Found target (195) - Was: Russian military planes crash outside Moscow - News 2022-06-24, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1317 days to global Nuclearwar+suicide

Found target (195)

Was:
Several killed after Russian military planes crash outside Moscow
Flere dræbt efter russisk militærfly styrter uden for Moskva

File 24.335 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-3xx/24-335
Punishment (Straf)
https://sites.google.com/view/kall-punishment/files/24-xxx/24-3xx/24-335

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

120 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

112 days after Sodom-warning-to-Russia

100 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-8xx/22-852
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

Hvordan kan jeg hjælpe?
How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller
Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or
Red Cross Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или
Красный Крест Украины

Notat tirsdag den 7. juni

Forleden dag spurgte en af mine naboer om hjælp med at klippe
hendes hæk, og det færdiggjorde jeg så i dag og aftalte med
hende, at hun sender et beløb enten til Læger uden Grænser
eller Den danske Ukraine komite (apropos Operations Dagværk,
hvor skoleelever arbejder gratis en dag og belønningen for
arbejdet så sker i form af en pengeindsamlingen, som går til
et godt formål).

Så det er også en måde at samle penge ind!

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is *invalid*,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Tine mentalundersøger Danmarks farligste kriminelle:
Få unikt indblik i retspsykologens arbejde
https://videnskab.dk/krop-sundhed/tine-mentalundersoeger-danmarks-farligste-kriminelle-faa-unikt-indblik-i

Bliv klogere på, hvordan man laver psykologiske test på voldelige
psykopater, i denne uges afsnit af Brainstorm, Videnskab.dk’s
hjernepodcast.

Kommentar:

Udenfor Danmarks grænse findes der desværre også voldelige
psykopater såsom Anders Behring Breivik, Slobodan Milošević,
Radovan Karadžić, Ratko Mladić, Muammar Gaddafi, Saddam Hussein
og diktator Putin-666 i Rusland.

Nogle er gudskelov allerede dømte og spærret inde!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ... :-)

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

___ quote begin ___

Jeremias 12
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jer+12&version=BPH

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

Jeremiah 12
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jer+12&version=ERV

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Jeremiah 12
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jer+12&version=ERV-RU

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Jeremiah 12
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jer+12&version=ERV-UK

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Ukraine fejrer EU-kandidatur og er nu sendt hjem for "at lave lektier"
24. jun. 2022, 05:29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-24-ukraine-fejrer-eu-kandidatur-og-er-nu-sendt-hjem-for-at-lave-lektier

-

DR S158 fre 24 jun 08:44:34
24.juni dr.dk/nyheder 06:02

UKRAINE ÅBNER ENDU EN RETSSAG
Det er ikke første gang, at en russisk
soldat tiltales for krigsforbrydelser i
forbindelse med invasionen af Ukraine.
Men nu har en ukrainsk domstol
påbegyndt en retssag mod en russisk
soldat tiltalt for drab og voldtægt af
civile d. 9. marts omkring Kyiv, ifølge
nyhedsbureauet Reuters.
Der er bare det, at soldaten er uden
for ukrainsk varetægt, og da han
befinder sig i Rusland, kan han ikke
anholdes. Han er derfor tiltalt in
absentia.
Reuters melder, at en russisk
udlevering af soldaten nok ikke sker,
da russerne gentagne gange har afvist,
at deres soldater skulle begå
krigsforbrydelser i Ukraine.

Kommentar:

Et udsagn (en mulig dog indtil videre hypotetisk mulighed):

Udlever Bin Laden eller vi jævner landet med jorden
(apropos Sodoma)!

-

... (BREAKING News on) ...

-

Billeder viser intensive kampe i Ukraines sidste bastion i Luhansk
24. jun. 2022, 08:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-24-billeder-viser-intensive-kampe-i-ukraines-sidste-bastion-i-luhansk

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
24. jun. 2022, 05:32
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-06-24-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-0

Kl. 05.34
Ukraine åbner drabs- og voldtægtsretssag mod russisk soldat

Kl. 07.42
Russisk pilot taget til fange - var medlem af Wagner-gruppen, siger
ministerium

Kl. 08.04
Ukraine trækker sig fra Sjevjerodonetsk

15 min siden (Time now CET 09.25)
Flere dræbt efter russisk militærfly styrter uden for Moskva

... styrtet ved byen Rjasan små 200 kilometer sydøst for Moskva.

