 am, Pelle Thomsen <n...@noe.no> wrote:

> Hvor ble det forresten av den gamle hyper-nazisten ?

Dette er et svært alvor personangrep rettet mot den hedersmann Georg
Lavik! Du skal derfor være klar over at dersom Georg leser dette er
det er stor sannsynlighet for at denne saken ender i rettsaparatet.
Han har ved flere tidligere anledninger vis null-toleranse i forhold
til slik nett-sjikane:
http://groups.google.com/group/no.samfunn.politikk.innvandring/browse_thread/thread/186bdbad74d9861f/307a672d8a9e50b6
http://groups.google.com/group/no.samfunn.politikk.diverse/browse_thread/thread/483cf3c01b585fca/53327c825e82d8cb

I en eventuell rettssak vil Georg med letthet kunne stille med et
stort antall bunnsolide karakter-vitner som kan bekrefte Laviks uskyld
og plettfrie vandel og rykte på NSPD/NSPI. Eksempelvis:
Edvin Vik, Chris Joy, J.M. Skogan, Jarle Synnevåg, Dag Ragnar
Pettersen og Trond Svendsen.

Du må også være forberedt på at politiet fra før er godt kjent med de
tidvis lovløse tilstandene på NSPD/NSPI, ettersom en lang rekke
tilfeller av grov nettsjikane i dette miljøet ble politianmeldt rundt
2000.

Sigvald

Stein

<christop...@getmail.no> wrote in message
> [...]

>en ting de alle hadde til felles er at de er svært positivt innstilt
>til FrP. Nå sier ikke jeg at alle i FrP er som breivik, men heller at

Breivik meldte seg ut av FRP

Hans Petter Nenseth

Den 11.11.11 10:39, skrev Sigvald:
Man vet aldri helt hva som blir dagens høydepunkt. Dette kan vel være en
god kandidat. :)

Thomas Lundquist

Sigvald <sigv...@yahoo.no> writes:

> Ikke vær dum! ABB er en galning som den jevne FrPer tar avstand fra.

Den gjevne FrPer tar avstand fra hans handlinger men ikke meninger.

ez
--
Med infrastruktur bygger vi landet.

Siteringsproblemer? : http://www.bersvendsen.com/usenet/quoting.html

Jon Tveten

In article <9i4bau...@mid.individual.net>, h...@nenseth.no says...

> Man vet aldri helt hva som blir dagens høydepunkt. Dette kan vel være en
> god kandidat. :)

Sigvals kommentar er vel bortimot det dummest jeg har sett siden en
eller annen sa at jorden var 6000 år gammel.

christop...@getmail.no

On Nov 11, 10:39 am, Sigvald <sigva...@yahoo.no> wrote:
> Dette er et svært alvor personangrep rettet mot den hedersmann Georg
> Lavik!

lavik var (er?) på ingen måte en hedersmann.

> Du skal derfor være klar over at dersom Georg leser dette er
> det er stor sannsynlighet for at denne saken ender i rettsaparatet.

Du og disse idiotiske søksmålstruslene dine. Det er ingen grunn til å
ta dem alvorlig. I motsetning til breivik har du det bare i kjeften.
Spesielt når det er på andres vegne.

> [...]
> og plettfrie vandel og rykte på NSPD/NSPI. Eksempelvis:
> Edvin Vik, Chris Joy, J.M. Skogan, Jarle Synnevåg, Dag Ragnar

Klonveklubben din? "Bunnsolide?"

> [...]
> tidvis lovløse tilstandene på NSPD/NSPI, ettersom en lang rekke
> tilfeller av grov nettsjikane i dette miljøet ble politianmeldt rundt

"Ordnung muss sein," eller hva, sigvald? Hva var forøvrig resultatet
av disse anmeldelsene?

Pelle Thomsen

On 11.11.11 10.39, Sigvald wrote:

> Dette er et svært alvor personangrep rettet mot den hedersmann Georg
> Lavik!

knis. he he

> Du skal derfor være klar over at dersom Georg leser dette er
> det er stor sannsynlighet for at denne saken ender i rettsaparatet.

ha ha ha

> [...]
> og plettfrie vandel og rykte på NSPD/NSPI. Eksempelvis:
> Edvin Vik, Chris Joy, J.M. Skogan, Jarle Synnevåg, Dag Ragnar

Bwhahahahahahahahahahahahahahaha

Stein

> ha ha ha

> Bwhahahahahahahahahahahahahahaha

Insiktsfull kommentar

Pelle Thomsen

On 11.11.11 14.33, Stein wrote:

> Insiktsfull kommentar

Man må nok være frp'er for å kunne tro at dette var en "kommentar".

:-)

Arve Kirkevik

Jeg konstaterer at Sigvald ikke våget svare på dette.

--
AK

Stein

"Pelle Thomsen" <no...@noe.no> wrote in message
Man må nok være litt venstrevridd for ikke å skjønne at det var ironi

Pelle Thomsen

On 11.11.11 23.44, Stein wrote:

> Man må nok være litt venstrevridd for ikke å skjønne at det var ironi

Ingen tiltror frp'ere evnen til ironi - på den annen side er jo
ironisk at frp'ere i det hele tatt eksisterer etter opplysningstiden.