Kommentar:

39,75060866920409 54,59246043960629
54.59246043960629, 39.75060866920409
https://goo.gl/maps/F7eaAHJy8RJZdtH48
187 km to Moscow

187 ?

Memory on from ...

187, Encryption Key (Krypteringsnøgle)
187
https://sites.google.com/view/markpointer/start/1x/187
https://sites.google.com/site/abraham175code/markpointers/187

144
+43
=
187

43:
https://sites.google.com/view/markpointer/start/4x/43

144:
https://sites.google.com/view/markpointer/start/1x/14

Det virker *mistænkeligt*!

"Peges" der på noget andet?

Let's find out:

Moscow-187-SE
39,75060866920409 54,59246043960629
54.59246043960629, 39.75060866920409
https://goo.gl/maps/F7eaAHJy8RJZdtH48
360°:
22,99052656 Global-360-units to Haran-191,35
28,00079017 Global-360-units to Ur-18-18
28,98505800 Global-360-units to Abydos
43,98043674 Global-600-units to Mount Sinai
56,99524126 Global-360-units to 1987-11-28 (Russia)
93,98429649 Global-600-units to New M.Cam75
117,37885239 Global-360-units to MW2-Cygnus A ...... focus
117,99063431 Global-360-units to M-Man, sep-NE
117,99180999 Global-360-units to M-Man hand
117,99151687 Global-360-units to M-Man thumb
600:
55,99445465 Global-600-units to MW2-NGP
59,01256593 Global-600-units to North Pole
94,99206876 Global-600-units to 1987-11-28 (Russia)
155,99802440 Global-600-units to Columnas
156,01403713 Global-600-units to Templo de las Columnas
156,01654594 Global-600-units to Crater-S
195,63142065 Global-600-units to MW2-Cygnus A ...... focus
240,98743407 Global-600-units to South Pole
244,00554535 Global-600-units to MW2-SGP

"Anhold"("Arrest"):
195,63142065 Global-600-units to MW2-Cygnus A ...... focus

Compare with ...

Target: Homestar of ET (ETs hjemstjerne)
https://sites.google.com/view/homestar-of-et/

Galactic

600-tal-system:
longitude 195,65201295

Delta:
195,63142065
195,65201295
0,0205923

(
Download Spreadsheet/Regneark ...
Moscow-187-km-SouthEast,043.001.004.029.sxc
https://drive.google.com/file/d/1zHtDtr-be1fqsEgh0kdGkDYXfHTC9aPM/view

Er dette en tilfældighed oder einem *punishment* from God
[and/or His angels (ET)]?

Vil du vove dit liv på det?

(
Hmm ... memory on from ...

Subject: Found perhaps einem Chernobyl-syndrome.
Was: Mindst 12 dræbte efter eksplosion på krudt- og
kemikaliefabrik i Rusland -
Re: News 2021-10-03, 1613 days to global Nuclearwar
Date: Fri, 22 Oct 2021 19:51:37 +0200
23130 <6172fa2c$0$698$1472...@news.sunsite.dk>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/23-xxx/23-1xx/23-130
Chernobyl-syndrome
https://sites.google.com/view/chernobyl-syndrome/files/23-xxx/23-1xx/23-130
https://sites.google.com/view/hacker-attack/files/23-xxx/23-1xx/23-130
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QGHp6ui5saw/m/lfg1y5eyAAAJ

> Mit råd til *alle*...
>
> CET 19:29
> - "Samtlige!"
>
> Mit råd til SAMTLIGE i det russike militær: Dessertér! (fordi
> det kan komme til at koste Jer livet det her)!
>
> Fanden ta' dig dit dumme SVIN, Psykopatus-Putin!
>
> Vi har fået nok af al dit lort!
>
> Down to hell with you!

Delay-time:
1613 - 19 - 1317 = 277

Compare with ...

Markpointer 277
https://sites.google.com/view/markpointer/2x/277/21-878

> 7 stars (Pleiades, M45)
> Galactic Longitude (Galaktisk Længdegrad)
> https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/g-lon
>
> Galactic 600:
> Longitude 277,74045 (or 150 + 127,74045)

)

Det ville jeg ikke gøre, hvis jeg var dig!

Mit råd er derfor:

Dessertér!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2022-06-24, Friday, day no 175, CET 10:02, GMT 08:02)
- "Det skal du (Advar Russia ved at rette henvendelse tiol dem)!"

(
Nå da da!

175 er OGSÅ et vigtigt markør-tal. Se evt. ...
https://sites.google.com/view/a-markpointer/175
https://sites.google.com/view/abraham-c
)

Yes, Sir!

03
- "Det må du gerne (send copies to Muslim World + Worldpress)."

Okay.

(Time now CET 09.21)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-06-23, kl 23.14
3 min. siden
Kartoffelavlere får igen i år lov til at bruge forbudt sprøjtemiddel

TV2:
Billeder viser intensive kampe i Ukraines sidste bastion i Luhansk
24. jun. 2022, 08:57

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24335

Video viser, russisk militærfly styrte uden for Moskva

Was:

120 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

112 days after Sodom-warning-to-Russia

100 days after The International Court of Justice ...

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Subject: Found target (195) -
Date: Fri, 24 Jun 2022 10:43:56 +0200
24335 <62b5794e$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/SCLTVQ16loE/m/oiIqopyBBAAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/Fbc1vqxTyqI/m/hwV27ZKBBAAJ

[ ... ]
[ ... ]

I dag kl. 05:40
Ukrainsk by kæmper med vandforsyning - og her kommer Danmark ind i billedet
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukrainsk-kaemper-med-vandforsyning-og-her-kommer-danmark-ind-i-billedet

-

[...]

I dag kl. 06:02
Ukraine åbner historisk retssag mod russisk soldat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-aabner-historisk-retssag-mod-russisk-soldat

[...]

I dag kl. 06:24
Danske virksomheder kan ikke få penge fra russiske kunder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danske-virksomheder-kan-ikke-faa-penge-fra-russiske-kunder

+

Danske virksomheder kan ikke få penge hjem fra Rusland
24. jun. 2022, 07:15
https://nyheder.tv2.dk/tech/2022-06-24-danske-virksomheder-kan-ikke-fa-penge-hjem-fra-rusland

Kommentar:

Det er IKKE uden grund, at landet kaldes for ...

24335 <62b5794e$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
Putin-666 (and his men) *stjæler* med arme og ben!

-

I dag kl. 08:21
Guvernør: Ukrainske styrker bliver nødt til at forlade Sjevjerodonetsk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/guvernoer-ukrainske-styrker-bliver-noedt-til-forlade-sjevjerodonetsk

-

I dag kl. 08:33
Danmark forlænger Nato-bidrag i Letland med nyt hold soldater
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-forlaenger-nato-bidrag-i-letland

-

Ukraine trækker sig fra vigtig østukrainsk by
24. jun. 2022, 09:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-24-ukraine-traekker-sig-fra-vigtig-ostukrainsk-by

[...]

Kl. 09.10
Video viser, russisk militærfly styrte uden for Moskva

Ifølge lokale myndigheder var det motorproblemer, der fik flyet
til at styrte.

7.58 AM · 24. jun. 2022
https://twitter.com/i/status/1540212798181019649
Footage of the Il-76 transport aircraft before its crash. You can see
the engine on fire while still in the air. 4/
https://t.me/bazabazon/12116

Kl. 10.01
USA tager skridt mod at udpege Rusland som statssponsor for terrorisme

56 min siden (Time now CET 11.10)
Russisk indsat politiker dræbt i besat by

(Time now CET 11.10)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-06-24, kl 11.16
30 min. siden
Danmarks EM-sang er udkommet

TV2:
Flertal giver økonomisk håndsrækning til pensionister
24. jun. 2022, 09:26
Opd. 24. jun. 2022, 11:16

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24336